[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 29 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-09 18:01
Doomsday scenario en dan puur voor de sport. Volgens Chris Woerts is het ook een miljard meer dan wat FOM nu binnen krijgt aan wereldwijde rechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:00
dnmw2705 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 10:27:
[...]

Doomsday scenario en dan puur voor de sport.
Leg eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:59

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hmm persoonlijk zeg ik nee maar zolang ze het goed aanpakken en het niet zo duur als viaplay p.m maken en de kwaliteit van F1TV Pro leveren of misschien hoger heb ik geen klachten. Maar ben bij Apple bang voor hoge prijzen, al hun producten zijn duur..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
dnmw2705 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 10:27:
[...]

Doomsday scenario en dan puur voor de sport. Volgens Chris Woerts is het ook een miljard meer dan wat FOM nu binnen krijgt aan wereldwijde rechten
Ik denk dat het kwaliteit ten goede gaat komen ik ben best bereid om er wat meer voor neer te leggen als het maar beter is dan Viaplay met hun rommel

[ Voor 20% gewijzigd door Steenw op 01-10-2023 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:30
Ik vind sommige ontwerpen van Apple prachtig, ook hardware matig vast en zeker heel goed.

Enkel vind ik de marketing, promotie, presentaties, en showcase's enorm cheesy, zacht en totaal niet passen bij Formule 1. Ik hoop dan oprecht ook dat het niet lukt.

Wie gaat het straks presenteren daar. Mother earth :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:33
G_Dragon schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 10:55:
[...]

Hmm persoonlijk zeg ik nee maar zolang ze het goed aanpakken en het niet zo duur als viaplay p.m maken en de kwaliteit van F1TV Pro leveren of misschien hoger heb ik geen klachten. Maar ben bij Apple bang voor hoge prijzen, al hun producten zijn duur..
Mag toch aannemen dat dit gewoon aan apple+ of hoe hun dienst ook heet, wordt toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:50
LA-384 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 12:09:
[...]

Mag toch aannemen dat dit gewoon aan apple+ of hoe hun dienst ook heet, wordt toegevoegd?
Ze hebben nu ook al live sport maar daar moet je naast Apple+ apart voor betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:33
dutchgio schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 12:16:
[...]

Ze hebben nu ook al live sport maar daar moet je naast Apple+ apart voor betalen
Dat is geen goede zaak. Is Apple+ een vereiste voor dat live sport abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:12
LA-384 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 13:13:
[...]

Dat is geen goede zaak. Is Apple+ een vereiste voor dat live sport abonnement?
Nee, je kan het gewoon los kopen. Zie https://tv.apple.com/us/channel/mls-season-pass/tvs.sbd.7000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:32
Mocht Apple de rechten binnenhalen dan gaan de kijkers er in ieder geval keihard op vooruit kwalitatief gezien,
Apple legt de lat in alles nou eenmaal hoog .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
MilesD. schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:16:
Mocht Apple de rechten binnenhalen dan gaan de kijkers er in ieder geval keihard op vooruit kwalitatief gezien,
en het aantal kijkers omlaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Als Apple er 2 miljard voor neerlegt zou dat echt van de zotte zijn, als FOM er op dit moment de helft voor krijgt.

Dit is geen gezonde concurrentie als je het bedrag eventjes verdubbelt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
toolkist schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:31:
[...]

en het aantal kijkers omlaag ;)
Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
MilesD. schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:16:
Klopt, dat zie je ook bij de nieuwe iPhone. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
omdat er genoeg mensen net als mij zijn die niks met apple willen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
toolkist schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:42:
[...]

OMG…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:42:
[...]

Mensen schetsen ook een veel te positief beeld bij andere, en laten daarbij details weg.

Apple+ (of hoe de dienst ook heet), gaat ook niet goedkoop zijn. Als ik kijk naar AppleTV reviews voor Android (en in het algemeen), scoren deze nou niet echt hoog (1,5 gemiddeld).

Ik heb veel te zeuren over ViaPlay, maar Ziggo is ook niet goedkoop, ESPN is karig in aanbod, en Apple+ zal ook niet alle licenties overnemen. Als je Duitse voetballiefhebber bent, dan heb ik met je te doen als een andere partij dan VP deze overneemt.

Is er al vaker gezegd, en zou eigenlijk in de topic warning moeten staan: er is meer dan enkel F1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Nu online
sjaool schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 15:53:
[...]

Maar wel elk jaar aanmelden met een andere email. ;)

Ik gebruik de Google Rewards manier. :P
Ik kon begin dit jaar gewoon met hetzelfde emailadres de kortings actie gebruiken.
Mijn abonnement was al wel 2 maanden ervoor verlopen. Misschien werkt het niet als je abonnement nog loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
HollowGamer schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:47:
[...]

Mensen schetsen ook een veel te positief beeld bij andere, en laten daarbij details weg.

Apple+ (of hoe de dienst ook heet), gaat ook niet goedkoop zijn. Als ik kijk naar AppleTV reviews voor Android (en in het algemeen), scoren deze nou niet echt hoog (1,5 gemiddeld).

Ik heb veel te zeuren over ViaPlay, maar Ziggo is ook niet goedkoop, ESPN is karig in aanbod, en Apple+ zal ook niet alle licenties overnemen. Als je Duitse voetballiefhebber bent, dan heb ik met je te doen als een andere partij dan VP deze overneemt.

Is er al vaker gezegd, en zou eigenlijk in de topic warning moeten staan: er is meer dan enkel F1
Wat bedoel je met Apple TV reviews voor Android? Bedoel je hiermee de Apple TV app? Indien je inderdaad de app bedoelt, kan ik me wel voorstellen dat ie niet hoog scoort, want je gebruikt deze voor de dienst, additionele abonnementen (bv MLS) en gekochte content. Tja, als in het het Google eco systeem zit, ga je niet via Apple films kopen, maar dat doe je lekker via Google. Een lage score kan ik me dus wel voorstellen.

Met Apple+ bedoel je Apple TV+. Met ‘plus’ is de dienst, zonder ‘plus’ de app, maar je kan het dan ook over het apparaat zelf hebben. Lekker vewarrend. :)

[ Voor 14% gewijzigd door meesje op 01-10-2023 19:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:02
meesje schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:18:
[...]

Wat bedoel je met Apple TV reviews voor Android? Bedoel je hiermee de Apple TV app? Indien je inderdaad de app bedoelt, kan ik me wel voorstellen dat ie niet hoog scoort, want je gebruikt deze voor de dienst, additionele abonnementen (bv MLS) en gekochte content. Tja, als in het het Google eco systeem zit, ga je niet via Apple films kopen, maar dat doe je lekker via Google. Een lage score kan ik me dus wel voorstellen.

Met Apple+ bedoel je Apple TV+. Met ‘plus’ is de dienst, zonder ‘plus’ de app, maar je kan het dan ook over het apparaat zelf hebben. Lekker vewarrend. :)
Ach, zolang de F1 maar via F1TV beschikbaar blijft denk ik dat de meesten het wel prima vinden :). Ga in ieder geval geen peperdure dienst met allerlei andere meuk meer afnemen enkel om F1 te kijken.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Exclusief, dus wereldwijd alleen bij Apple kunnen aankloppen voor F1, dat betekent hoge prijzen, verplicht hun closed ecosystem moeten gebruiken, geen prikkel om kwaliteit te leveren. Want hoe kunnen ze anders de kosten eruit halen.

Dat is Viaplay in het kwadraat, tot de derde macht, tot de vierde macht. Echt het slechtste voor de consument wat kan gebeuren.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

HollowGamer schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:47:
[...]

Het probleem is dat je dienst A moet afnemen om x te kijken (die ook y en z aanbieden waar je niet in geïntereseerd bent), dienst B moet afnemen om bla te kijken (die ook foo en bar aanbieden waar je niet in geïntereseerd bent) en elke dienst kost minstens zoveel als dat je voorheen kwijt was aan één dienst.

Ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan deze ontwikkeling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Maasluip schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:13:
[...]

Exclusief, dus wereldwijd alleen bij Apple kunnen aankloppen voor F1, dat betekent hoge prijzen, verplicht hun closed ecosystem moeten gebruiken, geen prikkel om kwaliteit te leveren. Want hoe kunnen ze anders de kosten eruit halen.

Dat is Viaplay in het kwadraat, tot de derde macht, tot de vierde macht. Echt het slechtste voor de consument wat kan gebeuren.
Daar ben ik het niet mee eens geen prikkel om kwaliteit te leveren, hier als Apple user, alles wat op Apple TV staat is dan ook zowat altijd 4K met dolby atmos resolutie en surround geluid

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
Maasluip schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:13:
[...]

Heb je je al verdiept in Apple TV (de app)?
Als Apple de F1 rechten krijgt heb ik juist vertrouwen in de kwaliteit (hoge bitrate en 4K).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:58

thof

FP ProMod
meesje schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:49:
[...]

Heb je je al verdiept in Apple TV (de app)?
Als Apple de F1 rechten krijgt heb ik juist vertrouwen in de kwaliteit (hoge bitrate en 4K).
De bitrate en resolutie is slechts een van de aspecten van kwaliteit. Beschikbaarheid in de gewenste taal (zoals Nederlands) en het inhoudelijke niveau spelen natuurlijk ook mee. Naar mijn mening groeit Viaplay wel in dat laatste. Bij Apple is het even afwachten of ze ook allemaal lokale content gaan maken.

Maar misschien kunnen we beter in dit topic verder, nu het niet meer Viaplay specifiek is:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4

[ Voor 0% gewijzigd door thof op 02-10-2023 15:04 . Reden: Posts zijn verplaatst ]

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
thof schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:28:
[...]

De bitrate en resolutie is slechts een van de aspecten van kwaliteit. Beschikbaarheid in de gewenste taal (zoals Nederlands) en het inhoudelijke niveau spelen natuurlijk ook mee. Naar mijn mening groeit Viaplay wel in dat laatste. Bij Apple is het even afwachten of ze ook allemaal lokale content gaan maken.

Maar misschien kunnen we beter in dit topic verder, nu het niet meer Viaplay specifiek is:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Mee eens hoor! Ik stoor me alleen erg aan de anti Apple houdingen. Zelf zit ik meer in het Apple eco systeem (en volg altijd/sta open voor ontwikkelingen bij de grote concurrenten), maar zal niet gaan blaten en ongefundeerde uitspraken doen als bv het gerucht was geweest dat Google de rechten had willen bemachtigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Een Apple TV+ Android app (niet Google/Android TV) is er bijvoorbeeld niet, dat is een behoorlijk arrogante houding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:32
Lijkt dat het allemaal wat serieuzer gaat worden…!

https://nl.motorsport.com...eg-miljardenbod/10527720/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:01
Ben juist erg tevreden over Apple TV+. Hoogwaardige content in hoogwaardige kwaliteit. Beste streamer als het daarop aankomt. Prijs is ook te billijken met 6,99 p/m.

Echter, als zij wereldwijd het alleenrecht krijgen op F1 vraag ik mij af of dat wel zo wenselijk is vanwege genoemde redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ik ben benieuwd of het allemaal verschillende bronnen zijn of dat men alle dezelfde bron overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dit is een andere clickbaitsite met dezelfde bron. Daar wordt het niet serieuzer van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
DutchOwnage schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:00:
Ben juist erg tevreden over Apple TV+. Hoogwaardige content in hoogwaardige kwaliteit. Beste streamer als het daarop aankomt. Prijs is ook te billijken met 6,99 p/m.

Echter, als zij wereldwijd het alleenrecht krijgen op F1 vraag ik mij af of dat wel zo wenselijk is vanwege genoemde redenen.
Dan moeten ze inderdaad wel een Apple TV app uitbrengen voor mobiele Android devices. Indien dat zo is, is het toch meer dan dikke prima? Volgens mij zullen ze een (veel) betere beeldkwaliteit leveren dan Viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
meesje schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:02:
[...]

Dan moeten ze inderdaad wel een Apple TV app uitbrengen voor mobiele Android devices. Indien dat zo is, is het toch meer dan dikke prima? Volgens mij zullen ze een (veel) betere beeldkwaliteit leveren dan Viaplay.
Dikke prima, uiteraard. Is alleen wel afwachten wat dat voor de prijsstelling gaat doen. Monopolie is nooit echt handig denk ik maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Voor die genoemde 6,99 euro / maand krijg je met de tijd natuurlijk geen toegang tot F1.
Een MLS-pas bijvoorbeeld kost ook 14,99 euro per maand / 99 euro voor een jaar, flink geld dus.
Zoiets zal Apple met de tijd ook wel doen in combinatie met F1, mocht het zover komen natuurlijk.

Vooralsnog denk ik dat F1 TV Pro voor 65 euro per jaar voor mij een prima optie blijft :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GameNympho
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:49
Iemand gemaild met F1 tv over hoe of wat als @pple met zijn grote portemonnee die rechten krijgt?
Abbo kosten omhoog? Misschien zelf einde F1 tv?

Het zal weer op zijn Amerikaans gaan, want stel je voor dat de adverteerders eens geen reclame kunnen maken vlak voor een mooie inhaal actie, of net voor dat er iets interessants/pitstop/slippertje of tikkie geven gebeurt. Want die reclame is op dat moment zoooo belangrijk (men heeft lak aan ons die dit 100% irritant gedrag noemen, zooitje zakkkenvullers).
Mijn vermoeden is dat ze één groot reclame blok van maken. Net als alle andere sporten op de Amerikaanse TV.

Bij mij gaat dat merk er never komen, niet in huis, niet op vakantie en niet op de camping.
Dan maar naar de piraat streams/downloads, altijd 100x beter dan @pple

edit; ik vergat nog, abbo afsluiten via @pplepay natuurlijk

[ Voor 48% gewijzigd door GameNympho op 02-10-2023 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59

Martinspire

Awesomeness

DutchOwnage schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:00:

Als je denkt dat het bij die 6,99 blijft, of zelfs daarbovenop nog een bedrag, dan kom je al snel bedrogen uit. Apple is erg goed in het oppompen van de prijzen om minimaal een bepaald percentage winst te behalen.

Verder is het sowieso geen goed teken als F1 volledig achter een betaalmuur komt, ook al is het bij Apple. Ik vind het al slecht dat je alleen kunt kijken zonder te betalen, dat zorgt er in Nederland voor dat er flink minder animo is om te kijken. Wie ik een paar jaar terug nog hoorde over Verstappen en ook races keek, hoor ik er nu amper over en het enige nieuws dat ze zien, is via het nieuws.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Heeft die Tim Apple voor het NL commentaar Olav en Jack al gecontracteerd?! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Martinspire schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:38:
[...]

Als je denkt dat het bij die 6,99 blijft, of zelfs daarbovenop nog een bedrag, dan kom je al snel bedrogen uit. Apple is erg goed in het oppompen van de prijzen om minimaal een bepaald percentage winst te behalen.

Verder is het sowieso geen goed teken als F1 volledig achter een betaalmuur komt, ook al is het bij Apple. Ik vind het al slecht dat je alleen kunt kijken zonder te betalen, dat zorgt er in Nederland voor dat er flink minder animo is om te kijken. Wie ik een paar jaar terug nog hoorde over Verstappen en ook races keek, hoor ik er nu amper over en het enige nieuws dat ze zien, is via het nieuws.
MLS zit toch ook niet in ATV+? Dit wordt gewoon een dienst die je zonder ATV+ kunt afsluiten.
Kaal kost MLS 15 euro. Indien je ATV+ hebt krijg je 2 euro korting. Iets dergelijk verwacht ik dan ook bij F1.

Maar al met al is het 1 gerucht dat door tig anderen is overgenomen. Ik hoor het wel weer wanneer het concreet is. :)

[ Voor 6% gewijzigd door meesje op 02-10-2023 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ja precies. Ben mij er terdege van bewust dat het natuurlijk niet bij die 6,99 p/m zal blijven. Ik ga er gewoon van uit dat het 15,00 extra wordt, of 17, 00 voor de mensen die geen Apple TV+ hebben (ik noem maar iets). Dat zijn Viaplay prijzen, een verbeterde kwaliteit (lees 4K, of zelfs 4K HDR) zou dan een mooie bonus zijn.

Volgens mij streamt Apple de MLS in dezelfde kwaliteit als hoe ESPN UHD het doet, namelijk in 1080p HDR met een vrij hoge bitrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:56

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

DutchOwnage schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:16:
Volgens mij streamt Apple de MLS in dezelfde kwaliteit als hoe ESPN UHD het doet, namelijk in 1080p HDR met een vrij hoge bitrate.
Ik lees nergens iets over HDR helaas.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Miesjh schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 17:07:
[...]

Ik lees nergens iets over HDR helaas.
Als Apple TV+ abonnee kan je de samenvattingen van sommige MLS wedstrijden kijken. Hele tijd terug eens gedaan en kan me schromelijk vergissen maar volgens mij sprong mijn tv toen naar HDR. Vanavond nog eens kijken.

Als je niks meer hoort, heb ik mij inderdaad heeeel erg vergist 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 02-10-2023 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 17-09 08:27
Wat een gespeculeer hier, ondertussen al 2 updates van de F1 TV app gekregen en zag veel klachten voorbij komen op Google Play. Iemand al problemen ervaren? Het raceweekend staat voor de deur...

Off-topic:
Weet niet hoe het met jullie staat, maar m.i. zijn er te veel streamingdiensten en wordt het onderhand onbetaalbaar om een breed aanbod te krijgen.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:10
Wie is die vrouw bij F1TV in het commentaar team? Die is echt moeilijk te verstaan, maar vooral door haar lagere volume.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 14:10
paragon schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:49:
Wie is die vrouw bij F1TV in het commentaar team? Die is echt moeilijk te verstaan, maar vooral door haar lagere volume.
Bernie Collins. Ex hoofd strategie bij Force India / Racing Point / Aston Martin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:58

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Kwalificatie en geen Viaplay kanaal 200 uitzending op Ziggo? Dat is ook voor het eerst toch, of vergis ik me nu?

Morgen pas weer met de Sprint race om 14.40....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
bvk schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:51:
Kwalificatie en geen Viaplay kanaal 200 uitzending op Ziggo? Dat is ook voor het eerst toch, of vergis ik me nu?

Dit kanaal is toch alleen op zaterdag en zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

RobertMe schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:53:
[...]

Bernie Collins. Ex hoofd strategie bij Force India / Racing Point / Aston Martin.
Liep ze twee weken terug niet bij de Sky crew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 14:10
hjs schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:29:
[...]

Twee weken terug? Geen idee. Maar ik heb haar wel al vaker op de achtergrond bij de Sky crew gezien ja. En ook als ik op YouTube de Sky F1 podcast krijg aanbevolen zit ze daar wel eens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
bvk schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:51:

Nee dat is altijd alleen op zaterdag en zondag, ook met sprintraces als er kwalificatie op vrijdag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

Meer mensen hier waarbij de live streams niet werken op Apple TV met tvos17? Ik kan de voor en nabeschouwing kijken maar de race sessies zelf laden gewoon niet.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

hjs schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:29:
[...]

Ja, die doet vaker commentaar bij Sky. Praat ze zo zachtjes? Het is vooral haar Ierse accent dat wat lastiger is lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
dutchgio schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:50:
[...]

Nee dat is altijd alleen op zaterdag en zondag, ook met sprintraces als er kwalificatie op vrijdag is.
Goede deal het openstellen van dat kanaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
Maasluip schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:26:
[...]

Ja, die doet vaker commentaar bij Sky. Praat ze zo zachtjes? Het is vooral haar Ierse accent dat wat lastiger is lijkt me.
Haar volumeknop had wat meer open mogen staan of die van beide andere wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:33
Zucht, irritante bug van F1TV pro op de Apple TV is weer terug. Met geen mogelijkheid direct de live uitzending kunnen kijken :/

Opnieuw installeren van de app gaf hetzelfde probleem dus dan maar handmatig doorspoelen, zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 20:34
Miki schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:07:
Zucht, irritante bug van F1TV pro op de Apple TV is weer terug. Met geen mogelijkheid direct de live uitzending kunnen kijken :/

Opnieuw installeren van de app gaf hetzelfde probleem dus dan maar handmatig doorspoelen, zucht..
Ik heb dit probleem dus met streamen vanaf iPhone of iPad naar een Samsung TV. Uitzending wordt steeds vanaf het begin opgestart na een paar seconden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:00

s3n

Hier ook niet. Ben dit jaar gaan betalen om geen frustraties meer te hebben van illegale streams. Maar dit is niet beter. De extra training kon ik zien, maar de shootout helemaal gemist tot nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
s3n schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:30:
[...]

Hier ook niet. Ben dit jaar gaan betalen om geen frustraties meer te hebben van illegale streams. Maar dit is niet beter. De extra training kon ik zien, maar de shootout helemaal gemist tot nu
Heb je hetzelfde probleem? @Miki hoeft alleen maar door te spoelen. Dan hoef je niks te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n

s3n

meesje schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:34:
[...]

Heb je hetzelfde probleem? @Miki hoeft alleen maar door te spoelen. Dan hoef je niks te missen.
Deels. De stream start soms niet. Maar het is met de workaround gelukt. Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nul problemen….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Normaal ook niet maar zojuist met geen mogelijkheid live kunnen kijken vanaf de start. Vanavond nieuwe kans :)

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 07-10-2023 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Hier zojuist ook veel problemen met mijn 1e generatie 4K speler: live stream niet willen opstarten, en als je er dan met gods gratie toch nog in komt, loopt de stream inderdaad achter op de live beelden.
Ik had nog niet door dat ie aan het begin start, dus zo dadelijk maar vooruit spoelen.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Hier zojuist ook problemen (met gen1 4K). Ik had nog keuze tussen live of vanaf begin. Deze laatste optie leverde elke keer de bekende ‘zandloper’ op. Ook nog na ‘hard’ afsluiten van de app. Op een gegeven moment lukte het wel. Maar wellicht lag dat meer aan dat op dat moment ‘live’ geen keuze meer was.
Bijzonder, dit heb ik eerder niet ervaren. Kijken of ik straks hetzelfde ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht dan toch een ios17 issue met de gen1 voor de app. Ik heb de laatste 4k versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:48:
Wellicht dan toch een ios17 issue met de gen1 voor de app. Ik heb de laatste 4k versie
Als ik het allemaal goed gevolgd zit het probleem in uitgesteld/vanaf het begin kijken terwijl de live uitzending nog bezig is. Klopt dit? Of zijn er meer situaties die niet goed werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Miki schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:36:
[...]

Normaal ook niet maar zojuist met geen mogelijkheid live kunnen kijken vanaf de start. Vanavond nieuwe kans :)
Vorige race niet, maar nu ervaar ik ook dat de app niet goed werkt. Als ik al beeld krijg, begint inderdaad niet met live. Maar moet je doorspoelen. Geen absolute ramp, maar ik kreeg met moeite een stream. App meerdere malen hard afgesloten. Op een gegeven moment de ATV herstart. Toen kreeg uiteindelijk wel een stream. Man, man, wat kost die een moeite. Het vreemde is dat ik bij de vorige race totaal geen problemen had. Ik ben benieuwd wat de schuldige is: tvOS of de app(s). Het zal me niet verbazen dat Apple zegt dat de app ontwikkelaars maar aan de slag moeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-09 21:58
Stream niet zichtbaar en blijft bufferen op apple tv os 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrones
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:58
Hier ook problemen met F1 tv afspelen via een Chromecast. Dat was eerder op de middag ook al het geval. Hopelijk is het morgen beter, ik dacht al dat het hier aan het netwerk lag.

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
En dan heb je eindelijk de stream… blijft die irritante balk onderin staan… normaal zou [back] voldoende zijn… ik druk op back… stream weer weg. Waardeloze klote-app. Wil ik live, krijg ik beeld van begin… wil ik van begin, krijg ik live. Nee op Apple TV is het al maanden klote. Ze zijn op de hoogte van de problemen maar doen helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
meesje schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:20:
[...]

Als ik het allemaal goed gevolgd zit het probleem in uitgesteld/vanaf het begin kijken terwijl de live uitzending nog bezig is. Klopt dit? Of zijn er meer situaties die niet goed werken?
De optie live kijken doet het ook niet als je vanaf de hoofdpagina op de live tegel klikt, dan begint de uitzending ergens in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Miki schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:00:
[...]

De optie live kijken doet het ook niet als je vanaf de hoofdpagina op de live tegel klikt, dan begint de uitzending ergens in het verleden.
Klopt. Ik moest flink doorspoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Miki schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:00:
[...]

Klopt, die doet het hier het hele jaar niet. Moet minimaal 2-3x de app overnieuw starten. Vandaag extra lastig met flink wat buffering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Alexknl schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:27:
[...]

Klopt, die doet het hier het hele jaar niet. Moet minimaal 2-3x de app overnieuw starten. Vandaag extra lastig met flink wat buffering.
Dit weekend voor het eerst problemen met de F1Tv app op AppleTV ervaren. Voorheen niet.
Ik ga bijna weer terug verlangen naar Viaplay. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 14:48
TheBrones schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:34:
Hier ook problemen met F1 tv afspelen via een Chromecast. Dat was eerder op de middag ook al het geval. Hopelijk is het morgen beter, ik dacht al dat het hier aan het netwerk lag.
Nergens last van met de 4K Chromecast hier.
Ik kijk naar de F1 stream dus niet NL of Sky commentaar.
Met T-mobile glasvezel of hoe het nu ook heet (kan niet geloven dat zo'n naam wordt verzonnen en gebruikt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:56
Tja, Apple tv lijkt de gemeenschappelijke deler van de problemen. Wordt wat als ze de rechten gaan kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Bvanham schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:47:
Tja, Apple tv lijkt de gemeenschappelijke deler van de problemen. Wordt wat als ze de rechten gaan kopen.
Denk meer dat het aan de app ligt dan de apple tv. ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MornixRS
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-09 10:17
Hier hiccups in de app in combi met casten naar tv. Op mobiel speelt het prima af zodra ik cast naar tv om 5/8 sec een korte freeze. Tot voor kort zelden last van, de laatste 3 races is het zwaar irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:02
zo te horen wacht ik maar even met updaten van de apple tv. maar even auto update uit gezet ;D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 20:11
MornixRS schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:55:
Hier hiccups in de app in combi met casten naar tv. Op mobiel speelt het prima af zodra ik cast naar tv om 5/8 sec een korte freeze. Tot voor kort zelden last van, de laatste 3 races is het zwaar irritant.
Ik merkte het ook. Met de Chromecast 2k kan ik gelukkig ook de F1 app op de Chromecast zelf gebruiken. Die is wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:07
meesje schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:34:
[...]

Dit weekend voor het eerst problemen met de F1Tv app op AppleTV ervaren. Voorheen niet.
Ik ga bijna weer terug verlangen naar Viaplay. :)
Met de Viaplay app op de nvidia shield had ik continue hakkelingen in beeld. Het geluid liep door, maar het beeld leek op een slechte verbinding.
Dacht dat het aan mijn netwerk lag, maar hoorde familie er ook over. Hoop dat het vandaag wel strak blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:58

Spotmatic

Ken sent me

MornixRS schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:55:
Ik heb geen Chromecast. Een paar races heb ik gebruik gemaakt van de functie "verbinding met draadloos beeldscherm" van Windows 11 in combinatie met een Samsung 55 inch LCD. Het beeld is prima maar totaal niet vloeiend (waarschijnlijk door framedrops). Na een tijdje ga je je eraan irriteren.

Bij de sprintrace heb ik het eens over een andere boeg gegooid: de F1TV app in combinatie met "Smart View" op mijn Samsung S10. Daarmee wordt het scherm van mijn mobiel (en dus de F1 app) op de TV gecast. Geheel tegen de verwachting in was dat veel beter dan via Windows. Mocht het eens niet vloeiend zijn dan was dat niet opvallend of merkbaar... Vanavond ga ik de hele race op deze manier kijken. :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
Hier lezend zou je bijna vergeten dat er laptops/pc's en HDMI kabels bestaan O-)

De ANDROID TV app deed het deze keer bug free 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:07
Op een LG (G2) ga ik naar de browser, log in op F1TV.com en kijk fullscreen. Hoogste bitrate selecteren, plus smoothing van de tv zelf en het beeld is optimaal. Geen app nodig, geen mobiel nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Playa del C. schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 10:42:
Op een LG (G2) ga ik naar de browser, log in op F1TV.com en kijk fullscreen. Hoogste bitrate selecteren, plus smoothing van de tv zelf en het beeld is optimaal. Geen app nodig, geen mobiel nodig.
De browser is een app toch })

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

JPD68 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 10:37:
Hier lezend zou je bijna vergeten dat er laptops/pc's en HDMI kabels bestaan O-)
Er is een reden dat we thuis niet meer bedraad bellen. ;)
Wat mij betreft is de toekomst 100% draadloos. Een kabeltje van apparaat naar apparaat is natuurlijk beter, maar qua gemak niet het beste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:30:
[...]
Wat mij betreft is de toekomst 100% draadloos. Een kabeltje van apparaat naar apparaat is natuurlijk beter, maar qua gemak niet het beste.
Tuurlijk joh…. Ik zet toch echt liever gewoon een tv aan om eventueel via een app daarop te kijken dan te gaan kloten met een telefoon en airplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:36:
[...]

Tuurlijk joh…. Ik zet toch echt liever gewoon een tv aan om eventueel via een app daarop te kijken dan te gaan kloten met een telefoon en airplay.
Ik zit trouwens op een Samsung TV met een Samsung telefoon. Besef je dat ik niet meer hoef te doen dan de TV aan te zetten, Smart View op mijn telefoon aan te zetten (de TV schakelt dan vanzelf over) en vervolgens de F1 app starten? Dat is geen "kloten" maar minstens net zo eenvoudig qua "werk" als wat je zelf nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Wat een grote ergernis de F1TV app voor de Apple TV. Zojuist met moeite de stream kunnen opstarten. En inderdaad vanaf begin. Dus gelijk doorspoelen. Ik was net op tijd voor de startopstelling.
Vorige race geen problemen ervaren. Dit weekend alleen maar. Hopelijk komen ze snel met een update van de app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 21:45

Mach

[END]Avengers

meesje schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 19:01:
Wat een grote ergernis de F1TV app voor de Apple TV. Zojuist met moeite de stream kunnen opstarten. En inderdaad vanaf begin. Dus gelijk doorspoelen. Ik was net op tijd voor de startopstelling.
Vorige race geen problemen ervaren. Dit weekend alleen maar. Hopelijk komen ze snel met een update van de app.
Heb voor de start gekozen voor de oplossing van @Spotmatic

Nu voldoende tijd om te kijken of ik de stream op Apple TV aan de gang kan krijgen

Edit: en dat ging nu verrassend vlot

[ Voor 3% gewijzigd door Mach op 08-10-2023 19:14 ]

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n

s3n

meesje schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 19:01:
Ronde 13 werkte het hier pas. Wat een ellende dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
s3n schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 19:26:
[...]

Ronde 13 werkte het hier pas. Wat een ellende dit weekend
Ik was dus net op tijd. Ik overwoog bijna de stream te starten op mijn iPad.

In het Apple TV topic denkt men dat het ligt aan tvOS 17, omdat de NLziet app ook niet goed werkt.
Echter doordat de Odido app en alle andere streaming apps gewoon goed werken, denk ik dat de ontwikkelaars bij NLziet en F1TV aan de slag moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Inderdaad weer even gedoe in het begin. Ik heb uiteindelijk de stream vooruit moeten spoelen om hem op LIVE te krijgen. Wordt tijd dat F1TV een update gaat uitbrengen voor Apple tvOS17..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Alexknl schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 19:30:
Inderdaad weer even gedoe in het begin. Ik heb uiteindelijk de stream vooruit moeten spoelen om hem op LIVE te krijgen. Wordt tijd dat F1TV een update gaat uitbrengen voor Apple tvOS17..
Blij dat ik de update niet gedaan heb en nog op tvOS16.6 zit. Nul problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog steeds nul problemen hier met de laatste 4k en ios 17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 21:02:
En nog steeds nul problemen hier met de laatste 4k en ios 17.
Dit is dus echt een super vaag probleem. Tot dit weekend ook nooit problemen ervaren, maar nu echt een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Dat jaaroverzicht tot nu toe bij Ziggo in de voorbeschouwing. Was dat een probeersel met twee commentatoren? Waarom klinken die nieuwe jongens allemaal alsof ze naar het toilet moeten of dat ze een F1 stemmetje opzetten? Het klinkt ook nogal voorgelezen en tam.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
Spotmatic schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:30:
[...]

In mijn nieuw te bouwen appartement komen zelfs nog speakers in het plafond met kabels. Draadloos blijft storingsgevoelig. Ligt ook nog gewoon UTP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beerse
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-07 09:50
JPD68 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:14:
[...]In mijn nieuw te bouwen appartement komen zelfs nog speakers in het plafond met kabels. Draadloos blijft storingsgevoelig. Ligt ook nog gewoon UTP.
Groot gelijk. Ooit is ethernet begonnen via de ether. Voor zover ik heb onthouden onder de naam 'aloha netwerk' op de universiteit van Hawaii met verbindingen tussen de eilanden.

Daarna is dat via de kabel gegaan omdat daar meer capaciteit was. Eerst via een gedeelde coax verbinding en dan meerdere coax kabels zodat er meerdere 'ehters' naast elkaar konden zijn. Later is dat meer gerouteerd en vooral geswitcht gegaan en dan met end-to-end twisted-pair verbindingen. Die voor hogere bandbreedte steeds werden verbeterd (ik zag laatst dat Cat8 er al is).

Als je dan weer draadloos wilt en daar binnen dan ook de capaciteit en relatieve storingsongevoeligheid van een bekabelde verbinding verwacht, dan heb je ergens iets gemist of niet begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Nu online
@ bovenstaande problemen , gewoon een tip:

Zorg dat je een bedrade backup mogelijkheid hebt. Als je dus normaal gesproken Chromecast (bijvoorbeeld) gebruikt en het werkt even niet goed, pak een laptop met hdmi kabel. Desnoods ook nog via bedraad internet als je wifi thuis niet stabiel is.

Er zijn tegenwoordig zoveel mogelijkheden om F1TV te starten, dat een backup makkelijk te realiseren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beerse schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 11:23:
[...]
Als je dan weer draadloos wilt en daar binnen dan ook de capaciteit en relatieve storingsongevoeligheid van een bekabelde verbinding verwacht, dan heb je ergens iets gemist of niet begrepen.
Ook dat is net zo overdreven als de alles draadloos stelling. Gewoon een bekabelde infra met draadloos als aanvulling is een prima oplossing. Dan is draadloos net zo stabiel als een kabel en vaak een stuk praktischer.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2023 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 13:50
meesje schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 21:12:
[...]

Dit is dus echt een super vaag probleem. Tot dit weekend ook nooit problemen ervaren, maar nu echt een drama.
Same here... Apple TV 4k en F1TV app, sinds de TVoS update werkt de knop 'Kijk live' zelden.
Pagina: 1 ... 29 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen