Demonslayer schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 16:18:
Na een half jaar of misschien zelfs langer opnieuw begonnen. Het was een beetje flauw vanwege de gamebreaking bugs waardoor je zo 8-12 uur aan gameplay verloor. De game loopt wel beter en wat is de latency nu laag met GF aan, zelfs lager dan wanneer het uitstaat met dezelfde instellingen en DLAA. Nu maar hopen dat ik geen gamebreaking bugs tijdens opdrachten meer tegenkom. Ik ben nu op weg naar Garbage en dan de nieuwe story eens opzoeken. Helaas nog geen NV tegengekomen. Alleen te koop, maar ik vind ze te duur.
Die met Beard en Sultan Sniper missie is bugged, hij triggert niet goed maar de oplossing is simpel:
spoiler:Als je op de kraan klimt, zet je de radio aan, pak je het ClusterFuck geweer, wacht je tot Sonja ongeduldig word, dan ga je de kabine weer uit op de rond loop (niet verder naar beneden, dan gaan Beard en Sultan dood) direct oost is en klein gebouwtje, met rechts daarvan een muurtje, en gooi je een handgranaat een beetje rechts van het huisje net over het muurtje heen en komen de Mercs wel te voorschijn.
En als je deze missie snel wil krijgen, doe je 1 missie voor Sultan, 1 Missie voor Beard, en dan krijg je deze van Sonja, en heb krijg je de ClusterFuck rifle, daar kun je een Genade Launcher op zetten en een Extended mag (ik had zelfs de Drum mag er op) en gebruikte hem eigenlijk van af het moment dat ik hem kreeg tot aan Pripyat omdat hij lekker snel schiet ook al is het enkel schots, zeer nauwkeurig is, en je ook nog een granaat werper er op kan zetten.
Zeker met Armor Piercing ammo is hij zeer effectief, helemaal nu vijanden veel verder weg al zichtbaar zijn.
En de grote hoevelheid Bloodsuckers is ook een Bug, maar een Shotgun met een magazijn, als de M860 Cracker en vooral de Saiga D12 is zeer effiecient daar tegen.
Binnen kort zullen ze dat wel fixen.
A-Life 2.0 werkt nu ook, maar geeft soms onverwachte resultaten zo als dode Zombies, Fleshes, Controlers, Burers, en Pseudogiants, vooral later in de game met beter uitgeruste NPC's, maar met de andere mutanten die sneller zijn hebben de NPC's veel meer moeite en vind je juist weer dode NPC's... dan is het altijd oppassen omdat vaak de veroorzaker nog in de buurt is.