[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 46 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:44

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Ben ik nou achterlijk of heeft de F1TV-app voor Android nu helemaal geen overzichtelijk en snel te bereiken raceschema voor het weekend meer? Het was al gehannes maar nu lijkt het helemaal geschrapt?

Edit: Ja, ik ben achterlijk, dank u.

[ Voor 10% gewijzigd door Klauwhamer op 01-03-2024 09:45 ]

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CamelKnight
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 13:05
Blijkbaar was mijn post gisteravond niet meer doorgekomen, maar het was inderdaad de mobiele versie. De juiste versie gedownload en geïnstalleerd en alles werkt weer naar behoren. Thnx voor de hulp @TexMex !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:55
Jeetje, nog altijd geen F1 TV app voor Tizen :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:20
Treveo schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:26:
Jeetje, nog altijd geen F1 TV app voor Tizen :(
Klopt. Zie: https://support.formula1....ed-Devices?language=en_US
Mijn verwachting is dat dit er ook niet gaat komen. Mocht je geen voorkeur hebben voor een bepaald eco systeem, zou mijn advies zijn om voor een paar tientjes een Chromecast with Google TV te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
meesje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:37:
[...]

Klopt. Zie: https://support.formula1....ed-Devices?language=en_US
Mijn verwachting is dat dit er ook niet gaat komen. Mocht je geen voorkeur hebben voor een bepaald eco systeem, zou mijn advies zijn om voor een paar tientjes een Chromecast with Google TV te kopen.
Ik kijk al een aantal jaren de F1 TV via nVidia Shield, maar een native TV app zou veel fijner zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Treveo schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:40:
[...]

Ik kijk al een aantal jaren de F1 TV via nVidia Shield, maar een native TV app zou veel fijner zijn :)
Ja, dat begrijp ik. Het liefst zou je alles via je tv willen laten lopen.
Mijn voorkeur gaat echter uit naar: hou je tv lekker dom en ga voor een kastje/stick voor al je streaming/tv diensten. De kans is namelijk groot dat je op een gegeven moment de situatie hebt dat de betreffende apps op je tv niet meer goed werken/ondersteund worden, terwijl je tv verder nog een dikke prima is.
Maar ja, die keuze heb je gezien je Shield ook al gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:56
Hier blijft de Viaplay app op mijn LG tv hangen bij het profiel scherm. Ik heb 1 profiel en die knippert. Kom niet verder. Hem de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, tv uit en aan enz. Iemand hier de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ik hoop dat het een beetje donker of bewolkt is als de race begint. De boel is zo overbelicht in de zon daar op het circuit. Het beeld ziet er echt verschrikkelijk uit op deze manier. Heb er eigenlijk vorig jaar helemaal geen last van gehad in Bahrein of andere woestijn races.

hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:28
GoEV6 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:04:
Hier blijft de Viaplay app op mijn LG tv hangen bij het profiel scherm. Ik heb 1 profiel en die knippert. Kom niet verder. Hem de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, tv uit en aan enz. Iemand hier de gouden tip?
In het Viaplay topic had @Phusebox hetzelfde probleem alleen dan met Ziggo Next. Waarschijnlijk werkt deze oplossing ook voor die LG app.
Phusebox schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 04:13:
[...]

Na heel veel proberen was bij mij de oplossing om de app op je telefoon te installeren en daar in te loggen, het profiel te kiezen en iets te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
Katseviool schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:30:
[...]

In het Viaplay topic had @Phusebox hetzelfde probleem alleen dan met Ziggo Next. Waarschijnlijk werkt deze oplossing ook voor die LG app.

[...]
Ik denk dat bij mij het probleem was dat er al een profiel in het account was, dat was opgezegd en nu opnieuw abonnement genomen. De app denkt dat je een first time user bent en kan daar niet mee overweg lijkt het.

Dus mobiele app erbij pakken, inloggen, stream bekijken en terug naar de tv/ziggo next app. Hopelijk werkt dit.

Van de klantenservice hoef je weinig hulp te verwachten.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
meesje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:01:
[...]

