[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 51 ... 72 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20:09
Toen het nog bij Ziggo zat vond ik het prijstechnisch nog wel interessant. Sinds het bij ViaPlay te zien is ben ik in eerste instantie overgestapt op F1TV-Pro. Nu deze dienst bijna net zo duur is als bij ViaPlay ben ik afgehaakt. 

45 miljoen per jaar zal een enorme prijsstijging worden. Men zal er in het achterhoofd ook rekening mee moeten houden dat Max stopt on 2028, hij vindt dat er nu al teveel races zijn. Dus dat zal ook doorberekend gaan worden in de komende 3 jaar. Want het stoppen van Max betekent opzeggingen....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:17
Wat een treurig bericht zeg op deze donderdag! Nog 5 jaar bij die klote partij.Ik betaal ook 16 euro per maand voor Netflix maar dan krijg ik tenminste ook een uitstekende geluids- en beeld kwaliteit. Laatst ook een voetbalwedstrijd gekeken op Viaplay, kon ik niet eens de rugnummers lezen bij de 'normale' camera.

Ik hoop ook dat F1tv blijft. Ik wil daar best nog 95 euro voor betalen maar daar houdt het wel bij op. Daarnaast hoop ik dat een aantal sporten die Viaplay nu in bezit heeft toch terug keren naar andere partijen de komende jaren. Partijen die een stuk betere kwaliteit leveren!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:36
Nou reken er maar op dat F1TV Pro volgend jaar niet meer te bestellen is in Nederland, dit gaat bij veel landen al zo.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-05 12:57
Barfman schreef op donderdag 18 april 2024 @ 17:07:
Nou reken er maar op dat F1TV Pro volgend jaar niet meer te bestellen is in Nederland, dit gaat bij veel landen al zo.
Waarom zou Viaplay eerst een deal sluiten door gratis F1TV Pro aan te bieden aan hun klanten en vervolgens er voor zorgen dat F1TV Pro niet meer beschikbaar gaat zijn? De landen waarbij F1TV Pro is gestopt (vaak alleen voor nieuwe klanten, bestaande klanten kunnen het gewoon gebruiken en verlengen) hebben nooit een dergelijke constructie gehad.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 00:33
Extigo schreef op donderdag 18 april 2024 @ 17:11:
[...]

Waarom zou Viaplay eerst een deal sluiten door gratis F1TV Pro aan te bieden aan hun klanten en vervolgens er voor zorgen dat F1TV Pro niet meer beschikbaar gaat zijn? De landen waarbij F1TV Pro is gestopt (vaak alleen voor nieuwe klanten, bestaande klanten kunnen het gewoon gebruiken en verlengen) hebben nooit een dergelijke constructie gehad.
Zodat ze nu klanten F1TV laten opzeggen (lopende abo opzeggen en nieuw abo afsluiten via VP) en volgend jaar dus geen doorlopend abo kunnen aanhouden? Als ze dan maximaal de "klanten met lopend abo worden wel verlengd" er uit weten te slepen moeten de klanten die nu via VP F1TV hebben dus alsnog overstappen naar VP.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-12-2024
Heerlijk dat het langer bij Viaplay blijft, zolang de Premier Leauge en Bundesliga er ook blijven vind ik het prima. Scheelt me weer een abonnement en blij met de manier hoe Viaplay de F1 uitzendingen doet in vergelijking met Ziggo 💪🏻

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-04 08:26
Helaas weer viaplay… 2 commentatoren waar ik me vreselijk aan irriteer tijdens de race. Ze lullen een frikandel krom en missen eeen hoop of zitten er naast. Ziggo was ook niet alles, maar deze 2…. Maar goed dit is mijn mening.

Questions must be asked

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 10:44

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het zou ergens wel hilarisch zijn als Max Verstappen dit jaar zijn vertrek uit de F1 bekend maakt, per 2025. Hebben ze net een 5-jarige deal maar gaan ze ineens enorm veel klanten missen :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:19
.oisyn schreef op donderdag 18 april 2024 @ 18:07:
Het zou ergens wel hilarisch zijn als Max Verstappen dit jaar zijn vertrek uit de F1 bekend maakt, per 2025. Hebben ze net een 5-jarige deal maar gaan ze ineens enorm veel klanten missen :+
Exact mijn gedachte ;) mocht heel die klucht tussen horner en de rest verkeerd aflopen en zakt redbull af tot een middenmotor team dan zal er een grote kans zijn dat max ook wat anders gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-05 18:24

World Citizen

FreeReef.nl

Na een moment “waar hen ik toch mee bezig” heb ik dit jaar erg moeite met hoe het gaat. Ik had nog een maandje F1TV omdat ik het dacht te missen. Maar de een na laatste race kwam ook via F1TV af en toe op een lage stream binnen.

Toen overwogen om een jaar abbo af te sluiten maar wederom “waar ben ik toch mee bezig” gedacht.

Nu geen abbo. Laatste race ook niet gezien.

Dat zegt verder helemaal niks maar voor mij is het ondertussen te veel geld en moeite voor niet precies wat ik wil.

Het begon een draak van een product te worden om fatsoenlijk naar een F1 race te kijken. Dat was (voor mij) vroeger makkelijker via Ziggo. Nu moet ik veel te veel doen en betalen om gewoon een race te kijken.

Het is me allemaal te veel werk. Ik stop ermee.

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:59
mauzwauz schreef op donderdag 18 april 2024 @ 17:30:
Helaas weer viaplay… 2 commentatoren waar ik me vreselijk aan irriteer tijdens de race. Ze lullen een frikandel krom en missen eeen hoop of zitten er naast. Ziggo was ook niet alles, maar deze 2…. Maar goed dit is mijn mening.
Meh, dat was exact waarom ik me irriteerde aan Ziggo met Olav en Plooij.

Keuze van het niet meegaan met het hoogste bod is ook wel interessant

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mauzwauz
Hopelijk blijft f1pro en anders is het klaar vanaf 1994.

Questions must be asked

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stylezzz
Holk schreef op donderdag 18 april 2024 @ 18:37:
[...]

Meh, dat was exact waarom ik me irriteerde aan Ziggo met Olav en Plooij.

Keuze van het niet meegaan met het hoogste bod is ook wel interessant
Daarom, er spelen hier duidelijk andere krachten mee als enkel en alleen het bod van viaplay. Hoe zou het anders kunnen zijn dat een partij die financieel al meermaals aan de afgrond heeft gestaan, een slechter product afleverd, publiekelijk veel kritiek ontvangt en zich zelfs al uit meerdere landen heeft moeten terug trekken toch die rechten toebedeeld krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-05 17:37
Iemand ervaring met F1 TV Access? Ik lees nergens terug of naast de race ook de kwalificatie is terug te kijken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
nog 5 jaar achterelkaar aanhoren dat zijn achterkant uitstapt en bij elk circuit zeggen oh dit is het mooiste circuit wat er bestaat...zucht.

ik snap wel dat mol ook niet oneindig commentaar geeft maar dit is een echt een drama.

ik blijf wel bij F1TV Pro inclusief klooien met grandprix radio om de boel te syncen.

formule 1 cafe met ik echt wel fan van op de vrijdagavond...maar dat zal nog wel blijven bestaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Michel242186 op 18-04-2024 19:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
stylezzz schreef op donderdag 18 april 2024 @ 18:53:
[...]

Daarom, er spelen hier duidelijk andere krachten mee als enkel en alleen het bod van viaplay. Hoe zou het anders kunnen zijn dat een partij die financieel al meermaals aan de afgrond heeft gestaan, een slechter product afleverd, publiekelijk veel kritiek ontvangt en zich zelfs al uit meerdere landen heeft moeten terug trekken toch die rechten toebedeeld krijgt?
Zoals gezegd, ik ben van mening dat Ziggo een veel slechter (clownesk) product afleverde, met 2 bijbehorende commentatoren. Wat ik denk is dat Viaplay wel het voordeel had omdat ze juist meerdere landen bedienen en continuïteit ook een toegevoegde waarde heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:12
joost217 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:17:
[...]

Ben ik het niet mee eens. Voor het totaal pakket (met internet en lineaire TV) is Ziggo belachelijk duur. Zeker voor de geleverde kwaliteit zoals de rampzalig trage upload. Als ik bij mijn huidige pakket 2 Viaplay abonnementen neem ben ik nog steeds goedkoper uit.

En kwaliteit van verslaggeving bij Ziggo vond ik de laatste jaren zeker niet beter, vooral ander. Maar ieder z’n voorkeur.
Na de kortingsperiode ben je bij T Mobile net zo duur uit. En slechts een klein percentage van de Nederlanders heeft last van de lage upload.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
En F1TV Pro is ook niet meer heel heilig hoor. “Lighting up the axle” is ook iets wat elke ronde voorbij komt en best irritant blijft, maar je kunt gelukkig wel meerdere versies van commentaar kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Michel242186 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:00:
nog 5 jaar achterelkaar aanhoren dat zijn achterkant uitstapt en bij elk circuit zeggen oh dit is het mooiste circuit wat er bestaat...zucht.

ik snap wel dat mol ook niet oneindig commentaar geeft maar dit is een echt een drama.
Of dat de auto's lichter worden na 30 rondjes... zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-05 22:21
World Citizen schreef op donderdag 18 april 2024 @ 18:27:
Na een moment “waar hen ik toch mee bezig” heb ik dit jaar erg moeite met hoe het gaat. Ik had nog een maandje F1TV omdat ik het dacht te missen. Maar de een na laatste race kwam ook via F1TV af en toe op een lage stream binnen.

Toen overwogen om een jaar abbo af te sluiten maar wederom “waar ben ik toch mee bezig” gedacht.

Nu geen abbo. Laatste race ook niet gezien.

Dat zegt verder helemaal niks maar voor mij is het ondertussen te veel geld en moeite voor niet precies wat ik wil.

Het begon een draak van een product te worden om fatsoenlijk naar een F1 race te kijken. Dat was (voor mij) vroeger makkelijker via Ziggo. Nu moet ik veel te veel doen en betalen om gewoon een race te kijken.

Het is me allemaal te veel werk. Ik stop ermee.
Hier nooit geen lage kwaliteit stream gehad in F1tv. Kijk je via WiFi toevallig?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
NaN schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:04:
[...]

Om daarna te melden dat we in de ab-so-lute eindfase van de race zijn aangekomen. :z

Jammer. Had goede hoop dat het weer bij Ziggo terecht zou komen. Nee, Mol is niet foutloos en Plooij is kritiekloos een slijmbal, maar ik vond dat beter te pruimen dan Viaplay.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Arjantje72
Arjantje72 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:06:
[...]

Hier nooit geen lage kwaliteit stream gehad in F1tv. Kijk je via WiFi toevallig?
NaN schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:04:
[...]

Of zijn bruggetjes constant... Hij gaat niet hard.. Wie ook niet hard gaat...

Ik kan daar echt niet tegen..
Wie er ook niet tegen kan is.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik denk dat er voor Viaplay gekozen is omdat er al een heel team rondloopt tijdens de GP's omdat ze voor meerdere landen de rechten hebben. Dat bevalt de FOM blijkbaar.
Ben net als anderen wel benieuwd waar dit gaat eindigen want als de maandprijs richting €20 gaat zullen er toch af gaan haken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Arjantje72 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:16:
[...]

[...]

Of zijn bruggetjes constant... Hij gaat niet hard.. Wie ook niet hard gaat...

Ik kan daar echt niet tegen..
Wie er ook niet tegen kan is.... :X
De Merzedes en de Verrari...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Arjantje72 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:06:
[...]

Nee, ik test het dan via een bekabelde desktop, bekabelde TV met app, en TV met cast vanaf mobiel of tabled. Ik had zelf ook nooit klachten over F1TV maar heb al een paar races gemerkt dat ik soms een paar seconde een wat lagere stream krijg. Enkel bij LIVE uitzendingen. Bij terugkijken nooit.

Alles bij elkaar is het me te veel gedoe geworden. Ik kijk inderdaad ook al sinds mid 90's. Er is wel vaker een periode geweest waar het me te veel werk werd. Of bijvoorbeeld even gestopt ben toen er reclames tijdens de races waren.

Misschien ligt het aan mij. Vroeger had je geen keuze dus je deed het er mee. Nu ben je keuze gewend maar kun je niet krijgen wat je wilt. Vroeger zette ik de TV aan en keek. Nu moet ik een Abbo, account, klikken, taal goedzetten, hopen op goede verbinding en soms zit je dan te kutten met een apparaat wat niet lekker werkt waardoor je iets moet herstarten. Ik ben voortaan 10min bezig alles klaar te zetten voor een race.

Het helpt ook niet dat ik Olav graag hoor. Niet perse wat hij zegt, maar ik wil zijn stem horen tijdens een race. Zit nou eenmaal ingebakken.

Dus ik betaal voor iets wat ik niet nodig heb (Viaplay), of ik moet via F1TV luisteren naar de commentatoren van ViapPlay, maar mis dan alle ontrack interviews die ze daar niet uitzenden.
Olaf kan ik niet kiezen.

Top dit.

FreeReef.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:11

Laguna

Connaisseur

Je hebt de F1 dat eigendom is van Liberty Media en je hebt Ziggo dat eigendom is van Liberty Global. Vervolgens brengt Ziggo een hoger bod uit dan Viaplay en gaan de uitzendrechten alsnog naar het noodlijdende Viaplay. Onbegrijpelijk.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Laguna schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:29:
Je hebt de F1 dat eigendom is van Liberty Media en je hebt Ziggo dat eigendom is van Liberty Global. Vervolgens brengt Ziggo een hoger bod uit dan Viaplay en gaan de uitzendrechten alsnog naar het noodlijdende Viaplay. Onbegrijpelijk.
Als Viaplay het niet gaat redden zal Canal + het vast over gaan nemen. Zou mij niet verbazen dat daar over gesproken is.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Toevoeging:

Mijn vader kijkt net als mij altijd F1. Ik al op zijn knie vroeger.

Papa kan niet meer al die hippe stream dingen doen. Her en der krijg ik hem wat uitgelegd, maar met een TV, Soundbar, TopBox, iPad, VPN voor Olaf en 3 afstandsbedieningen word het hem te veel. Meestal werkt het allemaal maar soms krijgt hij het niet voor elkaar.

Hij kan dan de race niet kijken.

Mijn hart breekt gewoon. Hij is een stille enorme fan en je ziet hem gewoon beteuterd kijken als het een keer niet gelukt is.

Bij elke race, welke tijd dan ook rij ik naar mijn pa en kijken we hem samen. Dat blijf ik doen tot het niet meer kan. Hij kijkt F1 met Olav zolang hij en Olav leven.

Mijn eigen account zeg ik op. Ik volg P en Q sessies graag op de voet, maar dat houd dus op. Enkel nog de race bij papa.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Laatst online: 00:27
World Citizen schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:39:

Mijn eigen account zeg ik op. Ik volg P en Q sessies graag op de voet, maar dat houd dus op. Enkel nog de race bij papa.
Poeh World, goed bezig. Keep on keeping on.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:07
Mocht het echt kloppen dat Viaplay F1 blijft uitzenden, ondanks een hoger bod van Ziggo. Dan denk ik dat er een aantal bij de FOM hebben gedacht: hoeveel is het ons waard dat Mol & Plooij niet op het paddock rondlopen :+

Nu even serieus, mijn mening:
Zolang mijn F1TV Pro jaarabbonnement verlengd blijft worden maakt het mij verder niet uit. Ik was het team van Ziggo al heel lang beu en het commentaar duo van Viaplay is ook bagger. Die zitten met zijn tweeën en missen alsnog een hoop.
Het F1TV team is ook niet heilig, maar het luisterd prettig m.i. en ze geven goede informatie.
Sky UK commentaar heb ik ook wel eens geprobeerd, maar dat vind ik te schreeuwerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovano
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-05 10:16
DON PAPA schreef op donderdag 18 april 2024 @ 11:41:
[...]

Ik heb nog nergens gelezen dat er mensen zijn geweest die meer dan €95 voor een jaar abonnement hebben betaald. En volgens mij kunnen nieuwe klanten nu zelfs geen jaar-abonnement meer afsluiten voor enkel F1TV
...
Ik heb afgelopen maand nog 95 euro betaald voor een jaar, waarschijnlijk omdat ik dit al vanaf het begin heb. Toch een gelukje ondanks de prijsstijging, want die maand kosten vind ik nog belachelijk veel duurder.

Zolang ze F1TV pro behouden (voor een normale prijs) in Nederland blijf ik het legaal kijken. Anders ga ik het later terug kijken in 4K op een andere manier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik hoop echt van harte dat het ViaPlay niet geworden is en de geruchten niet waar zijn. Ijdele hoop waarschijnlijk, maar dat ViaPlay de rechten houdt zou echt heel heel erg slecht nieuws zijn op alle mogelijke fronten ;(

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Afwezig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 20:36
Ergens hoop ik nu viaplay weer de rechten heeft gekregen dat Verstappen er na 2025 gewoon mee stopt. 5 keer wereldkampioen, kutregels daarna, gewoon lekker endurance racing gaan doen. Viaplay instant failliet. Alleen maar winnaars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat F1 misschien wel gewoon hoopt dat Viaplay de 5 jaar niet haalt en halverwege failliet gaat, zodat ze opnieuw de rechten kunnen veilen. Zou wel heel smerig zijn 8)7

@Afwezig: .oisyn in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4" ;)

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 18-04-2024 20:42 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Laatst online: 23:49
Je kan beter een ander teveel laten betalen, dan dat je zelf teveel betaalt...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 00:11

Laguna

Connaisseur

Wild Chocolate schreef op donderdag 18 april 2024 @ 20:56:
[...]

Je kan beter een ander teveel laten betalen, dan dat je zelf teveel betaalt...
Ziggo zag dit juist als kans om meer klanten aan zich te binden vanwege de "leegloop" naar glasvezel, dus het lijkt me niet dat dit onder de streep een positief resultaat oplevert.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ik hoop juist van harte dat Viaplay de rechten echt heeft..Hopelijk verhogen ze de prijs vanaf volgend seizoen dan ook direct flink.

Vervolgens haakt iedereen in NL dan af of gaan ze naar F1TV en vervolgens gaat Visplay volledig falliet.

Ze zijn alvast goed op weg!

hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 15:43
ReVision. schreef op donderdag 18 april 2024 @ 21:53:
Ik hoop juist van harte dat Viaplay de rechten echt heeft..Hopelijk verhogen ze de prijs vanaf volgend seizoen dan ook direct flink.

Vervolgens haakt iedereen in NL dan af of gaan ze naar F1TV en vervolgens gaat Visplay volledig falliet.

Ze zijn alvast goed op weg!
We hebben dit jaar gezien dat F1TV dan gewoon ook 2x zo duur wordt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:52
Is er ook al iets bekend over de radiorechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:27
Heel fijn Nico Rosberg commentaar op F1 tv.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 24-05 17:15
Ik denk dat ze echt te groot denken over Formule 1 in Nederland... Met de bedragen die geboden worden zullen de prijzen ongetwijfeld nog verder omhoog gaan en gaat het punt bereikt worden dat er heel veel mensen gaan afvallen.

Formule 1 is al niet het meest spannendste spelletje en nadat Max 3 jaar met overmacht kampioen wordt gaat het voor velen ook vervelen.

Het was dat ik dit jaar nog voor een mooie prijs een jaar kon kijken, maar de prijs is wat mij betreft al over de limiet heen. Dan kijk ik later de samenvatting wel.

Formule 1 had voor mij wel de reden geweest om bij Ziggo te blijven, maar ik denk dat ik nu toch maar eens een jaartje glasvezel ga proberen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 25-05 14:14
Waar ik mij aan erger is dat F1 TV Pro duurder is geworden, maar er steeds meer incidenten zijn met de onboard camera's en teamradios. Er is nog geen weekend voorbij gegaan waar bij minimaal één sessie de teamradio van Max geheel of gedeeltelijk niet te horen was. Betaal je meer, krijg je minder.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
World Citizen schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:25:
[...]

Nee, ik test het dan via een bekabelde desktop, bekabelde TV met app, en TV met cast vanaf mobiel of tabled. Ik had zelf ook nooit klachten over F1TV maar heb al een paar races gemerkt dat ik soms een paar seconde een wat lagere stream krijg. Enkel bij LIVE uitzendingen. Bij terugkijken nooit.

Alles bij elkaar is het me te veel gedoe geworden. Ik kijk inderdaad ook al sinds mid 90's. Er is wel vaker een periode geweest waar het me te veel werk werd. Of bijvoorbeeld even gestopt ben toen er reclames tijdens de races waren.

Misschien ligt het aan mij. Vroeger had je geen keuze dus je deed het er mee. Nu ben je keuze gewend maar kun je niet krijgen wat je wilt. Vroeger zette ik de TV aan en keek. Nu moet ik een Abbo, account, klikken, taal goedzetten, hopen op goede verbinding en soms zit je dan te kutten met een apparaat wat niet lekker werkt waardoor je iets moet herstarten. Ik ben voortaan 10min bezig alles klaar te zetten voor een race.

Het helpt ook niet dat ik Olav graag hoor. Niet perse wat hij zegt, maar ik wil zijn stem horen tijdens een race. Zit nou eenmaal ingebakken.

Dus ik betaal voor iets wat ik niet nodig heb (Viaplay), of ik moet via F1TV luisteren naar de commentatoren van ViapPlay, maar mis dan alle ontrack interviews die ze daar niet uitzenden.
Olaf kan ik niet kiezen.

Top dit.
Je kunt de hogere bitrate vastzetten in plaats van automatisch, misschien dat dat helpt.
Ik luister naar F1 commentaar, veel beter dan Viaplay.
Alhoewel ik de stem van Olav wel mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Botmeister
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-05 14:41
Mijn TV Pro abo verloopt volgende week. R.I.P. F1 kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Botmeister op 19-04-2024 10:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:38
Die gast met z'n suffe uitspraak op Viaplay.
Wat een zessie dit.
Merzedes.

Vermoeiend.

[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 19-04-2024 10:22 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik sta er redelijk alleen voor zie ik, maar ben blij dat het bij Viaplay blijft. Of ja, ik ben eigenlijk blij dat het niet terug gaat naar Ziggo. Olav Mol vond ik slechter dan de commentatoren bij Viaplay. Alhoewel zijn manier van commentaar geven beter was zat hij er zoveel vaker naast met uitspraken. Daarnaast kon ik echt niet tegen Jack Plooij, iedere keer als ik die vent hoorde praten ging de tv op mute.

Bij Viaplay is het ook niet geweldig, maar net iets beter te pruimen imo.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:16
miicker schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:08:
Ik sta er redelijk alleen voor zie ik, maar ben blij dat het bij Viaplay blijft. Of ja, ik ben eigenlijk blij dat het niet terug gaat naar Ziggo. Olav Mol vond ik slechter dan de commentatoren bij Viaplay. Alhoewel zijn manier van commentaar geven beter was zat hij er zoveel vaker naast met uitspraken. Daarnaast kon ik echt niet tegen Jack Plooij, iedere keer als ik die vent hoorde praten ging de tv op mute.

Je staat er niet alleen voor hoor. Ik denk er hetzelfde over.
Voor mij is Olav of het commentaar niet bepaald slechter of beter maar anders en dikke prima.
Olav is ook niet meer de man die het jaren geleden was.

Viaplay heeft tegenwoordig de nodige coureurs in dienst die commentaar in de studio of naast de baan leveren met Rudy van Buren is dat allemaal toch een mooie toevoeging.

Commentaar geven op commentatoren is wel iets typisch Nederlands gezeik. Beetje minder ergeren is voor de meeste een grote uitdaging dan genieten van de sport waar het om gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door d-vine op 19-04-2024 11:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bij Olav is het vooral dat hij er iemand naast moet hebben. Hij doet het vrijwel in z'n eentje en dat werkt gewoon niet. Je moet iemand hebben die de live timing in de gaten houdt en hem wat hints kan geven over wat er gebeurt op de baan.

Hij heeft er wel veel verstand van en is lekker enthousiast, maar hij heeft de informatie gewoon niet of vergist zich door alles wat hij in zijn eentje moet doen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zappert
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-05 11:00
Grrrrrene schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:25:
Bij Olav is het vooral dat hij er iemand naast moet hebben. Hij doet het vrijwel in z'n eentje en dat werkt gewoon niet. Je moet iemand hebben die de live timing in de gaten houdt en hem wat hints kan geven over wat er gebeurt op de baan.

Hij heeft er wel veel verstand van en is lekker enthousiast, maar hij heeft de informatie gewoon niet of vergist zich door alles wat hij in zijn eentje moet doen.
Hij heeft tegenwoordig Plooij naast zich die dat in de gaten houdt en ook naar de teamradio's luistert en Oav ook af en toe corrigeert of ergens op wijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja, maar ik doel op de tijd bij Ziggo. Toen liep Plooij als pitreporter rond en zat niet bij Olav in een hokje. Dat is de tijd die mensen vergelijken met Viaplay volgens mij.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Grrrrrene schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:25:

Het alleen moet doen of het alleen wil doen?
Hij heeft een paar races Giedo van der Garde toch naast zich gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
hjs schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 13:52:
[...]

Het alleen moet doen of het alleen wil doen?
Hij heeft een paar races Giedo van der Garde toch naast zich gehad?
Hij wil het alleen doen. Guido naast hem was geen succes. Althans toen…

Questions must be asked

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
mauzwauz schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:08:
[...]

Hij wil het alleen doen. Guido naast hem was geen succes. Althans toen…
Daar zal het ook wel bij blijven. Mol is denk ik wel met pensioen tegen de tijd dat dit nieuwe viaplay contract voorbij is.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:23
Ik zie dat Olav Mol naar België gaat net als Grand Prix Radio met een u bocht constructie.

Maar er is nog niks officieel bekend 2 weken was het nog Ziggo.

Hopelijk krijgen we meer duidelijkheid tijdens de race cafe op Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:47

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

matthijst schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:22:
Die gast met z'n suffe uitspraak op Viaplay.
Wat een zessie dit.
Merzedes.

Vermoeiend.
Allard "Verrari" Kalff?

Moet ik zeggen dat hij bij de SQ toch wat meer Ferrari aan het zeggen was. Misschien leest hij mee.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Evertt schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:27:
Ik zie dat Olav Mol naar België gaat net als Grand Prix Radio met een u bocht constructie.

Maar er is nog niks officieel bekend 2 weken was het nog Ziggo.

Hopelijk krijgen we meer duidelijkheid tijdens de race cafe op Ziggo.
Ik vind het inderdaad vreemd dat er nog geen officieel persbericht vanuit viaplay is gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:43
Evertt schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:27:
Hoe bedoel je? Olav = GPR en zond al uit "vanuit" Belgie, gaat er dan iets veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Daarom heet hij ook Kalff. Zonder die dubbel f zou hij het uitspreken als Kalv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:37
stylezzz schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 15:22:
[...]

Ik vind het inderdaad vreemd dat er nog geen officieel persbericht vanuit viaplay is gekomen?
Volgende week pas het officiële persbericht, aldus Plooy bij 538 vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Grrrrrene schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:57:
Ja, maar ik doel op de tijd bij Ziggo. Toen liep Plooij als pitreporter rond en zat niet bij Olav in een hokje. Dat is de tijd die mensen vergelijken met Viaplay volgens mij.
Klopt, maar Olav heeft toen ook wel eens iemand naast zich gehad, Giedo van der Garde als ik me niet vergis, maar je merkt gewoon dat er geen ruimte is voor een co-host naast het ego van Olav.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:31

Player1S

Probably out in the dark

miicker schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:08:

Je staat zeker niet alleen hoor. Als het naar Ziggo gaat en Mol terug komt betekent het direct dat ik F1TV neem en Engels commentaar ga volgen. Nooit meer Mol voor mij.

Sterker nog, ik durf wel te stellen dat als Mol daadwerkelijk terug komt de mensen eerst nog lopen te jubelen maar binnen paar maand het gros Mol gigantisch af fikt omdat hij zoals de laatste jaren al vanalles mist en door elkaar haalt en we inmiddels ook wel beetje gewend zijn aan 2 presentatoren.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stylezzz
Player1S schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 16:19:
[...]

Je staat zeker niet alleen hoor. Als het naar Ziggo gaat en Mol terug komt betekent het direct dat ik F1TV neem en Engels commentaar ga volgen. Nooit meer Mol voor mij.

Sterker nog, ik durf wel te stellen dat als Mol daadwerkelijk terug komt de mensen eerst nog lopen te jubelen maar binnen paar maand het gros Mol gigantisch af fikt omdat hij zoals de laatste jaren al vanalles mist en door elkaar haalt en we inmiddels ook wel beetje gewend zijn aan 2 presentatoren.
Die 2 die nog veel meer missen en door elkaar halen? Nee, ik verbaas me nog altijd over de wat diepere analyses van mol als ik hem weer eens hoor. Blijkbaar heeft die man best diepe/betrouwbare connecties bij veel mensen in de F1 wereld. Zelfs als ie niet om de 2 weken ergens op een circuit staat blijven die connecties goed blijkbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 20:58
DutchOwnage schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 15:52:
[...]
Volgende week pas het officiële persbericht, aldus Plooy bij 538 vanochtend.
Maar heeft hij ook gezegd dat Viaplay het wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
stylezzz schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 16:22:
[...]
Blijkbaar heeft die man best diepe/betrouwbare connecties bij veel mensen in de F1 wereld. Zelfs als ie niet om de 2 weken ergens op een circuit staat blijven die connecties goed blijkbaar....
Hij heeft niet voor niets als tweede persoon ooit een paddockpass voor het leven gekregen.
https://www.gpblog.com/nl...n-f1-baas-domenicali.html
dnmw2705 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 16:22:
[...]

Ja daar ging ie wel vanuit.

[ Voor 16% gewijzigd door Dennisdn op 19-04-2024 16:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
[...]

Het merendeel van de kijkers is casual en die hebben niet eens in de gaten dat Mol wat mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
dnmw2705 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 16:22:
[...]

Eigenlijk hebben we dus nu niet meer als een of ander televaag artikel wat we meteen als officiele informatie beschouwen. Ik wacht het officiele persmoment even af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03:51
stylezzz schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 19:32:
[...]

Eigenlijk hebben we dus nu niet meer als een of ander televaag artikel wat we meteen als officiele informatie beschouwen. Ik wacht het officiele persmoment even af....
En een interview met Plooij waarin hij zegt dat het niet Ziggo wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Rowwan schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 19:47:
[...]

En een interview met Plooij waarin hij zegt dat het niet Ziggo wordt
True true.... het is misschien wishfull thinking van mij. Maar ik wacht rustig af..... ach sowieso. F1tv bevalt goed... beetje heen en weer zappen naar ziggo sport. We zijn er al bijna aan gewend.. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:44
Als F1tv nou GPradio als geluidstream meenemen in f1tv pro (keuze uit 2 nederlandse geluidsstreams) dan is iedereen blij in nederland :P

GP radio fans kunnen mooi gp radio luisteren
VIAPLAY fans mooi viaplay luisteren
Engelse fans mooi naar engels commentaar luisteren

[ Voor 33% gewijzigd door Soppyscroll op 19-04-2024 20:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 00:33
Soppyscroll schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 20:32:
Als F1tv nou GPradio als geluidstream meenemen in f1tv pro (keuze uit 2 nederlandse geluidsstreams) dan is iedereen blij in nederland P
Hoezo? Er is ook nog steeds een (grote?) groep die uberhaupt helemaal niet op streaming zit te wachten. En ViaPlay had eerst dan wel dat "tijdelijike" kanaal, maar dat is nu ook weg. En ViaPlay TV (/"SBS 9") is geen vervanging, want niet live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
RobertMe schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 20:33:
[...]

Hoezo? Er is ook nog steeds een (grote?) groep die uberhaupt helemaal niet op streaming zit te wachten. En ViaPlay had eerst dan wel dat "tijdelijike" kanaal, maar dat is nu ook weg. En ViaPlay TV (/"SBS 9") is geen vervanging, want niet live.
Nee klopt ik ben ook geen voorstander van streamen, maar ben bang dat dit het wel wordt komende 5 jaar. ik had ook liever gewoon een Lineair kanaal gehad, en mooi onderweg kijken op de ziggo go app, ipv gezeik met max 1 persoon per ip. maar ben echt bang dat dit het wel wordt. maar streamingdienst wordt denk ik wel onze toekomst.

[ Voor 4% gewijzigd door Soppyscroll op 19-04-2024 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
[...]
(...)
Welnee, Mol mist al een hoop sinds ik in de jaren '90 naar hem begon te luisteren. Het merendeel van de kijkers heeft dat helemaal niet door.

Ondanks dat luister ik liever naar Mol dan naar die gasten van Viaplay. Engels luisteren is hier geen optie, want dan kan mijn vriendin het niet meer goed volgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
Wild Chocolate schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 21:29:
[...]

Welnee, Mol mist al een hoop sinds ik in de jaren '90 naar hem begon te luisteren. Het merendeel van de kijkers heeft dat helemaal niet door.

Ondanks dat luister ik liever naar Mol dan naar die gasten van Viaplay. Engels luisteren is hier geen optie, want dan kan mijn vriendin het niet meer goed volgen.
Olav mist veel, andere commentatoren ook, maar ik ben opgegroeid met Olav en mij gaat het vooral om zijn stem.
Altijd als de wedstrijd begon, was het: Goedemorgen(avond/middag) we zijn op het circuit van......met de nieuwste nieuwtjes.
Dat mis ik wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wild Chocolate
Arjantje72 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 22:41:
[...]

Olav mist veel, andere commentatoren ook, maar ik ben opgegroeid met Olav en mij gaat het vooral om zijn stem.
Altijd als de wedstrijd begon, was het: Goedemorgen(avond/middag) we zijn op het circuit van......met de nieuwste nieuwtjes.
Dat mis ik wel.
Wij rijden dus voor elk race naar België om daar de stream van Grand Prix radio te luisteren 8) , bij de beelden van F1TV. Is wel een beetje gedoe om hem synchroon te krijgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Wild Chocolate schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 22:46:
[...]

Wij rijden dus voor elk race naar België om daar de stream van Grand Prix radio te luisteren 8) , bij de beelden van F1TV. Is wel een beetje gedoe om hem synchroon te krijgen.
Ja vooral door het gedoe ben ik ermee gestopt maar ik ga het weer oppakken , Engels commentaar van f1tv zelf is te doen maar is het net niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
Arjantje72 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 22:57:
[...]

Ja vooral door het gedoe ben ik ermee gestopt maar ik ga het weer oppakken , Engels commentaar van f1tv zelf is te doen maar is het net niet :)
Ik vind het Engelse commentaar van F1TV zelfs erg goed, alleen heeft mijn vriendin dan dus veel meer moeite om het te volgen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Wild Chocolate schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 22:59:
[...]

Ik vind het Engelse commentaar van F1TV zelfs erg goed, alleen heeft mijn vriendin dan dus veel meer moeite om het te volgen...
Het is inderdaad goed, heel zakelijk. Leuk dat je met je vriendin kan kijken. :)
Ik snap je vriendin wel, het omschakelen is niet altijd relaxed, Als de race vroeg is zoals dit weekend hoor ik liever Nederlands commentaar (niet die van ViaPlay). Dat kijkt nu eenmaal meer ontspannender.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ach ja, zo heeft ieder zijn voorkeur.
Persoonlijk ben ik al in de ziggo tijd overgestapt naar F1TV en hun commentaar 🤷🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
[...]

hee, ben niet de enige die dat doet :P ook vrije training, eventjes de grens over haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
[...]

Waarom zendt GPR niet uit zonder het geluid van F1? Dan kun je gewoon de FX track van F1 nemen en is dat synchroniseren niet zo'n issue.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 20:34
Arjantje72 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 23:05:
[...]

Het is inderdaad goed, heel zakelijk. Leuk dat je met je vriendin kan kijken. :)
Ik snap je vriendin wel, het omschakelen is niet altijd relaxed, Als de race vroeg is zoals dit weekend hoor ik liever Nederlands commentaar (niet die van ViaPlay). Dat kijkt nu eenmaal meer ontspannender.
Ik kan het Engelse commentaar van F1TV beter volgen dan het Nederlandse commentaar :+

Iedereen is anders. Wat dat betreft ook top dat er keuze is. En wat dat betreft jammer dat je niet makkelijk eigen commentaar kan streamen....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisdn
[...]

Is wel een beetje gedoe om hem synchroon te krijgen.
Makkelijke methode: zoek een herkenbaar punt in de tune, zet Olav op pauze, even spannend of F1TV erin komt, meestal na een seconde of 10 begint daar de tune en wacht je op je herkenbare punt in de tune en haal je Olav van pauze af. Dan lopen ze gelijk en kan de TV op mute :)

Wel grappig altijd het commentaar dat Olav veel mist.... Maar als je door hebt dat hij iets mist... mis je zelf toch niets? Ik blijf het zien als "samen gezellig F1 kijken met Olav en Jack" dan dat ik ze nodig heb om te zien wat er gebeurd. Nu is het alleen nog wel even spannend of ze ook weer de radiorechten van een land weten te krijgen....

[ Voor 31% gewijzigd door Dennisdn op 20-04-2024 07:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:18
miicker schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 15:56:
[...]

Klopt, maar Olav heeft toen ook wel eens iemand naast zich gehad, Giedo van der Garde als ik me niet vergis, maar je merkt gewoon dat er geen ruimte is voor een co-host naast het ego van Olav.
Nou is Giedo als commentator ook niet echt een verrijking te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1456976

Hoe kun je in NL Premier League Voetbal (Engeland) en het darts kijken zonder Viaplay? Die prijsverhoging van hun vind ik stuitend gezien het feit dat Viaplay van alle aangeboden streamingdiensten verreweg de minste kwaliteit / stabiliteit levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
Anoniem: 1456976 schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:17:
Hoe kun je in NL Premier League Voetbal (Engeland) en het darts kijken zonder Viaplay? Die prijsverhoging van hun vind ik stuitend gezien het feit dat Viaplay van alle aangeboden streamingdiensten verreweg de minste kwaliteit / stabiliteit levert.
PL is naar mijn weten niet mogelijk. PDC darts kan zonder geografische blokkade, via VTM2 icm gratis DPG account. Zal mij alleen niets verbazen als dat binnenkort dichtgezet wordt

ViaplayTV heeft komende week de doordeweekse PL ronde met oa dinsdag Arsenal-Chelsea, donderdag City tegen Brighton en woensdag de Merseyside-derby Everton vs Liverpool. Ook darts vrijdag om 13u00 en 19u00 Euro Tour Graz

[ Voor 19% gewijzigd door dnmw2705 op 20-04-2024 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
Dennisdn schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 06:15:
[...]

Makkelijke methode: zoek een herkenbaar punt in de tune, zet Olav op pauze, even spannend of F1TV erin komt, meestal na een seconde of 10 begint daar de tune en wacht je op je herkenbare punt in de tune en haal je Olav van pauze af. Dan lopen ze gelijk en kan de TV op mute :)

Wel grappig altijd het commentaar dat Olav veel mist.... Maar als je door hebt dat hij iets mist... mis je zelf toch niets? Ik blijf het zien als "samen gezellig F1 kijken met Olav en Jack" dan dat ik ze nodig heb om te zien wat er gebeurd. Nu is het alleen nog wel even spannend of ze ook weer de radiorechten van een land weten te krijgen....
Ja, ik red me er op zich wel mee hoor, maar hij wil ook nog wel eens tijdens de race even wegvallen en dan moet ik het opnieuw doen.
Dan zijn er ook wel weer herkenningspunten, zoals het schakelen naar een onboard, of een radiobericht, maar het gaat niet vanzelf...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
dnmw2705 schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:48:
[...]

ViaplayTV heeft komende week de doordeweekse PL ronde met oa dinsdag Arsenal-Chelsea, donderdag City tegen Brighton en woensdag de Merseyside-derby Everton vs Liverpool.
Ik denk dat ik ga proberen om van mijn Viaplay abonnement af te komen, ook al is dat 12,79. Want hoe gaan ze het doen met de F1? Gewoon elke race met een vertraging van een paar uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:00
DutchOwnage schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:16:
[...]

Ik denk dat ik ga proberen om van mijn Viaplay abonnement af te komen, ook al is dat 12,79. Want hoe gaan ze het doen met de F1? Gewoon elke race met een vertraging van een paar uur?
Eerder is gecommuniceerd dat er 3-4 races via Viaplay TV aangeboden zullen worden. Dit vind ik vrij beperkt en daarnaast ook nog flink later uitgezonden. Ik denk dat dit beperkt is voor een F1 liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
meesje schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:46:
[...]

Eerder is gecommuniceerd dat er 3-4 races via Viaplay TV aangeboden zullen worden. Dit vind ik vrij beperkt en daarnaast ook nog flink later uitgezonden. Ik denk dat dit beperkt is voor een F1 liefhebber.
Ok, maar dit is nu al 2 races op rij wat ze uitzenden, weliswaar met vertraging maar dat boeit niet zo. Dus dan zouden er over het hele seizoen nog maar 1 of 2 volgen? Tel daarbij op de interessante Premier League wedstrijden komende week. Waarom zou ik dan nog en Viaplay abonnement afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:00
DutchOwnage schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:51:
[...]

Ok, maar dit is nu al 2 races op rij wat ze uitzenden, weliswaar met vertraging maar dat boeit niet zo. Dus dan zouden er over het hele seizoen nog maar 1 of 2 volgen? Tel daarbij op de interessante Premier League wedstrijden komende week. Waarom zou ik dan nog en Viaplay abonnement afnemen.
Die vraag kan alleen jij beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Anoniem: 1456976 schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:17:
VTM Go is inderdaad prima voor het darts. Een andere optie is PDC TV. En op Viaplay TV (het voormalige SBS9) kun je redelijk wat Premier League voetbal zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:02

sjaool

Every life should have 9 cats

DutchOwnage schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:16:
[...]

Je hebt toch gratis F1TV Pro bij een Viaplay abonnement?

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

DutchOwnage schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:51:
[...]

Euh, als je een ViaPlay abo hebt kan je toch juist wel alle races live zien? Alleen als je geen abo hebt ben je op die paar 6 uur uitgestelde integrale uitzendingen aangewezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
noo schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 11:20:
[...]

Euh, als je een ViaPlay abo hebt kan je toch juist wel alle races live zien? Alleen als je geen abo hebt ben je op die paar 6 uur uitgestelde integrale uitzendingen aangewezen.
Volgens mij overweegt hij Viaplay op te zeggen om te kijken of hij het redt met alleen Viaplay TV (SBS9).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

TexMex schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 11:23:
[...]

Volgens mij overweegt hij Viaplay op te zeggen om te kijken of hij het redt met alleen Viaplay TV (SBS9).
Ah, ik werd op het verkeerde been gezet door die 'interessante Premier League wedstrijden deze week'. Dat leek mij juist een reden om het abo te behouden (/me is geen voetbalkijker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Ik heb ook begrepen dat Zandvoort live op SBS9 wordt uitgezonden, ben wel benieuwd of de NPO/NOS vanaf volgend jaar die uitzending nog live kan brengen

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
TexMex schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 11:23:
[...]

Inderdaad. Daarom ben ik zo benieuwd wat ViaplayTV gaat doen met de F1 de rest van het seizoen. Als ze nu al 2 weekenden uitzenden, kan ik mij niet voorstellen dat ze tot en met november nog maar 1 of 2 weekenden gaan doen. Tel daarbij op het Duitse RTL wat ook aardig wat weekenden uitzendt, de NOS voor Zandvoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
https://x.com/cwoconsultancy/status/1781613604610982298

Ik versta dus echt niet wat ie zegt in de eerste 10 seconden. Vijf landen, … en … erbij. Iemand die het wel verstaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jawonair
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21-05 22:57
dnmw2705 schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 11:53:
https://x.com/cwoconsultancy/status/1781613604610982298

Ik versta dus echt niet wat ie zegt in de eerste 10 seconden. Vijf landen, … en … erbij. Iemand die het wel verstaat?
"Ook Scandinavië zit daarbij..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:35
Wow, de lengte van reclame bij Viaplay TV tijdens de de sprintrace is echt bizar. Goodwill is niet echt iets waar ze mee bezig zijn met dit merk.

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 ... 51 ... 72 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen