[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 28 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappert
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:14
Heb al zeker 4 races dat F1 multiviewer regelmatig op zwart ging. Hoewel ik nooit naar vt's kijk afgelopen vrijdag wel gedaan om te kijken of het weer fout zou gaan . En ja hoor. Maar om dat het geen race was nam ik de tijd om alles rustig te bekijken toen het niet op zwart ging maar een scherm met "sneeuw"kwam met daarin de mededeling DRM error.

Daar ik altijd tegelijkertijdook naar GP radio luister via de vpn van de Opera browser kreeg ik een vermoeden dat het daar weleens aan kon liggen omdat F! TV daarop tegenwoordig schijnt te controleren. Dus gisteren de vt zonder GP radio via de Opera browser gekeken en dat ging zonder onderbrekingen. Dus straks kijken met het Engelse commentaar wan die gasten van Viaplay trek ik niet echt. Hoop dat het goed gaat.

Wel jammer dat ik Olav moet missen want hoewel dat hij soms fouten maakte en dingen miste, wat me niet echt stoorde want ik heb zelf ook ogen in mijn hoofd, gaat dat tegenwoordig een stuk beter nu Plooi een boel in de gaten houdt zodat Olav daar niet zo op hoeft te letten.
Daarbij vind ik dat Olav een prettige vertrouwde stem heeft in vergelijking met andere commentatoren en veel verstand heeft van wat er allemaal speelt tijdens een F1 race en waarom de wagens zich gedragen zoals ze doen en aardig kan voorspellen wat teams mogelijk voor strategie gaan volgen.

Hoop maar dat het nu goed gaat zonder onderbrekingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19:29
Zappert schreef op zondag 3 september 2023 @ 12:54:
Heb al zeker 4 races dat F1 multiviewer regelmatig op zwart ging. Hoewel ik nooit naar vt's kijk afgelopen vrijdag wel gedaan om te kijken of het weer fout zou gaan . En ja hoor. Maar om dat het geen race was nam ik de tijd om alles rustig te bekijken toen het niet op zwart ging maar een scherm met "sneeuw"kwam met daarin de mededeling DRM error.

Daar ik altijd tegelijkertijdook naar GP radio luister via de vpn van de Opera browser kreeg ik een vermoeden dat het daar weleens aan kon liggen omdat F! TV daarop tegenwoordig schijnt te controleren. Dus gisteren de vt zonder GP radio via de Opera browser gekeken en dat ging zonder onderbrekingen. Dus straks kijken met het Engelse commentaar wan die gasten van Viaplay trek ik niet echt. Hoop dat het goed gaat.

Wel jammer dat ik Olav moet missen want hoewel dat hij soms fouten maakte en dingen miste, wat me niet echt stoorde want ik heb zelf ook ogen in mijn hoofd, gaat dat tegenwoordig een stuk beter nu Plooi een boel in de gaten houdt zodat Olav daar niet zo op hoeft te letten.
Daarbij vind ik dat Olav een prettige vertrouwde stem heeft in vergelijking met andere commentatoren en veel verstand heeft van wat er allemaal speelt tijdens een F1 race en waarom de wagens zich gedragen zoals ze doen en aardig kan voorspellen wat teams mogelijk voor strategie gaan volgen.

Hoop maar dat het nu goed gaat zonder onderbrekingen.
Je kan ook premium BE aanschaffen in de Gran Prix radio App dan ga je middels de app automatisch naar de BE versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Daar ik altijd tegelijkertijdook naar GP radio luister via de vpn van de Opera browser kreeg ik een vermoeden dat het daar weleens aan kon liggen omdat F! TV daarop tegenwoordig schijnt te controleren. Dus gisteren de vt zonder GP radio via de Opera browser gekeken en dat ging zonder onderbrekingen.
Werkt die VPN voor het hele systeem of alleen voor de Opera browser?
Kun je geen telefoon gebruiken voor het commentaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappert
Werkt die VPN voor het hele systeem of alleen voor de Opera browser?
Kun je geen telefoon gebruiken voor het commentaar?
Alleen voor de Opera browser. Ik had eerst een gratis VPN maar die werkte voor het hele systeem en was ik na 1 race al door de gratis hoeveelheid . Een tablet of telefoon vind ik niet echt lekker luisteren qua geluid wat daar uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dan kun je voor F1 TV toch een andere browser gebruiken?
Ik had eerst een gratis VPN maar die werkte voor het hele systeem en was ik na 1 race al door de gratis hoeveelheid . Een tablet of telefoon vind ik niet echt lekker luisteren qua geluid wat daar uitkomt.
Geen headphone jack om speakers op aan te sluiten of geen mogelijkheid om het geluid te casten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Hmm, Edge doet vreemd als ik mijn laptop via HDMI aan mijn televisie aansluit. Speelt alles 2x zo snel af. Iemand anders hier ook last van met F1 TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
alienfruit schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:12:
Hmm, Edge doet vreemd als ik mijn laptop via HDMI aan mijn televisie aansluit. Speelt alles 2x zo snel af. Iemand anders hier ook last van met F1 TV?
Dan heb je de finish al gezien? :+

Lijkt me eerder iets met frame rate mismatch waardoor die stottert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Ja, frame rate kan best kloppen. Snap alleen niet waarom het alleen aan de hand is als ik mijn Macbook via HDMI aan mijn televisie knoop. Nu maar via de laptop :( Genoeg klungelt

[ Voor 4% gewijzigd door alienfruit op 03-09-2023 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:28
Olaf van der Spek schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:04:
[...]

Dan kun je voor F1 TV toch een andere browser gebruiken?
Om de één of andere reden werkt dat niet (meer). Als ik naar GPR luister via NordVPN en alleen Chrome whitelist m.b.v. split tunneling, stoppen de streams van MVF1 er toch mee. Andersom werkt overigens ook niet (dus VPN aan voor alles behalve MVF1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 09:14
Zappert schreef op zondag 3 september 2023 @ 13:57:
[...]

Alleen voor de Opera browser. Ik had eerst een gratis VPN maar die werkte voor het hele systeem en was ik na 1 race al door de gratis hoeveelheid . Een tablet of telefoon vind ik niet echt lekker luisteren qua geluid wat daar uitkomt.
Ik kijk via de Chromecast naar de F1TC app en het commentaar van Olav via Oranjefm stream ik vanaf mijn smartphone via de Operabrowser met VPN naar de soundbar. Dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-07 09:50
Misschien wat laat: Het scheelt een beetje welk platform (os) je gebruikt maar het is mijn ervaring dat op chromium gebaseerde browsers (chrome, chromium, edge en dergelijke) elkaar op het systeem tegen komen en onderwater best veel delen. Netwerk gebaseerde zaken zoals vpn willen ze nog wel eens makkelijk delen. Met dat Opera tegenwoordig ook (deels) op chromium is gebaseerd zou die daar zomaar ook in mee kunnen spelen. En ja, dat geld zowel onder msWindows als ook onder linux en android. Voor zover ik ervaar draaien MVF1 (onder msWindows) als ook de F1TV app (onder android) ook met chromium mee.

Alleen van FireFox weet ik zeker dat ze eigen vpn instellingen gebruikt die op de rest van het systeem niet gebruikt worden. Daarmee gebruik ik voor GrandPrix radio als het even kan FireFox (of een afgeleide daarvan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik kijk F1 TV op een formuler media box dmv apk app. Sinds kort de update uitgevoerd en moet zeggen dat dat echt een hele verbetering is; moest ik eerst de muiswijzer gebruiken op de afstandsbeding om iets te selecteren, nu werkt de navigatieknop gewoon.

Ik heb alleen - nog steeds - een probleem met het kijken van de World feed, dus Engels commentaar (niet Sky). Het beeld wordt dan zwart terwijl ik wel het goede geluid heb. Hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
werphengel schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:11:
Ik kijk F1 TV op een formuler media box dmv apk app. Sinds kort de update uitgevoerd en moet zeggen dat dat echt een hele verbetering is; moest ik eerst de muiswijzer gebruiken op de afstandsbeding om iets te selecteren, nu werkt de navigatieknop gewoon.

Ik heb alleen - nog steeds - een probleem met het kijken van de World feed, dus Engels commentaar (niet Sky). Het beeld wordt dan zwart terwijl ik wel het goede geluid heb. Hebben meer mensen daar last van?
Probeer eens of je oude races (meer dan 3 dagen oud, meer dan 1 maand out en meer dan 2 jaar oud) terug kijkt, is het beeld dan ook zwart? Als je daarmee wel beeld krijgt, dan is het zeker een drm-issue.

Dat het beeld zwart blijft is naar mijn idee iets met drm. Omdat je aangeeft dat je de app als apk op het systeem zet denk ik dat er een afhankelijkheid mis gaat.
Als je op dat systeem een chrome webbrowser hebt staan, zou je eens kunnen zien of je daarmee wel beeld kan krijgen. Misschien kan je die bijwerken naar een recente versie. Als het dan daarmee wel werkt, kan je het met je app nog een keer proberen. Volgens mij gebruikt de app onderdelen van chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
@beerse Ook oude races gaan op zwart. Het is een mediaspeler (formuler Z7+), dus om daar webbrowser op te installeren wordt moeilijk denk ik, in ieder geval omslachtig. Ik ben al blij dat het menu nu gewoon werkt sinds de laatste update in plaats van de muiswijzer die ik voorheen met de afstandsbediening moest bedienen.

Om echt uit te sluiten dat het DRM-kwestie is, zou ik wel Chrome kunnen installeren maar voorlopig ff geen idee hoe dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappert
@beerse Ook oude races gaan op zwart. Het is een mediaspeler (formuler Z7+), dus om daar webbrowser op te installeren wordt moeilijk denk ik, in ieder geval omslachtig. Ik ben al blij dat het menu nu gewoon werkt sinds de laatste update in plaats van de muiswijzer die ik voorheen met de afstandsbediening moest bedienen.

Om echt uit te sluiten dat het DRM-kwestie is, zou ik wel Chrome kunnen installeren maar voorlopig ff geen idee hoe dat te doen.
https://www.manua.ls/formuler/z-7+/manual onderaan.

• sig69
  • Laatst online: 23:41
https://nl.motorsport.com...-dutch-gp-gekte/10517792/
Gesponsord promo artikel van ViaPlay waarbij de reacties zijn uitgeschakeld zodat niemand kan reageren mbt de vele technische problemen en de beeldkwaliteit. Wordt ook verder geen woord over gezegd. Jammer dat een site zich tot zoiets laat verleiden. Misschien niet helemaal on topic, maar goed.

Roomba E5 te koop

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16-09 17:34
sig69 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 01:33:
Gesponsord promo artikel van ViaPlay waarbij de reacties zijn uitgeschakeld zodat niemand kan reageren mbt de vele technische problemen en de beeldkwaliteit. Wordt ook verder geen woord over gezegd. Jammer dat een site zich tot zoiets laat verleiden. Misschien niet helemaal on topic, maar goed.
Ik kan een reactie plaatsen. Het valt mij wel op dat er maar één reactie is over de streaming kwaliteit.

• sig69
NeverSettle schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:57:
[...]

Ik kan een reactie plaatsen. Het valt mij wel op dat er maar één reactie is over de streaming kwaliteit.
Ah, niks gezegd dan..

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59

Martinspire

Awesomeness

sig69 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 01:33:
Grote kans dat dit interview alweer wat ouder is en het 1 van de voorwaarden is om beelden van de F1 te mogen tonen op de website. Zulke sites zijn namelijk ook afhankelijk van Viaplay voor bepaalde content.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:16

Dido

heforshe

NiaX schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:12:
Nee hoor, de F1 stream heeft twee streams: de internationale (Engelse) stream met Alex Jones en Jolyon Palmer/Coulthard, óf de engelse stream van Sky.
Ja, dat weet ik. Maar het is wel heel verwarrend als je de F1-stream "internationale stream" gaat noemen, terwijl de meertalige stream (met o.a. de Sky-stream) onder de knop "international" (Dat wereldbolletje dus) zit in de interface.

Dus ik noem de optie waarbij je een taal kunt kiezen, en die in de interface van F1TV "International" heet, gewoon "international". Als anderen dan besluiten om de stream die binnen diezelfde interface niet zo heet, toch zo te noemen, dan kun je inderdaad heel lang langs elkaar heen lullen 8)7

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:39
De stream met Jacques, Palmer, Coulthard, Hinchcliffe enz. heet inderdaad 'F1 Live'. En meertalige stream heet 'International' en Engels is daar van Sky.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ik heb een Philips hotel TV en de F1 TV app lijkt niet beschikbaar “on this device”. De interface lijkt op de Google TV interface. YouTube casten lukt wel, maar F1 TV casten niet. Werkt dit niet als een gewone Chromecast?
De cast omgeving op de TV lijkt dan te crashen en hij schakelt over naar een gewoon TV kanaal.

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:05
Olav & Jack kan ik nergens meer vinden, dus maar weer Engels kiezen :)
[Edit] gelukt via Opera. Ben er eindelijk achter hoe het werkt :)

[ Voor 32% gewijzigd door mir4dor op 16-09-2023 15:25 ]

Daily driver; MB R171 SLK280

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Sinds halverwege de Q start mn F1TV app niet meer op op mn iPhone met iOS16.6.1. Ik kom niet meer voorbij het rode laadscherm.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:58

The Zep Man

🏴‍☠️

Olaf van der Spek schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 12:15:
Ik heb een Philips hotel TV en de F1 TV app lijkt niet beschikbaar “on this device”. De interface lijkt op de Google TV interface.
Heb je de topicstart gelezen?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
The Zep Man schreef op zondag 17 september 2023 @ 07:50:
[...]

Heb je de topicstart gelezen?
Natuurlijk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Dan weet je hoe je F1TV op jouw TV kan kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 17-09-2023 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:16
Olaf van der Spek schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 12:15:
Ik heb een Philips hotel TV en de F1 TV app lijkt niet beschikbaar “on this device”. De interface lijkt op de Google TV interface. YouTube casten lukt wel, maar F1 TV casten niet. Werkt dit niet als een gewone Chromecast?
De cast omgeving op de TV lijkt dan te crashen en hij schakelt over naar een gewoon TV kanaal.
Om een of andere reden is de app niet beschikbaar bij Philips. Aangezien ik geen zin heb in telkens APK's te moeten installeren een Chromecast 4K dongle gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
maniac2003 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:11:
[...]

Om een of andere reden is de app niet beschikbaar bij Philips. Aangezien ik geen zin heb in telkens APK's te moeten installeren een Chromecast 4K dongle gekocht.
De F1TV is voor geen enkele TV beschikbaar. De Android TV app is alleen "vrijgesteld" voor media spelers. Heeft dus ook niks met (bv) Philips te maken maar met FOM (/F1) die de app niet "aan" hebben gezet voor dit type apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:16
RobertMe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:32:
[...]

De F1TV is voor geen enkele TV beschikbaar. De Android TV app os alleen "vrijgesteld" voor media spelers. Heeft dus ook niks met (bv) Philips te maken maar met FOM (/F1) die de app niet "aan" hebben gezet voor dit type apparaat.
Ah, nieuwe info voor mij. Bedankt voor het delen.
Persoonlijk vind ik het wel een vreemd gebeuren aangezien je zou verwachten (als normale consument) dat Android TV, Android TV is. Alle andere apps die ik gebruik zijn dan ook gewoon rechtstreeks uit de Play Store te downloaden op de tv, behalve dus F1 TV Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:32:
De F1TV is voor geen enkele TV beschikbaar. De Android TV app is alleen "vrijgesteld" voor media spelers. Heeft dus ook niks met (bv) Philips te maken maar met FOM (/F1) die de app niet "aan" hebben gezet voor dit type apparaat.
Vrijwel geen enkele TV moet dat zijn, want voor die Sharp TV die ik heb, met Android TV als OS, staat ie wel als beschikbaar in de Play Store en werkt daarop ook prima. Maar dit lijkt idd wel een uitzondering te zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2clpGya0bm0U27fRFV1gHEOdSEk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DXoyo2uNOGLMcSU279Ppyvoe.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door hardware-lover op 22-09-2023 10:15 ]

Testing, one, two ...

• MrIV
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:56
Sinds dit weekend kan ik met de F1 tv app geen verbinding maken via Apple Airplay. Continu de error BM2101. Kijk via Iphone en LG CX tv. Meer mensen met dit probleem? Ik heb al gezocht naar oplossingen maar niks lijkt te werken.

[ Voor 3% gewijzigd door MrIV op 23-09-2023 08:52 ]

• MrIV
Groentjuh schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 06:42:
[...]

Dat klopt en werkt inderdaad zo. Totdat je Airplay naar de TV doet, want daar krijg je dan een willekeurige taal, waardoor je de taal wil wijzigen. En dan klopt dat menu voor geen meter. Ik wil juist Nederlands, de taal ingesteld op beide apparaten, op beide apparaten.

Als ik Nederlands kijk en dat Airplay verwacht je toch dat op dat apparaat waarnaar je Airplayed dat daarop dan dezelfde taal komt (of anders dan de systeemtaal van dat apparaat). Dat gebeurt niet.
Zelfde probleem hier. Ik moet elke keer de ondertitels uitzetten en het commentaar veranderen van Engels naar Nederlands. Heel irritant. Nu werkt Airplay helemaal niet meer. Toch maar een Chromecast overwegen terwijl ik gewoon een moderne tv heb. Zo stom dat ze geen app voor WebOs maken.

• MrIV
MrIV schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:52:
Sinds dit weekend kan ik met de F1 tv app geen verbinding maken via Apple Airplay. Continu de error BM2101. Kijk via Iphone en LG CX tv. Meer mensen met dit probleem? Ik heb al gezocht naar oplossingen maar niks lijkt te werken.
Lijkt opgelost door de Iphone te updaten naar IOS 16.7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
The Zep Man schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:06:
[...]

Dan weet je hoe je F1TV op jouw TV kan kijken.
Nou nee en ja.. ik weet dat het via een Chromecast kan, maar ik begrijp niet waarom dat casten niet direct naar de TV kan.. mist de TV bepaalde hardware of software daarvoor?
Wat is het verschil tussen casten naar een ouderwetse Chromecast en casten naar een moderne TV?

[ Voor 12% gewijzigd door Olaf van der Spek op 24-09-2023 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Olaf van der Spek schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:48:
[...]

Nou nee en ja.. ik weet dat het via een Chromecast kan, maar ik begrijp niet waarom dat casten niet direct naar de TV kan.. mist de TV bepaalde hardware of software daarvoor?
Wat is het verschil tussen casten naar een ouderwetse Chromecast en casten naar een moderne TV?
Dus nee. Als je de topicstart had gelezen, dan had je geweten dat de oplossing niet zit in casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 17-09 08:27
Vandaag op mijn Sony TV (Google TV) halverwege de race weer eens uit de app gegooid. TV keert terug naar het Home screen. Bij het weer opstarten van de F1 TV app wederom er na enkele seconden uitgegooid. Aangezien dit vaker voorkomt mijn trucje geprobeerd door eerst een andere uitzending op te starten en daarna degene die ik wil kijken. Dat werkte gelukkig.

Niet helemaal stabiel dus op een Sony TV. Alle andere sessies dit weekend wel zonder onderbrekingen kunnen kijken.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
The Zep Man schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:00:
[...]

Dus nee. Als je de topicstart had gelezen, dan had je geweten dat de oplossing niet zit in casten.
Weet ik, mijn vraag is waarom casten, technisch gezien, niet mogelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Olaf van der Spek schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:07:
Sommige mensen steken bijzonder veel tijd en energie in niet-werkende suboptimale oplossingen. Mijn naam is niet Judas Taddeüs, dus ik kan je niet verder helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 24-09-2023 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Olaf van der Spek schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:07:
[...]

Misschien kan je de specs opzoeken van jouw specifieke tv en daarin kijken. Als je er niet uitkomt, link er dan naar toe, in dit topic. Het lijkt me dat de meeste mensen geen ervaring hebben met Philips Hotel TV

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
jeanj schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:41:
[...]

Misschien kan je de specs opzoeken van jouw specifieke tv en daarin kijken. Als je er niet uitkomt, link er dan naar toe, in dit topic. Het lijkt me dat de meeste mensen geen ervaring hebben met Philips Hotel TV
Heb een nieuwe uitvoering: Google Chromecast met Google TV (HD) 8GB gekocht, was de afstandsbediening van de Chromecast die ik al had vergeten mee te nemen..
Het exacte model weet ik niet meer en ik zit niet meer in het hotel.. maar het niet kunnen casten naar TVs lijkt een algemeen probleem te zijn dus weet niet of het model zoveel uitmaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:40

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Olaf van der Spek schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:16:
[...]
... en ik zit niet meer in het hotel...
Niet om het één of ander, maar dit is hele essentiele informatie die nu pas boven water komt?
Ik denk dat het namelijk vrij normaal (lees: opzettelijk geblokkeerd) is dat je niet via een hotel netwerk kunt casten naar de tv.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
remco_k schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:46:
[...]

Niet om het één of ander, maar dit is hele essentiele informatie die nu pas boven water komt?
Ik denk dat het namelijk vrij normaal (lees: opzettelijk geblokkeerd) is dat je niet via een hotel netwerk kunt casten naar de tv.
De post begon met "Ik heb een Philips hotel TV", mogelijk was dat niet duidelijk genoeg.
Maar nee, de TV ondersteunde casten expliciet en met bijvoorbeeld Youtube werkte het ook gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beerse
Olaf van der Spek schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:53:[...]
De post begon met "Ik heb een Philips hotel TV", mogelijk was dat niet duidelijk genoeg.
Maar nee, de TV ondersteunde casten expliciet en met bijvoorbeeld Youtube werkte het ook gewoon.
Met 'ik heb...' ga ik er van uit dat je op creative wijze prive beschikt over zo'n toestel of dat je er in ieder geval heer en meester over bent. Dat komt namelijk vaker voor.

En als een toestel wel youtube kan casten, dan wil dat in de regel zeggen dat youtube in beeld gebracht kan worden.
Voor andere streaming diensten geld in de regel dat er een drm-beveiliging op zit die iets tot heel veel sterker is dan wat youtube standaard gebruikt.

Bij F1TV kan je proberen of je archief beelden van voor 2020 kan zien. Daar zit voor zover ik weet een liets lichtere drm-versleuteling op. Hoe jonger het beeld, hoe sterker de versleuteling.

Voor wat het waard is: Mijn eerste/oer chromecast doet het nog steeds met youtube en de laatste keer dat ik teste ook met de pre-2020 F1tv archief beelden. Maar de huidige F1TV utizendingen werken al lang niet meer over die chromecast omdat die de drm niet aan kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 09:06
JPD68 schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:04:
Vandaag op mijn Sony TV (Google TV) halverwege de race weer eens uit de app gegooid. TV keert terug naar het Home screen. Bij het weer opstarten van de F1 TV app wederom er na enkele seconden uitgegooid. Aangezien dit vaker voorkomt mijn trucje geprobeerd door eerst een andere uitzending op te starten en daarna degene die ik wil kijken. Dat werkte gelukkig.

Niet helemaal stabiel dus op een Sony TV. Alle andere sessies dit weekend wel zonder onderbrekingen kunnen kijken.
Hier even een tegengeluid. Ik heb eigenlijk nooit problemen met de F1TV app op mijn Sony TV. Ben erg tevreden.

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:10
https://www.gpblog.com/nl...ve-uitzendrechten-f1.html

Blijkbaar wil Apple de wereldwijde exclusieve uitzendrechten voor F1 en hebben ze daar 2 miljard/jaar voor over.

Ik hoop dat het hun ondergang wordt als het ze lukt.

• meesje
  • Laatst online: 23:24
Frappuccino schreef op donderdag 28 september 2023 @ 18:35:

Blijkbaar wil Apple de wereldwijde exclusieve uitzendrechten voor F1 en hebben ze daar 2 miljard/jaar voor over.

Waarom die laatste zin?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:56

Daaronder.. Dit is een live geruchtenpagina.. Klik op waar of niet waar..

• Frappuccino
Omdat naar mijn mening een monopoly sowieso niet goed is.

En je wordt een Apple produkt door de strot geduwd.

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Frappuccino schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:19:
[...]

De hele F1 is een monopolie.

• Frappuccino
noo schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:23:
[...]

De hele F1 is een monopolie.
Want je kunt nu alleen bij F1 terecht om F1 te kijken?

• noo
  • Niet online

noo

Frappuccino schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:24:
[...]

Want je kunt nu alleen bij F1 terecht om F1 te kijken?
Formula One Mangement stelt de regels wie en voor hoeveel mag kijken, dus ja,

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Apple heeft best wel een klein marktaandeel wereldwijd, no way dat F1 het exclusief aan apple verkoopt, dan zijn zij afhankelijk van apple. F1TV was hier ook beschikbaar naast Viaplay immers.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
noo schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:26:
[...]

Formula One Mangement stelt de regels wie en voor hoeveel mag kijken, dus ja,
Er is volgens jou dus wereldwijd maar 1 dienst die F1 aanbiedt. *check* :+

• meesje
[...]

Je hebt het over een dienst, niet een product. Apple TV+ is al op verschillende platformen beschikbaar, niet alleen Apple producten. Daarnaast verwacht ik dat we nu weer eerder F1 in 4K kunnen gaan zien.

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Frappuccino schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:36:
[...]

Er is volgens jou dus wereldwijd maar 1 dienst die bepaaldt wie F1 aanbiedt. *check* :+
even gecorrigeerd voor je ;)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Als je corrigeert, doe het dan goed. Maak er ‘bepaalt’ van ipv ‘bepaald’. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Ja maar dat is dus onzin, dan is alles een monopolie.

• Frappuccino
Wat is daar nieuw en/of uniek aan?

Je zit nu niet enkel aan F1 TV pro vast als je F1 wilt kijken.

• Frappuccino
dutchgio schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:39:
[...]

Precies dat.

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

[...]

Nee, kijk hoe de film wereld werkt, tv series worden geveild. F1 is echt een aparte deal. Misschien is je wel eens iets opgevallen hoe ze bijvoorbeeld ook YT.be controleren. Het is een ander niveau.

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 11:55
franssie schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:45:
[...]

Nee, kijk hoe de film wereld werkt, tv series worden geveild. F1 is echt een aparte deal. Misschien is je wel eens iets opgevallen hoe ze bijvoorbeeld ook YT.be controleren. Het is een ander niveau.
In jouw analogie en die van Noo zou het veilinghuis dan de FOM zijn en daarmee zou de opmerking van dutchgio dat alles een monopolie is dus kloppen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

[...]

Nee hoor :-)
Een bakkerij, die kan iedereen (met de juiste vestigingspapieren) beginnen. Geen monopolie.
Oliemaatschappijen. Je kan je benzine naar eigen voorkeur bij Shell, Esso, Total enz enz kopen.Geen monopolie (hooguit een kartel in de oude, niet-wappie betekenis van het woord).
Je kan er vast zelf nog een hele hoop verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Apple TV+ kost €6,99 per maand en dat is voor veel mensen toch een aantrekkelijk bedrag. Of dat ook zo zal blijven mochten ze de F1 binnenhalen is dan natuurlijk wel de vraag. Voor de F1 liefhebber biedt F1TV Pro natuurlijk wel veel meer.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
sjaool schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 00:17:
Apple TV+ kost €6,99 per maand en dat is voor veel mensen toch een aantrekkelijk bedrag. Of dat ook zo zal blijven mochten ze de F1 binnenhalen is dan natuurlijk wel de vraag. Voor de F1 liefhebber biedt F1TV Pro natuurlijk wel veel meer.
Ik vraag mij af of F1TV dan blijft of dat alle features meeverhuizen naar Apple TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

NeverSettle schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 00:41:
[...]

Ik vraag mij af of F1TV dan blijft of dat alle features meeverhuizen naar Apple TV.
Als je nu al F1TV Pro heb zul je dat waarschijnlijk blijven houden maar nieuw abonnee worden kan denk ik dan niet meer. Maar ik moet het nog zien gebeuren. Dan zullen ze net zoiets exclusiefs moeten regelen als Sky F1. Alleen Sky F1 biedt in de UK praktisch dezelfde opties als F1TV Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wordt gewoon een sub abonnement waar je je apart op kan abonneren.
Hebben ze nu ook al met de Messi League Soccer (MLS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010

SomerenV

It's something!

NeverSettle schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 00:41:
[...]

De vraag is of F1TV buiten de exclusieve rechten valt. Nu kan bijvoorbeeld Sky de exclusieve rechten hebben in de UK, maar F1TV is daar ook gewoon beschikbaar. In Nederland heeft ViaPlay de exclusieve rechten, maar kun je ook via F1TV kijken.

Tegelijkertijd denk ik dan dat Apple wel totaal gestoord is om zo idioot veel te bieden wetende dat mensen ook buiten hun om F1 kunnen kijken als ze dat willen. Je gaat niet het dubbele bieden van wat de F1 nu verdient wereldwijd aan uitzendrechten zonder dat 'gat' te dichten zou je zeggen.
sambalbaj schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 01:18:
[...]

Wordt gewoon een sub abonnement waar je je apart op kan abonneren.
Hebben ze nu ook al met de Messi League Soccer (MLS).
Maar als de gemiddelde F1-fan doodleuk via F1TV gaat kijken dan gaan ze die 2 miljard (per jaar) nooit van z'n leven terugverdienen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

ik zie alleen verwijzingen naar GPBlog als bron van dit "Apple wil F1 rechten kopen" nieuws, ik kan het daar door niet helemaal op waarde beoordelen.

ik zou het opmerkelijk vinden dat het het platform afhankelijk gaan maken.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Op dit moment heeft Apple de exclusieve rechten van het Amerikaanse voetbal (Major League Soccer) en dan moet je een season pass kopen om alle wedstrijden te zien. Een gedeelte van de wedstrijden zit dan wel in Apple TV+. De Season Pass gaat bovenop de Apple TV+ abonnement.

Bij een aanbieder als Amazon hebben ze een dag in de week American Football (NFL) en daar mag je ook voor bijbetalen in Amerika. Sport die Amazon in Engeland in bezit heeft is bijvoorbeeld dat ze een maandje heel wat wedstrijden mogen uitzenden. Om fatsoenlijk de Premier League te volgen in Engeland moet je drie aanbieders betalen voor een combinatie bedrag die Nederland en België nog niet bekend is. (Sport en TV kijken in Nederland is best goedkoop. Wij vinden het duur. Maar wij zijn het buitenland niet gewend)

Uit mijn hoofd gezegd hebben we zeven sportaanbieders in Nederland (Ziggo Sport, Eurosport/Discovery+, DAZN, Viaplay, ESPN, Apple, Videoland). Het word mij al te gortig als sportliefhebber, voornamelijk degene die maar een enkele sport aanbieden zoals Videoland en Apple, daar mag je dan wel de hoofdprijs voor betalen. Denk dat we er maar aan moeten wennen. Maar jullie kennende kijken jullie alleen F1TV, toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple TV+ kost €6,99 per maand en dat is voor veel mensen toch een aantrekkelijk bedrag.
Dat bedrag LIJKT aantrekkelijk tot je ziet dat er amper fatsoenlijke content voor te bekijken is….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:56
Iemand ook het bericht gelezen en wat er onder staat?
Dit is een live geruchtenpagina.. Klik op waar of niet waar..

Gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 04:30:
[...]

Dat bedrag LIJKT aantrekkelijk tot je ziet dat er amper fatsoenlijke content voor te bekijken is….
Als je de kwantiteit vergelijkt met bv Netflix heb je zeker gelijk. Alhoewel het voor mij meer dan voldoende zal zijn. Nu heb ik diverse diensten voor die ene film of serie. Eigenlijk te zot. Voor mij zal één dienst eigenlijk wel kunnen volstaan. Bij ATV+ zie ik zeer interessante series voorbij komen.
Naast de beperkte kwantiteit, is de kwaliteit wel zeer goed, zowel inhoudelijk als technisch. Qua streaming diensten biedt ATV+ de hoogste bitrate, alles in 4K en Atmos geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
@polopolo150 De MLS season pass kun je gewoon afsluiten binnen de Apple TV app, je hebt geen Apple TV+ abonnement nodig. Mochten ze de F1 rechten krijgen, dan verwacht ik dat dit op dezelfde wijze gaat.
Zelf zou ik het overigens niet erg vinden als een dergelijke tech organisatie hiermee aan de haal gaat. Mijn verwachting is dat je dan wel een goede beeldkwaliteit (bitrate, 4K) krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Arjantje72 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 06:15:
Iemand ook het bericht gelezen en wat er onder staat?
Dit is een live geruchtenpagina.. Klik op waar of niet waar..

Gaat nergens over.
Het klopt dat het een gerucht is, maar de geruchten over dat Apple sport rechten wil kopen, komen wel steeds vaker voorbij (bv de Premier League). Sport verkoopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 04:30:
[...]

Ze hebben anders een paar series die zeker de moeite waard zijn, onder andere Foundation. In de pijplijn zitten Masters of the Air en Monarch: Legacy of Monsters die ik interessant vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beerse
Even terug naar het begin, het eerste bericht:

Eerst zelf even het bericht gelezen. Iets met 'Brad Pitt in de hoordrol en Lewis Hammilton als producent. Dat doet mij denken aan filmopnamen die dit seizoen zijn gemaakt bij bepaalde races. En dan daarna dat Apple iets met wereldwijde rechten wenst en daar grof geld voor over heeft Een Amerikaanse organisatie, waarvan ik verwacht dat die eerder iets met films doet dan iets met de F1 race uitzendrechten.

Tel daarbij dat het bericht tot nu to op 1 site te vinden is die zelf al aanvraagt of wij de berichten willen controleren.

Naar mijn idee is dit vooral klik-voer of click-bait, gebaseerd op oude berichten en oude geruchten. Creatief (en slecht) bij elkaar geharkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ho eens.. (gratis F1 TV voor mij?). Want ik kan nog op het account van de VIaplay van mijn vader en die krijgt er nu F1TV Pro bij vanaf volgend jaar waarvan hij toch geen gebruik van gaat maken zonder een Chromecast aan te schaffen want hij vind Viaplay prima :o

Viaplay en F1 TV kondigen partnership aan; dit betekent het voor klanten
Viaplay zit in het tweede jaar waarin het in Nederland over de uitzendrechten van de Formule 1 beschikt. Op vrijdag werd duidelijk dat F1 en Viaplay een uitgebreider partnership aangaan. Dit betekent dat klanten van Viaplay in 2024 tevens toegang hebben tot F1 TV Pro. F1 TV Pro blijft ook als stand-alone product beschikbaar.

Met de toevoeging van F1 TV Pro hebben fans toegang tot nog meer zelf te kiezen content, zoals internationaal commentaar, meerdere onboard camera's, actie vanuit de pitstraat, paddock streams, radio-communicatie en nog veel meer. Uiteraard zal Viaplay zelf ook alles live blijven uitzenden en zal de samenwerking met Max Verstappen blijven bestaan.

"Ik ben trots op de unieke content die we samen met Viaplay maken", zegt de Nederlandse Red Bull-coureur daarover. "Dat Viaplay en F1 TV Pro gaan samenwerken is goed nieuws, want zo kunnen de Nederlandse kijkers nog meer van de actie genieten."

Viaplay is verheugd met de samenwerking: "Nederland is één van de meest opwindendste Formule 1-markten. Er is een rijke autosport-historie met vandaag de dag een lokale legende die alle recordboeken herschrijft en wordt gesteund door miljoenen gepassioneerde en deskundige fans. Dit creëert geweldige mogelijkheden voor zowel een brede streamingdienst als Viaplay als een gespecialiseerde dienst als F1 TV Pro. De samenwerking, met de medewerking van Max Verstappen, is een win-win situatie voor zowel de fans als beide platformen."

Of de prijs van een Viaplay-abonnement wijzigt door de samenwerking is nu nog niet gecommuniceerd.
Vraag me alleen af of dit goed of slecht is voor F1TV want Viaplay doet het nog steeds niet al te best..

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 29-09-2023 09:13 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
Not_Disclosed schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:31:
[...]

Hier even een tegengeluid. Ik heb eigenlijk nooit problemen met de F1TV app op mijn Sony TV. Ben erg tevreden.
Over het algemeen gaat het goed, sterker nog ben erg blij met de app. Alleen is er zo nu en dan een hikje, zoals gezegd de workaround werkt. Was in dit geval een beetje lastig de onboard van Max op de laptop weer synchroon te krijgen. En het was de eerste keer dat het niet bij 'terugkijken' gebeurde maar bij een 'live' sessie. Het kan natuurlijk ook exemplarisch zijn voor mijn TV ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
Goed nieuws voor de Viaplay abonnees in 2024:

Viaplay klanten kunnen in Nederland gebruik maken van F1 TV Pro als onderdeel van hun Viaplay abonnement.

https://news.verstappen.com/nl/article/13037

[ Voor 35% gewijzigd door JPD68 op 29-09-2023 09:39 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
JPD68 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:37:

Viaplay klanten kunnen in Nederland gebruik maken van F1 TV Pro als onderdeel van hun Viaplay abonnement.

Nog beter nieuws is… “F1 TV Pro blijft in Nederland ook als stand-alone product beschikbaar.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
PatrickC schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:53:
[...]

Nog beter nieuws is… “F1 TV Pro blijft in Nederland ook als stand-alone product beschikbaar.
Super! 52 euro p/j vind ik een mooie prijs voor een jaar F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

meesje schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 11:30:
[...]

Super! 52 euro p/j vind ik een mooie prijs voor een jaar F1.
Maar wel elk jaar aanmelden met een andere email. ;)

Ik gebruik de Google Rewards manier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
sjaool schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 15:53:
[...]

Haha klopt. Dat had ik al begrepen. Voor mij nog niet nodig geweest, dit jaar voor het eerst F1Tv pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Laatst online: 22:09
[...]

Hoe werkt die tweede manier? Ik krijg onvoldoende saldo als ik mijn primaire betaalmethode wil aanpassen. Moet je dan eerst opwaarderen tot boven het benodigde bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
[...]

Als het hier in NL de kant op gaat zoals in de UK of DE, waar geen F1TV meer beschikbaar is, dan wil je wel je bestaande account blijven gebruiken. Voor zover ik begrijp kan je in sommige van die landen geen nieuw abonnement meer afsluiten maar bestaande abonnementen lopen nog wel door...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

LongBowNL schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:13:
[...]
Hoe werkt die tweede manier? Ik krijg onvoldoende saldo als ik mijn primaire betaalmethode wil aanpassen. Moet je dan eerst opwaarderen tot boven het benodigde bedrag?
Ik gebruik dat tegoed van de Rewards app en vul het aan met een Google Play store tegoedkaart die je bij Primera kunt kopen. Je kunt daar vaste bedragen kopen of een eigen bedrag invullen. Het scheelt gedoe met een credit card. PayPal heb ik wel gekoppeld maar die vertikt het vaak om te werken in de Google Play Store.

[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 29-09-2023 16:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:28

-tom-562

Oliesjeik

[...]

Gewoon elk jaar met hetzelfde gmail adres aanmelden, alleen elk jaar een punt (.) op een andere plek zetten werkt ook, kan ik uit ervaring vertellen :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Laatst online: 22:09
sjaool schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:35:
[...]

Ik gebruik dat tegoed van de Rewards app en vul het aan met een Google Play store tegoedkaart die je bij Primera kunt kopen. Je kunt daar vaste bedragen kopen of een eigen bedrag invullen. Het scheelt gedoe met een credit card. PayPal heb ik wel gekoppeld maar die vertikt het vaak om te werken in de Google Play Store.
Top! Dan ga ik tegen het moment dat het abonnement verlengd wordt mijn tegoed opwaarderen. Thanks!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:17
[...]

Maar sinds er tv is zijn er uitzendrechten, de staat koopt het niet, doen ze alleen als het algemeen belang is, NOS kocht ook dit jaar de dutch gp om het live te verslaan. Commerciele zenders vroeger, en die zaten in ons pakket. Nu koopt de hoogste bieder en delven vele middelmaatse zenders of online diensten de spit. Als Apple het koopt dan krijg je het ook gewoon ook nog steeds ergens anders te zien. Formule 1 en zijn consorten maken zelf de beelden en bieden ze aan. tv, online, etc.

Kijk het wk voetbal was ook in 8K opgenomen maar gaven maar 4K max door omdat er geen vraag voor 8K was.(begreep ik) Dat zou met apple en zijn devices en netwerken wel gellijk goed te introduceren zijn, en geen via(faal)play gedonder. Dat dan weer wel. Maar het zijn maar geruchten lees ik hier in het topic

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
JPD68 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:37:

Ik denk ook fijn voor de mensen die bijvoorbeeld Premier League voetbal of darts kijken en F1TV gebruiken. Scheelt je weer een abonnement voor volgend jaar, mits de prijzen hetzelfde blijven.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Nog even een reminder
Tot en met 2-10-23 is er nog wel 3 maanden voor 9,99 per maand aanbieding viaplay. Dus als je de herfst of kerst vakantie nog wat content van ze wil zien, of de einde jaars docu met Max (en allerlei andere (f1) content), is dit wel een goede deal om voor/op 2-10 af te nemen.

Wat nog interessant experiment is om te kijken wat dit met je F1TV pro abonnement doet, en of dat dan 3 maanden opschuift?

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
De F1TV deal is pas voor volgend seizoen dus dat zal nu nog niet zoveel doen.

Verwijderd

Report: Apple considers huge bid for global Formula 1 streaming rights

According to a report in the latest issue of the Business F1 magazine, Apple is eyeing Formula 1 as its next big sports investment. The company is reportedly considering an offer worth about $2 billion per year, which would eventually make Apple the exclusive streaming rights holder of Formula 1 racing.

https://9to5mac.com/2023/...formula-1-tv-sports-deal/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2023 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:36

Grapjas. Apple heeft een waarde van 2,nogwat biljoen. Dat is 2000 miljard.

Stel dat ze álles winnen en we gedwongen worden naar AppleTV+. Dat is 7 euro per maand. Niet veel meer dan F1TV en veel minder dan Viaplay.

[ Voor 12% gewijzigd door Dennisdn op 01-10-2023 06:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
Dennisdn schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 06:42:
[...]

Grapjas. Apple heeft een waarde van 2,nogwat biljoen. Dat is 2000 miljard.

Stel dat ze álles winnen en we gedwongen worden naar AppleTV+. Dat is 7 euro per maand. Niet veel meer dan F1TV en veel minder dan Viaplay.
Hoe kom je er bij dat F1 dan maar ‘gratis’ toegevoegd wordt aan AppleTV+? Dat is niet het geval bij MLS. Daarvoor moet je gewoon een abonnement afnemen. Dit abonnement staat overigens los van ATV+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
meesje schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 08:18:
[...]

Hoe kom je er bij dat F1 dan maar ‘gratis’ toegevoegd wordt aan AppleTV+? Dat is niet het geval bij MLS. Daarvoor moet je gewoon een abonnement afnemen. Dit abonnement staat overigens los van ATV+.
MLS season pass kost €14,99 p/m of als TV+ abonnee bent €12,99. Naar alle waarschijnlijkheid zal Apple een vergelijkbare prijs neerleggen als je F1 wilt afnemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 17-09 23:01
Zolang er dan een app voor Android (TV) komt is het prima, lijkt me dat dit ook voor het verkrijgen van rechten een eis zou zijn.

Anders verlies je potentieel een hele grote fanbase, en ondanks dat ze dan zelf de 2 miljard misschien wel krijgen van Apple zou dat kunnen leiden tot dalende bezoekersaantallen, minder aanwas nieuwe fans, etc.

Ik ben in ieder geval heel tevreden met F1TV Pro! Perfecte manier om het te kijken.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Arjan90 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 08:33:
Zolang er dan een app voor Android (TV) komt is het prima, lijkt me dat dit ook voor het verkrijgen van rechten een eis zou zijn.

Anders verlies je potentieel een hele grote fanbase, en ondanks dat ze dan zelf de 2 miljard misschien wel krijgen van Apple zou dat kunnen leiden tot dalende bezoekersaantallen, minder aanwas nieuwe fans, etc.

Ik ben in ieder geval heel tevreden met F1TV Pro! Perfecte manier om het te kijken.
Dit is de laatste stand van zaken. De Apple TV app is voor veel apparaten beschikbaar.
https://support.apple.com.../apda10aaed81/1.0/web/1.0

Ik zie vaak staan dat je geen aankopen kunt doen, maar dat kan wel in een browser op bv Windows.
https://support.apple.com.../apdc0cb7ad64/1.0/web/1.0

[ Voor 3% gewijzigd door meesje op 01-10-2023 09:11 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen