Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 19 ... 22 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:17
Kreeg tijdens de opwarmronde op de shield een video stream error
kon nog net op tijd switchen naar de chromecast

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

Topicstarter
Jorizzz schreef op zondag 19 maart 2023 @ 20:38:
Vandaag ook weer probleemloos gekeken. F1TV pro van mijn iPhone 7 naar een Chromecast Ultra via WiFi. Helemaal perfect, geen enkele hiccup of negatieve aanpassing aan de kwaliteit ofzo.

Wel voor het eerst met Sky commentaar gekeken, beviel me eigenlijk wel prima. Stuk amusanter dan de mannen van Viaplay.
Ik moet zeggen ondanks dat ik niet hoge eisen heb aan het commentaar, begin ik me ook te ergeren aan de mannen. Ik vind Alard en Jeroen eigenlijk een beter duo....

Vooral toen Alonso die 5 seconden pakte tijdens zijn pitsstop onder de safetycar, Dat was natuurlijk slim (en geluk hebben) want die loop je weer in zeker als je geen positie verliest, is het gratis. Maar geen kik van de mannen. Pas veel later hebben ze er iets over gezegd

Toen kwam gerucht (vanuit Mercedes) dat dat mogelijk niet mocht (de straf inlossen onder safety car). Maar dat werd niet weerlegd door de mannen. Ik neem aan dat zij de regels beter kennen of dat ze om zijn minst de regels bij de hand hebben om het te op te zoeken.

Juist deze onzin, ergde ik me (ook) aan bij Olav, die miste veel of ging zelf de mist in.

Volgende keer Engels of sky commentaar dus maar.....

Everything is better with Bluetooth

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:42
jeanj schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:16:
[...]

Ik moet zeggen ondanks dat ik niet hoge eisen heb aan het commentaar, begin ik me ook te ergeren aan de mannen. Ik vind Alard en Jeroen eigenlijk een beter duo....

Vooral toen Alonso die 5 seconden pakte tijdens zijn pitsstop onder de safetycar, Dat was natuurlijk slim (en geluk hebben) want die loop je weer in zeker als je geen positie verliest, is het gratis. Maar geen kik van de mannen. Pas veel later hebben ze er iets over gezegd

Toen kwam gerucht (vanuit Mercedes) dat dat mogelijk niet mocht (de straf inlossen onder safety car). Maar dat werd niet weerlegd door de mannen. Ik neem aan dat zij de regels beter kennen of dat ze om zijn minst de regels bij de hand hebben om het te op te zoeken.
Regels beter kennen dan wie? Als de insiders langs de baan het al verkeerd hebben verwacht je dat een stel commentaarmuppets vanaf een scherm het wél weten?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• beerse
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-05 19:51
jeanj schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:16:
[...]Vooral toen Alonso die 5 seconden pakte tijdens zijn pitsstop onder de safetycar, Dat was natuurlijk slim (en geluk hebben) want die loop je weer in zeker als je geen positie verliest, is het gratis. Maar geen kik van de mannen. Pas veel later hebben ze er iets over gezegd

Juist deze onzin, ergde ik me aan bij Olav, die miste veel of ging zelf de mist in.
Bij het nakaarten bij Ziggo hebben Olav en Jack iets duidelijker aangegeven hoe het zat:
Dat Alonso de straf tijdens een safetycar situatie mocht inlossen staat duidelijk in de regels, dat kan en mag. Dat het een vraag opleverde bij andere reporters en op internet houdt niet in dat Olav en Jack daar dan ook meteen over mee moeten babbelen. Wel waren zij ook verbaasd dat de straf pas na de podium ceremonie was uitgekomen. Ook zij moesten zoeken naar de details van de straf.

Het bleek de krik aan de achterkant te zijn die de auto aanraakte tijdens de straf. Een knappe reporter die dat ziet tijdens de wedstrijd.

Dat Mercedes een opmerking heeft gemaakt over het uitvoeren van de 5 seconden is duidelijk aan de meldingen die naar de mercedes coureurs gingen. Dat gebeurde overigens wel pas aan het uiterste einde van de wedstrijd. Natuurlijk hebben ze de regels en de beelden van de 5 seconden uitgebreid bestudeerd. Waar/hoe en vooral wanneer de stewards de inspiratie hebben gekregen om de regels uit te vaardigen laat ik graag in het midden al zal het mij niet verbazen als mercedes of omstreken hier bij betrokken is.

Overigens, als jij je ergert aan het commentaar van Olav, waarom doe je dan de moeite om er naar te luisteren?

• jeanj
  • Niet online

jeanj

Topicstarter
beerse schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:47:
[...]

Bij het nakaarten bij Ziggo hebben Olav en Jack iets duidelijker aangegeven hoe het zat:
Dat Alonso de straf tijdens een safetycar situatie mocht inlossen staat duidelijk in de regels, dat kan en mag. Dat het een vraag opleverde bij andere reporters en op internet houdt niet in dat Olav en Jack daar dan ook meteen over mee moeten babbelen. Wel waren zij ook verbaasd dat de straf pas na de podium ceremonie was uitgekomen. Ook zij moesten zoeken naar de details van de straf.

Het bleek de krik aan de achterkant te zijn die de auto aanraakte tijdens de straf. Een knappe reporter die dat ziet tijdens de wedstrijd.

Dat Mercedes een opmerking heeft gemaakt over het uitvoeren van de 5 seconden is duidelijk aan de meldingen die naar de mercedes coureurs gingen. Dat gebeurde overigens wel pas aan het uiterste einde van de wedstrijd. Natuurlijk hebben ze de regels en de beelden van de 5 seconden uitgebreid bestudeerd. Waar/hoe en vooral wanneer de stewards de inspiratie hebben gekregen om de regels uit te vaardigen laat ik graag in het midden al zal het mij niet verbazen als mercedes of omstreken hier bij betrokken is.

Overigens, als jij je ergert aan het commentaar van Olav, waarom doe je dan de moeite om er naar te luisteren?
Ik had het over de viaplay mannen, ik heb het live verslag niet van Olav gehoord.
Als ik mijn post terug lees begrijp waarom je dacht dat ik het over Olav had, het woordje ook was ik vergeten toe te voegen, maar ik reageerde op een post over het viaplay commentaar.

Het punt van Mercedes bijna aan het eind van de race was dat Alonso de straf nog niet had voldaan (omdat ze onterecht aannamen dat dat niet tijdens de safetycar mocht) en dat hij dus plus 5 seconden kreeg werd niet weerlegd door de mannen van viaplay. Ik verwacht dat je als commentator de expert bent en behoorlijk van de regels op de hoogte bent. En dat je aangeeft 1) volgens mij is het niet zo maar we checken het, het was nooit zo misschien zijn de regels veranderd. 2) Het dan gaat checken aan de regels, die je natuurlijk doorzoekbaar bij je hebt. Geen idee wat Olav hierover tijdens de race heeft gezegd. In het ziggo Race cafe werd het al direct debunked idd, maar dat zat natuurlijk meer tijd tussen dan live debunken....

Verder eerder toen Alonso die straf pakte zei men niks of zeer weinig dat het zo voor Alonso wel heel erg goed uit komt, die 5 seconden straf maakt voor hem uiteindelijk niets uit, door geluk tijdens de safetycar. Die opmerking kwam 10!! of meer ronden later. Dat zijn de analyses die ik van van de commentatoren verwacht, en vrij snel dan wel direct.

Die 10 seconden straf was voor iedereen onverwacht, ik zag hem in de f1 stream langs komen (na podium en vuurwerk dacht ik). Dus de rapportage van viaplay (op F1 TV Pro) heeft daar niets meer over gezegd omdat ze al weg waren geschakeld voor zover ik me kan herinneren, dus daarover verwijt ik hen (viaplay commentatoren) niets, ook niet of ze het al of niet hebben gezien (de hoek in de live feed was e.a. niet duidelijk te zien )

Ik heb vorig jaar toch zonder al te veel ergernis naar viaplay geluisterd, waarom het nu na 2 races over mijn ergernis tolerantie grens heen gaat.... Ben wel benieuwd of meer mensen dit hebben ..

[Voor 11% gewijzigd door jeanj op 20-03-2023 12:24]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:42
jeanj schreef op maandag 20 maart 2023 @ 12:12:
[...]

Ik heb vorig jaar toch zonder al te veel ergernis naar viaplay geluisterd, waarom het nu na 2 races over mijn ergernis tolerantie grens heen gaat.... Ben wel benieuwd of meer mensen dit hebben ..
Vorig jaar via Viaplay gekeken, vond het best oké eigenlijk. Enige irritante vond ik dat ze continu praten alsof je voor het eerst F1 kijkt. En Tom Coronel, die vind ik ook echt vreselijk!
Nu F1TV. Eerst met Viaplay commentaar en dit weekend Sky. Eigenlijk viel me nu pas op hoeveel beter en minder 'kinderachtig' dat commentaar was. Ik vond het echt leuk om naar te luisteren. Ga binnenkort ook nog wel een keer het F1TV commentaar proberen. Dat is wel het voordeel van F1TV, er valt wat te kiezen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:26
Gisteren prima naar de race kunnen kijken. Geschakeld tussen Viaplay commentaar en de Engelse.
Blijft frustrerend dat commentaar in het NL. Tjonge.. niets van vorig jaar geleerd.

Wat ik wel fijn vond om naar te kijken/luisteren, Jan Lammers en Jeroen Bleekemolen bij de NOS. Heerlijk nuchter, er niet omheen draaien. Tuurlijk, ze geven commentaar over de samenvatting, maar voor mij verfrissend.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-05 06:52
TFZ61 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 14:48:
Gisteren prima naar de race kunnen kijken. Geschakeld tussen Viaplay commentaar en de Engelse.
Blijft frustrerend dat commentaar in het NL. Tjonge.. niets van vorig jaar geleerd.

Wat ik wel fijn vond om naar te kijken/lijsteren, Jan Lammers en Jeroen Bleekemolen bij de NOS. Heerlijk nuchter, er niet omheen draaien. Tuurlijk, ze geven commentaar over de samenvatting, maar voor mij verfrissend.
Jan Lammer is altijd enorm prettig om te luisteren. Ook op de nos f1 podcast. Heeft er veel verstand van!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-05 06:52
jeanj schreef op maandag 20 maart 2023 @ 12:12:
[...]

Ik had het over de viaplay mannen, ik heb het live verslag niet van Olav gehoord.
Als ik mijn post terug lees begrijp waarom je dacht dat ik het over Olav had, het woordje ook was ik vergeten toe te voegen, maar ik reageerde op een post over het viaplay commentaar.

Het punt van Mercedes bijna aan het eind van de race was dat Alonso de straf nog niet had voldaan (omdat ze onterecht aannamen dat dat niet tijdens de safetycar mocht) en dat hij dus plus 5 seconden kreeg werd niet weerlegd door de mannen van viaplay. Ik verwacht dat je als commentator de expert bent en behoorlijk van de regels op de hoogte bent. En dat je aangeeft 1) volgens mij is het niet zo maar we checken het, het was nooit zo misschien zijn de regels veranderd. 2) Het dan gaat checken aan de regels, die je natuurlijk doorzoekbaar bij je hebt. Geen idee wat Olav hierover tijdens de race heeft gezegd. In het ziggo Race cafe werd het al direct debunked idd, maar dat zat natuurlijk meer tijd tussen dan live debunken....

Verder eerder toen Alonso die straf pakte zei men niks of zeer weinig dat het zo voor Alonso wel heel erg goed uit komt, die 5 seconden straf maakt voor hem uiteindelijk niets uit, door geluk tijdens de safetycar. Die opmerking kwam 10!! of meer ronden later. Dat zijn de analyses die ik van van de commentatoren verwacht, en vrij snel dan wel direct.

Die 10 seconden straf was voor iedereen onverwacht, ik zag hem in de f1 stream langs komen (na podium en vuurwerk dacht ik). Dus de rapportage van viaplay (op F1 TV Pro) heeft daar niets meer over gezegd omdat ze al weg waren geschakeld voor zover ik me kan herinneren, dus daarover verwijt ik hen (viaplay commentatoren) niets, ook niet of ze het al of niet hebben gezien (de hoek in de live feed was e.a. niet duidelijk te zien )

En nu is Alonso alsnog 3e. Door protest is de straf teruggedraaid. FIAplay🥲

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• twisterking
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-05 11:55
Boinkie schreef op zondag 19 maart 2023 @ 22:07:
[...]

Alleen de international feed is niet te laden via de iphone app. Klopt dat? Alleen brundle en crofty?
Als je de taal van de app op Engels zet krijg je bij de International feed het Engelse SkySports commentaar, staat de app op Nederlands dan krijg je Peppi & Kokki van ViaPlay.

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:56
DDX schreef op zondag 19 maart 2023 @ 22:07:
Blijft irritant dat als ik via de app met vertraging kijken kies. (vanaf start ipv live, omdat ik uurtje later wil beginnen met kijken)
En als je dan cast kiest naar chromecast de beelden naar live springen.
Wegkijken van tv beeld en dan klikken op begin van de race.
Hier hetzelfde. Zodra ik cast. verschuif ik de uitzendingsbalk op de app terug naar het begin nog voordat de cast op de TV begint. Moet soms wel 2 a 3 keer :?

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:03
Siebeh schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 11:41:
[...]

Hier hetzelfde. Zodra ik cast. verschuif ik de uitzendingsbalk op de app terug naar het begin nog voordat de cast op de TV begint. Moet soms wel 2 a 3 keer :?
Ben er nu maar mee gestopt om met vertraging te kijken, teveel geklooi (en risico dat ik al iets van uitslag zie)
Wacht nu wel tot het echt afgelopen is en kijk dan wel.

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-05 13:37
Siebeh schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 11:41:
[...]

Dat was voor mij de reden om een Android/Google TV kastje aan te schaffen. Ik heb de Nokia Streaming Box 8000, maar een Chromecast met Google TV werkt hetzelfde.

Steam

• Jorizzz
  • Laatst online: 00:42
Ik heb net mijn KPN Internet/TV abo verlengd om korting te krijgen. Krijg nu dat nieuwe KPN kastje met Google TV. Ben benieuwd hoe F1TV daarop draait!

Edit: dit kastje, dat mij niks extra kost overigens.

[Voor 38% gewijzigd door Jorizzz op 21-03-2023 14:22]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:42
Na twee races F1TV: voorkeur gaat bij mij thuis uit naar het kanaal 'F1 Live' van F1TV, dus niet het Sky commentaar maar het Engelstalige commentaar van het 'eigen' kanaal, waar Palmer en Coulthard ook te horen zijn. Prima!

Daarnaast - als soort zelfkwelling - geprobeerd het Ziggo Race cafe terug te kijken... Maareh... die Mol en Plooij... die zijn toch totaal niet te harden? Ik hield het 5 minuten vol. De arrogantie van Mol DRUIPT werkelijk door het beeld. Zoals 'ie dan ook tijdens de introductie op dat papiertje voor 'm zit te krabbelen om interessant over te komen, echt tenenkrommend. Maar goed, da's allemaal smaak ;)

Oldskool NL.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@mikkelnl tis net wat je zoekt. Voor een beetje borrelsfeer en nostalgie zit je prima bij de heren. ;)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07:17
Is het nou echt nodig dat ieder individu hier tot in den treure zijn plasje komt doen over wat ze van Mol, Plooij of die twee van Viaplay vinden?

WE WETEN HET NU ONDERHAND WEL!!!

Maak er een seperaat topic over aan ofzo om af te geven op de F1 verslaggeving.

Ik zal vast een voorzet geven voor de topictitel: "Het grote mijn mening over F1 verslaggevers topic"

Acties:
  • +8Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 07:13
Frappuccino schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 17:56:
Is het nou echt nodig dat ieder individu hier tot in den treure zijn plasje komt doen over wat ze van Mol, Plooij of die twee van Viaplay vinden?

Ik zal vast een voorzet geven voor de topictitel: "Het grote mijn mening over F1 verslaggevers topic"
FYI: dit topic is origineel in het leven geroepen om het exact daarover te hebben. De kwaliteit van de uitzendingen, oftewel: het gebrek daaraan bij Mol & Plooij. Was overigens wel al in de tijd dat ook F1TV beschikbaar was, met Sky commentaar, en ook daarop werd hier voldoende afgegeven (en de hemel in geprezen).

En ook nu heet het topic nog "Kwaliteit van de uitzendingen en waar te kijken"

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:39
Frappuccino schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 17:56:

Mee eens hoor. Ik zou de eerste zin wel breder maken met sky en fom commentaar. Het is allemaal heel persoonlijk. Zelf kijk ik samen met mijn zoon van zeven F1 en vind het NL commentaar wel dikke prima. Hoef ik in ieder geval niet alles uit te leggen. En daarnaast (en dat is waarschijnlijk mijn gebrek) ben ik bij alleen Engels commentaar snel geneigd het volume harder te zetten om het goed te kunnen verstaan.

O ja, dat men een commentator wat minder fijn vindt, helemaal prima. Je kunt ook wel aangeven dat ze er een keer (of heel vaak) helemaal naast zitten. Maar hou het wel een beetje netjes, de woorden als ‘arrogant’ e.d. vind ik zelf niet kunnen.

[Voor 11% gewijzigd door meesje op 21-03-2023 18:15]

• Frappuccino
RobertMe schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 18:03:
[...]

FYI: dit topic is origineel in het leven geroepen om het exact daarover te hebben. De kwaliteit van de uitzendingen, oftewel: het gebrek daaraan bij Mol & Plooij. Was overigens wel al in de tijd dat ook F1TV beschikbaar was, met Sky commentaar, en ook daarop werd hier voldoende afgegeven (en de hemel in geprezen).

En ook nu heet het topic nog "Kwaliteit van de uitzendingen en waar te kijken"
Heb je daar echt 4 delen voor nodig?

Het is inmiddels net zo vermoeiend zoniet nog vermoeiender dan de verslaggeving van wie dan ook die je ondermaats vindt.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:36

Toff

FP ProMod
Frappuccino schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 18:21:
[...]

Het is inmiddels net zo vermoeiend zoniet nog vermoeiender dan de verslaggeving van wie dan ook die je ondermaats vindt.
Ach, ook hiervoor geldt: Je HOEFT het niet allemaal te lezen!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• RobertMe
Toff schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 18:47:
[...]

Net zoals elke week wel weer "moet ik nu een Chromecast with Google TV kopen, of???". Want dat specifieke apparaat gaat het hier ook echt veel te veel over :X.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
RobertMe schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 19:07:
[...]

Net zoals elke week wel weer "moet ik nu een Chromecast with Google TV kopen, of???". Want dat specifieke apparaat gaat het hier ook echt veel te veel over :X.
In mijn ogen kunnen zulke vragen opgenomen worden in de topic start. En dan bij dergelijke vragen, gewoon vriendelijk verwijzen naar de start van dit topic.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
Toff schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 18:47:
[...]

Zelf maak ik gebruik van bookmarks. Wanneer er weer een update is, open ik het topic. Nu betekent dit dat ik door veel persoonlijke opmerkingen moet scrollen voor ik eventueel bv een hulpvraag (of nieuwtjes, tips&trucs, etc.) voorbij ziet komen.

[Voor 4% gewijzigd door meesje op 21-03-2023 19:55]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:36

Toff

FP ProMod
meesje schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 19:35:
[...]

In mijn ogen kunnen zulke vragen opgenomen worden in de topic start. En dan bij dergelijke vragen, gewoon vriendelijk verwijzen naar de start van dit topic.
De mensen die dit soort vragen (nog) stellen lezen zelden de TS (of sowieso enige posts in een topic).
meesje schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 19:39:
[...]

Zelf maak ik gebruik van bookmarks. Wanneer er weer een update is, open ik het topic. Nu betekent dit dat ik door veel persoonlijke opmerkingen moet scrollen voor ik eventueel bv een hulpvraag (of nieuwtjes, tips&trucs, etc.) voorbij ziet komen.
Misschien is het handiger voor jou om niet voor iedere nieuwe post naar dit draadje te rennen. Als je een paar pagina's achter loopt, lees je gemakkelijker over de voor jou onbelangrijkere posts heen.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06:09
Zojuist een donatie gemaakt voor Multiviewer for F1. Wat een geweldige applicatie om tijdens de race tegelijkertijd meerdere streams te bekijken.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• jeanj
  • Niet online

jeanj

Topicstarter
Frappuccino schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 18:21:
[...]

Als je TS leest dan zie je
Vorige Topic's:
Deel 1: Seizoen 2020 en eerder
Deel 2: Seizoen 2021
Deel 3: Seizoen 2022
We hebben overwogen in de titel 2023 op te nemen, maar voor 2024 verwachten niet veel nieuws, 2025 wel als de rechten weer vrij komen, dus tenzij er veel onzin vragen worden gepost of er veranderd veel moeten we 2 jaar met dit topic doen....
meesje schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 19:35:
[...]

Maar het is een persoonlijke keuze of je je ziel aan google verkoopt, apple, amzon etc
In TS staat ook wel welke apparaten worden ondersteund, maar e.a. veranderd wel en dat steeds controleren en bijhouden, we hebben echt wel iets anders te doen.

[Voor 36% gewijzigd door jeanj op 22-03-2023 14:42]

• Frappuccino
@jeanj Het topic is niks mis mee. Het gaat me er puur om dat men tot in den treure aan het benoemen is wat men van verslagever A, B of C vindt. Dat hoeft voor mij echt niet iedere bezoeker van dit topic even seperaat te melden. Dan is het makkelijker om een poll op te zetten.

En afhankelijk van hoe je kijkt is er keuze genoeg. En je moet helemaal niet naar verslaggever A of B of C luisteren, Je kunt kiezen of je naar A of B of C luistert.

• meesje
jeanj schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 14:37:
[...]
In TS staat ook wel welke apparaten worden ondersteund, maar e.a. veranderd wel en dat steeds controleren en bijhouden, we hebben echt wel iets anders te doen.
Voor F1tv volstaat toch een link naar hun support pagina met ondersteunde devices? Dit lijkt me dan toch iets eenmaligs? Indien je bedoelt het bijhouden van onofficiële wegen, ja daar ben ik het mee eens. Zelf zou ik dat niet eens vermelden. Als men die weg wil bewandelen, is het eigen risico.
Frappuccino schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:26:
@jeanj Het topic is niks mis mee. Het gaat me er puur om dat men tot in den treure aan het benoemen is wat men van verslagever A, B of C vindt. Dat hoeft voor mij echt niet iedere bezoeker van dit topic even seperaat te melden. Dan is het makkelijker om een poll op te zetten.

En afhankelijk van hoe je kijkt is er keuze genoeg. En je moet helemaal niet naar verslaggever A of B of C luisteren, Je kunt kiezen of je naar A of B of C luistert.
In mijn ogen kun je heus wel wat zeggen over een commentator, maar hou het wel inhoudelijk en netjes. Noem bv een specifieke situatie. Bv dat een commentator tijdens de afgelopen iets volledig gemist heeft.

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
F1TV verbeterd de beeldkwaliteit.

https://www.totaaltv.nl/n...erbetert-beeldkwaliteit-/

[Voor 16% gewijzigd door speedmetal35 op 23-03-2023 14:41]

• RobertMe
Niks nieuws toch? Dat F1TV tegenwoordig AVC gebruikt, en daarmee via een lagere bandbreedte beter beeld kan leveren, is hier al gemeld een week of 2 terug.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-05 00:06
RobertMe schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:49:
[...]

Niks nieuws toch? Dat F1TV tegenwoordig AVC gebruikt, en daarmee via een lagere bandbreedte beter beeld kan leveren, is hier al gemeld een week of 2 terug.
Volgens mij heb ik alleen berichten van die strekking over ViaPlay voorbij zien komen?

iRacing Profiel

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:55

franssie

Save the albatross

meesje schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 22:52:
[...]

Voor F1tv volstaat toch een link naar hun support pagina met ondersteunde devices? Dit lijkt me dan toch iets eenmaligs? Indien je bedoelt het bijhouden van onofficiële wegen, ja daar ben ik het mee eens. Zelf zou ik dat niet eens vermelden. Als men die weg wil bewandelen, is het eigen risico.

[...]

In mijn ogen kun je heus wel wat zeggen over een commentator, maar hou het wel inhoudelijk en netjes. Noem bv een specifieke situatie. Bv dat een commentator tijdens de afgelopen iets volledig gemist heeft.
ooit, een vorig deel, was waar te kijken (BBC, RTL etc) omdat het in NL niet echt werd uitgezonden meen ik.
Daarna heeft een mod besloten dat het gezeik over het commentaar ook wel in dit topic kon, en hier zijn we nu.

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02:07
RobertMe schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:49:
[...]

AVC is juist de oudere H.264 codec. HEVC is de nieuwe H.265 codec.

[Voor 4% gewijzigd door cordonbleu op 24-03-2023 10:22]

• RobertMe
cordonbleu schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:21:
[...]

AVC is juist de oudere H.264 codec. HEVC is de nieuwe H.265 codec.
Woeps, inderdaad, verkeerd om. Maar in ieder geval was het al gemeld: dnmw2705 in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

• Miki
  • Laatst online: 00:29
Behalve de genoemde weblog met discutabele trackrecord als het gaat om feitelijkheden kan ik weinig informatie vinden op andere sites specifiek over de bewering van HEVC/h.265 en de wijziging daarvan.

Naar mijn weten zijn de streams nog steeds met AVC gecodeerd en “gelijkwaardig” aan ViaPlay met AVC1. Nee niet hetzelfde als in kwaliteit maar gebruikte codec!

[Voor 10% gewijzigd door Miki op 24-03-2023 10:56]

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 2021 4K |  AirPods Pro gen2

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:11

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Oeh hier ben ik ontzettend blij mee! Wat een stap in de goede richting _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Miki
G_Dragon schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:15:
[...]

Oeh hier ben ik ontzettend blij mee! Wat een stap in de goede richting _/-\o_
Er is geen enkele andere nieuwssite nog een officieel statement van F1/ F1TV waar het bericht van TotaalTV wordt bevestigd. Dus ik weet nog niet of je hier heel blij mee moet zijn :)

Edit:
Deze Reddit post van een F1 Multiviewer is van 25 dagen geleden. Dus ik ben reuze benieuwd waar dit nieuws vandaan komt.

[Voor 31% gewijzigd door Miki op 24-03-2023 15:08]

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 2021 4K |  AirPods Pro gen2

Acties:
  • +4Henk 'm!

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Miki schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 15:00:
[...]

Er is geen enkele andere nieuwssite nog een officieel statement van F1/ F1TV waar het bericht van TotaalTV wordt bevestigd. Dus ik weet nog niet of je hier heel blij mee moet zijn :)

Edit:
Deze Reddit post van een F1 Multiviewer is van 25 dagen geleden. Dus ik ben reuze benieuwd waar dit nieuws vandaan komt.
[Afbeelding]
Het komt hiervandaan: dnmw2705 in "Viaplay in Nederland". En daar heeft Totaal TV het ook ongetwijfeld vandaan.

@dnmw2705 constateerde dit alleen tijdens de live-stream op een Apple TV. Bij het terugkijken werd gewoon weer de oude AVC-codec gebruikt.

Te vroeg dus voor definitieve conclusies. Of wellicht gewoon een langzame uitrol. Op een Fire TV Stick 4K Max was het gehele race-weekend in ieder geval nog 'ouderwets' in AVC met 6,5 Mbps.

[Voor 3% gewijzigd door NY_Giant op 24-03-2023 15:46]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Miki
NY_Giant schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 15:45:
[...]

Het komt hiervandaan: dnmw2705 in "Viaplay in Nederland". En daar heeft Totaal TV het ook ongetwijfeld vandaan.

@dnmw2705 constateerde dit alleen tijdens de live-stream op een Apple TV. Bij het terugkijken werd gewoon weer de oude AVC-codec gebruikt.

Te vroeg dus voor definitieve conclusies. Of wellicht gewoon een langzame uitrol. Op een Fire TV Stick 4K Max was het gehele race-weekend in ieder geval nog 'ouderwets' in AVC met 6,5 Mbps.
Ah die post heb ik dus over het hoofd gezien. Leuk om te zien waar we afgelopen seizoen over discussieerden nu door 1 van de spelers daadwerkelijk wordt opgepakt :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29
Zag op iBood deze aanbieding staan, Google Chromecast Met Google TV | 4K UHD voor 49,95

3.72Kwh SE Zuid, Apple

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Gynnad

* * *

JJmac schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:51:
Zag op iBood deze aanbieding staan, Google Chromecast Met Google TV | 4K UHD voor 49,95
Dat is een mooie deal, twijfel zelf nog een beetje tussen deze en de HD versie (nu 35 euro). De HD versie is nieuwer (en wordt miss langer gesupport?) maar de 4k versie geeft betere beeldkwaliteit (al maakt dat voor F1 niet uit).

Iemand er meer kennis over?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 03:31
Gynnad schreef op zondag 26 maart 2023 @ 13:56:
[...]

Dat is een mooie deal, twijfel zelf nog een beetje tussen deze en de HD versie (nu 35 euro). De HD versie is nieuwer (en wordt miss langer gesupport?) maar de 4k versie geeft betere beeldkwaliteit (al maakt dat voor F1 niet uit).

Iemand er meer kennis over?
Twee weken geleden:
NeverSettle schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:39:
[...]

De 4K versie heeft een CPU van 1.9 GHz quad-core ARM Cortex-A55 en 2GB DDR3L geheugen. Full HD versie een quad-core ARM Cortex-A35 CPU en 1,5 GB DDR3L geheugen. In theorie zou die 4K versie iets sneller zijn, maar ik heb de HD versie niet uitgeprobeerd. Voordeel van de HD versie is dat het CPU iets nieuwer is en dus av1 video codec ondersteunt.

offtopic:
Plex werkt er volgens mij ook gewoon op, alle Google TV apps zijn er op te downloaden.
F1TV zendt nu live nog uit in H.264 (AVC) en sommige hadden H.265 (HEVC) gemeten. Zal nog wel even duren voordat de meeste streamingsdiensten volledig overstappen op AV1. Persoonlijk heb ik voor de 4K versie gekozen, iets meer werkgeheugen en iets snellere ARM cores. Heb nog geen 4K tv, maar binnenkort wel van plan om te vervangen.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• beerse
Voor wie het nog wil gebruiken: RaceControl is nu echt niet meer in onderhoud. Op de github pagina https://github.com/robvdpol/RaceControl staat dat de status 'gearchiveerd' is en op read-only staat: "This repository has been archived by the owner on Mar 23, 2023. It is now read-only."

Gelukkig hebben we MultiViewer F1: https://multiviewer.app/ .

[Voor 3% gewijzigd door beerse op 27-03-2023 09:13]

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-05 13:52
Is het in de praktijk nog mogelijk om met F1TV de race op twee devices te kijken? Volgens de voorwaarden niet maar ik meen eerder in dit topic gelezen te hebben dat het wel werkte.

Niks illegaals van plan, maar ik kijk altijd met zoon. Ben echter een weekendje weg naar een huisje in NL, hij wil zondag thuis kijken en ik het liefst in het huisje wat ik verblijf. Gaat dat lukken? Andere legale opties (buiten een tweede abonnement)?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisdn
coelho schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 00:38:
Is het in de praktijk nog mogelijk om met F1TV de race op twee devices te kijken? Volgens de voorwaarden niet maar ik meen eerder in dit topic gelezen te hebben dat het wel werkte.

Niks illegaals van plan, maar ik kijk altijd met zoon. Ben echter een weekendje weg naar een huisje in NL, hij wil zondag thuis kijken en ik het liefst in het huisje wat ik verblijf. Gaat dat lukken? Andere legale opties (buiten een tweede abonnement)?
Tot en met afgelopen race ging het prima. Maar resultaten uit het verleden…

Acties:
  • +3Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 28-05 12:35
U123456 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 09:51:
[...]
De laatste 'Race Gemist' is van de Abu Dhabi GP van vorig jaar. Anders GPR maar eens mailen: https://grandprixradio.nl/stel-een-vraag-aan-olav-mol
GPR liet mij vandaag per email summier weten:

"Race-gemist zal spoedig en uitsluitend op onze Belgische site zijn te vinden."

Het zou wel fijn zijn als dit er voor komend weekend is, maar het blijft gewoon afwachten.

• jvbragt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-05 09:58

Je kunt tot op 6 devices tegelijk inloggen met het zelfde account. Dit geldt ook voor de live timing app van F1 zelf (weet ik uit eigen ervaring) Ik laat me niet uit wat wel en niet is toegestaan _/-\o_

• beerse
Voor zover bekend zou je in ieder geval elke stroom apart moeten kunnen zien. Dat wil dus zeggen 20 onboards, en nog een paar andere speciale kanalen.

Gaat het om de race zelf, dan heb je de 'live' stream met engels talig commentaar. En de 'internationale' stream met de vele audio talen. In dat opzicht heb je dus zeker altijd de beschikking over 2 kanalen. En wil je bij de 'live' stream een Nederlands talig commentaar, dan kan je daarvoor mogelijk grandprix radio gebruiken.

Een detail is wel dat mijn ervaringen op 1 thuis-netwerk zijn. Misschien/mogelijk/eventueel zit daar een beperking op maar daar heb ik ook nog geen berichten van.

Uiteindelijk zijn de richtlijnen die wij als consumenten krijgen gebaseerd op de regels die de uitzenders krijgen opgelegd. Of/waar/hoe dat precies wordt geregeld en/of geforceerd zal de toekomst leren.

• coelho
Dank allen voor het meedenken! De oplossing wordt me door ViaPlay aangereikt. Doordat ik geklaagd heb over de 13e maand die me afgepakt werd, heb ik vandaag een code gekregen om nog een maand gratis te kunnen kijken (wel weer opzeggen).

• Ché Mig
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-05 12:04
coelho schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:11:
Dank allen voor het meedenken! De oplossing wordt me door ViaPlay aangereikt. Doordat ik geklaagd heb over de 13e maand die me afgepakt werd, heb ik vandaag een code gekregen om nog een maand gratis te kunnen kijken (wel weer opzeggen).
Wat een rotstreek weer van Viaplay. Maar met een beetje mazzel en/of planning kan je de GP Azerbaijan dan ook nog net zien toch? :9

• coelho
Ché Mig schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 17:43:
[...]

Wat een rotstreek weer van Viaplay. Maar met een beetje mazzel en/of planning kan je de GP Azerbaijan dan ook nog net zien toch? :9
Klopt inderdaad, al is Viaplay voor dit keer de noodoplossing waarmee mijn zoon op een andere locatie kan kijken. Het geeft me wel de mogelijkheid om nog een keer op mijn Chromecast with Google TV de beeldkwaliteit te vergelijken met mijn F1GP abonnement.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 28-05 16:55
Opnieuw ontvang ik HEVC/H.265 bij F1TV op mijn Apple TV

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dnmw2705 schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 07:05:
Opnieuw ontvang ik HEVC/H.265 bij F1TV op mijn Apple TV

[Afbeelding]
Hoe krijg je die info te zien?

• dnmw2705
JPS schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 08:15:
[...]
Hoe krijg je die info te zien?
Via developermodus waarbij je Xcode moet hebt draaien via (i)Mac(Book)

[Voor 10% gewijzigd door dnmw2705 op 31-03-2023 08:21]

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dnmw2705 schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 08:20:
[...]

Via developermodus waarbij je Xcode moet hebt draaien via (i)Mac(Book)
Ah jammer, ik hoopte op een debug feature in de F1TV app.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:08

Martinspire

Awesomeness

Is er nog een mogelijkheid om de uitzending van Grand Prix Radio terug te kijken? Ik kijk morgen de quali niet live maar zie geen mogelijkheid waar de commentaren naderhand nog online staan om te luisteren. Of kijk ik nou verkeerd?

Martinspire - PC, PS4, X1

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Martinspire schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 01:52:
Is er nog een mogelijkheid om de uitzending van Grand Prix Radio terug te kijken? Ik kijk morgen de quali niet live maar zie geen mogelijkheid waar de commentaren naderhand nog online staan om te luisteren. Of kijk ik nou verkeerd?
Als je de quali live kan zien (normaal gesproken), kun je die toch ook terugkijken? Zowel f1tv pro als viaplay biedt dat.

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 19:32
Meer mensen waarbij de F1TV app op iOS (iPad) het gewoon niet doet?
Ik kom niet voorbij het start scherm…

Alles al afgesloten, iPad opnieuw opgestart, maar niets helpt…

• Wild Chocolate
dwdd schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 07:14:
[...]

GPR liet mij vandaag per email summier weten:

"Race-gemist zal spoedig en uitsluitend op onze Belgische site zijn te vinden."

Het zou wel fijn zijn als dit er voor komend weekend is, maar het blijft gewoon afwachten.

iRacing Profiel

• capellio
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-05 14:33
Daar ben ik ook al naar op zoek (zeker dit weekeind). Terug luisteren van de race is al moeilijk zoeken maar de kwalificaties kan ik nergens vinden.

Als er ergens een goede link is dan zou deze in de opening post opgenomen kunnen worden.

[Voor 8% gewijzigd door capellio op 01-04-2023 08:53]

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik ben toch niet echt happy met de beeldkwaliteit van f1tv via Chromecast. Er wordt gebruik gemaakt van Dolby Vision, maar dat levert een beetje raar beeld op. Meer mensen ervaring met de combinatie LG oled en f1tv via Chromecast die datzelfde ervaren?

Kan niet echt recommended settings vinden ook.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wild Chocolate
MikeyMan schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:00:
Ik ben toch niet echt happy met de beeldkwaliteit van f1tv via Chromecast. Er wordt gebruik gemaakt van Dolby Vision, maar dat levert een beetje raar beeld op. Meer mensen ervaring met de combinatie LG oled en f1tv via Chromecast die datzelfde ervaren?

Kan niet echt recommended settings vinden ook.
Chromecast 4K met GoogleTV hier, en een uitvoering: LG OLED55CX6LA Zwart, maar ik zie geen gekke dingen.

Ik ben inmiddels tenminste vrij zeker dat die jas van Laura Winter inderdaad uit 2 kleuren roze/rood bestaat :+

EDIT: Je kan nog spelen met de Dolby Vision profielen op je tv, ik vind Standaard het beste beeld geven. Levendig vind ik te schreeuwerig, Spel vind ik iets grauwer, Cinema Home en Bioscoop hebben een wat gelig filter, wat prima is voor films, maar niet voor sport.

[Voor 15% gewijzigd door Wild Chocolate op 01-04-2023 11:23]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dnmw2705
In tegenstelling tot vorige week: terugkijken kwalificatie is nu ook HEVC.
Post-qualification show is nu ook in deze codec.
Pre-qualification show wel nog in AVC.

Even afwachten of na het weekend alles nog in hevc terug kijken is.

[Voor 38% gewijzigd door dnmw2705 op 01-04-2023 09:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wild Chocolate schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:04:
[...]

Chromecast 4K met GoogleTV hier, en een uitvoering: LG OLED55CX6LA Zwart, maar ik zie geen gekke dingen.

Ik ben inmiddels tenminste vrij zeker dat die jas van Laura Winter inderdaad 2 uit kleuren roze/rood bestaat :+

EDIT: Je kan nog spelen met de Dolby Vision profielen op je tv, ik vind Standaard het beste beeld geven. Levendig vind ik te schreeuwerig, Spel vind ik iets grauwer, Cinema Home en Bioscoop hebben een wat gelig filter, wat prima is voor films, maar niet voor sport.
Haha ja die jas was opgevallen nadat mijn vrouw erover begon te klagen.

Heb hem op cinema staan, en idd wat gelig. Zal de andere profielen eens proberen d:)b

• Oilslick
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20:54
Misschien hoort het niet hier thuis, maar ik zou even niet weten waar anders.

Ik wilde vandaag een abbo nemen op F1TV pro, aangezien Viaplay vorige week is verlopen. Tot mijn irritatie kreeg ik telkens een foutmelding bij het bestellen die suggereerde dat er een fout was opgetreden bij het registreren van de betaalmethode.

Na even zoeken in de help-sectie bij F1TV zag ik dat ze uitsluitend Mastercard en Visa accepteren, en geen zgn. pre-paid creditcards. Ik heb er zelf een van de ING, maar ik kom er niet definitief achter of die nu geaccepteerd zou moeten worden of niet. Het mastercard logo staat er wel op, maar ik heb destijds wel gekozen voor de maandelijks direct aflossen optie waardoor hij misschien onder de pre-paid categorie valt....
Dan is de 'foutmelding' dus geen storing, maar gewoon het niet accepteren van mijn CC

Iemand anders die kan bevestigen dat een CC van ING (of een andere bank) inderdaad niet geaccepteerd wordt door F1TV?

[Voor 5% gewijzigd door Oilslick op 01-04-2023 09:44]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:04
Oilslick schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:43:

Ik wilde vandaag een abbo nemen op F1TV pro, aangezien Viaplay vorige week is verlopen. Tot mijn irritatie kreeg ik telkens een foutmelding bij het bestellen die suggereerde dat er een fout was opgetreden bij het registreren van de betaalmethode.

Na even zoeken in de help-sectie bij F1TV zag ik dat ze uitsluitend Mastercard en Visa accepteren, en geen zgn. pre-paid creditcards. Ik heb er zelf een van de ING, maar ik kom er niet definitief achter of die nu geaccepteerd zou moeten worden of niet. Het mastercard logo staat er wel op, maar ik heb destijds wel gekozen voor de maandelijks direct aflossen optie waardoor hij misschien onder de pre-paid categorie valt....
Dan is de 'foutmelding' dus geen storing, maar gewoon het niet accepteren van mijn CC

Iemand anders die kan bevestigen dat een CC van ING (of een andere bank) inderdaad niet geaccepteerd wordt door F1TV?
de CC van ING word gewoon geaccepteerd. betaal er al 3-4 jaar mee ofzo.
Probeer het is in een andere browser, zonder ad blockers.

• Oilslick
demonic schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:49:
[...]

de CC van ING word gewoon geaccepteerd. betaal er al 3-4 jaar mee ofzo.
Probeer het is in een andere browser, zonder ad blockers.
Ah kijk, dat is verhelderend. Dank je voor de snelle reply.

Ik had het al geprobeerd met 2 browsers waarvan één zonder ook maar iets van extensies en AdBlockers, omdat ik al vermoedde dat zoiets voor problemen zou kunnen zorgen. Misschien was het dan toch een systeemstoring aan hun kant....

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:15

sjaool

Every life should have 9 cats

Oilslick schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:43:

Ik weet niet of je Android hebt of niet maar ik heb mijn abonnement via de Google Play lopen. Dat werkt prima. Geen gedoe met credit cards of wat dan ook. En in combinatie met de Google Reward app had ik nog eens €40 bij elkaar gespaard voor een leuke besparing op het abonnement. Dus 1 jaar voor €25. :D

"When you grow up your heart dies"

• Oilslick
Zoals het nu gaat is dat denk ik de enige optie

Ik heb momenteel geen TV met Android, ik kijk meestal via een webbrowser en dan evt casten naar de Televisie. Chromebook is helaas al te oud om de F1TV app te draaien.

Misschien toch eens kijken naar een upgrade voor de TV :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:15

sjaool

Every life should have 9 cats

Oilslick schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:12:

Ik heb momenteel geen TV met Android, ik kijk meestal via een webbrowser en dan evt casten naar de Televisie. Chromebook is helaas al te oud om de F1TV app te draaien.

Of een 4K Chromecast met Google TV aanschaffen. ;)

Op het moment is deze redelijk vaak voor een leuke prijs te vinden.

[Voor 7% gewijzigd door sjaool op 01-04-2023 11:17]

"When you grow up your heart dies"

• Wild Chocolate
Oilslick schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 10:15:
[...]

Ah kijk, dat is verhelderend. Dank je voor de snelle reply.

Ik had het al geprobeerd met 2 browsers waarvan één zonder ook maar iets van extensies en AdBlockers, omdat ik al vermoedde dat zoiets voor problemen zou kunnen zorgen. Misschien was het dan toch een systeemstoring aan hun kant....
Er is ook een creditcard ervaringen topic in PFSL.

In aanvulling op @demonic
Het verschil tussen een Credit- en Debitcard is dat een debitcard direct afschrijft en beperkt is tot het saldo wat op je rekening staat (zoals je pinpas dus). Een CreditCard (of eigenlijk chargecard als je hem elke maand aflost), wordt één keer per maand afgerekend en kan je belasten tot een bepaalde limiet, ongeacht je banksaldo.

iRacing Profiel

• Oilslick
Ja ik vrees dat die van mij wordt gezien als ChargeCard. Had al ergens op een andere plek gelezen dat ze die blijkbaar niet pakken. Dat is elders geen enkel probleem (ik heb al jaren een NHL abbo), maar hier dus wel.

Ik ga even neuzen in het CreditCard ervaringen topic. Dank voor de tip!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:30

13art

Moderator Mobile

Troost je, ook op een TV met Android is er geen F1TV app. Je kan via een omweg die er wel opzetten maar mijn persoonlijke ervaring is dat het dan nog niet ideaal is. Het beeld is wat schokkerig (Philips Google TV, 2022 model) waar het beeld via casten via de browser van de laptop wel soepel loopt.

Kan natuurlijk zijn dat probleem beperkt is tot mijn model tv, maar het installeren van de F1TV app op een tv met Google TV (bij Android TV schijnt de app wel in de playstore te staan) moet sowieso via een omweg/sideloaden.

[Voor 4% gewijzigd door 13art op 01-04-2023 17:19]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Oilslick schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:26:
Ja ik vrees dat die van mij wordt gezien als ChargeCard. Had al ergens op een andere plek gelezen dat ze die blijkbaar niet pakken. Dat is elders geen enkel probleem (ik heb al jaren een NHL abbo), maar hier dus wel.

Ik ga even neuzen in het CreditCard ervaringen topic. Dank voor de tip!
Met een Mastercard van ING kun je prima F1TV betalen. Dat moet echt geen probleem zijn. Heb je niet toevallig een VPN aan staan? Want dan doet F1TV ook weleens moeilijk.

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:01
ik heb met een N26 debit card besteld, geen enkel probleem dit jaar.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 28-05 12:35
capellio schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:52:
[...]

Daar ben ik ook al naar op zoek (zeker dit weekeind). Terug luisteren van de race is al moeilijk zoeken maar de kwalificaties kan ik nergens vinden.

Als er ergens een goede link is dan zou deze in de opening post opgenomen kunnen worden.
Ik los het voor morgen als volgt op:
Op mijn pc heb het programma Audacity geinstalleerd (gratis).
Met Shift-T kun je een timer inschakelen om het geluid op te nemen, die start bij mij morgen om 6:50 uur en loopt 3 uur door.
Je moet op de achtergrond dan wel het geluid van GPR hebben draaien, dat wordt dan opgenomen.
Daarna kun je het bestand opslaan (MP3/WAV) en afspelen.

Ik kopieer het bestand naar mijn telefoon en via bluetooth naar de tv speaker.
Zo ben ik verzekerd van het commentaar van GPR morgen want ik kijk in de loop van de dag.

• coelho
Ik heb vanochtend op F1TV de kwali vertraagd teruggekeken. Toen ik daarna ook de herhaling van de F2 Sprintrace aan het kijken was, bleek dat ze die na 50 minuten afgekapt hebben, net op het moment dat de safety car na 20 van 22 ronden weer naar binnen kwam.... Beetje jammer!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Hier hetzelfde liedje als vorig jaar:
We hebben je laatste betaling voor F1 TV niet kunnen verwerken.

Maak je geen zorgen - het is waarschijnlijk iets eenvoudigs zoals een verlopen creditkaart.
Om een of andere reden onthouden ze m'n creditcardgegevens, maar lukt het ze niet om na een jaar weer af te schrijven. Moet ik weer m'n abonnement annuleren en opnieuw aanvragen, met dezelfde creditcard, dan werkt het wel. :')

Had ik nou toch maar een nieuw account aangemaakt een maand geleden, dan had ik ook de korting gekregen.

https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:08

Martinspire

Awesomeness

dwdd schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 12:31:
[...]

Ik los het voor morgen als volgt op:
Op mijn pc heb het programma Audacity geinstalleerd (gratis).
Met Shift-T kun je een timer inschakelen om het geluid op te nemen, die start bij mij morgen om 6:50 uur en loopt 3 uur door.
Je moet op de achtergrond dan wel het geluid van GPR hebben draaien, dat wordt dan opgenomen.
Daarna kun je het bestand opslaan (MP3/WAV) en afspelen.

Ik kopieer het bestand naar mijn telefoon en via bluetooth naar de tv speaker.
Zo ben ik verzekerd van het commentaar van GPR morgen want ik kijk in de loop van de dag.
[Afbeelding]
Mja ik had zelf StreamWriter gebruikt, ook gratis en daar kon ik het ook mee inplannen. Maar om 1 of andere reden ging mijn VPN blijkbaar even uit en is ie dus niet helemaal goed opgenomen. Plus hij is er eerder mee gestopt ook. Verder vond ik het synchroniseren lastig want je weet niet waar de uitzending begint als ie later erop staat en hoe zich dat verhoudt tot de opnamen. Dan moet je alsnog een stuk luisteren voor je weet waar ie ongeveer is. En als ze hem dus vrij kort op de start zetten, heb je daar dus last van. En je wilt niet dat je pas gelijk loopt nadat die is geweest of dat je al dingen hoort van na de start.

Dus ik vind het nog een beetje lastig en ook wel flauw dat ie niet aangeboden wordt.

Ook begrijp ik niet waarom ze het f1 geluid erbij mixen of niet zonder beschikbaar maken, gezien je met de FX versie van de race (op f1tv tenminste) dat er gewoon zelf bij kunt plaatsen.

Naja goed, de schuld ligt nu vooral bij Viaplay. Al was mijn VPN ook vandaag niet onschuldig. Maar het zorgt er wel voor dat ik er toch niet genoeg op kan vertrouwen. En het haalt een beetje de pret weg als je voor de tv MOET zitten en ook niet later in kunt starten of eventjes de race doorspoelen als er weer een code rood is of een safety car.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Dennisdn
Martinspire schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 15:39:
[...]

Ook begrijp ik niet waarom ze het f1 geluid erbij mixen of niet zonder beschikbaar maken, gezien je met de FX versie van de race (op f1tv tenminste) dat er gewoon zelf bij kunt plaatsen.
Omdat het eigenlijk voor de radio bedoeld was… en nu om onder Viaplay te plaatsen. Ik erger me er juist vaak aan dat ze hem te zacht erin mixen.

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 28-05 08:03
13art schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:28:
[...]

Troost je, ook op een TV met Android is er geen F1TV app. Je kan via een omweg die er wel opzetten maar mijn persoonlijke ervaring is dat het dan nog niet ideaal is. Het beeld is wat schokkerig (Philips Android TV, 2022 model) waar het beeld via casten via de browser van de laptop wel soepel loopt.

Kan natuurlijk zijn dat probleem beperkt is tot mijn model tv, maar het installeren van de F1TV app op een android tv moet sowieso via een omweg/sideloaden.
De F1 TV app werkt op mijn tv (Sony) prima, perfect beeld. Heb wel een ander probleem met de Android app, zowel op de TV als op de telefoon.

De post qualifying show duurt 49 minuten en 14 seconden. Als je de show op de app start dan staat de tijdsduur ook in beeld. Na 29 minuten en 59 seconden schakelt de app over naar de ‘volgende’ aflevering in dit geval de post qualifying van de USA GP van vorig jaar. Ook als je tijdens het afspelen vooruit spoelt voorbij de 30 minuten schakelt de app over.

In het menu staat de aflevering ook met een lengte van 30 minuten :? Via de browser op de laptop is de show gewoon helemaal te bekijken. Iemand soortgelijke ervaringen ?

• 13art

13art

Moderator Mobile
JPD68 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 16:59:
[...]

De post qualifying show duurt 49 minuten en 14 seconden. Als je de show op de app start dan staat de tijdsduur ook in beeld. Na 29 minuten en 59 seconden schakelt de app over naar de ‘volgende’ aflevering in dit geval de post qualifying van de USA GP van vorig jaar. Ook als je tijdens het afspelen vooruit spoelt voorbij de 30 minuten schakelt de app over.
Ja dat was mij onlangs ook opgevallen.

• Edwin7290
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 27-05 21:52
Ik had vandaag hetzelfde met de Formule 2 sprintrace. Met geen mogelijkheid voorbij lap 20 kunnen kijken. Uiteindelijk bij Viaplay de rest van de race maar gekeken.

• JPD68
coelho schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 12:50:
Ik heb vanochtend op F1TV de kwali vertraagd teruggekeken. Toen ik daarna ook de herhaling van de F2 Sprintrace aan het kijken was, bleek dat ze die na 50 minuten afgekapt hebben, net op het moment dat de safety car na 20 van 22 ronden weer naar binnen kwam.... Beetje jammer!
Dit is hetzelfde probleem, ook deze staat in het menu met 50 minuten, terwijl de ‘uitzending’ eigenlijk 1 uur en 10 minuten duurt. Via de website kun je de volledige race bekijken. Heb @F1help op twitter al om opheldering gevraagd, maar die houden de Australische tijden aan, dus antwoord laat even op zich wachten.

Maar het lijkt erop dat ze vooraf bedenken hoe lang een show duurt en dat ergens in de app een regeltje zit die daarnaar kijkt. Bij de meeste shows passen ze de lengte aan, maar soms vergeten ze dat dus.

• JPD68
Edwin7290 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 17:04:
Ik had vandaag hetzelfde met de Formule 2 sprintrace. Met geen mogelijkheid voorbij lap 20 kunnen kijken. Uiteindelijk bij Viaplay de rest van de race maar gekeken.
Via de browser kun je het dus wel volledig kijken. Zou overigens fijn zijn als meer mensen dit bij F1.com melden. Tis een echte bug.

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:13
13art schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:28:
Kan natuurlijk zijn dat probleem beperkt is tot mijn model tv, maar het installeren van de F1TV app op een android tv moet sowieso via een omweg/sideloaden.
Op een Nvidia Shield TV wordt de F1TV applicatie 'native' ondersteund, direct vanuit de Play Store. Hetzelfde voor de Sony TV van @JPD68.

[Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 01-04-2023 17:14]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• 13art

13art

Moderator Mobile
The Zep Man schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 17:11:
[...]

Op een Nvidia Shield TV wordt de F1TV applicatie 'native' ondersteund, direct vanuit de Play Store. Hetzelfde voor de Sony TV van @JPD68.
Android TV vs Google TV zal het verschil maken.
Mijn Philips tv draait op Google TV waar de Shield (en ik neem aan dan ook de Sony) op Android TV draaien.

• The Zep Man
13art schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 17:18:
Android TV vs Google TV zal het verschil maken.
Mijn Philips tv draait op Google TV waar de Shield (en ik neem aan dan ook de Sony) op Android TV draaien.
Bron?

• 13art

13art

Moderator Mobile
Specs opgezocht en zag dat het één op Android TV draaide en het ander op Google TV. En aangezien de F1 app op mijn Philips TV met Google TV er niet staat en bij jullie met Android TV wel, leek me dat een redelijke veilige conclusie. Maar ben er nog maar even iets verder ingedoken.

Overigens zou volgens dit artikel de app ook op Android TV niet meer te downloaden moeten zijn:
Voorheen was er nog een F1 TV-app te downloaden in de Play Store op je slimme televisie met Android TV, maar inmiddels kan dat al even niet meer. Ook als je de Google-winkel bezoekt vanaf je smartphone, kun je er niet voor kiezen om de app op je Android TV te laten installeren.
https://www.androidplanet...p-installeren-android-tv/

Ze hebben het nog wat ingewikkelder gemaakt blijkbaar:
De app voor Android TV/Google TV is echter niet beschikbaar op alle apparaten die functioneren op dit besturingssysteem. Vooral op Smart TV-internettelevisies van onder meer fabrikanten als Sony en Philips is de F1 TV-app niet rechtstreeks in de Google Play appstore te vinden. Dit in tegenstelling tot de meeste online mediaspelers. Gebruikers van deze apparaten kunnen de app probleemloos en zonder enige omweg op hun apparaat zetten.
https://www.totaaltv.nl/n...oe-installeer-je-dit-zelf

Op F1 TV zelf zeggen ze over welke platformen ondersteund worden het volgende over Android TV:
Android TV (niet ondersteund via de TV-app)
.

[Voor 73% gewijzigd door 13art op 01-04-2023 17:34]

• The Zep Man
13art schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 17:24:
[...]

Specs opgezocht en zag dat het één op Android TV draaide en het ander op Google TV. En aangezien de F1 app op mijn Philips TV met Google TV er niet staat en bij jullie met Android TV wel, leek me dat een redelijke veilige conclusie. Maar ben er nog maar even iets verder ingedoken.
Dat is maar goed ook, want het was een te ongefundeerde uitspraak. Zo schijnt de applicatie bijvoorbeeld gewoon te werken op de Chromecast with Google TV. Zie ook bijvoorbeeld dit:
Formula 1 has today announced that F1 TV will be launching on connected TV devices, including Apple TV, Amazon Fire TV, and Google TV set-top-boxes,
Overigens zou volgens dit artikel de app ook op Android TV niet meer te downloaden moeten zijn:

https://www.androidplanet...p-installeren-android-tv/
Dat artikel is incorrect. De F1 TV applicatie is op de Shield TV gewoon beschikbaar in de Play Store. Ik kijk daar nu tegenaan.

Waar jij over struikelt is dat niet elk Android TV-apparaat 'gecertificeerd' is. Dat heeft niets te maken met het label 'Google TV' (wat simpelweg Google's prutje is bovenop Android TV, dat bijvoorbeeld de Shield TV ook heeft). Zonder 'certificering' (een vinkje dat F1 TV in de Play Store in of uit moet schakelen voor specifieke groepen apparaten) wordt de applicatie niet aangeboden.
Op F1 TV zelf zeggen ze over welke platformen ondersteund worden het volgende over Android TV:

[...]
'de TV-app' slaat hier volgens mij op de standaard 'applicatie' waarmee je met sommige Android TV-apparaten televisie kan kijken (bijvoorbeeld TV-toestellen).

Conclusie:
Als je een apparaat hebt dat niet wordt ondersteund, regel een apparaat dat wel wordt ondersteund. Anders moet je als tweaker inderdaad aan de slag met fragiele zaken als sideloading.

Je kan als tweaker op een Android TV apparaat ook aan de slag met Kodi. Ik vermoed dat Widevine L1-ondersteuning nodig is. Als je onder Android Netflix op 4k kan kijken, dan moet F1 TV in Kodi met die add-on ook wel lukken.

[Voor 10% gewijzigd door The Zep Man op 01-04-2023 17:50]

• 13art

13art

Moderator Mobile
Casten werkt zonder problemen dus doe ik dat maar.

• JPD68
The Zep Man schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 17:11:
[...]

Mijn Sony is Google TV en ik moet de app sideloaden. Werkt naar redelijke tevredenheid op de vastgestelde lengte van een show bug na dan....

[Voor 12% gewijzigd door JPD68 op 01-04-2023 17:57]

• meesje

Dat laatste is natuurlijk altijd leuk :) , maar als je dit alleen voor F1tv doet, kun je beter eerst kijken naar de officieel ondersteunde devices: https://support.f1.tv/s/a...ed-Devices?language=nl_NL

We ondersteunen momenteel geen aangesloten tv's
Android TV (Niet ondersteund via tv-app)

Dat iets op een andere wijze nu werkt/zou kunnen werken, geeft dit geen garanties voor de toekomst. Zelf zou ik altijd voor een los kastje/stick gaan. En b.v. niet ‘prutsen’ via sideloaden. Ik wil gewoon stabiliteit, het moet gewoon werken. En geen vage issues.

[Voor 9% gewijzigd door meesje op 01-04-2023 18:03]

• JPD68
meesje schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 18:01:
[...]

Dat laatste is natuurlijk altijd leuk :) , maar als je dit alleen voor F1tv doet, kun je beter eerst kijken naar de officieel ondersteunde devices: https://support.f1.tv/s/a...ed-Devices?language=nl_NL

We ondersteunen momenteel geen aangesloten tv's
Android TV (Niet ondersteund via tv-app)

Dat iets op een andere wijze nu werkt/zou kunnen werken, geeft dit geen garanties voor de toekomst. Zelf zou ik altijd voor een los kastje/stick gaan. En b.v. niet ‘prutsen’ via sideloaden. Ik wil gewoon stabiliteit, het moet gewoon werken. En geen vage issues.
Als sideloaden niet meer werkt gaat de laptop weer aan de tv. Casten vind ik echt helemaal niets. Aan devices geen gebrek dus het 2e en 3e scherm schuiven dan op naar chromebook en tablet.

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
JPD68 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 18:45:
[...]

Als sideloaden niet meer werkt gaat de laptop weer aan de tv. Casten vind ik echt helemaal niets. Aan devices geen gebrek dus het 2e en 3e scherm schuiven dan op naar chromebook en tablet.
Zo'n los kastje/stick is wat anders dan casten. Feitelijk is het een android/apple device dat via WiFi of lan een stream ontvangt en weergeeft. Niets anders dan via een webbrowser, programma op pc of tv via internet.

Zelf heb ik qua streamen weinig problemen ondervonden met viaplay vorig jaar en geen problemen met F1tv dit jaar.

• JPD68
LA-384 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 19:13:
[...]

Zo'n los kastje/stick is wat anders dan casten. Feitelijk is het een android/apple device dat via WiFi of lan een stream ontvangt en weergeeft. Niets anders dan via een webbrowser, programma op pc of tv via internet.

Zelf heb ik qua streamen weinig problemen ondervonden met viaplay vorig jaar en geen problemen met F1tv dit jaar.
Heb ook geen problemen met (live)streamen en heb een Chromecast dus ben bekend met dit soort technieken, maar bedankt voor je uitleg

[Voor 22% gewijzigd door JPD68 op 01-04-2023 19:29]

• RobertMe
JPD68 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 19:28:
[...]
Heb ook geen problemen met (live)streamen en heb een Chromecast dus ben bekend met dit soort technieken, maar bedankt voor je uitleg
Maar heb je een Chromecast of een Chromecast with Google TV? Klein verschil in naam maar zeer verschillend product. De eerste kun je alleen met een smartphone/tablet aansturen. De tweede is een volwaardige mediaspeler met eigen afstandbediening (of via HDMI-CEC), apps, .... Een Chromecast is ook een enorm onding, een Chromecast with Google TV niet (zeg ik terwijl ik er geen heb, maar dat komt dan weer omdat ik al 6 jaar een Nvidia Shield naar volle tevredenheid gebruik. Maar een Chromecast with GTV is niet wezenlijk anders).

• JPD68
RobertMe schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 20:08:
[...]

Maar heb je een Chromecast of een Chromecast with Google TV? Klein verschil in naam maar zeer verschillend product. De eerste kun je alleen met een smartphone/tablet aansturen. De tweede is een volwaardige mediaspeler met eigen afstandbediening (of via HDMI-CEC), apps, .... Een Chromecast is ook een enorm onding, een Chromecast with Google TV niet (zeg ik terwijl ik er geen heb, maar dat komt dan weer omdat ik al 6 jaar een Nvidia Shield naar volle tevredenheid gebruik. Maar een Chromecast with GTV is niet wezenlijk anders).
Volgens mij gaat dit draadje nergens meer over ;⁠-⁠)
Laten we het er op houden dat ik het verschil tussen Chromecast en een Chromecast met Google TV weet en snap waar jullie het over hebben. Anders wordt het zo saai hier. En ik heb nog een Chromecast 1, dus met de ouderwetse casting techniek.

De bug waar ik het over had zit in alle Android apps of deze nu op een GC, TV of telefoon staat.

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:45
Sinds ze de codex aangepast hebben last van stutters op mn TCL636. Beetje een budget TV dus qua rekenkracht kan die het niet aan denk ik. Google TV gaf ook wat lag, lip sync klopte vaak niet. Vanmorgen werd ik zo geirriteerd door de stutters dus nu maar een losse chromecast 4k met google tv gekocht en nu nergens last van. Ergens wel jammer als je een tv met native google tv hebt maar het is nie anders. Beeldkwaliteit van alle apps is ook echt vele malen beter nu. Best vreemd.
Pagina: 1 ... 19 ... 22 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2023
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee