[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 56 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15:30
Hebben mensen ook gemerkt dat F1TV vaak stottert en het lijkt alsof de bitrate vandaag lager is dan normaal gesproken?

Edit: ik keek via mijn PC.

[ Voor 11% gewijzigd door NeverSettle op 26-07-2024 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:51
NeverSettle schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 14:38:
Hebben mensen ook gemerkt dat F1TV vaak stottert en het lijkt alsof de bitrate vandaag lager is dan normaal gesproken?
Ja had ik ook. Kijk via Apple TV F1 app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Alleen zojuist. Op een chromecast with google tv 4k, soms blokjes. ziggo 400/40 verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:18
Weet iemand een site / link waar ik zondag de race kan volgen? Zit momenteel op vakantie, met alleen Duitse tv. Heb geen vpn of viaplay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
G.Scholtens schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 18:46:
Weet iemand een site / link waar ik zondag de race kan volgen? Zit momenteel op vakantie, met alleen Duitse tv. Heb geen vpn of viaplay
Het is gratis te zien op RTL Deutschland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13:38
Hoe kijk je normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 14:18
TexMex schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 18:55:
[...]

Het is gratis te zien op RTL Deutschland.
Eens kijken of ik die hier kan ontvangen.

Normaal iptv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handjes
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-08 11:38
RobertMe schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 13:44:
[...]

Gratis kan helemaal niet uit. Vroeger bij RTL werd het betaald door reclameinkomsten.
Gratis dus inderdaad. Net zoals ieder tv-programma.

Dat het inderdaad heeel duur is om te maken is een tweede. Maar het is ook zover gekomen omdat er piratenzenders als Viaplay zijn met investeerders die diep in de buidel willen tasten. Dan gaat de FOM de komma ook een naar rechts verplaatsen voor de uitzendrechten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09:48

Er was wel iets aan de hand. Stuur altijd een berichtje naar @f1help op X bij dit soort storingen en meestal geven ze daar keurig antwoord. Was bij FP2 opgelost volgens mij.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:56

Was ook in de replay van FP1. Dus zal dan wel voor iedereen zijn geweest en stuque aan de kant van de bron (die vervolgens ook is opgeslagen voor de replay). En dus geen issue met de stream of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Nee.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:06
Zijn de problemen met het livestreamen van een race inmiddels opgelost? Ik krijg nog steeds een bm2101 error als ik een race wil livestreamen naar mijn LG TV vanaf een Iphone 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:59
O085105116N schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 10:39:
Zijn de problemen met het livestreamen van een race inmiddels opgelost? Ik krijg nog steeds een bm2101 error als ik een race wil livestreamen naar mijn LG TV vanaf een Iphone 14.
AirPlay wordt officieel alleen ondersteund naar een Apple TV. Dus bij problemen met AirPlay-en naar een ander apparaat heb je geluk als het werkt en pech als het niet werkt. F1TV zal er in ieder geval geen aandacht aan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
meesje schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 10:44:
[...]

AirPlay wordt officieel alleen ondersteund naar een Apple TV. Dus bij problemen met AirPlay-en naar een ander apparaat heb je geluk als het werkt en pech als het niet werkt. F1TV zal er in ieder geval geen aandacht aan geven.
Een fysieke AppleTV bedoel je dan? Ik gebruik nu de built-in versie van mijn smart TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
O085105116N schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 10:45:
[...]

Een fysieke AppleTV bedoel je dan?
Ja. Als je wilt AirPlay-en wordt alleen dit apparaat officieel ondersteund. Best wel suf aangezien er ook een F1TV app is voor de Apple TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
En via de browser op een pc of laptop kijken kan ook niet (meer)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik kijk momenteel via de laptop? :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1hE6TdB9YJwzQFaoTr7BpBH1H5s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bHjisG6ZlGXhmcUKrNyZOZ4r.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:26
never mind...

[ Voor 126% gewijzigd door Jorizzz op 27-07-2024 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

O085105116N schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 12:33:
En via de browser op een pc of laptop kijken kan ook niet (meer)?
Hangt van de ouderdom van je browser af, maar op een PC of laptop kan je veel beter MultiViewer F1 gebruiken.
https://multiviewer.app/

[ Voor 4% gewijzigd door noo op 27-07-2024 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sevinc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-08 07:34
Naast RTL Deutschland laat ook Sporza gratis zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reablom
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-08 09:11
Weet iemand waarom het beeld op RTL+ zoveel slechter is dan op Sporza (KPN TV+).

Ook RTL zou HD moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik heb normaal Engels aan staan bij F1TV maar vandaag de Nederlandse.

Nu hoor ik al 2X reclame over Viaplay als een sessie stopt. Daarna hoor je ze weer over F1 praten.

Is dit normaal en gebeurt dit vaker?

Voelt als sluikreclame.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik kijk via F1TV. Ben ik de enige doe zich irriteert aan de reclames van viaplay tussen elke Q sessie in?
Klopt het dat dit pas vanaf de vorige race zo is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11:53
Viaplay gaat zich inderdaad steeds meer in de internationale stream wurmen. Hier kijken we de F1TV stream en syncen met Grand Prix Radio. Ik start wel eens op internationaal voor het gemak, maar na kort ergeren aan het barslechte commentaar en de stream kwaliteit die af en toe minder is, neem ik meestal toch effe de moeite om te switchen van stream en syncen met GPR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
streamnl schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 16:45:
Ik heb normaal Engels aan staan bij F1TV maar vandaag de Nederlandse.

Nu hoor ik al 2X reclame over Viaplay als een sessie stopt. Daarna hoor je ze weer over F1 praten.

Is dit normaal en gebeurt dit vaker?

Voelt als sluikreclame.
Nederlandse commentaar bij F1TV is die van Viaplay. F1 TV gebruikt haar eigen internationale commentaar, de Britse versie die van Sky Sports, Nederlandse versie die van Viaplay etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
NeverSettle schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 17:19:
[...]

Nederlandse commentaar bij F1TV is die van Viaplay. F1 TV gebruikt haar eigen internationale commentaar, de Britse versie die van Sky Sports, Nederlandse versie die van Viaplay etc.
Dat is mij bekend.

Mijn vraag was over het gedeelte dat ze “stiekem” reclame uitzenden over de F1TV stream, nadat een sessie afgelopen was.
Dat was mij niet bekend, aangezien ik meestal Engels commentaar aan heb staan.

Dat vind ik niet netjes en was nieuwsgierig of dit vaker gebeurd bij de Nederlandse audio.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
streamnl schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 17:55:
[...]

Dat is mij bekend.

Mijn vraag was over het gedeelte dat ze “stiekem” reclame uitzenden over de F1TV stream, nadat een sessie afgelopen was.

Dat vind ik niet netjes en was nieuwsgierig of dit vaker gebeurd bij de Nederlandse audio.
Excuses, verkeerd begrepen :)
Heb sinds 1,5 jaar geleden geen Viaplay meer gekeken, wel merkte ik destijds dat ze steeds meer hun eigen series en films gingen promoten tussen de analyses door. Het zou mij niet verbazen dat ze nu ook sluikreclames hebben tijdens de live sessies. Alles om hun eigen platform te promoten en daarmee hopen op meer kijkers. Zo goed gaat het niet bij Viaplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:22

vliegnerd

Nintendo fan.

streamnl schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 17:55:
[...]

Dat is mij bekend.

Het is gewoon het geluid van een reklame die op dat moment uitgezonden wordt op Viaplay. Zouden ze eigenlijk moeten muten maar gaat mis.

Ik luister altijd F1Tv commentaar tegenwoordig, maar vroeger hoorde je bij het Engelse commentaar van Sky ook geluid/commentaar van beelden die je dan niet kon zien. Analyses bij dat grote videoscherm en teambazen enzo.

Oplossing: luister F1tv commentaar

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
vliegnerd schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 21:41:
[...]

Het is gewoon het geluid van een reklame die op dat moment uitgezonden wordt op Viaplay. Zouden ze eigenlijk moeten muten maar gaat mis.

Ik luister altijd F1Tv commentaar tegenwoordig, maar vroeger hoorde je bij het Engelse commentaar van Sky ook geluid/commentaar van beelden die je dan niet kon zien. Analyses bij dat grote videoscherm en teambazen enzo.
Normaal gesproken hoorde je bij Sky juist vaker een tijdje niks tussen de sessies als ik mij niet vergis? Zeg maar in de vorm van "de audio die via de combox geregeld wordt hoor je op F1TV en de audio die buiten de combox om gaat hoor je niet op F1TV". Waardoor je dus wel gesprekken hoort die op Sky Crofty heeft met bv Brundle als die track side is. Maar als ze tussen de sessies door naar Simon (/tegenwoordig wisselt die af met Natalie Pinkham / Rachel Brooks?) in de paddock gaan (of bij ViaPlay naar de studio in NL) dan wordt die audio niet doorgegeven aan F1TV.

En als ik bovenstaande reacties lees heb ik bijna het idee dat ViaPlay loopt te fucken door buiten de sessies (/als ze naar de studio zijn) in de combox audio met reclame voor ViaPlay af te sturen. Waardoor je juist @F1TV met Nederlands commentaar wel "audio blijft ontvangen" maar dat dus puur reclame is voor VP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-08 23:54
RobertMe schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 21:58:
[...]

Normaal gesproken hoorde je bij Sky juist vaker een tijdje niks tussen de sessies als ik mij niet vergis? Zeg maar in de vorm van "de audio die via de combox geregeld wordt hoor je op F1TV en de audio die buiten de combox om gaat hoor je niet op F1TV". Waardoor je dus wel gesprekken hoort die op Sky Crofty heeft met bv Brundle als die track side is. Maar als ze tussen de sessies door naar Simon (/tegenwoordig wisselt die af met Natalie Pinkham / Rachel Brooks?) in de paddock gaan (of bij ViaPlay naar de studio in NL) dan wordt die audio niet doorgegeven aan F1TV.

En als ik bovenstaande reacties lees heb ik bijna het idee dat ViaPlay loopt te fucken door buiten de sessies (/als ze naar de studio zijn) in de combox audio met reclame voor ViaPlay af te sturen. Waardoor je juist @F1TV met Nederlands commentaar wel "audio blijft ontvangen" maar dat dus puur reclame is voor VP.
Bij ViaPlay is het altijd al zo geweest dat je het commentaar uit de studio meekreeg, zij sturen dus "gewoon" al het geluid wat de ViaPlay kijker ook krijgt. (Wel wat irritant, omdat je de beelden die zij in de studio laten zien, niet te zien krijgt.) Die reclame is nieuw, maar ik ben er vanuit gegaan dat dan is wat de ViaPlay kijkers ook voorgeschoteld krijgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-07 23:59
Eventjes he

Zit ik de kwali te kijken met nederlands commentaar op f1tv
Krijg ik tussen de kwalis door een of andere talkshow van viaplay te horen inclusief hun reclames. Deze sluiten ook totaal Niet aan op het beeldmateriaal.

Hoe laat de FOM dit toe?

En...

Eventjes he

Wil ik na de kwali, de post-kwali show op f1tv kijken. Trappen die oelewappers de show af met de stelling dat er geen redbull op de front row staat. Nou.. dat ook maar weer gelijk weggeklikt.

Enige die het IN MIJN MENING goed doen is ziggo en Olav. Zegmaar de oude gediendes. En waarom die Nou het verdomhoekje krijgen?
Zou Joost het weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-07 23:59
Plus de nederlandse audio overlay op f1tv is te verstappen-biased..

In de kwali kon max de auto bij de exit-curbs met 1 wiel binnen de baan houden. En hun houding is
"Pohh ja dat getuigt van kunde en is inderdaad gewoon binnen de lijnen blijven en geen track limit"

In de kwali kon Norris de auto bij de zelfde exit-curbs met 1 wiel binnen de baan houden. Precies de zelfde move. En de houding is
"Zooo die was m bijna kwijt"

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:26

rammes

koekebakker 1e klas

7Sins schreef op zondag 28 juli 2024 @ 03:53:
Eventjes he

Zit ik de kwali te kijken met nederlands commentaar op f1tv
Krijg ik tussen de kwalis door een of andere talkshow van viaplay te horen inclusief hun reclames. Deze sluiten ook totaal Niet aan op het beeldmateriaal.

Hoe laat de FOM dit toe?

En...

Eventjes he

Wil ik na de kwali, de post-kwali show op f1tv kijken. Trappen die oelewappers de show af met de stelling dat er geen redbull op de front row staat. Nou.. dat ook maar weer gelijk weggeklikt.

Enige die het IN MIJN MENING goed doen is ziggo en Olav. Zegmaar de oude gediendes. En waarom die Nou het verdomhoekje krijgen?
Zou Joost het weten?
Volgens mij ben jij toe aan een Snickers.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-08 20:26
Vanmiddag kan je de race ook op VRT2 bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-08 23:54
Theswitch schreef op zondag 28 juli 2024 @ 10:01:
Die zullen wel op de hand van Norris zijn, da's tenslotte een halve Belg :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Theswitch schreef op zondag 28 juli 2024 @ 10:01:
Kunnen wij (als Nederlanders) dat ook ?

Reden dat ik dit vraag: Afgelopen voorjaar bij de wielerklassieker Strade Bianchi, ging de feed naar de buitenlandse kabelaars en dus ook de feed naar de VRT-webstream op zwart, met de mededeling in beeld dat omwille van televisierechten niet beschikbaar was (rechten voor NL lagen bij Eurosport).

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Laatst online: 12:18
7Sins schreef op zondag 28 juli 2024 @ 03:53:
Eventjes he

Wat is hier het probleem? De post-kwali show is een nabeschouwing en gaat er vanuit dat je zojuist naar de kwalificatie hebt gekeken.

Als je geen spoilers wilt, moet je wachten tot ze de "highlights" video publiceren op F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Perez start toch P2? Of rijdt ie niet meer voor Red Bull?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Laatst online: 12:18
Olaf van der Spek schreef op zondag 28 juli 2024 @ 11:21:
[...]

Perez start toch P2? Of rijdt ie niet meer voor Red Bull?
Ah zo 8)7

Ach, Olav en Jack maken ook genoeg foutjes, maar daar luister ik nog steeds liever naar dan naar die clowns van Viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Oekiejoekie schreef op zondag 28 juli 2024 @ 11:10:
[...]

Kunnen wij (als Nederlanders) dat ook ?

Reden dat ik dit vraag: Afgelopen voorjaar bij de wielerklassieker Strade Bianchi, ging de feed naar de buitenlandse kabelaars en dus ook de feed naar de VRT-webstream op zwart, met de mededeling in beeld dat omwille van televisierechten niet beschikbaar was (rechten voor NL lagen bij Eurosport).
Op de ouderwetse nostalgische lineaire TV is het gewoon te zien voor ons Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 21:43

remco_k

een cassettebandje was genoeg

De uitleg en oplossing voor de meeste van je problemen staat 3 posts boven je: vliegnerd in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Zet gewoon de F1TV Live stream aan met hun eigen content en audio.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek_2023
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 04-06 20:15
Ik wil deze race op mijn F1TV app bekijken. Maar zie met geen mogelijkheid om Nederlands commentaar op F1TV te krijgen. Als audiotracks staat alleen Engels of FX.

Ik had begrepen dat NL wel moet kunnen. Ik heb op internet geen werkende oplossing kunnen vinden.
Wie weet hoe dat moet? Of kan het gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 15:57
Freek_2023 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 13:32:
Ik wil deze race op mijn F1TV app bekijken. Maar zie met geen mogelijkheid om Nederlands commentaar op F1TV te krijgen. Als audiotracks staat alleen Engels of FX.

Ik had begrepen dat NL wel moet kunnen. Ik heb op internet geen werkende oplossing kunnen vinden.
Rechts heb je opties voor de taal. Moet je even op tikken dan verschijnen opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Freek_[/URL]2023 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 13:32:

Via instellingen niet gelukt?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88_vMoT0GDDjdzcXSFRRU-q4Xi0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lRymU2U1Q1VohIC0K06L7GTR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door Boeryepes op 28-07-2024 13:35 ]

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek_2023
Ik heb deze op Nederlands staan. Dan zijn de teksten op de schermen in het Nederlands. Maar uitsluitend (heel druk) Engels commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Freek_2023 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 13:32:

Internationale feed pakken en dan opties

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:50

NoFearCreations

3DPrint the world!

Freek_2023 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 13:41:
Ik heb deze op Nederlands staan. Dan zijn de teksten op de schermen in het Nederlands. Maar uitsluitend (heel druk) Engels commentaar.
International feed kiezen, dan taal op Nederlands zetten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek_2023
Maar waar vind ik international feed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
@Freek_2023 Rechts in het scherm...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tunysmBD47svJWqI2LoiSD6In4s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jmk04TKeVkj7pa7Pm1075CdU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 106% gewijzigd door MarcelGo op 28-07-2024 13:51 ]

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek_2023
Die rechter icoontjes verschijnen bij mij helemaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek_2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dSdUY35pS8nglV1q3AZCLhtAq2g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/37rYi0LVPNcnJUdbnU1ub8hM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 15:57
Op het scherm tikken, dan komen ze tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek_2023
Dat had ik gehoopt..
Maar als ik op het scherm tik, komt er alleen een rode voortgangsbalk onderaan het scherm. maar geen icoontjes aan de rechterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek_2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/60J0wpFW_Z8PAXx9jK1JeuThC0s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bPVaRl7sCU8jT6vAQb3Yj780.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Freek_2023 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 14:11:
Dat had ik gehoopt..
Maar als ik op het scherm tik, komt er alleen een rode voortgangsbalk onderaan het scherm. maar geen icoontjes aan de rechterkant.
Van rechterkant naar links swipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek_2023
Het scherm reageert totaal niet op links of rechts swipen...
Wat een naar probleem. Ik wilde vandaag zo graag kijken zonder dat Engelse commentaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Als je nu de preshow kijkt heb je deze optie niet om een kanaal te kiezen.

Even de qualy gestart op mijn telefoon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eEeihFTzloZDAbdcdGnEmTCmSz4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dhv01cPRWVUb3ce78G2V7GOf.jpg?f=fotoalbum_large

Probeer dat ook eens.

[ Voor 75% gewijzigd door Turb0Turb0 op 28-07-2024 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek_2023
Ik heb het even geprobeerd op mijn PC. Precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Nu online
Freek_2023 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 14:27:
Ik heb het even geprobeerd op mijn PC. Precies hetzelfde.
Wat kijk je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek_2023
Turb0Turb0 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 14:23:
Als je nu de preshow kijkt heb je deze optie niet om een kanaal te kiezen.

Even de qualy gestart op mijn telefoon
[Afbeelding]

Probeer dat ook eens.
Heb ik net gedaan. Het scherm is hetzelfde als bij jou, behalve dat ik geen icoontjes krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek_2023
De App even opnieuw geïnstalleerd. Maar dat blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Nu online
Freek_2023 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 14:29:
[...]

Heb ik net gedaan. Het scherm is hetzelfde als bij jou, behalve dat ik geen icoontjes krijg.
Ok dus je hebt de echte qualy van gisteren gestart (niet een samenvatting) en als je op je scherm klikt krijg je niet de kanalenkiezer?

Wat je kan proberen is je tablet op NL taal instellen en in de app en site ook alles op NL zetten. Dan zou je automatisch Viaplay met NL moeten krijgen.

In de app heb ik hem op engels en dan krijg ik F1TV kanaal. Zet ik hem op NL krijg ik Viaplay bij het starten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7R90uy9RMPCKbw8OirxTs4lNunE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U66sXwmXpOIARS8o2mKRMAWe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek_2023
Ik kijk nu live. Bij tikken op het scherm krijg ik de rode balk, een icoon linksom, een pauze icoon en een rechtsom icoon midden op het scherm.
Maar verder geen icoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Nu online
Freek_2023 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 14:36:
Ik kijk nu live. Bij tikken op het scherm krijg ik de rode balk, een icoon linksom, een pauze icoon en een rechtsom icoon midden op het scherm.
Maar verder geen icoontjes.
Wat kijk je nu live? Want nu heb je de preshow en dat is van F1TV en dan heb je geen optie om NL viaplay te krijgen.

Dus alles op NL instellen en dan de echte qualy starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek_2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U5DAuM-L1RnaAQmOboDjo2z46yU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BPHCgfH11dHH4ZnbU6Gw9Qrq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek_2023
Ik ben nu ietsjes verder. En krijg de icoontjes als ik klik op "Kijk live vanaf de start".
De icoontjes zijn er dus, maar reageren niet als je er op drukt. (je ziet ze even ingedrukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Nu online
Freek_2023 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 14:45:
Ik ben nu ietsjes verder. En krijg de icoontjes als ik klik op "Kijk live vanaf de start".
De icoontjes zijn er dus, maar reageren niet als je er op drukt. (je ziet ze even ingedrukt).
Geef even aan wat je nu kijkt?
Qualy van gisteren?
Hoor je Viaplay NL of F1TV of Sky.

Anders is het lastig helpen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:35
Is het niet het tandwieltje rechtsboven? Volgens mij komen dan de extra icoontjes naar voren waar de taal optie bij zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Nu online
Je kan het nu testen met de race. Ik heb daar alles qua keuze.
Als ik de app on NL zet en de race start heb ik Viaplay.

@Rembock bij mij is het tandwiel voor ondertitles en videokwaliteit als je het F1TV kanaal hebt en als je de internationale feed hebt kan je met het wereldbolletje inderdaad de taal aanpassen.

Maar meer tips kan ik niet geven en ik ga nu lekker kijken met F1TV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freek_2023
Het werkt! Ik kan kijken. Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:00
Moet zeggen op vrt canvas en op rtl+ op ziggo of kpn en met een vpn belgie naar olaf luisteren is spekkoper dit jaar.
Ik betaal niks anders dan mijn tv abbo bij ziggo of de kpn

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Kijk nu op de Belg en dat commentaar is eigenlijk best erg prettig in die zin dat heel relaxed is, vrij neutraal en weinig hype.

Renault heet daar alleen Renoot. Zij zullen het wel bij het rechte eind hebben :)

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 28-07-2024 16:00 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:55
Commentaar op de Belg is echt fijn. Niet dat opgehypte feiteloze geneuzel van Viaplay op Sky

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
Had gisteren wel wat synchronisatie problemen. Er is 'iets' veranderd in de webstream waardoor de onboard van Max elke keer weer naar 'live' ging en daardoor ver voor liep op het beeld op de (Google) TV.
Volgens F1TV klopt het dat er iets niet klopte. Hoop dat ze het voor Zandvoort oplossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
JPD68 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:31:
Had gisteren wel wat synchronisatie problemen. Er is 'iets' veranderd in de webstream waardoor de onboard van Max elke keer weer naar 'live' ging en daardoor ver voor liep op het beeld op de (Google) TV.
Volgens F1TV klopt het dat er iets niet klopte. Hoop dat ze het voor Zandvoort oplossen.
Hmm, ik merkte in F1MV ook steeds dat ineens alle onboards fout liepen met F1Live (+ live timing & tracker die in sync met F1Live was). Dit verklaart het dan wel, als de live streams steeds herstartte en vervolgens mogelijk door F1MV niet juist in sync werden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Vraagje: kun je F1TV App op Android beperken in datagebruik ? Ik weet dat je dit elke keer kan instellen maar ik wil het liefst dat het op mobiel gewoon altijd beperkt is. Heb 1x een kwalificatie gekeken op maximale kwaliteit en dan gaat je mobiele data best snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:35
@njitter Nee, niet mogelijk. Je kunt alleen je taalvoorkeuren vooraf instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
Je kan hem terugzetten van 1080 naar zelfs 480 of lager rechtsboven in videokwaliteit , een stap lager scheelt al 4x zoveel data

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jnr24
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 11:48
(KBX) Harkanoid schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 16:46:
Je kan hem terugzetten van 1080 naar zelfs 480 of lager rechtsboven in videokwaliteit , een stap lager scheelt al 4x zoveel data
Ik geloof dat hij echt echt 'standaard, vast wil' en niet per kijksessie instellen.

@njitter misschien 'luistert' de app als je de android instellingen voor dataverkeer terugschroeft. Volgens mij is er zoiets als 'on mobile netwerk ... video quality' dat je standaard in Android instelt en dan kunnen apps daar optioneel gehoor aan geven.

Op mobiel kan je ook daar de Viaplay app of Formula 1 live timing (niet de TV app) alleen meeluisteren. Ik vind dat je best een hoop meekrijgt en de extra spannende momenten kan je weer even via de app bekijken.
De videostream op de statistieken zetten zal ook een stuk minder verkeer genereren gok ik, ipv de video beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
Tja je kan de app ook zo instellen dat ie alleen via wifi werkt en totaal geen data verbruikt , ik heb meestal de F1 tv app aan en dan casten naar TV start de Formule 1 app om ze op de kaart te zien en op andere tv de onboard van max data verbruik hier 0 aangezien die op wifi only staat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Afwezig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 20:36
https://nl.motorsport.com...t-terug-viaplay/10643847/

Allereerst natuurlijk belachelijk dat een zogenaamde nieuwssite dit op deze manier publiceert. Dit “artikel” is een rechtstreeks reclamebericht van Viaplay.
Maar verder als dat zie ik een positieve ontwikkeling. Het lijkt dat de dit jaar ingevoerde verandering (stoppen met jaarabonnementen) niet het gewenste effect heeft. Laatst al het bericht dat de omzet terug was gelopen.
https://www.nu.nl/tech/63...nke-prijsverhogingen.html

Misschien is de wens de vader van de gedachte, maar zou het herinvoeren van de jaarabonnementen een eerste signaal zijn van een cash crunch? Ik hoop van harte dat het de eerste stuiptrekkingen van een stervend bedrijf zijn. Opdat we snel verlost mogen zijn van dit gedrocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Afwezig schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 16:16:
https://nl.motorsport.com...t-terug-viaplay/10643847/

Allereerst natuurlijk belachelijk dat een zogenaamde nieuwssite dit op deze manier publiceert. Dit “artikel” is een rechtstreeks reclamebericht van Viaplay.
Maar verder als dat zie ik een positieve ontwikkeling. Het lijkt dat de dit jaar ingevoerde verandering (stoppen met jaarabonnementen) niet het gewenste effect heeft. Laatst al het bericht dat de omzet terug was gelopen.
https://www.nu.nl/tech/63...nke-prijsverhogingen.html

Misschien is de wens de vader van de gedachte, maar zou het herinvoeren van de jaarabonnementen een eerste signaal zijn van een cash crunch? Ik hoop van harte dat het de eerste stuiptrekkingen van een stervend bedrijf zijn. Opdat we snel verlost mogen zijn van dit gedrocht.
Die hoop vervloog bij mij toen ze de F1 wisten te verlengen.....

Verder vermoed ik dat Viaplay een persbericht uit heeft gedaan, het komt op meerder sites terug.
Zo te zien is het gewoon marketing onzin. Eerst de boel duurder maken en dan korting geven, tuurlijk....

Een goed aanbieding zou zijn 99 euro, zoals bij de introductie,

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Afwezig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 20:36
jeanj schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 17:01:
[...]

Die hoop vervloog bij mij toen ze de F1 wisten te verlengen.....

Verder vermoed ik dat Viaplay een persbericht uit heeft gedaan, het komt op meerder sites terug.
Zo te zien is het gewoon marketing onzin. Eerst de boel duurder maken en dan korting geven, tuurlijk....

Een goed aanbieding zou zijn 99 euro, zoals bij de introductie,
Ja het lijkt inderdaad op een persbericht. Ik stoor me alleen er aan dat dit gewoon kritiekloos een persbericht als “nieuws” wordt aangeboden. Als je zogenaamd journalist bent kan je ook wel iets schrijven over de krankzinnige prijsverhogingen sinds Viaplay de F1 rechten heeft. Dit is gewoon een advertorial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
Er is vrijdag een nieuwe release van de F1 TV app uitgebracht voor Android/GoogleTV. Omdat ik deze moet sideloaden op mijn Sony TV (Google TV) kijk ik altijd bij APKmirror voor de juiste versie. Normaliter pak ik de:
universal Android 5.0+ nodpi versie.

Bij de laatste release is deze helaas niet beschikbaar: https://www.apkmirror.com...-release-rc33-tv-release/

En er zijn alleen bundles beschikbaar. Iemand enig idee hoe ik de nieuwste versie op mijnTV krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:14
JPD68 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:45:
Er is vrijdag een nieuwe release van de F1 TV app uitgebracht voor Android/GoogleTV. Omdat ik deze moet sideloaden op mijn Sony TV (Google TV) kijk ik altijd bij APKmirror voor de juiste versie. Normaliter pak ik de:

Bij de laatste release is deze helaas niet beschikbaar: https://www.apkmirror.com...-release-rc33-tv-release/

En er zijn alleen bundles beschikbaar. Iemand enig idee hoe ik de nieuwste versie op mijnTV krijg?
moet je deze niet hebben?

https://www.apkmirror.com...limited/f1-tv-android-tv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
Dat is voorliggende pagina en daarop zie je dat van de RC33 - variant geen universal Android 5.0+ nodpi versie is.
Dus ja die moet ik hebben, maar daar staat niet de juiste versie bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
JPD68 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:32:
[...]

Dat is voorliggende pagina en daarop zie je dat van de RC33 - variant geen universal Android 5.0+ nodpi versie is.
Dus ja die moet ik hebben, maar daar staat niet de juiste versie bij.
je hebt gelijk ik zie het...misschien moet de RC33 versie nog uitkomen voor android tv

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online

Met deze app (uit de Google Play Store) zou het moeten kunnen: APKMirror Installer (Official). Ook beschikbaar voor Android TV/Google TV.

[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 20-08-2024 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
TexMex schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:38:
[...]

Met deze app zou het moeten kunnen: APKMirror Installer (Official). Ook beschikbaar voor Android TV/Google TV.
Heb die net gisteren geïnstalleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
TexMex schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:38:
[...]

Met deze app zou het moeten kunnen: APKMirror Installer (Official). Ook beschikbaar voor Android TV/Google TV.
klopt het dat je hier eerst een abo op moet nemen voordat je apk's kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
Michel242186 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:17:
[...]

klopt het dat je hier eerst een abo op moet nemen voordat je apk's kan installeren?
Is gratis bij mijn weten. Ooit eens op de telefoon geïnstalleerd. Niets voor betaald.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zou dat soort (commerciële) 3rd parties niet willen. :X Zoek de originele APK via een andere site of gebruik de Aurora Store (die is FOSS)!

Op apkpure.com kun je nog de losse APK downloaden. Let op dat je niet de grote groene "Download APK" knop kiest, want dan download je weer APKPure, hetzelfde gezeur bij apkmirror.com. Iets lager op de pagina staan directe downloads naar de APK's.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ccOedMsDgIZU9oSZTReZl7kI2c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ASDn7Exk2HhrHEOHsbQ0ohOy.png?f=fotoalbum_large

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Room42 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:13:
Ik zou dat soort (commerciële) 3rd parties niet willen. :X Zoek de originele APK via een andere site of gebruik de Aurora Store (die is FOSS)!

Op apkpure.com kun je nog de losse APK downloaden. Let op dat je niet de grote groene "Download APK" knop kiest, want dan download je weer APKPure, hetzelfde gezeur bij apkmirror.com. Iets lager op de pagina staan directe downloads naar de APK's.

[Afbeelding]
Het ging erom dat die APKMirror-app je app-bundels laat installeren. De app is zelf geen gare appstore ofzo en staat in de Google Play Store. Je moet nog steeds zelf de apk of bundel aandragen (vanuit bijvoorbeeld de APKMirror of APKPure websites) om het te kunnen installeren.

Aurora is inderdaad ook een prima optie (al kan de besturing lastig zijn op Android TV). En daarmee heb je ook geen last van die bundels. Updaten kan ook vanuit Aurora, zodat je niet meer met apk's aan de gang hoeft. Dat is waarschijnlijk de handigste optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
TexMex schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:26:
[...]

Het ging erom dat die APKMirror-app je app-bundels laat installeren. De app is zelf geen gare appstore, of zo en staat in de Google Play Store. Je moet nog steeds zelf de apk of bundel aandragen (vanuit bijvoorbeeld de APKMirror of APKPure websites) om het te kunnen installeren.

[...]
Zo'n 3rd party app vind ik per definitie 'vaag/gaar' omdat je het helemaal niet nodig hebt. Maar ik weet ook niet wat het verdienmodel van die sites is, wat hun incentive is om hun app zo te pushen. Dat wekt bij mij direct argwaan. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Room42 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:10:
[...]

Zo'n 3rd party app vind ik per definitie 'vaag/gaar' omdat je het helemaal niet nodig hebt. Maar ik weet ook niet wat het verdienmodel van die sites is, wat hun incentive is om hun app zo te pushen. Dat wekt bij mij direct argwaan. :)
Nee, dat is waar. Maar diezelfde twijfel zou je eigenlijk ook al kunnen hebben bij de apk's die ze beschikbaar stellen op hun websites. Ook daarvan weten we waarschijnlijk niet 100% zeker of die altijd veilig zijn.

Maar goed, als F1TV voor Android TV definitief overgaat op app-bundels (geen idee of dat zo is), zal dat het voor veel mensen toch net weer een stapje lastiger maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-08 17:08
Room42 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:10:
[...]

Ik, en velen met mij, krijgen pas echt argwaan wanneer we naar de Play Store gaan.
Pushen daar doet Google het hardst aan mee.
Heb nooit problemen gehad met sites als APK Pure
Dit soort sites bestaan gewoon omdat velen Google ( en natuurlijk ook Apple ) met z'n datagraaien niet vertrouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Je hoeft niet voor anderen te spreken, geloof me. :/

Wat ik bedoel is dat sites als APK Pure, en zo, in het verleden gewoon enkel netjes de directe APK linkjes toonden. Sinds kort 'pushen' ze vooral hun eigen apps. Pushen als in: De grote downloadknoppen linken, zonder duidelijke reden of omschrijving, naar hun eigen app. Dat is een dark pattern om hun app gedownload te krijgen in plaats van de APK waar de bezoeker voor kwam. Dat doen ze niet omdat ze je nou zo graag van dienst willen zijn, dat doen ze omdat ze een zakelijk belang hebben.

edit:
Maar goed, misschien ga ik nu veel te ver off-topic, dan mijn excuses daarvoor.

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 20-08-2024 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:58
Er is hier mogelijk nog iets anders aan de hand. Google genereert namelijk niet altijd meer een APK: https://www.androidpolice...e-apks-harder-to-come-by/
Artem Russakovskii, founder of Android Police and APKMirror, recently uncovered a major shift in Google's app distribution approach. Google has apparently stopped creating "fat APKs" for many apps. These all-in-one APK files used to include every version of an app, making installation super easy but also taking up more storage space with extra, unnecessary data.

FYI since people email @APKMirror about this several times a day... looks like Google stopped generating fat APKs for many apps entirely all of a sudden, and only bundles will be available from now on. To my knowledge, there's nothing we can do about it.https://t.co/OrcKXDA7Kc — Artem Russakovskii (@ArtemR) August 4, 2024

The latest change means that users wanting to install APK files will now need to download app bundles instead. Introduced at Google's I/O 2018 conference, the Android App Bundle (AAB) offers a more efficient way to distribute apps. Required for new apps since 2021, this format breaks down applications into smaller pieces based on language, device type, and Android version. The Play Store then delivers only the components you need, saving on storage space.

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-08 17:08
Room42 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:34:
[...]

Je hoeft niet voor anderen te spreken, geloof me. :/

Wat ik bedoel is dat sites als APK Pure, en zo, in het verleden gewoon enkel netjes de directe APK linkjes toonden. Sinds kort 'pushen' ze vooral hun eigen apps. Pushen als in: De grote downloadknoppen linken, zonder duidelijke reden of omschrijving, naar hun eigen app. Dat is een dark pattern om hun app gedownload te krijgen in plaats van de APK waar de bezoeker voor kwam. Dat doen ze niet omdat ze je nou zo graag van dienst willen zijn, dat doen ze omdat ze een zakelijk belang hebben.

edit:
Maar goed, misschien ga ik nu veel te ver off-topic, dan mijn excuses daarvoor.
O nee hoor, je gaat niet te ver.
Ook voor hen is die app een verdienmodel, gelijk de meeste apps van winkelbedrijven en zo.
Handiger ? Vaak niet maar ze willen je graag aan die apps hebben omdat er zoveel informatie doorgesluisd wordt naar allerlei belanghebbenden.
In hoeverre dat bij deze apps het geval is dat weet ik niet.
Download de apps daar gewoon op de goed afgeschermde PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:56

De apkm bundle van apkmirror is (tegenwoordig) gewoon een .zip. Je zou het kunnen uitpakken en dan één voor één de apks installeren die je nodig hebt.

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik denk
- base.apk
- afhankelijk van de soc: split_config.arm64_v8a.apk / split_config.x86.apk / split_config.armeabi_v7a.apk
- een taal, split_config.en.apk voor Engels
- en split_config.xhdpi.apk misschien voor hoge resolutie plaatjes
Pagina: 1 ... 56 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen