D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Klopt. Zie: https://support.formula1....ed-Devices?language=en_US
Mijn verwachting is dat dit er ook niet gaat komen. Mocht je geen voorkeur hebben voor een bepaald eco systeem, zou mijn advies zijn om voor een paar tientjes een Chromecast with Google TV te kopen.
Ik kijk al een aantal jaren de F1 TV via nVidia Shield, maar een native TV app zou veel fijner zijnmeesje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:37:
[...]
Klopt. Zie: https://support.formula1....ed-Devices?language=en_US
Mijn verwachting is dat dit er ook niet gaat komen. Mocht je geen voorkeur hebben voor een bepaald eco systeem, zou mijn advies zijn om voor een paar tientjes een Chromecast with Google TV te kopen.
Ja, dat begrijp ik. Het liefst zou je alles via je tv willen laten lopen.Treveo schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:40:
[...]
Ik kijk al een aantal jaren de F1 TV via nVidia Shield, maar een native TV app zou veel fijner zijn
Mijn voorkeur gaat echter uit naar: hou je tv lekker dom en ga voor een kastje/stick voor al je streaming/tv diensten. De kans is namelijk groot dat je op een gegeven moment de situatie hebt dat de betreffende apps op je tv niet meer goed werken/ondersteund worden, terwijl je tv verder nog een dikke prima is.
Maar ja, die keuze heb je gezien je Shield ook al gemaakt.
hoi
In het Viaplay topic had @Phusebox hetzelfde probleem alleen dan met Ziggo Next. Waarschijnlijk werkt deze oplossing ook voor die LG app.GoEV6 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:04:
Hier blijft de Viaplay app op mijn LG tv hangen bij het profiel scherm. Ik heb 1 profiel en die knippert. Kom niet verder. Hem de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, tv uit en aan enz. Iemand hier de gouden tip?
Phusebox schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 04:13:
[...]
Na heel veel proberen was bij mij de oplossing om de app op je telefoon te installeren en daar in te loggen, het profiel te kiezen en iets te kijken.
Ik denk dat bij mij het probleem was dat er al een profiel in het account was, dat was opgezegd en nu opnieuw abonnement genomen. De app denkt dat je een first time user bent en kan daar niet mee overweg lijkt het.Katseviool schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:30:
[...]
In het Viaplay topic had @Phusebox hetzelfde probleem alleen dan met Ziggo Next. Waarschijnlijk werkt deze oplossing ook voor die LG app.
[...]
Dus mobiele app erbij pakken, inloggen, stream bekijken en terug naar de tv/ziggo next app. Hopelijk werkt dit.
Van de klantenservice hoef je weinig hulp te verwachten.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Klopt helemaal, bij mij was het eigenlijk andersom, ik heb Shield gekocht omdat ik toen heel domme TV had. Heb sinds 2 jaar een nieuwe Samsung en eigenlijk draait daar alles native op behalve F1 TV :-pmeesje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:01:
[...]
Ja, dat begrijp ik. Het liefst zou je alles via je tv willen laten lopen.
Mijn voorkeur gaat echter uit naar: hou je tv lekker dom en ga voor een kastje/stick voor al je streaming/tv diensten. De kans is namelijk groot dat je op een gegeven moment de situatie hebt dat de betreffende apps op je tv niet meer goed werken/ondersteund worden, terwijl je tv verder nog een dikke prima is.
Maar ja, die keuze heb je gezien je Shield ook al gemaakt.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Net even getest op mijn AppleTV en geen probleem bij het bekijken van de F3 sprintracePatrickC schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:15:
Mooi die nieuwe F1 TV app op iOS waar me €30 meer per jaar mogen betalen… de app crashed de hele tijd. Als ik nu op de F3 sprintrace klik klapt de app er meteen uit.
Dat is natuurlijk een andere app dan de iPadOS app.DON PAPA schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:21:
[...]
Net even getest op mijn AppleTV en geen probleem bij het bekijken van de F3 sprintrace
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Selecteer je toevallig via dat nieuwe schema? Bij mij crasht de app dan ook (op iOS). Op een andere manier via de app werkt wel.PatrickC schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:38:
[...]
Dat is natuurlijk een andere app dan de iPadOS app.
Ja.meesje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:45:
[...]
Selecteer je toevallig via dat nieuwe schema? Bij mij crasht de app dan ook (op iOS). Op een andere manier via de app werkt wel.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7EHWcP4sOCdYj8QGI17Yu0Kq.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/h7rv6Ra8N2nlP850ASN7px74.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu moet je een kwartier lang horizontaal scrollen om bij de racedag te komen, en past de informatie niet meer in één keer in beeld:
:strip_exif()/f/image/2vtNoH37sxwkZrEVmfARU6Q6.jpg?f=fotoalbum_large)
"Meer moeite doen voor minder informatie in beeld", hét motto van de gemiddelde front-ender.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Yes dank gelukt!! Blij mee.Katseviool schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:30:
[...]
In het Viaplay topic had @Phusebox hetzelfde probleem alleen dan met Ziggo Next. Waarschijnlijk werkt deze oplossing ook voor die LG app.
[...]
Multiviewer F1 to the rescue!CodeCaster schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:02:
Er heeft zich weer een designer bemoeid met de kalender in de F1TV-app hoor. Voorgaande jaren kon ik mooi een screenshot in onze appgroep zetten:
[Afbeelding]
Nu moet je een kwartier lang horizontaal scrollen om bij de racedag te komen, en past de informatie niet meer in één keer in beeld:
[Afbeelding]
"Meer moeite doen voor minder informatie in beeld", hét motto van de gemiddelde front-ender.
/f/image/epqjvJVQHH9LSuq5t4D4SjYy.png?f=fotoalbum_large)
Wat ik vaak hoor is meer dit:CodeCaster schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:02:
"Het moet er hip uit zien. ", zegt de product manager.
"Ja, maar nu is het nuttig", zegt de programmeur.
"Nee, het moet er zo uit zien: < voorbeeld > ", product manager.
veel ja/nee later:
"geen zin meer in discussie, ik maak het wel" , de programmeur
Potver... Was nog sterk aan het twijfelen of ik wel weer een abonnement wilde afsluiten. Met een steeds vollere kalender en zondag de enige dag waarop het hele gezin vrij is, hadden we elk raceweekend toch wel wat irritaties. Of dan liep ik door de dierentuin op mijn telefoon F1 te kijken.G_Dragon schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 08:55:
Viaplay krijgt opnieuw hulp van FOM: einde jaarabonnement F1 TV
Als ik dit artikel moet geloven was F1TV gisteren wel twee verschillende dingen aan het roepen en beloven, want de een kreeg te horen dat het niet meer terugkwam en de ander dat het een fout was die snel opgelost werd. Jammer dat mijn onderbuikgevoel toch weer gelijk heeft gekregen..
Nu het seizoen gestart is, begon het toch teveel te kriebelen, dus stond ik op het punt alsnog een abonnement af te sluiten. Maar geen jaarabonnement... Dus van een euro of 50 met korting naar een euro of 65 zonder korting naar een nieuwe prijs van bijna €100 nu naar een prijs van ruim €130 voor 11 maanden. Dikke doei.
Het zal ongetwijfeld met afspraken met ViaPlay te maken hebben, waar je bij een jaarabonnement omgerekend €0,90 per maand meer betaalt voor veel extra content, maar voor dit soort praktijken pas ik. Genoeg andere hobby's, meer tijd voor vrouw en kinderen. F1 na +30 jaar even een jaartje op een wat lager pitje.
[ Voor 11% gewijzigd door KlaasjeNL op 01-03-2024 13:46 ]
Als je een IPhone gebruikt dan kun je via de F1TV app een gratis proefperiode starten van 7 dagen, daarna ga je naar je instellingen op je iPhone en bij abonnementen klik je op het F1TV abonnement en daar kun je het abonnement wijzigen in een jaar abonnement voor 94,99KlaasjeNL schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:42:
[...]
Potver... Was nog sterk aan het twijfelen of ik wel weer een abonnement wilde afsluiten. Met een steeds vollere kalender en zondag de enige dag waarop het hele gezin vrij is, hadden we elk raceweekend toch wel wat irritaties. Of dan liep ik door de dierentuin op mijn telefoon F1 te kijken.
Nu het seizoen gestart is, begon het toch teveel te kriebelen, dus stond ik op het punt alsnog een abonnement af te sluiten. Maar geen jaarabonnement... Dus van een euro of 50 met korting naar een euro of 65 zonder korting naar een nieuwe prijs van bijna €100 nu naar een prijs van ruim €130 voor 11 maanden. Dikke doei.
Het zal ongetwijfeld met afspraken met ViaPlay te maken hebben, waar je bij een jaarabonnement omgerekend €0,90 per maand meer betaalt voor veel extra content, maar voor dit soort praktijken pas ik. Genoeg andere hobby's, meer tijd voor vrouw en kinderen. F1 na +30 jaar even een jaartje op een wat lager pitje.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Same... en op twitter ook meldingen, zuchtttATS schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:35:
Iemand anders ook geen audio by F1TV pre qualli show? Werkte prima voor FP3...
Klopt, had ik ook. Even stoppen en opnieuw starten was voor mij de oplossing.ATS schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:35:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Na de app helemaal af te sluiten en opnieuw te starten werkt het weer nu. Eerder geprobeerd en toen gebeurde er niets.ATS schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:35:
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Hier ook. Middenin de pre-qualifying show stopte MV er opeens mee. Krijg het ook niet meer aan de praat. Via de F1 TV app op m'n Philips TV werkt het nog wel.Frappuccino schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:49:
Multiviewer heeft ook kuren.
Hier gewoon via de browser ook. Was volgens mij op het moment dat de Quali stream ook online kwam.Mr Magic schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:51:
[...]
Hier ook. Middenin de pre-qualifying show stopte MV er opeens mee. Krijg het ook niet meer aan de praat. Via de F1 TV app op m'n Philips TV werkt het nog wel.
Misschien hebben ze toch weer iets gevonden om 3rd party apps te dwarsbomen.
We are aware of issues playing live streams at this time.
— MultiViewer (@f1multiviewer) 1 maart 2024
A new release should be available in 15-30 minutes, which fixes this issue. Join our Discord to stay up to date when this update is available.
3 blokjes van links naar rechts?Frappuccino schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:49:
Multiviewer heeft ook kuren.
het niet laden van een stream.. Mooi dan is het niet alleen ik. en ga ik mv even niet gebruiken om de q te kijken
The problem with communication is the illusion it has taken place.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:18
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

Maar wel weer heel typisch dat zoiets gelijk gebeurt na die enorme prijsverhogingen...
edit: Na een force close werkt het wel...
[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 01-03-2024 17:02 ]
Gamertag: FinrazielNL
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Vorige keer dat ik F1TV Pro had met Ziggo was het nog niet zo. Dit wordt zeer gewaardeerd!
of dit is niet de update waar gesproken over wordt.
of hij doet het niet.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
En nu bij pre show "en nu naar Will met Lawson", zijzelf staan in pitstraat, interview in paddock. Vervolgens gaan ze na interview naar de cable cam in pitstraat, die gaat naar Laura etc, en wie staat er duidelijk herkenbaar achter de camera's? Juist, Mr. Buxton.
Dat stukken net wat eerder zijn opgenomen, sure. Maar presenteer het dan niet als "nu live interview"
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Iemand enig idee?
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
afsluiten en reboot. Update is net gepushed.OMD schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:22:
Ik krijg op 3 verschillende computers een zwart scherm bij Multiviewer. Ik zie voor een fractie van een seconde "checking for updates" en dan is het beeld zwart.
Iemand enig idee?
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ik heb een 4e en 5e pc erbij gepakt maar geen één werkt meer. Black screen en geen teken van leven meer.
Ook even ander netwerk van buurman geprobeerd maar zelfde euvel.
[ Voor 18% gewijzigd door OMD op 01-03-2024 17:27 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik ben er super blij mee.meesje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:31:
[...]
Dat ziet er gaaf uit! Multiviewer ook maar eens proberen.
Dit is mijn q setup, de race kijk ik gewoon 1 venster en gebruik ik mijn tablet voor timing
@OMD even van de site downloaden. Heb ik ook gedaan want update kwam niet automatisch binnen bij mij
[ Voor 15% gewijzigd door jack zomer op 01-03-2024 17:35 ]
Het is een wereldwijd probleem. Zit nu op Discord.jack zomer schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:34:
[...]
Ik ben er super blij mee.
Dit is mijn q setup, de race kijk ik gewoon 1 venster en gebruik ik mijn tablet voor timing
@OMD even van de site downloaden. Heb ik ook gedaan want update kwam niet automatisch binnen bij mij
Hmmm…. Net multiviewer gedownload om mijn MacBook. Als ik nu MV opstart, krijg ik een zwart scherm met daarin even kort de mededeling ‘checken updates’ en daarna blijft het zwart. Ik gebruik versie 1.31.3.jack zomer schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:34:
[...]
Ik ben er super blij mee.
Ik kijk via de Duitse RTL en geluid van Grandprix Radio, werkt perfect.StugIII schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:43:
Helaas f1tv pro doet het alleen op de iPad, AirPlay doet helemaal niks meer. Jammer zo is er weinig aan.
Een nutteloze test aangezien er voor de Apple TV een F1TV app is. Echter wel even een AirPlay sessie geprobeerd vanaf mijn iPad naar de Apple TV. Dit werkt probleemloos. Voor klachten over AirPlay moet je denk ik bij je tv leverancier zijn.StugIII schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:43:
Helaas f1tv pro doet het alleen op de iPad, AirPlay doet helemaal niks meer. Jammer zo is er weinig aan.
https://muvi.gg/hotfix-skip-precheckmeesje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:40:
[...]
Hmmm…. Net multiviewer gedownload om mijn MacBook. Als ik nu MV opstart, krijg ik een zwart scherm met daarin even kort de mededeling ‘checken updates’ en daarna blijft het zwart. Ik gebruik versie 1.31.3.
dan openen met mulitviewer klikken
dan apply changes
dan ctrl R for refresh (of cmd+r)
Het heeft altijd goed gewerkt, tot nu toe. Dus denk dat het aan de app ligtmeesje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:46:
[...]
Een nutteloze test aangezien er voor de Apple TV een F1TV app is. Echter wel even een AirPlay sessie geprobeerd vanaf mijn iPad naar de Apple TV. Dit werkt probleemloos. Voor klachten over AirPlay moet je denk ik bij je tv leverancier zijn.
Verwijderd
F1TV geeft inderdaad alleen ondersteuning voor Airplay naar een AppleTV wat gewoon belachelijk is, zeker gezien wat je ervoor betaald. Alle andere zaken zoals YouTube, Naziet, of wat dan ook met Airplay werkt prima naar elk compatible Airplay device.meesje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:46:
[...]
Een nutteloze test aangezien er voor de Apple TV een F1TV app is. Echter wel even een AirPlay sessie geprobeerd vanaf mijn iPad naar de Apple TV. Dit werkt probleemloos. Voor klachten over AirPlay moet je denk ik bij je tv leverancier zijn.
Waarom die restrictie er in zit, weet ik niet. Wellicht is de ervaring dat tv fabrikanten de ondersteuning voor AirPlay niet goed implementeren. Het is wel een beetje zot, zeker gezien je voor de Apple TV een eigen F1 app hebt. Dus waarom zou je dan voor AirPlay kiezen, laat die support dan gewoon achterwege.Verwijderd schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 18:06:
[...]
F1TV geeft inderdaad alleen ondersteuning voor Airplay naar een AppleTV wat gewoon belachelijk is, zeker gezien wat je ervoor betaald. Alle andere zaken zoals YouTube, Naziet, of wat dan ook met Airplay werkt prima naar elk compatible Airplay device.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik open op mijn tv gewoon de browser en ga naar de website van F1. Ik heb het hele 2023 seizoen zo gekeken, werkt veel fijner dan Airplay streamen. Voordeel is ook meteen dat je vanuit de browser de stream kwaliteit fixed kan instellenStugIII schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:43:
Apart, hier gewoon kunnen streamen van iPhone naar Samsung tv, net als voorheen.StugIII schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 18:08:
Hebbvorig seizoen alle races gestreamd naar mij LG tv zonder problemen. Tot vandaag, hopelijk komt het weer goed
Float like a butterfly, sting like a bee.
Denk dat de tv te oud is, unsupported browser.lolgast schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 18:51:
[...]
Ik open op mijn tv gewoon de browser en ga naar de website van F1. Ik heb het hele 2023 seizoen zo gekeken, werkt veel fijner dan Airplay streamen. Voordeel is ook meteen dat je vanuit de browser de stream kwaliteit fixed kan instellen

Verwijderd
Vorig jaar werkte het redelijk naar mijn LG, maar nu zo goed als niet maar ik heb dan ook een ATV maar dan nog slechte support.Martinusz schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 19:11:
[...]
Apart, hier gewoon kunnen streamen van iPhone naar Samsung tv, net als voorheen.
Moet je voor Grandprix Radio live formule 1 (race) commentaar een betaald premium abonnement afsluiten en een vpn gebruiken?mathy_ schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:45:
[...]
Ik kijk via de Duitse RTL en geluid van Grandprix Radio, werkt perfect.
[ Voor 5% gewijzigd door Dekkertje op 02-03-2024 00:40 ]
Nee,Dekkertje schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 00:32:
[...]
Moet je voor Grandprix Radio live formule 1 (race) commentaar een betaald premium abonnement afsluiten en een vpn gebruiken?
even mezelf al gecorrigeerd 🤭
prem BE nemen alleen is ook voldoende (zonder VPN). Prem be werkt ook met AirPlay icm sonos, dus heb dit jaar hiervoor gekozen
[ Voor 18% gewijzigd door Soppyscroll op 02-03-2024 01:40 ]
Hier ook via Duitse RTL en GPR gekeken naar de kwali. Hun commentaar bij de tweede vrije training vond ik gisteren prima, maar wat zijn die Olav en Jack een oude wijven geworden zeg! Dacht ik dat het niveau van Mel en Nel soms om te janken was, komen zij er nog even overheen! Het interesseert me geen reet dat Olav de stropdas van Jack lelijk vindt! Ik luister op zich graag naar het commentaar van Olav Mol, maar hij mag het van mij gewoon weer alleen doen. Of beter nog: samen met iemand die wél scherp is. Want foutjes slopen er bij Olav Mol al jaren in.cheiron schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:29:Maar ik moet zeggen dat Olav en Jack als een soort Johan Derksen lite ("nou, we zullen wel gecanceld worden") me niet mee vallen.
Denk, had al vermoeden, al aangepast
Alleen vind wel merkwaardig dat je dit wel
Legaal overal op websites tegenkomt en op
Reclamespotjes op de radio hoe je Olaf kan luisteren (legaal) en hier niet besproken mag worden
[ Voor 61% gewijzigd door Soppyscroll op 02-03-2024 01:43 ]
Niet over na gedacht, ik kijk vanuit Spanje en die regiolock zit er alleen voor NL op denk ik dan. Hier geen VPN nodig gehad.Dekkertje schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 00:32:
[...]
Moet je voor Grandprix Radio live formule 1 (race) commentaar een betaald premium abonnement afsluiten en een vpn gebruiken?
Ja, precies dit waar ik ook wel over viel. Je merkt gewoon dat het een soort vanaf een zolderkamer uitzending is met dat geouwehoer over jack z'n foute schoenen.SterkeYerke schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 01:39:
[...]
Hier ook via Duitse RTL en GPR gekeken naar de kwali. Hun commentaar bij de tweede vrije training vond ik gisteren prima, maar wat zijn die Olav en Jack een oude wijven geworden zeg! Dacht ik dat het niveau van Mel en Nel soms om te janken was, komen zij er nog even overheen! Het interesseert me geen reet dat Olav de stropdas van Jack lelijk vindt! Ik luister op zich graag naar het commentaar van Olav Mol, maar hij mag het van mij gewoon weer alleen doen. Of beter nog: samen met iemand die wél scherp is. Want foutjes slopen er bij Olav Mol al jaren in.
"Hi, my name is Toto Wolff and I want YOU to keep talking about how our championship was stolen!"SterkeYerke schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 01:38:
Je krijgt alleen reclame van Toto vlak voordat je de stream start
Gamertag: FinrazielNL
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
in onze ogen de beste, meest stabiele F1-stream. Zeer hoge resolutie! Soms krijg je wel een paar foutmeldingen in het begin, maar los daarvan een regelrechte aanrader.
[ Voor 34% gewijzigd door ZuinigeRijder op 02-03-2024 11:14 ]

Wat is eigenlijk hun resolutie?aveenhuysen schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:31:
Servustv met een VPN (AT) en alles werkt perfect en goed Duits commentaar. Nu F3 aan het kijken prima hoor.
:strip_exif()/f/image/F9U0tHoGZx10KVonf5FULDE7.jpg?f=fotoalbum_large)
Streamen vanaf telefoon werkt verder prima, maar wil gewoon de tv app kunnen gebruiken.
Gevonden!Drials schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:40:
Iemand een link van de onboard van Max Verstappen op f1 tv (macbook) ?
Yep, na een poging of 10 heb ik nu beeld.RegularJohn schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:57:
Bij meer mensen die AppleTV app ook zo ruk? Alles wat live is start gewoon niet...
Taalinstelling op Engels zetten (in de App) en dan de live-stream starten. Vervolgens kun je in de stream weer kiezen voor Nederlands door eerst het commentaar op ‘International’ te zetten 👌RegularJohn schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:57:
Bij meer mensen die AppleTV app ook zo ruk? Alles wat live is start gewoon niet...
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Deze ga ik proberen volgende keer. Kijk toch het liefst met Engels commentaar!Will_M schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 16:10:
[...]
Taalinstelling op Engels zetten (in de App) en dan de live-stream starten. Vervolgens kun je in de stream weer kiezen voor Nederlands door eerst het commentaar op ‘International’ te zetten 👌
Hij doet het nu. Niet meer aankomen.
Ja, hier ook al twee keer gebeurd. Lekker handig weerGiel schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:44:
Hebben meer mensen last van een “vaste” foto die in beeld verschijnt in de Viaplay app op de televisie? Heb zelf een LG tv van een half jaar oud. Geluid loopt wel gewoon door, maar beeld is bevroren. Bij opnieuw opstarten doet ie het 5 sec goed en dan komt die foto weer.
[Afbeelding]
Streamen vanaf telefoon werkt verder prima, maar wil gewoon de tv app kunnen gebruiken.

Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen