Everything is better with Bluetooth
Ah, het eerste. Ik neem aan dat Viaplay zelf zonder reclame uitzendt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit meldt motorsport,comAfgelopen donderdag wisten meerdere media, waaronder Motorsport.com, te melden dat de uitzendrechten voor de Formule 1 tot en met 2029 bij Viaplay blijven. Hiermee lijkt een einde te zijn gekomen aan een lange periode vol speculatie, al moet de officiële bekendmaking van de Formule 1 nog volgen. Die wordt later deze maand verwacht.
Zo lang het F1-rechtenproces nog niet afgerond is, kan Lodewick er uiteraard weinig over zeggen. Maar dat er de afgelopen tijd veel gezegd en geschreven is over de F1-uitzendrechten, begrijpt hij wel. “Sportrechten zijn altijd een hot topic in Nederland. Dat zagen we eerder ook toen ESPN in onderhandeling was met de Eredivisie over de uitzendrechten. Heel veel mensen vinden daar iets van en voelen zich ook geroepen om er iets over te zeggen“, constateert Lodewick."
Er is dus nog niks bekend over de rechten.
Vandaag deze mail ontvangen. Bij abonnementen stond het bedrag van €.94,99.. Direct opgezegd. Absurd.
Hallo Kitty,
Dit is een herinnering dat je abonnement op F1 TV (F1 TV Pro Annual) op Google Play automatisch wordt verlengd op 21 mei 2024. De onderstaande kosten worden automatisch in rekening gebracht op de betaalmethode die je hebt opgegeven, tenzij je vóór die datum opzegt. Je kunt op elk moment opzeggen en aankomende kosten bekijken via Abonnementen op Google Play. Meer informatie over opzeggen
Overzicht
Volgende betaling € 64,99/jaar
Betalingsdatum 21 mei 2024
[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingenMarryyou schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 23:28:
[...]
[...]
Vandaag deze mail ontvangen. Bij abonnementen stond het bedrag van €.94,99.. Direct opgezegd. Absurd.
Hallo Kitty,
Dit is een herinnering dat je abonnement op F1 TV (F1 TV Pro Annual) op Google Play automatisch wordt verlengd op 21 mei 2024. De onderstaande kosten worden automatisch in rekening gebracht op de betaalmethode die je hebt opgegeven, tenzij je vóór die datum opzegt. Je kunt op elk moment opzeggen en aankomende kosten bekijken via Abonnementen op Google Play. Meer informatie over opzeggen
Overzicht
Volgende betaling € 64,99/jaar
Betalingsdatum 21 mei 2024
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
De grootste reden dat Viaplay in zwaar weer zit is het feit dat ze voor veel te veel geld uitzendrechten kopen en daardoor:
- een absurde hoeveelheid abonnees moeten hebben
- astronomisch hoge (maand)bedragen vragen voor een abonnement
- het aanvullen met andere (goedkopere) content om zo een completer pakket aan te kunnen bieden.
Geen van de 3 bovenstaande dingen hebben ze of gaan ze krijgen in de toekomst en wat doet Viaplay.... "laten we nog eens een half miljard uitgeven aan uitzendrechten...."

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Nee hier perfect gestreamd.MikeyMan schreef op zondag 21 april 2024 @ 10:00:
Ik probeerde vandaag Olaf mol weer eens aan te zwengelen. Stream laadt op zich goed. Maar de slider blijft niet staan. Hij gaat terug naar -2.3 ongeveer. Meer mensen last van?
Ik gebruik opera browser op mijn telefoon en druk gewoon op pauze als ik de begintune hoor en wacht dan tot het op tv begint. (F1TV)
Meestal zit ik gelijk goed soms moet ik iets bijstellen maar dan pauzeer ik de audio gewoon even paar seconden..ik gebruik de sliders niet.
heel gek gister stonden nog de 2024 race op zelfs sprintrace van gister en nu zijn ze weg.
Site hole1988 geeft zelfde beeld alleen tot en met 2023.
dan maar de GPradio app gebruiken , ook al vond ik het daar minder goed werken.
stream blijft namelijk niet echt synchroon met beeld en de app geeft je maar de optie om 15sec te spoelen..
hole1988 heeft veel fijner synch mogelijkheid
[ Voor 27% gewijzigd door seninha op 21-04-2024 12:32 ]
Weird... Hij blijft zowel op pc als op telefoon de tijd weer inlopen...Michel242186 schreef op zondag 21 april 2024 @ 10:52:
[...]
Nee hier perfect gestreamd.
Ik gebruik opera browser op mijn telefoon en druk gewoon op pauze als ik de begintune hoor en wacht dan tot het op tv begint. (F1TV)
Meestal zit ik gelijk goed soms moet ik iets bijstellen maar dan pauzeer ik de audio gewoon even paar seconden..ik gebruik de sliders niet.
Vaag, vanmorgen stond op deze link de China race er nog bij. De sprintrace stond bij een andere link, maar die is nu weg inderdaad. De China race is er overigens nog wel gewoon:seninha schreef op zondag 21 april 2024 @ 12:30:
[...]
heel gek gister stonden nog de 2024 race op zelfs sprintrace van gister en nu zijn ze weg.
https://omny.fm/shows/rac...hina-zondag-21-april-2024
Ik zou het doen!
Ze moeten dat geld voor de uitzendrechten duidelijk terugverdienen
Helemaal met je eens, ze graven alleen maar sneller hun eigen graf met deze actiesMazeWing schreef op zondag 21 april 2024 @ 09:20:
Maar wat wil Viaplay hier in hemelsnaam mee bereiken? Dat krijgen ze toch nooit terugverdient?
De grootste reden dat Viaplay in zwaar weer zit is het feit dat ze voor veel te veel geld uitzendrechten kopen en daardoor:
- een absurde hoeveelheid abonnees moeten hebben
- astronomisch hoge (maand)bedragen vragen voor een abonnement
- het aanvullen met andere (goedkopere) content om zo een completer pakket aan te kunnen bieden.
Geen van de 3 bovenstaande dingen hebben ze of gaan ze krijgen in de toekomst en wat doet Viaplay.... "laten we nog eens een half miljard uitgeven aan uitzendrechten...."

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kijkend naar wat er nog wel staan (2022). F1 radiorechten zijn natuurlijk sinds 2023 naar Viaplay gegaan in Nederland, mogelijk zit daar dus de reden.Mr Magic schreef op zondag 21 april 2024 @ 17:09:
[...]
Vaag, vanmorgen stond op deze link de China race er nog bij. De sprintrace stond bij een andere link, maar die is nu weg inderdaad. De China race is er overigens nog wel gewoon:
*knip*seninha schreef op zondag 21 april 2024 @ 12:30:
[...]
Site hole1988 geeft zelfde beeld alleen tot en met 2023.
dan maar de GPradio app gebruiken , ook al vond ik het daar minder goed werken.
stream blijft namelijk niet echt synchroon met beeld en de app geeft je maar de optie om 15sec te spoelen..
hole1988 heeft veel fijner synch mogelijkheid
Zie de topic warning
[ Voor 11% gewijzigd door tweakduke op 28-04-2024 11:45 ]
Zie de topic warning
[ Voor 91% gewijzigd door tweakduke op 28-04-2024 11:45 ]
Zie de topic warning
[ Voor 94% gewijzigd door tweakduke op 28-04-2024 11:46 ]
Via mijn eerste link zijn alle 2023 races nog wel beschikbaar hoor.dnmw2705 schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:19:
[...]
Kijkend naar wat er nog wel staan (2022). F1 radiorechten zijn natuurlijk sinds 2023 naar Viaplay gegaan in Nederland, mogelijk zit daar dus de reden.
En er staan ook drie races van 2024 bij. Alleen Australie en de twee China races ontbreken. Gek genoeg zijn ze wel beschikbaar als je de links weet:
https://omny.fm/shows/rac...alie-zondag-24-maart-2024
(sprint race heeft er ook op gestaan, maar daar heb ik de link niet meer van)
Bedankt voor de link. Ik zie daar niet alle races staan maar dat blijkt op te lossen door achter https://omny.fm/shows/rac..."-"datum(dag-maand-jaar)" in te vullen zonder de aanhalingstekens. Weet nog niet wat ik bij Miami als land moet invullen.Mr Magic schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 00:16:
[...]
Via mijn eerste link zijn alle 2023 races nog wel beschikbaar hoor.
En er staan ook drie races van 2024 bij. Alleen Australie en de twee China races ontbreken. Gek genoeg zijn ze wel beschikbaar als je de links weet:
https://omny.fm/shows/rac...alie-zondag-24-maart-2024
(sprint race heeft er ook op gestaan, maar daar heb ik de link niet meer van)
Vreemd genoeg staat ook hier https://omny.fm/shows/race-gemist/playlists/podcast china niet bij maar die vond ik dus wel op https://omny.fm/shows/rac...hina-zondag-21-april-2024
de laatste sprintrace is nu ook terug te vinden via dezelfde manier:Zappert schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 10:01:
Wat je in moet vullen viel blijkbaar weg maar aansluitend achter https://omny.fm/shows /race-gemist/race-"racenummer"-gp-land-"datum(dag-maand-jaar)"
"gp" vervangen door "sprintrace"
https://omny.fm/shows/rac...na-zaterdag-20-april-2024
[ Voor 3% gewijzigd door dwdd op 24-04-2024 12:35 ]
Wel vreemd dat de China race op *knip* er nog niet bij staat. Hu maar hopen dat die van miami, want zo wordt die race genoemd,dwdd schreef op woensdag 24 april 2024 @ 12:14:
[...]
de laatste sprintrace is nu ook terug te vinden via dezelfde manier:
"gp" vervangen door "sprintrace"
https://omny.fm/shows/rac...na-zaterdag-20-april-2024
de volgende ochtend al bij omny.fm staat want dan kan ik pas gaan kijken.
[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 28-04-2024 11:48 ]
De soap is nog steeds niet definitief ten einde.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
https://www.f1maximaal.nl/formule-1/viaplay-kan-bankgarantie-niet-overleggen-officiele-aankondiging-over-uitzendrechten-wordt-uitgesteld
Tsja, een ongeluk waarvan je in slowmotion van kaan gaan genieten. Dat bedrijf staat er zo slecht voor dat alleen de eigenaren garant kunnen gaan staan voor de garantie.Winkiller schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 19:12:
Uitzendrechtenstrijd nog niet helemaal bepaald, Viaplay kan bankgarantie niet overleggen.
https://www.f1maximaal.nl/formule-1/viaplay-kan-bankgarantie-niet-overleggen-officiele-aankondiging-over-uitzendrechten-wordt-uitgesteld
Ik zie dat overigens wel gebeuren.
Het alternatief is Ziggo, of we daar als kijkers heel veel beter van worden is dan ook maar de vraag aangezien zij hoger geboden hebben schijnt het.
Vooralsnog kijk ik niet overigens, soms met de timings en de F1 topics aan is het goed te volgen - ik weet inmiddels wel hoe een F1 treintje eruit ziet. En die ene inhaalactie, die mis ik dan maar.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Kans is wel immens groot dat je dan weer gewoon via lineaire TV kunt kijken i.p.v. streaming met de VP app. Of het dan voor Ziggo klanten wel of niet "achter de decoder" komt is wel de vraag.franssie schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 19:53:
Het alternatief is Ziggo, of we daar als kijkers heel veel beter van worden is dan ook maar de vraag aangezien zij hoger geboden hebben schijnt het.
Die inhaalactie zit vast in de YouTube samenvattingVooralsnog kijk ik niet overigens, soms met de timings en de F1 topics aan is het goed te volgen - ik weet inmiddels wel hoe een F1 treintje eruit ziet. En die ene inhaalactie, die mis ik dan maar.
Enige wat ik hoop is dat als Viaplay het niet word. Dat de belachelijke prijzen van F1TV ook weer wat gaan dalen.
Want nu heb ik toch het idee dat de 120% verhoging (deels) door Viaplay komt.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Was eigenlijk meer omdat ik dacht dat het jaar abonnement niet meer bestond....meesje schreef op zondag 28 april 2024 @ 12:45:
[...]
Ik krijg ook zo vaak mail….
Verder: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen
Mijn reactie was inderdaad ook meer van wat wil je nu zeggen. Nu dus toegelicht.tjanssen schreef op zondag 28 april 2024 @ 12:48:
[...]
Was eigenlijk meer omdat ik dacht dat het jaar abonnement niet meer bestond....
Enige toelichting was inderdaad wel op zijn plaats geweest...meesje schreef op zondag 28 april 2024 @ 12:51:
[...]
Mijn reactie was inderdaad ook meer van wat wil je nu zeggen. Nu dus toegelicht.

Voor bestaande abonnees nog wel, gelukkig maar.tjanssen schreef op zondag 28 april 2024 @ 12:48:
[...]
Was eigenlijk meer omdat ik dacht dat het jaar abonnement niet meer bestond....
'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
Ik neem aan dat het dan niet achter de decoder komt want het moet juist mensen aan gaan trekken om over te stappen. En hopelijk ook weer in 4K (maar dan voor iedereen voor zover mogelijk).RobertMe schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 20:39:
[...]
Kans is wel immens groot dat je dan weer gewoon via lineaire TV kunt kijken i.p.v. streaming met de VP app. Of het dan voor Ziggo klanten wel of niet "achter de decoder" komt is wel de vraag.
[...]
Die inhaalactie zit vast in de YouTube samenvatting
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Het blijft natuurlijk speculeren. Ja, F1 kan een argument worden om bij Ziggo te blijven / Ja F1 aankopen kan een strategie van Ziggo zijn om klanten te behouden. Maar daarvoor hoeft het nog steeds niet gratis te zijn. Ziggo Sport Totaal, enige optie bij andere TV aanbieders kost €15+. Dus Ziggo kan best voor hun eigen klanten met een soort van Ziggo Sport Racing Lite komen voor €5 per maand, of whatever. Dat is veel goedkoper dan F1TV en ViaPlay vragen. Dus kan nog steeds dienen om klanten aan te trekken / te behouden (immers is Ziggo in een "TV + F1" vergelijking dan "€10 goedkoper" v.w.b. F1 kijken).Lekker Ventje schreef op zondag 28 april 2024 @ 19:02:
[...]
Ik neem aan dat het dan niet achter de decoder komt want het moet juist mensen aan gaan trekken om over te stappen. En hopelijk ook weer in 4K (maar dan voor iedereen voor zover mogelijk).
En....ik blijf er toch bij dat het , voor MIJ, erg prettig is om naar Olaf te luisteren.
Ik ben over F1TV wel tevreden. 65 euro/jaar was ook bizar goedkoop eigenlijk, als je je bedenkt wat je ervoor terug krijgt. Door de jaren heen is de uitzending uitgebreid met uitgebreide voor- en nabeschouwing, technische inkijkjes, etc die het voor mij helemaal af hebben gemaakt. Als het toch weer Ziggo wordt, weet ik nog niet eens of ik F1TV wel opzeg.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:59
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik ga mijn glasvezelverbinding echt niet opzeggen voor F1 in 4k.
Of het Marketing was weet ik niet, maar 4K op Ziggo was duidelijk zichtbaar en veel beter beeld dan wat Viaplay en F1TV doorgeeft.tweakduke schreef op maandag 29 april 2024 @ 12:49:
4k werd / wordt gebruikt voor marketing... als ze dat nu voor iedereen die het pakket afneemt gaan aanbieden, wordt het veel interessanter.
Ik ga mijn glasvezelverbinding echt niet opzeggen voor F1 in 4k.
Ook al heb ik geen klachten over beeld van F1TV, vond 4K op ziggo net wat strakker.
Waar @tweakduke op doelt is dat Ziggo Sport (Totaal) alleen bij Ziggo in 4K was. Dus het was eigenlijk marketing van Ziggo om je laten over te stappen naar (TV)/van Ziggo. I.p.v. dus TV van een glasvezelboer met Ziggo Sport TV.seninha schreef op maandag 29 april 2024 @ 13:05:
[...]
Of het Marketing was weet ik niet, maar 4K op Ziggo was duidelijk zichtbaar en veel beter beeld dan wat Viaplay en F1TV doorgeeft.
Ook al heb ik geen klachten over beeld van F1TV, vond 4K op ziggo net wat strakker.
Kan me alleen niet herinneren dat ik ooit Ziggo Sport had, en toch keek ik F1 in 4K
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:59
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het select kanaal was beschikbaar in 4K bij Ziggo abonnees, maar als je bij KPN een Ziggo Sport pakket afnam, kreeg je dat er niet bij.seninha schreef op maandag 29 april 2024 @ 13:10:
Oh zo. Duidelijk
Kan me alleen niet herinneren dat ik ooit Ziggo Sport had, en toch keek ik F1 in 4K
Ook al op de Next mini.tweakduke schreef op maandag 29 april 2024 @ 13:26:
[...]
Het select kanaal was beschikbaar in 4K bij Ziggo abonnees, maar als je bij KPN een Ziggo Sport pakket afnam, kreeg je dat er niet bij.
https://www.gptoday.net/n...jaren-te-zien-bij-viaplay
[ Voor 51% gewijzigd door IkWilbert op 30-04-2024 13:39 ]
I intend to live forever. So far, so good.
Ik haal er niet direct uit dat F1TV Pro los blijft bestaan naast viaplay, alleen dat je bij viaplay ook F1TV pro toegang krijgt.kiiv3H schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 13:42:
Klopt, linkje naar het persbericht van FOM. F1TV lijkt te blijven bestaan dus dat is wel positief. Nu is ook meteen duidelijk waarom FOM de voorkeur had voor Viaplay denk ik, de overeenkomst gaat dus ook over de Scandinavische landen.
Hoop wel dat een los abbo bij F1TV Pro mogelijk blijft.
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Ik zie, achterdochtig als ik inmiddels ben mbt het handelen van F1TV (poef, geen jaarabo meer voor nieuwe klanten), geen duidelijke aanwijzing dat F1TV ook buiten ViaPlay om beschikbaar blijft. Ik laat me graag positief verrassen maar ik zet er geen geld op....kiiv3H schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 13:42:
Klopt, linkje naar het persbericht van FOM. F1TV lijkt te blijven bestaan dus dat is wel positief. Nu is ook meteen duidelijk waarom FOM de voorkeur had voor Viaplay denk ik, de overeenkomst gaat dus ook over de Scandinavische landen.
Het persbericht van Viaplay geeft meer duidelijkheid zie ik:noo schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 13:51:
[...]
Ik zie, achterdochtig als ik inmiddels ben mbt het handelen van F1TV (poef, geen jaarabo meer voor nieuwe klanten), geen duidelijke aanwijzing dat F1TV ook buiten ViaPlay om beschikbaar blijft. Ik laat me graag positief verrassen maar ik zet er geen geld op....
Dan is de enige vraag nog of de jaarabonnementen verlengd blijven worden tegen de tijd dat ze aflopen. Daar lijkt het op het moment wel op zou ik zeggen.F1 TV Pro will remain available in the Netherlands and the Nordic countries as a stand-alone product.
[ Voor 5% gewijzigd door kiiv3H op 30-04-2024 14:08 ]
[ Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 30-04-2024 14:20 . Reden: Hou het fatsoenlijk aub. ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ik heb nog hoop dat er een optie voor 4K bij F1TV komt.biobak schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:20:
Een zwarte dag voor alle F1 minnende 4K-TV bezitters.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ik vrees dat we in de teletijdmachine moeten stappen naar 2021 toen Ziggo het ging aanbieden.Van Viaplay verwacht ik niets op techniek, alle hoop dan maar op F1TV inderdaad.FirePuma142 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:30:
[...]
Ik heb nog hoop dat er een optie voor 4K bij F1TV komt.
[ Voor 16% gewijzigd door Smash op 30-04-2024 15:08 ]
Ze hebben praktisch niks gedaan om klanten te trekken door kwaliteit op te krikken, alleen maar concurrentie weg te drukken met groot geld.FirePuma142 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:30:
[...]
Ik heb nog hoop dat er een optie voor 4K bij F1TV komt.
Dat zegt eigenlijk wel genoeg.
Boeit ze weinig anders hadden ze er wel eens iets over gezegd.
Echt de enige reden om deze club in beweging te krijgen is je lidmaatschap op te zeggen.
" Wellicht - en dat is speculeren - was één van de redenen dat de F1 het niet zag zitten om Mol en Plooij weer over de vloer te hebben."FirePuma142 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:13:
En uiteraard fantastisch nieuws dat we voorgoed van zure [mbr]*knip*[/] Mol en Plooij af zijn.
Geen F1 voor Ziggo: Definitief einde van tijdperk Jut en Jul
Olav heeft niet lang geleden een paddockpas voor het leven gekregen, waar er maar 2 van in omloop zijn. Dus ik denk dat het meevalthenri86 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:27:
[...]
" Wellicht - en dat is speculeren - was één van de redenen dat de F1 het niet zag zitten om Mol en Plooij weer over de vloer te hebben."![]()
Maar het lijkt erop dat hij die niet zo vaak gebruikt. Ik zie via de fragmenten op X dat hij vaak bij het race café zit. En hij doet ook nog steeds zijn radiozender, toch ? Ik denk dat hij dat laatste niet zo makkelijk vanaf het circuit kan doen. Hij heeft immers geen commentaarhokje met zijn paddockpas.Dennisdn schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:30:
[...]
Olav heeft niet lang geleden een paddockpas voor het leven gekregen, waar er maar 2 van in omloop zijn. Dus ik denk dat het meevalt
Reis- en verblijfkosten kreeg hij voorheen natuurlijk van Ziggo, dat zelf betalen zal ook wel tegenvallen
Haha, degene die dat stuk heeft geschreven moest even flink wat frustratie kwijt lijkt wel.henri86 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:27:
[...]
" Wellicht - en dat is speculeren - was één van de redenen dat de F1 het niet zag zitten om Mol en Plooij weer over de vloer te hebben."![]()
De reacties zijn ook leuk om te lezen

Die krijgt iedereen standaard die x aantal jaren in de paddock gewerkt heeft.Dennisdn schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:30:
[...]
Olav heeft niet lang geleden een paddockpas voor het leven gekregen, waar er maar 2 van in omloop zijn. Dus ik denk dat het meevalt
Vond het overigens wel frappant dat Olav vorig jaar ergens een keer zei dat het financieel niet te doen was om bij de races aanwezig te zijn, omdat alleen al de kosten voor de paddocktoegang (zonder reis- en verblijfkosten) te hoog lagen om het interessant te maken om dat te doen.
Vraag me dus af in hoeverrie die pas vooral symbolisch is dan echt onbeperkt toegang verleent.
Daar zijn ze erg open over geweest. Om vanaf de circuits uit te kunnen zenden hadden ze 3 ton nodig voor techniek en reis en verblijf. En dat is niet te verdienen met alleen GPR omdat ze ook gewoon de rechten bij F1 al moeten kopen.Plenkske schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:54:
[...]
Maar het lijkt erop dat hij die niet zo vaak gebruikt. Ik zie via de fragmenten op X dat hij vaak bij het race café zit. En hij doet ook nog steeds zijn radiozender, toch ? Ik denk dat hij dat laatste niet zo makkelijk vanaf het circuit kan doen. Hij heeft immers geen commentaarhokje met zijn paddockpas.
Reis- en verblijfkosten kreeg hij voorheen natuurlijk van Ziggo, dat zelf betalen zal ook wel tegenvallen
Soms zijn ze bij de trainingen aanwezig en vliegen dan terug om de kwalificatie en race te doen. Dus nog steeds dicht op het vuur.
Dat van die 3 ton geloof ik direct. Maar dat laatste kan ik me eigenlijk niet voorstellen, dat is toch qua kosten/baten ook vreemd ?Dennisdn schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:01:
[...]
Daar zijn ze erg open over geweest. Om vanaf de circuits uit te kunnen zenden hadden ze 3 ton nodig voor techniek en reis en verblijf. En dat is niet te verdienen met alleen GPR omdat ze ook gewoon de rechten bij F1 al moeten kopen.
Soms zijn ze bij de trainingen aanwezig en vliegen dan terug om de kwalificatie en race te doen. Dus nog steeds dicht op het vuur.
Er is nog geen derde pas opgedoken, dus "iedereen" lijkt wel mee te vallen.henri86 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:01:
[...]
Die krijgt iedereen standaard die x aantal jaren in de paddock gewerkt heeft.
Ze vertellen het soms in RaceCafe. 2 of 3 races terug deed Jack zelfs interviews in de paddock tijdens de trainingsdagen. Misschien liegen ze, maar ik verwacht het niet. Heel veel meerwaarde zie ik ook niet om tijdens de race van locatie uit te zenden. Als ik een keer luister naar de andere commentatoren die er wél zijn, missen ze net zoveel als het GPR-duo.Plenkske schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:04:
[...]
Dat van die 3 ton geloof ik direct. Maar dat laatste kan ik me eigenlijk niet voorstellen, dat is toch qua kosten/baten ook vreemd ?
[ Voor 16% gewijzigd door Dennisdn op 30-04-2024 16:22 ]
Als ik het goed heb onthouden was de pas uitgereikt vanwege het behalen (verslag doen van) van 500 GP's.henri86 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:01:
[...]
Die krijgt iedereen standaard die x aantal jaren in de paddock gewerkt heeft.
Goed onthouden:maniac2003 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:29:
[...]
Als ik het goed heb onthouden was de pas uitgereikt vanwege het behalen (verslag doen van) van 500 GP's.
https://www.gpblog.com/nl...n-f1-baas-domenicali.html
Maar wat kreeg hij nu eigenlijk? “Hij zegt dat ik de tweede ben die het gekregen heeft sinds de introductie, op de achterkant staat ‘500 Grands Prix’. De pas is altijd geldig, dus ik hoef me nooit meer te accrediteren en ik ben altijd overal op het circuit welkom”, legt Mol uit.
Geen fan beide heren, maar jezusmina wàt een zuur artikel. En wat betreft dat Mol F1 in Nederland groot gemaakt heeft geef ik hem toch wel wat credits.henri86 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:27:
[...]
Toch jammer dat belangrijkere info soms niet blijft hangen 😁Plenkske schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:36:
[...]
Goed onthouden:
https://www.gpblog.com/nl...n-f1-baas-domenicali.html
[...]
Had het ook gelezen. Zuurpruimen, much? Ikzelf moet juist niets van ViaPlay hebben. Zo mogelijk nog meer gezwets dan bij Ziggo en het commentaar van de 'vervangers' van Olav (en tegenwoordig Jack) vind ik maar niets. Komt nogal geforceerd over en ook het niet-bestaande vakjargon en hun zelfverzonnen termen om maar een beetje interessant over te komen, vind ik niks. Dan liever toch Olav en Jack, met al hun eigenaardigheden, of, bij gebrek daaraan, omdat ViaPlay zo nodig triest moest doen omtrent de radio rechten, het Engelse commentaar van F1TV zelf.henri86 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:27:
[...]
Nu alleen nog F1TV op de Xbox, en dan is, op het ontbreken van Olav z'n commentaar na, alles perfect.
[ Voor 195% gewijzigd door stylezzz op 30-04-2024 19:37 ]
Nu alleen maar hopen dat lopende jaarabonnementen voorlopig gewoon verlengd kunnen worden - anders wordt het inderdaad opletten met afsluiten van maandabonnementen alleen gedurende het seizoen en opzeggen daarbuiten.
De FOM is alleen de commerciële eigenaar (tv-rechten etc.) wat er met de paddockpassen gebeurt hebben zij niets mee te maken.henri86 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:27:
[...]
"When you grow up your heart dies"
idd.Dido schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:17:
Ziggo, Viaplay... het zal me een zorg zijn, zolang F1TV Pro maar los beschikbaar blijft. Tenzij ik een echtscheiding wil is F1 kijken op de TV in de woonkamer toch geen optie, en via F1TV Pro (met Sky-commentaar) ben ik uitstekend voorzien in mijn kijkbehoeften
Nu alleen maar hopen dat lopende jaarabonnementen voorlopig gewoon verlengd kunnen worden - anders wordt het inderdaad opletten met afsluiten van maandabonnementen alleen gedurende het seizoen en opzeggen daarbuiten.
De keuze moet er blijven. F1tvpro of een andere aanbieder die de rechten gekocht heeft voor x-aantal jaar.
En die twee moeten ook niet gekoppeld zijn aan elkaar.
Nu heb ik wel het idee dat de verhoging van F1tv naar Viaplay gaat.
Dat de prijs mogelijk hoger moet zijn dan de 65,- die het was. Prima
Maar 145,- vind ik het niet waard.
Ik ook niet, maar bestaande jaarabonnementshouders betalen dan ook geen 145 euro, en nieuwe klanten kunnen voor 119 euro per jaar alle races zien (10 maanden abonnement). Het is dan aan de individuele F1-fan om te bepalen of ze 1 of 2 maanden extra willen betalen voor wat er tussen de laatste race van het seizoen en de eerste van het volgende seizoen gebeurt. Persoonlijk zou ik dat niet doen.DarkSide schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 10:15:
Dat de prijs mogelijk hoger moet zijn dan de 65,- die het was. Prima
Maar 145,- vind ik het niet waard.
Then again, ik vermoed dat velen die echt geinteresseerd zijn in wat F1TV Pro te bieden heeft voorlopig nog voor 95 euro per jaar klaar zijn, en dat vind ik persoonlijk nog een acceptabele prijs. maar, YMMV
Verder vind ik dat je gewoon een jaar met een jaar moet vergelijken.
Je kreeg 12 maanden toegang tot f1tv pro. En nu betaal je daar dus 142,- voor.
Dat je zelf 2 maanden minder neemt kan... maar dat is dan een andere voorwaarde dan eerst.
10 maanden toegang tov 12.
Mijn jaarabonnement wordt in mei omgezet in een nieuw jaarabonnementDido schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:17:
Ziggo, Viaplay... het zal me een zorg zijn, zolang F1TV Pro maar los beschikbaar blijft. Tenzij ik een echtscheiding wil is F1 kijken op de TV in de woonkamer toch geen optie, en via F1TV Pro (met Sky-commentaar) ben ik uitstekend voorzien in mijn kijkbehoeften
/f/image/ISB9Qt8VaEPakFcROiEKSzzd.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Arjantje72 op 01-05-2024 17:07 . Reden: Andere maand ]
Nog steeds niet zo duur als MotoGP Videopass, maar toch.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Uhm, de prijsverhoging voor nieuwe klanten is al in januari aangekondigd / doorgevoerd, en de prijsverhoging voor bestaande klanten een week of 2 later aangekondigd (/eerste klanten die geïnformeerd werden).Joris748 schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 12:32:
Wel weer een opvallende timing. Deal met Viaplay wordt bekend gemaakt en in dezelfde week wordt mijn abonnement op F1TV 30 EUR duurder. Ik vind het nogal een prijsverhoging.
Dat je nu die mail van F1TV krijgt heeft dan ook niks te maken met de bekendmaking dat VP nog 5 jaar ee rechten behoud, maar heeft alles te maken met dat jou abonnement over een goede maand verlengd zal worden.
En verder is er al genoeg gesproken over de timing van de prijsverhoging. Want ook toen viel het samen met een prijsverhoging van ViaPlay.
[ Voor 3% gewijzigd door RobertMe op 02-05-2024 12:36 ]
Bovenstaande reactie is beter. Ik wilde typen: onder welke steen heb jij geleefd?Joris748 schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 12:32:
Wel weer een opvallende timing. Deal met Viaplay wordt bekend gemaakt en in dezelfde week wordt mijn abonnement op F1TV 30 EUR duurder. Ik vind het nogal een prijsverhoging.
Sowieso hebben we voor prijsdiscussie een apart topic.
Blijkbaar gemist of alweer vergetenmeesje schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 12:41:
[...]
Bovenstaande reactie is beter. Ik wilde typen: onder welke steen heb jij geleefd?
Sowieso hebben we voor prijsdiscussie een apart topic.
Was die prijsverhoging dus toch niet zo schokkend

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
meesje schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 12:41:
[...]
Bovenstaande reactie is beter. Ik wilde typen: onder welke steen heb jij geleefd?
Die reactie heb ik hier eerder ook al eens geplaatst. Waarna de mods een stuk of 10 posts hebben kunnen verwijderen.
Tsja, gewoon gedocumenteerd: https://support.formula1....ing-abroad?language=nl_NL
Als je buiten de EU bent en dat land is geen F1TV in beschikbaar dan heb je pech. Binnen de EU kun je wel overal kijken, met dank aan EU wetgeving. Zonder die wetgeving zou je, net als abonnees van buiten de EU, namelijk afhankelijk zijn van of F1TV beschikbaar is. Bv Spanje is volgens mij geen F1TV, als EU inwoner kun je in Spanje wel kijken, ben je van buiten de EU kun je in Spanje niet kijken.
Is ook niet veel anders dan andere streamingdiensten. Als je Netflix in Nederland afsluit en naar een land buiten de EU gaat kun je ook alleen de lokale bibliotheek kijken.
Duizendmaal dank! Dit heeft de stutters voor mij opgelost!cordonbleu schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:56:
...
TLDR: Zet bij ontwikkelaars instellingen "HW-overlays uitzetten" aan. Zet "Gelijk houden van framesnelheid met content" op "niet naadloos" en "gamemode toestaan" uit.
[ Voor 70% gewijzigd door dominic op 04-05-2024 17:43 ]
- Apple TV via HDMI aan de rechterzijde
- webOS browser aan de linkerzijde
:strip_exif()/f/image/u4yq3Zk62uraF0fph8ByJv1o.jpg?f=fotoalbum_large)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wist niet eens dat dit kon, dank voor de tip!Rivanov schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:11:
Ideaal die Multi View functie van LG!
- Apple TV via HDMI aan de rechterzijde
- webOS browser aan de linkerzijde
[Afbeelding]
PSN ID = Jorco
Ligt er ook aan welk type LG je hebt. Op mijn 65CX kon dit namelijk niet. Heb nu de 77G4 en daar zit dit wel op.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Krijg je er ook voor als je gebruik maak van VPN (NordVPN bijv) kreeg ik sinds gisteren ook, na uitschakelen VPN weer opgelost, denk nieuwe manier van werken?
*kuch*
Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hier ookDDX schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:58:
Geen Sky geluid op f1tv stream ?
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Lijkt erop. Nu voor een moeilijke keuze, FX of Nederlandse onzin.DDX schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:58:
Geen Sky geluid op f1tv stream ?
F1 live is wel ok, Joylon Palmer meestalErazzzer schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:00:
[...]
Lijkt erop. Nu voor een moeilijke keuze, FX of Nederlandse onzin.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen