Günther Steiner is aangetrokken als F1 expert bij de RTL Formule 1 uitzendingen in Duitsland.
https://www.auto-motor-un...tv-2024-guenther-steiner/
https://www.auto-motor-un...tv-2024-guenther-steiner/
Wat een onzin, bij Ziggo moest je ook al 14,99 betalen voor Ziggo Sport.Ché Mig schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 16:44:
Over kwaliteit gesproken: willen we allemaal 2x méér betalen voor bijna 2x mindere kwaliteit dan vroeger op Ziggo?
Dankzij de Viaplay abo's van vorig jaar kunnen ze dit nog smeriger doen. Vorig jaar al Olav Mol naaien en nu dus de rest van Nederland.
Zonder de F1 'Viaplay fans' in NL zouden ze al over de kop zijn gegaan afgelopen jaar. Bedankt Viaplay fans (NOT)
Ach dat valt allemaal wel mee. Die doen nog een jaartje mee. Volgend jaar misschien wel Apple of Amazon.Laguna schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:21:
Iedere F1 liefhebber die nu nog een Viaplay abonnement neemt of verlengt werkt er (potentieel) aan mee dat Viaplay een monopolie positie verkrijgt op de Nederlandse markt inzake het bekijken van F1.
Dan heb je duidelijk de ontwikkelingen niet goed gevolgd. Overigens Apple of Amazon is hier in Nederland niet aan de orde, wel in Amerika.Katseviool schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:26:
[...]
Ach dat valt allemaal wel mee. Die doen nog een jaartje mee. Volgend jaar misschien wel Apple of Amazon.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Het is wel duidelijk tussen welke partijen het gaat:meesje schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:38:
Dit jaar moet er toch geboden gaan worden? Het is toch helemaal niet duidelijk wie de rechten heeft de komende jaren?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Het blijft allemaal speculeren. In een later artikel wordt opeens RTL/Videoland genoemd. Door hetzelfde totaaltv overigens, wat nou niet echt een betrouwbare bron is. Laten we het eerst rustig afwachten. In ieder geval werk je door een jaartje Viaplay af te nemen echt niet mee aan een monopolie positie van Viaplay…. Na dit jaar kan de situatie er helemaal anders uit zien.Laguna schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:39:
[...]
Het is wel duidelijk tussen welke partijen het gaat:
De rechtenstrijd begint: wie gaat in 2025 Formule1 uitzenden?
[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 23-02-2024 20:05 ]
Je zorgt er daarmee sowieso voor dat ze een betere uitgangspositie hebben. Zie ook:meesje schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:03:
[...]
In ieder geval werk je door een jaartje Viaplay af te nemen echt niet mee aan een monopolie positie van Viaplay….
Amateurisme ten topCousinBoneless schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:07:
[Afbeelding]
Viaplay maakt het nu wel erg bont met de maandbedragen…
Je verwijst naar de meest suggestieve mediasite van Nederland, waarheidsgehalte van die Site ligt onder het nulpunt niveau.Laguna schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:39:
[...]
Het is wel duidelijk tussen welke partijen het gaat:
De rechtenstrijd begint: wie gaat in 2025 Formule1 uitzenden?
Het is niet alsof F1TV/FOM beter zijn. In mijn (beëindigde) account staat nog steeds "Daarna per jaar: 64,99 euro. In mijn optiek zijn ze allemaal amateurs. In mijn werk kom ik niet weg met dat soort onzin. Ik zou me diep schamen voor al die onjuiste informatie.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's
Totaal TV is een prima bron voor dit soort nieuwsberichten. Die hebben ook de wereldwijde deal van Apple al ontkracht:trinity999 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 10:36:
[...]
Je verwijst naar de meest suggestieve mediasite van Nederland, waarheidsgehalte van die Site ligt onder het nulpunt niveau.
Er is helemaal niets duidelijk, als Apple knipt met de vingers kan de rest het vergeten: https://www.sportcal.com/...obal-f1-broadcast-rights/
Alles prima en aardig. Maar laten we alsjeblieft totaaltv niet als een prima bron (ook niet voor dit soort berichten) gaan noemen!Laguna schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:12:
[...]
Totaal TV is een prima bron voor dit soort nieuwsberichten. Die heeft ook de wereldwijde deal van Apple al ontkracht:
Wereldwijde verkoop uitzendrechten Formule 1 van de baan: eerste nieuwe overeenkomst gesloten
Bedraad of wifi? In laatste geval is verstoring van ander apparaat altijd mogelijk.Dekar schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:13:
Ik heb F1 TV Pro maar het casten naar mijn Sony TV met ingebouwde Chromecast resulteert in zeer slecht en haperend beeld.
Ook naar mijn 2nd gen Chromecast dongle, vergelijkbaar issue.
Ik cast met mijn Samsung Galaxy A51. Netwerk is zover ik kan beoordelen goed (100 Mbit, geen lag)
Op de recente AppleTV installeer je de F1 App, werkt perfect, scherp beeld en vloeiend.josh-hill schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:43:
En ja, ik had liever een Apple TV gehad, maar ik heb geen Apple mobiel apparaat, dus dan kan ik geen CineMember casten.
10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple
Als je een AppleTV hebt, kun je ook overwegen om een jaarabonnement af te sluiten via een in-app aankoop. Ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar in de Appstore zie ik dat dit 94,99 euro kost.JJmac schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:50:
[...]
Op de recente AppleTV installeer je de F1 App, werkt perfect, scherp beeld en vloeiend.
Bij Viaplay.com is de prijs volgens mij goedkoper dan bij Ziggo € 12,78 per maand bij een jaar abonnement.
https://viaplay.com/nl-nl/
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
https://viaplay.com/nl-nl/devices/chromecastr.marijnissen schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:13:
Heb Viaplay afgesloten alleen heb een probleem als ik F1 TV wat ook in het pakket zit wil casten.
Heb hier een 1e generatie chromecast die werkt overal mee. Maar content van F1 tv casten geeft een rood cast teken als ik erop klik?
Waarom werkt dit niet?
Hoe werkt dit nu in de praktijk? Wordt de "1 tegelijk bij de live race" daadwerkelijk gehandhaafd of niet? En ik hoef het niet met 6 man te delen, maar met 1 familielid die incidenteel ook live kijkt zou fijn zijn.en de live race stream kan (formeel) op 1 apparaat tegelijk worden bekeken, in 2021/2022 was het mogelijk om met meerdere apparaten de hoofdrace te volgen
Voorgaande jaren kon je op devices via verschillende IP's tegelijk kijken naar de love race. Bijvoorbeeld via 4G op je telefoon en via je tv via je thuis-internetRenkie schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:59:
[...]
Hoe werkt dit nu in de praktijk? Wordt de "1 tegelijk bij de live race" daadwerkelijk gehandhaafd of niet? En ik hoef het niet met 6 man te delen, maar met 1 familielid die incidenteel ook live kijkt zou fijn zijn.
De stabiliteit is wel iets beter dan helemaal in het begin. Maar zo nu en dan zijn er nog steeds wel storingen, zoals ook afgelopen week tijdens de testdagen werd erkend door Viaplay.Gynnad schreef op maandag 26 februari 2024 @ 20:28:
Hoe was afgelopen jaar eigenlijk de kwaliteit bij Viaplay, weet dat dit in het eerste jaar niet zo geweldig was, vorig jaar overgestapt naar F1 TV Pro, maar twijfel nu om toch terug te gaan naar Viaplay (en dan F1 TV Pro aan een vriend te geven).
Is de kwaliteit verbeterd of nog hetzelfde als in het eerste jaar? Destijds viel het af en toe weg of werd de kwaliteit duidelijk wat minder.
www.f1.com/viaplaySander H schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 14:09:
Hoe gaat de viaplay/f1tvpro combinatie precies werken? Komt er in de viaplay app een link naar de f1tv pro stream? Of moet je met je account welke gelinkt is aan viaplay inloggen bij de f1tvpro app?
Als ik nu in de viaplay app kijk zie ik nergens daar wat over staan. Heb ook op de site rondgekeken maar zie het zo snel ook niet.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 17% gewijzigd door SterkeYerke op 28-02-2024 02:49 ]
[ Voor 6% gewijzigd door greatgonzo op 28-02-2024 14:30 ]
Zaterdag begint de race, i.v.m. Ramadan. Geldt ook voor de race in Saudi Arabië.greatgonzo schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:24:
nice, zondag maar eens controleren. Icm Grand prix radio gaat dat wel goedkomen dan, hoef je geen hongaars te oefenen
Als Nederlander zou ik dat natuurlijk niet durven, maar jij woont vast en zeker in België!greatgonzo schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:24:
Icm Grand prix radio gaat dat wel goedkomen dan, hoef je geen hongaars te oefenen
[ Voor 24% gewijzigd door SterkeYerke op 28-02-2024 15:30 ]
RTL Duitsland zendt de Formule 1 races in FTA uit in 2024 en 2025.
Niet alles, maar een groot gedeelte.
Hieronder de details in het Duits met complimenten van de Bild Zeitung:
In der kommenden Formel-1-Saisonlaufen sieben Rennen auf RTL! Dazu auch alle Qualifikationsrennen und das erste Rennen der Saison.
Hintergrund ist eine völlig neue Kooperation zwischen dem Free-TV-Sender und Rechteinhaber Sky, die im neuen Jahr beginnt und für zwei Jahre angelegt ist.
[ Voor 72% gewijzigd door DDX op 28-02-2024 15:52 ]
Als je nu naar die zender kijkt via internet zie je dat de huidige uitzending ook niet beschikbaar is in deze regio. Dus grote kans dat het bij F1 ook het geval is.SterkeYerke schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:26:
[...] Ik heb onze Hongaarse vrienden inmiddels een mailtje gestuurd en zal ook eens op sat4all vragen wat hun ervaringen zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Gaitman op 28-02-2024 17:23 ]
Nee ik bedoelde de zender M4 dat had ik er niet duidelijk bij gezet.SterkeYerke schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 17:06:
Je reactie was om 17:00 en toen begon er net een nieuw programma. Bedoelde je Ulrich Wetzel - Das Strafgericht of bedoelde je Verklag mich doch! ? Dat laatste programma wordt nu uitgezonden en kan ik hier via Ziggo gewoon ontvangen.
dat weet ik niet.. ik krijg nu handbal in beeld.Gaitman schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 17:00:
[...]
Als je nu naar die zender kijkt via internet zie je dat de huidige uitzending ook niet beschikbaar is in deze regio. Dus grote kans dat het bij F1 ook het geval is.
Gaat om de M4 zender!
[ Voor 32% gewijzigd door greatgonzo op 28-02-2024 18:32 ]
Jep die, maar hier gewoon de melding dat het niet voor deze regio is.greatgonzo schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:29:
[...]
dat weet ik niet.. ik krijg nu handbal in beeld.
Of is de M4 zender iets anders dan M4 sport?
[Afbeelding]
Yep en die krijg ik dus ook, niet beschikbaar voor deze regio.Gaitman schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:34:
[...]
Jep die, maar hier gewoon de melding dat het niet voor deze regio is.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Klopt. De uitzending van het voetbal nu heeft geen regiobeperking. De vorige had dat dus wel. Morgen maar even checken of we de F1 trainingen kunnen kijkenSterkeYerke schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:56:
Bij mij verschilt dat per moment. Zal wel van de uitzending afhangen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Laptop/PC met een HDMI kabelOn_E schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:21:
Oeps, ik dacht dat ik F1 TV op mijn LG CX kon kijken maar helaas.. AirPlay werkt niet en de LG browser wordt niet ondersteund door de F1TV website.
Moet ik nu echt een Chromecast aanschaffen of zijn er nog trucs? Had eigenlijk wel gewoon een app verwacht in de LG store, maar goed.
'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
Dat is zo logisch dat ik er nog niet eens aan had gedacht.
Installeer dan meteen Multiviewer.On_E schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:30:
[...]
Dat is zo logisch dat ik er nog niet eens aan had gedacht.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik kan via de App F1 gewoon streamen via AirPlay naar de LG tv..On_E schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:21:
Oeps, ik dacht dat ik F1 TV op mijn LG CX kon kijken maar helaas.. AirPlay werkt niet en de LG browser wordt niet ondersteund door de F1TV website.
Kreeg steeds een foutmelding toen ik het vanochtend testte bij de F3 training livestream.JJmac schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:57:
[...]
Ik kan via de App F1 gewoon streamen via AirPlay naar de LG tv..
[ Voor 31% gewijzigd door OMD op 29-02-2024 10:31 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Omdat er nog niets live is? F3 en F2 zijn afgelopen en F1 begint pas om 12:30Dekkertje schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:28:
Hoe ziet bij jullie de startpagina van F1 TV Pro er momenteel uit? Ik zie geen enkele livestream. [Afbeelding]
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
In de officiële F1TV app zie ik op dit moment bij opstarten bovenin BAHREIN 29 FEB - 2 MAART | R1 , daaronder Schema met een pijltje. Daar kan ik op drukken en dan zie je dus het schema van het hele weekend.caspervc schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:47:
even een vraagje:
In de chromecast app van F1 tv had je vorig jaar een heel duidelijk schema. Wanneer F1, F2 en F3 reden. Nu mis ik dat?
Of weet iemand anders waar je die kan vinden...
[ Voor 4% gewijzigd door Plenkske op 29-02-2024 14:18 ]
Als ik erop klik, klapt de F1 TV app er steeds uit. Geen idee waarom. Iemand?Plenkske schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 14:17:
[...]
In de officiële F1TV app zie ik op dit moment bij opstarten bovenin BAHREIN 29 FEB - 2 MAART | R1 , daaronder Schema met een pijltje. Daar kan ik op drukken en dan zie je dus het schema van het hele weekend.
Daaronder in het groot de huidige live sessie (kwalificatie f3).
En daar weer onder wat sessies die je kan terugkijken.
Questions must be asked
Wat is er mis dan? Werkt hier prima.mauzwauz schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:26:
De app op mijn apple tv 4k is brandhout
Ik kijk op dit moment live naar de tweede vrij training. Eerder vanmiddag ondemand naar de eerste vrije training. Beide zonder problemen. Ik ben benieuwd welke problemen jij ervaart. Hier 0,0 problemen.mauzwauz schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:26:
De app op mijn apple tv 4k is brandhout
Werkt hier ook gewoon misschien verkeerde versie gedownload?CamelKnight schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:01:
Ik had voorheen altijd de F1 TV app gesideload op m'n Philips TV maar die had vandaag een update nodig. Na updaten zie ik de app nergens meer staan dus ik kan 'm ook niet meer openen. Werkt sideloaden niet meer?
Deze werkt als het goed is wel. Die andere is via de instellingen waarschijnlijk nog wel zichtbaar en kun je daar verwijderen.CamelKnight schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:01:
Ik had voorheen altijd de F1 TV app gesideload op m'n Philips TV maar die had vandaag een update nodig. Na updaten zie ik de app nergens meer staan dus ik kan 'm ook niet meer openen. Werkt sideloaden niet meer?
Deed je dat met Engels of NL commentaar?meesje schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:29:
[...]
Ik kijk op dit moment live naar de tweede vrij training. Eerder vanmiddag ondemand naar de eerste vrije training. Beide zonder problemen. Ik ben benieuwd welke problemen jij ervaart. Hier 0,0 problemen.
Ik krijg het f1 logo in beeld dat de uitzending zo begint of een wit logo wat blijft draaien.meesje schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:29:
[...]
Ik kijk op dit moment live naar de tweede vrij training. Eerder vanmiddag ondemand naar de eerste vrije training. Beide zonder problemen. Ik ben benieuwd welke problemen jij ervaart. Hier 0,0 problemen.
Questions must be asked
Ah lag niet aan mij dus dat ik het gevoel had dat het geluid voor liep ;-) dat idee kreeg ik ook al. Commentaar voor je het op beeld ziet gebeuren. Kijk nu op pc via browser.Joster schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:41:
[...]
Deed je dat met Engels of NL commentaar?
Vanmorgen had ik Viaplay via Kodi aan staan en daar kreeg ik weer allerlei storingen en beeld wat weg viel. Dus voor FP2 wilde ik de officiële F1tv app eens proberen. Beeldkwaliteit is prima, maar NL commentaar loopt zo'n 2 á 3 seconden voor
Die had ik ook gedownload, maar om de 1 of andere reden zie ik de app in zijn geheel niet meer bij geïnstalleerde apps staan. Vanavond maar eens vogelen.TexMex schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:40:
[...]
Deze werkt als het goed is wel. Die andere is via de instellingen waarschijnlijk nog wel zichtbaar zijn en kun je daar verwijderen.
[ Voor 42% gewijzigd door SterkeYerke op 29-02-2024 16:55 ]
Beide met NL commentaar. Bij de tweede training kreeg ik het bekend zwarte beeld met F1 logo. Dat komt omdat ik het iets eerder had aangezet. Het NL commentaar/stream start altijd een paar minuten van te voren. Toen even gewisseld van ‘internationaal’ (NL) naar ‘F1 live’. Het live beeld was er gelijk. Morgen en overmorgen even kijken of het nog zo probleemloos werkt.Joster schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:41:
[...]
Deed je dat met Engels of NL commentaar?
Vanmorgen had ik Viaplay via Kodi aan staan en daar kreeg ik weer allerlei storingen en beeld wat weg viel. Dus voor FP2 wilde ik de officiële F1tv app eens proberen. Beeldkwaliteit is prima, maar NL commentaar loopt zo'n 2 á 3 seconden voor
Misschien de varianten met '320dpi' proberen? Zolang het uiteraard maar wel een versie voor Android TV is en niet voor Android.CamelKnight schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:52:
[...]
Die had ik ook gedownload, maar om de 1 of andere reden zie ik de app in zijn geheel niet meer bij geïnstalleerde apps staan. Vanavond maar eens vogelen.
Het F1 logo (met zwarte achtergrond) krijg ik ook als ik de stream vrij vroeg aanzet. Dit komt omdat de internationale stream (met NL commentaar) pas later actief is. Ik wissel dan naar Engels commentaar en krijg ik wel het live beeld.mauzwauz schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:48:
[...]
Ik krijg het f1 logo in beeld dat de uitzending zo begint of een wit logo wat blijft draaien.
Ik kreeg het nu toen de uitzending al even bezig was en voor de zekerheid had ik de stream naar engels commentaar gezet. Aan het einde van vorig seizoen waren deze problemen er ook. Streamen via airplay werkt wel.meesje schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:09:
[...]
Het F1 logo (met zwarte achtergrond) krijg ik ook als ik de stream vrij vroeg aanzet. Dit komt omdat de internationale stream (met NL commentaar) pas later actief is. Ik wissel dan naar Engels commentaar en krijg ik wel het live beeld.
Hopelijk gaat het morgen en overmorgen ook probleemloos. Vorig jaar moest ik regelmatig meerdere keren de stream starten voordat ik echt beeld had.
Questions must be asked
Oei, door mijn positieve ervaring nu had ik het idee dat de problemen verholpen waren. Niet dus.mauzwauz schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:49:
[...]
Ik kreeg het nu toen de uitzending al even bezig was en voor de zekerheid had ik de stream naar engels commentaar gezet. Aan het einde van vorig seizoen waren deze problemen er ook. Streamen via airplay werkt wel.
Daar had ik vorig jaar ook last van, tot dat ik de taal in de app op Engels had gezet, dan start de stream namelijk wel gewoon meteen. En na 1 minuut kan je vervolgens zonder problemen van Engels commentaar naar Nederlands commentaar wisselen....meesje schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:09:
[...]
Vorig jaar moest ik regelmatig meerdere keren de stream starten voordat ik echt beeld had.
Klopt. Dat was de workaround. Maar nu ging het bij mij probleemloos met taal NL. Hopelijk straks ook bij kwalificatie en race.DON PAPA schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:28:
[...]
Daar had ik vorig jaar ook last van, tot dat ik de taal in de app op Engels had gezet, dan start de stream namelijk wel gewoon meteen. En na 1 minuut kan je vervolgens zonder problemen van Engels commentaar naar Nederlands commentaar wisselen....
Yes, deze werkt. dankjewel. ik ben zo blij.TexMex schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:40:
[...]
Deze werkt als het goed is wel. Die andere is via de instellingen waarschijnlijk nog wel zichtbaar zijn en kun je daar verwijderen.
[ Voor 50% gewijzigd door TinusBek op 29-02-2024 19:05 ]
Dan kan je liggend kijkenTinusBek schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:01:
[...]
Yes, deze werkt. dankjewel. ik ben zo blij.
ik had er gevonden maar dan kreeg ik dit
[Afbeelding]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bedankt voor deze tip. Vond het al vrij irritant dat ik steeds handmatig van die internationale stream met Nederlands commentaar naar de F1TV stream moest switchen (commentaar van het F1TV team is gewoon superieur aan het Nederlandse commentaar). Daarbij bleef de beeldkwaliteit ook nog eens hangen op een lage resolutie en moest ik die dan handmatig aanpassen naar 1080p.DON PAPA schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:28:
[...]
Daar had ik vorig jaar ook last van, tot dat ik de taal in de app op Engels had gezet, dan start de stream namelijk wel gewoon meteen. En na 1 minuut kan je vervolgens zonder problemen van Engels commentaar naar Nederlands commentaar wisselen....
Het openingsscherm van F1TV op de telefoon roteert volgens mij ook niet. Als je een keer bent ingelogd is het beeld gewoon in lanscape modus.TinusBek schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:01:
[...]
Yes, deze werkt. dankjewel. ik ben zo blij.
ik had er gevonden maar dan kreeg ik dit
[Afbeelding]
Je presenteert dit als een feit, terwijl het niks meer is dan je mening.Laguna schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:18:
[...]
…is gewoon superieur aan het Nederlandse commentaar…
Het is ook een feit *knip*meesje schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:37:
[...]
Je presenteert dit als een feit, terwijl het niks meer is dan je mening.
[ Voor 25% gewijzigd door tweakduke op 01-03-2024 13:44 ]
Dit lijkt te komen door de instelling van het apparaat waar je op kijkt. Mijn telefoon staat op Engels, dus wordt gewoon het F1TV commentaar gestart, terwijl op mijn PC en TV (beide ingesteld op Nederlands) wordt het Nederlandse commentaar gestart.Laguna schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:18:
[...]
Bedankt voor deze tip. Vond het al vrij irritant dat ik steeds handmatig van die internationale stream met Nederlands commentaar naar de F1TV stream moest switchen (commentaar van het F1TV team is gewoon superieur aan het Nederlandse commentaar).
Klopt, maar zoals @DON PAPA aangaf kan je de taal ook in de app veranderen onafhankelijk van je systeemtaal.Extigo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:49:
[...]
Dit lijkt te komen door de instelling van het apparaat waar je op kijkt. Mijn telefoon staat op Engels, dus wordt gewoon het F1TV commentaar gestart, terwijl op mijn PC en TV (beide ingesteld op Nederlands) wordt het Nederlandse commentaar gestart.
[ Voor 98% gewijzigd door tweakduke op 01-03-2024 13:45 ]
[ Voor 111% gewijzigd door tweakduke op 01-03-2024 13:45 ]
[ Voor 95% gewijzigd door tweakduke op 01-03-2024 13:45 ]
Gevonden! Om onbekende reden staat de app wel onder geïnstalleerde apps, maar is deze niet zichtbaar in het Startscherm. Allereerst kon ik 'm alleen vinden onder systeemapps. Toen ik 'm aanklikt verschoof hij wel naar de normale apps maar ik zie 'm nog steeds niet op het Startscherm en kan 'm daar ook niet toevoegen.TexMex schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:04:
[...]
Misschien de varianten met '320dpi' proberen? Zolang het uiteraard maar wel een versie voor Android TV is en niet voor Android.
TexMex schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:40:
[...]
Je hebt inderdaad overduidelijk de versie voor mobiel geïnstalleerd.CamelKnight schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:55:
[...]
Gevonden! Om onbekende reden staat de app wel onder geïnstalleerde apps, maar is deze niet zichtbaar in het Startscherm. Allereerst kon ik 'm alleen vinden onder systeemapps. Toen ik 'm aanklikt verschoof hij wel naar de normale apps maar ik zie 'm nog steeds niet op het Startscherm en kan 'm daar ook niet toevoegen.
Als ik de app open kom ik bij een cookiewall uit waar ik geen knoppen zie en de knoppen op m'n AB geen reactie lijken te geven. Afgezien van de back knop dan.
Muis aangesloten, nu zie ik wel knoppen maar het lijkt erop dat ik de Android versie heb ipv Android TV. Toch nog maar eens opnieuw downloaden denk ik 😁
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq