G_Dragon schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:18:
[...]
Waarom zou je dat willen? Het spel is goed zoals het is, heb geen last gehad van grote problemen en de wereld + verhaal moeten ze echt niet gaan veranderen
Wat bugfixes zijn natuurlijk altijd welkom, maar het hoeft geen heel ander spel te worden

Het spel is niet goed zoals het nu is (jouw mening is anders en dat is geen feit), tenminste niet voor iedereen.
Ik vind er wat anders van maar dat is ook geen feit.
Zeggen dat het spel goed is alsof het een feit is vind ik niet eerlijk richting de mensen die teleurgesteld zijn en richting nieuwe kopers.
Er zitten wel degelijk nog genoeg bugs in de game (feit).
De wereld wat voller/levendiger maken mogen ze van mij ze juist wel gaan veranderen.
Moeten is wel erg strak, van mij moeten ze niets maar wellicht koop ik dan ook niets (opnieuw) van hun.
De wereld kunnen/willen aanpassen is een ander verhaal en maar afwachten.
Ik speel zelf liever een definitieve versie van een game die wel echt "af" is, waar geen bugs meer in zitten, geen glitches, die soepeler loopt, etc, etc.
Tegenwoordig hoef je daar op release day niet op te rekenen, helaas.
Het verhaal hoeft van mij niet aangepast te worden.
Heel soms speel ik Cyberpunk, gelukkig heb ik dat in het begin niet gespeeld als ik alle ellende mag geloven.
Ik heb nog wel meegemaakt dat je karakters over de weg zag zweven alsof ze in een auto zaten, die niet gerendered werd

Nu vind ik dat gewoon een vrij goede single player game zoals die nu is maar we zijn wel een paar jaar (maarliefst) verder na release.
Je koopt het nu voor minder als je de aanbiedingen in de gaten houdt en dan heb je direct een goede game (vind ik) met naar mijn mening ook nog zeer mooie graphics.
[
Voor 11% gewijzigd door
HugoBoss1985 op 19-12-2024 09:52
]