Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
XNL073 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 22:58:
Sinds ze de codex aangepast hebben last van stutters op mn TCL636. Beetje een budget TV dus qua rekenkracht kan die het niet aan denk ik. Google TV gaf ook wat lag, lip sync klopte vaak niet. Vanmorgen werd ik zo geirriteerd door de stutters dus nu maar een losse chromecast 4k met google tv gekocht en nu nergens last van. Ergens wel jammer als je een tv met native google tv hebt maar het is nie anders. Beeldkwaliteit van alle apps is ook echt vele malen beter nu. Best vreemd.
Je beschrijft dus exact waarom ze televisies (met Google TV) niet ondersteunen. Dit is eigenlijk niet te doen. Deze fout heeft Viaplay wel gemaakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:28

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Iemand een idee hoe ik het commentaar van Palmer/Buxton/Collins kan krijgen op de F1TV app op een Apple TV 4K? Ik kon alleen voor Engels commentaar kiezen en kreeg ik Crofty en Jenson Button enzo.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-05 21:10
zonoskar schreef op zondag 2 april 2023 @ 00:21:
Iemand een idee hoe ik het commentaar van Palmer/Buxton/Collins kan krijgen op de F1TV app op een Apple TV 4K? Ik kon alleen voor Engels commentaar kiezen en kreeg ik Crofty en Jenson Button enzo.
Kiezen voor het F1TV Live kanaal ipv het internationale kanaal?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 08:03
Antwoord van F1 TV:

[Voor 46% gewijzigd door JPD68 op 02-04-2023 05:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:36
Voor alle mensen die altijd lopen te klagen dat je moet wisselen naar de race stream na de pre-race show. (F1TV).

Je kan nu al wisselen, race is live. (met daar nu nog de pre-race show op)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:52
XNL073 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 22:58:
Sinds ze de codex aangepast hebben last van stutters op mn TCL636. Beetje een budget TV dus qua rekenkracht kan die het niet aan denk ik. Google TV gaf ook wat lag, lip sync klopte vaak niet. Vanmorgen werd ik zo geirriteerd door de stutters dus nu maar een losse chromecast 4k met google tv gekocht en nu nergens last van. Ergens wel jammer als je een tv met native google tv hebt maar het is nie anders. Beeldkwaliteit van alle apps is ook echt vele malen beter nu. Best vreemd.
Ja het is net als op een verouderde telefoon allemaal nieuwe apps installeren. TVos’en lopen sowieso vaak ver achter. Is ook niet altijd belangrijk, maar nu merk je weldegelijk dat het vervelend kan zijn

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:17

sjaool

Every life should have 9 cats

demonic schreef op zondag 2 april 2023 @ 06:42:
Voor alle mensen die altijd lopen te klagen dat je moet wisselen naar de race stream na de pre-race show. (F1TV).

Live maar daar missen ze toch wel beelden en interviews van de Pe-race show. Daar staat tegenover dat je wel beelden ziet die je daar dan weer niet ziet.

Ik kijk dus op tv en op een tablet. :D

[Voor 4% gewijzigd door sjaool op 02-04-2023 07:01]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-05 20:59
Zo, alles weer werkend en synchroon, dankzij Opera VPN ("hier in België") met beeld van de RTBF Auvio app.

[Voor 5% gewijzigd door U123456 op 02-04-2023 07:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 17:24

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik lees dat het ook mogelijk is om f1tv commentaar te krijgen in de f1tv app. Als ik [eng] selecteer krijg ik automatisch sky commentaar. Weet iemand hoe dat werkt?

[Voor 9% gewijzigd door Zewatanejo op 02-04-2023 07:30]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:06
Veel haperingen op de onboards, meer mensen last van?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Zewatanejo schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:29:
Ik lees dat het ook mogelijk is om f1tv commentaar te krijgen in de f1tv app. Als ik [eng] selecteer krijg ik automatisch sky commentaar. Weet iemand hoe dat werkt?
Je hebt het rondje en wereldbolletje. De één is sky en de ander met de f1tv commentaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
DoeEensGek schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:37:
Veel haperingen op de onboards, meer mensen last van?
Op f1TV nergens last van.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• demonic
sjaool schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:01:
[...]

Live maar daar missen ze toch wel beelden en interviews van de Pe-race show. Daar staat tegenover dat je wel beelden ziet die je daar dan weer niet ziet.

nee? als je naar de race stream gaat en dan kiest voor F1Live. Dan krijg je gewoon de pre-race show te zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Multiviewer is het toch ook niet om een live sessie vanaf het begin te starten. Geeft wel een waarschuwing dat sommige zaken niet of niet goed werken. En zonder live timing zou ik kunnen leven. Maar de live livetiming overlay bij de onboards is naast een spoiler toch ook vrij irritant.
spoiler:
Stream aanzetten en onboard Leclerc meteen met grayed out livetiming en P20 :X

En daarnaast liepen de beelden ook niet goed in sync. Dan dus nog maar een half uur of uur wachten :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-05 19:21
Ook ik ben heel tevreden dat ik weg ben bij Viaplay.
F1TV pro werkt goed op een Chromecast maar ik heb 1 probleem.

De race is live bijvoorbeeld al een uur bezig en ik start de stream op mijn laptop.
Dan kies ik "watch from the start" en de stream begint netjes bij het begin.

Nu cast ik het en dan springt ie altijd naar live, heel irritant.
Is dat te voorkomen ?

ps heerlijk commentaar van Crofty en Jenson Button _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• demonic
RobertMe schreef op zondag 2 april 2023 @ 08:24:
Multiviewer is het toch ook niet om een live sessie vanaf het begin te starten. Geeft wel een waarschuwing dat sommige zaken niet of niet goed werken. En zonder live timing zou ik kunnen leven. Maar de live livetiming overlay bij de onboards is naast een spoiler toch ook vrij irritant.
spoiler:
Stream aanzetten en onboard Leclerc meteen met grayed out livetiming en P20 :X

En daarnaast liepen de beelden ook niet goed in sync. Dan dus nog maar een half uur of uur wachten :p
hij is op vakantie, dus de sync word nu ook wat lastiger, normaal doet hij dat zelf.
nu zul je dat zelf dus iets meer moeten doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
demonic schreef op zondag 2 april 2023 @ 08:45:
[...]

hij is op vakantie, dus de sync word nu ook wat lastiger, normaal doet hij dat zelf.
nu zul je dat zelf dus iets meer moeten doen.
Hmm, okay. Wordt dan inderdaad even puzzelen als ik ga kijken als de race (eindelijk) een tijdje is afgelopen.

Hoop dat de live timing replay dan wel werkt :p En dat daar niet handmatige input van de d v voor nodig is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• demonic
RobertMe schreef op zondag 2 april 2023 @ 08:59:
[...]

Hmm, okay. Wordt dan inderdaad even puzzelen als ik ga kijken als de race (eindelijk) een tijdje is afgelopen.

Hoop dat de live timing replay dan wel werkt :p En dat daar niet handmatige input van de d v voor nodig is.
ik had 4 seconde afwijking van main feed tov on-boards.
Maar het zelf syncen is prima te doen :)

Hij zou wel proberen het te syncen, maar kon wat langer duren.
Hou er ook rekening mee dat de live timing pas na een paar uur zal werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
demonic schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:00:
[...]

ik had 4 seconde afwijking van main feed tov on-boards.
Maar het zelf syncen is prima te doen :)

Hij zou wel proberen het te syncen, maar kon wat langer duren.
Hou er ook rekening mee dat de live timing pas na een paar uur zal werken.
Dan wordt het kijken zonder live timing. An zich ook geen probleem :p Had voornamelijk even na 8 geen zin om daar meteen in te duiken om de sync goed te krijgen en dan nog steeds de spoilerige live timing overlays te hebben op de onboards. Als de race gedaan is en even rustig op het gemak, nu na ontbijt, de sync regelen valt mee te leven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05 19:38
Weet iemand of het mogelijk is om in Belgie Grand Prix radio terug te luisteren? Ik zou graag de race terugkijken met commentaar van Olaf Mol maar zie online alleen maar terugluisteren uit 2022.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• demonic
cue schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:52:
Weet iemand of het mogelijk is om in Belgie Grand Prix radio terug te luisteren? Ik zou graag de race terugkijken met commentaar van Olaf Mol maar zie online alleen maar terugluisteren uit 2022.

[Voor 53% gewijzigd door demonic op 02-04-2023 09:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JPD68
sjaool schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:01:
[...]

Die zijn er wel, maar dan moet je schakelen naar de 'Live' feed in plaats van 'International'.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JPD68
Zewatanejo schreef op zondag 2 april 2023 @ 07:29:
Ook hiervoor geldt schakelen naar de 'Live' feed (bovenste keuze?) in plaats van 'International'.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:09
demonic schreef op zondag 2 april 2023 @ 06:42:

In de F1TV op de CCwGTV komt tegenwoordig een pop-up in je huidige live stream te staan die je de mogelijkheid geeft te switchen.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• demonic
Jasphur schreef op zondag 2 april 2023 @ 10:43:
[...]

In de F1TV op de CCwGTV komt tegenwoordig een pop-up in je huidige live stream te staan die je de mogelijkheid geeft te switchen.
ahh okay! ik gebruik MultiViewer, dus geen idee :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-05 09:29
Vraagje, ik heb het laatste stukje van de race moeten skippen (de laatste 2 ronden) en die krijg je nu niet te zien op F1TV. Die stream stopt na strak 2u iemand een idee hoe je de laatste 2 rondes kan kijken?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

Topicstarter
Probeer de samenvatting?

Gisteren had ik zo iets met de sprintrace van f2, die stopte ook in eens 2 ronden voor tijd, heb de rest via de samenvatting gezien Moet nog even via de browser controleren of het dan ook voor komt (kijk via fire tv stick)

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hier werd de uitzending (ietwat vertraagd bekeken), afgebroken tijdens het interview met Verstappen. De 4 uur was bijna vol. Geen podium ceremonie meer (ook geen echte ramp).

Het lijkt bij F1TV soms net zo te gaan als met de beslissingen van de wedstrijdleiding, het verdient nog de nodige verbeteringen 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-05 09:29
Oke nu lijkt het wel te werken 8)7
Alsof er iemand iets te laat wakker geworden is dat de race langer duurt

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:50
Ik zie iig dat de replay 03:04:55 duurt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:49
Ze lijken wakker te zijn geworden bij F1 TV, stopte hier precies bij de opwarmronde voor 3e herstart 😆

Acties:
  • +1Henk 'm!

• demonic
Voor de mensen met problemen met de F1TV stream.

Er komt een punt dat de uitzending word gestaakt, als jij dan nog vertraagd zit te kijken word die uitzending gekilld en moet je de herhaling-stream starten ipv de live-stream vertraagd kijken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Woodski schreef op zondag 2 april 2023 @ 08:25:
Ook ik ben heel tevreden dat ik weg ben bij Viaplay.
F1TV pro werkt goed op een Chromecast maar ik heb 1 probleem.

De race is live bijvoorbeeld al een uur bezig en ik start de stream op mijn laptop.
Dan kies ik "watch from the start" en de stream begint netjes bij het begin.

Nu cast ik het en dan springt ie altijd naar live, heel irritant.
Is dat te voorkomen ?
Nee, helaas niet. Bij uitgesteld kijken spring je terug naar live zodra je gaat casten. Je zult dan zelf nog een keer terug moeten gaan naar het juiste tijdstip. Die bug hebben ze nooit opgelost. Met een Chromecast met Google TV heb je hier geen last van.

[Voor 6% gewijzigd door NY_Giant op 02-04-2023 12:08]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-05 19:21
NY_Giant schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:04:
[...]

Nee, helaas niet. Bij uitgesteld kijken spring je terug naar live zodra je gaat casten. Je zult dan zelf nog een keer terug moeten gaan naar het juiste tijdstip. Die bug hebben ze nooit opgelost. Met een Chromecast met Google TV heb je hier geen last van.
okay duidelijk... Nu heb ik een eenvoudige Chromecast die zelfs op zeer goede WIFI buffer problemen heeft.
En dus ook die bug met naar live springen, heel irritant
Een Nokia met Google TV die wel perfect werkt.. Maar die heeft een losse 12v voeding.

Dus tijd voor Chromecast met Google TV (4K)
Dan heb ik wel weer gedoe met de voeding want die trek ik nu uit mijn LG TV

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JPD68
demonic schreef op zondag 2 april 2023 @ 11:49:

Er komt een punt dat de uitzending word gestaakt, als jij dan nog vertraagd zit te kijken word die uitzending gekilld en moet je de herhaling-stream starten ipv de live-stream vertraagd kijken.
Kijk zowel vaak vertraagd als replays, bij de eerste nooit problemen gehad, bij die laatste zit in ieder geval in de Android app (welke versie dan ook) een bug zoals gisteren beschreven. Als in het menu een replay een bepaalde tijdsduur heeft dan kom je met de Android App niet voorbij dat punt. Pas als F1TV hier de juiste tijdsduur vermeldt kun je de hele replay bekijken via de app. Via de browser kun je altijd de hele replay bekijken.

Klaarblijkelijk stelt men van te voren een bepaalde tijdsduur vast en wijzigt deze niet automatisch als een replay langer duurt. Gisteravond wijzigde van de post qualifying show ineens de tijdsduur van 00:30:00 uur naar 00:49:14 uur.
Men is op de hoogte en er mee bezig het op te lossen zeggen ze.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12:35
Martinspire schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 15:39:
[...]

Mja ik had zelf StreamWriter gebruikt, ook gratis en daar kon ik het ook mee inplannen. Maar om 1 of andere reden ging mijn VPN blijkbaar even uit en is ie dus niet helemaal goed opgenomen. Plus hij is er eerder mee gestopt ook. Verder vond ik het synchroniseren lastig want je weet niet waar de uitzending begint als ie later erop staat en hoe zich dat verhoudt tot de opnamen. Dan moet je alsnog een stuk luisteren voor je weet waar ie ongeveer is. En als ze hem dus vrij kort op de start zetten, heb je daar dus last van. En je wilt niet dat je pas gelijk loopt nadat die is geweest of dat je al dingen hoort van na de start.

Dus ik vind het nog een beetje lastig en ook wel flauw dat ie niet aangeboden wordt.

Ook begrijp ik niet waarom ze het f1 geluid erbij mixen of niet zonder beschikbaar maken, gezien je met de FX versie van de race (op f1tv tenminste) dat er gewoon zelf bij kunt plaatsen.

Naja goed, de schuld ligt nu vooral bij Viaplay. Al was mijn VPN ook vandaag niet onschuldig. Maar het zorgt er wel voor dat ik er toch niet genoeg op kan vertrouwen. En het haalt een beetje de pret weg als je voor de tv MOET zitten en ook niet later in kunt starten of eventjes de race doorspoelen als er weer een code rood is of een safety car.
Synchroniseren is het makkelijkst wanneer het f1 intro begint, dat duurt lang genoeg om GPR gelijk te krijgen.

Gelukkig dat ik Audacity lang genoeg had laten opnemen vanochtend voor de zekerheid en mp3 bestand van gemaakt.
De android app Musicolet die ik gebruik voor afspelen mp3 bestand, heeft een 10 seconden skip mogelijkheid, dat heeft de app van F1 ook, dus ik kon mooi geluid en beeld gelijktijdig doorspoelen tijdens rode vlag situaties. Tijdens de race kun je geluid ook nog wel gelijk krijgen met geluid F1 logo bij herhalingen en aanvang boordradios.

Ik heb weleens gehad dat ik met live verbinding GPR de verbinding kwijtraakte en dat was irritant, met mp3 bestand geen last van maar ja dan moet je uitgesteld kijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wordt Race Gemist niet meer bijgewerkt?

https://grandprixradio.nl...-mol-terug-te-luisteren-1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Alles kan stuk.

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:31

DON PAPA

Tweaker-fan

Dit weekend naar de F1TV gekeken op een nieuwe ATV (voorheen keek ik altijd met een Shield TV pro), maar ben echt zeer blij met deze omwisseling. Ten eerste vind ik de beeldkwaliteit een stuk beter, nu weet ik niet of dat kwam omdat F1TV daar wat aan veranderd heeft (dat las ik ergens volgens mij). Maar ik vond het beeld ook veel vloeiender en er zat veel meer diepte in het beeld dan bij de Shield (die zeker geen slecht beeld gaf). Maar misschien heeft dit ook met de verandering te maken bij F1TV, dat weet ik. Ik was eenieder geval zeer tevreden met de beeldkwaliteit zoals hij afgelopen weekend op mijn tv was ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:10
DON PAPA schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:11:
Dit weekend naar de F1TV gekeken op een nieuwe ATV (voorheen keek ik altijd met een Shield TV pro), maar ben echt zeer blij met deze omwisseling. Ten eerste vind ik de beeldkwaliteit een stuk beter, nu weet ik niet of dat kwam omdat F1TV daar wat aan veranderd heeft (dat las ik ergens volgens mij). Maar ik vond het beeld ook veel vloeiender en er zat veel meer diepte in het beeld dan bij de Shield (die zeker geen slecht beeld gaf). Maar misschien heeft dit ook met de verandering te maken bij F1TV, dat weet ik. Ik was eenieder geval zeer tevreden met de beeldkwaliteit zoals hij afgelopen weekend op mijn tv was ;)
Het heeft zeer waarschijnlijk te maken dat F1TV aan het experimenteren is met een nieuwe codec die ze momenteel op de ATV’s uitproberen. Het beeld is daardoor merkbaar scherper en contrastrijker dan voorheen met de oude codec.

F1TV heeft er zelf weinig ruchtbaarheid aan gegeven en het is niet duidelijk of ze ook voor andere apparaten de codec beschikbaar gaan maken.

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 2021 4K |  AirPods Pro gen2

• jeanj
  • Niet online

jeanj

Topicstarter
coelho schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 12:50:
Ik heb vanochtend op F1TV de kwali vertraagd teruggekeken. Toen ik daarna ook de herhaling van de F2 Sprintrace aan het kijken was, bleek dat ze die na 50 minuten afgekapt hebben, net op het moment dat de safety car na 20 van 22 ronden weer naar binnen kwam.... Beetje jammer!
Ik had het zelfde probleem op de firestick via de app, hoe keek jij?
Als ik hem nu via de browser op pc bekijk dan doet ie het wel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:52
jeanj schreef op maandag 3 april 2023 @ 12:34:
[...]

Ik keek via de app op mijn Chromecast with Google TV. Ook hetzelfde issue met de race. Op het moment dat ze met 56/58 ronden weer naar buiten reden was de uitzending klaar. Heb vervolgens de app op mijn iPad opgestart en deze 'ouderwets' gecast, en toen kon ik ineens wel weer kijken.

Toch eens zien of ik deze feedback ergens kan geven.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• erikjong
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09:18
coelho schreef op maandag 3 april 2023 @ 12:56:
[...]

Ik keek via de app op mijn Chromecast with Google TV. Ook hetzelfde issue met de race. Op het moment dat ze met 56/58 ronden weer naar buiten reden was de uitzending klaar. Heb vervolgens de app op mijn iPad opgestart en deze 'ouderwets' gecast, en toen kon ik ineens wel weer kijken.

Zie bericht iets terug van demonic

Zelfdfe probleem met de Post race show. Na verversen scherm stonden de niet "live" streams er en kon ik ze tot het eind bekijken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
erikjong schreef op maandag 3 april 2023 @ 15:34:
[...]

Zie bericht iets terug van demonic

[...]

Zelfdfe probleem met de Post race show. Na verversen scherm stonden de niet "live" streams er en kon ik ze tot het eind bekijken.
In ieder geval had de post-Q show wel degelijk een issue met niet volledig zijn. Ik heb die zaterdagmiddag pas gekeken, en na 30 minuten was het abrupt afgelopen, terwijl die volgens de progress bar 49 minuten moest duren. Dus ja, mogelijk dat er issues zijn met "later starten met kijken", maar er waren ook daadwerkelijk issues met het volledig afspelen van "herhalingen".

• jeanj
  • Niet online

jeanj

Topicstarter
Idd, in mijn geval (f2 sprint) keek ik ook veel later terug , dus de live stream (van f2 sprint) was al ruim afgelopen, dus dat zou niet de oorzaak kunnen zijn. Als ik er aan denk zal ik het nog terug kijken op mijn firestick want nu in de browser is het wel goed

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-05 15:09
Miki schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:22:
[...]

Het heeft zeer waarschijnlijk te maken dat F1TV aan het experimenteren is met een nieuwe codec die ze momenteel op de ATV’s uitproberen. Het beeld is daardoor merkbaar scherper en contrastrijker dan voorheen met de oude codec.

F1TV heeft er zelf weinig ruchtbaarheid aan gegeven en het is niet duidelijk of ze ook voor andere apparaten de codec beschikbaar gaan maken.
dit is zeker te zien, dat het super scherper is dan hiervoor, zie verschil tussen google tv en atv

[Voor 3% gewijzigd door Soppyscroll op 03-04-2023 19:17]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Soppyscroll schreef op maandag 3 april 2023 @ 19:16:
[...]

dit is zeker te zien, dat het super scherper is dan hiervoor, zie verschil tussen google tv en atv
Ik ben extra blij met mijn ATV. Vorig jaar nul problemen ervaren met Viaplay en nu dus super scherp beeld met F1tv. Goede keuze qua eco systeem. :)

• JPD68
jeanj schreef op maandag 3 april 2023 @ 12:34:
[...]

Het is een bekend probleem, waar ik de afgelopen dagen al een paar keer over heb geschreven. Er zit een fout in de Android app en misschien ook in de werkwijze van F1 TV, waarbij een uitzending(replay) een bepaalde tijdsduur krijgt (post quali 30 minuten, F2 Sprintrace 50 minuten enzovoort). Klaarblijkelijk kijkt de Android hiernaar of zit dit ergens hard gecodeerd, maar het is onmogelijk om de uitzending af te kijken als deze tijdsduur bij de uitzending staat. In de loop van de dag past F1 TV de tijdsduur aan naar de juiste tijdsduur. Ze zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing.

In de browser kun je wel de hele uitzending bekijken.

• JPD68
coelho schreef op maandag 3 april 2023 @ 12:56:
[...]

Zie hierboven ;-)

• JPD68
RobertMe schreef op maandag 3 april 2023 @ 15:54:
[...]

In ieder geval had de post-Q show wel degelijk een issue met niet volledig zijn. Ik heb die zaterdagmiddag pas gekeken, en na 30 minuten was het abrupt afgelopen, terwijl die volgens de progress bar 49 minuten moest duren. Dus ja, mogelijk dat er issues zijn met "later starten met kijken", maar er waren ook daadwerkelijk issues met het volledig afspelen van "herhalingen".
Zie hierboven ;-)

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:04
Afgelopen weekend gekeken naar de race via F1TV (op een chromecast with google TV)
De bitrate was live niet de inmiddels verwachte 9 Mbit (ik geloof dat het iets van 6 Mbit was). Daarna ook nog terug gekeken, ook geen 9 Mbit. Echter op dit moment (2 dagen later) wel 9 Mbit. Zal er wel mee te maken hebben dat er live meer mensen tegelijkertijd kijken dan later ondemand.

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
W1ck1e schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 15:47:
Afgelopen weekend gekeken naar de race via F1TV (op een chromecast with google TV)
De bitrate was live niet de inmiddels verwachte 9 Mbit (ik geloof dat het iets van 6 Mbit was). Daarna ook nog terug gekeken, ook geen 9 Mbit. Echter op dit moment (2 dagen later) wel 9 Mbit. Zal er wel mee te maken hebben dat er live meer mensen tegelijkertijd kijken dan later ondemand.
Live is altijd ~6 Mbit geweest, mensen klaagden juist dat Viaplay maar ~5 Mbit had bij H.264 codec. Sinds dit jaar is F1TV begonnen met experimenteren van H.265 codec, sommige gebruikers hadden het al gemerkt. Daarmee kan F1TV met minder bitrate uitzenden :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• W1ck1e
NeverSettle schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:00:
[...]

Live is altijd ~6 Mbit geweest, mensen klaagden juist dat Viaplay maar ~5 Mbit had bij H.264 codec. Sinds dit jaar is F1TV begonnen met experimenteren van H.265 codec, sommige gebruikers hadden het al gemerkt. Daarmee kan F1TV met minder bitrate uitzenden :)
Ik heb de 2de race uitgesteld gekeken en dat was al 9 Mbit. Ik zal er bij de 4de race op letten.

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:11
Zijn er meer mensen die via Youfone de aanbieding gebruikten waarbij je Viaplay gratis kreeg t/m 31 maart?

Ik had deze actie en verwachtte eigenlijk dat ik afgelopen race zelf weer een abo moest nemen op Viaplay of F1TV omdat deze actie maar t/m 31 maart zou zijn;

Maar tot mijn verbazing kon ik gewoon kijken met Viaplay. Ook nu kan ik nog inloggen en alles kijken.

Gelukkig heb ik de mail waarin de actie bevestigd werd nog bewaard; Daarin staat dat Youfone zelf de actie zal stoppen na deze periode;
We zetten het Viaplay-account automatisch voor je uit per 31 maart 2023 zodat je nergens aan vastzit! Slim geregeld, toch?

[Voor 0% gewijzigd door stefanass op 05-04-2023 15:02. Reden: spelvout]

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05 13:52
stefanass schreef op woensdag 5 april 2023 @ 15:02:
Zijn er meer mensen die via Youfone de aanbieding gebruikten waarbij je Viaplay gratis kreeg t/m 31 maart?

Ik had deze actie en verwachtte eigenlijk dat ik afgelopen race zelf weer een abo moest nemen op Viaplay of F1TV omdat deze actie maar t/m 31 maart zou zijn;

Maar tot mijn verbazing kon ik gewoon kijken met Viaplay. Ook nu kan ik nog inloggen en alles kijken.

Gelukkig heb ik de mail waarin de actie bevestigd werd nog bewaard; Daarin staat dat Youfone zelf de actie zal stoppen na deze periode;

[...]
Even gecheckt en ik kan er idd ook nog in 8)7

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:58
W1ck1e schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:08:
[...]
Ik heb de 2de race uitgesteld gekeken en dat was al 9 Mbit. Ik zal er bij de 4de race op letten.
Net de 3 races gecheckt en hoger dan 6MBit kan ik niet kiezen (Chrome)

• W1ck1e
paragon schreef op donderdag 6 april 2023 @ 14:36:
[...]

Net de 3 races gecheckt en hoger dan 6MBit kan ik niet kiezen (Chrome)
Op dit moment bij het opnieuw kijken van de 2de race heb ik op de chromecast met google tv full hd de keuze uit:
480x270 586 kbps
512x288 962 kbps
640x360 1713 kbps
960x540 2851 kbps
1280x720 5344 kbps
1920x1080 9011 kbps

bij race 1 & 3 dezelfde getallen

[Voor 4% gewijzigd door W1ck1e op 06-04-2023 15:01]

• beerse
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-05 19:51
W1ck1e schreef op donderdag 6 april 2023 @ 14:58:
[...]
Op dit moment bij het opnieuw kijken van de 2de race heb ik op de chromecast met google tv full hd de keuze uit:
480x270 586 kbps
512x288 962 kbps
640x360 1713 kbps
960x540 2851 kbps
1280x720 5344 kbps
1920x1080 9011 kbps

Als je de MultiViewF1 gebruikt, dan kan je zien dat je expliciet voor deze resoluties kan kiezen. Daar staat dan ook de optie 'automatisch' bij . Dat neemt voor zover ik weet de maat van het scherm en daar een passende resolutie bij. En voor zover ik het begrijp, gebruikt deze tool een 'webview' component dat ook door browsers als Chrome wordt gebruikt.

• demonic
beerse schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:59:
[...]

Als je de MultiViewF1 gebruikt, dan kan je zien dat je expliciet voor deze resoluties kan kiezen. Daar staat dan ook de optie 'automatisch' bij . Dat neemt voor zover ik weet de maat van het scherm en daar een passende resolutie bij. En voor zover ik het begrijp, gebruikt deze tool een 'webview' component dat ook door browsers als Chrome wordt gebruikt.
ook in de F1TV app staat het.

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:58
beerse schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:59:
[...]

OS draait op een 4K resolutie. Dus daar kan het niet aan liggen. Maar zal straks nog eens checken.

• Tervueren
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-05 15:15
dennistd schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:21:
[...]

Even gecheckt en ik kan er idd ook nog in 8)7
Check.
Wel beeld maar geen geluid.
Tenminste geen commentaar wel een pieeeeeptoon

Update:
Na 10 minuten zonder geluid gekek7te hebben vroeg vrouw waarom ik het geluid uit had staan.
Toen ik de pieptoo7wilde laten horen was er het gewone commentaar te horen.

Ps ik kijk nu per ongeluk(?) Naar darts.....

[Voor 31% gewijzigd door Tervueren op 13-04-2023 20:18]

• mir4dor
  • Nu online
In de F1TV app krijg ik de tijden niet te zien wanneer de training, qualli en race starten.
Normaal: seizoen2023/ Azerbeidzjan. Doe ik iets fout?

Daily driver; MB R171 SLK280

• NeverSettle
  • Nu online
mir4dor schreef op woensdag 26 april 2023 @ 13:08:
In de F1TV app krijg ik de tijden niet te zien wanneer de training, qualli en race starten.
F1TV website geeft het ook niet weer, maar heb het kunnen vinden via de Formula 1 website zelf:

Vrijdag 11.30-12.30 uur: Eerste vrije training
Vrijdag 15.00-16.00 uur: Kwalificatie hoofdrace
Zaterdag 10.30-11.14 uur: Kwalificatie sprintrace
Zaterdag 15.30-16.00 uur: Sprintrace
Zondag 13.00 uur: Hoofdrace

Bron:F1 website

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15:16
Ik heb de F1 kalender met tijden toegevoegd aan mijn agenda.
https://f1calendar.com/

Wordt ook geupdate als er wijzigingen zijn.

• mir4dor
  • Nu online
Kruitdamp schreef op woensdag 26 april 2023 @ 15:48:
[...]

Ik heb de F1 kalender met tijden toegevoegd aan mijn agenda.
https://f1calendar.com/

Wordt ook geupdate als er wijzigingen zijn.
Ah handig. Dank je d:)b

• adslben
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:59
Android app

Heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Begreep dat MV er geen voorstander van is.

Voor ons als kijker wel meer spektakel.

• mir4dor
  • Nu online
adslben schreef op woensdag 26 april 2023 @ 19:49:
[...]

Android app
[Afbeelding]

Heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Begreep dat MV er geen voorstander van is.

Voor ons als kijker wel meer spektakel.
Ik deed dus niets fout. Nu geeft de app het wel weer, dank je.

• adslben
mir4dor schreef op woensdag 26 april 2023 @ 19:51:
[...]

Ik deed dus niets fout. Nu geeft de app het wel weer, dank je.
Wellicht hebben ze het eerder even offline gehaald? Dit schema is wat ik ervan begrijp vrij last minute werk met die shootout erbij.

• mir4dor
  • Nu online
adslben schreef op woensdag 26 april 2023 @ 19:53:
[...]

Wellicht hebben ze het eerder even offline gehaald? Dit schema is wat ik ervan begrijp vrij last minute werk met die shootout erbij.
Ik kon er nergens iets over vinden dus vraag het dan liever even hier. Ik raak nogal snel in paniek als het om F1 gaat :+

• adslben
mir4dor schreef op woensdag 26 april 2023 @ 20:41:
[...]

Ik kon er nergens iets over vinden dus vraag het dan liever even hier. Ik raak nogal snel in paniek als het om F1 gaat :+
Heel erg herkenbaar. :)

Daarom heb ik ook de info in mijn agenda zoals hierboven al als tip kwam, en ook bovenaan in mijn Home Assistant 1e scherm voor de race.

Vrijdag moet ik werken maar reken er maar op dat ik er alles aan doe om de kwali thuis te zien. Maar als Field Service Engineer gaat dat vaak wel lukken ;)

• Tervueren
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-05 15:15
Gebruik deze.
Klein overzichtelijk Appie

https://play.google.com/s...d=nl.deepapp.RaceCalendar

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:20

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-05 12:13
Of je gebruik de knop "Sync Calender" op de officiële F1.com website.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:00

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

En die is fout, want er is geen training op zaterdag, en de sprint shootout is om 10:30 niet 11:30. Dus wel ff op letten! ;)

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• Zondagskindje

Zondagskindje

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • +9Henk 'm!

• NY_Giant
  • Niet online
Zondagskindje schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 07:58:
[...]

9 van de 10 x klopt die site wel. :)
Hij moet 10 van de 10 keer kloppen, anders heb ik er persoonlijk niets aan! :P

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
NeverSettle schreef op woensdag 26 april 2023 @ 13:19:
[...]

F1TV website geeft het ook niet weer, maar heb het kunnen vinden via de Formula 1 website zelf:

Vrijdag 11.30-12.30 uur: Eerste vrije training
Vrijdag 15.00-16.00 uur: Kwalificatie hoofdrace
Zaterdag 10.30-11.14 uur: Kwalificatie sprintrace
Zaterdag 15.30-16.00 uur: Sprintrace
Zondag 13.00 uur: Hoofdrace

Bron:F1 website
Iemand een idee wat hiervan uitgezonden wordt op het ViaPlay Extra kanaal?
Als ik er nu naar kijk staat er:
De volgende live uitzendingen op dit kanaal zijn:
Formule 1 Azerbeidzjan GP Derde Vrije Training, Vrijdag 28.04

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
FabiandJ schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:04:
[...]

Iemand een idee wat hiervan uitgezonden wordt op het ViaPlay Extra kanaal?
Als ik er nu naar kijk staat er:
[...]
Altijd vanaf zaterdag volgens mij, dus vermoedelijk met deze opzet ook.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

NY_Giant schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 08:47:
[...]

Hij moet 10 van de 10 keer kloppen, anders heb ik er persoonlijk niets aan! :P
Dit is, eerlijk gezegd, de eerste keer dat ik zie dat het niet klopt….

Acties:
  • +1Henk 'm!

• W1ck1e
W1ck1e schreef op donderdag 6 april 2023 @ 14:58:
[...]
480x270 586 kbps
512x288 962 kbps
640x360 1713 kbps
960x540 2851 kbps
1280x720 5344 kbps
1920x1080 9011 kbps

En bij live kijken van de 1ste training van baku:
480x270 256 kbps
512x288 512 kbps
640x360 1024 kbps
960x540 1824 kbps
1280x720 3499 kbps
1920x1080 6000 kbps

@NeverSettle @HaterFrame : en het beeld is inderdaad goed !

[Voor 5% gewijzigd door W1ck1e op 28-04-2023 13:26]

• NeverSettle
  • Nu online
W1ck1e schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 11:40:
[...]

En bij live kijken van de 1ste training van baku:
480x270 256 kbps
512x288 512 kbps
640x360 1024 kbps
960x540 1824 kbps
1280x720 3499 kbps
1920x1080 6000 kbps
Bij sommige mensen wordt H.256 codec gebruikt (volgens mij Apple TV gebruikers) en is de Mbit lager, kwaliteit wel hetzelfde of iets beter.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

NeverSettle schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:54:
[...]

Bij sommige mensen wordt H.256 codec gebruikt (volgens mij Apple TV gebruikers) en is de Mbit lager, kwaliteit wel hetzelfde of iets beter.
Hier op Nvidia Shield pro heb ik ook max 6 mbit maar rete strak beeld.

I am the great Cornholio!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:58
Geen geluid hier via Chromecast en LG f1tvpro

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
HaterFrame schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 13:20:
[...]

Hier op Nvidia Shield pro heb ik ook max 6 mbit maar rete strak beeld.
Hoe krijg je die info in beeld?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• W1ck1e
PatrickC schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:09:
[...]

Hoe krijg je die info in beeld?
Kies het camera symbooltje in het scherm met daarnaast de icoontjes voor geluidspoor en ondertiteling.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
W1ck1e schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:20:
[...]

Kies het camera symbooltje in het scherm met daarnaast de icoontjes voor geluidspoor en ondertiteling.
Ah, je bedoelde het kiezen van de stream…. 6Mb is toch altijd het maximum wat je hier kunt kiezen?

• W1ck1e
PatrickC schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:38:
[...]

Ah, je bedoelde het kiezen van de stream…. 6Mb is toch altijd het maximum wat je hier kunt kiezen?
Nee hoor, niet bij terugkijken nadat de race afgelopen is. Dan is de maximale bitrate 9 Mbit.

• NY_Giant
  • Niet online
W1ck1e schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:42:
[...]
Nee hoor, niet bij terugkijken nadat de race afgelopen is. Dan is de maximale bitrate 9 Mbit.
Dat is helaas een fout in de app. Terugkijken is ook gewoon in 6 Mb/s, ondanks wat er in de app wordt aangegeven. Je kunt het zelf controleren met Xcode op Apple TV of via de developer tools op een Amazon Fire Stick.

• W1ck1e
NY_Giant schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:51:
[...]

Dat is helaas een fout in de app. Terugkijken is ook gewoon in 6 Mb/s, ondanks wat er in de app wordt aangegeven. Je kunt het zelf controleren met Xcode op Apple TV of via de developer tools op een Amazon Fire Stick.
Ik ga het nu niet meteen controleren, maar volgens mij kon ik op mijn router zien dan het toen 9Mbit was. (chromecast google tv hd & 4k)

[Voor 4% gewijzigd door W1ck1e op 28-04-2023 16:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NY_Giant
  • Niet online
W1ck1e schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:55:
[...]
Ik ga het nu meteen niet controleren, maar volgens mij kon ik op mijn router zien dan het toen 9Mbit was. (chromecast google tv hd & 4k)
Als je het precies wilt weten, kun je het echt het beste op het apparaat zelf meten. Het is waarschijnlijk een oude weergave uit de tijd dat er nog met een hogere bitrate maar lagere framerate (25/s) werd uitgezonden. Of het zijn de bitrate-pieken in plaats van de gemiddelde bitrate. Want de gemiddelde bitrate zit echt op 6 Mb/s bij de H.264-codec, zowel bij live als terugkijken. Optisch is er ook geen enkel verschil.

• W1ck1e
NY_Giant schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 16:11:
[...]

Als je het precies wilt weten, kun je het echt het beste op het apparaat zelf meten. Het is waarschijnlijk een oude weergave uit de tijd dat er nog met een hogere bitrate maar lagere framerate (25/s) werd uitgezonden. Of het zijn de bitrate-pieken in plaats van de gemiddelde bitrate. Want de gemiddelde bitrate zit echt op 6 Mb/s bij de H.264-codec, zowel bij live als terugkijken. Optisch is er ook geen enkel verschil.
Het lijkt er op dat terugkijken nu (weer) 6Mbit is. In mij herinnering zijn er ook streams met hevc/h265. Ik heb daar ook eerder berichtjes over geschreven. Wel belangrijk voor mij is dat het beter werkt dan viaplay.

[Voor 3% gewijzigd door W1ck1e op 28-04-2023 16:23]

• NY_Giant
  • Niet online
W1ck1e schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 16:20:
[...]
Het lijkt er op dat terugkijken nu (weer) 6Mbit is. In mij herinnering zijn er ook streams met hevc/h265. Maar dat ga ik niet uitzoeken.
wel belangrijk voor mij is dat het beter werkt dan viaplay.
Klopt, met Apple TV worden (alleen) de livestreams inmiddels in H.265 doorgegeven. Op Android TV/Fire TV ben ik die vooralsnog niet tegengekomen.

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
KIjk nou: na de qualy gaat de F1TV stream automatisch over naar de post-qualy show. Alleen moet je nog wel op de 'watch live' klikken als die stream start. Maar het is al een verbetering tov vroeger.

• meesje
  • Nu online
noo schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 16:46:
KIjk nou: na de qualy gaat de F1TV stream automatisch over naar de post-qualy show. Alleen moet je nog wel op de 'watch live' klikken als die stream start. Maar het is al een verbetering tov vroeger.
Klopt het dat pre-kwali gaat niet automatisch overgaat? Ik zat om kwart voor te kijken naar een uitzending op F1 tv. Om 5 voor ging het op zwart (f1 logo). Ik moest daarna weer terug in de app en opnieuw de live uitzending aanklikken.
Noem me maar ouderwets, maar zoals bij Ziggo en nu bij Viaplay loopt alles door. Ik vind dat eerlijk gezegd wel fijn.

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
meesje schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 16:49:
[...]

Klopt het dat pre-kwali gaat niet automatisch overgaat? Ik zat om kwart voor te kijken naar een uitzending op F1 tv. Om 5 voor ging het op zwart (f1 logo). Ik moest daarna weer terug in de app en opnieuw de live uitzending aanklikken.
Ik was er bij de pre-qualy show nog niet bij dus geen idee of het daar ook zo werkte.
Noem me maar ouderwets, maar zoals bij Ziggo en nu bij Viaplay loopt alles door. Ik vind dat eerlijk gezegd wel fijn.
Idem hier, doe mij maar een stream voor de hele dag.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NeverSettle
  • Nu online
noo schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 16:46:
Gaat automatisch. Duurt wel even, vanwege de internationale feed. Wachten de andere zenders/streams die dan ook live over gaan naar FOM beelden.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-05 00:06
NeverSettle schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 16:57:
[...]

Gaat automatisch. Duurt wel even, vanwege de internationale feed. Wachten de andere zenders/streams die dan ook live over gaan naar FOM beelden.
Inderdaad, ik schat dat het zwarte scherm na 30-60 seconden overging naar het scherm dat de quali ging starten (wat dan nog bijna een minuut duurt als je zelf niet op ok drukt).

iRacing Profiel

• RobertMe
  • Nu online
De sprint shootout krijgt alleen een international feed?! In Multiviewer en op de F1TV website is alleen deze zichtbaar.

Edit: en nu is de hele lijst wel beschikbaar :)

[Voor 17% gewijzigd door RobertMe op 29-04-2023 10:14]

Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2023
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee