Met GoogleTV kan ik niet switchen tussen int/F1L. Maar hij doet het weer.
Enter/ok => pijltje naar boven => enter/ok. Werkt op Nvidia Shield met de Android TV app nog steeds prima.Erazzzer schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:02:
[...]
Met GoogleTV kan ik niet switchen tussen int/F1L.
Oh boy, thanks! Wist dat enter menu niet!RobertMe schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:34:
[...]
Enter/ok => pijltje naar boven => enter/ok. Werkt op Nvidia Shield met de Android TV app nog steeds prima.
Je gaat nu Verstappens onboard op zetten en niet meer afzetten?
Wellicht bij een crash in de herhalingRobertMe schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:39:
[...]
Je gaat nu Verstappens onboard op zetten en niet meer afzetten?![]()
Ligt toch echt aan je verbinding, geen enkel probleem hier …Pyr0_ schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:52:
ff ranten op F1tv hoor, een en al gestotter tijdens Q3 nu, man man man.
Hier ook geen problemen gehad. Daarnaast altijd handig om direct te vermelden via welke wijze/apparaat je kijkt.Pyr0_ schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:52:
Ik heb hetzelfde. Via de browser van mijn LG G2, verbonden via kabel. Kijk inmiddels 1,5 jaar via deze manier en dit nog nooit gehad. Twijfel ook niet aan mijn eigen verbinding/netwerk eigenlijkPyr0_ schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:52:
hm, heb hier eigenlijk al 2 jaar nooit gestotter meer meegemaakt. Kijk wel via een PC en Multiviewer
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik gebruik nord VPN in Nederland, dus niet geografisch ergens anders. Alsnog wordt ik sindskort geweigerd.
Vermoeden dat ze de IPs van nordVPN geblokkeerd hebben, had even test gedaan met onze werkgevers VPN en deze deed het wel gewoon.(alleen als test gebruikt om te zien of dit geblokt was voor alle VPN)
[ Voor 7% gewijzigd door Soppyscroll op 04-05-2024 23:18 ]
Ik kijk via kpn glasvezel met chrome op vaste aansluiting. Hele avond (online) gegamed zonder problemen.
Uit ellende maar gestopt en verhuisd naar de bank en maar via de tablet verlaat terug gekeken, zonder verder gestotter...
Uit ellende maar gestopt en verhuisd naar de bank en maar via de tablet verlaat terug gekeken, zonder verder gestotter...
Hier geen problemen gehad op de Chromecast beneden die op de 5Ghz wifi zit en we zijn tussen Q1 en Q2 snel naar boven verhuist waar we een andere Chromecast hebben en die gaf ook geen problemen over de 2,4Ghz wifi. Het eerste wat ik altijd doe bij het opstarten van een stream is het beeldkwaliteit op het hoogste instellen zodat hij ook niet lager kan gaanPyr0_ schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:52:
Vervelend dat je problemen ervaarde, hopelijk is het morgen bij de race beter.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat laatste kan F1TV natuurlijk niet weten. Die zien alleen dat je een IP adres gebruikt dat bekend is als zijnde van een VPN / NordVPN en blokkeert dat. Zij kunnen niet "door" de VPN tunnel heen kijken waar de gebruiker zich echt bevind (/wat zijn IP adres is). En waarschijnlijk is dat ook de hele reden waarom je NordVPN gebruikt, privacy online. Zou een dienst als F1TV wel kunnen detecteren dat je "nog steeds" een Nederlander bent dan geef je die privacy dus op.Soppyscroll schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 23:17:
[...]
Ik gebruik nord VPN in Nederland, dus niet geografisch ergens anders.
Toch apart dat ik gisteren geen gebruik kon maken, na nordVPN uitschakelen wel…:RobertMe schreef op zondag 5 mei 2024 @ 00:00:
[...]
Dat laatste kan F1TV natuurlijk niet weten. Die zien alleen dat je een IP adres gebruikt dat bekend is als zijnde van een VPN / NordVPN en blokkeert dat. Zij kunnen niet "door" de VPN tunnel heen kijken waar de gebruiker zich echt bevind (/wat zijn IP adres is). En waarschijnlijk is dat ook de hele reden waarom je NordVPN gebruikt, privacy online. Zou een dienst als F1TV wel kunnen detecteren dat je "nog steeds" een Nederlander bent dan geef je die privacy dus op.
Neu? Ze blokkeren het gebruik van (bekende) VPNs. Dus dan is het best logisch dat het niet werkt als je NordVPN aan hebt staan. En ook best logisch dat het wel werkt als je NordVPN uitschakelt.Soppyscroll schreef op zondag 5 mei 2024 @ 03:15:
[...]
Toch apart dat ik gisteren geen gebruik kon maken, na nordVPN uitschakelen wel…:
Sky geluid begint altijd een paar minuten voor de race/qualyDDX schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:58:
Geen Sky geluid op f1tv stream ?
In dit geval was de qualy al aantal minuten bezig voordat geluid aangezet werd.Ragnar9999 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 10:30:
[...]
Sky geluid begint altijd een paar minuten voor de race/qualy
Vreemd, heb met Sky commentaar gekeken vanaf het beging (Nvidia Shield)DDX schreef op zondag 5 mei 2024 @ 10:33:
[...]
In dit geval was de qualy al aantal minuten bezig voordat geluid aangezet werd.
Onzin, F1TV heeft niets te maken met jou eigenlijke locatie. Het zou moeten gaan om de locatie van de server via waar je kijkt en die bewuste server staat gewoon in Nederland.RobertMe schreef op zondag 5 mei 2024 @ 00:00:
[...]
Dat laatste kan F1TV natuurlijk niet weten. Die zien alleen dat je een IP adres gebruikt dat bekend is als zijnde van een VPN / NordVPN en blokkeert dat. Zij kunnen niet "door" de VPN tunnel heen kijken waar de gebruiker zich echt bevind (/wat zijn IP adres is). En waarschijnlijk is dat ook de hele reden waarom je NordVPN gebruikt, privacy online. Zou een dienst als F1TV wel kunnen detecteren dat je "nog steeds" een Nederlander bent dan geef je die privacy dus op.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Check gewoon de voorwaarden: https://support.formula1....ing-abroad?language=nl_NLLaguna schreef op zondag 5 mei 2024 @ 12:48:
[...]
Onzin, F1TV heeft niets te maken met jou eigenlijke locatie. Het zou moeten gaan om de locatie van de server via waar je kijkt en die bewuste server staat gewoon in Nederland.
Gegarandeerd dat in de voorwaarden staat dat je niet via een VPN mag kijken, of in ieder geval dat je regioblokkades niet mag omzeilen. Dat NordVPN geblokkeerd wordt ligt dan ook zeer in lijn met de verwachting. "Ik ben in Nederland en kijk via Nederlandse VPN exit node" maakt dan ook helemaal niks uit.Laguna schreef op zondag 5 mei 2024 @ 12:48:
[...]
Onzin, F1TV heeft niets te maken met jou eigenlijke locatie. Het zou moeten gaan om de locatie van de server via waar je kijkt en die bewuste server staat gewoon in Nederland.
En v.w.b. "het gaat er om met welke server je verbonden bent", je denkt dat F1TV servers in Nederland heeft?
@meesje & @RobertMe jullie lijken beiden de betekenis van "zou moeten gaan" niet te begrijpen.
Daarnaast heb ik het natuurlijk niet over de locatie van de F1TV server

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
En jij begrijpt blijkbaar niet dat F1TV alle recht heeft om gebruikers van een VPN te blokkerenLaguna schreef op zondag 5 mei 2024 @ 14:14:
@meesje & @RobertMe jullie lijken beiden de betekenis van "zou moeten gaan" niet te begrijpen.
Zou moeten als zijnde ideale wereld. Helder. ✅Laguna schreef op zondag 5 mei 2024 @ 14:14:
Op dit moment hebben we (helaas) gewoon te maken met de nu van toepassing zijnde wetgeving en voorwaarden. Maar zou het mooi zijn als dit (beide) ooit ook aangepast wordt. De huidige wetgeving was volgens mij al een vrij lange weg.
[ Voor 4% gewijzigd door meesje op 05-05-2024 14:35 ]
Over F1TV gesproken, wat een geweldige toevoeging is die Ruth Buscombe zeg! Boordevol kennis, Britse humor en het enthousiasme spat eraf als ze met Laura Winters en Hinch de post-qualy show doet. Terwijl Laura of Hinch hun verhaal doen staat ze fanatiek haar kaartjes te lezen, bevestigend te knikken, en als ze eindelijk mag komt er een partij relevante informatie uit.
Dat mag ook wel, voor iemand die 10(+) jaar bij verschillende F1 teams heeft gewerkt, op de strategie afdelingnoo schreef op zondag 5 mei 2024 @ 14:50:
Over F1TV gesproken, wat een geweldige toevoeging is die Ruth Buscombe zeg! Boordevol kennis
Ze heeft maar 1 kaartje, en bij een van de shows draaide ze nogal en bleek er een telefoon op te liggenTerwijl Laura of Hinch hun verhaal doen staat ze fanatiek haar kaartjes te lezen
Edit:
Verder overigens gewoon eens hoor
[ Voor 12% gewijzigd door RobertMe op 05-05-2024 15:07 ]
Het moet er ook nog uit komen. Julien Simon-Chautemps is jaren race engineer geweest (van Kimi en Jolyon Palmer o.a.) dus de kennis heeft ie vast maar het komt er niet uit vind ik (zee akkzent doesn't help eizzer),RobertMe schreef op zondag 5 mei 2024 @ 15:06:
[...]
Dat mag ook wel, voor iemand die 10(+) jaar bij verschillende F1 teams heeft gewerkt, op de strategie afdeling
Oh, die telefoon achter het kaartje was mij nog niet opgevallenZe heeft maar 1 kaartje, en bij een van de shows draaide ze nogal en bleek er een telefoon op te liggenBenieuwd wie haar dus inseind
.
Edit:
Verder overigens gewoon eens hoor. Enige "irritante" is haar stem(geluid). Maar inhoudelijk zoveel beter als de rest (op haar kennisgebied).
Ik heb me gisteren weer flink geërgerd aan het commentaar van viaplay door die 2. Olav Mol was niet best, maar deze 2 ook echt niet. Op een gegeven weet ik ook wel dat het spannend is voor Lando Norris..
Questions must be asked
Inhoudelijk prima, maar ze staat geen seconde stil. Al valt het dan wel op hoe die anderen er als paspoppen bij staannoo schreef op zondag 5 mei 2024 @ 14:50:
Over F1TV gesproken, wat een geweldige toevoeging is die Ruth Buscombe zeg! Boordevol kennis, Britse humor en het enthousiasme spat eraf als ze met Laura Winters en Hinch de post-qualy show doet. Terwijl Laura of Hinch hun verhaal doen staat ze fanatiek haar kaartjes te lezen, bevestigend te knikken, en als ze eindelijk mag komt er een partij relevante informatie uit.
'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
Ja, fantastisch inderdaad. Enige foutje dat ik kon bespeuren (of ik heb haar verkeerd begrepen*) was na een boardradio van Ferrari over hoe het niet ideaal was t.o.v. Piastri dat hij had geprofiteerd van de VSC, waarop zij zei dat hij onder de VSC had gepit, terwijl hij op dat moment aan de leiding ging en nog op zijn originele mediums rond reed.noo schreef op zondag 5 mei 2024 @ 14:50:
* Het was zo'n rare opmerking dat ik twijfel of ik haar goed had begrepen...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Vraag me het volgende af en ben benieuwd om meer mensen dit herkennen.
Ik kijk F1TV via mijn 2015 Nvidia Shield op een 2018 LG Oled TV.
Geluid uit telefoon gaat via BT naar mijn Denon versterker.
Dit werkt perfect was het niet zo dat het geluid ALTIJD snelle gaat dan het beeld.
Moet echt om de zoveel minuten het geluid synchroniseren.
Gelukkig gebruik ik de webpage hole188.nl, war je dus per 0.5 of 1 sec kan achteruit spoelen.
Vraag me eigenlijk af waarom dit gebeurt? Zou het iets met framerate te maken hebben of misschien iets anders?
Ben benieuwd of iemand een idee heeft
Dit werkt perfect was het niet zo dat het geluid ALTIJD snelle gaat dan het beeld.
Gelukkig gebruik ik de webpage hole188.nl, war je dus per 0.5 of 1 sec kan achteruit spoelen.
Vraag me eigenlijk af waarom dit gebeurt? Zou het iets met framerate te maken hebben of misschien iets anders?
Mag ik vragen waarom je deze bijzondere setup gebruikt? Ik heb mijn televisie via HDMI-ARC op mijn receiver aangesloten, zodat beeld en geluid altijd synchroon lopen, omdat ze uit hetzelfde apparaat komen. Als dat niet kon, had ik nog liever een geluidskabeltje naar de versterker gekozen vanaf de televisie dan een 2e apparaat dezelfde stream via BT te laten afspelen.
Misschien dat dit iets met de interne klok van beide apparaten te maken heeft. Minieme verschillen die over duizenden frames tot een hoorbaar verschil leiden?
Misschien dat dit iets met de interne klok van beide apparaten te maken heeft. Minieme verschillen die over duizenden frames tot een hoorbaar verschil leiden?
TV is nu gekoppeld aan versterker.Grrrrrene schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:16:
Mag ik vragen waarom je deze bijzondere setup gebruikt? Ik heb mijn televisie via HDMI-ARC op mijn receiver aangesloten, zodat beeld en geluid altijd synchroon lopen, omdat ze uit hetzelfde apparaat komen. Als dat niet kon, had ik nog liever een geluidskabeltje naar de versterker gekozen vanaf de televisie dan een 2e apparaat dezelfde stream via BT te laten afspelen.
Zoals ik het nu heb is dat er twee apparaten (Ziggo Next en Nvidia Shield) aan de Denon aangesloten zijn. En vanuit daar gaat er maar 1 kabel naar TV
@Grrrrrene lijkt mij dat je er bij Grand Prix Radio niet aan ontkomt om 2 verschillende inputs te gebruiken qua beeld en geluid.
Ah, ja, in dat geval moet je wel. Maar ik haalde geen GP Radio uit de vraag eigenlijk. Als het om GP Radio gaat, is er ook niet echt een oplossing voor. Het valt echter ook veel minder op, omdat je nooit lipsync-issues krijgt, dus je kunt een volle seconde mis zitten, zonder dat je het door hebt. Pas als Olav echt heel laat reageert op wat er op het scherm te zien is, krijg je problemen.Laguna schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:48:
@Grrrrrene lijkt mij dat je er bij Grand Prix Radio niet aan ontkomt om 2 verschillende inputs te gebruiken qua beeld en geluid.
Edit: hole188.nl doet hier niks trouwens.
[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 06-05-2024 10:51 ]
klopt...is gpradio.hole1988.nl
Staat de framerate van de Nvidia Shield wel op 50Hz ingesteld?seninha schreef op maandag 6 mei 2024 @ 09:58:
Vraag me het volgende af en ben benieuwd om meer mensen dit herkennen.
Zal daar vanmiddag even naar kijken.
Gisteren ook weer eens de viaplay audio stream geluisterd via F1 TV (ik was bij mijn moeder en die had liever NL commentaar), maar die gasten hebben echt geen progressie gemaakt sinds hun eerste seizoen. Ze kennen ook gewoon de reglementen niet. Sargeant de schuld geven van de crash met Magnussen bijvoorbeeld. Gelukkig hebben ze dan Allard Kalff nog die hun terecht wijst , maar die begint dan aan het einde over ‘God Save The King’ te lullen… hoezo is dat interessant? Volgende keer maar gewoon weer de Engelse F1 TV audiostream.mauzwauz schreef op maandag 6 mei 2024 @ 08:07:
Ik heb me gisteren weer flink geërgerd aan het commentaar van viaplay door die 2. Olav Mol was niet best, maar deze 2 ook echt niet. Op een gegeven weet ik ook wel dat het spannend is voor Lando Norris..
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat deed Olav ook. Dus dat scheelt blijkbaar nietsPatrickC schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:56:
[...] Ze kennen ook gewoon de reglementen niet. Sargeant de schuld geven van de crash met Magnussen bijvoorbeeld. [...]
Afgelopen weekend ook "grootse"problemen met F1 TV 
Op zaterdag werkte het Engelse Sky commentaar niet in de app en via AirPlay op de TV. Duits commentaar klonk toch echt als Frans en zo waren er nog wat eigenaardigheden. Nederlands was wel gewoon Nederlands, dus maar een tijdje Viaplay geluisterd. Halverwege deed Sky het weer en heb ik het daarmee verder gekeken.
Zondag het zelfde probleem, maar na wat prutsen had ik uiteindelijk toch het juiste commentaar.
Voor mij voor het eerste in hele lange tijd dat ik "grootse" problemen had. Ach, als het niet erger wordt dan dit
Op zaterdag werkte het Engelse Sky commentaar niet in de app en via AirPlay op de TV. Duits commentaar klonk toch echt als Frans en zo waren er nog wat eigenaardigheden. Nederlands was wel gewoon Nederlands, dus maar een tijdje Viaplay geluisterd. Halverwege deed Sky het weer en heb ik het daarmee verder gekeken.
Zondag het zelfde probleem, maar na wat prutsen had ik uiteindelijk toch het juiste commentaar.
Voor mij voor het eerste in hele lange tijd dat ik "grootse" problemen had. Ach, als het niet erger wordt dan dit
Als je origineel toch al Engels wilde, waarom geen F1 live?B-Real schreef op maandag 6 mei 2024 @ 13:41:
Ik kijk ook altijd via F1TV. Start de stream via m'n telefoon en dan casten naar m'n Chromecast. Merk al een tijdje dat de kwaliteit achteruit gaat richting het einde van de sessies. Dit is vrij structureel waardoor ik wel durf uit te sluiten dat de wifi verbinding standaard richting het einde van de sessies (als meer mensen inschakelen?) achteruit gaat. Andere die dit ook ervaren en zou dit bijvoorbeeld beter gaan met een Chromecast met Google TV?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Die discussie over de crash was ook een goed voorbeeld. Volgende keer wordt het hier ook de Engelse stream.PatrickC schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:56:
[...]
Sargeant de schuld geven van de crash met Magnussen bijvoorbeeld. Gelukkig hebben ze dan Allard Kalff nog die hun terecht wijst , maar die begint dan aan het einde over ‘God Save The King’ te lullen… hoezo is dat interessant? Volgende keer maar gewoon weer de Engelse F1 TV audiostream.
Questions must be asked
Lijkt me eerder het throttlen van je Chromecast wegens te warm worden gedurende de sessie.Phydomir schreef op maandag 6 mei 2024 @ 14:45:
Ik kijk ook altijd via F1TV. Start de stream via m'n telefoon en dan casten naar m'n Chromecast. Merk al een tijdje dat de kwaliteit achteruit gaat richting het einde van de sessies. Dit is vrij structureel waardoor ik wel durf uit te sluiten dat de wifi verbinding standaard richting het einde van de sessies (als meer mensen inschakelen?) achteruit gaat. Andere die dit ook ervaren en zou dit bijvoorbeeld beter gaan met een Chromecast met Google TV?
Klopt het dat Viaplay de F3 en F2 VT’s niet uitzend?
Ik kijk nu via F1TV, maar dat is echt een drama. Gisteren ook met weekend warm-up. Constant hick-ups. Heb er voor het eerst last van op mijn ATV 4k 2022.
Ik kijk nu via F1TV, maar dat is echt een drama. Gisteren ook met weekend warm-up. Constant hick-ups. Heb er voor het eerst last van op mijn ATV 4k 2022.
[ Voor 59% gewijzigd door dnmw2705 op 17-05-2024 11:27 ]
Dan kijk je hem toch via F1TV pro? Ik meen dat alle viaplay abbonees daar gratis toegang tot hadden.dnmw2705 schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 11:25:
Klopt het dat Viaplay de F3 en F2 VT’s niet uitzend?
Daar is op dit moment de F2 live te zien :-)
Hapert F1tv bij jullie ook zo? (mobiel) bleef bij F3 net aldoor al hangen en nu bij F2 ook weer.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nee, via browserbasvn schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 11:43:
Hapert F1tv bij jullie ook zo? (mobiel) bleef bij F3 net aldoor al hangen en nu bij F2 ook weer.
Ik ben nu niet aan het kijken maar ik serieus ooit ervaren dat niet alle mobiele telefoons op de hoogste kwaliteit kunnen kijken, want de mobiel (Oppo Reno 2z) die ik hiervoor had kon de 1080p stream niet aan vanwege veroudering in hardware en omdat de app wel steeds verbeterd werd dus toen zette ik hem altijd op een of twee lager.basvn schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 11:43:
Wie weet kan je het testen en helpt het je..?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wie normaal gesproken David Croft als commentator aan heeft staan bij F1TV (international feed) / SkyF1, dit weekend is David Croft niet aanwezig. Hij slaat dit jaar 3 GP's over. Zijn vervanger is Harry Benjamin, die nu tijdens FP1 voor het eerst te horen is bij F1TV / SkyF1.
https://www.autosport.com...-harry-benjamin/10611586/
ja hier ook, kijk via AppleTv. Elke minuut wel 1-2 seconden.basvn schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 11:43:
[ Voor 0% gewijzigd door Stormcagy op 17-05-2024 13:41 . Reden: spelling ]
Yep erg irritant.Stormcagy schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:41:
[...]
ja hier ook, kijk via AppleTv. Elke minuut wel 1-2 seconden.
Ook op AppleTV
Ja ook hier haperingen met AppleTV.Stormcagy schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:41:
[...]
F1 FP1 nog geen enkele hiccup, via browser op de wifi op m'n werk.
Maar naar een Chromecast doorgezet en nergens meer last van.
Lijkt in de AppleTV app te zitten (alweer!)
Lijkt in de AppleTV app te zitten (alweer!)
@Chocoball zou dan aangeven dat dit de derde keer is dat dot gemeld wordt. Want toen het afgelopen week in het Imola topic werd gemeld gaf hij aan dat hij dit eerder dit jaar al had geschreven.StefanVerkerk schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:35:
Wie normaal gesproken David Croft als commentator aan heeft staan bij F1TV (international feed) / SkyF1, dit weekend is David Croft niet aanwezig. Hij slaat dit jaar 3 GP's over. Zijn vervanger is Harry Benjamin, die nu tijdens FP1 voor het eerst te horen is bij F1TV / SkyF1.
Anyway... Niet de eerste keer dat Harry Benjamin te horen is op F1TV / Sky F1. Wel de eerste keer als lead van het Sky F1 hoofdkanaal. Hij was namelijk ook al de (lead) commentator van F1 Junior. Dat FOM een aantal races samen met Sky heeft georganiseerd (laatste keer in Jeddah). Waarbij hij dus "ondersteund" werd door kinderen (of hij de kinderen ondersteunde
Hier ook via de Apple TV de haperingenStormcagy schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:41:
[...]
©2004
Yep, hier ook, via Apple TV. ☹️basvn schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 11:43:
Idem hier. Ligt dus niet aan mijn netwerk. F1 TV Pro op Apple TV 4K.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"blij" te lezen dat het niet aan mijn Apple TV ligt, maar er is niets irrtanter dan een stream die telkens hapert
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ondertussen al weer een poosje stabiel. Ook na doorspoelen tot ‘live’.Geronimous schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 14:12:
"blij" te lezen dat het niet aan mijn Apple TV ligt, maar er is niets irrtanter dan een stream die telkens hapert
Ligt het aan mij of is er veel meer autogeluid? Ik kijk FP1 nu terug (F1TV) maar het klinkt bijna als Netflix DTS.
[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 17-05-2024 14:38 ]
I served in a company of heroes.
Ik heb echt 0,0 problemen, al 2 jaar niet meer ,F1TV met audio F1TV. Sinds ik kijk via Nvidia Shield 2019 (aan Lan). Ziggo zakelijk basis internet en ben ook nog een nieuwe laptop aan het installeren met 240gb data sync over de OneDrive.
Max had meer problemen, denk dat hij zijn iphone had aangesloten in de auto om de 24uurs simrace te volgen
Wel waardeloos dat weer Apple niet lekker werkt..
Max had meer problemen, denk dat hij zijn iphone had aangesloten in de auto om de 24uurs simrace te volgen
Wel waardeloos dat weer Apple niet lekker werkt..
Ik kan op mijn iPhone wel kijken met F1tv, maar op de Xiaomi tablet kan ik niet eens inloggen. Er schiet heeeeel snel een error voorbij als ik op login klik, maar kan dat niet zo snel lezen.
Krijgen we nu het hele weekend die schreeuwende Italiaan Davide Valsecchi bij F1 TV? Ze vinden het schijnbaar prachtig daar…
[ Voor 7% gewijzigd door PatrickC op 17-05-2024 18:10 ]
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wat Apple TV betreft, ik heb begrepen dat er hier gisteren grote problemen mee waren. Ik volg het @F1Help op X vooral aan hun antwoorden zie je vaak wat er aan de hand is. Zo las ik gisteren dit:
BM error codes are generally caused by using Apple AirPlay to an unsupported device/TV. Though they may work in some instances, it can also cause these errors to occur. Only Apple TV boxes are technically supported - JB
Verder reageren ze tijdens hun openingstijden best snel voor zo'n logge organisatie.
BM error codes are generally caused by using Apple AirPlay to an unsupported device/TV. Though they may work in some instances, it can also cause these errors to occur. Only Apple TV boxes are technically supported - JB
Verder reageren ze tijdens hun openingstijden best snel voor zo'n logge organisatie.
Het ging gisteren even (ongeveer de eerste 15 min.) dat er haperingen waren bij live kijken tijdens VT2. Daarna geen problemen.noo schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 10:43:
Geen enkel probleem op de Apple TV hier, gisteren de replays van FP1 en FP2 en nu net de F3 race.
Het probleem dat gisteren tijdens VT2 werd ervaren staat los van AirPlay. We maken direct gebruik van de F1TV app op de Apple TV.JPD68 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 09:26:
Wat Apple TV betreft, ik heb begrepen dat er hier gisteren grote problemen mee waren. Ik volg het @F1Help op X vooral aan hun antwoorden zie je vaak wat er aan de hand is. Zo las ik gisteren dit:
Sowieso vreemd dat ze überhaupt AirPlay ondersteunen aangezien dit officieel alleen kan met een ATV. Ik ga echt niet airplay-en als het ook via de atv app kan.
Ja ik vind die gasten soms ook vreselijk! Nu Valsecchi, maar paar races terug zo'n Franse race engineer die ook geen Engels sprakPatrickC schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 18:08:
Krijgen we nu het hele weekend die schreeuwende Italiaan Davide Valsecchi bij F1 TV? Ze vinden het schijnbaar prachtig daar…
Heb dan liever dat ze met minder mankracht werken dan die twee weer uitnodigen.
Julien, de voormalig race engineer van Palmer, is inderdaad lastig. Niet alleen lastig te verstaan door zijn Franse accent, maar ook vaker "onnavolgbare" verhalen wat die vertelt.
Davide Valsecchi is nogal enthousiast. Maar vind ik an zich wel grappig voor de stukjes die die nu doet. Zou hem ook niet in commbox willen hebben voor een hele sessie. Maar wat die nu heeft gedaan dat kwartiertje pre-/post en pitlane / trackside is prima te doen en zijn enthousiasme prima.
Julien vind ik dan echt minder ten opzichte van Davide.
Davide Valsecchi is nogal enthousiast. Maar vind ik an zich wel grappig voor de stukjes die die nu doet. Zou hem ook niet in commbox willen hebben voor een hele sessie. Maar wat die nu heeft gedaan dat kwartiertje pre-/post en pitlane / trackside is prima te doen en zijn enthousiasme prima.
Enthousiast ?RobertMe schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 13:04:
Julien, de voormalig race engineer van Palmer, is inderdaad lastig. Niet alleen lastig te verstaan door zijn Franse accent, maar ook vaker "onnavolgbare" verhalen wat die vertelt.
Hij schreeuwt zichzelf vooral voorbij
Waarschijnlijk wordt die tablet niet ondersteund, was bij mijn Xiaomi wel het geval.Nicap schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 17:54:
Ik kan op mijn iPhone wel kijken met F1tv, maar op de Xiaomi tablet kan ik niet eens inloggen. Er schiet heeeeel snel een error voorbij als ik op login klik, maar kan dat niet zo snel lezen.
Nu ook weet bij de pre-qualifying show. Bijna niet te verstaan en dat voor de F1 TV feed. Er zal toch wel een Italiaan zijn met een F1 achtergrond die wel gewoon te verstaan is? Trulli? Fisichella? Maar nee hoor, we krijgen deze clown. Zal wel horen bij de ‘show’ die die Amerikanen proberen te maken van F1 horen.Ragnar9999 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 13:30:
[...]
Enthousiast ?
Hij schreeuwt zichzelf vooral voorbij
Wie legaal via de TV maar zonder Viaplay of F1TV wil kijken: gewoon even RTL Duitsland opzetten.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik moest op de website van f1tv watdevices verwijderen. Je mag er max 8 hebben.Arjantje72 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:24:
[...]
Waarschijnlijk wordt die tablet niet ondersteund, was bij mijn Xiaomi wel het geval.
Klopt het dat ik gisteren de VT2 kon kijken in de ziggogo tv app? Er stond met grote letters viaplay in beeld. Ik hoopte dat ik ook de quali kon kijken, maar dat lijkt niet het geval te zijn.
Vind je het erg is daarvoor pasSpotmatic schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:57:
Wie legaal via de TV maar zonder Viaplay of F1TV wil kijken: gewoon even RTL Duitsland opzetten.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Los van ziggo Go, je kon gisteren inderdaad via je tv provider VT1 en VT2 kijken via de Viaplay TV zender (voormalig SBS9). Nu geen kwalificatie, alleen vanavond de highlights.HeleBoel schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 16:33:
Klopt het dat ik gisteren de VT2 kon kijken in de ziggogo tv app? Er stond met grote letters viaplay in beeld. Ik hoopte dat ik ook de quali kon kijken, maar dat lijkt niet het geval te zijn.
Afhankelijk van wat je wensen zijn, kan deze grilligheid een nadeel voor je zijn.
Hebben meer mensen haperingen in het geluid van Ziggo opnamen?
Gisrter-avond dacht ik het race-cafe te gaan kijken, het geluid viel vaak enkele seconden weg...
Nu probeer ik de quali-samenvatting te gaan kijken.. Same thing..
Ik kijk in de Android app en op een PC op de Ziggo GO.tv site... Andere programma's kijken gaat zonder problemen.
Als het geluid het Wel doed klinkt het soms alsof de presentator een kikker in de keel heeft..
Gisrter-avond dacht ik het race-cafe te gaan kijken, het geluid viel vaak enkele seconden weg...
Ik kijk in de Android app en op een PC op de Ziggo GO.tv site... Andere programma's kijken gaat zonder problemen.
Als het geluid het Wel doed klinkt het soms alsof de presentator een kikker in de keel heeft..
Zelfde hier via de Ziggo Go app. Zowel gisterenavond bij het Race Café als zojuist bij de samenvatting van de kwalificatie.RoelandD schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 19:11:
Gisteren ook nog geswitched naar de "gewone" kabeluitzending, maar die had ook last van storing bij het geluid.
Yep, en ze weten het en proberen het op te lossen.
Althans dat zeggen ze.
Althans dat zeggen ze.
Ik wil de qualifying terugluisteren met commentaar van Mol maar dat lukt niet meer. Alleen de races van 2022 en WK-wedstrijden van 2022.
Ligt het aan mijn instellingen of hebben meer mensen daar last van?
http://gpradio.hole1988.nl/RaceGemist.html

http://gpradio.hole1988.nl/RaceGemist.html
Hier gisteravond net zo, we keken 5 minuten uitgesteld op de eigen ontvanger. Ik had wel het idee dat het over was toen ik naar Ziggo Sport Select was overgeschakeld.RoelandD schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 19:11:
Interessant.. Dat heb ik getest en op Sport Select is het geluid inderdaad goed (op het normale Ziggo Sport kanaal is het geluid nog steeds flut)Wild Chocolate schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 20:54:
Ik had wel het idee dat het over was toen ik naar Ziggo Sport Select was overgeschakeld.
Hier gisteren ook gemerkt met een opname van NPO 1. Teruggekeken via Ziggo Next mediabox en iedere keer hiccup in audio. Dacht dat het aan de uitzending lag. Niet dus.RoelandD schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 19:11:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vermoed dat David ook de grid walk gaat doen, want Lawrence Barretto heeft geen stem en verder is er niemand aanwezig, behalve de ook niet altijd even fijne Laura Winte en Alex Jacques. Had liever gezien dat Rosanna Tennant was gebleven.RobertMe schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 13:04:
Als Valsecchi de gridwalk gaat doen (en goede analyse, die kans is groot) dan verwacht ik nog meer commentaar dan bij de gridwalk van BuxtonJPD68 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 11:38:
[...]
Vermoed dat David ook de grid walk gaat doen, want Lawrence Barretto heeft geen stem en verder is er niemand aanwezig, behalve de ook niet altijd even fijne Laura Winte en Alex Jacques. Had liever gezien dat Rosanna Tennant was gebleven.
ViaPlay.se opstaan met UHD. Ben benieuwd. De intro is in ieder geval niet superstrak.
Heeft iemand ook dat de F1TV niet helemaal smooth is? Speelt wel af in 1080p kwaliteit, maar het stottert een beetje.
Heb reboot al geprobeerd en cache wissen van de F1TV app.
Heb niet het idee dat het nu zoveel mooier is dan de 1080p stream van F1TV. Beeld is nog erg soft.
[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 19-05-2024 15:00 ]
Ik heb nu voor de eerste keer geen mooi scherp beeld via F1TVTreveo schreef op zondag 19 mei 2024 @ 14:58:
Heeft iemand ook dat de F1TV niet helemaal smooth is? Speelt wel af in 1080p kwaliteit, maar het stottert een beetje.
Meestal na een paar seconden wordt het beeld beter... maar nu niet.
[ Voor 10% gewijzigd door zetje01 op 19-05-2024 15:01 ]
Hier loopt F1TV gewoon smooth op Apple TV.
Eerste paar rondes via ViaPlay.se UHD gekeken, maar F1TV Pro is toch echt scherper en cleaner.
ViaPlay.se keek ik via de built-in webOS browser op m’n LG.
Eerste paar rondes via ViaPlay.se UHD gekeken, maar F1TV Pro is toch echt scherper en cleaner.
ViaPlay.se keek ik via de built-in webOS browser op m’n LG.
[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 19-05-2024 15:07 ]
Het is dus wel afhankelijk van de browser waarin je het geopend hebtRivanov schreef op zondag 19 mei 2024 @ 14:56:
ViaPlay.se opstaan met UHD. Ben benieuwd. De intro is in ieder geval niet superstrak.
Zou kunnen. Had de kwaliteit wel op Hoogste staan in ieder geval. Maargoed. Is het überhaupt wel 4K? ESPN UHD is namelijk ook 1080p HLG HDR.dnmw2705 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 15:15:
[...]
Het is dus wel afhankelijk van de browser waarin je het geopend hebt
[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 19-05-2024 15:19 ]
Ik heb sinds gisteren geen Sky commentaar via de F1 TV app (en streamend via AirPlay)
Wel het Engelse F1 TV commentaar en alle andere talen, maar dus geen Sky onder “Engels”
Wel het Engelse F1 TV commentaar en alle andere talen, maar dus geen Sky onder “Engels”
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen