Laguna schreef op maandag 19 februari 2024 @ 23:15:
[...]
Kerel ik heb al 2 jaar een abonnement bij F1TV. Het gaat echter totaal aan je voorbij waar mensen momenteel problemen mee hebben. Misschien moet je de berichten met kritiek wat beter lezen zodat je hopelijk de kritiek wel begrijpt ipv continu te relativeren.
Kerel, ik begrijp de kritiek wel maar je wil niet horen wat ik zeg omdat het je niet uitkomt. Jij wilt horen dat het schofterige bedrijven zijn die de klant probeert te naaien ten koste van aandeelhouders en dat we allemaal voor een appel en een ei Formule 1 moeten kunnen kijken.
Dat kan gewoon niet meer omdat de Formule 1 gewoon commercie pur-sang is, alleen maar meer races, want meer geld, coureurs klagen daarover dat het gewoon niet leuk meer is.
Het zijn luxeproblemen, kan/wil je het niet betalen staat het je vrij om op te zeggen.
Dat het een forse verhoging is ben ik wel met je eens, maar goed de beste manier is om je portemonnee te laten spreken door massaal op te zeggen, maar dat heb ik ook niet veel mensen principieel zien doen. Dan moet je ook niet klagen.
Gewoon mijn mening, niets meer niets minder.
Elect a clown, expect a circus.