Toon posts:

[Multi] S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Pagina: 1
Acties:

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:28

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[Multi] S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl Topic
Ontwikkelaar: GSC Game World
Uitgever: GSC Game World
Platforms: Xbox Series X|S (Gamepass), Windows
Release-datum: 2023

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl is een next-gen vervolg op de bekroonde PC-game franchise, ontwikkeld door GSC Game World, en biedt een unieke actie-ervaring van overleven in de post-apocalyptische Chornobyl Exclusion Zone.

Ontdek de uitgestrekte uitsluitingszone van Tsjernobyl vol gevaarlijke vijanden, dodelijke anomalieën en krachtige artefacten. Schrijf jouw eigen epische verhaal terwijl je je een weg baant naar het hart van Tsjernobyl. Kies je paden verstandig, want ze zullen uiteindelijk je lot bepalen.

De beloning is extreem hoog, maar de prijs die je uiteindelijk betaalt, kan groter zijn dan het leven. Maak verstandige keuzes, want ze bepalen niet alleen jouw verhaal, maar ook de toekomst van de mensheid.

Ontdek de steeds veranderende uitsluitingszone van Tsjernobyl vol gevaarlijke mutanten, strijdende facties, dodelijke anomalieën en artefacten van ongelooflijke waarde. Dit gebied is drastisch veranderd nadat de tweede explosie in 2006 de reactor trof en er een zeer moeilijke plek om te overleven van heeft gemaakt.

Het bleek dat het centrum van de Zone de bron van ongelooflijke kracht verbergt die een ernstige bedreiging vormt voor de hele mensheid. Niettemin trokken artefacten van ongelooflijke waarde veel mensen aan die ‘Stalkers’ worden genoemd en die op eigen risico de Zone binnenkwamen, om er een fortuin mee te verdienen of zelfs om de waarheid te vinden die verborgen was in het hart van Tsjernobyl.

Het Verhaal

De Zone bewaart honderden geheimen en duizenden verhalen en onthult ze alleen aan de dapperste en handigste. Begin als eenzame stalker, verken een unieke post-apocalyptische wereld en beslis wie een kogel krijgt en wie jouw helpende hand waard is. En terwijl je beslissingen neemt, wees er zeker van: veel keuzes en acties zullen hun eigen, soms verre van voor de hand liggende, gevolgen hebben.

Om een redder en een trouwe vriend te zijn, de figuur voor de kampvuurlegendes van stalkers. Of om harde, maar winstgevende missies uit te voeren voor degenen die de Zone beheersen - je bent vrij om hier iedereen te zijn, zelfs jezelf.

Edities

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl - Standaard Edition
  • Preorder Bonus:
  • Extended campfire content
  • Exclusive weapon skin
  • Exclusive armor skin
  • 'Early bird' multiplayer badge
  • Steam Exclusive Content
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl - Deluxe Edition
  • Preorder Bonus
  • Special Extra Quest
  • Digital Artbook
  • Official Soundtrack
  • 1 Costume, 3 Weapon skins
  • 2 Costumes, 3 Weapon skins
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl - Ultimate Edition
  • Preorder Bonus
  • Special Extra Quest
  • Digital Artbook
  • Official Soundtrack
  • 1 Costume, 3 Weapon skins
  • 3 Costumes, 7 Weapon skins
  • 2 Story Expansions
  • SEASON PASS
Systeemeisen:
  • Minimum:
  • Processor: AMD Ryzen 5 1600X / Intel Core i5-7600K
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: AMD Radeon RX 580 8GB / NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
  • Storage: 150 GB available space
  • Additional Notes: SSD
Recommended:
  • Processor: AMD Ryzen 7 3700X / Intel Core i7-9700K
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: AMD Radeon RX 5700 XT 8GB / NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER 8GB / NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti 11GB
  • Storage: 150 GB available space
Trailers

Screenshots

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een berichtje..
^ Naar boven ^

[Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 03-01-2023 09:03]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Prachtig topic :)

Hierbij nog de nieuwste trailer van enkele dagen geleden:

La Batterie des Hommes sans Peur

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-01 14:49
Weten we zeker dat dit spel naar de Playstation 5 komt ?

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
PlayStation 5 release is inderdaad niet zo zeker momenteel:
Stalker 2: Heart of Chornobyl is only confirmed for release on PC and Xbox Series X, but that doesn't mean that it won't launch on PS5 in the future. In fact, confidential Microsoft documents were released (opens in new tab) as part of the Apple vs. Epic court battle which suggest that the Xbox Game Studios window of exclusivity is just three months long. So you never know, a Stalker 2 PS5 release could be in sight, but you'll need to watch this space.

La Batterie des Hommes sans Peur

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-01 08:50
Ik kan niet wachten totdat deze eindelijk uit komt. :)

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
wlchris schreef op maandag 2 januari 2023 @ 10:35:
Weten we zeker dat dit spel naar de Playstation 5 komt ?
XWB schreef op maandag 2 januari 2023 @ 10:40:
PlayStation 5 release is inderdaad niet zo zeker momenteel:

[...]
Oh dan haal ik dat eerst even uit het topic! Bedankt voor de feedback d:)b

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-01 20:30
Nieuwe trailer oogt wel gelukkig wel beter dan de eerste. Die kwam erg arcade over. Hopelijk hebben ze de juiste richting te pakken. Erg benieuwd naar deze game.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
MrFl0ppY schreef op maandag 2 januari 2023 @ 11:09:
Nieuwe trailer oogt wel gelukkig wel beter dan de eerste. Die kwam erg arcade over. Hopelijk hebben ze de juiste richting te pakken. Erg benieuwd naar deze game.
Interessante trailer, vraag me af of we qua voice acting ook zoveel variatie mogen verwachten, de britse accenten passen naar mijn idee niet helemaal in de setting, zeg maar. Maar verder wel aardig qua sfeer indruk, in ieder geval.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-01 15:28
henkie196 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 11:37:
[...]

Interessante trailer, vraag me af of we qua voice acting ook zoveel variatie mogen verwachten, de britse accenten passen naar mijn idee niet helemaal in de setting, zeg maar. Maar verder wel aardig qua sfeer indruk, in ieder geval.
Ik denk dat ze bewust voor Engels gekozen hebben om een groot publiek aan te spreken. Voor ons is er waarschijnlijk de optie om de taal te veranderen.
Voice acting leek goed te zijn in die laatste trailer.

Het ziet er allemaal fantastisch uit. Dit kan nog wel eens een bijzonder succes gaan worden en dat gun ik ze ook enorm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-01 11:27
Nog geen datum?

• Mosin
Nope en dat is naar de huidige omstandigheden ook niet heel raar.

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:55
henkie196 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 11:37:
[...]

Ik denk dat je de spraak gewoon op Oekraiëns kunt zetten met Engelse ondertiteling. Althans, beide talen worden ondersteund volgens de website.

Specs

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03:15
December 2023.
Mosin schreef op maandag 2 januari 2023 @ 18:46:
[...]

Nope en dat is naar de huidige omstandigheden ook niet heel raar.
De ontwikkelaars (en familie) zitten ondertussen allemaal in Tsjechië.

• Mosin
P-Rock schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:21:
[...]

December 2023.

[...]

De ontwikkelaars (en familie) zitten ondertussen allemaal in Tsjechië.
Ze hebben die datum gewoon 1 jaar door geschoven, dus misschien komt ‘ie nog wel eerder of later.

En dat is bevestigd door een officiële bron? begrijp me niet verkeerd, ik hoop natuurlijk dat ze in veiligheid zijn.

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Freaky Maus schreef op maandag 2 januari 2023 @ 22:27:
Ik denk dat je de spraak gewoon op Oekraiëns kunt zetten met Engelse ondertiteling. Althans, beide talen worden ondersteund volgens de website.
Ik zou op z'n minst die opties wel verwachten, ja. Maar we wachten wel af hoe het gaat lopen. Het was vooral in Call of Pripyat erg opvallend dat de helft van de stalkers dezelfde stem hadden, hoop vooral daarom op wat meer variatie :) En als de engelse stemmen niet bevallen zal ik ook voor de oekrainse optie kiezen, waarschijnlijk. Heb bv. Metro 2033 ook in het russisch gespeeld, dat iedereen engels praat in de moskouse metro is ook zo vreemd voor mij :)

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

[Voor 60% gewijzigd door G_Dragon op 19-01-2023 18:40]

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:07

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Chernobylite in het Russisch gespeeld met Engelse subs, geeft echt wel een heel uniek/bijzonder tintje aan zo'n game. En je leert nog eens wat :).

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-01 14:49
Hier is nog wat gameplay te zien, erg vet.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee