[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 45 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:12

Chocoball

瞧好吧!

Günther Steiner is aangetrokken als F1 expert bij de RTL Formule 1 uitzendingen in Duitsland.

https://www.auto-motor-un...tv-2024-guenther-steiner/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:10
Ché Mig schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 16:44:
Over kwaliteit gesproken: willen we allemaal 2x méér betalen voor bijna 2x mindere kwaliteit dan vroeger op Ziggo?

Dankzij de Viaplay abo's van vorig jaar kunnen ze dit nog smeriger doen. Vorig jaar al Olav Mol naaien en nu dus de rest van Nederland.
Zonder de F1 'Viaplay fans' in NL zouden ze al over de kop zijn gegaan afgelopen jaar. Bedankt Viaplay fans (NOT)
Wat een onzin, bij Ziggo moest je ook al 14,99 betalen voor Ziggo Sport.
Voor het gratis kanaal moest je een Ziggo abonnement hebben, een vender lockin is ook allesbehalve wenselijk. En dan heb je bijvoorbeeld geen glasvezel.

Mol heeft zichzelf buitenspel gezet door zo bekrompen te doen over het gevraagd worden en geen duo commentator te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:59
Laguna schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:21:
Iedere F1 liefhebber die nu nog een Viaplay abonnement neemt of verlengt werkt er (potentieel) aan mee dat Viaplay een monopolie positie verkrijgt op de Nederlandse markt inzake het bekijken van F1.
Ach dat valt allemaal wel mee. Die doen nog een jaartje mee. Volgend jaar misschien wel Apple of Amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:59

Laguna

Connaisseur

Katseviool schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:26:
[...]

Ach dat valt allemaal wel mee. Die doen nog een jaartje mee. Volgend jaar misschien wel Apple of Amazon.
Dan heb je duidelijk de ontwikkelingen niet goed gevolgd. Overigens Apple of Amazon is hier in Nederland niet aan de orde, wel in Amerika.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:26
Dit jaar moet er toch geboden gaan worden? Het is toch helemaal niet duidelijk wie de rechten heeft de komende jaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

meesje schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:38:
Dit jaar moet er toch geboden gaan worden? Het is toch helemaal niet duidelijk wie de rechten heeft de komende jaren?
Het is wel duidelijk tussen welke partijen het gaat:
De rechtenstrijd begint: wie gaat in 2025 Formule1 uitzenden?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Het blijft allemaal speculeren. In een later artikel wordt opeens RTL/Videoland genoemd. Door hetzelfde totaaltv overigens, wat nou niet echt een betrouwbare bron is. Laten we het eerst rustig afwachten. In ieder geval werk je door een jaartje Viaplay af te nemen echt niet mee aan een monopolie positie van Viaplay…. Na dit jaar kan de situatie er helemaal anders uit zien.

[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 23-02-2024 20:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Er zijn maar 2 serieuze geïnteresseerden met aan de ene kant Viaplay dat de uitzendrechten moet behouden voor het algeheel voortbestaan van Viaplay in Nederland en aan de andere kant VodafoneZiggo dat de uitzendrechten wil bemachtigen om daarmee hun concurrentiepositie te verbeteren tov glasvezel providers. Viaplay is overigens wel de aanjager van de enorme stijging vwb de uitzendrechten. Ziggo had in 2021 €10 miljoen geboden en Viaplay €30 miljoen, omlaag gaat het momenteel niet zolang Max rijdt.. nu verwachten ze dat het meer dan €40 miljoen wordt. In alle gevallen komt de rekening bij de kijker te liggen.

Ook prijsverhoging als Formule 1 naar Ziggo gaat: wel weer lineair met beter beeld
meesje schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:03:
[...]

In ieder geval werk je door een jaartje Viaplay af te nemen echt niet mee aan een monopolie positie van Viaplay….
Je zorgt er daarmee sowieso voor dat ze een betere uitgangspositie hebben. Zie ook:
Viaplay geeft toe: prijsverhoging nodig voor Formule 1 uitzendrechten

Met de steeds hogere kosten ligt het afdwingen van monopolie zeker op de loer (al geldt dat mogelijk voor iedereen die de uitzendrechten bemachtigt, maar dan liever VodafoneZiggo ipv Viaplay aangezien eerstgenoemde gewoon beter is met o.a. uitzendingen in 4K).

Met het maken van meer winst in het achterhoofd kan dit als Formule 1 bij Viaplay blijft niets anders betekenen dan nog hogere prijzen in 2025 en de jaren daarna.
Viaplay heeft zure boodschap: prijsverhogingen en acties tegen accountsharing

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 12:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BaTQIP2TF840O4RMkLItMBUj-hw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OEH4bcCu1kKD64eaek8KEf1D.jpg?f=fotoalbum_large

Viaplay maakt het nu wel erg bont met de maandbedragen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:48
CousinBoneless schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:07:
[Afbeelding]

Viaplay maakt het nu wel erg bont met de maandbedragen…
Amateurisme ten top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-10 09:50
Je verwijst naar de meest suggestieve mediasite van Nederland, waarheidsgehalte van die Site ligt onder het nulpunt niveau.
Er is helemaal niets duidelijk, als Apple knipt met de vingers kan de rest het vergeten: https://www.sportcal.com/...obal-f1-broadcast-rights/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:32

Spotmatic

Ken sent me

Het is niet alsof F1TV/FOM beter zijn. In mijn (beëindigde) account staat nog steeds "Daarna per jaar: 64,99 euro. In mijn optiek zijn ze allemaal amateurs. In mijn werk kom ik niet weg met dat soort onzin. Ik zou me diep schamen voor al die onjuiste informatie.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:02
Ik heb F1 TV Pro maar het casten naar mijn Sony TV met ingebouwde Chromecast resulteert in zeer slecht en haperend beeld.
Ook naar mijn 2nd gen Chromecast dongle, vergelijkbaar issue.
Ik cast met mijn Samsung Galaxy A51. Netwerk is zover ik kan beoordelen goed (100 Mbit, geen lag)

Iemand enig idee? Ik heb geen zin om mijn PC met HDMI beneden neer te zetten om het werkend te krijgen.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:32
@Dekar Op de Philips TV met Android TV van m'n ouders gebeurt dit ook.

Sideloaden van de F1 TV app voor Android TV werkt een stuk beter. De APK is hier te downloaden:

https://www.apkmirror.com...limited/f1-tv-android-tv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

trinity999 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 10:36:
[...]

Je verwijst naar de meest suggestieve mediasite van Nederland, waarheidsgehalte van die Site ligt onder het nulpunt niveau.
Er is helemaal niets duidelijk, als Apple knipt met de vingers kan de rest het vergeten: https://www.sportcal.com/...obal-f1-broadcast-rights/
Totaal TV is een prima bron voor dit soort nieuwsberichten. Die hebben ook de wereldwijde deal van Apple al ontkracht:
Wereldwijde verkoop uitzendrechten Formule 1 van de baan: eerste nieuwe overeenkomst gesloten

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• meesje
Laguna schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:12:
[...]

Totaal TV is een prima bron voor dit soort nieuwsberichten. Die heeft ook de wereldwijde deal van Apple al ontkracht:
Wereldwijde verkoop uitzendrechten Formule 1 van de baan: eerste nieuwe overeenkomst gesloten
Alles prima en aardig. Maar laten we alsjeblieft totaaltv niet als een prima bron (ook niet voor dit soort berichten) gaan noemen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Dekar schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:13:
Ik heb F1 TV Pro maar het casten naar mijn Sony TV met ingebouwde Chromecast resulteert in zeer slecht en haperend beeld.
Ook naar mijn 2nd gen Chromecast dongle, vergelijkbaar issue.
Ik cast met mijn Samsung Galaxy A51. Netwerk is zover ik kan beoordelen goed (100 Mbit, geen lag)
Bedraad of wifi? In laatste geval is verstoring van ander apparaat altijd mogelijk.

Daarnaast zijn de ingebouwde chromecasts vaak niet supersnel (te langzame chip). Ik kon nooit goed (F1TV) casten naar mijn (bedrade) Philips TV (waar YouTube prima ging), maar boven geen probleem naar draadloze Chromecast v3.

Nu beneden Fire Stick, ging het eerst goed, maar later niet meer. Dit bleek verstoring van iets te zijn (niet helemaal zeker wat, maar andere accesspoint, met meer kanaalkeuze loste het op). Maar vooral: F1TV had hier veel eerder last van dan andere streaming Services (maar was niet zo'n probleem: ik word toch altijd "naar boven gestuurd" voor F1 ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:30
josh-hill schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:43:
En ja, ik had liever een Apple TV gehad, maar ik heb geen Apple mobiel apparaat, dus dan kan ik geen CineMember casten.
Op de recente AppleTV installeer je de F1 App, werkt perfect, scherp beeld en vloeiend.
Bij Viaplay.com is de prijs volgens mij goedkoper dan bij Ziggo € 12,78 per maand bij een jaar abonnement.
https://viaplay.com/nl-nl/

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
JJmac schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:50:
[...]

Op de recente AppleTV installeer je de F1 App, werkt perfect, scherp beeld en vloeiend.
Bij Viaplay.com is de prijs volgens mij goedkoper dan bij Ziggo € 12,78 per maand bij een jaar abonnement.
https://viaplay.com/nl-nl/
Als je een AppleTV hebt, kun je ook overwegen om een jaarabonnement af te sluiten via een in-app aankoop. Ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar in de Appstore zie ik dat dit 94,99 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:18
Hoe was afgelopen jaar eigenlijk de kwaliteit bij Viaplay, weet dat dit in het eerste jaar niet zo geweldig was, vorig jaar overgestapt naar F1 TV Pro, maar twijfel nu om toch terug te gaan naar Viaplay (en dan F1 TV Pro aan een vriend te geven).

Is de kwaliteit verbeterd of nog hetzelfde als in het eerste jaar? Destijds viel het af en toe weg of werd de kwaliteit duidelijk wat minder.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09 17:30

r.marijnissen

sapphire512mb

Heb Viaplay afgesloten alleen heb een probleem als ik F1 TV wat ook in het pakket zit wil casten.

Heb hier een 1e generatie chromecast die werkt overal mee. Maar content van F1 tv casten geeft een rood cast teken als ik erop klik?

Waarom werkt dit niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
r.marijnissen schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:13:
Heb Viaplay afgesloten alleen heb een probleem als ik F1 TV wat ook in het pakket zit wil casten.

Heb hier een 1e generatie chromecast die werkt overal mee. Maar content van F1 tv casten geeft een rood cast teken als ik erop klik?

Waarom werkt dit niet?
https://viaplay.com/nl-nl/devices/chromecast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 08:01
en de live race stream kan (formeel) op 1 apparaat tegelijk worden bekeken, in 2021/2022 was het mogelijk om met meerdere apparaten de hoofdrace te volgen
Hoe werkt dit nu in de praktijk? Wordt de "1 tegelijk bij de live race" daadwerkelijk gehandhaafd of niet? En ik hoef het niet met 6 man te delen, maar met 1 familielid die incidenteel ook live kijkt zou fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 00:03
Renkie schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:59:
[...]

Hoe werkt dit nu in de praktijk? Wordt de "1 tegelijk bij de live race" daadwerkelijk gehandhaafd of niet? En ik hoef het niet met 6 man te delen, maar met 1 familielid die incidenteel ook live kijkt zou fijn zijn.
Voorgaande jaren kon je op devices via verschillende IP's tegelijk kijken naar de love race. Bijvoorbeeld via 4G op je telefoon en via je tv via je thuis-internet O-)

Of dat dan ook voor jouw usecase geld kan je vast zelf uitdenken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 26 februari 2024 @ 20:28:
Hoe was afgelopen jaar eigenlijk de kwaliteit bij Viaplay, weet dat dit in het eerste jaar niet zo geweldig was, vorig jaar overgestapt naar F1 TV Pro, maar twijfel nu om toch terug te gaan naar Viaplay (en dan F1 TV Pro aan een vriend te geven).

Is de kwaliteit verbeterd of nog hetzelfde als in het eerste jaar? Destijds viel het af en toe weg of werd de kwaliteit duidelijk wat minder.
De stabiliteit is wel iets beter dan helemaal in het begin. Maar zo nu en dan zijn er nog steeds wel storingen, zoals ook afgelopen week tijdens de testdagen werd erkend door Viaplay.

Verder blijft de basiskwaliteit van Viaplay helaas laag, zoals hier weer duidelijk te zien was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 13:32
Hoe gaat de viaplay/f1tvpro combinatie precies werken? Komt er in de viaplay app een link naar de f1tv pro stream? Of moet je met je account welke gelinkt is aan viaplay inloggen bij de f1tvpro app?

Als ik nu in de viaplay app kijk zie ik nergens daar wat over staan. Heb ook op de site rondgekeken maar zie het zo snel ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13
Sander H schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 14:09:
Hoe gaat de viaplay/f1tvpro combinatie precies werken? Komt er in de viaplay app een link naar de f1tv pro stream? Of moet je met je account welke gelinkt is aan viaplay inloggen bij de f1tvpro app?

Als ik nu in de viaplay app kijk zie ik nergens daar wat over staan. Heb ook op de site rondgekeken maar zie het zo snel ook niet.
www.f1.com/viaplay

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterkeYerke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15-10 14:50
Heeft iemand met een schotel al eens gekeken of het een beetje te doen is om F1 te kijken via de Hongaarse zender M4 Sport? Ik zie op het lijstje van wikipedia dat ze alles live uitzenden en dat het FTV is. Da's kennelijk wat anders dan FTA, maar wat het specifiek bij deze zender inhoudt kan ik niet vinden. Ik zou bijvoorbeeld best voor een eenmalig bedrag een CI+-kaartje aan willen schaffen waarmee je die zender kunt kijken.

Aanleiding voor dit alles is dat ik weliswaar via m'n Apple ID een F1 TV Pro-jaarabo heb gekocht, maar ondanks dat ik het abo heb betaald en dat het op m'n Apple ID staat, doet hij het in de app niet :/. F1 TV en Apple wijzen vooralsnog natuurlijk naar elkaar, dus ik zit langzaam naar alternatieven te zoeken.

EDIT: https://m4sport.hu/elo
Dit lijkt me eerlijk gezegd een legale stream waarop je in principe gratis F1 zou moeten kunnen kijken. Moet je je Hongaars natuurlijk wel een beetje oefenen. Hij zou misschien best eens kunnen gaan geoblocken als F1 erop komt, maar daar heb je met een schotel geen last van.

[ Voor 17% gewijzigd door SterkeYerke op 28-02-2024 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:06

greatgonzo

schit-te-rend!

nice, zondag zaterdag maar eens controleren. Icm Grand prix radio gaat dat wel goedkomen dan, hoef je geen hongaars te oefenen

[ Voor 6% gewijzigd door greatgonzo op 28-02-2024 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16-10 11:59
greatgonzo schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:24:
nice, zondag maar eens controleren. Icm Grand prix radio gaat dat wel goedkomen dan, hoef je geen hongaars te oefenen
Zaterdag begint de race, i.v.m. Ramadan. Geldt ook voor de race in Saudi Arabië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterkeYerke
greatgonzo schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:24:
Icm Grand prix radio gaat dat wel goedkomen dan, hoef je geen hongaars te oefenen
Als Nederlander zou ik dat natuurlijk niet durven, maar jij woont vast en zeker in België! O-)

Bij die stream geoblocken ze inderdaad sommige dingen, dus daar zit de F1 geheid ook tussen. Des te groter is eigenlijk mijn vraag of iemand met een schotel dit eens zou kunnen proberen. We zitten hier nu op Ziggo en stappen over naar glasvezel en een schotel zodra de glasvezel is aangelegd, dus dat duurt nog even. Maar wellicht kan ik het monteren van die schotel wat naar voren trekken.

Ik ben het gedonder met streamingdiensten voor live sport ook gewoon een beetje zat. Dat werkte in 2022 al slecht toen we Viaplay hadden, maar daar hadden we toen gelukkig nog zender 200 voor. Die zou verdwijnen, dus stapten we over naar F1 TV, maar die iOS-app was bij mij iig brandhout - en streamen naar een tv van Samsung of LG daardoor ook. Die app werkt dit jaar tot op heden niet beter. :| Geef mij maar een lineaire zender die gewoon werkt.

[ Voor 24% gewijzigd door SterkeYerke op 28-02-2024 15:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:47

DDX

Zit helaas op 9e volgens mij, ik heb alleen 19.2e, 23.5e en 28.3e uitgericht staan.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterkeYerke
Voor zover ik kan zien zit 'ie óók op Astra 3B (da's denk ik E23.5e?), maar is 'ie daarop wel versleuteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Ja die zag ik ook, maar idd versleuteld.
Bron trouwens :

https://nl.kingofsat.net/find.php?question=m4+sport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterkeYerke
Dan resteren de vragen of die FTA-zender op 9E inderdaad F1 uitzendt (als ik wikipedia goed begrijp niet), en zo niet, hoe je dan een andere zender ontsleutelt. Ik denk dat ik toch maar eens mijn Hongaars ga oefenen door M4 Sport eens een mailtje te sturen. Die kunnen me vast wel vertellen hoe ik hun zender kan ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX

DDX

Misschien even vragen op sat4all forum of iemand z'n schotel op 9e uitgericht heeft staan en even wilt testen voor je.

Al lees ik daar dat je via RTL duitsland ook merendeel FTA kan bekijken :
RTL Duitsland zendt de Formule 1 races in FTA uit in 2024 en 2025.
Niet alles, maar een groot gedeelte.
Hieronder de details in het Duits met complimenten van de Bild Zeitung:

In der kommenden Formel-1-Saisonlaufen sieben Rennen auf RTL! Dazu auch alle Qualifikationsrennen und das erste Rennen der Saison.

Hintergrund ist eine völlig neue Kooperation zwischen dem Free-TV-Sender und Rechteinhaber Sky, die im neuen Jahr beginnt und für zwei Jahre angelegt ist.

[ Voor 72% gewijzigd door DDX op 28-02-2024 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterkeYerke
Komend weekend gelukkig wel, maar RTL Duitsland zendt maar zeven races uit. Op een totaal van 24 is dat wat karig. Ik heb onze Hongaarse vrienden inmiddels een mailtje gestuurd en zal ook eens op sat4all vragen wat hun ervaringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:27

Gaitman

The Real One

SterkeYerke schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:26:
[...] Ik heb onze Hongaarse vrienden inmiddels een mailtje gestuurd en zal ook eens op sat4all vragen wat hun ervaringen zijn.
Als je nu naar die zender kijkt via internet zie je dat de huidige uitzending ook niet beschikbaar is in deze regio. Dus grote kans dat het bij F1 ook het geval is.

Gaat om de M4 zender!

[ Voor 13% gewijzigd door Gaitman op 28-02-2024 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterkeYerke
Je reactie was om 17:00 en toen begon er net een nieuw programma ;). Bedoelde je Ulrich Wetzel - Das Strafgericht of bedoelde je Verklag mich doch! ? Dat laatste programma wordt nu uitgezonden en kan ik hier via Ziggo gewoon ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterkeYerke
Ik ben een draadje begonnen op sat4all. Vreemd genoeg is er op dat forum nog niemand geweest die Hongaarse televisie zo interessant vond. Geïnteresseerden kunnen mijn draadje hier volgen zodra mijn draadje goedgekeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

SterkeYerke schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 17:06:
Je reactie was om 17:00 en toen begon er net een nieuw programma ;). Bedoelde je Ulrich Wetzel - Das Strafgericht of bedoelde je Verklag mich doch! ? Dat laatste programma wordt nu uitgezonden en kan ik hier via Ziggo gewoon ontvangen.
Nee ik bedoelde de zender M4 dat had ik er niet duidelijk bij gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterkeYerke
Aaah, duidelijk. Dat had ik ook ontdekt inderdaad, daarom vraag ik me ook af of ze dit wel uitzenden op de satelliet die FTA is. Ik heb al een reactie teruggekregen op mijn mailtje aan M4 Sport, maar ze zeggen helaas dat ze me niet verder kunnen helpen omdat ik niet in Hongarije zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Gaitman schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 17:00:
[...]

Als je nu naar die zender kijkt via internet zie je dat de huidige uitzending ook niet beschikbaar is in deze regio. Dus grote kans dat het bij F1 ook het geval is.

Gaat om de M4 zender!
dat weet ik niet.. ik krijg nu handbal in beeld.
Of is de M4 zender iets anders dan M4 sport?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hwAjz182dc7QIuDj4iErimlOEq0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ng9Q4RaxBRsvoZFvTeSPuStj.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door greatgonzo op 28-02-2024 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

greatgonzo schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:29:
[...]
dat weet ik niet.. ik krijg nu handbal in beeld.
Of is de M4 zender iets anders dan M4 sport?

[Afbeelding]
Jep die, maar hier gewoon de melding dat het niet voor deze regio is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Dat is raar.. op mijn telefoon gewoon zonder beperking. Kan zelfs streamen met de chromecast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 19:29

Pierre

Van nature lui!

Gaitman schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:34:
[...]

Jep die, maar hier gewoon de melding dat het niet voor deze regio is.
Yep en die krijg ik dus ook, niet beschikbaar voor deze regio.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterkeYerke
Bij mij verschilt dat per moment. Zal wel van de uitzending afhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

SterkeYerke schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:56:
Bij mij verschilt dat per moment. Zal wel van de uitzending afhangen.
Klopt. De uitzending van het voetbal nu heeft geen regiobeperking. De vorige had dat dus wel. Morgen maar even checken of we de F1 trainingen kunnen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterkeYerke
Hoe draait die stream eigenlijk bij jullie? Bij mij doet die 1080p-stream het eerst eventjes, daarna loopt 'ie vast, en daarna gaat 'ie terug naar 720p of zelfs 540p en dan kan ik 1080p ook niet meer selecteren.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:46

On_E

Housemusic

Oeps, ik dacht dat ik F1 TV op mijn LG CX kon kijken maar helaas.. AirPlay werkt niet en de LG browser wordt niet ondersteund door de F1TV website.

Moet ik nu echt een Chromecast aanschaffen of zijn er nog trucs? Had eigenlijk wel gewoon een app verwacht in de LG store, maar goed.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14-10 10:02
On_E schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:21:
Oeps, ik dacht dat ik F1 TV op mijn LG CX kon kijken maar helaas.. AirPlay werkt niet en de LG browser wordt niet ondersteund door de F1TV website.

Moet ik nu echt een Chromecast aanschaffen of zijn er nog trucs? Had eigenlijk wel gewoon een app verwacht in de LG store, maar goed.
Laptop/PC met een HDMI kabel ;)

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

JPD68 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:25:
[...]

Laptop/PC met een HDMI kabel ;)
Dat is zo logisch dat ik er nog niet eens aan had gedacht. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 21:13
On_E schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:30:
[...]

Dat is zo logisch dat ik er nog niet eens aan had gedacht. :)
Installeer dan meteen Multiviewer.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• JJmac
On_E schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:21:
Ik kan via de App F1 gewoon streamen via AirPlay naar de LG tv..

• On_E

On_E

Housemusic

JJmac schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:57:
[...]

Ik kan via de App F1 gewoon streamen via AirPlay naar de LG tv..
Kreeg steeds een foutmelding toen ik het vanochtend testte bij de F3 training livestream.

Zal het later nog eens proberen dan. :)

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:27

OMD

Op onze GX werkt het ook voor geen meter meer. Je moet echt 30x proberen voordat ie hem pakt. Ik heb zojuist een Intel NUC (2e handsje) binnen gekregen en deze gaat dienst doen voor Formule 1 :)
Ook leuk met Multiviewer dan.

Je krijgt het meestal wel werkend door een andere stream te starten en dan over te schakelen naar de live feed maar ik heb vorig jaar 2x de start gemist vanwege dat gelul. Daar heb ik geen zin meer in.

[ Voor 31% gewijzigd door OMD op 29-02-2024 10:31 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• JJmac
Net even gekeken, via de site kan ik helemaal niet kijken op de iPad, dan zegt het kijk via de App en dat lukt met AirPlay prima.

• Dekkertje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 17-09 23:57
Hoe ziet bij jullie de startpagina van F1 TV Pro er momenteel uit? Ik zie geen enkele livestream. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9spOxVUDd1_BShveuHkBWHFIh3Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C4x0bLDx5R41ZDiikOotjtnC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 19:43
Dekkertje schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:28:
Hoe ziet bij jullie de startpagina van F1 TV Pro er momenteel uit? Ik zie geen enkele livestream. [Afbeelding]
Omdat er nog niets live is? F3 en F2 zijn afgelopen en F1 begint pas om 12:30

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-10 21:47
Ook hier weer voor de zoveelste keer problemen met connecten met mijn LG tv met AirPlay. Ik wordt er echt enorm simpel van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

M4 sport heeft bij mij wel geoblokkade. Dus dat gaat niet werken

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:21
even een vraagje:

In de chromecast app van F1 tv had je vorig jaar een heel duidelijk schema. Wanneer F1, F2 en F3 reden. Nu mis ik dat?
Of weet iemand anders waar je die kan vinden...

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 15:58
caspervc schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:47:
even een vraagje:

In de chromecast app van F1 tv had je vorig jaar een heel duidelijk schema. Wanneer F1, F2 en F3 reden. Nu mis ik dat?
Of weet iemand anders waar je die kan vinden...
In de officiële F1TV app zie ik op dit moment bij opstarten bovenin BAHREIN 29 FEB - 2 MAART | R1 , daaronder Schema met een pijltje. Daar kan ik op drukken en dan zie je dus het schema van het hele weekend.
Daaronder in het groot de huidige live sessie (kwalificatie f3).
En daar weer onder wat sessies die je kan terugkijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Plenkske op 29-02-2024 14:18 ]

• Dekkertje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 17-09 23:57
Plenkske schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 14:17:
[...]

In de officiële F1TV app zie ik op dit moment bij opstarten bovenin BAHREIN 29 FEB - 2 MAART | R1 , daaronder Schema met een pijltje. Daar kan ik op drukken en dan zie je dus het schema van het hele weekend.
Daaronder in het groot de huidige live sessie (kwalificatie f3).
En daar weer onder wat sessies die je kan terugkijken.
Als ik erop klik, klapt de F1 TV app er steeds uit. Geen idee waarom. Iemand?

• SterkeYerke
Doet ‘ie bij mij ook. Ik blijf erbij, die iOS-app van F1 TV is gewoon brandhout. Een laptop aan de televisie is natuurlijk een goeie optie, maar zou in 2024 niet nodig moeten zijn. De Android TV-app werkt hier dan weer keurig, maar om één of andere reden hebben ze die nog steeds niet geport naar WebOS en Tizen.

• CamelKnight
  • Laatst online: 07-10 10:37
Ik had voorheen altijd de F1 TV app gesideload op m'n Philips TV maar die had vandaag een update nodig. Na updaten zie ik de app nergens meer staan dus ik kan 'm ook niet meer openen. Werkt sideloaden niet meer?

• SterkeYerke
Ja dat zou nog gewoon moeten werken. Gisteren hier nog gedaan op onze Philips.

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
De app op mijn apple tv 4k is brandhout

Questions must be asked

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

mauzwauz schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:26:
Wat is er mis dan? Werkt hier prima.

• meesje
mauzwauz schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:26:
Ik kijk op dit moment live naar de tweede vrij training. Eerder vanmiddag ondemand naar de eerste vrije training. Beide zonder problemen. Ik ben benieuwd welke problemen jij ervaart. Hier 0,0 problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:25
CamelKnight schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:01:
Ik had voorheen altijd de F1 TV app gesideload op m'n Philips TV maar die had vandaag een update nodig. Na updaten zie ik de app nergens meer staan dus ik kan 'm ook niet meer openen. Werkt sideloaden niet meer?
Werkt hier ook gewoon misschien verkeerde versie gedownload?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
CamelKnight schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:01:
Deze werkt als het goed is wel. Die andere is via de instellingen waarschijnlijk nog wel zichtbaar en kun je daar verwijderen.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
(jarig!)
meesje schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:29:
[...]

Ik kijk op dit moment live naar de tweede vrij training. Eerder vanmiddag ondemand naar de eerste vrije training. Beide zonder problemen. Ik ben benieuwd welke problemen jij ervaart. Hier 0,0 problemen.
Deed je dat met Engels of NL commentaar?

Vanmorgen had ik Viaplay via Kodi aan staan en daar kreeg ik weer allerlei storingen en beeld wat weg viel. Dus voor FP2 wilde ik de officiële F1tv app eens proberen. Beeldkwaliteit is prima, maar NL commentaar loopt zo'n 2 á 3 seconden voor :|

• mauzwauz
meesje schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:29:
[...]

Ik krijg het f1 logo in beeld dat de uitzending zo begint of een wit logo wat blijft draaien.

Questions must be asked

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-09 13:28
Joster schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:41:
[...]

Vanmorgen had ik Viaplay via Kodi aan staan en daar kreeg ik weer allerlei storingen en beeld wat weg viel. Dus voor FP2 wilde ik de officiële F1tv app eens proberen. Beeldkwaliteit is prima, maar NL commentaar loopt zo'n 2 á 3 seconden voor :|
Ah lag niet aan mij dus dat ik het gevoel had dat het geluid voor liep ;-) dat idee kreeg ik ook al. Commentaar voor je het op beeld ziet gebeuren. Kijk nu op pc via browser.

• CamelKnight
TexMex schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:40:
[...]

Deze werkt als het goed is wel. Die andere is via de instellingen waarschijnlijk nog wel zichtbaar zijn en kun je daar verwijderen.
Die had ik ook gedownload, maar om de 1 of andere reden zie ik de app in zijn geheel niet meer bij geïnstalleerde apps staan. Vanavond maar eens vogelen.

• SterkeYerke
Da's inderdaad ook precies de release die ik hier nu heb draaien. Werkt ook hier perfect. Tenminste, vandaag nog wel. Morgen loopt het abo van vorig jaar af en Apple en F1 TV blijven ook vandaag naar elkaar wijzen :|.

[ Voor 42% gewijzigd door SterkeYerke op 29-02-2024 16:55 ]

• meesje
Joster schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:41:
[...]

Beide met NL commentaar. Bij de tweede training kreeg ik het bekend zwarte beeld met F1 logo. Dat komt omdat ik het iets eerder had aangezet. Het NL commentaar/stream start altijd een paar minuten van te voren. Toen even gewisseld van ‘internationaal’ (NL) naar ‘F1 live’. Het live beeld was er gelijk. Morgen en overmorgen even kijken of het nog zo probleemloos werkt.

• TexMex
  • Niet online
CamelKnight schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:52:
[...]

Die had ik ook gedownload, maar om de 1 of andere reden zie ik de app in zijn geheel niet meer bij geïnstalleerde apps staan. Vanavond maar eens vogelen.
Misschien de varianten met '320dpi' proberen? Zolang het uiteraard maar wel een versie voor Android TV is en niet voor Android.

• meesje
mauzwauz schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:48:
[...]

Ik krijg het f1 logo in beeld dat de uitzending zo begint of een wit logo wat blijft draaien.
Het F1 logo (met zwarte achtergrond) krijg ik ook als ik de stream vrij vroeg aanzet. Dit komt omdat de internationale stream (met NL commentaar) pas later actief is. Ik wissel dan naar Engels commentaar en krijg ik wel het live beeld.
Hopelijk gaat het morgen en overmorgen ook probleemloos. Vorig jaar moest ik regelmatig meerdere keren de stream starten voordat ik echt beeld had.

• mauzwauz
meesje schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:09:
[...]

Het F1 logo (met zwarte achtergrond) krijg ik ook als ik de stream vrij vroeg aanzet. Dit komt omdat de internationale stream (met NL commentaar) pas later actief is. Ik wissel dan naar Engels commentaar en krijg ik wel het live beeld.
Hopelijk gaat het morgen en overmorgen ook probleemloos. Vorig jaar moest ik regelmatig meerdere keren de stream starten voordat ik echt beeld had.
Ik kreeg het nu toen de uitzending al even bezig was en voor de zekerheid had ik de stream naar engels commentaar gezet. Aan het einde van vorig seizoen waren deze problemen er ook. Streamen via airplay werkt wel.

Questions must be asked

• meesje
mauzwauz schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:49:
[...]

Ik kreeg het nu toen de uitzending al even bezig was en voor de zekerheid had ik de stream naar engels commentaar gezet. Aan het einde van vorig seizoen waren deze problemen er ook. Streamen via airplay werkt wel.
Oei, door mijn positieve ervaring nu had ik het idee dat de problemen verholpen waren. Niet dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:51

DON PAPA

Tweaker-fan

meesje schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:09:
[...]
Vorig jaar moest ik regelmatig meerdere keren de stream starten voordat ik echt beeld had.
Daar had ik vorig jaar ook last van, tot dat ik de taal in de app op Engels had gezet, dan start de stream namelijk wel gewoon meteen. En na 1 minuut kan je vervolgens zonder problemen van Engels commentaar naar Nederlands commentaar wisselen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
DON PAPA schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:28:
[...]

Daar had ik vorig jaar ook last van, tot dat ik de taal in de app op Engels had gezet, dan start de stream namelijk wel gewoon meteen. En na 1 minuut kan je vervolgens zonder problemen van Engels commentaar naar Nederlands commentaar wisselen....
Klopt. Dat was de workaround. Maar nu ging het bij mij probleemloos met taal NL. Hopelijk straks ook bij kwalificatie en race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusBek
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 29-05 19:23
[...]

Deze werkt als het goed is wel. Die andere is via de instellingen waarschijnlijk nog wel zichtbaar zijn en kun je daar verwijderen.
Yes, deze werkt. dankjewel. ik ben zo blij.
ik had er gevonden maar dan kreeg ik dit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wb42-2H5ebhOq0i_Gs3wu1ZXORo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mkep3FpbhFf11MmJI4VOmvey.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door TinusBek op 29-02-2024 19:05 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 19:29

Pierre

Van nature lui!

TinusBek schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:01:
[...]

[Afbeelding]
Dan kan je liggend kijken :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

DON PAPA schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:28:
[...]

Bedankt voor deze tip. Vond het al vrij irritant dat ik steeds handmatig van die internationale stream met Nederlands commentaar naar de F1TV stream moest switchen (commentaar van het F1TV team is gewoon superieur aan het Nederlandse commentaar). Daarbij bleef de beeldkwaliteit ook nog eens hangen op een lage resolutie en moest ik die dan handmatig aanpassen naar 1080p.

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:10
TinusBek schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:01:
[...]

[Afbeelding]
Het openingsscherm van F1TV op de telefoon roteert volgens mij ook niet. Als je een keer bent ingelogd is het beeld gewoon in lanscape modus.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-10 13:20

alienfruit

the alien you never expected

F1 TV Pro werkte niet lekker vandaag op mijn iPad. Video stopte om de haverklap en dan kreeg je een rood scherm met alleen het F1 logo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Laguna schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:18:
[...]
…is gewoon superieur aan het Nederlandse commentaar…
Je presenteert dit als een feit, terwijl het niks meer is dan je mening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

meesje schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:37:
[...]

Je presenteert dit als een feit, terwijl het niks meer is dan je mening.
Het is ook een feit *knip*
Dat kan een stuk vriendelijker.

[ Voor 25% gewijzigd door tweakduke op 01-03-2024 13:44 ]

• Extigo
  • Laatst online: 19:43
Laguna schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:18:
[...]

Bedankt voor deze tip. Vond het al vrij irritant dat ik steeds handmatig van die internationale stream met Nederlands commentaar naar de F1TV stream moest switchen (commentaar van het F1TV team is gewoon superieur aan het Nederlandse commentaar).
Dit lijkt te komen door de instelling van het apparaat waar je op kijkt. Mijn telefoon staat op Engels, dus wordt gewoon het F1TV commentaar gestart, terwijl op mijn PC en TV (beide ingesteld op Nederlands) wordt het Nederlandse commentaar gestart.

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Extigo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:49:
[...]

Dit lijkt te komen door de instelling van het apparaat waar je op kijkt. Mijn telefoon staat op Engels, dus wordt gewoon het F1TV commentaar gestart, terwijl op mijn PC en TV (beide ingesteld op Nederlands) wordt het Nederlandse commentaar gestart.
Klopt, maar zoals @DON PAPA aangaf kan je de taal ook in de app veranderen onafhankelijk van je systeemtaal.

• meesje
*gekibbel*

[ Voor 98% gewijzigd door tweakduke op 01-03-2024 13:45 ]

• Laguna

Laguna

Connaisseur

*knip*

[ Voor 111% gewijzigd door tweakduke op 01-03-2024 13:45 ]

• meesje
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door tweakduke op 01-03-2024 13:45 ]

• JJmac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wuL6gFTbpn2Kh1fpi2RDsHaqe3s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c2CFWDxHejEdMYUo5U35mhQp.png?f=fotoalbum_large

Nu met programma.

[ Voor 3% gewijzigd door JJmac op 29-02-2024 22:24 ]

• CamelKnight
TexMex schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:04:
[...]

Misschien de varianten met '320dpi' proberen? Zolang het uiteraard maar wel een versie voor Android TV is en niet voor Android.
Gevonden! Om onbekende reden staat de app wel onder geïnstalleerde apps, maar is deze niet zichtbaar in het Startscherm. Allereerst kon ik 'm alleen vinden onder systeemapps. Toen ik 'm aanklikt verschoof hij wel naar de normale apps maar ik zie 'm nog steeds niet op het Startscherm en kan 'm daar ook niet toevoegen.
Als ik de app open kom ik bij een cookiewall uit waar ik geen knoppen zie en de knoppen op m'n AB geen reactie lijken te geven. Afgezien van de back knop dan.
Muis aangesloten, nu zie ik wel knoppen maar het lijkt erop dat ik de Android versie heb ipv Android TV. Toch nog maar eens opnieuw downloaden denk ik 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
[...]

_/-\o_
Werkt ook op de Sony Bravia. Bedankt

Ik zat gisteren avond ook te klooien, zonder resultaat. En vanochtend bij het ontwaken dacht ik... Er zal vast wel iemand op Tweakers een oplossing gemeld hebben ;)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
CamelKnight schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:55:
[...]

Gevonden! Om onbekende reden staat de app wel onder geïnstalleerde apps, maar is deze niet zichtbaar in het Startscherm. Allereerst kon ik 'm alleen vinden onder systeemapps. Toen ik 'm aanklikt verschoof hij wel naar de normale apps maar ik zie 'm nog steeds niet op het Startscherm en kan 'm daar ook niet toevoegen.
Als ik de app open kom ik bij een cookiewall uit waar ik geen knoppen zie en de knoppen op m'n AB geen reactie lijken te geven. Afgezien van de back knop dan.
Muis aangesloten, nu zie ik wel knoppen maar het lijkt erop dat ik de Android versie heb ipv Android TV. Toch nog maar eens opnieuw downloaden denk ik 😁
Je hebt inderdaad overduidelijk de versie voor mobiel geïnstalleerd. :p

Even verwijderen en dan toch maar voor deze gaan, gezien die bij anderen tot nu toe prima werkt. :)
Pagina: 1 ... 45 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen