Nou ik vind een verhoging van ruim 82% in mijn geval toch wel exorbitant. Voor mij in ieder geval een reden om naar alternatieven te gaan kijken.Hann1BaL schreef op maandag 29 januari 2024 @ 08:44:
[...]
Daar dat zie je fout:
Je wilt zo veel mogelijk inkomsten en dat mag met zo min mogelijk abonnees. Het aantal abonnees is veel minder van belang. (Natuurlijk leveren meer abonnees ook meer mond op mond reclame af, maar dat levert dus weer meer inkomsten op.)
Dus als de ruim 40% verhoging een verlaging geeft van 30% in abonnees dan vinden ze dat nog steeds een prima keuze. De F1 is gewoon een geldmachine, ze waren er voor Liberty Media gewoon net iets minder goed in.
Voor de hoeveelheid uur die ik er plezier aan beleef zou de 95 euro nog geen probleem zijn.
Die tevreden klanten blijven nu ook wel. In het begin is er even ophef (en dat vind ik verder ook terecht) maar dat dooft weer uit en we gaan gewoon weer verder..
Toen Netflix van 7 euro naar een tientje ging was de wereld ook te klein, maar al heel snel was dat weer vergeten.
Dit is vooral hoe je het wilt zien. De prijs is altijd 65 euro geweest en jij hebt een kortingsactie gehad, Fijn, maar dat moet je dus wel in het juiste perspectief zien. (Dat kan nog steeds een reden zijn om elders te kijken, maar volgens mij is de spoeling dun. In NL houd je Viaplay over. )strongwtforce schreef op maandag 29 januari 2024 @ 08:56:
[...]
Nou ik vind een verhoging van ruim 82% in mijn geval toch wel exorbitant. Voor mij in ieder geval een reden om naar alternatieven te gaan kijken.
Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.Hann1BaL schreef op maandag 29 januari 2024 @ 09:00:
[...]
Dit is vooral hoe je het wilt zien. De prijs is altijd 65 euro geweest en jij hebt een kortingsactie gehad, Fijn, maar dat moet je dus wel in het juiste perspectief zien. (Dat kan nog steeds een reden zijn om elders te kijken, maar volgens mij is de spoeling dun. In NL houd je Viaplay over. )
[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 29-01-2024 09:19 ]
Mwoah. Ze zitten nu in de gevarenzone qua prijs. Deze is al flink en voor veel kijkers is het nu teveel. Als ze hem nog hoger gooien, dan geven nog meer mensen op. Dus ik denk niet dat er echt nog een verhoging aan zit te komen, maar een kortingsactie is nog even afwachten. Ik heb eigenlijk het idee dat die er ook niet aan zit te komen dit jaar.alexbl69 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 07:42:
[...]
Reken daar maar niet op. Nu ga je wennen aan de nieuwe prijs, en volgend jaar is het (ook voor je gevoel) 'logisch' dat er weer een prijsverhoging komt. Dan komt er nog wat extra content (waar niemand om gevraagd heeft) om te rechtvaardigen dat de prijsverhoging hoger is dan de inflatie, en dan hebben we dezelfde discussie weer. Rinse and repeat.
Je moet het inderdaad in het juiste perspectief zien, dat klopt.Hann1BaL schreef op maandag 29 januari 2024 @ 09:00:
[...]
Dit is vooral hoe je het wilt zien. De prijs is altijd 65 euro geweest en jij hebt een kortingsactie gehad, Fijn, maar dat moet je dus wel in het juiste perspectief zien. (Dat kan nog steeds een reden zijn om elders te kijken, maar volgens mij is de spoeling dun. In NL houd je Viaplay over. )
Voor mensen die 5 ton per jaar verdienen is deze verhoging peanuts maar als je toch al moeilijk kunt rondkomen is het weer een flinke hap uit het gezinsbudget hè want de prijsverhogingen gaan op alle gebied maar door.
Het is niet alleen maar een paar tientjes
Eens komt de bodem van de pot in zicht en voor het geld dat je nu weer meer gaat betalen kun je per maand toch weer aardig wat eten kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door japioo33 op 29-01-2024 09:34 ]
Ik ben het deels echt wel met je eens, maar die paar tientjes problematisch zijn voor je financiele huishouding, dan is mijn advies sowieso om het abonnement helemaal niet te nemen (of dat nu 65 of 95 euro is op jaarbasis.)japioo33 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 09:33:
[...]
Je moet het inderdaad in het juiste perspectief zien, dat klopt.
Voor mensen die 5 ton per jaar verdienen is deze verhoging peanuts maar als je toch al moeilijk kunt rondkomen is het weer een flinke hap uit het gezinsbudget hè want de prijsverhogingen gaan op alle gebied maar door.
Het is niet alleen maar een paar tientjes
Eens komt de bodem van de pot in zicht en voor het geld dat je nu weer meer gaat betalen kun je per maand toch weer aardig wat eten kopen.
Het is keuzes maken en ik vind het ook vervelend dat Disney (voor de kinderen), Netflix en ook F1TV duurder is, maar ipv EN EN EN, moeten we dan maar OF OF OF kiezen. Dus annuleer zaken.
Het is misschien mijn perceptie, maar vaker lees ik reacties op Tweakers alsof iets een verworven recht is om te kijken. Of dat nu gaat om prijzen of versplintering van content. Het blijft maar een luxe product en je enige methode van invloed is kiezen met de portemonnee.
Enige voordeel in 2024 is dat je bij Viaplay nu ook F1TV pro krijgt en dus voor engels commentaar niet alleen maar F1TV pro kunt kiezen. Viaplay biedt mij weinig meerwaarde, maar ik kan mij voorstellen dat het voor anderen wel interessant is.
Wel had ik liever gehad als F1TV pro misschien wat keuzes had geboden:
Een duurder 4k abonnement en een goedkoper fullHD abonnement (met wat betere bescherming tegen het openen van meerdere streams) zodat je mensen met een kleine portemonnee toch de mogelijkheid had kunnen geven om te kijken, maar dat je dan wel maar 1 stream hebt bijvoorbeeld.
Ben het met je eens hoor.Hann1BaL schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:16:
[...]
Ik ben het deels echt wel met je eens, maar die paar tientjes problematisch zijn voor je financiele huishouding, dan is mijn advies sowieso om het abonnement helemaal niet te nemen (of dat nu 65 of 95 euro is op jaarbasis.)
Het is keuzes maken en ik vind het ook vervelend dat Disney (voor de kinderen), Netflix en ook F1TV duurder is, maar ipv EN EN EN, moeten we dan maar OF OF OF kiezen. Dus annuleer zaken.
Het is misschien mijn perceptie, maar vaker lees ik reacties op Tweakers alsof iets een verworven recht is om te kijken. Of dat nu gaat om prijzen of versplintering van content. Het blijft maar een luxe product en je enige methode van invloed is kiezen met de portemonnee.
Enige voordeel in 2024 is dat je bij Viaplay nu ook F1TV pro krijgt en dus voor engels commentaar niet alleen maar F1TV pro kunt kiezen. Viaplay biedt mij weinig meerwaarde, maar ik kan mij voorstellen dat het voor anderen wel interessant is.
Een duurder 4k abonnement en een goedkoper fullHD abonnement (met wat betere bescherming tegen het openen van meerdere streams) zodat je mensen met een kleine portemonnee toch de mogelijkheid had kunnen geven om te kijken, maar dat je dan wel maar 1 stream hebt bijvoorbeeld.
Zag laatst een gezin op tv dat het financieel behoorlijk moeilijk had maar er lagen wel een stuk of drie dure smartphones op tafel en vier abonnementen op div streamingsdiensten dus ja, waar liggen je prioriteiten dan hè.
Maar goed, oordelen is moeilijk natuurlijk, is per gezin weer anders maar het blijven fikse verhogingen in één keer.
Helemaal mee eens hoor. Zelf gooi ik ook Disney er uit ten favoure van Viaplay. Aan de andere kant moet het natuurlijk niet zo zijn dat het op den duur alleen nog maar te doen is voor de 2 of 3 keer modaal verdienende medemens. Juist sport zou zo veel mogelijk voor "iedereen" beschikbaar moeten zijn.Hann1BaL schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:16:
[...]
Ik ben het deels echt wel met je eens, maar die paar tientjes problematisch zijn voor je financiele huishouding, dan is mijn advies sowieso om het abonnement helemaal niet te nemen (of dat nu 65 of 95 euro is op jaarbasis.)
Overige vormen van streaming content kun je inderdaad wegzetten onder het kopje luxe, is mijn mening.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:15
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 29-01-2024 11:41 ]
Dit is het een beetje he. Als er een pay per match kanaal zou bestaan waar een popup komt voor de race begint 'wil je 3 euro betalen om deze race live te mogen zien?', dan vindt iedereen dat prima. Dat is een half glas wijn in een restaurant tegenwoordig.Hann1BaL schreef op maandag 29 januari 2024 @ 08:44:
Voor de hoeveelheid uur die ik er plezier aan beleef zou de 95 euro nog geen probleem zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door FunkyTrip op 29-01-2024 11:42 ]
Dit dus.
*knip*tweakduke schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:40:
[modbreak]
Lees nogmaals eens de topicwarning, de vorige modbreaks en de uitleg in het feedbacktopic waarom we geografische omzeiling door middel van VPN of trucks & hacks niet toestaan.[/]
Commentaar op de moderatie mag constructief per DM.
[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 29-01-2024 11:48 ]
wat een slowchat over die prijsverhoging zeg.. het is vrij simpel, of je hebt het er voor over, of niet.
Ik vind 95 euro voor een streaming dienst die soms 1997 streaming kwaliteit levert op iPad, ATV, of browser veel te veel.
De klachten die je soms voorbij ziet komen bij @F1Help X/Twitter account zijn niet mals, en die kan ik alleen maar beamen.
Zelfs als ik nu op mijn ATV de Jonathan Palmer terugblik van Abu Dhabi 2023 terug kijk, stottert het als een dolle, terwijl mijn SpeedTest makkelijk 90Mb/s trekt.
Ik zie tegen de start van het seizoen nog wel of ik me nog eens aan een abonnement waag: fool me once, shame on you enz.
De klachten die je soms voorbij ziet komen bij @F1Help X/Twitter account zijn niet mals, en die kan ik alleen maar beamen.
Zelfs als ik nu op mijn ATV de Jonathan Palmer terugblik van Abu Dhabi 2023 terug kijk, stottert het als een dolle, terwijl mijn SpeedTest makkelijk 90Mb/s trekt.
Ik zie tegen de start van het seizoen nog wel of ik me nog eens aan een abonnement waag: fool me once, shame on you enz.
My name is Karl. Ich bin expert.
Grappig hoe de ervaring zo kan verschillen, ik heb juist op veel verschillende apparaten (google tv, Android telefoon, iPad en internetbrowser) vrijwel altijd een stabiel signaalKarlHungus schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:39:
Ik vind 95 euro voor een streaming dienst die soms 1997 streaming kwaliteit levert op iPad, ATV, of browser veel te veel.
Het zou me niet verbazen als er weer een 20% kortingsactie komt eind februari. 76 euro maakt het weer wat draaglijker.
Kruitdamp schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:44:
[...]
Grappig hoe de ervaring zo kan verschillen, ik heb juist op veel verschillende apparaten (google tv, Android telefoon, iPad en internetbrowser) vrijwel altijd een stabiel signaal
/f/image/JBvkhar58goCd16XNFk8H6Et.png?f=fotoalbum_large)
Dit was op sommige momenten totaal niet ongebruikelijk. Of een vreselijke lange buffer, zodat je ineens weer 30 seconden achter de racefeiten aan liep.
Mijn Sony Ericsson P900 maakte 20 jaar geleden nog betere filmpjes
Dan zal het vast aan jouw bagger apparaten of verbinding hebben gelegen. Bij mij bij zowel Ziggo en KPN altijd perfect. Op alle apparaten, ook draadloos. Alleen bij de seizoensafsluiter vorig jaar even problemen bij het starten van de preshow stream. Maar dat was tijdens de race geen enkel probleem.KarlHungus schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:56:
[...]
[Afbeelding]
Dit was op sommige momenten totaal niet ongebruikelijk. Of een vreselijke lange buffer, zodat je ineens weer 30 seconden achter de racefeiten aan liep.
Mijn Sony Ericsson P900 maakte 20 jaar geleden nog betere filmpjes
[ Voor 2% gewijzigd door alex3305 op 30-01-2024 16:22 . Reden: revert ]
*knip*alex3305 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:59:
[...]
Dan zal het vast aan jouw bagger apparaten of verbinding hebben gelegen. Bij mij bij zowel Ziggo en KPN altijd perfect. Op alle apparaten, ook draadloos. Alleen bij de seizoensafsluiter vorig jaar even problemen bij het starten van de preshow stream. Maar dat was tijdens de race geen enkel probleem.
Dat is iets voor een topic report.
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 30-01-2024 13:09 ]
Een SpeedTest is een momentopname voor maximale snelheid, niet een indicatie van een stabiele verbinding over een langere periode van tijd.KarlHungus schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:39:
Elke post die klaagt over streamingkwaliteit zonder uit te wijden over de netwerksituatie neem ik (en waarschijnlijk een F1TV support team) niet serieus. Vaak zit het probleem aan de kant van de gebruiker en niet aan de kant van de streamingdienst. Zonder meer details is dat de aanname die gedaan wordt.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
*off-topic flamebait.The Zep Man schreef op maandag 29 januari 2024 @ 16:32:
[...]
Een SpeedTest is een momentopname voor maximale snelheid, niet een indicatie van een stabiele verbinding over een langere periode van tijd.
Elke post die klaagt over streamingkwaliteit zonder uit te wijden over de netwerksituatie neem ik (en waarschijnlijk een F1TV support team) niet serieus. Vaak zit het probleem aan de kant van de gebruiker en niet aan de kant van de streamingdienst. Zonder meer details is dat de aanname die gedaan wordt.
[ Voor 14% gewijzigd door tweakduke op 30-01-2024 13:10 ]
Mwa, ik heb toch ook vaak genoeg wel even gehad dat de kwaliteit terug schakelde of dat de stream even haperde hoor... En dat ligt echt niet aan mijn netwerk of apparatuur. Het gebeurt bij mij niet zo vaak en ik ben misschien ook iets minder kritisch dat ik er geen probleem van maak, maar claimen dat f1tv een onfeilbare perfecte dienst is en dat iemand die klaagt dus wel bagger apparatuur zal hebben vind ik toch erg vreemd.
Gamertag: FinrazielNL
Bij mij werkt F1TV echt feilloos in al die jaren dat ik het gebruik. Ik zet de kwaliteit altijd vast op de hoogste optie dat hapert echt werkelijk waar nooit. Dat zou ik ook meteen merken omdat mijn sync met GrandPrix Radio dan naar de vaantjes zou gaan. En ik stream uitsluitend via wifi.Finraziel schreef op maandag 29 januari 2024 @ 16:42:
Mwa, ik heb toch ook vaak genoeg wel even gehad dat de kwaliteit terug schakelde of dat de stream even haperde hoor... En dat ligt echt niet aan mijn netwerk of apparatuur. Het gebeurt bij mij niet zo vaak en ik ben misschien ook iets minder kritisch dat ik er geen probleem van maak, maar claimen dat f1tv een onfeilbare perfecte dienst is en dat iemand die klaagt dus wel bagger apparatuur zal hebben vind ik toch erg vreemd.
De user postte verder ook niets over diens setup. Behalve dan dat die een ATV heeft. Tja. Dan kan ik alleen maar aannemen dat het aan de kwaliteit van diens setup ligt

[ Voor 9% gewijzigd door alex3305 op 29-01-2024 16:53 ]
Nee, die ervaring heb ik niet. Toen Ziggo hem net kwijt was, had F1TV er in het begin wel echt even moeite mee, hoor. Dat werd wel snel beter maar ze hebben echt wel issues gehad. Tegenwoordig overigens niks te klagen!alex3305 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 16:50:
[...]
Bij mij werkt F1TV echt feilloos in al die jaren dat ik het gebruik. Ik zet de kwaliteit altijd vast op de hoogste optie dat hapert echt werkelijk waar nooit. Dat zou ik ook meteen merken omdat mijn sync met GrandPrix Radio dan naar de vaantjes zou gaan. En ik stream uitsluitend via wifi.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
off-topic.
[ Voor 95% gewijzigd door tweakduke op 30-01-2024 13:10 ]
Met zo'n streaming diensten kan het op veel vlakken fout gaan, elke situatie is anders.
Heb zelf weinig last van problemen maar dat wil niet zeggen dat andere het niet hebben.
Laten we elkaar daar niet op afzeiken.
Heb zelf weinig last van problemen maar dat wil niet zeggen dat andere het niet hebben.
Ik zeik niemand af omdat die problemen heeft. Ik geef enkel aan dat men vaak klaagt, maar zelf niet actief bijdraagt aan het komen tot een oplossing.powerboat schreef op maandag 29 januari 2024 @ 18:50:
"Zoveel haperingen! F1TV, wat een kloteservice!"
En wat heeft iemand aan deze opmerking...?
[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 29-01-2024 20:59 ]
Sorry, was niet op jou gericht. Maar meer in het algemeen.The Zep Man schreef op maandag 29 januari 2024 @ 20:59:
[...]
Ik zeik niemand af omdat die problemen heeft. Ik geef enkel aan dat men vaak klaagt, maar zelf niet actief bijdraagt aan het komen tot een oplossing.
"Zoveel haperingen! F1TV, wat een kloteservice!"
En wat heeft iemand aan deze opmerking...?
Eens, maar zo het topic in komen banjeren:powerboat schreef op maandag 29 januari 2024 @ 18:50:
Met zo'n streaming diensten kan het op veel vlakken fout gaan, elke situatie is anders.
[E]en streaming dienst die soms 1997 streaming kwaliteit levert [...]
[De stream] stottert het als een dolle, terwijl mijn SpeedTest makkelijk 90Mb/s trekt.
En dan een half screenshot als bewijs. Is toch ook gewoon vragen om een gelijke reactie? Dan zal het vast aan die persoon diens apparatuur of de kwaliteit daarvan liggen. Ik kan ook een screenshot maken met 360p kwaliteit en klagen dat F1TV bagger isMijn Sony Ericsson P900 maakte 20 jaar geleden nog betere filmpjes

Nogmaals, bij mij - en bij velen in mijn kennissenkring - werkt F1TV echt al jaren dikke prima. Het enige waar ik nog weleens last mee heb zijn bugs in de clients.
Ook eens, het is natuurlijk ook niet netjes om met een gestrek been erin te gaan zondere enige onderbouwing.alex3305 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 22:01:
[...]
Eens, maar zo het topic in komen banjeren:
[...]
[...]
[...]
[...]
En dan een half screenshot als bewijs. Is toch ook gewoon vragen om een gelijke reactie? Dan zal het vast aan die persoon diens apparatuur of de kwaliteit daarvan liggen. Ik kan ook een screenshot maken met 360p kwaliteit en klagen dat F1TV bagger is. Ik ging er wellicht te gechargeerd in - heb ik ook aangepast - maar bovenstaande draagt eveneens 0,0 bij aan dit topic. Kom op, we zitten hier op Tweakers, niet op Facebook/X/Twitter/TikTok. Zoals @The Zep Man terecht opmerkt, klagen over streamingkwaliteit zonder iets over de situatie te noemen draagt niets bij.
Nogmaals, bij mij - en bij velen in mijn kennissenkring - werkt F1TV echt al jaren dikke prima. Het enige waar ik nog weleens last mee heb zijn bugs in de clients.
En ja het is hier geen tiktok of X
Zojuist toch een prijsverhoging gehad, ondanks dat ik al jaren f1tv afneem.
Iemand enig idee wanneer de F1 tv actie gaat lopen?
“There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.”
Eigenlijk ieder jaar net voor de wintertests.Vinnie2k schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 07:37:
Zojuist toch een prijsverhoging gehad, ondanks dat ik al jaren f1tv afneem.
Vorig jaar heb ik op 27 februari een nieuw abo afgesloten.
Ik verwacht dat rond die tijd weer te doen ;-)
Mijn abo loopt dus nog tot na de wintertests van dit seizoen (21 tot 24 feb). Dus ik kan afwachten tot de eerste race
[ Voor 13% gewijzigd door vliegnerd op 30-01-2024 07:47 ]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
vliegnerd schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 07:43:
[...]
Eigenlijk ieder jaar net voor de wintertests.
Vorig jaar heb ik op 27 februari een nieuw abo afgesloten.
Ik verwacht dat rond die tijd weer te doen ;-)
/f/image/Qfx7uTBrNTy3evH4hccvPiVE.png?f=fotoalbum_large)
Wel jammer, had wel verwacht dat de kosten gelijk zouden blijven voor bestaande abbo's.
Nja, even wachten op de acties, ben wel benieuwd of er anderen zijn die ook een verhoging bij een doorlopend abbo hebben gehad. Vind dit eigenlijk maar raar.
“There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.”
Ik had mijn abo nog niet opgezegd in afwachting van de prijs, maar na ontvangst van de mail met 30% prijsverhoging natuurlijk wel direct opgezegd.Vinnie2k schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 07:49:
[...]
[Afbeelding]
Wel jammer, had wel verwacht dat de kosten gelijk zouden blijven voor bestaande abbo's.
Nja, even wachten op de acties, ben wel benieuwd of er anderen zijn die ook een verhoging bij een doorlopend abbo hebben gehad. Vind dit eigenlijk maar raar.
Ik zie wel of er ergens voor de eerste race nog een betere deal langskomt.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
35 pagina's met mededelingen of iemand zijn abbo wel of niet wil verlengen.
hebben we iedereen gehad nu?
Ik had het al wel hier gemeld, maar nog geen screenshot geplaatst. …Ragnar9999 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 08:06:
35 pagina's met mededelingen of iemand zijn abbo wel of niet wil verlengen.
ja verdorie, doe dat dan.Tha Deo schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 08:07:
[...]
Ik had het al wel hier gemeld, maar nog geen screenshot geplaatst. …
daar zat ik nog op te wachten
oeh oeh! Ik ook!Ragnar9999 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 08:11:
[...]
ja verdorie, doe dat dan.
daar zat ik nog op te wachten
:fill(white):strip_exif()/f/image/8cL3MK1nJzdmpASj2ZkE0Hsb.png?f=user_large)
Collega wil over de grens (nou ja, ander continent) gaan shoppen vanwege de verhoging. Maar die is groot fan en zal zeker wel weer kopen en kijken. Zelf zal ik ook wel weer verlengen, maar met massaal opzeggen geef je in ieder geval een duidelijke boodschap.... Dan is de vraag enkel of ze genoeg schrikken om met een leuke aanbieding te komen straks.Misschien wordt de jaarlijkse aanbieding nu wel de oude prijs
Met wat pech is het hetzelfde als Netflix. Daar riep ook iedereen moord en brand, maar ze maken nu meer winst dan voor ze account sharing tegengingen....
Netflix heb ik er wel een jaar geleden uit gegooid bij de prijsverhoging. Toen, toen F1 en Amazon de prijs nog niet hadden verhoogd, had ik voor de prijs die ik voor Netflex betaalde Amazon Prime, F1TV, HBO Max en Discovery Plus. En alles wat ik van Netflix wou ging weer lekker ouderwets via Torrents alternatieve bronnenWaah schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:19:
Met wat pech is het hetzelfde als Netflix. Daar riep ook iedereen moord en brand, maar ze maken nu meer winst dan voor ze account sharing tegengingen....
Oei, torrents, zal wel weer een waarschuwing komen 🫢Erazzzer schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:26:
[...]
Netflix heb ik er wel een jaar geleden uit gegooid bij de prijsverhoging. Toen, toen F1 en Amazon de prijs nog niet hadden verhoogd, had ik voor de prijs die ik voor Netflex betaalde Amazon Prime, F1TV, HBO Max en Discovery Plus. En alles wat ik van Netflix wou ging weer lekker ouderwets via Torrents.
japioo33 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:35:
[...]
Oei, torrents, zal wel weer een waarschuwing komen 🫢
offtopic:
Uit eerdere reacties maak ik op dat je oud(er) bent. Maar ik wil toch graag even melden dat je je echt al dagenlang als een klein kind gedraagd met elke keer schoppen tegen het VPN gebeuren en de les dat Tweakers / de mods dat onderwerp hier niet willen zien blijkbaar niet aan komt. En als je die regel niet bevalt ben je vrij om een eigen website / forum te beginnen waar je naar hartelust elke 5 minuten kunt posten dat VPNs volkomen legaal en veel veiliger zijn. Ik zal jou posts in ieder geval niet missen. Want behalve "VPN", " VPN" en "waarom mag hier niet over VPN gesproken worden?!" heb ik je nog niks zien bijdragen.
Uit eerdere reacties maak ik op dat je oud(er) bent. Maar ik wil toch graag even melden dat je je echt al dagenlang als een klein kind gedraagd met elke keer schoppen tegen het VPN gebeuren en de les dat Tweakers / de mods dat onderwerp hier niet willen zien blijkbaar niet aan komt. En als je die regel niet bevalt ben je vrij om een eigen website / forum te beginnen waar je naar hartelust elke 5 minuten kunt posten dat VPNs volkomen legaal en veel veiliger zijn. Ik zal jou posts in ieder geval niet missen. Want behalve "VPN", " VPN" en "waarom mag hier niet over VPN gesproken worden?!" heb ik je nog niks zien bijdragen.
Ach weet je, je doet maar hoor. Ik lees hier nu al ik weet niet hoeveel posts over wat het nu toch gaat kosten en hoe duur het allemaal is, noem ik nu ook niet direct nuttige bijdragen. En daarbij, ik ben niet begonnen over die vpn's.RobertMe schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:56:
[...]
offtopic:
Mijn andere bijdragen gingen toch echt over de kwaliteit van Viaplay en F1. Dat is volgens mij waar dit topic over gaat, niet uit den treure over de prijs van de abonnementen.
Maar het is goed hoor.
Nou hoop gezeur over een paar euro in mijn beleving, het plezier dat er er 23 weken per jaar uithaal staat niet in verhouding. Voor 153,48 Euro per jaar , 1 keer uit eten minder en het is terugverdiend...Ben echt wel tevreden over Viaplay en vind de verslaggeving zeker niet slechter dan Olav en Jack. Olav is vooral vol van zichzelf tot het vervelende aan toe en Jack kan helemaal niks.
:fill(white):strip_exif()/f/image/7xi66lwKTApRGBzCnDga5m0t.png?f=user_large)
Ach, ik til daar niet zo zwaar aan, live op de tribune heb je ook geen commentaar en zie je ook nog eens minder. Vind het wel prima zo.djeck schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:26:
Nou hoop gezeur over een paar euro in mijn beleving, het plezier dat er er 23 weken per jaar uithaal staat niet in verhouding. Voor 153,48 Euro per jaar , 1 keer uit eten minder en het is terugverdiend...Ben echt wel tevreden over Viaplay en vind de verslaggeving zeker niet slechter dan Olav en Jack. Olav is vooral vol van zichzelf tot het vervelende aan toe en Jack kan helemaal niks.![]()
[Afbeelding]
Daarentegen zie ik als ik inlog dit. Wat is het nu?Vinnie2k schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 07:49:
[...]
[Afbeelding]
/f/image/JaPUjDicLEzv0UxBgXADZFRY.png?f=fotoalbum_large)
Cash is king.
Ik zal ze wel even een mailtje sturen dat ze jou vergeten zijnmk1992 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:29:
[...]
Daarentegen zie ik als ik inlog dit. Wat is het nu?![]()
[Afbeelding]
Edit: vreemd, ik log net in en zie hetzelfde staan. Ga er voor nu maar gewoon vanuit dat dit een foutje is... Maar als jij niets zegt, zeg ik ook niks
Olav en Jack was ik ook helemaal zat, en het commentaar van ViaPlay vind ik ook helemaal niets. Moet zeggen dat ik afgelopen jaar met een stuk meer plezier naar Sky heb geluisterd. Ja, ze kunnen biased zijn en Ted Kravitz is een kwal, maar die hoor je gelukkig niet vaak. Crofty en Brundle voegen mijns inziens een hoop toe tijdens een race.djeck schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:26:
Nou hoop gezeur over een paar euro in mijn beleving, het plezier dat er er 23 weken per jaar uithaal staat niet in verhouding. Voor 153,48 Euro per jaar , 1 keer uit eten minder en het is terugverdiend...Ben echt wel tevreden over Viaplay en vind de verslaggeving zeker niet slechter dan Olav en Jack. Olav is vooral vol van zichzelf tot het vervelende aan toe en Jack kan helemaal niks.![]()
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door JobKlimop op 30-01-2024 12:34 ]
Qua mail niet vergeten, die heb ik gehad. Maar loginomgeving laat niks horen over nieuwe prijs. Dus daarom: wat wordt het nu?JobKlimop schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:33:
[...]
Ik zal ze wel even een mailtje sturen dat ze jou vergeten zijn
Cash is king.
Assume the worst, hope for the best
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Maar is Ted Kravitz niet de F1 eigen commentator en niet van Sky? Zelf vind ik de Sky commentaar echt drie keer niks vergeleken met wat F1 zelf doet
Moet zeggen dat ik het eigen commentaar van F1 nog niet geprobeerd heb, voornamelijk omdat ik Crofty en Brundle vermakelijk genoeg vind. Kravitz doet volgens mij wel de post race interviews, etc. Weet alleen niet of dat vanuit Sky of F1 wordt georganiseerd.alienfruit schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:49:
Maar is Ted Kravitz niet de F1 eigen commentator en niet van Sky? Zelf vind ik de Sky commentaar echt drie keer niks vergeleken met wat F1 zelf doet
Vanochtend stond er nog de nieuwe prijs bij mij. Nu staat er bij mij ook de oude prijs...mk1992 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:34:
[...]
Qua mail niet vergeten, die heb ik gehad. Maar loginomgeving laat niks horen over nieuwe prijs. Dus daarom: wat wordt het nu?
Zouden ze toch teveel opzeggingen hebben gehad?

Ik heb de verlenging maar weer aangezet. Als die prijs weer veranderd haal ik de verlenging er weer af

Volgens mij Sky. Ik kijk altijd F1 commentaar omdat ik Crofty en Brundle prima vond, tot ik het eigen commentaar hoorde. Meer kennis, ook regelmatig oud coureurs als Couldhart die ook wat kunnen vertellen... En een stuk rustiger en iets minder Bias naar britse coureurs. Nog steeds wel wat, maar dat mag ook wel. Maar ze kijken wel meer naar het hele veld en alles wat daar gebeurd.JobKlimop schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:52:
[...]
Moet zeggen dat ik het eigen commentaar van F1 nog niet geprobeerd heb, voornamelijk omdat ik Crofty en Brundle vermakelijk genoeg vind. Kravitz doet volgens mij wel de post race interviews, etc. Weet alleen niet of dat vanuit Sky of F1 wordt georganiseerd.
dat "lights out and away we go" was ik na een tijdje wel klaar mee. Het is hypen voor het hypen soms, terwijl er gewoon niets gebeurd.
Dat ligt je wel (zie fans van Olaf) of dat ligt je niet (zie fans van Viaplay duo). De hele Nederlandse taal ligt me niet, dus daarom F1 commentaar
Dat is gewoon een zinnetje om.die halve seconde na het uitgaan van de lichten te overbruggen naar dat die daadwerkelijk iets zinvols kan zeggen. Hij zou ook zijn mond kunnen houden en pas beginnen met praten bij de eerste bocht als het een "saaie" start is, maar dat is nog raarder. Dus zegt die dit, en vaak kan die dan meteen verder babbelen met wie een goede / slechte start had. En met een beetje pech gebeurt er onmiddellijk iets waardoor die toevallig een keer het zinnetje nog sneller moet afraffellen.Waah schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:56:
dat "lights out and away we go" was ik na een tijdje wel klaar mee.
Ik begrijp de reden, maakt hem niet minder een (zoals mijn partner het noemde) hyperactieve hamster. juist daardoor moet die nog sneller heb ik het idee.
Maar zoals ik zei, personal preference.
Maar zoals ik zei, personal preference.
Bij mij en vele andere in dit topic staat er de oude prijs. Ik heb zelf op die plek nooit de nieuwe prijs zien staan.Waah schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:53:
Nu staat er bij mij ook de oude prijs...
Ik had de mail nog eens gelezen. Mijn einddatum is 29 februari. In de mail staat letterlijk:
Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 29 februari 2024 met €30.00 verhoogd naar €94.99.
Wat ik dikgedrukt heb is het belangrijkste stuk. Daarmee boeit het dus helemal niks wat er nu in het account staat, want OP 29 februari wordt het verhoogd.
Het zou wel netjes zijn als ze het gewoon direct duidelijk vermelden in het account, om de verwarring te voorkomen....
Ik heb in ieder geval geannuleerd om af te wachten of er nog een actie komt, en anders verleng ik alsnog.
Ja, en die datum in de e-mail is gepersonaliseerd. In de e-mail die ik heb ontvangen staat de 27e, mijn einddatum.Plenkske schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 13:46:
[...]
Bij mij en vele andere in dit topic staat er de oude prijs. Ik heb zelf op die plek nooit de nieuwe prijs zien staan.
Ik had de mail nog eens gelezen. Mijn einddatum is 29 februari. In de mail staat letterlijk:
Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 29 februari 2024 met €30.00 verhoogd naar €94.99.
Wat ik dikgedrukt heb is het belangrijkste stuk. Daarmee boeit het dus helemal niks wat er nu in het account staat, want OP 29 februari wordt het verhoogd.
Het zou wel netjes zijn als ze het gewoon direct duidelijk vermelden in het account, om de verwarring te voorkomen....
Ik heb in ieder geval geannuleerd om af te wachten of er nog een actie komt, en anders verleng ik alsnog.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Misschien moeten de gene die niet ongeveer 100 euro per jaar (8,33 pm) over hebben om F1 te kijken naar de Keukenkampioenschap gaan kijken of tennis op Eurosport. Ik zie hier bij 100 pagina's met geklaag, 'mijn abonnement is 10% goedkoper' etc hier voorbij komen, ik wil Olaf Mol, die 2 zijn niet om aan te horen etc
Kies voor óf F1TVPro of ViaPlay. een andere keuze is er niet en gefeliciteerd als je wat korting hebt. Misschien een aparte topic maken waar je het goedkoopste F1 kunt kijken?
Stop ieder geval met die kosten topics. Dank
Kies voor óf F1TVPro of ViaPlay. een andere keuze is er niet en gefeliciteerd als je wat korting hebt. Misschien een aparte topic maken waar je het goedkoopste F1 kunt kijken?
Het topic heet letterlijk: Kwaliteit van de uitzendingen (waar commentaar bij hoort) en waar te kijken (viaplay/F1TV)jvbragt schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:16:
Misschien moeten de gene die niet ongeveer 100 euro per jaar (8,33 pm) over hebben om F1 te kijken naar de Keukenkampioenschap gaan kijken of tennis op Eurosport. Ik zie hier bij 100 pagina's met geklaag, 'mijn abonnement is 10% goedkoper' etc hier voorbij komen, ik wil Olaf Mol, die 2 zijn niet om aan te horen etc
Ik weet niet waar jij het verder over wil hebben?
Ik ben zelf wel benieuwd met welke "verbeteringen" F1TV gaat doorvoeren, zoals gemeld in de prijsverhoging. Hopelijk gaat het sneller dan de verbeteringen zoals chromecast support wat 2 a 3 jaar duurde tussen aankondiging en release

Ik zie hier ook niets over de prijsverhoging. Heb ook geen mail gehad. Schoonvader wel. Die heeft het in maart 2023 (pas) geactiveerd. Hier vernieuwd de subscription op 7-2. De prijs die (nu) wordt getoond is nog steeds 64,99 euro;Waah schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:53:
[...]
Vanochtend stond er nog de nieuwe prijs bij mij. Nu staat er bij mij ook de oude prijs...
Zouden ze toch teveel opzeggingen hebben gehad?Of hebben ze een backup terug moeten zetten
![]()
Ik heb de verlenging maar weer aangezet. Als die prijs weer veranderd haal ik de verlenging er weer af
:fill(white):strip_exif()/f/image/QYlHQNr8FqCZFGyoC9MjzkQC.png?f=user_large)
Mijn boefje is liev!
Wedje leggen dat je gewoon 94,99 mag neerleggen?JB schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:33:
[...]
Ik zie hier ook niets over de prijsverhoging. Heb ook geen mail gehad. Schoonvader wel. Die heeft het in maart 2023 (pas) geactiveerd. Hier vernieuwd de subscription op 7-2. De prijs die (nu) wordt getoond is nog steeds 64,99 euro;
[Afbeelding]
7 Februari of 2 Juli?JB schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:33:
[...]
Ik zie hier ook niets over de prijsverhoging. Heb ook geen mail gehad. Schoonvader wel. Die heeft het in maart 2023 (pas) geactiveerd. Hier vernieuwd de subscription op 7-2. De prijs die (nu) wordt getoond is nog steeds 64,99 euro;
[Afbeelding]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik kan bevestigen dat mijn F1TV abonnement een paar dagen terug was verlengd (24 januari) via Google Play Store. De oude €65,- prijs. Afgelopen vrijdag (26e) van mijn bankrekening afgeschreven via PayPal 
Zal voor mij volgend jaar wel verhoogt worden denk ik.
95 euro. Ik had hetzelfde en een support ticket geopend. Resultaat: 95 euro vanaf 27/2/2024 meneer.mk1992 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:34:
[...]
Qua mail niet vergeten, die heb ik gehad. Maar loginomgeving laat niks horen over nieuwe prijs. Dus daarom: wat wordt het nu?
Engelse notatie
Mijn boefje is liev!
Jawel een andere keuze is er wel, daarom was ik ook aan het vissen naar mogelijkheden en technische weetjes. Alleen worden die weer verwijderd, maar dan weet ik in ieder geval waar ik moet zoeken. Dat jij dat niet leuk vind heb ik even geen boodschap aan.jvbragt schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:16:
Idem hier:JB schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:33:
[...]
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/3rw7ktkb3T4ZFIiQCid8FrYh.png?f=user_large)
Maar prijsverhoging of niet, ik blijf toch lekker zitten. Geen zin in gedoe, ik vind de kwaliteit van F1TV Pro uitstekend. Het enige waar ik wel van baal is dat Race Control niet meer werkt en ik met de alternatieven niet zo relaxt kan casten naar Chromecast. Maar soit.
Edit: Mijn grootste ergernis is trouwens dat ik niet in staat ben -ook niet met de officiële app- verlaat met een race te beginnen. Wanneer ik een race die reeds begonnen is start, krijg ik de juiste stream op devices. Maar du moment dat ik kies om die stream naar Chromecast te rossen, begint de Chromecast vrolijk aan de livestream. Bloedirritant en schijnbaar een bekend probleem waar ik meermaals contact met F1TV Pro over heb gehad.
[ Voor 17% gewijzigd door Klauwhamer op 31-01-2024 10:34 ]
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Toch maar eens de FAQ er op na gelezen (welke ineens in het Frans wordt weergegeven), aangezien ik wel een email van de prijsverhoging heb gekregen maar de oude prijs nog bij ‘Mijn abonnement’ staat.
:strip_exif()/f/image/pxOK6rS1eeLLOsqdpAtxQhSi.jpg?f=fotoalbum_large)
Inmiddels dus maar opgezegd. We zien tegen de tijd wel wat we gaan doen.
:strip_exif()/f/image/pxOK6rS1eeLLOsqdpAtxQhSi.jpg?f=fotoalbum_large)
Inmiddels dus maar opgezegd. We zien tegen de tijd wel wat we gaan doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 31-01-2024 11:15 ]
Het is wel echt een farce zo, bij F1TV... De enige mail die ik heb gehad is;
:fill(white):strip_exif()/f/image/zHHoO5FKMTCBNhRPnp8ZqmpT.png?f=user_large)
Mijn boefje is liev!
Valt wel mee. Jij hebt geluk en zit qua datum net voor de prijsverhoging in gaat voor verlengingen.JB schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:37:
Het is wel echt een farce zo, bij F1TV... De enige mail die ik heb gehad is;
[Afbeelding]
Ik weet niet precies wat de grens is, ergens na 20 februari ?
Ja er staat waar, niet waar het goedkoopste. Je moet nu door 160 pagina's gevraag en geklaag over de prijsverhoging en screenshots van F1Tv abonnementen met "kijk dit van mij is nog niet opgehoogd"Waah schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:21:
[...]
Het topic heet letterlijk: Kwaliteit van de uitzendingen (waar commentaar bij hoort) en waar te kijken (viaplay/F1TV)
Ik weet niet waar jij het verder over wil hebben?
Ik ben zelf wel benieuwd met welke "verbeteringen" F1TV gaat doorvoeren, zoals gemeld in de prijsverhoging. Hopelijk gaat het sneller dan de verbeteringen zoals chromecast support wat 2 a 3 jaar duurde tussen aankondiging en release
Deleted
[ Voor 96% gewijzigd door Amaze86 op 31-01-2024 12:59 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nog steeds geen mail gehad hier.Plenkske schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 13:46:
[...]
Bij mij en vele andere in dit topic staat er de oude prijs. Ik heb zelf op die plek nooit de nieuwe prijs zien staan.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Bij mij via Apple, €64,99 zojuist. Er staat nu wel voor verlenging op 31-01-2025 €94,99.NeverSettle schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 17:46:
Ik kan bevestigen dat mijn F1TV abonnement een paar dagen terug was verlengd (24 januari) via Google Play Store. De oude €65,- prijs. Afgelopen vrijdag (26e) van mijn bankrekening afgeschreven via PayPal
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Hier idem, nog geen mail ontvangen terwijl mijn abonnement vorig jaar is afgesloten op 20 februari 2023 en deze is vanwege uitstel GP Italië verlengd met 7 dagen naar 27-02-2024.
Nergens een mail of een aankondiging in mijn accountoverzicht te vinden over een eventuele aanstaande verhoging. Sterker nog, er staat letterlijk dat ik na mijn introductie korting van afgelopen jaar €64.99 zal gaan betalen.
Het komt in ieder geval ongelofelijk knullig en chaotisch over dat ze geen duidelijkheid kunnen verstrekken.
En inmiddels begrepen dat zijn abonnement voor 349TL (omgerekend € 11 ofzo) is verlengd.YakuzA schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 16:28:
[...]
Slechts 9x de inflatie daar dus(tussen de 60 en 70%)
Maar die prijs voor Turkije was idd voorheen relatief erg goedkoop.

Ik kan uberhaupt niet bij 'mijn'abonnement by formule1. Sinds gisteren krijg ik daar steeds: unexpected error has occured etc etc.
Nu maar aan support gevraagd mijn abonnement stop te zetten. Ben benieuwd
Nu maar aan support gevraagd mijn abonnement stop te zetten. Ben benieuwd
Ik heb een neef in India en daar is het nog steeds €28. Misschien wil hij wel een abbo voor me aanmakenYakuzA schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 16:28:
[...]
Slechts 9x de inflatie daar dus(tussen de 60 en 70%)
Maar die prijs voor Turkije was idd voorheen relatief erg goedkoop.
Toevallig laatst mijn subscription via Google Play bekeken en daarin staat dat ik bij de volgende verlenging gewoon de prijsverhoging ga betalen ondanks dat ik vorig jaar een heel jaarabonnement heb afgesloten. Heb hier nooit een mail over gehad. Paar dagen geleden contact gezocht met hun support en het enige wat zij zeggen is dat 'wij al onze abonnees informeren over wijzigingen'.
Absoluut waardeloos.
Heb nu al 7x hetzelfde moeten zeggen maar zij willen hun fout gewoon niet toegeven. Ik ga aan mijn kant ook gewoon door, want ik heb volgens hun eigen regels gewoon recht op de reguliere prijs zonder verhoging. Helaas heb ik bij mijn vorige klantservice baantje geleerd dat de aanhouder wint, dus dat ga ik nu ook moeten gebruiken
Het lijkt bij iedereen anders te zijn ?
Hier via Google Play met eind datum 8 febr 2024 bericht, Ga akkoord met de nieuwe prijs om je abbonement te houden.
Mijn zwager via Google Play eind datum 21 febr 2024 bericht, Prijs wordt verhoogd op 21 feb 2025.
Kennis via Google Play eind datum 20 febr 2024 bericht, Prijs wordt verhoogd op 20 feb 2025.
Hier via Google Play met eind datum 8 febr 2024 bericht, Ga akkoord met de nieuwe prijs om je abbonement te houden.
Mijn zwager via Google Play eind datum 21 febr 2024 bericht, Prijs wordt verhoogd op 21 feb 2025.
Kennis via Google Play eind datum 20 febr 2024 bericht, Prijs wordt verhoogd op 20 feb 2025.
2023 was vorig jaar, bedoel je niet 2024?De HvE schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:46:
Het lijkt bij iedereen anders te zijn ?
Hier via Google Play met eind datum 8 febr 2023 bericht, Ga akkoord met de nieuwe prijs om je abbonement te houden.
Yep 2024 foutje, aangepast.Olaf van der Spek schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:14:
[...]
2023 was vorig jaar, bedoel je niet 2024?
Google Play store zal toch niet dezelfde fout als ik maken.
Prijs wordt verhoogd op 21 feb 2024 ipv 2025
[ Voor 26% gewijzigd door De HvE op 01-02-2024 15:29 ]
Is F1 TV beschikbaar in Spanje (op vakantie) ?
Volgens https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule-nl.html is het normaal niet beschikbaar maar het is mij niet duidelijk hoe dat zit als je een NL abo hebt.
Volgens https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule-nl.html is het normaal niet beschikbaar maar het is mij niet duidelijk hoe dat zit als je een NL abo hebt.
https://support.formula1....ing-abroad?language=en_USOlaf van der Spek schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:59:
Is F1 TV beschikbaar in Spanje (op vakantie) ?
Als je thuisland een EU land is dan heb je in de EU dus altijd toegang tot je "eigen" content. Dus de Nederlandse content zie je ook in de Spanje.
Is al duizend miljard jaar de straattaal afkorting:meesje schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:50:
Off topic. Maar waarom typt menigeen ‘abbo’? Het is toch ‘abonnement’?
https://studentenwoordenboek.nl/woord/abbo/
https://straatwoordenboek.nl/woord/abbo
[ Voor 6% gewijzigd door OMD op 01-02-2024 19:04 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
meesje schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:50:
offtopic:
Om dezelfde reden waarom mensen BBQ tikken en niet BBC
Om dezelfde reden waarom mensen BBQ tikken en niet BBC
Alles kan stuk.
Tegenwoordig wordt alles afgekort, liefst nog met hoofdletters.meesje schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:50:
FoMO....OMG ....daar rijdt een EV, of een PHEV enz enz. En dan nog vaak uit het Engels ook.
Vaak moet ik dit soort dingen opzoeken op Google maar de laatste tijd haak ik dan af.
Wordt onleesbaar, denk te lui om volledige woorden te typen, gaat denk ik niet snel genoeg.
japioo33 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:15:
[...]
Tegenwoordig wordt alles afgekort, liefst nog met hoofdletters.
FoMO....OMG ....daar rijdt een EV, of een PHEV enz enz. En dan nog vaak uit het Engels ook.
Vaak moet ik dit soort dingen opzoeken op Google maar de laatste tijd haak ik dan af.
Wordt onleesbaar, denk te lui om volledige woorden te typen, gaat denk ik niet snel genoeg.
offtopic:
De door jou genoemde afkortingen snap ik wel, ook al zijn ze afkomstig uit het Engels. Echter abbo heeft niks te maken met een afkorting. In mijn ogen zijn dat dezelfde personen die abbonement schrijven.
Maar abbo is dus wel gangbaar: https://www.ensie.nl/woor...-populair-taalgebruik/abo Ik word oud.
BBQ vind ik overigens wel weer logisch gezien de klank van de Q.
De door jou genoemde afkortingen snap ik wel, ook al zijn ze afkomstig uit het Engels. Echter abbo heeft niks te maken met een afkorting. In mijn ogen zijn dat dezelfde personen die abbonement schrijven.
Maar abbo is dus wel gangbaar: https://www.ensie.nl/woor...-populair-taalgebruik/abo Ik word oud.
BBQ vind ik overigens wel weer logisch gezien de klank van de Q.
Maar ja, weer lekker on topic. Eerder aangegeven dat ik via Viaplay komend seizoen ga kijken (meerprijs van 9,50 euro via Odido TV indien je al ESPN hebt). ESPN ga per eind mei weer opzeggen want einde voetbalseizoen. Dan ga ik alsnog volle mep voor Viaplay betalen. Kan ik beter even wachten op een mogelijke aanbieding bij F1TV.
[ Voor 4% gewijzigd door meesje op 01-02-2024 20:22 ]
Abbo is gewoon spreektaal. Niets meer en niets minder. Verder niets achter zoeken.meesje schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:50:
Maar het kan ook zijn dat diegenen niet weten hoe je abonnement typt en daarom maar abbo typen.
"When you grow up your heart dies"
Abonnement is met één b omdat de klemtoon op de o ligt. Als bij abbo de klemtoon op de a ligt, dan lijkt het me gerechtvaardigd dat dit met dubbel b is.sjaool schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 00:42:
[...]
Abbo is gewoon spreektaal. Niets meer en niets minder. Verder niets achter zoeken.
Maar het kan ook zijn dat diegenen niet weten hoe je abonnement typt en daarom maar abbo typen.
Klopt, net zoals je Abba uitspreekt.henrid schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 11:24:
[...]
Abonnement is met één b omdat de klemtoon op de o ligt. Als bij abbo de klemtoon op de a ligt, dan lijkt het me gerechtvaardigd dat dit met dubbel b is.
"When you grow up your heart dies"
*knip* nope, niet toegestaan, zie TW
[ Voor 84% gewijzigd door ZieMaar! op 02-02-2024 15:23 ]
Voor diegene die via Google Play Store het F1TV Pro abonnement hebben afgesloten en in hun account het volgende zien.
:strip_exif()/f/image/tihPsCm2SSBowuJ8MRooAOav.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij prijs informatie bekijken "AKKOORD" geven.
Daarna krijg je het volgende beeld en is de prijs voor 2024 gewoon de oude prijs van 65 euro.
PS. Dit werkt voor (als nog) abonnementen die verlopen tot 21 feb 2024, na deze datum mij niet bekend.
:strip_exif()/f/image/tihPsCm2SSBowuJ8MRooAOav.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarna krijg je het volgende beeld en is de prijs voor 2024 gewoon de oude prijs van 65 euro.
PS. Dit werkt voor (als nog) abonnementen die verlopen tot 21 feb 2024, na deze datum mij niet bekend.
:strip_exif()/f/image/xo9dv7NwfbZnKXzhHaHxkHkT.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door De HvE op 02-02-2024 19:10 ]
Op Viaplay is altijd wel wat aan te merken (prijs, beeldkwaliteit, verslaggevers). Maar toegankelijkheid voor doven en slechthorenden hoort daar voor mij ook bij. Nou ja, tot het ooit standaard wordt (of wettelijk afgedwongen) regel ik het maar zelf. Hopelijk zet dit artikel in het AD (ook al is het een regionaal artikel) iets in werking. 
:strip_exif()/f/image/HnuUaRDouVXFKjsm6ScTUUbk.jpg?f=fotoalbum_large)
@Spotmatic Je zou toch denken dat F1TV dat makkelijk zou moeten kunnen toevoegen aan hun app... De vraag is natuurlijk hoe we ze dat aan hun verstand gepeuterd kunnen krijgen.
Ik kreeg trouwens gisteren een mailtje van F1 Fan Voice met een vragenlijst over "Jolyon Palmer's analysis". Kennelijk vinden ze het daar een goed idee om de volgende link te tonen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lCBo5DH2n2Uh1HXKYewosl1c.jpg?f=user_large)
En die vervolgens naar een compleet ander domein te laten verwijzen(tracking).
Ik heb ze dus een mail gestuurd of ze wel goed bij hun hoofd zijn. Als ze dat blijven doen schrijf ik me weer uit bij hun panel.
Ik kreeg trouwens gisteren een mailtje van F1 Fan Voice met een vragenlijst over "Jolyon Palmer's analysis". Kennelijk vinden ze het daar een goed idee om de volgende link te tonen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lCBo5DH2n2Uh1HXKYewosl1c.jpg?f=user_large)
En die vervolgens naar een compleet ander domein te laten verwijzen(tracking).
Ik heb ze dus een mail gestuurd of ze wel goed bij hun hoofd zijn. Als ze dat blijven doen schrijf ik me weer uit bij hun panel.
Wanneer je een F1TV abonnement hebt afgesloten na de proefperiode van Viaplay, dan ga je per juni (in mijn geval), zoals verwacht, gewoon het nieuwe bedrag betalen.De HvE schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 18:43:
Voor diegene die via Google Play Store het F1TV Pro abonnement hebben afgesloten en in hun account het volgende zien.
:fill(white):strip_exif()/f/image/SNItmxhuatZXH86rmWBxGdsi.png?f=user_large)
Eerlijk gezegd vind ik de ondertiteling van F1TV extreem ruk. Het werkt wel, als je Engels, Frans of Spaans leest, maar het is zonder enige interpunctie. BOVENDIEN IS ALLES ALTIJD IN CAPS EN DAT IS NIET INSTELBAAR VRESELIJK DAT GESCHREEUW EN HET GEBREK AAN INTERPUNCTIE MAAKT HET EEN ENORME LETTERBRIJ ZOALS JE ZIET SCHRIJF IK DIT NU OOK ZONDER INTERPUNCTIE ZODAT JE EEN IDEE HEBT HOE DAT WERKT IN F1TV VRESELIJK HE.Wild Chocolate schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 13:12:
@Spotmatic Je zou toch denken dat F1TV dat makkelijk zou moeten kunnen toevoegen aan hun app... De vraag is natuurlijk hoe we ze dat aan hun verstand gepeuterd kunnen krijgen.
Ja, dat is omdat het automatisch gegenereerd is ( hoewel ik ook geen idee heb waarom het dan all-caps moet). Maar dat probleem zou je dus oplossen als de feed uit bovenstaand artikel gebruikt zou worden (bij voorkeur als extra optie "Dutch for the hearing impaired")Spotmatic schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 14:20:
[...]
Eerlijk gezegd vind ik de ondertiteling van F1TV extreem ruk. Het werkt wel, als je Engels, Frans of Spaans leest, maar het is zonder enige interpunctie. BOVENDIEN IS ALLES ALTIJD IN CAPS EN DAT IS NIET INSTELBAAR VRESELIJK DAT GESCHREEUW EN HET GEBREK AAN INTERPUNCTIE MAAKT HET EEN ENORME LETTERBRIJ ZOALS JE ZIET SCHRIJF IK DIT NU OOK ZONDER INTERPUNCTIE ZODAT JE EEN IDEE HEBT HOE DAT WERKT IN F1TV VRESELIJK HE.
Win-win, zou ik zeggen. Dan zou ik misschien wel Engels kunnen kijken met die ondertiteling (mijn vriendin volgt het dan slecht, dus nu geen optie).
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen