Mooi dit topic heeft de frontpage gehaald, het werd eens tijd....... Waar een prijs verhogen al niet goed voor is.
Ik heb vorig jaar de 52 euro betaald en zie nog steeds 64,99 staan. Ik heb met credit card betaald
Wat mij onduidelijk is, moet ik iets doen om te verlengen, of gaan ze dat automatisch doen?
Mijn betaald datum was 24-2, maar staat nu op 2-3, een nutteloos gebaar om je jaarabonnement met een week ter verlengen i.v.m. uitvallen Imola.
Ik zal wel gaan verlengen vermoed ik, zelfs tegen 95 euro. Maar ik ga zo wel overwegen of ik nog wel race ga bezoeken. Dan bespaar ik daar wel op. Vorig jaar door cancelen van Imola toch nog een schade post van 600+ euro (kaartjes wel terug gekregen, hotel niet, die hadden hun prijs verdubbeld, dus betaalde ik 600 extra voor een f1 weekend wat er niet was). Ik was bezig te boeken voor Imola voor dit jaar, dat gaat maar over.... (ik ben over meer zaken ontevreden omtrent de sport, ik ga niet dood aan 30 euro per jaar, het is meer een principe kwestie, en misschien dan maar op de fiets naar Zandvoort als er nog kaarten komen)
Dank daar was ik voor de Topic Start al naar opzoek.
FastFred schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:45:
Eerste race in maart, laatste in december, dus je hebt 10 maand nodig.
Viaplay is 15,99 per maand als je per maand afneemt, dus 10 maand: 159,90
Viaplay is 12,79 per maand als je per jaar afneemt, dus 12 maand: 153,48
F1TV is 11,90 per maand als je per maand afneemt, dus 10 maand: 119
F1TV is 95 per jaar als je per jaar afneemt dus rekenwonders: 95 per jaar
Makkelijk uit te rekenen, makkelijke keuze. Sterker nog, ik heb vorig jaar mijn tv abbo opgezegd, heb alleen nog internet, dat scheelde 2 tientjes per maand, dus deze 3 tientjes over een heel jaar, dikke prima.
Je kan uit met 9 maanden, als je België en Zandvoort bekijkt op een FTA kanaal (NPO/VTR of RTLD met reclame, zo heb ik het (gisteren) ook in de Topic start gezet (ik heb deze hele discussie van de laatste dagen geheel gemist...)
Als je daar een bron voor hebt, want andere mensen melden het anders
meesje schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:55:
De 19e heb ik mijn abonnement opgezegd. Krijg ik toch onderstaande mail. Ze geven aan dat ze gegevens hebben gebruikt van 22 januari…. Gelijk naar mijn abonnementen gegaan, maar deze pagina blijft leeg. Ik denk dat de site een beetje overbelast is met opzeggingen. Morgen nog maar eens proberen. Ik ga straks lekker voor 9,50 euro (Viaplay via Odido) kijken. Premier League vind ik ook interessant.
[Afbeelding]
Kan je mij vertellen hoe je op 9,50 uitkomt bij Odido. Is het een aanbiedingen of bundel korting.
Ik kon gisteren toen ik de tabel in de Topic start heb bijgewerkt er niet veel over vinden.
Tevens zit ik binnenkort op Odido glas, dus ook persoonlijk interessant voor mij
Dan Olaf op GP radio als commentaar er onder. Zit je nog wel met de reclames, maar misschien doen ze picture in picture.....
[
Voor 4% gewijzigd door
jeanj op 24-01-2024 14:00
]