Hoe is het gegaan? Ik ben op na release ook gestopt met spelen omdat er teveel immersive breaking problemen waren, voor mij iig.Demonslayer schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 16:18:
Na een half jaar of misschien zelfs langer opnieuw begonnen. Het was een beetje flauw vanwege de gamebreaking bugs waardoor je zo 8-12 uur aan gameplay verloor. De game loopt wel beter en wat is de latency nu laag met GF aan, zelfs lager dan wanneer het uitstaat met dezelfde instellingen en DLAA. Nu maar hopen dat ik geen gamebreaking bugs tijdens opdrachten meer tegenkom. Ik ben nu op weg naar Garbage en dan de nieuwe story eens opzoeken. Helaas nog geen NV tegengekomen. Alleen te koop, maar ik vind ze te duur.
De eerste DLC is aangekondigd: S.T.A.L.K.E.R. 2: Cost of Hope
[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 26-03-2026 22:57 ]
Gaaf!
Het lijkt er op dat we niet alleen weer terug kunnen naar het Circa gebied, maar dat het gebied met de reactor ook toegankelijk wordt.
Waarschijnlijk start ik gewoon weer een nieuwe playthrough, omdat ze (hopelijk) ook weer een lading bugs fixen.
Het lijkt er op dat we niet alleen weer terug kunnen naar het Circa gebied, maar dat het gebied met de reactor ook toegankelijk wordt.
Waarschijnlijk start ik gewoon weer een nieuwe playthrough, omdat ze (hopelijk) ook weer een lading bugs fixen.
En hopelijk fixen ze meer bugs dan met de DLC nieuw geintroduceerd worden, want zo gaat dat meestal met DLCsNyarlathotep schreef op woensdag 1 april 2026 @ 10:57:
Gaaf!
Als je de eerdere 3 niet hebt gespeeld zeker, vooral SoC en CoP zou je moeten hebben gespeeld.Leoleo schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 06:52:
Zit inmiddels op 60%, tof spel. Wel een beetje vaag verhaal vind ik.
Er is een nieuwe update met nieuwe content:
Content Update: Sealed Truth - a new questline for you to explore
Content Update: Sealed Truth - a new questline for you to explore
Ik ben in Thailand, kan dus nog ff niet spelen.
Groetjes uit Pattaya
en Gelukkig (thais) Nieuwjaar!
Groetjes uit Pattaya
Ben nog een keertje opnieuw begonnen, vooral door de nieuwe uitbreiding.
Deze juist gekocht op ps5 pro. Ben benieuwdG_Dragon schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 12:46:
Jammer dat dit spel uit Game Pass gehaald is, veel plezier mee gehad en het zag er echt ontzettend goed uit. Iets waar veel ontwikkelaars een voorbeeld aan zouden moeten nemen!
Nu wachten op een leuke aanbieding en dan ga ik hem zeker kopen om de ontwikkelaars te ondersteunen voor dit prachtig spel.
Ik denk dat je er veel plezier van gaat hebben, helemaal met de updates die er allemaal bij zijn gekomen sinds ik het spel voor het laatst heb gespeeld
Veel plezier!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb de ultimatum edition gekocht. Ale gekregen voor mijn verjaardag. Heb deze game nooit op de radar gehad. En na zien van yt . Aardig geïnteresseerd geraaktG_Dragon schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:36:
[...]
Ik denk dat je er veel plezier van gaat hebben, helemaal met de updates die er allemaal bij zijn gekomen sinds ik het spel voor het laatst heb gespeeld
Veel plezier!
Nog gefeliciteerd!!Wimpie79 schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:38:
[...]
Heb de ultimatum edition gekocht. Ale gekregen voor mijn verjaardag. Heb deze game nooit op de radar gehad. En na zien van yt . Aardig geïnteresseerd geraakt
Dan ben ik heel nieuwschierig wat je er uiteindelijk van gaat vinden, zelf wil ik hem nog een keer opnieuw gaan spelen als de tijd het toelaat want er is zoveel bijgekomen doormiddel van updates.
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 31-05-2026 13:39 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb wel gekozen dat op pc en zbox de launch redelijk slecht was. En dat hij nu beter zou moeten zijn. Zeker op een ps5 pro..G_Dragon schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:39:
[...]
Nog gefeliciteerd!!![]()
Dan ben ik heel nieuwschierig wat je er uiteindelijk van gaat vinden, zelf wil ik hem nog een keer opnieuw gaan spelen als de tijd het toelaat want er is zoveel bijgekomen doormiddel van updates.
Heb er zelf geen last van gehad, gespeeld sinds dag 1 op XboxWimpie79 schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:40:
[...]
Heb wel gekozen dat op pc en zbox de launch redelijk slecht was. En dat hij nu beter zou moeten zijn. Zeker op een ps5 pro..
@Wimpie79 Net even opgezocht en ik heb hem in December 2024 uitgespeeld, dus er zal zoals ik al zei wel flink wat verranderd zijn sinds dien
[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 31-05-2026 13:47 ]
Had wel wat bugjes op PC maar niet game breaking voor mij, inmiddels loopt het gewoon allemaal prima, heb meer als 500 uur in de game zitten.G_Dragon schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:42:
[...]
Heb er zelf geen last van gehad, gespeeld sinds dag 1 op Xbox
Helemaal bij de start nog, ik ga je een tip geven:
spoiler:
dat maakt het net eventjes wat makkelijker, in ieder geval tot aan het dorpje.
een stuk verder kom je bij een soort werkplaats met wat betonen muren er om heen, als je de garage daar binnen gaat vind je een kluis in een aparte ruimte, leg daar de meeste van je medkits in, je eten en drinken, en vooral je ammo en je wapens, dan kun je die na de gebeurtenissen daar gewoon weer pakken, anders raak je alles wat je hebt kwijt.
[ Voor 12% gewijzigd door WhiteSnake76 op 31-05-2026 22:39 ]
Thx voor de tip. Maar te laat. Ben in eerste diro al toegekomen zonder ammo haha.....WhiteSnake76 schreef op zondag 31 mei 2026 @ 22:36:
Helemaal bij de start nog, ik ga je een tip geven:spoiler:dat maakt het net eventjes wat makkelijker, in ieder geval tot aan het dorpje.een stuk verder kom je bij een soort werkplaats met wat betonen muren er om heen, als je de garage daar binnen gaat vind je een kluis in een aparte ruimte, leg daar de meeste van je medkits in, je eten en drinken, en vooral je ammo en je wapens, dan kun je die na de gebeurtenissen daar gewoon weer pakken, anders raak je alles wat je hebt kwijt.
Ben opnieuw begonnen. Idd gelukt. Was toch niet zo verWhiteSnake76 schreef op zondag 31 mei 2026 @ 22:36:
Helemaal bij de start nog, ik ga je een tip geven:spoiler:dat maakt het net eventjes wat makkelijker, in ieder geval tot aan het dorpje.een stuk verder kom je bij een soort werkplaats met wat betonen muren er om heen, als je de garage daar binnen gaat vind je een kluis in een aparte ruimte, leg daar de meeste van je medkits in, je eten en drinken, en vooral je ammo en je wapens, dan kun je die na de gebeurtenissen daar gewoon weer pakken, anders raak je alles wat je hebt kwijt.
Ja, dat maakt het eerste stuk een heel stuk makkelijk tot aan het basis dorp.
Ik heb hem de eerste keer gewoon uitgespeeld, maar in mijn volgende playtroughs wel steeds dat gedaan.
Ik heb hem de eerste keer gewoon uitgespeeld, maar in mijn volgende playtroughs wel steeds dat gedaan.
Ben in eerste dorp geraakt. Nu nog wat uitzoeken hoe of wat. Speelt wel lekker moet ik zeggenWhiteSnake76 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 05:57:
Ja, dat maakt het eerste stuk een heel stuk makkelijk tot aan het basis dorp.
Al een tijd niet meer gespeeld, maar gelukkig is nieuwe dlc is onderweg!
[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 11-06-2026 16:46 ]
Nog altijd niet gekocht, ik heb nog steeds geduld, het wordt steeds beter/completer zie ik. Mooi! Ik kom komende herfst hier nog eens terug
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
nieuws: Eerste Stalker 2-dlc Cost of Hope verschijnt op 20 augustus
20 augustus dus met ue5 upgrade eindelijk!
20 augustus dus met ue5 upgrade eindelijk!
PS5 Pro + AOC U32G4U
De gameplay beelden vind ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Het ziet er vooral erg leeg uit. En hadden ze niet een betere gamer uit kunnen zoeken om de schietactie vast te leggen?
Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
Hobby car | '07 Mazda MX-5 2.0 Sportive
Het draaide een tijdje behoorlijk ruk (zelfs op mijn pc, zie sig) dus heb hem van mn pc gegooid. (De game was mij te slecht geoptimaliseerd/ teveel framedrops (typische unreal 5 probleempjes))EvaluationCopy schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 09:05:
Nog altijd niet gekocht, ik heb nog steeds geduld, het wordt steeds beter/completer zie ik. Mooi! Ik kom komende herfst hier nog eens terug
Kijk in de herfst ook wel weer eens.
(Genoeg andere games om te spelen.
Maar wil m wel graag weer oppakken om te kijken of het nu/ straks beter is.
[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 09-08-2026 23:52 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
volgens mij is het laatste stukje van de Video Limansk...
Chernobyl NPP.WhiteSnake76 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 16:33:
volgens mij is het laatste stukje van de Video Limansk...
Ik weet het niet. De DLC gaat niet veel toevoegen als je de game al 2 of 3 keer heb uitgespeeld denk ik. Je moet toch weer kiezen voor een faction en de omgeving is ook min of meer hetzelfde. Voeg dan winter toe of iets dergelijks. Dat voelt dan toch heel anders. (zoals Metro dat doet)
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Laatste stukje na het "aankondiging" sherm dus niet gezien?... van af 7:50
Nope, maar je hebt gelijk. Het gebouw wat je in de verte ziet met de geel verlichte letters is het Radiowave Institute (НИИ Радиоволна), die we al eerder in S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky zagen.WhiteSnake76 schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 14:08:
[...]
Laatste stukje na het "aankondiging" sherm dus niet gezien?... van af 7:50
Eindelijk verrekijkers met Friend or Foe ID
[ Voor 52% gewijzigd door WhiteSnake76 op 14-08-2026 16:27 ]
Nog een paar dagen geduld, en dan duiken we de zone weer in. GSC zegt dat de DLC speeltijd overeenkomt met Stalker CoP and CS dus daar gaan weer de nodige uren inzitten.
Patch 2.0 hardware lumen or not? De verbeterde binnen verlichting in de recente videos duiden daar wel op maar we zien het wel.
Patch 2.0 hardware lumen or not? De verbeterde binnen verlichting in de recente videos duiden daar wel op maar we zien het wel.
Ik ben onlangs gestart met de game, inmiddels de halve map oid een beetje gehad? Geen idee waar ik qua storyline ongeveer zit. Heb net iets met Malachite gedaan.
Daar was ook een dikke armor te koop dus meteen 70k uitgegeven.
Maar ik vind het echt zwaar irritant dat je nergens goed kunt zien welke Technician welke gear wel/niet kan upgraden. Ik heb al aardig lang een Saiga D-12 maar kan hem nergens upgraden. En dit was ook nog eens een quest reward in een zone waar ik "hoorde" te zijn qua main quest. Elke nieuwe technician is weer een teleurstelling
Zet er iig een level bij oid, dan hoef ik niet telkens alle gear mee te slepen om te checken 
Ik speel wel met wat mods, de meeste met beperkte impact.
Visueel:
- Weapon Reposition Project
- Immersive Consumables
- Improved Compass Readability
- Ultimate Engine Tweaks
- Real Weapon Names Global
Light impact op gameplay:
- Powerful Bright Flashlight
- HitMarkers
- Maklane's Better Gunfights
Grotere impact op gameplay:
- Fast Travel accross the Zone
- No (or reduced) weight for ammo nades meds and food > 10% weight
Vooral de fast travel vind ik wel erg nuttig maar ook wel erg cheaten. Maar ik vind kilometers lopen ook niet echt uitdagend ofzo, het scheelt mij vooral tijd, een lamme vinger van "W" ingedrukt houden en misschien een paar nutteloze gunfights tussendoor.
De ammo weight, tsja je kunt wel erg weinig meenemen anders, dus dit is gewoon 100% cheaten.
Ben benieuwd of alles nog werkt in de 2.0 update
Maar ik vind het echt zwaar irritant dat je nergens goed kunt zien welke Technician welke gear wel/niet kan upgraden. Ik heb al aardig lang een Saiga D-12 maar kan hem nergens upgraden. En dit was ook nog eens een quest reward in een zone waar ik "hoorde" te zijn qua main quest. Elke nieuwe technician is weer een teleurstelling
Ik speel wel met wat mods, de meeste met beperkte impact.
Visueel:
- Immersive Consumables
- Ultimate Engine Tweaks
Light impact op gameplay:
- HitMarkers
Vooral de fast travel vind ik wel erg nuttig maar ook wel erg cheaten. Maar ik vind kilometers lopen ook niet echt uitdagend ofzo, het scheelt mij vooral tijd, een lamme vinger van "W" ingedrukt houden en misschien een paar nutteloze gunfights tussendoor.
De ammo weight, tsja je kunt wel erg weinig meenemen anders, dus dit is gewoon 100% cheaten.
[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 17-08-2026 14:42 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
En je haalt geen prestaties meer (32/58 gehaald, daarna mods gebruikt)Angeloonie schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 14:39:
Ik ben onlangs gestart met de game, inmiddels de halve map oid een beetje gehad? Geen idee waar ik qua storyline ongeveer zit. Heb net iets met Malachite gedaan.
Ik speel wel met wat mods de meeste met beperkte impact.
Visueel:
- Immersive Consumables
- Ultimate Engine Tweaks
Lightly impact op gameplay:
- HitMarkers
Oh die was ik vergeten, de AchievementsEnabler mod heb ik ook nog, dus gewoon achievements hoorutbone schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 14:42:
[...]
En je haalt geen prestaties meer (32/58 gehaald, daarna mods gebruikt)
[ Voor 51% gewijzigd door Angeloonie op 17-08-2026 14:45 ]
Misschien dat ik die ook ga activeren. ;-)Angeloonie schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 14:43:
[...]
Oh die was ik vergeten, de AchievementsEnabler mod heb ik ook nog, dus gewoon achievements hoor
[Afbeelding]
Denk dat de meeste mods niet meer goed zullen werken na deze update waarbij ook Unreal Engine een flinke update krijgt.
Zit er op 1.07 nou een glitch in? Muts op, muts af en het word lichterWhiteSnake76 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 16:24:
[YouTube: STALKER 2: Heart of Chornobyl - Official Update 2.0: Back to the Zone Overview Trailer]
Eindelijk verrekijkers met Friend or Foe ID
Van de winter maar weer eens mee verder, deze zomer zit ik vooral (handheld) op de switch.
Awesome
Gebruik je een Mod? wat bedoel je Muts op, Muts Af?A13X schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 16:28:
[...]
Zit er op 1.07 nou een glitch in? Muts op, muts af en het word lichter![]()
Van de winter maar weer eens mee verder, deze zomer zit ik vooral (handheld) op de switch.
Goed gespot, maar dit is een overgang die ze bewust gedaan hebben, alles om hem heen veranderd ook namelijk.A13X schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 16:28:
[...]
Zit er op 1.07 nou een glitch in? Muts op, muts af en het word lichter![]()
/f/image/BEO97ExSmY3LDHHmTk0hpq0n.png?f=fotoalbum_large)
Ben benieuwd naar de update morgen op de PS5 pro, was een maand geleden begonnen maar bewust gestopt met spelen om te wachten op de grote update.
Vandaag om 3 uur is het zover! ik ben heel benieuwd. ik heb wat filmpjes van reviewers gezien op Youtube, maar de 2.0 brengt volgens mij wel echt dikke verbeteringen van het beeld! poah!
PS5 Pro + AOC U32G4U
Ik zit te twijfelen of ik helemaal opnieuw ga beginnen, of gewoon de DLC start...lord_fh schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 08:41:
Vandaag om 3 uur is het zover! ik ben heel benieuwd. ik heb wat filmpjes van reviewers gezien op Youtube, maar de 2.0 brengt volgens mij wel echt dikke verbeteringen van het beeld! poah!
Denk dat het verstandig is om voor de Update de Game te Deinstaleren, Shader Caches te Wissen, SSD te Trimmen, en dan een Verse Instalatie te doen, verwacht ook dat het dan een stuk sneller geinstalleerd is en een heel stuk soepeler loopt
[ Voor 23% gewijzigd door WhiteSnake76 op 20-08-2026 10:34 ]
Ik heb toevalig net de game gekocht in op de PS5 (is in de aanbieding in de PS Store). Tot nu toe heel tof allemaal (nog niet veel tijd gehad helaas). Moeilijkheidsgraad is in ieder geval prima, heel anders dan gelijk run & gun een confrontatie aangaan. Ga vanavond maar weer ns spelen (als de patch dan gedownload is). Speelt in ieder geval prima weg op de PS5
Nou hij is begonnen met updaten, 121 gb schoon aan de haak op ps5 haha
PS5 Pro + AOC U32G4U
Nou ik ben er ook bij. 2.0 net uit, korting op Steam... heb 'm eindelijk gekocht.
Waar de game gisterenavond makkelijk downloadde met de max internetsnelheid (500Mbps) rommelt Steam nu wat aan met rond de 40 Mbps voor de 117GB 2.0 download. Servers zullen het wel druk hebben!
Enfin, toch pas komend weekend tijd voor.
Waar de game gisterenavond makkelijk downloadde met de max internetsnelheid (500Mbps) rommelt Steam nu wat aan met rond de 40 Mbps voor de 117GB 2.0 download. Servers zullen het wel druk hebben!
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik ben verder gegaan waar ik was gebleven, shaders opnieuw compileren en klaar. Ziet er wel gelijk wat anders uit qua belichting en loopt ook smooth.
Zelfde hier nu, zit op 100Mb/s inplaast van de gebruikelijke 900~1000Mb/sEvaluationCopy schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 15:22:
Nou ik ben er ook bij. 2.0 net uit, korting op Steam... heb 'm eindelijk gekocht.
Voelt weer als vroeger met 162,4GB binnen halen (schone instalatie, zie mijn voorgaande post)
P.S. nieuwe AMD drivers zijn uit, maar probeer de game eerst uun uurtje met de oude drivers voor het geval de game glitches of crashes vertoont, daarna pas met de nieuwe drivers m te zien of het beter gaat, anders weet je straks niet of het door de game zelf komt of door de nieuwe drivers als er iets niet lekker gaat.
[ Voor 21% gewijzigd door WhiteSnake76 op 20-08-2026 18:16 ]
Ik ben weer opnieuw begonnen op de PS5.
Met de enigine upgrade ziet het er echt wel beter uit, en lijkt alles ook een stuk soepeler te lopen.
Nu maar afwachten of de Burers mijn wapens niet weer dóór de grond gooien...
Met de enigine upgrade ziet het er echt wel beter uit, en lijkt alles ook een stuk soepeler te lopen.
Had ik met mijn Clusterfuck, een safe eerder laden en ik had hem gelukkig weer maar moest weer een eind lopen door tunnels voor ik weer bij het punt was waar het gebeurde, toen maar met mijn mes op hem afgerent en hem afgemaakt, dat ging toen nog heel makkelijk... ik gebruik nu sniper van ver af, of dichter bij granaten, en nog dichter bij het pistool vol in zijn gezicht.Nyarlathotep schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 23:24:
Ik ben weer opnieuw begonnen op de PS5.
Klopt. Uit hun line of sight blijven tot ze even stoppen met 'chanten' en dan naar ze toe sprinten en een shotgun legen in het 'gezicht'.WhiteSnake76 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 23:34:
[...]
Had ik met mijn Clusterfuck, een safe eerder laden en ik had hem gelukkig weer maar moest weer een eind lopen door tunnels voor ik weer bij het punt was waar het gebeurde, toen maar met mijn mes op hem afgerent en hem afgemaakt, dat ging toen nog heel makkelijk... ik gebruik nu sniper van ver af, of dichter bij granaten, en nog dichter bij het pistool vol in zijn gezicht.
Ik lees van meerdere dat de graphics flink verbeterd zijn maar ik heb toen de game pas uit was een stukje op mijn XSX gespeeld via gamepass en heb nu de game gekocht op de PS5 Pro, ik kan me het niet meer goed herinneren en het lijkt idd allemaal wat soepeler te lopen maar ik vind de graphics niet zo heel best eigenlijk.
In het begin die Antenne toren beklommen en als je dan een beetje veruit kijkt of simpel vanaf de toren naar beneden, vind het maar een blurry beeld zeg maar.
Nou had ik vd week toevallig weer een keer mijn gemodde fallout 4 save opgestart op de XSX en misschien had ik dat niet moeten doen want wat zag dat er strak en sfeervol uit.
Heeft verder niks te maken met Stalker 2 uiteraard maar ik had toch iets scherpere graphics verwacht nu na deze update.
In het begin die Antenne toren beklommen en als je dan een beetje veruit kijkt of simpel vanaf de toren naar beneden, vind het maar een blurry beeld zeg maar.
Nou had ik vd week toevallig weer een keer mijn gemodde fallout 4 save opgestart op de XSX en misschien had ik dat niet moeten doen want wat zag dat er strak en sfeervol uit.
Heeft verder niks te maken met Stalker 2 uiteraard maar ik had toch iets scherpere graphics verwacht nu na deze update.
Ben op de PC nog niet zo hoog geweest, dus kan er nog niets over zeggen eigenlijk.
Ik heb af en toe wel de indruk dat sommige wapens er iets minder uit zijn, beetje te veel structuur zo als kuiltjes in het metaal etc.
Ik heb af en toe wel de indruk dat sommige wapens er iets minder uit zijn, beetje te veel structuur zo als kuiltjes in het metaal etc.
Er is een patch uit, met weinig noemenswaardige punten:
Ook de menu bug zit er nog in; selecteer een optie en het menu blijft uit zichzelf 'doorbladeren'.
Slordig.
- Fixed some broken textures.
- Fixed Epic Games Store problems that prevented users from starting the game.
Ook de menu bug zit er nog in; selecteer een optie en het menu blijft uit zichzelf 'doorbladeren'.
Slordig.
Wow de grafische upgrade is echt bizar nice. Vegetatie heeft veel meer kleur en gevoel, lijkt ook groter te zijn. En dan de lichtval erbij.. Super nice en voelt ineens weer meer up to date.
Net ff gespeeld op de ps5 pro weer , vind eel bizar veel popin van gras en bomen enzo evht niet normaal
PS5 Pro + AOC U32G4U
Verbaast me echt hoe veel mensen klagen over de game op Forums, terwijl ze Mods hebben geinstalleerd (wat ze vaak ook niet melden) en dan de game de schuld geven dat die Crashed of zelfs niet eens gestart kan worden na een update... terwijl een Mod uit eindelijk de oorzaak blijkt...
Uurtje of anderhalf gespeeld nu, tot de eerste confrontatie (tweede eigenlijk) met mensen.
Zijn alle vijanden zulke kogelsponzen? Tegenstander ging pas neer na een stuk of 10 9mm's. Voelt alsof ik met een automatische luchtbuks rondloop. Blijft dit zo, of kan ik er iets aan doen met de moeilijkheidsgraad en/of mods?
Sfeertje is verder helemaal dikke prima, draait vooralsnog ook heel soepel op 3440x1440 met een mix van medium/high en epic (Gemini suggesties). Ryzen 5700X3D/4070SUPER. Dat schuiven met je inventory vind ik juist heerlijk nostalgisch.
Zijn alle vijanden zulke kogelsponzen? Tegenstander ging pas neer na een stuk of 10 9mm's. Voelt alsof ik met een automatische luchtbuks rondloop. Blijft dit zo, of kan ik er iets aan doen met de moeilijkheidsgraad en/of mods?
Sfeertje is verder helemaal dikke prima, draait vooralsnog ook heel soepel op 3440x1440 met een mix van medium/high en epic (Gemini suggesties). Ryzen 5700X3D/4070SUPER. Dat schuiven met je inventory vind ik juist heerlijk nostalgisch.
Headshots. Dat is de enige optie om met 1 shot de enemy te doden.EvaluationCopy schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 08:48:
Uurtje of anderhalf gespeeld nu, tot de eerste confrontatie (tweede eigenlijk) met mensen.
Armour piercing bullets helpen ookEvaluationCopy schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 08:48:
Shotgun ook, of Armour Piercing, of Expanding ammo.
Zou ook echt willen dat als ze geraakt zijn, ze zich gewond gedragen net als bvb in CoP
Zou ook echt willen dat als ze geraakt zijn, ze zich gewond gedragen net als bvb in CoP
[ Voor 46% gewijzigd door WhiteSnake76 op 24-08-2026 11:25 ]
Dat laatste inderdaad. Ik ben ook weer doorgegaan met spelen, ik had hem nog niet uitgespeeld maar was wel al in Pripyat. Ik ben nu bezig om alle stashes te verzamelen die nog verspreid over de map liggen. Doordat ik al redelijk ver in het verhaal zit zijn veel bases niet meer beschikbaar, dus je bent echt bezig met lopen, lopen, lopen. Bedje zoeken om te overnachten, omdat je anders gek wordt van de stemmen in je kop. Op zoek vaar NPC's waar je je loot kan slijten, selectief guns en gear verzamelen omdat het anders niet meer mee te zeulen is.. Heerlijk. Ik vermaak me er weer volop mee, en dan moet ik nog beginnen aan de DLC!EvaluationCopy schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 08:48:
Ik heb een save van vlak voor het Point of No Return geladen, en van daar uit met de DLC verder gegaan, dat je niet alle bases beschikbaar hebt ligt denk ik aan jou keuzes gedurende de game.Fanta schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 11:29:
[...]
Dat laatste inderdaad. Ik ben ook weer doorgegaan met spelen, ik had hem nog niet uitgespeeld maar was wel al in Pripyat. Ik ben nu bezig om alle stashes te verzamelen die nog verspreid over de map liggen. Doordat ik al redelijk ver in het verhaal zit zijn veel bases niet meer beschikbaar, dus je bent echt bezig met lopen, lopen, lopen. Bedje zoeken om te overnachten, omdat je anders gek wordt van de stemmen in je kop. Op zoek vaar NPC's waar je je loot kan slijten, selectief guns en gear verzamelen omdat het anders niet meer mee te zeulen is.. Heerlijk. Ik vermaak me er weer volop mee, en dan moet ik nog beginnen aan de DLC!
Handige aan 2.0 is dat je aan de saves nu ziet of je voor of voorbij het Point of no return bent. (of het was we nog niet opgevallen)WhiteSnake76 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 11:48:
[...]
Ik heb een save van vlak voor het Point of No Return geladen, en van daar uit met de DLC verder gegaan, dat je niet alle bases beschikbaar hebt ligt denk ik aan jou keuzes gedurende de game.
Klopt. Het is alleen al zo lang geleden dat ik niet meer weet welke keuzes ik precies gemaakt heb, en hoe bepaalde bases onbruikbaar zijn geworden. Volgens mij volg ik de Ward. Zalissya is sowieso al een tijdje uitgestorven, maar ook bijvoorbeeld Icarus is een grote zombiebende. Ik ben nu in het meest griezelige stuk van de map, the swamps. Met als uitvalsbasis de Sultansk/Skadovsk probeer ik nu zonder hartfalen alle stashes uit het moeras te halen.WhiteSnake76 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 11:48:
[...]
Ik heb een save van vlak voor het Point of No Return geladen, en van daar uit met de DLC verder gegaan, dat je niet alle bases beschikbaar hebt ligt denk ik aan jou keuzes gedurende de game.
Ze zijn wel druk met updates voor bugs sinds 2.0 uitkwam, nu de 4de al.
Jep, maar het spel is nog doorspekt met bugs die er al sinds het begin in zitten.
Gelukkig lijkt de Burer bug wel opgelost; ik kan nu wel steeds mijn wapen van de grond rapen.
Op de PS5 is de texture pop-in wel bizar aanwezig, onbegrijpelijk. Dit doet wel afbreuk aan de grafische upgrade. Ook zijn er nog steeds zwevende items/mannetjes, of zitten en lopen ze dwars door objecten heen.
Door dekking heenschieten waar dat niet zou moeten gebeurt ook nog regelmatig (gisteren nog een dikke stalen container).
Ook zijn de tegenstanders nog steeds verassend accuraat, ook met shotguns op grote afstand. Stealth is nog steeds grotendeels nietszeggend omdat tegenstanders altijd lijken te weten waar je zit.
Voor de rest vermaak ik mij weer prima met de game. Dit keer wél op Stalker difficulty; dat was voor de grote update absoluut onmogelijk op de PS5.
Gelukkig lijkt de Burer bug wel opgelost; ik kan nu wel steeds mijn wapen van de grond rapen.
Op de PS5 is de texture pop-in wel bizar aanwezig, onbegrijpelijk. Dit doet wel afbreuk aan de grafische upgrade. Ook zijn er nog steeds zwevende items/mannetjes, of zitten en lopen ze dwars door objecten heen.
Door dekking heenschieten waar dat niet zou moeten gebeurt ook nog regelmatig (gisteren nog een dikke stalen container).
Ook zijn de tegenstanders nog steeds verassend accuraat, ook met shotguns op grote afstand. Stealth is nog steeds grotendeels nietszeggend omdat tegenstanders altijd lijken te weten waar je zit.
Voor de rest vermaak ik mij weer prima met de game. Dit keer wél op Stalker difficulty; dat was voor de grote update absoluut onmogelijk op de PS5.
Zo. Gisteren even alle stashes opgepikt in de swamps, ik had er nog een stuk of 10 op de kaart staan, vooral in de diepste krochten natuurlijk. Eerst even de nacht doorgebracht in de Sultansk basis, al mijn gear gerepareerd en daarna volle moed de moerassen in. Bewapend met een Saiga D12 shotgun en een Kharod, met in de rugzak een clusterfuck voor de lange afstand en een SOFMOD als back-up. De run zelf ging best aardig, tot ik bijna aan het eind van mijn rondje even een hachelijk moment meemaakte, ik was ineens omringd door een stuk of 8 honden, zeker 7 snorks en 2 pseudogiants. Dat was even zweten, want de Saiga begon ook te jammen. Natuurlijk niets in de buurt om op te klimmen, dus het was rennen, healen, schieten, reloaden, etc.
Maar het is gelukt, ik hoef nooit meer naar die vreselijke swamps..
Maar het is gelukt, ik hoef nooit meer naar die vreselijke swamps..
Valt mij dus ook erg op.Nyarlathotep schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 10:09:
Jep, maar het spel is nog doorspekt met bugs die er al sinds het begin in zitten.
Ik speel op PS5 pro, en shadows op gebouwen poppen echt vlak voor je neus pas in, zelfde voor beplanting deels en grond texutures worden pas scherp als je echt stil staat.
Als je een ruitje kapot schiet ziet dat er heel pixelig en nep uit.
poppetjes die dood zijn onderweg, die liggen heel raar boven de grond of soort gehurkt maar dan op z'n kop.
Ik vind dit echt zo slecht, zo was het voor de update helemaal niet. verpest echt het hele spelen vind ik....
PS5 Pro + AOC U32G4U
Ik dacht dat ze dat soort spawn tafrelen grotendeels verbeterd hadden, maar dit klinkt toch weer anders.Fanta schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 10:23:
De run zelf ging best aardig, tot ik bijna aan het eind van mijn rondje even een hachelijk moment meemaakte, ik was ineens omringd door een stuk of 8 honden, zeker 7 snorks en 2 pseudogiants. Dat was even zweten, want de Saiga begon ook te jammen. Natuurlijk niets in de buurt om op te klimmen, dus het was rennen, healen, schieten, reloaden, etc.
We hebben het over de swamps hè. Daar jeukte het altijd al van de mutants. Ik ben al lang blij dat er niet ook nog 3 bloodsuckers bij zaten.henkie196 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 11:13:
[...]
Ik dacht dat ze dat soort spawn tafrelen grotendeels verbeterd hadden, maar dit klinkt toch weer anders.
Dat is idd nog niet helemaal opgelost, maar wel stukken minder.henkie196 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 11:13:
[...]
Ik dacht dat ze dat soort spawn tafrelen grotendeels verbeterd hadden, maar dit klinkt toch weer anders.
Gisteren stuitte ik op een groep van 12-15!! Snorks. Schieten met een controller is al veel lastiger dan pc+muis dus zo'n encounter ga ik ook uit de weg want je legt het af.
Maar over het algemeen zijn de rare random encounters een zeldzaamheid geworden.
Over de rare houdingen van dode npc's: Dat zit er al sinds het begin in. Het werkt op de lachspieren. Die ragdoll physics zijn wel slecht ja.
Het is misschien wel mijn favoriete serie, maar ik kan gewoon niet lekker in deel 2 komen.
Alles voelt heel langzaam en quests zelfs een beetje als een last. Ik heb wat teveel spullen, ben snel uitgeput. Dan loop ik weer tot m'n enkels het water in en kan ik amper terug. Heb ik 2KM gelopen naar een trader, is het gebouw dicht.
Daarnaast word ik misselijk van het spelen, lijkt wel motion sickness door de head bob. Voor zover ik (niet) gezien heb is er nog geen oplossing voor.
Alles voelt heel langzaam en quests zelfs een beetje als een last. Ik heb wat teveel spullen, ben snel uitgeput. Dan loop ik weer tot m'n enkels het water in en kan ik amper terug. Heb ik 2KM gelopen naar een trader, is het gebouw dicht.
Daarnaast word ik misselijk van het spelen, lijkt wel motion sickness door de head bob. Voor zover ik (niet) gezien heb is er nog geen oplossing voor.
Die Controllers probeer ik zo snel mogelijk dichtbij te komen en hem dan met de shotgun in zijn kop te knallen, is het snel afgelopen.
Uurtje of wat verder gespeeld.... wat is het eigenlijk, in de basis, een matige game zeg. Lang geleden dat ik zulke domme NPC's heb gezien. Gisteren wilde ik een basis binnenvallen en verstopte me hiervoor naast de poort. Komt er een eenzame Stalker voorbij lopen, fluitend. Stom toevallig loopt hij langs die poort en wat ik verwachtte deed hij ook.... gung ho in z'n uppie valt 'ie opeens die basis aan (man of tien). Snel dood natuurlijk.
Hoe kan het toch dat het Half-Life 1 wél lukte om nadenkende militairen te programmeren? Die game is uit 1998...
De idioot snelle dag/nacht cyclus bevalt me ook niet. Vast wel een MOD voor.
Maar.... tóch vermaak ik me er best mee. Het schiet wel lekker weg, bietje spulletjes verzamelen. Ik game niet meer zoveel. Ik vind het wel gezegend zo en speel voorlopig gewoon verder.
Hoe kan het toch dat het Half-Life 1 wél lukte om nadenkende militairen te programmeren? Die game is uit 1998...
De idioot snelle dag/nacht cyclus bevalt me ook niet. Vast wel een MOD voor.
Maar.... tóch vermaak ik me er best mee. Het schiet wel lekker weg, bietje spulletjes verzamelen. Ik game niet meer zoveel. Ik vind het wel gezegend zo en speel voorlopig gewoon verder.
To be fair, Halflife was vrij zwaar gescript, wat de indruk kan geven van goede AI. En wat je omschrijft had ook in de eerdere Stalker games kunnen gebeuren. Je kan altijd hopen voor verbetering, maar AI is eigenlijk nooit echt beter gewordenEvaluationCopy schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 11:50:
Uurtje of wat verder gespeeld.... wat is het eigenlijk, in de basis, een matige game zeg. Lang geleden dat ik zulke domme NPC's heb gezien. Gisteren wilde ik een basis binnenvallen en verstopte me hiervoor naast de poort. Komt er een eenzame Stalker voorbij lopen, fluitend. Stom toevallig loopt hij langs die poort en wat ik verwachtte deed hij ook.... gung ho in z'n uppie valt 'ie opeens die basis aan (man of tien). Snel dood natuurlijk.
De A.I. blijft vaak een beetje dom, hoe natuurlijk hun gedrag ook is, maar ik weet zeker als ze de A.I. wel tactisch heel slim zouden maken dat er nog meer mensen over gaan klagen omdat ze steeds worden afgemaakt door een groepje NPC's.
Zoals in de originele trilogie dus?WhiteSnake76 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:07:
De A.I. blijft vaak een beetje dom, hoe natuurlijk hun gedrag ook is, maar ik weet zeker als ze de A.I. wel tactisch heel slim zouden maken dat er nog meer mensen over gaan klagen omdat ze steeds worden afgemaakt door een groepje NPC's.
Dat was niet zo zeer vanwege de goede AI, maar vooral omdat een headshot een instakill was voor jou (en ook voor hun).P-Rock schreef op donderdag 10 september 2026 @ 01:49:
Zoals in de originele trilogie dus?
De combat AI in de originele trilogie en total conversion mods zoals Anomaly is toch een stuk beter dan in deze game. Ik vermoed dan ook dat dit vernieuwde GSC geen flauw idee heeft hoe ze de originele A-Life simulatie moeten vertalen vanuit hun eigen X-Ray Engine naar UE5.henkie196 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 08:25:
[...]
Dat was niet zo zeer vanwege de goede AI, maar vooral omdat een headshot een instakill was voor jou (en ook voor hun).
Het gedrag lijkt inderdaad gelijk aan oude trilogie: Vreemde random shootouts, soms wel erg grote groepen mutants (ik kan geen Snork meer zien), en tegenstanders die mij vaak niet opmerken, ook als ik een kamer in loop.
Grootste ergernis blijft echter het feit dat de tegenstanders altijd weten waar je zit als ze je eenmaal zien. Ook al sluip je weg naar de andere kant van een basis. Ze schieten ook altijd raak. Steek je kop om de hoek en bam. Net als met Controllers; Line of sight betekent auw.
Heel soms zie je wel dat je tegenstanders moeite doen om je te flankeren, en ook goed dekking zoeken. Het kán dus wel.
Het is dat de sfeer in de game nog altijd fantastisch is, het verhaal is zeer vermakelijk met leuke karakters.
Ik zou alleen zo graag willen dat ze al die stomme bugs eens gaan verhelpen. We hebben zeker na de uitbreiding genoeg content voor een paar playthroughs.
Dus ga lekker schaven aan de game en maak het beter!
Grootste ergernis blijft echter het feit dat de tegenstanders altijd weten waar je zit als ze je eenmaal zien. Ook al sluip je weg naar de andere kant van een basis. Ze schieten ook altijd raak. Steek je kop om de hoek en bam. Net als met Controllers; Line of sight betekent auw.
Heel soms zie je wel dat je tegenstanders moeite doen om je te flankeren, en ook goed dekking zoeken. Het kán dus wel.
Het is dat de sfeer in de game nog altijd fantastisch is, het verhaal is zeer vermakelijk met leuke karakters.
Ik zou alleen zo graag willen dat ze al die stomme bugs eens gaan verhelpen. We hebben zeker na de uitbreiding genoeg content voor een paar playthroughs.
Dus ga lekker schaven aan de game en maak het beter!
De AI laat inderdaad wel wat te wensen over. Gisteren wilde ik even vanuit de Chemical Plant op excursie naar Duga, om daar nog wat stashes en unieke gear op te halen, die ik tijdens de main quests heb gemist. Ik kom aan bij het checkpoint en ik word (ondanks dat ik aan kwam sluipen en nog geen schot gelost heb) belaagd door een enorm bataljon militairen. Ik had geen zin in een langdurend tactisch gevecht, dus ik ben er guns blazing in gegaan. Uiteraard overleefde ik dat niet, ook niet na 2x opnieuw laden van de savegame. Dus ik heb het anders aangepakt, en ik heb ze via de zuid oost hoek van de regio geflankeerd. Ineens was het nog maar een klein groepje, die duidelijk 'geprogrammeerd' waren om 1 richting op te verdedigen, namelijk de richting waar ik eerst vandaan kwam. Want vanaf de andere kant leken ze allemaal bugged, alsof ze geen idee hadden dat ik er was.
Gelukkig komen deze momenten niet zo vaak voor, zeker niet als je een beetje de logische route volgt.
Gelukkig komen deze momenten niet zo vaak voor, zeker niet als je een beetje de logische route volgt.
Maar in een game met een open wereld is het eerste wat ik doe de achteringang opzoekenFanta schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:12:
In de orginele games gedroegen ze zich natuurlijker, zowel NPC als Mutants, maar ze waren nog steeds best wel dom tactisch gezien, maar vond bvb weer wel dat ze beter dekking zochten, gelukkig is er sinds het uitkomen van deze game een hoop verbetert.
Iemand nog tips voor PS5 controller settings?
Die Amok mutant is gewoon niet te doen omdat de reactietijd veel te laag is, en tijdig richten zowat onmogelijk. Ook na maxen sensitivity. Het heeft voor mij voor nu alle lol wel uit het spel gehaald...
Die Amok mutant is gewoon niet te doen omdat de reactietijd veel te laag is, en tijdig richten zowat onmogelijk. Ook na maxen sensitivity. Het heeft voor mij voor nu alle lol wel uit het spel gehaald...
Ook na de 2.05 update? want die Update bevat een controller fix... zo niet zou ik een Muis er bij pakken.Nyarlathotep schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 18:32:
Iemand nog tips voor PS5 controller settings?
Leuke lijst met fixes maar ik zie niks over de schaduw en detail popin op ps5 pro, 10cm voor je neus ..
PS5 Pro + AOC U32G4U
Ik heb geen Consoles, dus daar kan ik niks over zeggen, maar hier ziet het er allemaal top uit, geen problemen, vandaag de DLC uit gespeeld, volgende keer laad ik weer de safe die ik heb net voor de Down Under misie, en ga ik andere keuzes maken in de DLC, maar ik heb het idee dat ik nu het goede einde voor de DLC had, en dat de andere route je een slechter einde geeft.
Inmiddels 10 uur verder en ik zit er nu toch wel lekker in. Het ziet er allemaal prachtig uit, schiet lekker weg (headshots gaan steeds beter) en dom NPC gedrag tijdens verhaalmissies lijkt mee te vallen (het zijn vooral de random encounters die soms wat vreemd verlopen). Nog geen crashes of gamebreaking bugs gezien.
Het mooiste vind ik snipen van af een flinke afstand op een groepje met de achterste steeds een headshot scoren, de rest loopt gewoon door als of er niks aan de hand is tot je een keertje mist, als je dan niet ergens achter weg duikt dan weten ze gelijk waar je zit. als je wel wegduikt lopen ze eventjes in de rondte te zoeken voordat ze hun weg weer vervolgen en je weer rustig ze 1 voor 1 af kunt schieten met headshots.EvaluationCopy schreef op maandag 14 september 2026 @ 08:32:
Inmiddels 10 uur verder en ik zit er nu toch wel lekker in. Het ziet er allemaal prachtig uit, schiet lekker weg (headshots gaan steeds beter) en dom NPC gedrag tijdens verhaalmissies lijkt mee te vallen (het zijn vooral de random encounters die soms wat vreemd verlopen). Nog geen crashes of gamebreaking bugs gezien.
Clusterf#<K is nog steeds met favoriete wapen, icm met drum mag en grenade launcher.
Schiet enkelshots snel genoeg voor long en medium range gevechten, en dichter bij switch ik naar een Saiga met drum mag, wat ook veeel effectiever is tegen Mutants, helaas zijn dit wel waens die je pas later in de game tegen komt.
Tip, save de game voordat je de missie "Down Below" (point of no return) begint, dan kun je als je de game uit hebt die save laden en weer terug gaan de zone in om verder te ontdekken en zij missies te doen, die dan vaak een stuk makelijker zijn door je geupgrade exo skeleton en geupgrade wapens.
Nieuwe Update 2.0.6.
Patch 2.0.6 is ready. This one is a minor crash fix patch that will help stalkers that experience annoying crashing anomalies too often, especially in the AMD region.
Also, discounts on upgrades for S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl began today on Steam — until September 30, you can purchase the Deluxe or Ultimate editions at a 30% discount.
Lijkt er op dat het niet veel helpt tegen de AMD RX 7000 en 9000 crashes, ik zelf denk dat het probeem in Windows 11 zit en met beveiligings instructies te maken heeft waardoor de game niet optimaal gebruik kan maken van AMD Smart Access Memory en crashed.
Meerdere systemen met een zelfde setup en Windows 10 hebben geen enkel probleem.
Patch 2.0.6 is ready. This one is a minor crash fix patch that will help stalkers that experience annoying crashing anomalies too often, especially in the AMD region.
- Backported several fixes for AMD GPU-related crashes.
- Fixed several other high-priority crashes.
Also, discounts on upgrades for S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl began today on Steam — until September 30, you can purchase the Deluxe or Ultimate editions at a 30% discount.
Lijkt er op dat het niet veel helpt tegen de AMD RX 7000 en 9000 crashes, ik zelf denk dat het probeem in Windows 11 zit en met beveiligings instructies te maken heeft waardoor de game niet optimaal gebruik kan maken van AMD Smart Access Memory en crashed.
Meerdere systemen met een zelfde setup en Windows 10 hebben geen enkel probleem.
Klopt, ik heb een 9070XT en draai op Windows 11. Net gespeeld, maar het spel crasht toch weer..WhiteSnake76 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 23:45:
Nieuwe Update 2.0.6.
Patch 2.0.6 is ready. This one is a minor crash fix patch that will help stalkers that experience annoying crashing anomalies too often, especially in the AMD region.Stay tuned for more as we will continue to work on improving your experience in future updates.
- Backported several fixes for AMD GPU-related crashes.
- Fixed several other high-priority crashes.
Schakel Re-Bar of Resizable-Bar eens uit in je Bios, dat schakelt ook AMD Smart Access Memory uit, en kijk dan eens of hij nog crashed.StyXL schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 00:18:
[...]
Klopt, ik heb een 9070XT en draai op Windows 11. Net gespeeld, maar het spel crasht toch weer..
Laat ook even weten wat het het doet, lost het de crashes inderdaad op, of maakt het niet veel uit?
Let op:
Discussies over bugs, performance en technische problemen kunnen in het [ZT] Performance (FPS) en Issues in games topic. Dit voorkomt dat dit topic verzandt in herhalende discussies over technische aspecten.
Discussies over bugs, performance en technische problemen kunnen in het [ZT] Performance (FPS) en Issues in games topic. Dit voorkomt dat dit topic verzandt in herhalende discussies over technische aspecten.
:strip_exif()/f/image/xQmmUf5trVPeKpup0fdbnRKC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W9MPpOROKIN5pPBnk2d5OssZ.jpg?f=fotoalbum_large)