Ja, dat begrijp ik. Het liefst zou je alles via je tv willen laten lopen.
Mijn voorkeur gaat echter uit naar: hou je tv lekker dom en ga voor een kastje/stick voor al je streaming/tv diensten. De kans is namelijk groot dat je op een gegeven moment de situatie hebt dat de betreffende apps op je tv niet meer goed werken/ondersteund worden, terwijl je tv verder nog een dikke prima is.
Maar ja, die keuze heb je gezien je Shield ook al gemaakt. :)
Klopt helemaal, bij mij was het eigenlijk andersom, ik heb Shield gekocht omdat ik toen heel domme TV had. Heb sinds 2 jaar een nieuwe Samsung en eigenlijk draait daar alles native op behalve F1 TV :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:00
Mooi die nieuwe F1 TV app op iOS waar me €30 meer per jaar mogen betalen… de app crashed de hele tijd. Als ik nu op de F3 sprintrace klik klapt de app er meteen uit.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

PatrickC schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:15:
Mooi die nieuwe F1 TV app op iOS waar me €30 meer per jaar mogen betalen… de app crashed de hele tijd. Als ik nu op de F3 sprintrace klik klapt de app er meteen uit.
Net even getest op mijn AppleTV en geen probleem bij het bekijken van de F3 sprintrace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
DON PAPA schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:21:
[...]

Net even getest op mijn AppleTV en geen probleem bij het bekijken van de F3 sprintrace
Dat is natuurlijk een andere app dan de iPadOS app. :+

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
PatrickC schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:38:
[...]

Dat is natuurlijk een andere app dan de iPadOS app. :+
Selecteer je toevallig via dat nieuwe schema? Bij mij crasht de app dan ook (op iOS). Op een andere manier via de app werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
meesje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:45:
[...]

Selecteer je toevallig via dat nieuwe schema? Bij mij crasht de app dan ook (op iOS). Op een andere manier via de app werkt wel.
Ja.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0U_7xBd1eYuA6WIEE0RQ8qrqyQ4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7EHWcP4sOCdYj8QGI17Yu0Kq.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Er heeft zich weer een designer bemoeid met de kalender in de F1TV-app hoor. Voorgaande jaren kon ik mooi een screenshot in onze appgroep zetten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jmfa2O6oDb34BY-nnboBn8CHEu0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h7rv6Ra8N2nlP850ASN7px74.jpg?f=fotoalbum_large

Nu moet je een kwartier lang horizontaal scrollen om bij de racedag te komen, en past de informatie niet meer in één keer in beeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P42s_ma6qPrbtOOUPnl9YmNDHa4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2vtNoH37sxwkZrEVmfARU6Q6.jpg?f=fotoalbum_large

"Meer moeite doen voor minder informatie in beeld", hét motto van de gemiddelde front-ender.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:56
Katseviool schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:30:
[...]

[...]
Yes dank gelukt!! Blij mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Daar zit dus de bug. Maar gelukkig workaround.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

CodeCaster schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:02:
Er heeft zich weer een designer bemoeid met de kalender in de F1TV-app hoor. Voorgaande jaren kon ik mooi een screenshot in onze appgroep zetten:

[Afbeelding]

Nu moet je een kwartier lang horizontaal scrollen om bij de racedag te komen, en past de informatie niet meer in één keer in beeld:

[Afbeelding]

"Meer moeite doen voor minder informatie in beeld", hét motto van de gemiddelde front-ender.
Multiviewer F1 to the rescue!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n-7M9Ai-eiDC9BOaXiunh_8QLYs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/epqjvJVQHH9LSuq5t4D4SjYy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:16
CodeCaster schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:02:
Wat ik vaak hoor is meer dit:
"Het moet er hip uit zien. ", zegt de product manager.
"Ja, maar nu is het nuttig", zegt de programmeur.
"Nee, het moet er zo uit zien: < voorbeeld > ", product manager.

veel ja/nee later:
"geen zin meer in discussie, ik maak het wel" , de programmeur

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 17:58
G_Dragon schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 08:55:
Viaplay krijgt opnieuw hulp van FOM: einde jaarabonnement F1 TV

Als ik dit artikel moet geloven was F1TV gisteren wel twee verschillende dingen aan het roepen en beloven, want de een kreeg te horen dat het niet meer terugkwam en de ander dat het een fout was die snel opgelost werd. Jammer dat mijn onderbuikgevoel toch weer gelijk heeft gekregen..
Potver... Was nog sterk aan het twijfelen of ik wel weer een abonnement wilde afsluiten. Met een steeds vollere kalender en zondag de enige dag waarop het hele gezin vrij is, hadden we elk raceweekend toch wel wat irritaties. Of dan liep ik door de dierentuin op mijn telefoon F1 te kijken.

Nu het seizoen gestart is, begon het toch teveel te kriebelen, dus stond ik op het punt alsnog een abonnement af te sluiten. Maar geen jaarabonnement... Dus van een euro of 50 met korting naar een euro of 65 zonder korting naar een nieuwe prijs van bijna €100 nu naar een prijs van ruim €130 voor 11 maanden. Dikke doei.

Het zal ongetwijfeld met afspraken met ViaPlay te maken hebben, waar je bij een jaarabonnement omgerekend €0,90 per maand meer betaalt voor veel extra content, maar voor dit soort praktijken pas ik. Genoeg andere hobby's, meer tijd voor vrouw en kinderen. F1 na +30 jaar even een jaartje op een wat lager pitje.

[ Voor 11% gewijzigd door KlaasjeNL op 01-03-2024 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterkeYerke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-09 01:57
Ja, ik moet bekennen dat het gedonder met abonnementen de lol er bij mij ook vanaf begint te halen. Voorgaande jaren was ik altijd enorm gehypet vlak voordat een seizoen begon, maar door het gedonder (bij mij al helemaal) is de hype er dit jaar wel wat vanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
@KlaasjeNL Het live moeten kijken heb ik laten varen. Ik heb geen zin dat F1 te veel bepaalt wat we in het weekend gaan doen. Je moet wel ver weg blijven van (social) media, maar ik vind het prima om bv ‘s avonds uitgesteld te kijken als de kids op bed zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterkeYerke
@KlaasjeNL Maar mocht je nou tóch live willen kijken: je kunt de race van komende zaterdag waarschijnlijk gewoon kijken op RTL Duitsland. Of je neemt hem op natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
KlaasjeNL schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:42:
[...]

Potver... Was nog sterk aan het twijfelen of ik wel weer een abonnement wilde afsluiten. Met een steeds vollere kalender en zondag de enige dag waarop het hele gezin vrij is, hadden we elk raceweekend toch wel wat irritaties. Of dan liep ik door de dierentuin op mijn telefoon F1 te kijken.

Nu het seizoen gestart is, begon het toch teveel te kriebelen, dus stond ik op het punt alsnog een abonnement af te sluiten. Maar geen jaarabonnement... Dus van een euro of 50 met korting naar een euro of 65 zonder korting naar een nieuwe prijs van bijna €100 nu naar een prijs van ruim €130 voor 11 maanden. Dikke doei.

Het zal ongetwijfeld met afspraken met ViaPlay te maken hebben, waar je bij een jaarabonnement omgerekend €0,90 per maand meer betaalt voor veel extra content, maar voor dit soort praktijken pas ik. Genoeg andere hobby's, meer tijd voor vrouw en kinderen. F1 na +30 jaar even een jaartje op een wat lager pitje.
Als je een IPhone gebruikt dan kun je via de F1TV app een gratis proefperiode starten van 7 dagen, daarna ga je naar je instellingen op je iPhone en bij abonnementen klik je op het F1TV abonnement en daar kun je het abonnement wijzigen in een jaar abonnement voor 94,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Iemand anders ook geen audio by F1TV pre qualli show? Werkte prima voor FP3...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 22:07
ATS schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:35:
Same... en op twitter ook meldingen, zuchttt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Klopt, had ik ook. Even stoppen en opnieuw starten was voor mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
Hier gewoon audio.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:30
Ik moest de app een paar keer force quiten op Apple TV. Nu werkt t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Geluid na vijf herstarts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Na de app helemaal af te sluiten en opnieuw te starten werkt het weer nu. Eerder geprobeerd en toen gebeurde er niets.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Op de Shield meteen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:08
Multiviewer heeft ook kuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:45
Hier ook. Middenin de pre-qualifying show stopte MV er opeens mee. Krijg het ook niet meer aan de praat. Via de F1 TV app op m'n Philips TV werkt het nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:08
Mr Magic schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:51:
[...]

Hier ook. Middenin de pre-qualifying show stopte MV er opeens mee. Krijg het ook niet meer aan de praat. Via de F1 TV app op m'n Philips TV werkt het nog wel.
Hier gewoon via de browser ook. Was volgens mij op het moment dat de Quali stream ook online kwam.

Misschien hebben ze toch weer iets gevonden om 3rd party apps te dwarsbomen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 20:47
Binnen 15-30 minuten een nieuwe versie van Multiviewer die een fix heeft voor het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
3 blokjes van links naar rechts?
het niet laden van een stream.. Mooi dan is het niet alleen ik. en ga ik mv even niet gebruiken om de q te kijken

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:18

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De ontwikkelaar van multiviewer meldt op Discord dat binnen 15 - 30 minuten een update wordt gereleased om het te verhelpen.
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/905773104939286528/1213151592891686912/image.png?ex=65f46e77&is=65e1f977&hm=af4d04c7b30dae41165a9ff9130c36f433da43a7729779090d32ad4b2af5b194&=&format=webp&quality=lossless

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWKterry
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:08

TWKterry

Master Mariner

live timing doet het wel in MV :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 07:55
Multiviewer doet het inderdaad niet meer, maar kan ook niet op de F1TV app op mijn shield inloggen (totaal geen reactie op de sign in knop)... Alleen op mijn telefoon werkt het gewoon gelukkig.
Maar wel weer heel typisch dat zoiets gelijk gebeurt na die enorme prijsverhogingen...

edit: Na een force close werkt het wel...

[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 01-03-2024 17:02 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:25

Soggney

Zeekomkommer

Werkt gelukkig wel in de browser (FF), maar idd, multiviewer ligt eruit

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWKterry

TWKterry

Master Mariner

DC doet toch nog mee bij het commentaar gelukkig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Omg het live Engels commentaar is gewoon in sync met de ondertiteling op F1TV!

Vorige keer dat ik F1TV Pro had met Ziggo was het nog niet zo. Dit wordt zeer gewaardeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
net 3.1.2 gedownload van MV
of dit is niet de update waar gesproken over wordt.
of hij doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

De trein in de pits hahaha

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWKterry

TWKterry

Master Mariner

nee, 3.1.2 doet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-09 21:55
ze verwachten een fix in 15/30 min. Info komt vanuit de Discord.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:11
Verlaat begonnen met de pre-show. Maar waarom liegt F1TV altijd terwijl het zo hard opvalt? Gisteren "nu live naar Lawrence met Piastri". Vervolgens gaan ze na het laatste woord meteen terug naar Laura etc en loopt Piastri achterlangs. Dat was dus zeer zeker niet live.
En nu bij pre show "en nu naar Will met Lawson", zijzelf staan in pitstraat, interview in paddock. Vervolgens gaan ze na interview naar de cable cam in pitstraat, die gaat naar Laura etc, en wie staat er duidelijk herkenbaar achter de camera's? Juist, Mr. Buxton.

Dat stukken net wat eerder zijn opgenomen, sure. Maar presenteer het dan niet als "nu live interview"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-09 21:41
Wat werkt AirPlay en F1Tv toch weer klote. Uiteindelijk alleen op de tv in de slaapkamer aan de praat gekregen via de international stream…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 13:26
Update Multiviewer is live.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:37
Multiviewer 1.31.3 is uit en werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 23:08
Weer klapt viaplay eruit nu in kwali, kijk voortaan wel standaard op F1 tv pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:17

OMD

Ik krijg op 3 verschillende computers een zwart scherm bij Multiviewer. Ik zie voor een fractie van een seconde "checking for updates" en dan is het beeld zwart.

Iemand enig idee?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-09 21:55
OMD schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:22:
Ik krijg op 3 verschillende computers een zwart scherm bij Multiviewer. Ik zie voor een fractie van een seconde "checking for updates" en dan is het beeld zwart.

Iemand enig idee?
afsluiten en reboot. Update is net gepushed.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YCPRQP_jNz3fCXSs0eiVO226jFI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jLfPY82sDf1grAdJY3ALwfO3.jpg?f=fotoalbum_large

Jup 3.1.3 werkt weer prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Helaas. Voor mij geen multiviewer meer.

Ik heb een 4e en 5e pc erbij gepakt maar geen één werkt meer. Black screen en geen teken van leven meer.
Ook even ander netwerk van buurman geprobeerd maar zelfde euvel.

[ Voor 18% gewijzigd door OMD op 01-03-2024 17:27 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:13
Vanwege de persoonlijke f1tv boycot nu rtl aan icm grand Prix Radio. Maar ik moet zeggen dat Olav en Jack als een soort Johan Derksen lite ("nou, we zullen wel gecanceld worden") me niet mee vallen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Dat ziet er gaaf uit! Multiviewer ook maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
meesje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:31:
[...]

Dat ziet er gaaf uit! Multiviewer ook maar eens proberen.
Ik ben er super blij mee.
Dit is mijn q setup, de race kijk ik gewoon 1 venster en gebruik ik mijn tablet voor timing

@OMD even van de site downloaden. Heb ik ook gedaan want update kwam niet automatisch binnen bij mij

[ Voor 15% gewijzigd door jack zomer op 01-03-2024 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

jack zomer schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:34:
[...]

Dit is mijn q setup, de race kijk ik gewoon 1 venster en gebruik ik mijn tablet voor timing

@OMD even van de site downloaden. Heb ik ook gedaan want update kwam niet automatisch binnen bij mij
Het is een wereldwijd probleem. Zit nu op Discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-09 20:06
F1TV livestream op AppleTV sinds de start dik in orde. Dit was vorig jaar wel anders.. Nu nog duimen voor de race d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
jack zomer schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:34:
[...]

Hmmm…. Net multiviewer gedownload om mijn MacBook. Als ik nu MV opstart, krijg ik een zwart scherm met daarin even kort de mededeling ‘checken updates’ en daarna blijft het zwart. Ik gebruik versie 1.31.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:44
Helaas f1tv pro doet het alleen op de iPad, AirPlay doet helemaal niks meer. Jammer zo is er weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 10:55
StugIII schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:43:
Helaas f1tv pro doet het alleen op de iPad, AirPlay doet helemaal niks meer. Jammer zo is er weinig aan.
Ik kijk via de Duitse RTL en geluid van Grandprix Radio, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Een nutteloze test aangezien er voor de Apple TV een F1TV app is. Echter wel even een AirPlay sessie geprobeerd vanaf mijn iPad naar de Apple TV. Dit werkt probleemloos. Voor klachten over AirPlay moet je denk ik bij je tv leverancier zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

meesje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:40:
[...]

Hmmm…. Net multiviewer gedownload om mijn MacBook. Als ik nu MV opstart, krijg ik een zwart scherm met daarin even kort de mededeling ‘checken updates’ en daarna blijft het zwart. Ik gebruik versie 1.31.3.
https://muvi.gg/hotfix-skip-precheck

dan openen met mulitviewer klikken

dan apply changes

dan ctrl R for refresh (of cmd+r)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
meesje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:46:
[...]

Een nutteloze test aangezien er voor de Apple TV een F1TV app is. Echter wel even een AirPlay sessie geprobeerd vanaf mijn iPad naar de Apple TV. Dit werkt probleemloos. Voor klachten over AirPlay moet je denk ik bij je tv leverancier zijn.
Het heeft altijd goed gewerkt, tot nu toe. Dus denk dat het aan de app ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meesje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:46:
[...]

F1TV geeft inderdaad alleen ondersteuning voor Airplay naar een AppleTV wat gewoon belachelijk is, zeker gezien wat je ervoor betaald. Alle andere zaken zoals YouTube, Naziet, of wat dan ook met Airplay werkt prima naar elk compatible Airplay device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
Hebbvorig seizoen alle races gestreamd naar mij LG tv zonder problemen. Tot vandaag, hopelijk komt het weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Verwijderd schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 18:06:
[...]

F1TV geeft inderdaad alleen ondersteuning voor Airplay naar een AppleTV wat gewoon belachelijk is, zeker gezien wat je ervoor betaald. Alle andere zaken zoals YouTube, Naziet, of wat dan ook met Airplay werkt prima naar elk compatible Airplay device.
Waarom die restrictie er in zit, weet ik niet. Wellicht is de ervaring dat tv fabrikanten de ondersteuning voor AirPlay niet goed implementeren. Het is wel een beetje zot, zeker gezien je voor de Apple TV een eigen F1 app hebt. Dus waarom zou je dan voor AirPlay kiezen, laat die support dan gewoon achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

RTL.DE was prima te pruimen omdat ze alleen reclame toonden in de tijd tussen de Q sessies. Bij de race zal dat wel niet gaan. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:23
Ik open op mijn tv gewoon de browser en ga naar de website van F1. Ik heb het hele 2023 seizoen zo gekeken, werkt veel fijner dan Airplay streamen. Voordeel is ook meteen dat je vanuit de browser de stream kwaliteit fixed kan instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:29
StugIII schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 18:08:
Hebbvorig seizoen alle races gestreamd naar mij LG tv zonder problemen. Tot vandaag, hopelijk komt het weer goed
Apart, hier gewoon kunnen streamen van iPhone naar Samsung tv, net als voorheen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
lolgast schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 18:51:
[...]

Ik open op mijn tv gewoon de browser en ga naar de website van F1. Ik heb het hele 2023 seizoen zo gekeken, werkt veel fijner dan Airplay streamen. Voordeel is ook meteen dat je vanuit de browser de stream kwaliteit fixed kan instellen :)
Denk dat de tv te oud is, unsupported browser. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Martinusz schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 19:11:
[...]

Apart, hier gewoon kunnen streamen van iPhone naar Samsung tv, net als voorheen.
Vorig jaar werkte het redelijk naar mijn LG, maar nu zo goed als niet maar ik heb dan ook een ATV maar dan nog slechte support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekkertje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 17-09 23:57
mathy_ schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:45:
[...]

Ik kijk via de Duitse RTL en geluid van Grandprix Radio, werkt perfect.
Moet je voor Grandprix Radio live formule 1 (race) commentaar een betaald premium abonnement afsluiten en een vpn gebruiken?

[ Voor 5% gewijzigd door Dekkertje op 02-03-2024 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:26
Dekkertje schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 00:32:
[...]

Moet je voor Grandprix Radio live formule 1 (race) commentaar een betaald premium abonnement afsluiten en een vpn gebruiken?
Nee,
even mezelf al gecorrigeerd 🤭
prem BE nemen alleen is ook voldoende (zonder VPN). Prem be werkt ook met AirPlay icm sonos, dus heb dit jaar hiervoor gekozen

[ Voor 18% gewijzigd door Soppyscroll op 02-03-2024 01:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterkeYerke
Dat laatste mag hier eigenlijk niet besproken worden, maar Grand Prix Radio is in principe een gratis dienst. Je krijgt alleen reclame van Toto vlak voordat je de stream start, maar daar kan ik op zich wel mee leven. Ik kan je ook wel vertellen dat er gratis VPN’s zijn naar België (maar je zou natuurlijk niet durven om die voor GPR te gebruiken!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterkeYerke
cheiron schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:29:Maar ik moet zeggen dat Olav en Jack als een soort Johan Derksen lite ("nou, we zullen wel gecanceld worden") me niet mee vallen.
Hier ook via Duitse RTL en GPR gekeken naar de kwali. Hun commentaar bij de tweede vrije training vond ik gisteren prima, maar wat zijn die Olav en Jack een oude wijven geworden zeg! Dacht ik dat het niveau van Mel en Nel soms om te janken was, komen zij er nog even overheen! Het interesseert me geen reet dat Olav de stropdas van Jack lelijk vindt! Ik luister op zich graag naar het commentaar van Olav Mol, maar hij mag het van mij gewoon weer alleen doen. Of beter nog: samen met iemand die wél scherp is. Want foutjes slopen er bij Olav Mol al jaren in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:26
@SterkeYerke je bedoelt het eerste stuk
Denk, had al vermoeden, al aangepast
Alleen vind wel merkwaardig dat je dit wel
Legaal overal op websites tegenkomt en op
Reclamespotjes op de radio hoe je Olaf kan luisteren (legaal) en hier niet besproken mag worden

[ Voor 61% gewijzigd door Soppyscroll op 02-03-2024 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Dekkertje schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 00:32:
[...]

Niet over na gedacht, ik kijk vanuit Spanje en die regiolock zit er alleen voor NL op denk ik dan. Hier geen VPN nodig gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathy_
SterkeYerke schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 01:39:
[...]

Hier ook via Duitse RTL en GPR gekeken naar de kwali. Hun commentaar bij de tweede vrije training vond ik gisteren prima, maar wat zijn die Olav en Jack een oude wijven geworden zeg! Dacht ik dat het niveau van Mel en Nel soms om te janken was, komen zij er nog even overheen! Het interesseert me geen reet dat Olav de stropdas van Jack lelijk vindt! Ik luister op zich graag naar het commentaar van Olav Mol, maar hij mag het van mij gewoon weer alleen doen. Of beter nog: samen met iemand die wél scherp is. Want foutjes slopen er bij Olav Mol al jaren in.
Ja, precies dit waar ik ook wel over viel. Je merkt gewoon dat het een soort vanaf een zolderkamer uitzending is met dat geouwehoer over jack z'n foute schoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 07:55
SterkeYerke schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 01:38:
Je krijgt alleen reclame van Toto vlak voordat je de stream start
"Hi, my name is Toto Wolff and I want YOU to keep talking about how our championship was stolen!" :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:50
Servustv met een VPN (AT) en alles werkt perfect en goed Duits commentaar. Nu F3 aan het kijken prima hoor.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
In Zwitserland via SRF en VPN is de kwaliteit goed, alle F1 wedstrijden en kwalificaties worden daar uitgezonden. Maar natuurlijk is de F1TV kwaliteit wel beter.
in onze ogen de beste, meest stabiele F1-stream. Zeer hoge resolutie! Soms krijg je wel een paar foutmeldingen in het begin, maar los daarvan een regelrechte aanrader.

[ Voor 34% gewijzigd door ZuinigeRijder op 02-03-2024 11:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:15

Chocoball

瞧好吧!

Günther in zijn nieuwe rol bij RTL Duitsland :)
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/g%C3%BCnther-steiner-as-new-tv-commentator-is-the-best-thing-v0-2xyt8tw79qlc1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=778233c896ec3e5fc96671fca63654e95d074625

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:10

greatgonzo

schit-te-rend!

aveenhuysen schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:31:
Servustv met een VPN (AT) en alles werkt perfect en goed Duits commentaar. Nu F3 aan het kijken prima hoor.
Wat is eigenlijk hun resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12:07
Iemand een link van de onboard van Max Verstappen op f1 tv (macbook) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Hebben meer mensen last van een “vaste” foto die in beeld verschijnt in de Viaplay app op de televisie? Heb zelf een LG tv van een half jaar oud. Geluid loopt wel gewoon door, maar beeld is bevroren. Bij opnieuw opstarten doet ie het 5 sec goed en dan komt die foto weer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/40WxSIox1knLiy27AmnV0cPvd8k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F9U0tHoGZx10KVonf5FULDE7.jpg?f=fotoalbum_large

Streamen vanaf telefoon werkt verder prima, maar wil gewoon de tv app kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12:07
Drials schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:40:
Iemand een link van de onboard van Max Verstappen op f1 tv (macbook) ?
Gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Niet online
Bij meer mensen die AppleTV app ook zo ruk? Alles wat live is start gewoon niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:55

Martinspire

Awesomeness

Vreemd. De grand prix radio stream van belgië waar ik gister gewoon commentaar mee had, doet vandaag gewoon muziek. Iemand anders ook dat probleem?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ebis
  • Niet online
RegularJohn schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:57:
Bij meer mensen die AppleTV app ook zo ruk? Alles wat live is start gewoon niet...
Yep, na een poging of 10 heb ik nu beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 15:30
F1tv lijkt hier op Max 7mbps binnen te komen. Kwaliteit vind ik beter kunnen. Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

RegularJohn schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:57:
Taalinstelling op Engels zetten (in de App) en dan de live-stream starten. Vervolgens kun je in de stream weer kiezen voor Nederlands door eerst het commentaar op ‘International’ te zetten 👌

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15:00
Bij mij (viaplay app op samsung tv uit 2017) zijn randen extreem donker. Ik ben me ervan bewust dat het donker is daar ( ;) ) maar ik kan niet eens zien wie 15-20 ligt in ranking links in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Niet online
Will_M schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 16:10:
[...]

Taalinstelling op Engels zetten (in de App) en dan de live-stream starten. Vervolgens kun je in de stream weer kiezen voor Nederlands door eerst het commentaar op ‘International’ te zetten 👌
Deze ga ik proberen volgende keer. Kijk toch het liefst met Engels commentaar!

Hij doet het nu. Niet meer aankomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:12
Giel schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:44:
Hebben meer mensen last van een “vaste” foto die in beeld verschijnt in de Viaplay app op de televisie? Heb zelf een LG tv van een half jaar oud. Geluid loopt wel gewoon door, maar beeld is bevroren. Bij opnieuw opstarten doet ie het 5 sec goed en dan komt die foto weer.

[Afbeelding]

Streamen vanaf telefoon werkt verder prima, maar wil gewoon de tv app kunnen gebruiken.
Ja, hier ook al twee keer gebeurd. Lekker handig weer ;w
Pagina: 1 ... 46 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen