Ik ben dit weekend uit SIRCAA gekomen en net aanbeland in Rostok, de herinneringen uit SoC komen weer boven. Alert op blind dogs toen ik daar voor het eerst naar binnen liep, maar dit maal kwamen ze niet. Ik ben bezig om mijn gear aan te passen maar had verwacht meer nieuwe gear te zien in Rostok. Loop er volgens mij niet slecht bij (Corondum suit, Clusterfuck en Saiga), maar ik ga traag vooruit in verhaallijn dan. Heb alle zones dusver helemaal 'leeg' en zit al op 100 uur speeltijd. Nu op naar Duga, lijkt me indrukwekkend, en er is volgens mij nog veel meer?
Wel is de game wat buggier na SIRCAA, pas eigenlijk de eerste keer dat ik de game opnieuw moest starten (laadscherm vast of corrupte safe file). Graphics zijn echt goed, al zijn er her en der ook best fouten te ontdekken. Het skippen van shaders laden bij opstarten is geen goed idee, al gaat het na een aantal keer best vlot nog.
Straks een pauze vanwege WoW Classic Anniversary TBC, maar al met al een hele mooie game!
Wel is de game wat buggier na SIRCAA, pas eigenlijk de eerste keer dat ik de game opnieuw moest starten (laadscherm vast of corrupte safe file). Graphics zijn echt goed, al zijn er her en der ook best fouten te ontdekken. Het skippen van shaders laden bij opstarten is geen goed idee, al gaat het na een aantal keer best vlot nog.
Straks een pauze vanwege WoW Classic Anniversary TBC, maar al met al een hele mooie game!
:strip_exif()/f/image/letyxC9e6n8059opGjivKrh5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/neUszEny4WMmZK5GFG7LRhXa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xQmmUf5trVPeKpup0fdbnRKC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W9MPpOROKIN5pPBnk2d5OssZ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/kF0WaEkf3XfcKiZF471wwZyR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BEO97ExSmY3LDHHmTk0hpq0n.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Lu3pXlXJVRfkEb75Uzz7zvE7.png?f=fotoalbum_large)