Rivanov schreef op zondag 19 mei 2024 @ 15:19:
[...]
Zou kunnen. Had de kwaliteit wel op Hoogste staan in ieder geval. Maargoed. Is het überhaupt wel 4K? ESPN UHD is namelijk ook 1080p HLG HDR.
:strip_exif()/f/image/OappUab7dlAywL76cwc3q8Ko.jpg?f=fotoalbum_large)
3840x2160p50 op 17mbit H.265
Rivanov schreef op zondag 19 mei 2024 @ 15:19:
[...]
Zou kunnen. Had de kwaliteit wel op Hoogste staan in ieder geval. Maargoed. Is het überhaupt wel 4K? ESPN UHD is namelijk ook 1080p HLG HDR.
Duidelijk.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 19-05-2024 15:35 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Overigens moet ik bekennen dat als je de stream niet ‘direct’ opent, maar via het onderstaande pop-up (met aanbevelingen enzo), daar staat het UHD kanaal ook, maar bij die stream bleef het beeld echt waardeloos.
Hoe is je dat dan gelukt? Ik krijg de gehele tijd de vraag om de app te openenRivanov schreef op zondag 19 mei 2024 @ 15:34:
AirPlay vanaf m’n iPhone naar Apple TV is inderdaad stukken beter. Nu zijn de graphics op het scherm ook gewoon scherp.
[ Voor 9% gewijzigd door dnmw2705 op 19-05-2024 15:44 ]
[ Voor 3% gewijzigd door OMD op 19-05-2024 15:45 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 19-05-2024 15:49 ]
Dat werkt soms nog wel ja. AirPlay direct op tv is over en sluiten op mijn tv.Rivanov schreef op zondag 19 mei 2024 @ 15:48:
@dnmw2705 @OMD Nee hoor. Gewoon de Desktop website openen. En ik AirPlay naar de Apple TV 4K i.p.v. de AirPlay op m’n LG G4.
[Afbeelding]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Uberhaupt niet getest of het via AirPlay naar de G4 werkt. Vast wel. Maar aangezien ik de Apple TV er toch aan heb hangen, is dat net zo makkelijk.OMD schreef op zondag 19 mei 2024 @ 15:51:
[...]
Dat werkt soms nog wel ja. AirPlay direct op tv is over en sluiten op mijn tv.
Goud.Rivanov schreef op zondag 19 mei 2024 @ 15:34:
AirPlay vanaf m’n iPhone naar Apple TV is inderdaad stukken beter. Nu zijn de graphics op het scherm ook gewoon scherp.
Crofty en Brundle zijn er niet dit weekend, maar het is wel sky hier. Heb jij dit niet ook gewoon?B-Real schreef op zondag 19 mei 2024 @ 15:21:
Ik heb sinds gisteren geen Sky commentaar via de F1 TV app (en streamend via AirPlay)
Wel het Engelse F1 TV commentaar en alle andere talen, maar dus geen Sky onder “Engels”
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ohw dat zou ook kunnen, niets van meegekregenJvS schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:08:
[...]
Crofty en Brundle zijn er niet dit weekend, maar het is wel sky hier. Heb jij dit niet ook gewoon?
[ Voor 15% gewijzigd door Faeshaas op 19-05-2024 23:53 ]
(In de Android app), zowel te starten via de "interactieve schedule" (waarvoor we nu €30 meer moeten betalen) kan ik deze nog starten. En ook als ik bij "Grand Prix van Emilia Romagna" op "Bekijk alles" klik komt er een regel voor F2 en F3 met onder beide een hele lijst items waaronder ook de volledige replays. (En daarnaast ook via Menu => Seizoen 2024 => Emilia Romagna).Faeshaas schreef op zondag 19 mei 2024 @ 23:31:
Kijk ik misschien heel scheel of kan ik nergens op F1tv meer de volledige F2 en F3 races meer terugkijken? Ik zie alleen maar de samenvattingen. Gisteren heb ik nog de F2 race terug kunnen kijken, dus nogal gek dat ik die van vandaag nergens terug kan vinden
Het viel uiteindelijk mee, ze hadden maar tijd voor de halve grid en hij deed het best relaxed.RobertMe schreef op zondag 19 mei 2024 @ 12:03:
[...]
Als Valsecchi de gridwalk gaat doen (en goede analyse, die kans is groot) dan verwacht ik nog meer commentaar dan bij de gridwalk van Buxton. V.w.b. "hoeveel energiedrankjes heeft die gehad" etc.
'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
relaxed......JPD68 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 13:53:
[...]
Het viel uiteindelijk mee, ze hadden maar tijd voor de halve grid en hij deed het best relaxed.
https://viaplay.se/sport/...d-prix/s24051330017091738Soppyscroll schreef op maandag 20 mei 2024 @ 16:31:
Heeft er iemand ook een link om in uhd terug te zien?
Thanks, wel mooi scherp idd,
Snap dat echt niet, het is een Italiaan, die hebben wat meer passie. Beetje tegenwicht voor al dat politiek correcte Britse gelul mag best wel.Ragnar9999 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 15:14:
[...]
relaxed......
ik was wanhopig op zoek naar een andere audio stream
Snap het wel, ik kreeg spontaan ademnood van deze ADHD explosie.JPD68 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 09:13:
[...]
Snap dat echt niet, het is een Italiaan, die hebben wat meer passie. Beetje tegenwicht voor al dat politiek correcte Britse gelul mag best wel.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Zo blij dat die gast de F2 niet meer verslaatKillerBee schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 09:29:
[...]
Snap het wel, ik kreeg spontaan ademnood van deze ADHD explosie.
Ik wil ook best begrijpen dat sommigen dit helemaal niet erg vinden, maar ikzelf kan dit niet aanhoren voor langer dan 5 minuten.
1
2
3
4
| Er zit een knop op je TV Die helpt je zo uit de puree Druk 'em in en ga maar mee De bloemen buiten zetten |
Die's (bijna) net zo hyper als ValsecchiTurb0Turb0 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 10:46:
Ik heb ook liever Will Buxton voor de gridwalk
Hinch is een CanadeesMaar het blijft een commerciële toko, dus een Italiaan in Italie en een Fransman in Frankrijk. The Hinch in the USA.
Canada en USA is voor ons toch een pot natRobertMe schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:16:
[...]
Die's (bijna) net zo hyper als Valsecchi
[...]
Hinch is een CanadeesEn de GP van Canada was die denk ik niet bij aanwezig? (Maar weer wel in Abu Dhabi). En die GP van Frankrijk is er gelukkig niet meer. Zowwl omwille van het circuit (Paul Ricard) als de Fransen
(Helaas is Julien wel bij andere races).
Waar ik bij hem nogal over val is dat overduidelijke Italiaanse accent. Dat is even grappig maar verder erg vermoeiend om voor langere tijd naar te moeten luisteren. Ook is hij daardoor niet altijd even goed te volgen.RobertMe schreef op zondag 19 mei 2024 @ 12:03:
[...]
Als Valsecchi de gridwalk gaat doen (en goede analyse, die kans is groot) dan verwacht ik nog meer commentaar dan bij de gridwalk van Buxton. V.w.b. "hoeveel energiedrankjes heeft die gehad" etc.
"When you grow up your heart dies"
Ach zo is er hier iemand in huis die gillende de kamer uitloopt als er weer een "My goodness me!" door de luidsprekers schalt. Dan toch liever een gemeende krachtterm met een Italiaans accent. Of spreken we hier allemaal accentloos engels?sjaool schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 01:08:
[...]
Waar ik bij hem nogal over val is dat overduidelijke Italiaanse accent. Dat is even grappig maar verder erg vermoeiend om voor langere tijd naar te moeten luisteren. Ook is hij daardoor niet altijd even goed te volgen.
Dit is viaplay of f1tvPro?dnmw2705 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 15:59:
[...]
Goud.
Voor de geïnteresseerden, de cijfers:
[Afbeelding]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Coureurs parade zijn ook niet te zien bij andere streamingdiensten of kanalen op tv, alleen via Youtube. Warming up is inderdaad wel apart, waarom dat ook op Youtube staat. Technische videos zijn vaak wel langer op F1TV en vergeet niet dat je de persconferenties alleen kan volgen op F1TV. Veel artikelen bevatten citaten van die persconferenties, maar video ervan kijken is toch anders beleven.siggy schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 00:22:
Ik vraag me af waarom ik het geld betaal dat ik betaal aan F1tv. Ja, de races zijn leuk, maar veel standaard dingen om een weekend heen zijn via youtube gratis te bekijken. Weekend warmup, drivers parade(niet eens te zien op f1tv....., why?) Er is best wel wat , wat ik terug moet vinden op youtube ipv de members-only shit op f1tv......
En het is alleen maar duurder geworden. Ik heb nog wel eens gelacht over de maandlasten van voetbalfans.... maar holy shit.
Het gedoe van streams zoeken is me het bijna niet waard om gezien te worden als een makkelijke geldmachine. Ik betaal nu best wel wat geld, voor wat ik nog niet zo lang geleden niks betaalde. Goed, ik hoef geen Mol&co te horen, maar dat is geen 75+ euro per jaar waard.
En wat krijg ik er voor terug.... de helft zie ik toch op yuotube terug.... I;m getting old......
siggy schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 00:22:
Ik vraag me af waarom ik het geld betaal dat ik betaal aan F1tv. Ja, de races zijn leuk, maar veel standaard dingen om een weekend heen zijn via youtube gratis te bekijken. Weekend warmup, drivers parade(niet eens te zien op f1tv....., why?) Er is best wel wat , wat ik terug moet vinden op youtube ipv de members-only shit op f1tv......
En het is alleen maar duurder geworden. Ik heb nog wel eens gelacht over de maandlasten van voetbalfans.... maar holy shit.
Het gedoe van streams zoeken is me het bijna niet waard om gezien te worden als een makkelijke geldmachine. Ik betaal nu best wel wat geld, voor wat ik nog niet zo lang geleden niks betaalde. Goed, ik hoef geen Mol&co te horen, maar dat is geen 75+ euro per jaar waard.
En wat krijg ik er voor terug.... de helft zie ik toch op yuotube terug.... I;m getting old......
Dus eigenlijk hebben jullie geen interesse of i.i.g. niet genoegsambalbaj schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 02:39:
Toch heeft hij zeker een punt
Ik zei een tijdje terug ook al dat bijvoorbeeld de samenvattingen van F2 en F3 eerder op hun eigen YouTube staan dan op F1TV zelf
En de onboard pole lap staat alleen maar op YouTube.
Al die shows er omheen keek ik toch al nooit.
Races niet op zondagmiddag kijk ik bijna nooit live en sprintraces sowieso niet live.
Het is dat ik de Q en nog wat FP's kijk en uiteindelijk de hele races wil zien maar of het het nog waard is met 95 euro ik vraag het me ondertussen wel af.
Op YouTube zijn er advertentie om de zoveel minuten. F1 TV is ad-freesiggy schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 00:22:
Wat is het probleem precies? Je wilt F1 kijken (de race, en wellicht ook de Q en FPs), en dat kan alleen op F1TV (of ViaPlay).siggy schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 00:22:
ik heb daar ook last van, ik kijk met een htpc met linux mint en de firefox browser en het beeld hapert ook geregeld of is vertraagd terwijl videobestanden op pc of youtube vloeiend afgespeeld worden. Ook met een lagere beeldkwaliteit op f1pro blijft het niet vloeiend.Extigo schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 14:58:
Hmm, net FP1 gekeken op mijn Nokia box en weer heb ik een kleine stottering in het beeld. Ik kijk via een Nokia 8000 Android TV box en het lijkt net als of ik elke zoveel frames een frame mis. Iemand een idee wat dit is en hoe ik het kan oplossen?
HTPC gaat via hdmi naar receiver en receiver naar tv, wellicht dat daar dan iets niet goed ingesteld staat. zal mijn receiver instellingen checken. Is het aan te bevelen die op automatisch te zetten?Mr Magic schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 23:34:
@Extigo @fv12 Staat de video output van jullie TV box. resp. HTPC wel op 50 Hz? Of op automatisch switchen als dat kan?
Want als de output op 60 Hz staat terwijl de videostream van F1TV 50 Hz is krijg je ook haperingen.
Ik heb F1TV gestopt, ik merkte dat ik te weinig keek en als ik keek dan was het vaak half uitgesteld/alleen commentaar op de achtergrond.Turb0Turb0 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 13:16:
...
Diverse andere docu's, techtalk, shows.
Ik ben fan van F1TV en kies daarvoor en zit nu al weer klaar voor de 1e VT. Al zou het 10 euro per race zijn betaal ik het nog.
Dus waar betaal je voor? Nou dit dus.
11x geen mc Flurry kopen in die 10 maanden en je bent al aan het verdienen (Peggy Bundy logica)
wat is een D nummer houder?Bestla schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 19:18:
Gloeiende, G#^$#@@! Telenor Norge wil geen TV abo aangaan voor D nummer houders, maar wel 5G internet en mobiele telefonie.![]()
Schiet mij maar lek, ik snap niet waarom, maar het zij zo. Hun tip om toch F1 te kijken is het te streamen via mijn telefoon, of Apple TV te nemen.
Google TV werkt ook., maar handig is anders, hier in dit bureaucratische wonderland.
Snel even Googlen en ik kwam dit tegen:
Bron.D-numbers are assigned to individuals that are not Norwegian citizens or residents but who are working or operating a business in Norway. This includes foreign citizens working in the country.
[ Voor 4% gewijzigd door Vuvuzela op 07-06-2024 23:16 ]
I served in a company of heroes.
Het zou wel leuk zijn als ze bij F1TV haar volgend jaar interviewen als ze bij een nieuwe team werkt.RobertMe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 20:30:
Die Immy die nu presenteerde op F1TV leert wel snel. Post FP3 staat ze er met "Ruth" & "Lawrence". Pre FP3 struikelde ze nog over "[Lawrence] Barretto" en "[Alex] Jacques". Nu liet ze de achternamen maar weg.
En Laura als "lead" commentator (i.p.v. Alex) was echt prima aan te horen. Uiteraard wel met Jolyon ernaast als co-commentator, en dan ook nog Ruth erbij.
Waarbij Ruth zeker een goede toevoeging is met analyses vanuit strategie oogpunt etc en hoe ze rondetijden monitort etc (meteen aan begin dat Alonso op P1 steeds een push cool push deed op de hards terwijl (bv) Verstappen op P2 constant aan het "pushen" was op de mediums). Jammer dat ze er volgend jaar vast niet meer bij is (want gardening leave na vertrekken bij Sauber heeft ze zelf aangegeven, dus die zal volgend jaar wel weer aan de pitmuur ergens zitten).
Ik vind Laura het meer dan prima doen. Ook prettig om naar te luisteren en een zeer vlotte babbel. Bovendien heeft ze heel veel kennis wat ook scheelt.RobertMe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 20:30:
En Laura als "lead" commentator (i.p.v. Alex) was echt prima aan te horen. Uiteraard wel met Jolyon ernaast als co-commentator, en dan ook nog Ruth erbij.
Ik kan het niet bewijzen maar volgens mij is het de schuld van Widevine. Sinds ze DRM op die streams hebben is het nooit meer echt vloeiend geweest.fv12 schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 16:15:
ik heb daar ook last van, ik kijk met een htpc met linux mint en de firefox browser en het beeld hapert ook geregeld of is vertraagd terwijl videobestanden op pc of youtube vloeiend afgespeeld worden. Ook met een lagere beeldkwaliteit op f1pro blijft het niet vloeiend.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Nou zeker genoeg.Ragnar9999 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 07:19:
[...]
[...]
Dus eigenlijk hebben jullie geen interesse of i.i.g. niet genoeg
Computer nr 486 denk ik..
Ik heb dit dus ook met alle chromecast tv's in mijn huis. Super irritant. Met een gewone chromecast nergens last van.Extigo schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 14:58:
Hmm, net FP1 gekeken op mijn Nokia box en weer heb ik een kleine stottering in het beeld. Ik kijk via een Nokia 8000 Android TV box en het lijkt net als of ik elke zoveel frames een frame mis. Iemand een idee wat dit is en hoe ik het kan oplossen?
En dit heeft het gefixtMr Magic schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 23:34:
@Extigo @fv12 Staat de video output van jullie TV box. resp. HTPC wel op 50 Hz? Of op automatisch switchen als dat kan?
Want als de output op 60 Hz staat terwijl de videostream van F1TV 50 Hz is krijg je ook haperingen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wauw? Shield stond op "auto". Dus dat is 59/60 Hz. Ik had geen haperingen meer toen ik hem hard op 50 Hz had gezet.Mr Magic schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 23:34:
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Misschien is de Frame Rate app zijn instellingen kwijt voor de F1TV app? En als jij je nu afvraagt, Frame Rate app? Dan wordt het toch tijd om je daar in te gaan verdiepen.Treveo schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:12:
Wauw? Shield stond op "auto". Dus dat is 59/60 Hz. Ik had geen haperingen meer toen ik hem hard op 50 Hz had gezet.
Maar hoezo dit ineens nu? Voorheen werkte het altijd goed tot maandje of 2/3 terug
Testing, one, two ...
per aspera ad astra
Ja dat viel mij ook al op. Daar komt nog bij dat Nelson en Melroy het moment dat Verstappen even van de baan schoot ook gewoon over het hoofd zagen. De kwaliteit van de verslaggeving gaat zienderogen achteruit. Alleen de prijs gaat natuurlijk wel omhoog!alexbl69 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 09:37:
Heb de indruk dat de regie er dit seizoen niet beter op is geworden.
Waar je de afgelopen seizoenen ook zonder live-timing op je schoot alle relevante beelden wel live kreeg alsmede alle relevante informatie op het scherm verscheen lijkt het wel of er dit seizoen een nieuwe club aan de knoppen zit.
10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple
Top, thanks. Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar was toch benieuwd of AirPlay ook gewoon goed werktJJmac schreef op maandag 10 juni 2024 @ 16:19:
@LAD93 ik heb een Apple TV en heb super scherp beeld, alleen ik heb de F1 App op de Apple TV staan.
per aspera ad astra
Paar jaar terug toen er issues waren met AirPlay was het officiele statement "we ondersteunen alleen Apple apparaten" (aka AppleTV). Dus geen AirPlay naar LG / Samsung / .... Was toentertijd denk ik met de introductie van DRM, waarbij het op geen enkele TV / ... meer werkte behalve de AppleTV. Later werkte het weer wel, dus zullen ze "iets" gedaan hebben met de kritiek. Maar of nu ook het officiele statement veranderd is en ze actief testen...?LAD93 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:11:
Ik heb al wat rondgezocht hier in het topic, maar dan toch een berichtje om mijn vermoeden te bevestigen - gisteren (weer) onwijs veel gezeik gehad met het streamen van F1TV naar (de ingebakken) AirPlay op zowel mijn LG als Samsung TVs. Klopt het dat dit wel een stuk beter werkt met streamen naar een Apple TV?
offtopic:
Gisteren werd ik er zo ziek van dat ik het op heb gegeven om te kijken via de TV, na 45 minuten proberen is het mijn vriendin toch gelukt, want 'ik weiger om zo'n app of TV te laten winnen
Ja dat had ik ook begrepen - maar de afgelopen weken heb ik zo lopen kloten met de ingebouwde AirPlay dat ik er nu echt klaar mee ben. Nog even naar wat meer redenen zoeken voor het uitgeven van zo’n bedrag dan alleen voor F1RobertMe schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:12:
[...]
Paar jaar terug toen er issues waren met AirPlay was het officiele statement "we ondersteunen alleen Apple apparaten" (aka AppleTV). Dus geen AirPlay naar LG / Samsung / .... Was toentertijd denk ik met de introductie van DRM, waarbij het op geen enkele TV / ... meer werkte behalve de AppleTV. Later werkte het weer wel, dus zullen ze "iets" gedaan hebben met de kritiek. Maar of nu ook het officiele statement veranderd is en ze actief testen...?
per aspera ad astra
Ik las posts hierover tijdens de race. Maar ik had dit niet in beeld? Ik keek via een browser naar de sky feed.sjaool schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 00:09:
Ik hoop dat F1TV Pro trouwens snel weer stopt met die lichtkrant onder in beeld. Wat irritant is dat zeg. Ik kijk de race dus weet wel wat er gebeurd is. Het is bovendien ook nog eens flink afleidend.
I served in a company of heroes.
Dit was dus op F1TV Live.Vuvuzela schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 00:13:
[...]
Ik las posts hierover tijdens de race. Maar ik had dit niet in beeld? Ik keek via een browser naar de sky feed.
Airplay en F1tv werkt hier altijd prima trouwens, Samsung tv. 1 keer gehad dat ik 5min moest kloten, maar alles opnieuw aan en uit hielp dacht ik.
Inderdaad vreselijk. Zie je volgens mij ook veel op Amerikaanse race uitzendingen. Waar zouden ze het toch vandaan hebben?sjaool schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 00:09:
Ik hoop dat F1TV Pro trouwens snel weer stopt met die lichtkrant onder in beeld. Wat irritant is dat zeg. Ik kijk de race dus weet wel wat er gebeurd is. Het is bovendien ook nog eens flink afleidend.
Kijk zelf met Multiviewer, maar heb niets gezien. Ook bij het terugkijken met F1TV krijg ik hem niet. Lijkt er dus op dat hij alleen tijdens de live uitzending op F1TV verschijnt. Kan me voorstellen dat het zeer irritant is.sjaool schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 00:09:
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik had de F1TV feed live via multiviewer gekeken en daar is de banner zeer 1 keer langsgekomen.alexbl69 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 07:42:
[...]
Kijk zelf met Multiviewer, maar heb niets gezien. Ook bij het terugkijken met F1TV krijg ik hem niet. Lijkt er dus op dat hij alleen tijdens de live uitzending op F1TV verschijnt. Kan me voorstellen dat het zeer irritant is.
Kun je iets minder cryptisch zijn en proberen uit te leggen waar je het nou over hebt?hardware-lover schreef op maandag 10 juni 2024 @ 09:53:
[...]
Misschien is de Frame Rate app zijn instellingen kwijt voor de F1TV app? En als jij je nu afvraagt, Frame Rate app? Dan wordt het toch tijd om je daar in te gaan verdiepen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Same! Nog beetje gegoogled maar app herinstalleren had ik geen zin in, heb het uiteindelijk gedeeltelijk op pc en gedeeltelijk op mijn telefoon 'gekeken' (laten we zeggen dat ik van het einde van de race niet veel meegekregen had, iets met weinig slaap nacht ervoorLAD93 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:11:
Ik heb al wat rondgezocht hier in het topic, maar dan toch een berichtje om mijn vermoeden te bevestigen - gisteren (weer) onwijs veel gezeik gehad met het streamen van F1TV naar (de ingebakken) AirPlay op zowel mijn LG als Samsung TVs. Klopt het dat dit wel een stuk beter werkt met streamen naar een Apple TV?
offtopic:
Gisteren werd ik er zo ziek van dat ik het op heb gegeven om te kijken via de TV, na 45 minuten proberen is het mijn vriendin toch gelukt, want 'ik weiger om zo'n app of TV te laten winnen
10 second ninja DONE
Bedoel je zoiets? nieuws: Android TV 12 krijgt native 4k-interface en automatische refreshrate-...hardware-lover schreef op maandag 10 juni 2024 @ 09:53:
[...]
Misschien is de Frame Rate app zijn instellingen kwijt voor de F1TV app? En als jij je nu afvraagt, Frame Rate app? Dan wordt het toch tijd om je daar in te gaan verdiepen.
Er is een specifieke app, in eerste instantie bedoeld voor Nvidia Shield, maar omdat er tegenwoordig steeds meer Android/Google TV apparaten framerate wisselen ondersteunen, is die app dus niet enkel voor Nvidia Shield te gebruiken..oisyn schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:13:
Kun je iets minder cryptisch zijn en proberen uit te leggen waar je het nou over hebt?
Testing, one, two ...
[ Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 11-06-2024 14:45 ]
Zo inderdaad! Ik zal nog even een klacht hierover insturen.sjaool schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 00:09:
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
uitvoering: Google Chromecast met Google TV (HD) 8GBfv12 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:01:
ik wil wat dingen gaan uitproberen om f1tv te kijken, ik heb de app op de telefoon maar kan die niet streamen naar mijn samsung s95b.
Draait de app niet direct op de Apple TV?LAD93 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:11:
Klopt het dat dit wel een stuk beter werkt met streamen naar een Apple TV?
per aspera ad astra
[ Voor 3% gewijzigd door Kurios op 11-06-2024 16:16 ]
Ja, dat werkt prima.LAD93 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:15:
@Olaf van der Spek, ja klopt, alleen was ik benieuwd of uberhaupt het AirPlay gedeelte het dan wel doet. Thanks voor de suggestie
Van de F1TV app op iPhone AirPlayen naar Apple TV werkt uitstekend . Maar als je een moderne Apple TV hebt enigzins overbodigLAD93 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:15:
@Olaf van der Spek, ja klopt, alleen was ik benieuwd of uberhaupt het AirPlay gedeelte het dan wel doet. Thanks voor de suggestie
En dat kun je dan op een chromecast met Google tv installeren oid? Of installeer je dit op je telefoon voor als je cast naar zo'n device?hardware-lover schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 13:57:
[...]
Er is een specifieke app, in eerste instantie bedoeld voor Nvidia Shield, maar omdat er tegenwoordig steeds meer Android/Google TV apparaten framerate wisselen ondersteunen, is die app dus niet enkel voor Nvidia Shield te gebruiken.
Installeer je rechtstreeks op een geschikt Android/Google TV apparaat. De app was oorspronkelijk enkel voor Nvidia Shield bedoeld, heeft Android TV als OS..oisyn schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 18:11:
En dat kun je dan op een chromecast met Google tv installeren oid? Of installeer je dit op je telefoon voor als je cast naar zo'n device?
Testing, one, two ...
Sorry dat ik vraag, maar is het wel veilig? Hij staat niet voor niets niet meer op Google Play Store?hardware-lover schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 18:25:
[...]
Installeer je rechtstreeks op een geschikt Android/Google TV apparaat. De app was oorspronkelijk enkel voor Nvidia Shield bedoeld, heeft Android TV als OS.
De app staat daar niet omdat F1TV installaties op andere apparaten dan de Google Chromecast met Android/GoogleTV niet ondersteunt. De app werkt al jaren goed op mijn Sony met Google TV. Maak mij geen enkele zorgen over de veiligheid.Treveo schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 12:30:
[...]
Sorry dat ik vraag, maar is het wel veilig? Hij staat niet voor niets niet meer op Google Play Store?
Omdat de mogelijkheid later is toegevoegd door Nvidia aan het OS, dat leek de app overbodig te maken. Mogelijk daarom door ontwikkelaar uit Play Store verwijderd. Heeft er echter jaren ingestaan, dus niets mis voor de veiligheid met deze app.Treveo schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 12:30:
Sorry dat ik vraag, maar is het wel veilig? Hij staat niet voor niets niet meer op Google Play Store?
Testing, one, two ...
Check, helder, ik ga even zoeken waar het zit in het OS dan, want ik ben het nog niet tegengekomen om eerlijk te zijn.hardware-lover schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 15:55:
[...]
Omdat de mogelijkheid later is toegevoegd door Nvidia aan het OS, dat leek de app overbodig te maken. Mogelijk daarom door ontwikkelaar uit Play Store verwijderd. Heeft er echter jaren ingestaan, dus niets mis voor de veiligheid met deze app.
App ontwikkelaar kon ook niet weten dat de app op steeds meer andere (niet Nvidia) apparaten kon worden gebruikt.
Officieel is het nog steeds "beta" volgens de tekst in het menu van de Shield. Je kunt het koppelen aan een toetscombinatie. Ik heb het gekoppeld aan een dubbelklik op de menu-toets. Maar bij veel apps werkt het niet goed. Bijvoorbeeld Disney+ en (HBO) Max stoppen met afspelen en geven een foutmelding zodra je probeert te switchen.Treveo schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 07:23:
[...]
Check, helder, ik ga even zoeken waar het zit in het OS dan, want ik ben het nog niet tegengekomen om eerlijk te zijn.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik kan er naast zitten, maar ik vermoed dat live 360 beelden een hoop meer baanbreedte kost.Jasphur schreef op zondag 30 juni 2024 @ 14:14:
Waarom zijn die 360 videobeelden niet te zien tijdens de race?
Het ‘uitwerken’ van de 360-beelden kan niet live. Daarom worden deze beelden pas gedownload vanaf de auto wanneer in de pitbox staat. Overigens speelt data grootte ook mee, want de onboardcamera’s zijn nog altijd 720p omdat door de snelheid van de auto’s de hoeveelheid data die ‘live’ naar de ontvangen (helicopter boven circuit) beperkt is.Jasphur schreef op zondag 30 juni 2024 @ 14:14:
Waarom zijn die 360 videobeelden niet te zien tijdens de race?
De data wordt verzonden naar ontvangers waar het circuit vol mee staat, niet naar een helicopter (kan me ook serieus niet indenken dat ze dat ooit gedaan hebben of logisch zou zijn. In Monaco heeft zelfs jarenlang geen helicopter gevlogen. En een helicopter kan niet vliegen bij verschillende weersomstandigheden).dnmw2705 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 07:08:
[...]
Het ‘uitwerken’ van de 360-beelden kan niet live. Daarom worden deze beelden pas gedownload vanaf de auto wanneer in de pitbox staat. Overigens speelt data grootte ook mee, want de onboardcamera’s zijn nog altijd 720p omdat door de snelheid van de auto’s de hoeveelheid data die ‘live’ naar de ontvangen (helicopter boven circuit) beperkt is.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq