[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 57 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 21:43

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Dat is precies wat de apkmirror app voor je lijkt te doen, op de ui van je tv met wat vinkjes die je aan en uit kan zetten. Zo snel gezien wat ik me van gisteren herinneren kan zit je aardig dichtbij van wat ik aangevinkt heb (of eigenlijk: wat default aangevinkt stond)

Alles kan stuk.

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09:48
En weer on-topic (excuses voor het aan slingeren van een side bar O-) ):
Heb nu een paar afleveringen van de Viaplay shake down voor Zandvoort gekeken, maar zo'n Tom Coronel is een uurtje leuk, daarna mag ie weer gaan racen. Wat een clown.
Ben toch blij dat ik F1 TV Pro heb.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:31
Room42 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:13:
Ik zou dat soort (commerciële) 3rd parties niet willen. :X Zoek de originele APK via een andere site of gebruik de Aurora Store (die is FOSS)!

Op apkpure.com kun je nog de losse APK downloaden. Let op dat je niet de grote groene "Download APK" knop kiest, want dan download je weer APKPure, hetzelfde gezeur bij apkmirror.com. Iets lager op de pagina staan directe downloads naar de APK's.

[Afbeelding]
ik kan de f1 app niet vinden in de aurora store, dan maar de variant met de apk mirror installer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
fredgroes schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 12:29:
[...]

ik kan de f1 app niet vinden in de aurora store, dan maar de variant met de apk mirror installer
In de instellingen kun je je laten voordoen als een ander apparaat dan dat je daadwerkelijk gebruikt. Met een smart tv vind je geen F1TV, omdat die via de Play Store ook niet beschikbaar is. Dus die moet je niet hebben. Ook alle telefoons die erin staan leveren waarschijnlijk niet de juiste app op. Als je 'kara-default' van Amazon als beheerder kan kiezen (of misschien een andere mediaspeler), zou ik voor die optie gaan. Als het goed is wordt F1TV dan wel gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
N.v.m. .. ga geen onnodige discussies uitlokken.

[ Voor 100% gewijzigd door Rivanov op 23-08-2024 13:00 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:34:
Op verzoek van Rivanov verwijderd.
Dat geloof ik ja, woon je niet in Nederland of ben je virtueel op reis geweest? Wat betaal je daar voor per jaar?

[ Voor 16% gewijzigd door darkdesign op 23-08-2024 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 09:40

Pierre

Van nature lui!

Ik denk dat we dit hier niet mogen bespreken, maar ik kan het mis hebben.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
@darkdesign Heb mijn post al aangepast, maar wil je in jouw bericht mijn quote ook even aanpassen? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08:50
Rivanov schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:08:
@darkdesign Heb mijn post al aangepast, maar wil je in jouw bericht mijn quote ook even aanpassen? :)
Gewoon erbij zetten dat je bij familie in Manchester zit, dan is er geen enkele discussie mogelijk over eventuele virtuele reisbewegingen.

Ik heb zojuist via ViaplayTV, daarna Viaplay en als laatste F1TV delen gekeken van de VT1. Je raakt gewend aan de Viaplay kwaliteit en wanneer je op F1TV komt is het ineens scherp. Terwijl ik als standaard F1TV gebruik en het eigenlijk helemaal niet zo scherp vind. Wat gewenning kan doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yash100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 16:14
Ik heb het schema voor de Formule 1 Grand Prix van Zandvoort opgesteld. Dit geeft een overzicht van de sessies, tijden en zenders waarop je de evenementen kunt volgen, speciaal voor degenen die gratis willen kijken.
| Datum | Sessie | Tijd | Zender
|----------------|-----------------------|-------------------|-------------------------------------------|
| Vrijdag 23/8 | Eerste vrije training | 12:30 - 13:30 | Viaplay TV (gratis versie), voorheen SBS9 |
| Vrijdag 23/8 | Tweede vrije training | 16:00 - 17:00 | Viaplay TV (gratis versie), voorheen SBS9 |
| Zaterdag 24/8 | Derde vrije training | 11:30 - 12:30 | ??
| Zaterdag 24/8 | Kwalificatie | 15:00 - 16:00 | RTL Deutschland (Duits)
| Zondag 25/8 | Race F1 Zandvoort | 15:00 - 17:00 | NOS / RTL Deutschland (Duits)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-08 23:03
Voor het eerst via F1 tv gekeken. De driver cams zijn erg leuk. Meestal staan ze in de pitbox uit maar vanmorgen bleef de Verstappen cam aan terwijl hij in de auto aan het wachten was. Beetje zappen, beetje slapen en na 10 minuten weer rijden.

De rijdercams zijn leuk maar zonder enige infostats. Je weet dus niet wat de tijden zijn en moet je 2e scherm openen, al heb ik het idee dat de live timing niet gelijk loopt met de driver cam. Soms hoor je de radio communicatie. Bij Verstappen stond alles uit. Deze optie is dus denk ik alleen leuk bij de kwalificatie als je 1 rijder wil volgen, en de race. In de replay een paar dagen later kan je de hele race steeds met een andere coureur volgen.

Zandvoort circuit zelf is wel heel erg ieniemienie. Nog kleiner dan Hungaroring kreeg ik het idee. Met die drivercams krijg je wel een goed idee over de snelheid, waar live feed steeds verspringt zie je in de drivercam veel beter wat een enorme snelheid ze rijden in het midden gedeelte. Anyway, leuke ervaring zo al zijn vrije trainingen allang niet meer echt spannend. Ik had deze opties graag in de Schumacher en Senna dagen gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Rene44 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:59:
Voor het eerst via F1 tv gekeken. De driver cams zijn erg leuk. Meestal staan ze in de pitbox uit maar vanmorgen bleef de Verstappen cam aan terwijl hij in de auto aan het wachten was. Beetje zappen, beetje slapen en na 10 minuten weer rijden.

De rijdercams zijn leuk maar zonder enige infostats. Je weet dus niet wat de tijden zijn en moet je 2e scherm openen, al heb ik het idee dat de live timing niet gelijk loopt met de driver cam. Soms hoor je de radio communicatie. Bij Verstappen stond alles uit. Deze optie is dus denk ik alleen leuk bij de kwalificatie als je 1 rijder wil volgen, en de race. In de replay een paar dagen later kan je de hele race steeds met een andere coureur volgen.

Zandvoort circuit zelf is wel heel erg ieniemienie. Nog kleiner dan Hungaroring kreeg ik het idee. Met die drivercams krijg je wel een goed idee over de snelheid, waar live feed steeds verspringt zie je in de drivercam veel beter wat een enorme snelheid ze rijden in het midden gedeelte. Anyway, leuke ervaring zo al zijn vrije trainingen allang niet meer echt spannend. Ik had deze opties graag in de Schumacher en Senna dagen gehad.
Ik zet sinds vorige race een tablet naast mij met de onboard camera. Kan ik met een schuin oog kijken af en toe en hoor ik de radio berichten. Op de tv heb ik dan de standaard stream. Het loopt alleen vaak niet synchroon, dus moet ik tellen en met de pauzeknop finetunen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:31
Yash100 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:37:
Ik heb het schema voor de Formule 1 Grand Prix van Zandvoort opgesteld. Dit geeft een overzicht van de sessies, tijden en zenders waarop je de evenementen kunt volgen, speciaal voor degenen die gratis willen kijken.
| Datum | Sessie | Tijd | Zender
|----------------|-----------------------|-------------------|-------------------------------------------|
| Vrijdag 23/8 | Eerste vrije training | 12:30 - 13:30 | Viaplay TV (gratis versie), voorheen SBS9 |
| Vrijdag 23/8 | Tweede vrije training | 16:00 - 17:00 | Viaplay TV (gratis versie), voorheen SBS9 |
| Zaterdag 24/8 | Derde vrije training | 11:30 - 12:30 | ??
| Zaterdag 24/8 | Kwalificatie | 15:00 - 16:00 | RTL Deutschland (Duits)
| Zondag 25/8 | Race F1 Zandvoort | 15:00 - 17:00 | NOS / RTL Deutschland (Duits)
Zondag NPO1 15:00 uur.

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
Rene44 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:59:

Bij FP1 waren er bij alle coureurs problemen met de teamradio. Gebruik de onboard van #1 VER altijd als het tweede scherm. Meestal loopt die stream een paar seconden voor op de F1 TV Live stream. Zowel live als bij een replay. Die laatste is wat makkelijker te synchroniseren. Eventueel met MultiViewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Nou ik moet er ook aan gaan geloven:

[quoteYour subscription to F1 TV will end tomorrow, 26 August 2024. F1 TV has changed the price of your subscription from €64.99/year to €94.99/year, and your subscription will be cancelled if you don't agree to the new price.[/]

Damn, ff verhoging van 46%....... iemand nog ergens coupons of wat dan ook ? 65 vond ik al prijzig.......

/misschien dat het niet in dit topic past.

Gisteren tijdens de kwalificatie hadden ze op f1tv 'no chil', wat wel eens verfrissend was. Collins die helemaal op Williams schadelijstje af ging en opmerkingen als 'they can better pack in and go home'. Hopelijk houden ze het vol, normaal is het altijd positief over alles :+

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:20

JB

Cédric roelt!

Nu heb ik al een paar keer gehad dat de F1TV app voor Apple TV mij geen internationaal commentaar geeft. Ik kan alleen Engels selecteren en dan moet ik luisteren naar teveel bias. Hoe zit dat?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 27-08 14:26
JB schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:36:
Nu heb ik al een paar keer gehad dat de F1TV app voor Apple TV mij geen internationaal commentaar geeft. Ik kan alleen Engels selecteren en dan moet ik luisteren naar teveel bias. Hoe zit dat?
Ik heb zelf geen Apple TV, maar er is een menu/instelling waarin je de feed kan aanpassen naar Nederlands, F1TV zelf of die van Sky Sports. Zelf kies ik die van F1TV, minst biased en niet zo saai als Viaplay vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:20

JB

Cédric roelt!

Ja dat bedoel ik maar daar staat geen internationale tussen. Alleen Engels en dan krijg je die bias van Sky.

App op Engels gezet, nu meteen de internationale feed.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:57
JB schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 15:08:
Ja dat bedoel ik maar daar staat geen internationale tussen. Alleen Engels en dan krijg je die bias van Sky.

App op Engels gezet, nu meteen de internationale feed.
Klopt. Die bug zit er nog steeds in. De workaround is dus inderdaad de taal van de app op Engels zetten. Dan start de stream gelijk en kun je daar van FOM naar internationaal wisselen. En internationaal kun je dan weer wisselen tussen tig talen waaronder NL.

Nu kijk ik overigens lekker via NPO1. Vind ik wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-08 23:03
Voor het eerst f1 tv een race gevolgd. Echt heel cool hoe je dus meerdere vensters kan openen en zo volgde ik de race vanaf verstappens, Alonsos en Landos auto. Zonder de international feed commentaar.

Wat een weelde, geen gekrijs en gegil van de sky commentator! En wat een rust starten die jongens. Je hoort niet eens de bliepjes. Het is licht uit en gaan. Superfijn de live timing weer in ander scherm. Enige wat ik nog mis is de snelste tijd van een coureur, en het liefst ook gewoon een lijst van alle rondetijden van een geselecteerde coureur.

Maar na 20 minuten kreeg ik hoofdpijn van dat drone geluid van die hybrid v6sjes. Vooral de Mercedes is verschrikkelijk. De Honda van Jos max is wat beter te pruimen. Turbo en dus knijpen ze ergens rond 12k toeren maar het klinkt voor mij zo verschrikkelijk vervelend dat ik na 35 minuten alles heb afgesloten en tot de conclusie kom dat de F1 waar ik vroeger verliefd op was, voornamelijk door die v6 turbos er gewoon niet meer is.

Ik ga Viaplay verder gebruiken voor de voetbal en de occassional race - kwalificatie is is op sommige banen erg leuk. Maar voor degene die F1 wel willen blijven volgen is F1 tv echt fantastisch en dikke aanrader.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Laatst online: 07:58

vliegnerd

Nintendo fan.

@Rene44 Je wil f1multiviewer.
Dan heb je sectortijden, rondetijden, track map, onboards, alles wat je wil.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:41

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

@Rene44 wie is “Jos”???

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:15
oohh schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 20:08:
[...]

Voor wat het waard is, heb afgelopen keer dat ik in de UK was een kwalificatie met Cloudflare Warp en Multiviewer gekeken. Was verbaasd dat het werkte.
Had al een vermoeden, maar weet nu waar het eigenlijk aan ligt. Ik ben op dit moment in Italië waar F1TV niet beschikbaar is. Als ik via mijn mobiel via 4G/5G kijk loopt de data nog steeds via Nederland waardoor je gewoon kunt blijven kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-07 23:59
Sorry dat ik het topic even als toilet gebruik

Als ik F1 via de officieel f1tv app kijk. Dan is dat helaas met het becommentariëre van Viaplay (die ik absoluut niet steun)
Dat is nog tot daar aan toe.
Wat pas echt een gruwelijk verval van kwaliteit is, is toch wel dat:

tussen de kwalificaties in zitten ze gewoon te tetteren naar elkaar toe, zonder enige belang voor wat er op de stream gebeurd.
Gadverredamme man. Nu voel ik me zelfs verlangend om de f1tv pro stream te muten tussen de kwalificaties in...

Ik Ben nog steeds kamp Olav in deze. Dat hij de David vs Goliath tegen viaplay mag winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:49
7Sins schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 21:34:
Sorry dat ik het topic even als toilet gebruik

Als ik F1 via de officieel f1tv app kijk. Dan is dat helaas met het becommentariaat van Viaplay (die ik absoluut niet steun)
Dat is nog tot daar aan toe.
Wat pas echt een gruwelijk verval van kwaliteit is, is toch wel dat:

tussen de kwalificaties in zitten ze gewoon te tetteren naar elkaar toe, zonder enige belang voor wat er op de stream gebeurd.
Gadverredamme man. Nu voel ik me zelfs verlangend om de f1tv pro stream te muten tussen de kwalificaties in...

Ik Ben nog steeds kamp Olav in deze. Dat hij de David vs Goliath tegen viaplay mag winnen.
Tussen de delen van de kwalificatie in kijk je naar de world feed van F1 en luister je naar ViaPlay. Waarbij ViaPlay op die momenten geen enkele verplichting heeft om de F1 world feed te laten zien, dus dat doen ze ook niet. Exact hetzelfde gebeurt dan ook bij alle andere audio kanalen die je kunt selecteren. En bij bv de FPs heeft Sky iemand langs het circuit staan die becommentarieerd hoe de coureurs daar de bocht nemen. Als je de beelden van Sky hebt zie je dat uiteraard ook, heb je F1TV, met het Engelse commentaar van Sky dan heb je echt geen enkel idee waar die het over heeft. Om nog maar te zwijgen over de "als je later begonnen bent met kijken druk dan op de rode knop voor de highlights tot nu toe".

Als je F1TV hebt en matchent beeld en geluid wilt hebben, de hele uitzending lang, moet je dus F1 Live als "kanaal" kiezen. Maar dat is uiteraard wel Engels.
Of je kiest International, zet de audio uit, en gaat prutsen met GP Radio om naar Olav te luisteren als je daar elke keer zin in hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
7Sins schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 21:34:
Als ik F1 via de officiële F1TV-app kijk, dan is dat helaas met het becommentariëren van Viaplay (die ik absoluut niet steun). Dat is nog tot daar aan toe. [...]
Je weet dat je ook gewoon de Engelse ('international') commentaren kan selecteren?

Nu is dat met Italiaanse races ook niet echt een pretje want dan hebben ze een of andere tweederangs opgewonden standje langs de baan staan :X Maar normaal is het best prima.

Ik mis ook de dagen van Olav, maar ik heb nog geen moeite genomen om een VPN naar België te leggen. O-)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 25-08 10:08

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

oohh schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:23:
[...]

Had al een vermoeden, maar weet nu waar het eigenlijk aan ligt. Ik ben op dit moment in Italië waar F1TV niet beschikbaar is. Als ik via mijn mobiel via 4G/5G kijk loopt de data nog steeds via Nederland waardoor je gewoon kunt blijven kijken.
Binnen de EU moet je sowieso overal kunnen kijken als je een abo hebt in je thuisland. Geen VPN voor nodig. En vziw voldoet F1TV daar gewoon aan. Als ik met een VPN via Duitsland kijk, dan werkt het ook gewoon.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Room42 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 22:16:
[...]

Je weet dat je ook gewoon de Engelse ('international') commentaren kan selecteren?

Nu is dat met Italiaanse races ook niet echt een pretje want dan hebben ze een of andere tweederangs opgewonden standje langs de baan staan :X Maar normaal is het best prima.
Ik kan me alleen maar indenken dat je op Davide Valsecchi doelt. Maar die wordt zo af en toe "ingehuurd" door F1TV, niet door Sky die achter de "Engelse" stream van de international feed zitten.

Serieus, F1TV zelf bestaat nu een jaar of 7? En het F1 Live kanaal is nu denk ik het derde jaar? En daarvoor was er al het "pitlane channel". En nog wordt continu "international Engels" en "F1Live" door elkaar gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 1 september 2024 @ 00:03:
[...]

Ik kan me alleen maar indenken dat je op Davide Valsecchi doelt. Maar die wordt zo af en toe "ingehuurd" door F1TV, niet door Sky die achter de "Engelse" stream van de international feed zitten.
Ja, die clown. :X
Serieus, F1TV zelf bestaat nu een jaar of 7? En het F1 Live kanaal is nu denk ik het derde jaar? En daarvoor was er al het "pitlane channel". En nog wordt continu "international Engels" en "F1Live" door elkaar gehaald?
Hahaha, ok, ok. Ze spreken Engels maar het is niet de Britse, nee. Ik bedoel inderdaad het F1TV-kanaal.

[ Voor 2% gewijzigd door Room42 op 01-09-2024 00:11 . Reden: Ik noemde weer het verkeerde kanaal! :X ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Room42 schreef op zondag 1 september 2024 @ 00:05:
[...]
Hahaha, ok, ok. Ze spreken Engels maar het is niet de Britse, nee. Ik bedoel inderdaad het Sky-kanaal.
Waarschijnlijk bedoel je toch echt niet "het Sky kanaal". In de tijd dat ik nog naar Sky luisterde (illegaal van voor de introductie van F1TV t/m, via F1TV, 2021) heb ik op Sky geen Italiaanse commentator gehoord. Maar op die 2,5 jaar heeft F1TV / F1Live wel al regelmatig gewerkt met Davide Valsecchi. Dat een Italiaan is, die inderdaad nogal enthousiast is, en die voor Sky Italia werkte, totdat Italianen Italiaanse dingen deden (foute opmerking over vrouwen) en hij op non actief werd gezet / ontslagen / ...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 1 september 2024 @ 00:10:
[...]

Waarschijnlijk bedoel je toch echt niet "het Sky kanaal". [...]
Nee, je hebt weer gelijk, ik zat weer fout. Ik heb het nu even bekeken en de juiste terminologie voor de interface is:
• F1 Live
• International

En ik bedoel dus inderdaad de F1 Live stream (waarop ze dus Engels praten. O-)). ;)
En International is dus afhankelijk van de taal waarop je de website (of app) ingesteld hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 01-09-2024 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 25-08 10:08

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Room42 schreef op zondag 1 september 2024 @ 00:15:
En International is dus afhankelijk van de taal waarop je de website (of app) ingesteld hebt.
Je kunt gewoon switchen in de stream he, je hoeft niet helemaal de taal-instelling te wijzigen hiervoor.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
.oisyn schreef op zondag 1 september 2024 @ 02:03:
[...]

Je kunt gewoon switchen in de stream he, je hoeft niet helemaal de taal-instelling te wijzigen hiervoor.
Hah, ja, via het radartje, klopt!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Nieuw in Multiviewer: Race Trace

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:06

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb sinds kort iets heel vervelend met F1TV Pro en mijn Chromecast met Google TV. Ik moet iedere dag opnieuw inloggen op de app. Nu gaat dat redelijk eenvoudig met de smartphone maar het is toch behoorlijk irritant. Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen.

Heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn? Of is dit een probleem van F1TV Pro zelf?

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-08 17:58
sjaool schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:18:
Ik heb sinds kort iets heel vervelend met F1TV Pro en mijn Chromecast met Google TV. Ik moet iedere dag opnieuw inloggen op de app. Nu gaat dat redelijk eenvoudig met de smartphone maar het is toch behoorlijk irritant. Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen.

Heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn? Of is dit een probleem van F1TV Pro zelf?
Viel mij ook al op idd. Had ook ineens melding dat maximaal aantal apparaten was bereikt, en viel mij op dat mijn chromecast er 3 x vermeld stond? :?
Hierin stond de oude registratie, evenals 2 nieuwe (1 x chromecast & 1 x google tv, terwijl het dezelfde apparaat is, namelijk een 4k chromecast met Google tv...)

Na 3 x opnieuw in te hebben moeten loggen deze week & alle oude geregistreerde apparaten verwijderd te hebben, heb ik mijn chromecast opnieuw gekoppeld. Zie nu ook geen rare dingen meer onder de registraties.

Je zou dit dus ook even kunnen controleren op account.formula1.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

SpeedyNick schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:42:
[...]

Viel mij ook al op idd. Had ook ineens melding dat maximaal aantal apparaten was bereikt, en viel mij op dat mijn chromecast er 3 x vermeld stond? :?
Hierin stond de oude registratie, evenals 2 nieuwe (1 x chromecast & 1 x google tv, terwijl het dezelfde apparaat is, namelijk een 4k chromecast met Google tv...)

Na 3 x opnieuw in te hebben moeten loggen deze week & alle oude geregistreerde apparaten verwijderd te hebben, heb ik mijn chromecast opnieuw gekoppeld. Zie nu ook geen rare dingen meer onder de registraties.

Je zou dit dus ook even kunnen controleren op account.formula1.com ;)
Heb ik allemaal al gedaan. De enige apparaten in mijn account zijn mijn smartphone en de Chromecast met Google TV. Maar ik zal na de race nog eens kijken. Tot nu toe werkt het weer voor een dag. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-08 17:58
sjaool schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:45:
[...]

Heb ik allemaal al gedaan. De enige apparaten in mijn account zijn mijn smartphone en de Chromecast met Google TV. Maar ik zal na de race nog eens kijken. Tot nu toe werkt het weer voor een dag. :)
Zolang het nu maar werkt inderdaad, dat is het belangrijkste 😉
Goede race toegewenst! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opblaaskrokodil
  • Registratie: September 2016
  • Niet online
Race Trace is een toffe graph zeg! 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:35
Wat een flutcommentaar heeft Viaplay toch.
Alles op te hypen, helft van de tijd klopt d'r niks van.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendaco
  • Laatst online: 10:43

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Had dit ook, zowel op de vrijdag als de zaterdag. En vorige week ook al dacht ik. Het scheelt dat ze nu een optie hebben toegevoegd om met een QR code in te loggen, scheelt weer ww intypen via de afstandsbediening.

Ow en de melding van teveel apparaten kreeg ik vorige week ook. Lijstje weer opgeschoond en die melding niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:38
Ik had hem ook, ineens 3 android tablets ertussen terwijl we er in huis maar 1 hebben. Alles weggehaald en de actieve apparaten teruggezet. Nu blijft het op drie staan

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 27-08 22:47

ParaWM

Pro Prutser

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2OcsQq__HusFGKwp9xRe8D4Q_Hs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rqqc4DPUZ5K4P9QaMmBthCGs.jpg?f=user_large
Wut?? Had wel de 64.99 email gehad paar weken terug, maar was aan het wachten op de 95 euro email vlak van te voren en dan de 95 euro verlenging. Er is echt 64,99 afgeschreven....

Sinterklaas wil bier !

• RobertMe
ParaWM schreef op woensdag 11 september 2024 @ 20:29:
[Afbeelding]
Wut?? Had wel de 64.99 email gehad paar weken terug, maar was aan het wachten op de 95 euro email vlak van te voren en dan de 95 euro verlenging. Er is echt 64,99 afgeschreven....
Niet toevallig een Apple abo? Door Apple regels is een prijsverhoging niet zo makkelijk (in ieder geval niet als het initiële abo met een korting is afgesloten, eerste verlenging moet dan tegen de toenmalige normale prijs zijn?). Dn mogelijk dat Google ook dat soort regels heeft?

• ParaWM

ParaWM

Pro Prutser

RobertMe schreef op woensdag 11 september 2024 @ 20:50:
[...]

Niet toevallig een Apple abo? Door Apple regels is een prijsverhoging niet zo makkelijk (in ieder geval niet als het initiële abo met een korting is afgesloten, eerste verlenging moet dan tegen de toenmalige normale prijs zijn?). Dn mogelijk dat Google ook dat soort regels heeft?
Geen appel geen goochel, direct op de f1tv website afgesloten paar jaar terug. Met CC.

Sinterklaas wil bier !

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:36
Ik heb de laatste tijd steeds dat als race al begonnen is en nog bezig is en ik kies 'kijk vanaf het begin' dat als ik dan cast naar m'n tv dat ie dan doodleuk naar live springt.

Ik reken er nu al op dus probeer niets te zien terwijl ik weer terug naar begin scroll.

Vervolgens aan het kijken tot beeld op zwart gaat. Alsof die stream dan verwijderd wordt als uitzending klaar is.

Dan opnieuw naar F1TV en herhaling aanzetten maar als ie er net op staat kan ik niet vooruitspoelen naar waar ik was gebleven. Kan pas wat later.

Heel vervelend. Nu al drie races gehad. Iemand anders ook?

• siggy

siggy

Wait.... what?

ParaWM schreef op woensdag 11 september 2024 @ 20:29:
[Afbeelding]
Luck you :)

Ligt het nu aan mij, maar ik zie die abbo van 95 euro nergens meer. Ik krijg alleen maar de optie om maandelijks 11.90 af te tikken..... En dan vraagt men af waarom mensen de VOC mentaliteit krijgen......harrr

• RobertMe
siggy schreef op woensdag 11 september 2024 @ 21:04:
[...]

Luck you :)

Ligt het nu aan mij, maar ik zie die abbo van 95 euro nergens meer. Ik krijg alleen maar de optie om maandelijks 11.90 af te tikken..... En dan vraagt men af waarom mensen de VOC mentaliteit krijgen......harrr
Jup, een maand of 2 na de prijsverhoging hebben ze het jaar abo afgeschaft ;) Als je het hebt wordt het wel verlengt, maar je kunt het niet meer nieuw afsluiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

RobertMe schreef op woensdag 11 september 2024 @ 21:25:
[...]

Jup, een maand of 2 na de prijsverhoging hebben ze het jaar abo afgeschaft ;) Als je het hebt wordt het wel verlengt, maar je kunt het niet meer nieuw afsluiten.
Mijn :r hemel zeg.

We gaan dus van een Bernie die alles achter de decoder gooit, naar de beste oplossing, alleen maar om het binnen enkele jaren van €65 -20% (volgens mij eerste jaar dat f1tv pro online kwam), naar 65, naar €95 en dan binnen 2 maanden naar ~€142,80 euro. Ja je kunt je 3 wintermaanden ofzo besparen wellicht, maar dan nog.

Als je het puur over races hebt en je neemt aan dat ze 2 uur duren, which they do not, dan kom je uit op 3 euro per uur. Ga je naar 1,5 uur per race voor 24 races, dan zit je op 4 euro per uur. En dan negeer ik nog het feit dat je een fatsoenlijke internetverbinding moet hebben die niet bepaald gratis is.

Dus eerst een verhoging van meer dan 40% en dan binnen 2 maanden nog eens 50% verhoging?

Kom op zeg. Dat is toch gewoon 100x :r

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mel33
  • Laatst online: 01:20
Sinds ik voor 2,50 een pro kon krijgen en daarna een jaar voor 65 kon, is het na de viaplay graai en verhoging en vpn blokkades voorbij met een abbo.
En kijk ik nu gratis naar rtl+ en mis niks en olaf via een vpn met gpradio gaat prima op rtl+ en een klein vierkant reclame blok.
Zoals het vroeger was met jos, kijk ik nu weer.

Het is even loslaten al die luxe/telemetrie en dan heb ik er weer heeelveel voor terug merk ik deze laatste 5maand. Een stuk minder drang en alles is ook wel lekker. En ach mis ik het, dan kijk ik het later gratis de volgende dag wel. Heerlijk no pay & less is more happy gedoe, dan dat het elke keer maar weer afwachten is of je niks mist, door haperingen.

€150 en meer zeg, pff
Ik bespaar 100derden euros door niet al die maand abbo’s op al die streamingdiensten te nemen. (Kheb er 2 voor max een 10tje pm)
Ik zag gewoon dat ik in een soort dwangmatig do not miss out systeem zat.

Laat het los en je mist niks.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-08 12:34
Hertog_Martin schreef op woensdag 11 september 2024 @ 20:56:
Ik heb de laatste tijd steeds dat als race al begonnen is en nog bezig is en ik kies 'kijk vanaf het begin' dat als ik dan cast naar m'n tv dat ie dan doodleuk naar live springt.

Ik reken er nu al op dus probeer niets te zien terwijl ik weer terug naar begin scroll.

Vervolgens aan het kijken tot beeld op zwart gaat. Alsof die stream dan verwijderd wordt als uitzending klaar is.

Dan opnieuw naar F1TV en herhaling aanzetten maar als ie er net op staat kan ik niet vooruitspoelen naar waar ik was gebleven. Kan pas wat later.

same, Android app naar Chromecast. Rete irritant idd maar de F1 TV Pro app blinkt toch al niet uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TurboTon1973
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-08 20:16
Hertog_Martin schreef op woensdag 11 september 2024 @ 20:56:

Dit heb ik een paar gehad. Sindskort kijk ik met F1 multiviewer. Geen problemen meer. Ik kijk al 30+ jaar F1. Ik heb echt een paar keer gedacht ik stop met kijken. Maar ik verlang echt terug naar het gemak en altijd werken in de rtl en ziggo tijdperk. Dat had ook zo zijn beperkingen maar werkte altijd. Apps hebben ook zo zijn voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Laatst online: 27-08 19:56
Meer mensen last van een BM1200 error als je via de computer kijkt? Heel irritant …

Edit: opgelost door ipv Chrome Edge te gebruiken. Vreemd weer.

[ Voor 27% gewijzigd door Kartmans1 op 15-09-2024 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het probleem lijkt zichzelf (of door F1TV) te hebben opgelost. Dit weekend heb ik hier geen last meer van gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
sjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:47:
[...]

Het probleem lijkt zichzelf (of door F1TV) te hebben opgelost. Dit weekend heb ik hier geen last meer van gehad.
Ik moest vandaag wel nog opnieuw aanloggen. Dat gaat steeds sneller ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Irritant dat ze de race stream helemaal op het einde afbreken om door te gaan met die post show.
Valt al meerdere keren tijdens de competitiestanden en constructeurs komt niet eens meer in beeld

Op zich prima dat F1TV die post show promoot, maar doe dat ook echt na afloop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yash100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 16:14
Voor degenen die het gratis willen zien: RTL Duitsland zendt (met reclame) de kwalificatie van Singapore uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08:50
Via gpradio.hole1988.nl werkt sinds een paar weken het commentaar weer ZONDER gebruik van VPN

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Is het normaal dat de stream van F1TV zo'n 15-20 seconden achterloopt op de TV uitzending (RTL)? Ik heb sinds voor de zomer F1TV en dit valt me op.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
evilution schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 16:28:
Is het normaal dat de stream van F1TV zo'n 15-20 seconden achterloopt op de TV uitzending (RTL)? Ik heb sinds voor de zomer F!TV en dit valt me op.
Dat klopt, streaming (via internet) loopt altijd achter op TV via coax kabel. Iets met bufferen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Is het normaal dat de stream van F1TV zo'n 15-20 seconden achterloopt op de TV uitzending (RTL)? Ik heb sinds voor de zomer F!TV en dit valt me op.
Het is vrij normaal dat niks gelijk loopt. Ligt net zo goed aan hoe je RTL kijkt (Ziggo vs KPN vs ... vs NL Ziet of whatever vs ...). Als je alleen al naar Ziggo keek, analoge TV liep ver voor op digitale TV, maar Ziggo Go loopt nog veel verder achter.

En internet streams doen altijd bufferen, ook afhankelijk van het afspeelapparaat, internetsnelheid, ....

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:31
Ziggo via de kabel is sneller dan internet van Ziggo, KPN, Odido etc.

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

W1ck1e schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:50:
[...]

Ik moest vandaag wel nog opnieuw aanloggen. Dat gaat steeds sneller ;)
En dit weekend weer hetzelfde gedonder als voorheen. Weer iedere keer opnieuw inloggen. Gelukkig werkt dat redelijk snel met de QR-code maar is toch wel vervelend aan het worden. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Is het normaal dat de stream van F1TV zo'n 15-20 seconden achterloopt op de TV uitzending (RTL)? Ik heb sinds voor de zomer F1TV en dit valt me op.
Welkom in het streamingtijdperk waarin geen enkel digitaal kanaal gelijk aan elkaar loopt. Het kan zelfs zo zijn dat als de buurman F1TV kijkt deze de winnaar eerder dan jou over de finishlijn ziet gaan.

Het verschil was er ook al toen er satelliettelevisie kwam. Heel leuk als mensen via de schotel voetbal keken en andere mensen gewoon NPO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
sjaool schreef op zondag 22 september 2024 @ 01:28:
[...]

En dit weekend weer hetzelfde gedonder als voorheen. Weer iedere keer opnieuw inloggen. Gelukkig werkt dat redelijk snel met de QR-code maar is toch wel vervelend aan het worden. :|
Ik heb het op geen van mijn kijkapparaten (verschillende chromecasts en een tablet) elke keer. Is bij jou alles up2date ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

W1ck1e schreef op zondag 22 september 2024 @ 07:42:
[...]
Ik heb het op geen van mijn kijkapparaten (verschillende chromecasts en een tablet) elke keer. Is bij jou alles up2date ?
Yep, alles up-to-date. En er staan ook niet teveel apparaten in mijn account. Het is net alsof F1TV mijn Chromecast met Google TV bij ieder inlogpoging ziet alsof het een nieuw apparaat is. Maar in mijn account wordt alleen de datum van registreren aangepast. Het is een vreemd verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taatort
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:39
F1 TV PRO -> audio reclame tijdens kwalificatie?

Klopt het dat ik sinds kort iets van audio reclame hoor tussen de kwalificatie sessies?
Ik denk iets van reclame te horen maar is vaak gelijktijdig met commentaar en dat gaat dan door elkaar. Niet echt handig.
Ligt dat aan mij of hebben meer mensen deze ervaring. .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Taatort schreef op zondag 22 september 2024 @ 09:14:

Klopt het dat ik sinds kort iets van audio reclame hoor tussen de kwalificatie sessies?
Ik denk iets van reclame te horen maar is vaak gelijktijdig met commentaar en dat gaat dan door elkaar. Niet echt handig.
Niks gemerkt, met F1Live commentaar. Maar dit klinkt ook als iets dat wellicht niet lekker samenwerkt met commentaar van TV zender in combinatie met de directe world feed. Dus ik gok dat je International kijkt met Engels (Sky F1) of Nederlands (ViaPlay) commentaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006

Hier ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaWM

ParaWM

Pro Prutser

Ja, hier soms wel met F1TV Nederlands commentaar (Viaplay). Geen hele reclames, maar soms lijkt het wel alsof iemand de schuiven niet dicht gooit op goede moment en hoor je wat rare geluiden doorkomen vanuit de studio waaronder soms wat reclame.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Yep, heb ik ook. Reclame voor VP programma’s en dergelijke. Ik schakel dan even naar live, dan hoor ik dat gekakel van de studio niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-08 17:56

Major_ton

Shoot!

sjaool schreef op zondag 22 september 2024 @ 01:28:
[...]

Gelukkig ben ik niet de enige die hier last van heeft. Elk weekend opnieuw weer inloggen. First World problem, ik weet het, maar toch rete irritant.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-08 23:59
Ervaart iemand anders problemen met stream via AirPlay vanuit de iOS app? Stream loopt steeds vast. Kijken op iPad en Macbook werkt gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:10
Hier ook wat gewissel qua bitrate (chromecast) en de data channel lijkt nog kwalificatie layout te staan (schakelt nu uit)

Edit: data nu weer naar bandenhistorie

[ Voor 14% gewijzigd door RF1000 op 22-09-2024 14:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Awesome! Dankzij een tip hier in de thread eindelijk weer eens een F1-race met Olav (en Jack) geluisterd via gpradio zonder VPN! Dat was echt ouderwets gezellig. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappert
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:47
Room42 schreef op zondag 22 september 2024 @ 15:48:
Awesome! Dankzij een tip hier in de thread eindelijk weer eens een F1-race met Olav (en Jack) geluisterd via gpradio zonder VPN! Dat was echt ouderwets gezellig. O+
Ook wel prettig om te merken dat Olav, voor de paar foutjes die hij maakte tijdens een race genadeloos werd afferekend, door Plooy wie ook meer van de F1 blijkt te weten dan ik ooit dacht toen hij nog de intervieuws deed, door hem wordt gecorrigeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Zappert schreef op zondag 22 september 2024 @ 16:35:
[...]

Ook wel prettig om te merken dat Olav, voor de paar foutjes die hij maakte tijdens een race genadeloos werd afferekend, door Plooy wie ook meer van de F1 blijkt te weten dan ik ooit dacht toen hij nog de intervieuws deed, door hem wordt gecorrigeerd.
En andersom. Jack maakt ook aardig wat fouten en die corrigeert Olav dan weer. (Of bedoel je dat juist? Je zin loopt voor geen meter, haha!)

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 22-09-2024 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:52

Laguna

Connaisseur

Dat is dus de reden dat je minimaal 2 commentatoren moet hebben. De Britten doen dat nog steeds het best (met daarbij de typische humor), maar goed om te horen dat Olav & Jack elkaar ook goed aanvullen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Laguna schreef op zondag 22 september 2024 @ 22:07:
Dat is dus de reden dat je minimaal 2 commentatoren moet hebben. De Britten doen dat nog steeds het best (met daarbij de typische humor), maar goed om te horen dat Olav & Jack elkaar ook goed aanvullen.
De Britse humor ging vandaag wel ver. Met Alex die Jolyon, DC en Ruth even oppepte door te zeggen dat ze goed bezig waren.

spoiler:
Uiteraard in reactie op Russell die wat motivatie wilde krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappert
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:47
Room42 schreef op zondag 22 september 2024 @ 20:28:
[...]

En andersom. Jack maakt ook aardig wat fouten en die corrigeert Olav dan weer. (Of bedoel je dat juist? Je zin loopt voor geen meter, haha!)
O, ja had gecorrigeerd wordt door Plooy moeten staan. 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Ook een toffe manier om een race te volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Licht het aan mij of is F1TV soms aan het bufferen, ik kijk op dit moment via Firefox op mijn PC. Voorheen nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
NeverSettle schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:01:
Licht het aan mij of is F1TV soms aan het bufferen, ik kijk op dit moment via Firefox op mijn PC. Voorheen nooit problemen mee gehad.
Via mijn mediaplayer is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:17

SomerenV

It's something!

Kwaliteit op de telefoon via de app (Android) is echt bedroevend momenteel. Op de PC (Chrome) werkt het wel prima. Maar op de telefoon kan ik de timings en namen(!!) niet eens lezen door hoe ongelofelijk laag de resolutie is. Een paar minuten terug bleef ie ook hangen op bufferen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
SomerenV schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:00:
[...]

Kwaliteit op de telefoon via de app (Android) is echt bedroevend momenteel. Op de PC (Chrome) werkt het wel prima. Maar op de telefoon kan ik de timings en namen(!!) niet eens lezen door hoe ongelofelijk laag de resolutie is. Een paar minuten terug bleef ie ook hangen op bufferen.
Problemen lijken te zijn opgelost hier, sprint kwalificatie verliep soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
Bij mij liep het ook niet soepel, maar daar bleek de Windows 11 24H2 update voor verantwoordelijk te zijn die op de achtergrond liep |:(

O ja en wederom geen boordradio tijdens FP1 wordt een soort standaard dingetje :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
SomerenV schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:00:
[...]

En als je de kwaliteit " hoog" gebruikt ipv automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sam.o
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 22-08 17:54
wat is Chrome Edge? ik denk dat deze error is omdat F1TV niet werkt op ChromeOS Flex

Main PC = RGBeast v6 Mini PC = SFFast v6 (PCPartPicker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Als ik nu dan die live buildup stream kijk op YouTube dan vraag ik me toch af waarom ze niet gewoon dat platform gebruiken? Scheelt gedoe met een eigen app en alles wat er aan backend bij komt kijken. Hang daar een speciaal F1 abo aan en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-08 11:28
[quote]SomerenV schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:00:
[...]

[/quote

Resolutie van jouw beeld verlagen. Heeft hier geholpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
*knip*
We bedelen niet naar streams.

[ Voor 77% gewijzigd door tweakduke op 21-10-2024 11:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

G.Scholtens schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:42:
Weet iemand nog een Stream voor de race?
Gratis en liefst zonder vpn?
Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
:X

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:38
Ben ik de enige die last heeft van haperingen in beeld en in het geluid deze race ? (Android tv app f1tv) Normaal niet echt problemen maar deze race is het wel vaak raak.

[ Voor 3% gewijzigd door RenaldoN op 20-10-2024 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:31
RenaldoN schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:57:
Ben ik de enige die last heeft van haperingen in beeld en in het geluid deze race ? (Android tv app f1tv) Normaal niet echt problemen maar deze race is het wel vaak raak.
hier ook maar denk dat het meer bij f1 zit dan bufferen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:43

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik heb voor het eerst dat de F1TV stream loopt te stotteren

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-08 12:34
Hier ook, wel 90 EUR durven te vragen en dan stutters en buffering, F1TV op Android naar Chromecast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:24
RenaldoN schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:57:
Same. Lang geleden dat ik hier last van heb gehad. Nu toch wel een keer of 10-15.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:52

Laguna

Connaisseur

Geen problemen hier met Nvidia Shield Pro.

[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 21-10-2024 21:21 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Jah hier op Android tv ook stotteringen, en dan ineens een paar seconden waarbij het beeld / geluid versneld wordt om weer in sync te komen.

Normaal ook geen last van. Hopelijk leren ze ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 21:02

HaterFrame

Well... Poo came out!

Laguna schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:52:
Geen problemen hier met Nvidia Shield.
Hier wel problemen op de shield pro.

I am the great Cornholio!

Pagina: 1 ... 57 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen