[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 39 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:48

sjaool

Every life should have 9 cats

UltraR-pc schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 01:04:
[...]

Poeh. Dat is wel heel grijs verleden. Over welke jaartallen hebben we het dan?
Dat is inderdaad al een hele tijd terug. Welke jaartallen durf ik zo niet te zeggen maar het zal een jaar of 15 geleden zijn denk ik. :P

[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 24-01-2024 09:18 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:11
@japioo33 zo staat het geschreven ja, maar in de praktijk kan je de race gewoon op meerdere apparaten live kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickey77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:05

Mickey77

Allround ICT-er

Ragnar9999 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:08:
Misschien he...alleen maar een gedachte...is de reden van de prijsverhoging wel o.a. het delen van de abonnementen :)
Ik denk dat de prijs van het abo in de eerste paar jaren bewust heel laag is gehouden. Sinds de kinderziekten (het eerste jaar) er uit waren, kwamen we op 52 euro en dat is in mijn ogen gewoon een heel lage prijs. Nu zien ze ruimte om meer te vragen. Zoals een aantal anderen al schrijven, je krijgt er ook heel goede streams en goede commentatoren voor.

Natuurlijk heeft delen van abo's effect op de prijs, maar als een groot deel van de huidige NL gebruikers niet gaat verlengen... denk je dat de de prijs dan volgend jaar omlaag zal gaan? Lijkt mij niet. Volgens mij is de verhoging een inhaalslag (oftewel ik denk niet dat de prijs vanaf nu elk jaar 3 tientjes omhoog zal gaan, wellicht met de inflatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
sjaool schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 00:33:
Mijn abonnement staat in de Google Playstore ook nog steeds op €64,99 dus ik ben benieuwd. Nu heb ik ruim €45 bij elkaar gespaard met Google Rewards dus valt de verhoging voor mij verder nog wel mee. Wordt het mij allemaal te gortig qua prijs dan zal ik weer teruggrijpen naar het verleden waarbij de F1 niet op de Nederlandse televisie te zien was.
offtopic:
Vraagje hoe spaar je geld bij elkaar met Google Rewards? |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:50
G_Dragon schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:17:
[...]

Ik mag het niet zeggen maar op 2 apparaten live kijken werkt in de praktijk wel ondanks de site anders zegt :X
Is hem al meerdere keren verteld, maar hij leest het niet of wil het niet lezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japioo33
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-09 15:53
[...]

Ik mag het niet zeggen maar op 2 apparaten live kijken werkt in de praktijk wel ondanks de site anders zegt :X
Je bedoelt bij F1 TV Pro neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
japioo33 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:35:
[...]

Je bedoelt bij F1 TV Pro neem ik aan ?
Ja

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
G_Dragon schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:19:
[...]

offtopic:
https://play.google.com/s...pps.paidtasks&hl=nl&gl=US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dank! Moet je verder nog iets speciaals doen om het bij elkaar te sparen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:00
G_Dragon schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:39:
[...]

off topic :)

[ Voor 6% gewijzigd door Arjantje72 op 24-01-2024 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
Pas daar wel goed mee op als je een beetje om je privacy geeft.
Wil je een beetje verdienen geef je wel alles van je prijs.
Het gaat echt maar om centen per vragenlijst dus echt opschieten doet het niet.
Gratis geld verdienen bij Google bestaat niet, je gaat met de billen bloot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
G_Dragon schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:39:
[...]

Je krijgt enquêtes op basis van je locatie (winkels waar je mogelijk bent geweest, de vraag of je er wat hebt gekocht etc.) en verzoeken om recente bonnen te uploaden.
Op zich niet heel erg privacygevoelige informatie, maar die afweging moet je zelf maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
ArthurMorgan schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 06:48:
[...]

offtopic:
Mijn ervaring is dat betalingen van google rewards alleen plaats vinden als je de hele betaling daarvan kunt doen. Dus in jouw geval zou hij naar de tweede betalingssetting gaan.
@sjaool
offtopic:
Google Rewards geld is Play Store tegoed. Als je zelf extra Play Store tegoed koopt, en dus opwaardeert zal het dus wel lukken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:41
[...]

3 ook (op 3 verschillende locaties) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
dutchgio schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:45:
[...]

Je krijgt enquêtes op basis van je locatie (winkels waar je mogelijk bent geweest, de vraag of je er wat hebt gekocht etc.) en verzoeken om recente bonnen te uploaden.
Op zich niet heel erg privacygevoelige informatie, maar die afweging moet je zelf maken.
Goh, en dat noem je niet heel erg privacygevoelige informatie ??

Maar we dwalen nu wel heel erg van het onderwerp af.

[ Voor 5% gewijzigd door japioo33 op 24-01-2024 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Mijn abonnement verloopt volgens de Apple Store op 13-02-24. Heb aangegeven niet automatisch te willen verlengen en kreeg daarna meteen het aanbod om alsnog te gaan verlengen voor €64,99. En als ik in het abonnementenoverzicht kijk staat die €64,99 daar samen met de €94,99 vermeld 8)7

Ik heb op verlengen gedrukt en ben benieuwd wat het gaat worden. Mocht het de €94,99 gaan worden dan overleef ik dit wel maar sowieso zal ik niet lang meer gaan kijken nu er weer een circuit vervangen gaat worden door een stratencircuit. Ik heb geen zin in die flauwekul waarbij je enkel naar hekwerk zit te kijken.
Ik heb overigens nog steeds geen mail gehad over een tariefsverhoging.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ragnar9999 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:21:
[...]

Is hem al meerdere keren verteld, maar hij leest het niet of wil het niet lezen
*knip*
Dat hoeft nu ook weer niet.

[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 24-01-2024 12:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:41
Ik denk dat ik geluk heb. In december '23 is mijn F1TV abo automatisch weer met een jaar verlengd en is die €64,99 meteen betaald. Ik heb dus helemaal geen mail over prijsverhogingen gehad en kan mij ook niet voorstellen dat ze tussentijds nog die €30 in rekening gaan brengen.

Maar ik ga er wel vanuit dat ik komende december alsnog aan de beurt ben. Tegen die tijd weten we waarschijnlijk ook wel naar wie de TV rechten gaan en wat dan mijn keuze gaat worden. Voorlopig zit ik goed zo.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Richard117 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:24:
Ik denk dat ik geluk heb. In december '23 is mijn F1TV abo automatisch weer met een jaar verlengd en is die €64,99 meteen betaald. Ik heb dus helemaal geen mail over prijsverhogingen gehad en kan mij ook niet voorstellen dat ze tussentijds nog die €30 in rekening gaan brengen.

Maar ik ga er wel vanuit dat ik komende december alsnog aan de beurt ben. Tegen die tijd weten we waarschijnlijk ook wel naar wie de TV rechten gaan en wat dan mijn keuze gaat worden. Voorlopig zit ik goed zo.
Hier ook. Ik had dat juist ruim een jaar geleden expres in december gedaan omdat ik toen al een stijging verwachtte ergens in januari. Dus direct na het seizoen een abonnement daar afgesloten omdat ik ViaPlay had opgezegd.

Maar ik moet zeggen dat ik 95 euro sowieso niet problematisch vind. Nederland was geloof ik al langer een van de goedkopere landen. Er zijn er behoorlijk wat die al jaren boven de 100 zitten als ik het goed heb. En ja met het succes van Max en ook het niet te veel wind uit de zeilen halen van partijen als ViaPlay die dik betalen voor de rechten ben ik al lang blij dat we nog een F1 TVpro abonnement kunnen afsluiten.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Richard117 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:24:

Zelfde schuitje. Ze kunnen je geen verhoging in rekening brengen :)
We hebben gewoon “geluk” (tussen aanhalingstekens. Veel abonnementen die in Jan en Feb zijn afgesloten, zijn afgesloten met het eerste jaar korting, wat in Dec niet werd aangeboden. Dus die hebben eerder een voordeel gehad. Maar nu dus wel het voordeel dat we nog 1 jaar de lage prijs hebben.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20:29
Hi allen,

Ik kreeg gisteren een reminder dat mijn abonnement per 23 Februari verlengt wordt (F1tv PRO) voor 64,99.
Klopt dit nu wel? Ik lees overal dat dit 95 euro gaat worden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

alex3305 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:51:
[...]

@sjaool
offtopic:
Google Rewards geld is Play Store tegoed. Als je zelf extra Play Store tegoed koopt, en dus opwaardeert zal het dus wel lukken.
offtopic:
Dat klopt. Ik vul het tegoed tegen de tijd van de verlenging altijd aan met een Primera cadeaukaart. :)

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 24-01-2024 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

G_Dragon schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:19:
[...]

offtopic:
offtopic:
Door de Google Rewards app te installeren en dan korte enquetes invullen. Hoe meer winkels je bezoekt hoe vaker je een uitnodiging krijgt voor een enquete. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:18
Vlaanderen1 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:58:
Hi allen,

Ik kreeg gisteren een reminder dat mijn abonnement per 23 Februari verlengt wordt (F1tv PRO) voor 64,99.
Ik krijg nu net de mail binnen waarin dit vermeld wordt:
Je F1 TV-abonnement loopt in principe tot 01 maart 2024. Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 01 maart 2024 met €30.00 verhoogd naar €94.99.
Automatisch verlengen stond aan, op de site stond nog steeds €64,99 maar heb verlengen maar even uitgezet. Zal het vast wel afsluiten nog maar ik vind de stijging erg stevig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Vlaanderen1 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:58:
Hi allen,

Dan bof je (dit jaar nog wel tenminste) omdat je einddatum voor de kennelijke cut-off date van de verhoging ligt. Mijn abo verloopt 27 februari en ik mag wel 94.99 gaan betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Een prijsverhoging is niet leuk, maar hou het aub on-topic en denk aan de topic warning:

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavami
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 24-01-2024
Er is meer bekend over de 7 races die RTL duitsland gaat uitzenden.
Zie https://www.auto-motor-un...f1-deal-sky-free-tv-2024/

[ Voor 4% gewijzigd door mavami op 24-01-2024 13:32 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:43

franssie

Save the albatross

Dan gelijk ook maar even de data:
Los geht es mit dem Saisonauftakt in
Bahrain (1./2. März).
Ungarn (21. Juli),
Belgien (28. Juli),
Holland (25. August),
Monza (1. September),
Aserbaidschan (15. September) und
Las Vegas (24. November).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:58

Pierre

Van nature lui!

Nou als ik ergens jeuk van krijg is commentaar in het Duits ;w
Met Kai Ebel nee dank je 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Pierre op 24-01-2024 13:58 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Mooi dit topic heeft de frontpage gehaald, het werd eens tijd....... Waar een prijs verhogen al niet goed voor is.

Ik heb vorig jaar de 52 euro betaald en zie nog steeds 64,99 staan. Ik heb met credit card betaald
Wat mij onduidelijk is, moet ik iets doen om te verlengen, of gaan ze dat automatisch doen?

Mijn betaald datum was 24-2, maar staat nu op 2-3, een nutteloos gebaar om je jaarabonnement met een week ter verlengen i.v.m. uitvallen Imola.

Ik zal wel gaan verlengen vermoed ik, zelfs tegen 95 euro. Maar ik ga zo wel overwegen of ik nog wel race ga bezoeken. Dan bespaar ik daar wel op. Vorig jaar door cancelen van Imola toch nog een schade post van 600+ euro (kaartjes wel terug gekregen, hotel niet, die hadden hun prijs verdubbeld, dus betaalde ik 600 extra voor een f1 weekend wat er niet was). Ik was bezig te boeken voor Imola voor dit jaar, dat gaat maar over.... (ik ben over meer zaken ontevreden omtrent de sport, ik ga niet dood aan 30 euro per jaar, het is meer een principe kwestie, en misschien dan maar op de fiets naar Zandvoort als er nog kaarten komen)
franssie schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:36:
Dan gelijk ook maar even de data:

[...]
Dank daar was ik voor de Topic Start al naar opzoek.
FastFred schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:45:
Eerste race in maart, laatste in december, dus je hebt 10 maand nodig.

Viaplay is 15,99 per maand als je per maand afneemt, dus 10 maand: 159,90
Viaplay is 12,79 per maand als je per jaar afneemt, dus 12 maand: 153,48

F1TV is 11,90 per maand als je per maand afneemt, dus 10 maand: 119
F1TV is 95 per jaar als je per jaar afneemt dus rekenwonders: 95 per jaar

Makkelijk uit te rekenen, makkelijke keuze. Sterker nog, ik heb vorig jaar mijn tv abbo opgezegd, heb alleen nog internet, dat scheelde 2 tientjes per maand, dus deze 3 tientjes over een heel jaar, dikke prima.
Je kan uit met 9 maanden, als je België en Zandvoort bekijkt op een FTA kanaal (NPO/VTR of RTLD met reclame, zo heb ik het (gisteren) ook in de Topic start gezet (ik heb deze hele discussie van de laatste dagen geheel gemist...)
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:09:
[...]

Het is toch al lang duidelijk dat de oude prijs geldig blijft voor verlengingen tot 1 februari….
Als je daar een bron voor hebt, want andere mensen melden het anders
meesje schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:55:
De 19e heb ik mijn abonnement opgezegd. Krijg ik toch onderstaande mail. Ze geven aan dat ze gegevens hebben gebruikt van 22 januari…. Gelijk naar mijn abonnementen gegaan, maar deze pagina blijft leeg. Ik denk dat de site een beetje overbelast is met opzeggingen. Morgen nog maar eens proberen. Ik ga straks lekker voor 9,50 euro (Viaplay via Odido) kijken. Premier League vind ik ook interessant.

[Afbeelding]
Kan je mij vertellen hoe je op 9,50 uitkomt bij Odido. Is het een aanbiedingen of bundel korting.
Ik kon gisteren toen ik de tabel in de Topic start heb bijgewerkt er niet veel over vinden.
Tevens zit ik binnenkort op Odido glas, dus ook persoonlijk interessant voor mij
Pierre schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:56:
Nou als ik ergens jeuk van krijg is commentaar in het Duits ;w
Met Kai Ebel nee dank je 8)7
Dan Olaf op GP radio als commentaar er onder. Zit je nog wel met de reclames, maar misschien doen ze picture in picture.....

[ Voor 4% gewijzigd door jeanj op 24-01-2024 14:00 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

jeanj schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:58:
Dan Olaf op GP radio als commentaar er onder. Zit je nog wel met de reclames, maar misschien doen ze picture in picture.....
Waarom denk je dat ik F1TV kijk, niet voor het commentaar van Dhr Mol of ViaPlay hoor. Ieder zijn ding, en het was niet anders toen Ziggo het nog uitzond, maar sinds ik F1TV heb luister ik naar het Engels commentaar, dat van F1TV en dus geen Sky Sports.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10
@jeanj De 9,50 euro is de meerprijs indien je al ESPN hebt. Espn kost via odido 10 p/m. Indien samen met Viaplay kost het totaal 19,50 euro. Espn hebben we al. Overigens 8 euro p/m goedkoper dan bij Ziggo. Vind ik best een groot verschil. En nu via Odido is Viaplay voor mij ook voordeliger. Maandelijks opzegbaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• multilayer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-08 18:12
Met de 7 races op RTL Duitsland heb je dus per saldo maximaal 6 maandabo's nodig (met keuzevrijheid waar en live/replay)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
Pierre schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:03:
[...]

Waarom denk je dat ik F1TV kijk, niet voor het commentaar van Dhr Mol of ViaPlay hoor. Ieder zijn ding, en het was niet anders toen Ziggo het nog uitzond, maar sinds ik F1TV heb luister ik naar het Engels commentaar, dat van F1TV en dus geen Sky Sports.
Hier ook ja. Was voornemens om Olav eronder te zetten, puur vanwege de nostalgie, maar toen ik eenmaal de heren van F1TV zelf hoorde vond ik dat persoonlijk erg fijn commentaar. Vind ze doorgaans ook echt objectief kijken naar situaties, i.t.t. Mol, Plooij of Sky.
Die Amerikaan erbij hoeft van mij niet zo maar snap dat ze het om marketing redenen doen wanneer daar gereden wordt.
Verder ook leuk dat ze af en toe jongelingen of andere team members in de studio hebben zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
meesje schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:09:
@jeanj De 9,50 euro is de meerprijs indien je al ESPN hebt. Espn kost via odido 10 p/m. Indien samen met Viaplay kost het totaal 19,50 euro. Espn hebben we al. Overigens 8 euro p/m goedkoper dan bij Ziggo. Vind ik best een groot verschil. En nu via Odido is Viaplay voor mij ook voordeliger. Maandelijks opzegbaar.
Dank voor de uitleg, ik had de combo wel gezien maar niet door dat ESP maar 10 euro is normaal (bij odido). Dat viaplay via Odido 2 euro per maand goedkoper is had ik al gezien en staat in de tabel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Gisteren een mail gehad dat ook ik de prijsverhoging ga krijgen...

Twijfel of ik 'm direct stop ga zetten (en hopen op nog een mooie last minute aanbieding in de aanloop van het nieuwe seizoen) of dat ik 'm maar stilzwijgend ga verlengen.... Voor die 30 euro eet ik er geen broodje minder om, maar ergens voelt het wel wrang om een 30% prijsverhoging te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Laatst online: 21:30
Ik heb hem na de mail met prijsverhoging voorlopig eerst maar eens stopgezet.

Dan zie ik wel of ik alsnog een aanbieding pak wanneer die komt, of het even zonder doe, of toch de volle mep betaal.

Ergens hoop ik toch, dat als 50% van de leden opzegt naar aanleiding van de mail, ze zich toch een beetje zorgen gaan maken bij F1TV. Ik geef toe, weinig kans, maar je weet maar nooit.
Pierre schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:03:
[...]

Tsja, als je alleen het F1TV commentaar wilt, dan hebben ze je bij je ballen, ja. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
Ragnar9999 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:08:
Misschien he...alleen maar een gedachte...is de reden van de prijsverhoging wel o.a. het delen van de abonnementen :)
Dan moeten ze zorgen dat delen onmogelijk is.
Ziggo kun je toch ook niet delen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:43

franssie

Save the albatross

Voor commentaar lees ik eigenlijk voornamelijk mee in de race topics hier op tweakers. Vaak scherper dan de commentatoren op TV. Zijn best een aantal tweakers die prima een eigen audio stream zouden kunnen onderhouden samen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:53
Blijf het vreemd vinden dat ze gewoon kunnen afwijken van de renewal prijs. Maar los van keuze heb ik het wel opgezegd. Minste signaal dat we als Nederlandse kijkers kunnen afgeven is dat nu gewoon een significant deel gelijk alles opzegt. Des te groter is ook weer de kans dat er toch een aanbieding komt. En mocht hij er niet komen dan kunnen we altijd nog €94 gaan dokken.

Maar dit hele Liberty Media festijn moet ook maar eens stoppen. Wat ze bij ons doen, doen ze namelijk ook bij de circuits en coureurs. Alles moet commercieel volledig worden uitgemolken voor de shareholder value.

[ Voor 9% gewijzigd door Katseviool op 24-01-2024 15:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:45
Wild Chocolate schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:56:
Ergens hoop ik toch, dat als 50% van de leden opzegt naar aanleiding van de mail, ze zich toch een beetje zorgen gaan maken bij F1TV.
Dat boeit ze echt heel erg weinig. Een beetje management heeft een risicoanalyse gemaakt en die risico's hebben ze afgewogen genomen. Ze doen dit spelletje regelmatig in een heleboel landen en hebben vast cijfers over wat er gaat gebeuren bij een 50% verhoging. En dan hebben ze ook nog eens de 35 miljoen van ViaPlay al in de zak.

Intussen wel een beetje klaar met het gedoe om een wedstrijd te kunnen kijken. Eerst van Ziggo naar Via, tegenvaller en dan naar F1TV, gedoe met Olav syncen, Viaplay die Olav gaat bashen en er nog een VPNlijn bij moet en nu dit weer. Ik hoop echt dat de deal van Apple door gaat voor de wereldwijde rechten en die het meteen voor een hele tijd afkopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 24-01-2024 15:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-09 10:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53jWNdR2uC2ch2sR6spTCFw5CVs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4xzn8oNi69l8U8cBbNzbxPY6.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kreeg ook een bericht dat het verlengd wordt, maar dan gewoon voor de ‘oude’ prijs. Heb verder ook geen mail oid gehad met de prijsverhoging. We zullen zien de 23e.

—————————EDIT————————

Toch even contact gezocht met f1tv en na meerdere malen vragen kwam het antwoord: ‘Aangezien U nog geen mail heeft ontvangen, zijn de prijzen nog niet bekend’.

Maar ik proefde ook wel een prijsverhoging in zijn antwoorden, dus ik doe de aanname dat iedereen naar €94,99 gaat. Dus ook opgezegd en ik kijk voortaan wel via andere wegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/86e4M_Wsunl4v0VE5nUJP9iu6oA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/N310ttwCgz607Zv5amrbGKiZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zmCbMozCKncqkTtHWm_3cVeS39A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JwhnJq9229vSTBocL4qo0zZ4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mS79DwWAng_9hxuVOlKpePDX_Vs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uPyThDAkpF4GITWw2MFslla0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CAzVTHLuaNCTojMqPlXwS1J4gNs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3l843yKOuXkpc4k5SZwpyF9o.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rIyEGV-VxTVc-IAESHIYnr_ddro=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kptf4sFRWc5BUlpjBPeB18eu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door Incognitum op 24-01-2024 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
Na al het gezeik op de chat hebben ze zo te zien maar een ChatGPT bot geactiveerd.

Las trouwens op X dat die Finnen naar €139 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
@ incognitum

Daar wordt je toch gek van....hoezo klantenservice, een robotje of een mens die geen idee heeft waarvoor ie achter de computer zit. Is toch wel schandalig.
Maar ja, die lui zitten ergens in India of zo, weten zij veel.
Hoe kan zo'n bedrijf zo amateuristisch te werk gaan.
Een normaal bedrijf zou op die manier al lang failliet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
Katseviool schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:46:
Na al het gezeik op de chat hebben ze zo te zien maar een ChatGPT bot geactiveerd.

Las trouwens op X dat die Finnen naar €139 gaan.
Kan zijn maar we zitten hier in Nederland, een biertje is in Finland ook een Euro of 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 22:46
japioo33 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 17:10:
[...]

Kan zijn maar we zitten hier in Nederland, een biertje is in Finland ook een Euro of 6
Hier op een festival ook. Oh nee, daar krijg je met een beetje mazzel een flesje bronwater voor (als ze er al geen kraanwater in doen).

Genaaid wordt je toch wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Incognitum schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:01:
[Afbeelding]

Ik kreeg ook een bericht dat het verlengd wordt, maar dan gewoon voor de ‘oude’ prijs. Heb verder ook geen mail oid gehad met de prijsverhoging. We zullen zien de 23e.

—————————EDIT————————

Toch even contact gezocht met f1tv en na meerdere malen vragen kwam het antwoord: ‘Aangezien U nog geen mail heeft ontvangen, zijn de prijzen nog niet bekend’.

Maar ik proefde ook wel een prijsverhoging in zijn antwoorden, dus ik doe de aanname dat iedereen naar €94,99 gaat. Dus ook opgezegd en ik kijk voortaan wel via andere wegen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat eerste screenshot ziet eruit als iets van de Apple Appstore. Klopt dat?

Daar lijken verlengingen voorlopig juist tegen het oude tarief te gaan. Via de Google Play Store net zo. Daar moeten prijsverhogingen minimaal 30 dagen van tevoren worden aangekondigd. Dus als je verlenging binnen de 30 dagen plaatsvindt en je hebt nog geen bericht van een prijsverhoging gehad, zit je goed bij Google. Wellicht bij Apple net zo...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:48
De lineaire kijkers zullen dus ook over moeten op de app(s).

TotaalTV - Viaplay stopt met lineair Formule 1 kanaal Viaplay Xtra

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Wild Chocolate schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:56:
Tsja, als je alleen het F1TV commentaar wilt, dan hebben ze je bij je ballen, ja. :+
Dat mag jij vinden, mij boeit die prijsverhoging totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
[Afbeelding]

—————————EDIT————————

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bij mij ziet het overzicht er hetzelfde uit maar bij een collega is de €64,99 niet meer te zien op zijn iPhone. Ik snap werkelijk niet waarom ze niet gewoon zeggen dat alles vanaf bv 1 januari €30 meer gaat betalen na verlengen of bij afsluiten van een abonnement.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
multilayer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:14:
Met de 7 races op RTL Duitsland heb je dus per saldo maximaal 6 maandabo's nodig (met keuzevrijheid waar en live/replay)
Volgens mij kom ik op 7 maand abo's, 4 voor de zomer stop (8 maart t/m 7 juli, je mist de trainingen op vrijdag 7 maart) en 3 er na (20 september t/m 19 december) op basis van deze kalender. De rest dan met RTL Duitsland
Komt niet onverwacht, men wil snijden in de kosten....
Ik heb het in de Topicstart opgenomen

[ Voor 30% gewijzigd door jeanj op 24-01-2024 19:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japioo33
In de OP nog niet vermeld dat Viaplay nu ook weer een jaarabonnement aanbiedt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• multilayer
jeanj schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:00:
[...]

Volgens mij kom ik op 7 maand abo's. De rest dan met RTL Duitsland
Je hebt gelijk, het zijn er 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Lekker Ventje schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:59:
[...]

Bij mij ziet het overzicht er hetzelfde uit maar bij een collega is de €64,99 niet meer te zien op zijn iPhone. Ik snap werkelijk niet waarom ze niet gewoon zeggen dat alles vanaf bv 1 januari €30 meer gaat betalen na verlengen of bij afsluiten van een abonnement.
Hier idem. Bij de in app aankopen wordt bij mij niet meer de 64,99 euro optie getoond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
japioo33 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:28:
In de OP nog niet vermeld dat Viaplay nu ook weer een jaarabonnement aanbiedt.
Dank voor de feedback. in de tabel had ik hem al opgenomen maar in de tekst stond het nog niet. Gefixed

We zijn nog steeds bezig zaken aan te passen of te reviewen, maar alle aanvullingen of feedback is welkom!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
jeanj schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:50:
[...]

Dank voor de feedback. in de tabel had ik hem al opgenomen maar in de tekst stond het nog niet. Gefixed

We zijn nog steeds bezig zaken aan te passen of te reviewen, maar alle aanvullingen of feedback is welkom!
Jullie hebben het er maar druk mee. Goed bezig! Mijn complimenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 21:55
Pfff, bandbreedte was een stuk hoger op de zenders dan op de app. Gaan we er weer op achteruit. Echt belachelijk dat er anno 2024 nog geen mogelijkheid is om F1 in 4k te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 03:21
Mnup_1 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:34:
[...]

Pfff, bandbreedte was een stuk hoger op de zenders dan op de app. Gaan we er weer op achteruit. Echt belachelijk dat er anno 2024 nog geen mogelijkheid is om F1 in 4k te bekijken.
Oh ja? Weet jij dan al wat ViaPlay & F1TV gaan aanbieden dit jaar? Nu verwacht ik niet veel van ViaPlay, maar als F1TV 4K gaat aanbieden zou mij dat niks verbazen (maar ook daar zijn geen tekens voor).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Laatst online: 18:36
[Afbeelding]

—————————EDIT————————

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Maar jij ziet geen Intro anual?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MYxD8J9x-q9UYhbBJ2-LJVVSEF8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1TiXFRT2QCMZ45FupWBLnKpM.jpg?f=fotoalbum_large

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• multilayer
Verhogingsmail ontvangen en opgezegd, stelletje zakkenvullers, van € 51.99 naar € 95 zeker 👋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-09 10:05
Dit zie ik:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZU2-dY261y9ZCmWnuMMIe81mNxM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FxxhLRevHvI2frVtF5X1eZdS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:44
F1-liefhebbers met een Viaplay abonnement krijgen dit jaar bovendien gratis de beschikking over F1 TV Pro.

Deze zin kan ik niet vinden bij Viaplay zelf....

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-09 19:28
Zojuist nog niet ontvangen... ik wacht nog mooi op de mail (30-03-2024)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• japioo33
MarcelGo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:27:
F1-liefhebbers met een Viaplay abonnement krijgen dit jaar bovendien gratis de beschikking over F1 TV Pro.

https://www.viaplaygroup....c-partnership-netherlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
MarcelGo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:27:

https://www.viaplaygroup....c-partnership-netherlands

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Niet online
BastaRhymez schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:30:
Gisteren een mail gehad dat ook ik de prijsverhoging ga krijgen...

Twijfel of ik 'm direct stop ga zetten (en hopen op nog een mooie last minute aanbieding in de aanloop van het nieuwe seizoen) of dat ik 'm maar stilzwijgend ga verlengen.... Voor die 30 euro eet ik er geen broodje minder om, maar ergens voelt het wel wrang om een 30% prijsverhoging te krijgen.
Hmm, ik heb wel de mail gehad dus, maar als ik inlog staat er dat ik 64,99 betaal bij de verlenging:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nOgAyiwKSA9d_WQcvasZcZYVeyA=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wZkVLkPy7KxklX4YMIKrTtbX.jpg?f=fotoalbum_small

Denk dat ik 'm toch aanhoudt en als ze meer afschrijven sat ik de boeking storneer met verwijzing naar wat er in mn account staat (64,99 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ze hebben hun beurs goed opgetrokken om zoveel mogelijk mensen weg te kapen bij F1TV.
Bizar.

Qua sport kijk ik F1 en MotoGP. Meer niet.
(en de Olympische spelen...)
Als Viaplay nu ook MotoGP zouden uitzenden, zou ik alsnog overstappen.
(zou sowieso een mooie combi zijn voor een aanbieder)

Voor nu is ViaPlay (voor mij) nog steeds duurder dan F1TV.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
Viaplay incl F1 TV Pro

https://racingnews365.nl/...V_A85P08UD9ATONoavWGK5B2U

24 januari 2024
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ja klopt zie mijn post hierboven, precies hetzelfde artikel :)
Ik vind het te toevallig dat ze dit doen nu F1TV Pro duurder word, is het een laatste actie om hunzelf te redden en uit de rode cijfers te halen? Tenminste zo zie ik het wel :o

12x €12,79 = €153,48 wat wel voordeliger is als je beiden voor die prijs krijgt, maar ik zou nooit gebruik maken van Viaplay dus dan is voor alleen gebruik van F1TV Pro een abonnement op F1TV Pro goedkoper.

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2024 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik ben benieuwd wat er volgend jaar gaat gebeuren als er een nieuw contract is voor de uitzendingsrechten hier in Nederland.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 14:08
Goed, dat is natuurlijk wel een mooie loophole om de kosten te delen, niet? je kan nu (legitiem) een ViaPlay abo nemen en je F1TV login aan een ander geven, dan kijkt de ene via VP en de andere via F1TV en split je de kosten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Waar ik heel nieuwsgierig naar ben, hoe gaat het in zijn werking als je Viaplay hebt en je wil via F1TV Pro kijken. Gebruik je dan de gebruikersnaam en het wachtwoord van je VIaplay account om in te loggen bij F1TV Pro?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21-09 15:39
G_Dragon schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:18:
Waar ik heel nieuwsgierig naar ben, hoe gaat het in zijn werking als je Viaplay hebt en je wil via F1TV Pro kijken. Gebruik je dan de gebruikersnaam en het wachtwoord van je VIaplay account om in te loggen bij F1TV Pro?
Ik verwacht dat er net zoals bij ZST een partnership knop komt bij aanmaken van account of inloggen. Het betaal middel is Viaplay partnership.

Als je dus als een F1TV abonnement hebt op een emailadres, dan zou ik persoonlijk een nieuw account aanmaken (bij gmail gewoon [regulier]+f1tv@gmail.com oid) zodat de twee parallel te gebruiken zijn. Als je geen actief betaling in je account hebt, dan kan je dus de partnership inlog gebruiken als betaalmiddel.

Dat zag er toen zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://img001.prntscr.com/file/img001/eDrwa_A7QN6V-McXjhN9wg.png

[ Voor 6% gewijzigd door dnmw2705 op 25-01-2024 10:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:13
Nee, tijdens de Ziggo periode kreeg je een link en moest je je Ziggo account soort van koppelen aan je F1TV account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japioo33
Volgens het antwoord dat ik van de Viaplay klantenservice kreeg ( chat en email ) komt F1 TV er zeker bij in maar in welke vorm daar zijn ze nog mee bezig....zelfde login ?
Zou begin februari bekendgemaakt worden.
Dus als ik lieg dan lieg ik in commissie 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Is nog niet bekend. Voor aanvang van het seizoen zou je daar een mail over moeten krijgen met instructies.

Ik vermoed dat het een koppellink gaat worden, waarbij je dus een account aanmaakt bij F1TV (als je die nog niet hebt) en die dan linkt aan je ViaPlay account. Beetje zelfde principe als een Netflix / Videoland etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Inmiddels ook een Mail van F1TV ontvangen dat de prijs omhoog gaat, echter staat in mijn account nog steeds de oude prijs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DN-L1hJ67nJ-YMj_1tFBEyEseDI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tx2bJiNQPPSWMJzJ36vtJUUc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 64% gewijzigd door Dj-sannieboy op 25-01-2024 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:09
Ik krijg nu dezelfde prijs voor F1 TV als de vorige keer, abbo afgesloten via Google Play. Er staat F1 TV Pro Annual bij. Dus bij mij nog geen verhoging in prijs, tenminste dat neem ik aan.
Google Play

Hallo Champ,
Dit is een herinnering dat je abonnement op F1 TV (F1 TV Pro Annual) op Google Play automatisch wordt verlengd op 21 feb 2024. De onderstaande kosten worden automatisch in rekening gebracht op de betaalmethode die je hebt opgegeven, tenzij je vóór die datum opzegt. Je kunt op elk moment opzeggen en aankomende kosten bekijken via Abonnementen op Google Play. Meer informatie over opzeggen

Overzicht
Volgende betaling € 64,99/jaar
Betalingsdatum 21 feb 2024

Bewaar dit voor je administratie.

Bekijk je Google Play-bestelgeschiedenis.

Bekijk het Teruggavebeleid en de Servicevoorwaarden van Google Play.
Je krijgt dit herinneringsbericht omdat je je hebt aangemeld voor een abonnement dat automatisch wordt verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ik heb nog geen mail ontvangen en in mijn google play staat nog dat er 3 februari 64,99 euro wordt geïncasseerd.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De verhoging gaat ook pas om verlengingen vanaf 22 februari.
Wie daarvoor zit heeft geluk.

Had zelf ook origineel 21 februari maar door die gratis 7 dagen voor Emillia Romagna is dat opgeschoven naar 28 februari.
Oftewel van net niet naar juist wel die verhoging.
Dure 7 dagen uit eigen doos dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
sambalbaj schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:58:
De verhoging gaat ook pas om verlengingen vanaf 22 februari.
Duidelijk, was ik nog niet tegen gekomen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 11:15
Ook voor bestaande abonnees dus naar 94,99, ondanks er tot dit moment 64,99 in m'n abo heeft gestaan.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HwFqbjdUVVogpzguEIrAyp16438=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Bl9jbNBORruugkyauwHEYEjR.png?f=user_large

[ Voor 65% gewijzigd door Frag1le op 25-01-2024 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Frag1le schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:19:
[Afbeelding]

Ook voor bestaande abonnees dus naar 94,99, ondanks er tot dit moment 64,99 in m'n abo heeft gestaan.
Yup hier net exact dezelfde mail ontvangen, helaas maar is niet anders.
Aan de andere kant, vanaf introductie telkens gebruik gemaakt van de "welkomst korting", dus heb weinig te klagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Tja, dit wekt accountsharing natuurlijk wel in de hand he. 65 euro is prima (en ik heb verlengd in december voor dat bedrag), maar 95 is een ander verhaal. 95/2 wordt dan natuurlijk wel aantrekkelijk gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strongwtforce
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 09:07
Waarom is het in bijvoorbeeld België en Oostenrijk gewoon gratis om f1 te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 19:22
strongwtforce schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:37:
Waarom is het in bijvoorbeeld België en Oostenrijk gewoon gratis om f1 te kijken?
Rechten. Net zo goed dat Ziggo gebruikers F1 gratis konden kijken toen zij de rechten hadden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
strongwtforce schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:37:
Naast Waals België (RTBF Tipik) en Oostenrijk (ServusTV en ORF delen de rechten) geldt dat ook voor Luxemburg (RTL Télé Lëtzebuerg) en Zwitserland (SRF). In al die landen is F1 gratis te zien voor iedereen op het open net. Ze hebben ook allemaal prima apps voor Google TV/Android TV, Apple TV enz om online te kunnen kijken. Erg handig dus als je 'toevallig' in die landen woont.

Dit is puur ter informatie en ik wil hiermee geen discussie uitlokken over kijken via wegen die hier op Tweakers niet besproken mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Allicht kun je straks met Viaplay een F1TV account aanmaken die je dan weer kan delen. Dan ben je met €75 p.p. ook klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Katseviool schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:08:
Allicht kun je straks met Viaplay een F1TV account aanmaken die je dan weer kan delen. Dan ben je met €75 p.p. ook klaar.
Dat kan in principe zonder Viaplay ook al. Dan ben je nóg goedkoper uit. Zolang delen in de praktijk mogelijk blijft, zullen behoorlijk wat mensen dat inderdaad toch wel blijven doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 11:15
DutchCrownNL schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:21:
[...]

Yup hier net exact dezelfde mail ontvangen, helaas maar is niet anders.
Aan de andere kant, vanaf introductie telkens gebruik gemaakt van de "welkomst korting", dus heb weinig te klagen.
Ik ga hem dan hierbij ook opzeggen en kijken of ik niet weer 'welkomst korting' kan pakken tijdens een aanbieding kort ervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
TexMex schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:12:
[...]

Dat kan in principe zonder Viaplay ook al. Dan ben je nóg goedkoper uit. Zolang delen in de praktijk mogelijk blijft, zullen behoorlijk wat mensen dat inderdaad toch wel blijven doen.
Thanks. Ik dacht dat ze account sharing bij F1TV al blokkeerden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Katseviool schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:15:
[...]

Thanks. Ik dacht dat ze account sharing bij F1TV al blokkeerden.
In de praktijk kun je F1TV probleemloos delen, ook het hoofdkanaal. Al is er natuurlijk geen garantie dat dat in de toekomst niet zal veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:06
Zijn er hier mensen met een maandabonnement dat via de Google Play Store loopt? Ik heb nog steeds niks gehoord van een prijsverhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:11
Zoveel f1tv gebruikers hier, gewoon delen onder elkaar :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:16

Metalfreak

Hoije woh!

TexMex schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:19:
[...]

In de praktijk kun je F1TV probleemloos delen, ook het hoofdkanaal. Al is er natuurlijk geen garantie dat dat in de toekomst niet zal veranderen.
Gezien de vaak redelijk buggy software van F1TV bij de hele basic functies zie ik dat niet heel snel gebeuren.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:27
Frag1le schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:19:
Ook voor bestaande abonnees dus naar 94,99, ondanks er tot dit moment 64,99 in m'n abo heeft gestaan.[Afbeelding]
Ik hoop dat ze de integratie met apparaten/protocollen eens gaan verbeteren. Via Airplay op TV is 9/10 keer een puinhoop met bekende BM-001 foutmelding. Ook via Chromecast is het geen garantie en ook aadige scale-down resolutie is niet van deze tijd, terwijl een webstream op laptop wel gewoon strak en constant beeld leverd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:16
Wordt ook wel eens tijd voor een Samsung Tizen app...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Ook Viaplay blijkt toch wel enigszins met het delen van accounts in zijn maag te zitten. Je kunt straks hetzelfde sportevenement niet meer via twee verschillende IP-adressen tegelijk bekijken (vanaf hetzelfde IP-adres kan het nog wel). Zie ook: https://help.viaplay.com/nl/terms/.

En hier nog wat info over de toegang tot F1TV met een Viaplay-account: https://help.viaplay.com/nl/f1tv/. Daarmee kun je voor wat F1 betreft waarschijnlijk alsnog onder de bovenstaande beperking uitkomen.
Pagina: 1 ... 39 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen