[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 38 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ja de verhoging is bizar... helemaal mee eens. Geen ontkennen aan.

Straks wordt het ~4 euro (€ 94,99 / 24 races) om alleen ~1,5 uur naar race te kijken met meerdere schermen (div beelden en div data) met eventueel ander commentaar en kijken wanneer jij wilt.

Een oprechte vraag aan degene die alleen via F1TV keek en die willen stoppen met F1TV met de reden "het is het niet meer waard".

Hoeveel € is het je dan wel waard (per race) om de race te zien?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:22
streamnl schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:52:
Straks wordt het ~4 euro (€ 94,99 / 24 races) om alleen ~1,5 uur naar race te kijken met meerdere schermen (div beelden en div data) met eventueel ander commentaar en kijken wanneer jij wilt.
Dat is voor sommige mensen misschien zo, maar de kwalificatie, vrije trainingen, F2, F3, docu's etc. worden ook gefaciliteerd en zal dus ook betaald moeten worden. Dus als je dat allemaal meerekent wordt die 4 euro ineens een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:58

vliegnerd

Nintendo fan.

Ik heb helaas ook "de mail" gehad:
Bedankt dat je abonnee bent bij F1 TV.

Je F1 TV-abonnement loopt in principe tot 27 februari 2024. Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 27 februari 2024 met €30.00 verhoogd naar €94.99.
Ik betaalde 51.99 vorig jaar (en de jaren ervoor, elk jaar opgezegd en het intro offer gebruikt). Dus voor mij bijna een verdubbeling van de prijs.
Tja... Ik denk dat ik het maar weer een jaartje ga doen.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:10
Extigo schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:56:
[...]

Dat is voor sommige mensen misschien zo, maar de kwalificatie, vrije trainingen, F2, F3, docu's etc. worden ook gefaciliteerd en zal dus ook betaald moeten worden. Dus als je dat allemaal meerekent wordt die 4 euro ineens een stuk minder.
Ja maar je moet rekenen met wat jij kijkt, niet wat ze allemaal aanbieden.
Leuk dat men allerlei docu's aanbied, maar daar zit ik zelf niet op te wachten.
Ik vind F1 leuk en deel al jaren mijn Viaplay account, en ik begreep dat account delen (en tegelijkertijd live de race kijken) niet gaat.
Door met iemand het Viaplay account te delen (en de kosten) is het okee te doen. Dat Viaplay allemaal andere meuk aanbiedt is voor mij als F1 kijken irrelevant. Dus ik reken ook op basis van races per jaar en of ik het dat waard vind.
Anders is het helemaal mooi.. dan is lineaire televisie super goedkoop omdat ze zoveel aanbieden.

*sowieso

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:13
Even een nuance/tegenhanger post met goede bedoelingen; ik lees dat veel mensen nu over de verhoging van F1tv vallen (ik ook, reeds eerder gepost). Echter nu een dag later realiseer ik mij ook iets anders; als je voor 100 euro weer ongeveer 23 weekenden plezier mag beleven dan is dat toch een schijntje? :)

Uiteindelijk heeft het voor iedereen een andere waarde en je kan in niemand zijn portemonnee kijken maar de tendens over dit onderwerp wordt nu wel erg negatief. Natuurlijk wordt alles duurder maar het draait ook om keuzes maken.

We hebben misschien wel geluk gehad dat we jaren lang voor nog minder hebben kunnen kijken :)

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:33
[...]

Maar hoeveel % van de abonnees kijkt meer dan alleen de F1 race en kwalificatie?

Ze zijn slim genoeg om het abonnement niet te splitsen bijvoorbeeld alleen F1 voor 65 euro of alles voor 95 euro waarschijnlijk zou 95% voor alleen het F1 abonnement gaan.

Edit : en de race kijken wanneer het jou uitkomt zit er sinds Verstappen mee doet niet meer in.. zodra de race afgelopen is kun je niet meer op je telefoon kijken, radio luisteren of tv kijken zonder dat er over de uitslag gesproken wordt

[ Voor 16% gewijzigd door schumi1986 op 23-01-2024 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
[...]

Helemaal mee eens. Zelf maak ik ook van meerdere zaken gebruik. Voor mijn vraag ging ik alleen even uit van het minimale waar men gebruik van kan maken als ze F1TV gebruiken.
En dat is de race. (neem ik aan :+ )

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:11

franssie

Save the albatross

Er zijn natuurlijk ook wel eem hoop dingen verbeterd sinds de overname. De graphics zijn echt subliem naar mijn mening, helmcamera;s etc etc.
Echter de sport zelf is er niet veel beter op geworden. De beslissingen van de jury storen mij nogal, er wordt nog veel in treintjes gereden. Ik merkte dat ik afgelopen jaar steeds meer races ging overslaan, of wel aan had staan maar met andere dingen bezig was. EUR 65 was dan nog wel ok. Als de sport weer echt spannend wordt heb ik met EUR 95 uiteindelijk ook geen probleem, maar ik ga dat niet op voorhand betalen, ik stap later wel in mocht het verbeteren.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zappert
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 11:41
Ik kijk 20 races rechtstreeks en de late de volgende ochtend. Als er nog een kortingsactie komt van 20% kijk ik het nog een jaartje aan maar anders houd ik het voor gezien want zo spannend is het nu niet echt meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Zappert schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:10:
Ik kijk 20 races rechtstreeks en de late de volgende ochtend. Als er nog een kortingsactie komt van 20% kijk ik het nog een jaartje aan maar anders houd ik het voor gezien want zo spannend is het nu niet echt meer.
Hoe weet je nu al dat het seizoen 2024 niet spannend gaat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:33
Napo schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:13:
[...]

Omdat alle teams ongekend ver achter Red Bull liggen en dat is meestal zonder drastische regel wijzigingen niet zomaar in 1 seizoen in te halen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-09 17:03
streamnl schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:52:
Ja de verhoging is bizar... helemaal mee eens. Geen ontkennen aan.

Een oprechte vraag aan degene die alleen via F1TV keek en die willen stoppen met F1TV met de reden "het is het niet meer waard".

Hoeveel € is het je dan wel waard (per race) om de race te zien?
Dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk wat het je waard is. Als je bedrag per maand of idd per race terugrekent valt het idd ook wel mee. Maar toch vind ik zomaar even een prijsverhoging van 50% wel heel raar. Het is ook beetje principekwestie. En ja, ik weet het, ze doen het allemaal. maar dat is ook beetje wat tegenstaat. Alle content wordt zo verspreid over verschillende diensten dat je steeds meer abo's moet nemen om dingen te kunnen kijken en alles verdwijnt tegenwoordig achter een betaalmuur en ze verhogen allemaal gaandeweg lekker de prijzen.

Maar is voor mij niet alleen het geld. Ik twijfelde vorig jaar al of ik nog zou verlengen. Toen wel gedaan omdat ik weer via de aanbieding kon kijken. Maar de sport, zoals anderen ook al aangeven, wordt er niet bepaald interessanter op en merk al aantal jaar dat mijn interesse aan het afnemen is. Eerst jarenlang Mercedes dominantie gehad en nu weer Red Bull met weinig vooruitzicht dat dat binnen afzienbare tijd gaat veranderen. Voor nu neem ik me voor om het met de samenvattingen te gaan doen. Wie weet draai ik tzt nog bij...
Napo schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:13:
[...]
Budget cap en engine freeze etc. ;)

Ik weet het is erg kort door de bocht, Tuurlijk kan RB nu de plank misslaan of een ander team ineens met een goede auto voor de dag komen. Maar achterstand inhalen is tegenwoordig wel steeds lastiger door de beperkingen in de regels.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Goede vraag @streamnl, dit hield mij ook al enige tijd bezig. Het is maar net hoe je ernaar kijkt:
  • F1TV Pro is nu ongeveer 4 euro per raceweekend, of
  • F1TV Pro is nu ongeveer 8 euro per maand, of
  • F1TV Pro is volgend jaar ongeveer 10,50 euro per maand dat er gereden wordt
Echter prijst F1TV zichzelf wat mij betreft bijna uit de markt met deze prijsverhoging. Het is niet dat ik niet voor mijn hobby wil betalen, maar ik vond de ruim 5 euro per maand echt een supermooie middenweg om niet naar het illegale circuit of een VPN uit te wijken. Want uiteindelijk is dat ook een markt waar F1TV mee concurreert, of ze het nou willen of niet. Daarnaast kunnen we minimaal 7 maar maximaal 9 races gratis kijken bij de NOS (Zandvoort), Sporza (Spa) en RTL (nog onbekend).

Eerlijk gezegd vind ik de reden vanuit F1TV ook nog eens een beetje flauw. Dit jaar heb je 24 races? Ja, vorig jaar ook, maar toen heeft de organisatie er zelf 2 afgezegd. F1 Academy en 'nieuwe diepgaande programma's' zit ik helemaal niet op te wachten. Ik wil gewoon live (en soms terug) F1 kijken. Ik hou daarvan een beetje een nare nasmaak over. Net of ze bij F1TV zo gul zijn :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
Ik ga ook niet verlengen voor dat bedrag, alle streamingdiensten worden duurder, dus een keuze maken en kiezen met portemonnee in mijn geval.
Wat ik wel echt jammer vind is dat er niet per losse race betaald kan worden. Dan zou je nog een x aantal per jaar kunnen kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mcompagner
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-09 12:04
Bij mij is die gisteren nog verlengd voor het oude bedrag van €64,99.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
Ik heb nog geen mail gehad, maar die zal vast komen. Jammer...

F1 TV Pro is , volgens het overzicht van de TS , wel nog steeds de goedkoopste manier om F1 te kijken (van de legale opties).

Ook vind ik de officiële app en de multiviewer applicatie prettig werken. Beter dan wat ik zie bij vrienden die viaplay hebben.

Om de kosten te verminderen per persoon zullen vast en zeker meer mensen hun account gaan delen.

[ Voor 10% gewijzigd door Plenkske op 23-01-2024 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:26
Ik heb een maandabonnement, maar nog geen mail gehad. Ik heb wel een abo via een ander land, misschien dat dat nog uitmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:29
sambalbaj schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:11:
[...]

niemand heeft die mail toch voor vandaag gekregen?

Die 7 gratis dagen aangeboden door F1TV maken net het verschil tussen wel of geen prijsverhoging dit jaar.
Hoe bedoel je dit? Mijn Abo liep van 10-3-2023 tot 10-3-2024, nu dan tot 17-3-2024, ik zie niet hoe die 7 dagen daar een verschil in maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Voor de mensen die nu F1TV Pro gedag willen zeggen, is F1TV Access voor jullie dan geen optie? Met Access kan je ook alle races kijken, alleen niet meer live. Als je daarmee kan leven, dan is 35 Euro per jaar een stuk goedkoper dan 95 Euro per jaar.

Dat lijkt mij de ideale oplossing, geen gezeur met VPN's of illegale streams, alleen kan je dan niet meer live kijken.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:04
Beaves schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:36:
Voor de mensen die nu F1TV Pro gedag willen zeggen, is F1TV Access voor jullie dan geen optie? Met Access kan je ook alle races kijken, alleen niet meer live. Als je daarmee kan leven, dan is 35 Euro per jaar een stuk goedkoper dan 95 Euro per jaar.

Dat lijkt mij de ideale oplossing, geen gezeur met VPN's of illegale streams, alleen kan je dan niet meer live kijken.
Die races komen wel pas beschikbaar na 1 of 2 dagen. Dat is dus fors later en dan weet je of de uitslag al of hoef je niet meer (mee) te discussiëren na afloop van de race.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Ach, ik kijk ook meestal wel F2 en het is me ook wat waard om niet naar Viaplay of Olav te luisteren. De F1TV-crew is meestal ook een stuk beter dan wat Sky produceert, zeker nu Croft bij ongeveer elke beeldwisseling staat te schreeuwen in de microfoon.

Leuk is het niet, maar dan wordt het 95 euro dit jaar.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:22

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ja wij gaan ook gewoon mee ondanks de grote prijsverhoging, dit jaar toch maar eens de stream gaan delen met een maat van mij want anders word het onbetaalbaar. Scheelt mij weer 50% van het bedrag en hij keek vorig jaar kosteloos mee zonder problemen! Als ik het niet kon delen zou ik misschien ook zijn gaan twijfelen over verlengen, ondanks ik een grote fan van de sport ben heb ik ook mijn grenzen in wat ik ervoor over hebt.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hmm, bij mij wordt over 2 dagen automatisch verlengt echter heb ik geen mail gehad over een verhoging of iets dergelijks.

Zal mij benieuwen wat er afgeschreven gaat worden.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:13
Ik blijf bij mijn plan. Dit jaar nog wel, volgend jaar niet. In juni of juli wordt ik voor het eerst pappa en pak dat meteen goed aan met een tweeling. Weet niet of ik veel tijd overhoudt om de wedstrijden live te zien. Acces vind ik geen optie precies om wat @RobertMe al zei.

En dan zien we in 2026 wel weer opnieuw. Want: Madrid, heuj, maar vooral nieuwe motorformule.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:46
Een collega van me heeft wel een mail gehad en bij hem wordt in februari verlengt en die mag 'gewoon' de nieuwe prijs aftikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
Beaves schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:36:

Daar heb ik vorig jaar naar zitten kijken of het een optie was. Als je 's avonds dan terug had kunnen kijken, had dat voor mij zeker een optie geweest. Maar zoals RobertMe ook zegt, je kan dan pas na 2 dagen terugkijken, dus dan schiet het al niet heel erg meer op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dennism schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:24:
[...]

Hoe bedoel je dit? Mijn Abo liep van 10-3-2023 tot 10-3-2024, nu dan tot 17-3-2024, ik zie niet hoe die 7 dagen daar een verschil in maken.
voor jou niet.
Maar abonnementen met verlenging vanaf 22-2-2024 hebben met de verhoging te maken ivb maand van te voren aankondigen.

Voor mensen met een originele verlengdatum tussen 15-2 en 21-2 is de verlengdatum met die 7 dagen ineens tussen 22-2 en 28-2 komen te vallen. Voor hen maken die 7 gratis dagen nu het verschil tussen wel en geen verhoging dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
sambalbaj schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:49:
[...]

voor jou niet.
Maar abonnementen met verlenging vanaf 22-2-2024 hebben met de verhoging te maken ivb maand van te voren aankondigen.

Voor mensen met een originele verlengdatum tussen 15-2 en 21-2 is de verlengdatum met die 7 dagen ineens tussen 22-2 en 28-2 komen te vallen. Voor hen maken die 7 gratis dagen nu het verschil tussen wel en geen verhoging dit jaar.
Deze prijsverhoging is natuurlijk al even geleden aangekondigd en ook dat ie voor verlengers zou gaan gelden. Omdat velen vorig jaar februari vlak voor de wintertest een abo afsloten, komen er nu veel berichten hier in dit topic bij het aflopen van dat abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10
Frappuccino schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:48:
Een collega van me heeft wel een mail gehad en bij hem wordt in februari verlengt en die mag 'gewoon' de nieuwe prijs aftikken.
Klopt. Wat ik gelezen heb, is dat de grens ligt per 1 februari. Indien je daarvoor verlengt, dan nog oude prijs. Daarna is het nieuwe prijs.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zit er wat anders is als veel anderen hier zo te zien :p Ik vind het een koopje. En 64,99 was gewoon echt ongelooflijk laag.

Ja, het is een procentueel flinke verhoging. Je kan ook gewoon blij zijn dat je het voor zo weinig kon krijgen 3 jaar lang.

De kwaliteit is goed. Je hebt best veel opties met meerdere schermen, je kan F2/F3 kijken. De pre-shows zijn goed, we kunnen commentaar kiezen, de keuze is reuze. Je betaalt meer voor 1 dag toegang bij een vrije training op vrijdag.

Zelfs als je echt alleen maar zondag kijkt is het een fijne deal. En dat je niet naar Viaplay hoeft te luisteren is ook wat waard :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:04

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Frappuccino schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:48:
Heb ook de mail gehad, en 28-02-2024 wordt die van mij verlengd maar het blijft erg raar om in mijn abonnement nog steeds €64.99 te zien staan.. Werk dat dan ook even bij |:(

Dan ga ik 'm binnen de familie ook maar delen denk ik. Een verhoging naar €76 had ik dan wat normaler gevonden. Dit valt onder klantje (weg)pesten.
Señor Sjon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:52:
[...]

Deze prijsverhoging is natuurlijk al even geleden aangekondigd en ook dat ie voor verlengers zou gaan gelden.
Ow, is dat zo? Dit is de eerste mail die ik sinds een jaar van F1TV heb gehad. Ik heb geen "aankondiging" gezien? En al helemaal niet voor bestaande klanten.

[ Voor 25% gewijzigd door Pendaco op 23-01-2024 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 10:54
Nou ja, leven zonder F1 is ook prima; we zullen zien wat ze gaan regelen bij mij staat nu nog 65 euro maar die van ons die loopt tot april.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:37
ik ga er overigens wel weer vanuit dat er een 'aanbieding' komt net zoals elk jaar voor de wintertest. Dus mogelijk valt de verhoging mee als je weer een abbo met ~20% korting kan afsluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Pendaco schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:05:
[...]

Heb ook de mail gehad, en 28-02-2024 wordt die van mij verlengd maar het blijft erg raar om in mijn abonnement nog steeds €64.99 te zien staan.. Werk dat dan ook even bij |:(

Dan ga ik 'm binnen de familie ook maar delen denk ik. Een verhoging naar €76 had ik dan wat normaler gevonden. Dit valt onder klantje (weg)pesten.

[...]

Ow, is dat zo? Dit is de eerste mail die ik sinds een jaar van F1TV heb gehad. Ik heb geen "aankondiging" gezien? En al helemaal niet voor bestaande klanten.
Er zijn berichten in de media verschenen en je bent nu geïnformeerd, zodat je nog op tijd op kan zeggen als je het er niet mee eens bent. Voor 95 euro niet naar Viaplay hoeven luisteren (behalve de 1e seconde bij het overzetten, hij weigert in het Engels te starten op Google TV) is het alleen al waard.

nieuws: F1 TV Pro krijgt prijsverhoging en kost in Nederland 95 euro per jaar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Help!!!! schreef op maandag 22 januari 2024 @ 18:01:
Denk dat de prijsverhoging meer met de rechtenstrijd te maken heeft dan met inflatiecorrectie.

Als je nu aan het bieden bent op de rechten dan heb je waarschijnlijk geen zin in de situatie dat je zelf E10 a E15 per maand moet rekenen om uit de kosten te komen en F1 het zelf voor ~ E5.50 per maand aanbiedt.

Denk dat ik ga opzeggen en als er geen redelijke aanbieding komt dat ik wellicht af en toe een maandje neem.

Vind het bedrag echt veel te hoog voor één sport. Wat ook mee speelt is dat ik de ontwikkelingen in de F1 helaas niet zo positief vind: Sprint races, veel teveel races, teveel stratencircuits, sfeerloze zandbaklanden. En het vreet tijd. In een druk leven is dat niet altijd even goed in te passen.

Aan de andere kant heb ik er ook behoorlijk veel plezier van maar dat is niet in de laatste plaats vooral ook door de topics hier en alle kennis en inzichten die gedeeld worden.
Wat ook nog meespeelt bij mij is dat F1TV pro nog steeds geen fatsoenlijke app voor LG (e.a.) heeft. Voor e65 en de aanbiedingsprijs van E52 was dat nog ok. Maar voor E95 vind ik dat eigenlijk ook een no go en zeker omdat ik nogal eens technische issues had met het starten vd stream vanaf mijn iphone.

Mijn abo loopt door die 7dgn verlenging tot 28.2 De kans dat ze nog een aanbieding gaan doen lijkt me klein dus ik ga maar opzeggen. Met een beetje geluk kan ik een abo delen met een vriend.

Bij redenen kan je dan weer geen "eigen tekst "invullen danwel 'de prijsverhoging'. Alleen 'cannot afford'. Dat klopt niet, maar goed dat komt het dichtstbij dus dan kies ik die maar....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:16

DON PAPA

Tweaker-fan

Señor Sjon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:17:
[...]
Voor 95 euro niet naar Viaplay hoeven luisteren (behalve de 1e seconde bij het overzetten, hij weigert in het Engels te starten op Google TV) is het alleen al waard.
Ook als je in de F1TV app de taal op Engels zet?
Als ik dat namelijk doe op de AppleTV, dan is ook meteen het commentaar standaard Engels...

[ Voor 16% gewijzigd door DON PAPA op 23-01-2024 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Als alle GP weekends in 4K worden uitgezonden, zal dit nog enigszins het 'leed' verzachten en ook wat begrip kweken.
En ja, ze waren redelijk goedkoop, vergeleken met Viaplay. Maar vergeet vooral ook niet dat we F1 met Ziggo gratis konden bekijken. Deze over the top prijsverhoging vind ik dan ook best bot, om het netjes te verwoorden.

Ik hoop ook dat er nog een aanbieding komt komende maand, anders wordt het toch slikken en betalen :-( (en ik denk dat ze dit zelf ook wel beseffen, dus ben beetje bang dat er geen kortingsactie komt ;w )

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iaudio87
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09-2024
Mijn abbo worden verlengd op 1 feb. Maar nog geen communicatie ontvangen van een prijsverhoging. Ook bij Google Pay staat nog gewoon de Oude prijs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomcatter_31
PWM schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:01:
Ik zit er wat anders is als veel anderen hier zo te zien :p Ik vind het een koopje. En 64,99 was gewoon echt ongelooflijk laag.
Individueel is het idd een 'koopje'. Alleen vrouwlief wil serie X kijken op Netflix, kinders serie y en z op Disney en Amazon prime en voor je het weet betaal je 50+ euro aan streamingdiensten en dan ook nog eens je abo op de reguliere tv bij Ziggo of KPN... dan loopt het allemaal best wel op. ;)

Tuurlijk ben je er vrij in wat je wel of niet neemt en kan je wisselen tussen streamingsdiensten of op allerlei manieren ermee spelen, maar ik ga wel afwegen waar ik mijn geld aan uit ga geven. Heb ook nog andere hobby's. Het is niet dat ik het niet kan betalen. meer dat ik het niet meer wil betalen. F1 is daar voor mij zo langzaam aan gewoon niet meer interessant genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hier wordt ook gewoon maandelijks een bedrag via Google Play afgeschreven (ander land), maar geen enkele communicatie gehad dat deze prijs omhoog gaat. kunnen ze die prijs eigenlijk wel stilzwijgend danwel met een info mailtje verhogen? Lijkt mij dat ik dan weer opnieuw toestemming moet geven via Google Play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:58

servies

Veni Vidi Servici

[...]

Je kunt toch maar op 1 device tegelijk streamen? Dus hoe wil je dat delen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Tomcatter_31 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:25:
[...]

Individueel is het idd een 'koopje'. Alleen vrouwlief wil serie X kijken op Netflix, kinders serie y en z op Disney en Amazon prime en voor je het weet betaal je 50+ euro aan streamingdiensten en dan ook nog eens je abo op de reguliere tv bij Ziggo of KPN... dan loopt het allemaal best wel op. ;)

Tuurlijk ben je er vrij in wat je wel of niet neemt en kan je wisselen tussen streamingsdiensten of op allerlei manieren ermee spelen, maar ik ga wel afwegen waar ik mijn geld aan uit ga geven. Heb ook nog andere hobby's. Het is niet dat ik het niet kan betalen. meer dat ik het niet meer wil betalen. F1 is daar voor mij zo langzaam aan gewoon niet meer interessant genoeg voor.
Natuurlijk telt het allemaal op. Maar toch is content goedkoper dan ooit.

15 jaar geleden kostte een dagfilm bij Videoland 10,- en dan moet ik hem ook nog halen en brengen. Series kijken kostte klauwen met geld op DVD of je moest linear kijken en weken wachten. Laat staan dat je meerdere top series zo maar even kon bekijken.

Nu heb je voor ~40,- F1Tvpro en 3 andere providers met tienduizenden uren aan content, waar we alleen maar van konden dromen. Ik kan elke voetbalwedstrijd die ik wil zien. En nu vinden we het te duur :p

We krijgen meer dan ooit voor minder dan ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

-tom-562

Oliesjeik

Help!!!! schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:20:
[...]

Wat ook nog meespeelt bij mij is dat F1TV pro nog steeds geen fatsoenlijke app voor LG (e.a.) heeft. Voor e65 en de aanbiedingsprijs van E52 was dat nog ok. Maar voor E95 vind ik dat eigenlijk ook een no go en zeker omdat ik nogal eens technische issues had met het starten vd stream vanaf mijn iphone.

Mijn abo loopt door die 7dgn verlenging tot 28.2 De kans dat ze nog een aanbieding gaan doen lijkt me klein dus ik ga maar opzeggen. Met een beetje geluk kan ik een abo delen met een vriend.

Bij redenen kan je dan weer geen "eigen tekst "invullen danwel 'de prijsverhoging'. Alleen 'cannot afford'. Dat klopt niet, maar goed dat komt het dichtstbij dus dan kies ik die maar....
Dit ja, als ze een WebOS uitbrengen en de races in 4K uitzenden, dan wil ik het best betalen. Ik denk dat ik nu toch op zoek ga naar alternatieven...

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
Ik krijg net ook de mail over de (fikse) prijsverhoging. Overweeg om het op te zeggen en te wachten op een actie voor nieuwe abonnees. Komt die niet dan kan ik 'm alsnog wel voor de volle pond weer afsluiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Ik blijf bij F1TV, alleen al zodat ik Multiviewer app kan blijven gebruiken, echt een perfecte kijkervaring die twee samen.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 22:12
Eerste race in maart, laatste in december, dus je hebt 10 maand nodig.

Viaplay is 15,99 per maand als je per maand afneemt, dus 10 maand: 159,90
Viaplay is 12,79 per maand als je per jaar afneemt, dus 12 maand: 153,48

F1TV is 11,90 per maand als je per maand afneemt, dus 10 maand: 119
F1TV is 95 per jaar als je per jaar afneemt dus rekenwonders: 95 per jaar

Makkelijk uit te rekenen, makkelijke keuze. Sterker nog, ik heb vorig jaar mijn tv abbo opgezegd, heb alleen nog internet, dat scheelde 2 tientjes per maand, dus deze 3 tientjes over een heel jaar, dikke prima.

[ Voor 19% gewijzigd door FastFred op 23-01-2024 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:13
Voor mij is het niet de prijs alleen, al geeft een 50% prijsverhoging mij sowieso een wrang gevoel.
De combinatie met de focus op showmanship, meer stratencircuits en sprintraces zorgen er toch al voor dat ik er vaker voor kies om races niet of later te kijken. Dan is €100 en een fikse verhoging best een fors bedrag.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:13

MazeWing

The plot thickens...

Ik twijfel ook heel erg of ik mijn abonnement blijf behouden na de prijsverhoging. Ik kijk eigenlijk alleen structureel de race en (zoveel als mogelijk) de kwalificaties en daar blijft het wel zo'n beetje bij. De trainingen boeien me heel weinig en ook heel het circus ervoor en erna (of eventuele extra documentaires) kunnen me ook gestolen worden.

Qua commentaar pak ik altijd dat van F1 zelf en ook het wisslen van camera's is iets dat ik nooit doe, idem voor races terugkijken.

Al bij al dus behoorlijk wat geld voor de beperkte functionaliteit die ik ga gebruiken. Nog even los van het feit dat een prijsverhoging van 50% gewoon onbeschoft is!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
[...]

Ik heb eerder al eens ergens gevraagd waar men dat bedrag denkt te zien.

Het enige waar ik een bedrag zie is voor mijn lopende periode met daarbij de vervaldatum.

Ik kom nergens een bedrag tegen wat daarna zou moeten gelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
servies schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:32:
[...]

Je kunt toch maar op 1 device tegelijk streamen? Dus hoe wil je dat delen?
Ik heb het afgelopen jaar met drie mensen tegelijk op drie verschillende adressen de races gekeken via F1 tv.

Zonder problemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:01

Spotmatic

Ken sent me

Frappuccino schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:50:
[...]

Het enige waar ik een bedrag zie is voor mijn lopende periode met daarbij de vervaldatum.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OnjbOi32VUdf78uE5mSRIfDMTho=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/stTnUvwBrk9gwQq8mpGOAOai.png?f=user_large

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraR-pc
Frappuccino schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:50:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cQz7eQkbKIjazGyBFuhjQps4saw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wBWNajaYuxD5txizaw4WqLs0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
Raar, ik zie daar dus enkel het huidige bedrag van €64.99 staan, geen introductie en daarna aanvulling oid.

Maar mijn termijn verloopt ook pas ergens in augustus.

[ Voor 7% gewijzigd door Frappuccino op 23-01-2024 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuskermalt
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 16:50
Dit zie ik ook bij mijn account en heb net een mail gehad dat het 94,99 gaat worden. volgens mij hebben ze nog niet alles op orde met de nieuwe prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuskermalt schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:00:
[...]

Dit zie ik ook bij mijn account en heb net een mail gehad dat het 94,99 gaat worden. volgens mij hebben ze nog niet alles op orde met de nieuwe prijzen.
Het is toch al lang duidelijk dat de oude prijs geldig blijft voor verlengingen tot 1 februari….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:00
Señor Sjon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:17:
[...]

Er zijn berichten in de media verschenen en je bent nu geïnformeerd, zodat je nog op tijd op kan zeggen als je het er niet mee eens bent. Voor 95 euro niet naar Viaplay hoeven luisteren (behalve de 1e seconde bij het overzetten, hij weigert in het Engels te starten op Google TV) is het alleen al waard.

nieuws: F1 TV Pro krijgt prijsverhoging en kost in Nederland 95 euro per jaar
En als je je Google TV standaard op de Engelse taal zet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Arjantje72 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:17:
[...]

En als je je Google TV standaard op de Engelse taal zet?
Dan hebben de kinderen wat moeite om programma's te vinden. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
PWM schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:33:
[...]

Natuurlijk telt het allemaal op. Maar toch is content goedkoper dan ooit.

15 jaar geleden kostte een dagfilm bij Videoland 10,- en dan moet ik hem ook nog halen en brengen. Series kijken kostte klauwen met geld op DVD of je moest linear kijken en weken wachten. Laat staan dat je meerdere top series zo maar even kon bekijken.

Nu heb je voor ~40,- F1Tvpro en 3 andere providers met tienduizenden uren aan content, waar we alleen maar van konden dromen. Ik kan elke voetbalwedstrijd die ik wil zien. En nu vinden we het te duur :p

We krijgen meer dan ooit voor minder dan ooit.
Tuurlijk heb je daar gelijk in dat je toegang krijgt tot heel veel content (idd veel meer dan vroeger). Denk alleen wat veel mensen tegen gaat staan is dat er steeds meer achter een betaalmuur verdwijnt. Vroeger betaalde je kijk en luistergeld en kreeg je x aantal tv zenders voor terug. En tuurlijk had je dan niet de toegang tot de content zoals je dat nu hebt, maar sporten als F1 waren wel op de tv zenders te kijken al dan niet met reclame. Vervolgens kwam Ziggo/UPC met digitale tv wat ineens veel duurder was dan analoge tv daarvoor, maar als je tv wilde blijven kijken werd je wel 'gedwongen' om het te nemen. Dan heb je vervolgens het dure digitale tv pakket en verdwijnt vervolgens het ene na het andere pakket achter een betaalmuur waardoor je bovenop je tv abo ook nog eens allerlei extra geld kan gaan betalen als je het wilt blijven zien. En ja, om je te lokken beginnen die diensten met aantrekkelijke prijzen om die vervolgens enorm te verhogen zodra mensen het gewend zijn en het toch willen zien...

En ik ben zelf ook echt wel bereid om te betalen voor de toegang tot bepaalde (idd grote hoeveelheid) content. Maar er zijn wel grenzen en ga wel afwegen wat ik de moeite waard vind. En 100 euro voor alleen F1 vind ik niet meer de moeite waard. Zeker niet voor wat de sport momenteel biedt.

[ Voor 8% gewijzigd door Tomcatter_31 op 23-01-2024 17:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:16

DON PAPA

Tweaker-fan

Señor Sjon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:21:
[...]

Dan hebben de kinderen wat moeite om programma's te vinden. ;)
Zet de taal van de F1TV app op Engels, dan wordt het commentaar bij de streams ook standaard Engels..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oO5_NA4z6dCQ8VLBEECUgJQkqUs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1RceF4ROizEMDRqnbZQ98JK6.jpg?f=fotoalbum_large

En als je dat doet, dan start de live stream ook vaak veel sneller, omdat er niet gewacht hoeft te worden op de NL audio stream. ;)

[ Voor 75% gewijzigd door DON PAPA op 23-01-2024 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:09:
[...]

Het is toch al lang duidelijk dat de oude prijs geldig blijft voor verlengingen tot 1 februari….
En je kan zeker niet nu al verlengen als je abonnement in maart afloopt? Die van mij loopt 2 maart af. Lullige is dan wel dat ik ook nog een week extension heb gekregen omdat een wedstrijd was afgelast toch? Dus dat was een dikke sigaar uit eigen doos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multilayer
  • Laatst online: 07-08 18:12
Heb nog geen mail gehad (1 mrt a.s. verl. dd)

Als het € 95 wordt zeg ik op, onacceptabele verhoging. Misschien een aanbieding voor het eerste raceweekend.

Trouwens wie zegt dat de kwaliteit vergelijkbaar is met 2023 nu alle viaplay klanten ook op de F1 tv pro infrastructuur erbij komen ?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb nu n uur contact met live chat en ze zeggen enkel "de mail is leidend" maar ondertussen willen ze ook niet bevestigen dat de informatie op de website incorrect is. Het stomme is dat als je nu "cancel" kiest, je weer kunt kiezen voor renew met de prijs... 64,99. Alsof je bij de supermarkt een brood uitkiest voor 2 euro en ze bij de kassa ineens zeggen dat ie 4 euro kost. Als je dan terug loopt naar t schap staat er gewoon 2 euro. Wat een ongelofelijke incompetentie om zoiets essentieels niet op orde te hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
grappig, gisteren een email gehad dat het 94,99 zou worden, vandaag een email: je hoeft niks te doen en het abonnement wordt verlengt met een prijs van 64,99

iemand ook 2x een email gehad? is hetzelfde emailadres

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Mr.Nobody schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:56:
grappig, gisteren een email gehad dat het 94,99 zou worden, vandaag een email: je hoeft niks te doen en het abonnement wordt verlengt met een prijs van 64,99

Welke datum staat je verlenging op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

multilayer schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:41:
Heb nog geen mail gehad (1 mrt a.s. verl. dd)

Als het € 95 wordt zeg ik op, onacceptabele verhoging. Misschien een aanbieding voor het eerste raceweekend.

Trouwens wie zegt dat de kwaliteit vergelijkbaar is met 2023 nu alle viaplay klanten ook op de F1 tv pro infrastructuur erbij komen ?
Ik heb een mail gestuurd dat ze de week extension vanwege het uitvallen van een race moeten terugdraaien. Die naait mij (en jou) nu omdat ik dus ook op 2 maart pas mag verlengen. En dat ik anders op stap. Wat hebben we überhaupt aan die week die ze erachter aan plakken, er is geen reet te zien nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 19:22
Mr.Nobody schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:56:

Dat kreeg mijn vader ook (mijn abo loopt pas in juni af). Ben benieuwd wat ze gaan afschrijven, maar ik vermoed dat het wel 94,99 zal gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
JEightyFive schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:35:
Ik krijg net ook de mail over de (fikse) prijsverhoging. Overweeg om het op te zeggen en te wachten op een actie voor nieuwe abonnees. Komt die niet dan kan ik 'm alsnog wel voor de volle pond weer afsluiten.
Ik heb de mail nu ook gehad en ga precies dit doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Plenkske schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:16:
[...]
Ik heb de mail nu ook gehad en ga precies dit doen.
En velen, er is geen reden om dat niet te doen, nul beloning voor loyaliteit. Was natuurlijk al raar met de 52 ipv 65 instap abbo's tegenover mensen die hun email adres niet aanpasten.
offtopic:
Iemand heeft daar een erg slechte NIMA cursus gevolgd, zat waarschijnlijk in de klas met die van KLM, Ziggo en Vandebron. Echt bizar hoe goed sommige bedrijven zijn in het wegpesten van oude klanten

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Als ik verbind met VPN en zet het land op Portugal dan kan ik voor 60e een jaarabo afsluiten - iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Cartman! schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:54:
Als ik verbind met VPN en zet het land op Portugal dan kan ik voor 60e een jaarabo afsluiten - iemand hier ervaring mee?
Nee maar het zal wel werken. maar los van dat het tegen elk beleid is. moet je je afvragen of je het wilt, steeds op elk apparaat (en dat zijn er bij mij wel wat) de VPN activeren om F1 te kijken. Dat zou mij het prijsverschil niet waard zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
franssie schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:58:
[...]

Nee maar het zal wel werken. maar los van dat het tegen elk beleid is. moet je je afvragen of je het wilt, steeds op elk apparaat (en dat zijn er bij mij wel wat) de VPN activeren om F1 te kijken. Dat zou mij het prijsverschil niet waard zijn.
Behalve dan dat Polen een EU land is en je in de gehele EU kunt kijken met het originele abonnement. Iets met Eurozone en zo.

Edit:
Wat ik daarmee dus wil zeggen is dat de VPN daarna niet nodig is.

Overigens is de kans wel aanwezig dat het alsnog niet lukt? Of je moet een "generieke" betaalkaart hebben. Met mijn OpenBank MasterCard kon ik in ieder geval geen (Pro) abo afsluiten. Omdat deze in Spanje "geregistreerd" is en F1TV Pro in Spanje niet beschikbaar is / het opgegeven adres (/land) niet overeen kwam met het land van de kaart.

[ Voor 29% gewijzigd door RobertMe op 23-01-2024 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

RobertMe schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:05:
[...]

Behalve dan dat Polen een EU land is en je in de gehele EU kunt kijken met het originele abonnement. Iets met Eurozone en zo.
Technisch klopt dat inderdaad, beleidstechnisch ook als jij in Polen belastingplichtig bent.
De vraag is of je dat wilt, voor mij is het antwoord nee, dus ik verleng niet. Of het een overweging is om te verhuizen naar een ander land? 0,0003% maar toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
franssie schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:58:
[...]

Wat RobertMe zegt, als je je account hebt kun je daarna toch gewoon kijken lijkt me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:55
Hierboven ook al ergens genoemd: ze komen ergens eind februari - begin maart waarschijnlijk echt wel weer met een aanbieding. Nu de prijs op papier nog even flink verhogen en dan straks een korting van een procent of 20 aanbieden waardoor alle twijfelaars niet weten hoe snel ze weer voor een heel jaar moeten aftikken. Het zou me echt sterk verbazen als dat niet het geval gaat zijn.

Ik deel overigens de mening dat ik die 95 euro vandaag nog overmaak als we er 4k-kwaliteit voor terugkrijgen 😄.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Cartman! schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:03:
[...]

Welke datum staat je verlenging op ?
op 21 februari 2024.

het lijkt me dat ik dit bedrag betaal. deze email toont aan dat er korting mogelijk is voor bestaande klanten. anders was deze email et niet.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ifTy7vrTXYDGro7kBIDkQB99DGk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Wbq1B0OLDWuicBoDIzVzzs9Z.png?f=fotoalbum_large

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mr.Nobody schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:30:
[...]

op 21 februari 2024.

het lijkt me dat ik dit bedrag betaal. deze email toont aan dat er korting mogelijk is voor bestaande klanten. anders was deze email et niet.[Afbeelding]
Het wordt er allemaal niet duidelijker op :P

Ik heb alleen de mail van E95 gehad en mijn 'verlenging' zou 28.02 zijn.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:01

Spotmatic

Ken sent me

Mr.Nobody schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:30:
[...]

op 21 februari 2024.

het lijkt me dat ik dit bedrag betaal. deze email toont aan dat er korting mogelijk is voor bestaande klanten. anders was deze email et niet.[Afbeelding]
Is jouw huidige abonnement ook die van € 51.99?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizox
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:19
Ik heb zelf geen e-mail gehad. Op 9 februari gaat bij mij de verlenging plaatsvinden, ik ben benieuwd.

5400WP (ZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Help!!!! schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:33:
[...]

Het wordt er allemaal niet duidelijker op :P
<>
Dat is wel een understatement - wat een F1ckkup is dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mde036
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-04 17:00
Ik heb dezelfde mail ontvangen met een verhoging naar €94.99. In mijn F1 account staat nog gewoon een bedrag van €64,99. Dus ik heb maar even gechat met F1. Daar werd bevestigd dat het bedrag in de email het juiste bedrag is. Motivatie voor de verhoging is:
The reason for the increase is we continue to focus on making F1TV even more valuable to fans. We have increased the number of races from 22 races in 2023 to 24 in 2024, making this the biggest season ever! We are also introducing F1 Academy along with more in-depth shows and a fantastic new interface.

Ik vind dit wel een hele sterke prijsverhoging. Ik heb direct opgezegd. Maar ik wil wel graag F1 kijken. Dus als iemand een idee heeft hoe ik voor 65,- F1 kan kijken hoor ik het graag.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Handjes
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-09 10:42
Ik wil helemaal geen 24 races.22 ook niet. 18 was altijd voldoende. Helemaal met die anonieme straatcircuits is er geen hol aan.

Ik zeg mijn F1 TV op als het echt 95 euro gaat worden. Na 25 jaar F1 kijken...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RobertMe
mde036 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 20:13:
We have increased the number of races from 22 races in 2023 to 24 in 2024,
Nog geen 10% meer races en wel 46% duurder _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Cartman! schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:55:
[...] Alsof je bij de supermarkt een brood uitkiest voor 2 euro en ze bij de kassa ineens zeggen dat ie 4 euro kost. Als je dan terug loopt naar t schap staat er gewoon 2 euro. Wat een ongelofelijke incompetentie om zoiets essentieels niet op orde te hebben.
Met als grote verschil dat in de supermarkt het prijskaartje leidend is.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
alex3305 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:01:
[...]

Met als grote verschil dat in de supermarkt het prijskaartje leidend is.
Ze willen niet bevestigen dat de website een verkeerde prijs toont ook, ze herhalen zichzelf door te zeggen dat de email leidend is. Toen ik zei dat de email niet van toepassing was omdat ik heb geannuleerd en daarna via de website opnieuw heb verlengd met de getoonde prijs van 64.99 gaf ze gewoon weer aan dat de email de juiste prijs toont. Echt hoor... Hoe slecht kun je omgaan met je klanten. Ik gun ze nu gewoon de omzet niet meer terwijl ik echt een tevreden gebruiker was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:08
Een verhoging Ok, maar dit is wel heel erg fors.

Mocht er geen andere aanbieding komen dan vind ik wel een andere manier om f1 te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:36
Hier nog geen mails gehad, mijn abbo loopt via de Apple Store, daar staat ook nog steeds dat het verlengd wordt in maart voor 64,99

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 10:21
mde036 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 20:13:
Ik heb dezelfde mail ontvangen met een verhoging naar €94.99. In mijn F1 account staat nog gewoon een bedrag van €64,99. Dus ik heb maar even gechat met F1. Daar werd bevestigd dat het bedrag in de email het juiste bedrag is. Motivatie voor de verhoging is:
The reason for the increase is we continue to focus on making F1TV even more valuable to fans. We have increased the number of races from 22 races in 2023 to 24 in 2024, making this the biggest season ever! We are also introducing F1 Academy along with more in-depth shows and a fantastic new interface.

Ik vind dit wel een hele sterke prijsverhoging. Ik heb direct opgezegd. Maar ik wil wel graag F1 kijken. Dus als iemand een idee heeft hoe ik voor 65,- F1 kan kijken hoor ik het graag.
Grappig, ik had ook gechat met een guy van de customer support (in het Nederlands), maar aan alles zag je dat er een google translate tussen zat. Soms onbegrijpelijke teksten. Maar letterlijk 1:1 dezelfde tekst als jij had.

Waar ik van moest gniffelen (met enige ironie) was de tekst dat ze van 22 naar 24 races gaan. Waren ze alleen zelf even vergeten dat er wel degelijk 23 op het programma stonden afgelopen jaar. De race van Emilia Romagna ging vanwege de overstromingen niet door maar was wel gepland. Dus: maar 4% extra races...

Verder is het allemaal van bedroevend niveau, die F1 chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Best kans dat ik gewoon voor F1TV Acces ga. Ik kijk bijna altijd terug (kan spoilers goed ontwijken). Alleen is me niet heel helder wat er nu bij zit.

"Herhalingen van F1 races"
Is dat inclusief de qualifying? Of enkel de races?

Verder: F1-livetijden van het circuit en raceherhalingen met vertraging

Vertraging hoeveel?
Edit: 2 dagen. Da's wel wat te lang...

Ach zo lang het te delen is :+

[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 23-01-2024 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Waah schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:12:
"Herhalingen van F1 races"
Is dat inclusief de qualifying? Of enkel de races?
Lijkt mij alles, dus ook de FPs, Q, en dus race. Incl. onboards en de hele reutemeteut.
Verder: F1-livetijden van het circuit en raceherhalingen met vertraging

Vertraging hoeveel?
Ik zou uit gaan van 1 tot 2 dagen, het gaat in ieder geval niet om enkele uren. Of dat na de sessie of na de race is durf ik niet te zeggen (dus FP op zondag te kijken? Of pas op dinsdag samen met de Q en race?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Mail naar aanleiding van mijn support chat van gisteren:
Dear Noo,

Thank you for your patience which has allowed me to establish the facts of the issue you raised to Formula 1. I believe I am now in a position to provide you with an update. Before I do that I would like to summarize the core points you raised:

I believe, you wanted to file a complaint about the changes brought by the email you have receive about your subscription.

I can confirm that we have investigated the points you raised above and can confirm the following:

To clarify the amount you will pay at your next renewal can be found in your email. This renewal amount will be reflected on your account after your next renewal.

We continue to focus on making F1TV even more valuable to fans. We have increased the number of races from 22 races in 2023 to 24 in 2024, making this the biggest season ever! We are also introducing F1 Academy along with more in-depth shows and a fantastic new interface.

If you did not receive any email about your subscription, kindly give us the following information so that we can check.

E-mail Address
Country
Subscription
Next Renewal Date
Renewal Frequency: Monthly/Annual

Should you wish to discuss any of these points further, please do let me know.

You can also check out our F1 TV support page where you may be able find additional information to help you.

Please let us know if we can help with anything else.

Thank you,

The F1 Team
Opgezegd dan maar. Op naar een evt. aanbieding in februari :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
YoupS schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:11:
Waar ik van moest gniffelen (met enige ironie) was de tekst dat ze van 22 naar 24 races gaan. Waren ze alleen zelf even vergeten dat er wel degelijk 23 op het programma stonden afgelopen jaar. De race van Emilia Romagna ging vanwege de overstromingen niet door maar was wel gepland. Dus: maar 4% extra races...
Er stonden niet eens 23 races op het programma. De originele kalender stond China ook op. En ze hebben ook nog relatief lang gewacht met een officiële "geen vervanging". Dus ook vorig jaar zouden er al 24 races zijn.

Wat dan weer wel zo is is dat ze vorig jaar officieel 23 events hebben geteld. Omdat Emilia Romagna pas zo laat is geannuleerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Mijn abonnement staat in de Google Playstore ook nog steeds op €64,99 dus ik ben benieuwd. Nu heb ik ruim €45 bij elkaar gespaard met Google Rewards dus valt de verhoging voor mij verder nog wel mee. Wordt het mij allemaal te gortig qua prijs dan zal ik weer teruggrijpen naar het verleden waarbij de F1 niet op de Nederlandse televisie te zien was.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
sjaool schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 00:33:
Mijn abonnement staat in de Google Playstore ook nog steeds op €64,99 dus ik ben benieuwd. Nu heb ik ruim €45 bij elkaar gespaard met Google Rewards dus valt de verhoging voor mij verder nog wel mee. Wordt het mij allemaal te gortig qua prijs dan zal ik weer teruggrijpen naar het verleden waarbij de F1 niet op de Nederlandse televisie te zien was.
Poeh. Dat is wel heel grijs verleden. Over welke jaartallen hebben we het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sjaool schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 00:33:
offtopic:
Mijn ervaring is dat betalingen van google rewards alleen plaats vinden als je de hele betaling daarvan kunt doen. Dus in jouw geval zou hij naar de tweede betalingssetting gaan.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
Aangezien je niet op kunt zeggen met als reden: de zwaar overdreven prijsverhoging, heb ik maar the next best thing gekozen: Cannot afford :+
Nu afwachten of ze nog met acties komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mickey77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:05

Mickey77

Allround ICT-er

Ik behoor ook tot de groep waar er nu nog 64,99 staat maar, die een email heeft gekregen dat het omhoog gaat. Mijn datum is 27 februari, dus ik wacht nog even af, of het bedrag in beeld wordt verhoogd na 1 februari. Zo niet dan houd ik hoop dat er toch wordt verlengd voor 64,99.

Naast de optie volle mep betalen of opzeggen, mis ik in dit topic de optie om in een groep te gaan kijken. Dan bedoel ik niet om het account te delen, maar om het als groep echt samen te kijken. Dat kan natuurlijk in een café, maar dan ben je aan drankjes snel meer kwijt dan de 4 euro per GP.

Maar waarom niet gewoon in je buurt andere fans zoeken en bij één van hen afspreken? De thuisblijver betaalt de vier euro voor F1TVPro en de bezoekers nemen allemaal een fles frisdrank en een zak chips mee. Kost ook wat, maar die zou je dan thuis ook uit de kast pakken. Grote kans dat het ook gezelliger is dan alleen...

Ik begin wel. Ik woon in Drenthe, wonen er andere tweakers in de buurt van Emmen of Aalden of Dwingeloo die ook graag F1 kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:50
Misschien he...alleen maar een gedachte...is de reden van de prijsverhoging wel o.a. het delen van de abonnementen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
JEightyFive schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:27:
Aangezien je niet op kunt zeggen met als reden: de zwaar overdreven prijsverhoging, heb ik maar the next best thing gekozen: Cannot afford :+
Nu afwachten of ze nog met acties komen.
Ja, zo heb ik het ook gedaan. Wel jammer dat ze geen ruimte gaven om zelf reden te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japioo33
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:53
Ragnar9999 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:08:
Misschien he...alleen maar een gedachte...is de reden van de prijsverhoging wel o.a. het delen van de abonnementen :)
Bij F1 TV Pro is het namelijk mogelijk om op 6 verschillende apparaten ingelogd te zijn, maar kun je maar 1 stream tegelijkertijd van de daadwerkelijke race afspelen.
Je kunt live timing en de livestream naast elkaar bekijken.
Om dat mogelijk te maken kun je tot maximaal 6 apparaten tegelijk registreren.
De race zelf kun je slechts op één apparaat streamen. Er zit een restrictie op het aantal streams van de race.

Viaplay biedt echter de mogelijkheid om op 5 apparaten ingelogd te zijn, maar wel op 2 schermen tegelijkertijd alles te streamen.
Zo wordt het delen van een account met vrienden of familie makkelijker, kun je je abonnementskosten splitten en betaal je in feite nog maar de helft.

Zo lees ik het dus. We zijn toch niet allemaal zulke heilige boontjes toch ?

[ Voor 101% gewijzigd door japioo33 op 24-01-2024 09:33 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:22

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
japioo33 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 09:15:
[...]

Bij F1 TV Pro is het namelijk mogelijk om op 6 verschillende apparaten ingelogd te zijn, maar kun je maar 1 stream tegelijkertijd van de daadwerkelijke race afspelen.
Je kunt live timing en de livestream naast elkaar bekijken.
Om dat mogelijk te maken kun je tot maximaal 6 apparaten tegelijk registreren.
De race zelf kun je slechts op één apparaat streamen. Er zit een restrictie op het aantal streams van de race.
j
Viaplay biedt echter de mogelijkheid om op 5 apparaten ingelogd te zijn, maar wel op 2 schermen tegelijkertijd alles te streamen.
Zo wordt het delen van een account met vrienden of familie makkelijker, kun je je abonnementskosten splitten en betaal je in feite nog maar de helft.

Zo lees ik het dus.
Ik mag het niet zeggen maar op 2 apparaten live kijken werkt in de praktijk wel ondanks de site anders zegt :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Pagina: 1 ... 38 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen