Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
mike0001 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 12:55:
[...]

Ah dat zal ik eens checken. Geldt dat dan ook voor je inventory of alleen als je die plaatst in je uitrusting?
Dit geld alleen voor de Artifact die op je uitrusting zijn geplaatst.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:31
ik heb twee artifacts. ik denk dat het dat wel moet zijn. Zal straks eens testen want het is een beetje frustrerend dat ik de hele tijd door een roze bril moet kijken en dronken rond loop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

HugoBoss1985 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 10:32:
[...knip...]

@Patriot

Er zit dus wél duidelijk een relatie/progressie systeem met facties in Stalker 2?
Kun jij iets meer vertellen daarover (jouw ervaring)?
Wat merk je voor invloed op de game en de relaties, bijvoorbeeld?
Nou je kunt in ieder geval compleet andere kanten op. In deze playthrough ben ik naar gebieden en personen gestuurd die ik in de eerste niet had gezien. In dit geval lag de keuze in wie ik benaderde in het begin, maar sosm zijn er ook in dialogen keuzes te maken. Zo waren er in mijn eerste playthrough meerdere momenten waarop ik moest kiezen om wel/niet met iemand samen te werken, koos ik voor niet dan werd de deur open gezet om naar een andere factie te gaan.

Er zit ook wel een soort van reputation-systeem in, de facties hebben allemaal hun bases en op een gegeven moment kun je friendly worden met een factie en dan kleuren die bases op de map groen. Dat is verder niet zoveel meer dan dat, ik weet niet precies wat voor uitwerking (if any) dat heeft op het verhaal.

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:38
Ik had net wel een momentje van… what…
Loop ik een basis (Ward) op, langs de bewaking, niets aan de hand. Daarna door de speakers, dat ik op moest passen, beginnen ze op mij te schieten, bewaker doet niet mee, maar de rest van de Wards wel… knor…

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
mike0001 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 15:43:
ik heb twee artifacts. ik denk dat het dat wel moet zijn. Zal straks eens testen want het is een beetje frustrerend dat ik de hele tijd door een roze bril moet kijken en dronken rond loop.
Wat het uiteindelijk een van die artifacts? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
Wanneer staat de eerstvolgende update op de roadmap? Want er zit nog aardig wat werk aan het spel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:30

A13X

Dude

PdeBie schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:37:
Wanneer staat de eerstvolgende update op de roadmap? Want er zit nog aardig wat werk aan het spel volgens mij.
Deze week zou de eerste uitkomen.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:28

Dhrax

Prog Lord

A13X schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:48:
[...]

Deze week zou de eerste uitkomen.
Wellicht toch eind van de dag nog voor het weekend? Ik kan er weinig info over vinden verder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
Steam downloade net een update voor stalker 16gb zoiets mooi, straks eens kijken wat er allemaal verbetert is. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Goofy1978 op 29-11-2024 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
Goofy1978 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:17:
Steam downloade net een update voor stalker 16gb zoiets mooi, straks eens kijken wat er allemaal verbetert is. :)
Welke versie zit je nu? 1.6.524 via de Epic launcher.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
Een joekel van een update
https://store.steampowere.../view/4455844537830474602

Gelukkig ben ik een langzame speler. Ben na een uur of 10 net in de garbage. Kan ik hopelijk voor wat betere prijzen mn artifacts verkopen.

Nu snel de download aanzetten, eten en terug de zone in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Goofy1978 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:17:
10,38GB op gog.

Dan is glasvezel toch wel weer fijn, in een minuut of wat binnen.

Awesome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
pimskie schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:04:
Een joekel van een update
https://store.steampowere.../view/4455844537830474602

Gelukkig ben ik een langzame speler. Ben na een uur of 10 net in de garbage. Kan ik hopelijk voor wat betere prijzen mn artifacts verkopen.

Nu snel de download aanzetten, eten en terug de zone in!
Da's nog snel. Ik zit op 30 in Garbage :) . Ik vind trouwens bijzonder weinig artifacts. Klopt het ook dat het eerste inventory vakje voor artifacts de straling tegenhoud en je deze dus gewoon zonder bij-effecten kunt gebruiken? Dacht het in een Youtube filmpje gehoord te hebben.

Je kunt nooit genoeg broodjes hebben :) :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CdmnHdba_Zl0YTJlTiLO7YeRvH4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/x2CGOcJge9ujEneomBwvMw5E.png?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door bojaaper op 29-11-2024 19:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16:29
bojaaper schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:04:
[...]

Da's nog snel. Ik zit op 30 in Garbage :) . Ik vind trouwens bijzonder weinig artifacts. Klopt het ook dat het eerste inventory vakje voor artifacts de straling tegenhoud en je deze dus gewoon zonder bij-effecten kunt gebruiken? Dacht het in een Youtube filmpje gehoord te hebben.
bij sommige gear kun je een of twee artifact containers upgraden naar lead containers. (te herkennen aan de groene kleur aan de onderkant van de container).
Daar kun je letterlijk alle artifacts in duwen zonder dat je radiation ontvangt.
Ik heb zelf in eentje de Hypercube (max radiation).

[ Voor 0% gewijzigd door Jbk23 op 29-11-2024 19:15 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

utbone schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:24:
[...]

Welke versie zit je nu? 1.6.524 via de Epic launcher.
VIa de Xbox app nog geen update te bekennen, zit op de 20-11 build 1.6.420 ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Update geïnstalleerd, start het spel, loop langs een npc......en die word onzichtbaar _O-

Ondertussen 2 oude locaties gevonden van de oude games, dat is toch wel erg leuk. Wist ook nog enigzins wat ik daar deed en moest doen.

Melee range update is wel fijn, is niet zo idioot dichtbij meer. Van de rest in dat half uurtje niet zoveel gemerkt.

Blijft wel een emissie quest open staan, ook niet de bedoeling lijkt mij.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dhrax schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:24:
[...]

VIa de Xbox app nog geen update te bekennen, zit op de 20-11 build 1.6.420 ... :/
Zit volgens mij op dezelfde build. Nog even wachten dan maar :)

Ah nee, bij mij is de versie 1.6.421.0

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-11-2024 22:45 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:22

Goner

What can I do you for ?

Poeh ...
The Patch 1.0.1 is live both on PC and Xbox. This is our first fix patch that addressed over 650 different bugs and issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Controller drift is verdwenen na deze Patch, speelt 10x beter nu (y)

Werkt sneaken eigenlijk wel? Ik hoor schieten in de verte, ik sneak erheen en wordt vervolgens gelijk geraakt terwijl ik amper een vijand zie?

Goede schutters.. :P

[ Voor 57% gewijzigd door Sipio op 30-11-2024 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Nu A-life, nachtvisie en de verrekijker nog terug (al ben ik bang dat de eerste nog wel even gaat duren).

[ Voor 78% gewijzigd door P-Rock op 30-11-2024 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• utbone
Sipio schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:24:
Controller drift is verdwenen na deze Patch, speelt 10x beter nu (y)

Werkt sneaken eigenlijk wel? Ik hoor schieten in de verte, ik sneak erheen en wordt vervolgens gelijk geraakt terwijl ik amper een vijand zie?

Goede schutters.. :P
Auto aim moet je echt via een mod aanpassen. Anders krijg je sniper werk van NPC's. (met een uzi)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike0001
G_Dragon schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:22:
[...]

Wat het uiteindelijk een van die artifacts? :)
Yes ik had hem vervangen en probleem was weg. Ik had niet door dat weak in het rood betekent dat het dan oploopt. Weer wat geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
utbone schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:51:
[...]

Auto aim moet je echt via een mod aanpassen. Anders krijg je sniper werk van NPC's. (met een uzi)
Dat was zeker sniper werk van de NPC's, ook geprobeerd ff weg te rennen/verstoppen maar zonder succes, blijf gewoon van een afstand geraakt worden en ik zie amper een vijand.

Geen mods op de XSX dus we moeten het er maar mee doen denk ik.

* Ik dacht nog eens proberen, niks te zien in de omgeving en wordt vervolgens vanuit het niks in de rug aangevallen door een stuk of 6 wilde zwijnen _O- kwamen letterlijk uit het niks.

Voelt voor mij absoluut oneerlijk aan op deze manier, als de game op deze manier werkt dan ben ik er wel klaar mee.

[ Voor 24% gewijzigd door Sipio op 30-11-2024 13:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:43
@XWB Dat is een hele waslijst.

1.0.2 is ook online.

https://store.steampowere.../view/4455844537830474746

[ Voor 28% gewijzigd door HugoBoss1985 op 30-11-2024 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
Mooi laat maar komen die updates, als ze A-life 2 ook nog goed werkend kunnen krijgen word dit een van de beste games ooit gemaakt wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
  • Nu online
Jbk23 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:15:
[...]

bij sommige gear kun je een of twee artifact containers upgraden naar lead containers. (te herkennen aan de groene kleur aan de onderkant van de container).
Daar kun je letterlijk alle artifacts in duwen zonder dat je radiation ontvangt.
Ik heb zelf in eentje de Hypercube (max radiation).
Je bedoelt de onderkant van de container terwijl je aan het upgraden bent neem ik aan? In de inventory zijn allebei de eerste vakjes groen(ig).

Ik weet nu trouwens ook waarom ik geen artifacts vond trouwens. Blijkbaar gaat je pieper alleen af als je hem ook daadwerkelijk tevoorschijn haalt. Dacht dat ie ook wel begon te piepen als je hem niet in je handen had,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fvC8o9fkFh3ePpm27aJ3YdYokhE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GPnZcaY8i5gvqT5EX5KmYZUF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door bojaaper op 30-11-2024 16:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jbk23
bojaaper schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:32:
[...]

Je bedoelt de onderkant van de container terwijl je aan het upgraden bent neem ik aan? In de inventory zijn allebei de eerste vakjes groen(ig).

Ik weet nu trouwens ook waarom ik geen artifacts vond trouwens. Blijkbaar gaat je pieper alleen af als je hem ook daadwerkelijk tevoorschijn haalt. Dacht dat ie ook wel begon te piepen als je hem niet in je handen had,
...
nee, niet bij het upgraden, gewoon in je inventory aan de onderkant van de container.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GURFfXFDk6kGzMHd6lnjjJ5mDis=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ww2j58kNWIs88Qv00iVD3EDs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bojaaper
  • Nu online
Dit is toch wel een serieuze die-hard rookverslaafde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gMaM8YHR-b7HrNAKMz3jGAy-cP0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gvIkbA1Bq4QPZc15ZCOVrfto.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/te-fx9vDEewuYOjfArQQL0nOZnQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9MF97C663Om1RdIpM9DVPeDX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Vandaag weer even verder gespeeld. Het is een game die als ik het speel me wel echt kan boeien. Maar ik merk dat ik niet het gevoel heb dat ik de game perse elke dag wil gaan spelen. Ik denk dat ik me nu vooral ga focussen op de main story line (en wat side quests die benodigd zijn voor wat achievements). Het is niet zo dat de game veel moeilijker wordt naarmate je vordert in het verhaal heb ik het idee. Juist doordat er eigenlijk ook geen upgrade systeem in zit voor je karakter. Op zich wel verfrissend :). Begreep wel dat er geen post game is na het uitspelen van de main story, dus wel handig om een paar goede saves te hebben om dat nog terug te keren om zaken te doen die je nog niet hebt afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
uchiha tijntje schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 18:53:
Vandaag weer even verder gespeeld. Het is een game die als ik het speel me wel echt kan boeien. Maar ik merk dat ik niet het gevoel heb dat ik de game perse elke dag wil gaan spelen. Ik denk dat ik me nu vooral ga focussen op de main story line (en wat side quests die benodigd zijn voor wat achievements). Het is niet zo dat de game veel moeilijker wordt naarmate je vordert in het verhaal heb ik het idee. Juist doordat er eigenlijk ook geen upgrade systeem in zit voor je karakter. Op zich wel verfrissend :). Begreep wel dat er geen post game is na het uitspelen van de main story, dus wel handig om een paar goede saves te hebben om dat nog terug te keren om zaken te doen die je nog niet hebt afgerond.
Soms is dat ook de beste manier van een game spelen als je het leuk wilt houden/leuk wilt blijven vinden.
Tussendoor wat (een andere game) anders doen.
Ik had dat ook gelezen, er staat ergens online wat het point of no return is.

@XWB Onderstaande vind jij vast wel interessant.

Ik heb vandaag gelezen en gezien dat je met de shotguns een soort Swastika vorm kunt maken met de hagel (decals) daarvan.
Maar velen zeggen ook dat dit Russische propaganda is wat enkele door Russen gepost wordt.
Heeft GSC een Azov lid in dienst of is dit typische Russische onzin?
Ik vond het hoe-dan-ook zeer vermakelijk.

https://www.reddit.com/r/..._in_stalker_2_is_strange/

[ Voor 4% gewijzigd door HugoBoss1985 op 30-11-2024 20:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jbk23
HugoBoss1985 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 20:10:
[...]

.....
Ik heb vandaag gelezen en gezien dat je met de shotguns een soort Swastika vorm kunt maken met de hagel (decals) daarvan.
Maar velen zeggen ook dat dit Russische propaganda is wat enkele door Russen gepost wordt.
Heeft GSC een Azov lid in dienst of is dit typische Russische onzin?
Ik vond het hoe-dan-ook zeer vermakelijk.

https://www.reddit.com/r/..._in_stalker_2_is_strange/
puur toeval vermoed ik.
Heb het ff geprobeerd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bY1mvKdmbK_q3t1xx3wgqDTsIm0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IbeTISAu80k527zSxBZ6fm1A.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
Jbk23 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 20:56:
[...]

puur toeval vermoed ik.
Heb het ff geprobeerd:

[Afbeelding]
Tja wellicht lijken die patronen op een Swastika als je genoeg Vodka/Ethanol op hebt? :+
Het zullen wel Russische trolls zijn.
Er zijn nog meer bronnen van, nog meer dan onderstaande video die ook in dezelfde Reddit link staat.

YouTube: Свастика в игре сталкер 2 ( паттерн разброса дробовика)

Of zou het verwijderd/gepatched zijn?

[ Voor 19% gewijzigd door HugoBoss1985 op 30-11-2024 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-08 07:50
bojaaper schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:04:
[...]

Je kunt nooit genoeg broodjes hebben :) :

[Afbeelding]
Hoe voorkom je met zoveel broodjes en andere supplementen dat je niet de hele tijd tegen je max weight aanzit (80)? Ik loop daar namelijk steeds tegenaan, ik ga licht van gewicht op missie en ik kom overvol terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

ShDT schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:08:
[...]

Hoe voorkom je met zoveel broodjes en andere supplementen dat je niet de hele tijd tegen je max weight aanzit (80)? Ik loop daar namelijk steeds tegenaan, ik ga licht van gewicht op missie en ik kom overvol terug.
Niet. :) Ik heb zelf gisteren opruiming gehouden. De invloed van gewicht onder de 50 en boven de 50 op je stamina is echt behoorlijk. Ik loot nu echt alleen maar de ammo voor mijn wapens die ik gebruik, health items en bijzondere wapens als ik ze toevallig tegen kom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
HugoBoss1985 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 21:00:
[...]

Tja wellicht lijken die patronen op een Swastika als je genoeg Vodka/Ethanol op hebt? :+
Het zullen wel Russische trolls zijn.
Er zijn nog meer bronnen van, nog meer dan onderstaande video die ook in dezelfde Reddit link staat.

YouTube: Свастика в игре сталкер 2 ( паттерн разброса дробовика)

Of zou het verwijderd/gepatched zijn?
Dit kan ook door een Russische modder zijn gemaakt. Die reacties onder die video wat je hebt gepost, zijn geweldig om te lezen.

De een zegt dat de ontwikkelaar lid is van Azov en de ander vraagt of de ontwikkelaars boedhisten zijn.

En een ander begint Wolfenstein erbij te betrekken. Want die zou nog erger zijn. Uhh, hoebedoel je? In Wolfenstein schiet je juist Nazi's neer.

Deze reacties laten precies zien dat ze de ballen verstand hebben. Behalve die persoon vraagt of het Boedhisten zijn, is dan wel weer een goede reactie.

Die Russen proberen er maar alles aan te doen om dit spel van de markt te krijgen. Laat de propaganda molen maar draaien, ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 1 december 2024 @ 12:31:
[...]

Niet. :) Ik heb zelf gisteren opruiming gehouden. De invloed van gewicht onder de 50 en boven de 50 op je stamina is echt behoorlijk. Ik loot nu echt alleen maar de ammo voor mijn wapens die ik gebruik, health items en bijzondere wapens als ik ze toevallig tegen kom.
Daar moet ik ook nog een systeem in zien te krijgen, want je zit zo ongelofelijk snel vol :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

G_Dragon schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:04:
[...]

Daar moet ik ook nog een systeem in zien te krijgen, want je zit zo ongelofelijk snel vol :p
Vooral ammo, eten en drinken hebben behoorlijk gewicht als je er veel van hebt. En het is er in overvloed dus je pakt snel dit soort zaken op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:10:
[...]

Vooral ammo, eten en drinken hebben behoorlijk gewicht als je er veel van hebt. En het is er in overvloed dus je pakt snel dit soort zaken op.
Ah! Dan zal ik daar maar op gaan besparen :p
Hoeveel wapens draag je nu?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

G_Dragon schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:14:
[...]

Ah! Dan zal ik daar maar op gaan besparen :p
Hoeveel wapens draag je nu?
3. Een sniper, shotgun en silenced pistol. En iedere kans om ze te repareren grijp ik aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bojaaper
  • Nu online
ShDT schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:08:
[...]

Niet. Dit is van 30 uur looten ongeveer :) . Veel energy drinken en terug rennen, spullen lossen en weer verder.

Met welke wapens spelen jullie? Ik heb de Valik Lummox's AKM-74S en de M860 Cracker. Vind het wel jammer dat ik (tot nu toe) veel dezelfde wapens vind en nog niks te upgraden heb. Zit bij missie Hot on the trail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:22:
[...]

3. Een sniper, shotgun en silenced pistol. En iedere kans om ze te repareren grijp ik aan.
Ik zie mijn probleem al, ik heb heel veel medkits bij me :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:58

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik vind wel dat supplies wat in overvloed zijn. Ik heb in m'n personal stash inmiddels al honderden medkits, bandages, en broodjes verzameld.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:56
Zit nu pas 10 uur in de game en best tevreden tot op heden, grafisch gezien een stuk verfijnder dan de vorige delen. Ik zie een hoop terug uit de oude games, wat voor mij positief is; speelt ook zoals CoP.

Punten die hopelijk nog worden gefixt:
  • Random spawns, ene moment sta ik in een uitkijktoren en in de hele omtrek niets te zien. Klim ik naar beneden staan er opeens 4 man om me heen.
  • De verrekijker mis ik wel, maar dat zal bewust ontbreken nu omdat A-Life er niet (goed) in zit?
  • Het gevoel dat de wereld leeg is behalve als je er langs loopt is wel sterk aanwezig.
Begin m'n character net wat op te warmen wat betreft gear, kan nu enigszins wat neerschieten op een afstandje. Wel nog een goed suit vinden ergens, maar ben net pas gestart en nog altijd in de Lesser Zone dus dat komt nog wel.
spoiler:
Durf die grot nog niet in omdat ik weet dat er 2 bloodsuckers zitten.. :N Die kom je trouwens wel veel tegen al zo vroeg in de game.

Specs

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Vanavond weer 5 hoofd missies gehaald in 4 uurtjes, wat hebben de reviewers het toch ontzettend mis gehad bij dit spel zeg. Je word in de wereld gezogen en vergeet gewoon compleet de tijd, je moet op elk geluidje verdacht zijn wanneer je in het donker met je zaklamp gebouwen en andere gebieden afzoekt. Want laten we eerlijk zijn, je ziet verdomd weinig in dit spel soms :p.

Dit soort intense single player spellen moeten we weer meer hebben!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qOSilQrh8N7X-RQD8QhjKrz8CrU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YiWzaWSrDA2FfkznnUU56toc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/15nDwTqVHm2QSEiJgO1CnM8BDc4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KHd6mntKYk5laMMeiFTzUGyi.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TbZD1rxfBIrcVM4hZU6M7UW4ljs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HyvlPfuoRp27rmfF6vtuLuWC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Net een behoorlijk pittige missie gehad. Had een enorme pack aan PSI dogs achter me aan. Gevolgd door zwijnen en nog een hoop ander grut. Gecombineerd met een emission.

Eerste keer dat ik echt enorm veel ammo heb moeten gebruiken en me oprecht afvroeg of ik het wel kon halen met wat ik in mijn inventory had… maar uiteindelijk het kunnen redden. Op dit soort momenten vind ik de game wel echt tof. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:03

ötzi

eclecticus

Heb de game op Gamepass, in eerste instantie uit frustratie gestopt door het niet willen remappen van controls op mijn muis (G604), maar mede door dit topic nog een poging gewaagd. Controls inmiddels naar wens behalve melee is een dingetje nog maar gezien ik het zelden heb moeten gebruiken tot nu toe mee te leven.

En daar komt ook een minpuntje voor mij naar voren; NPC's zien je wel heel snel, schieten wel heel goed raak op grote afstand met mediocre wapens, stealth lijkt bijna onmogelijk soms...
Maar als je eenmaal door hebt dat even terugtrekken, flanken en rushen de oplossing hiervoor is, staat dit voor mij toch een beetje in contrast met de rest van de game(play).

Vrijdag weer begonnen en zit er inmiddels wel lekker in, al een paar uurtjes in de Garbage zone aan het struinen en heb nu wel een paar leuke wapens en een inventory van rond de 32KG standaard mee, wel eens met de opmerkingen over loot; heel veel medipacks en brood tegen weinig boeiende wapens en ammo.

Moet me nog wel even bezig houden met de artifacts, heb er nog niet bijster veel gevonden, nu een stuk of zeven en merk ook nog niet een groot verschil met overleven in de wereld hiermee, als in; je komt zo veel medipacks etc tegen dat het effect van artifacts er weinig toe doet, maar tips welkom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Ik ben in de missie dat je psi beacons moet kapot maken (in het moeras) iemand een idee hoe je die in de kerk moet kapot maken? Ik loop er al een tijd gefrustreerd rond en zie geen enkele mogelijkheid om die te bereiken. Ik zie iets over het hoofd maar geen idee wat.
En de hele tijd komt er weer een nieuewe golf honden/ratten/zwijnen dus ik kan ook niet echt rustig rond kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Hoe krijg je trouwens een andere scanner? Ik hoorde namelijk dat er verschillende varianten zijn? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravenstein
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:16
mike0001 schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:11:
Ik ben in de missie dat je psi beacons moet kapot maken (in het moeras) iemand een idee hoe je die in de kerk moet kapot maken? Ik loop er al een tijd gefrustreerd rond en zie geen enkele mogelijkheid om die te bereiken. Ik zie iets over het hoofd maar geen idee wat.
En de hele tijd komt er weer een nieuewe golf honden/ratten/zwijnen dus ik kan ook niet echt rustig rond kijken.
via de vloer, je moet planken kapot schieten, vervolgens onder de vloer, kun je je een weg naar boven klimmen dmv springen. ergens op het dak staat die emitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Gisteren via Game pass STALKER 2 gedownload en een klein half uurtje gespeeld. Moet nog even wat verder spelen om te kijken of 't iets is voor me. Ik ben niet écht een groot fan van horror games en ik zat nadat ik de eerste bunker verliet constant para om me heen te kijken en schrok me kapot van die eerste onzichtbare enemy, de bloodsucker.

Morgen nog eens opstarten en een poging wagen.
G_Dragon schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:26:
Hoe krijg je trouwens een andere scanner? Ik hoorde namelijk dat er verschillende varianten zijn? :)
Eerste hit in Google: https://www.thegamer.com/...ifact-scanner-unlock-use/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
bojaaper schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:32:
[...]

[Afbeelding]
Je hebt piepen bij gevaarlijke anomalies.

En je hebt piepen bij een artifact

Altijd ff je detector uit je zak halen als je denkt dat je in de buurt bent van iets
JanW schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:42:
Gisteren via Game pass STALKER 2 gedownload en een klein half uurtje gespeeld. Moet nog even wat verder spelen om te kijken of 't iets is voor me. Ik ben niet écht een groot fan van horror games en ik zat nadat ik de eerste bunker verliet constant para om me heen te kijken en schrok me kapot van die eerste onzichtbare enemy, de bloodsucker.

Morgen nog eens opstarten en een poging wagen.

[...]

Eerste hit in Google: https://www.thegamer.com/...ifact-scanner-unlock-use/
Het is niet echt een horror game, maar er zit zeker een hoop freaky shit in.

Die eerste onzichtbare vijand is irritant, maar je kan hem ook skippen door er gewoon voorbij te rennen :P

[ Voor 37% gewijzigd door James Pond op 02-12-2024 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Dank je, dat Google het antwoord zou hebben wist ik achteraf wel :D.
Hebben mensen hier al een nieuw type van deze scanner weten vrij te spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
G_Dragon schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:01:
[...]

Dank je, dat Google het antwoord zou hebben wist ik achteraf wel :D.
Hebben mensen hier al een nieuw type van deze scanner weten vrij te spelen?
Ik heb de Bear detector, maar hoe ik eraan kom :D Zat ineens in de inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
Ik loop standaard met de hilka in mijn handen rond (vanwege de 100 meter range).
zodra ik tussen de 30 en 40 meter ben pak ik de Veles (en voorheen Bear) voor de exacte locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
Mocht je een controller tegen komen….
spoiler:
Handgranaten en veel 😂

[ Voor 13% gewijzigd door utbone op 02-12-2024 14:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pimskie
Wat vind ik het toch een ontzettend gaaf spel zeg. Ik heb honderden uren in de vorige delen gestoken, avonden lang verdwaald door The Zone geslenterd, en ik krijg bij deze precies weer dezelfde vibes _/-\o_

Er schort een hoop aan, uiteraard. Maar wat een sfeer, wat een immersie. Ik ben slecht in verhalen volgen... maar daarentegen geniet ik zo ontzettend van het verkennen, ronddwalen en de sfeer. Dat ik (in game) 's avonds door een bos loop, het langzaam donkerder wordt en de wind opsteekt. Onweer breekt uit, dat ik me echt oncomfortabel begin te voelen _O- Op dat moment hoor je iemand om hulp roepen vanuit een gebouw en wordt je besprongen door 5 snorks.

Hierbij wat willekeurige foto's (medium settings)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WZHrXHdxly8UuuvZGZSJaX75v6o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/usIcfTqSxQo2VlOnnicMh3JJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xD_TsAGwDRoW1oQwj1w8DO676oY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vzkkzmUrR5f6pcSafGJkQRh2.jpg?f=fotoalbum_large
Ik ben benieuwd wie dit is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QvZ0qU4Mk1R710esX1AVksQaTQg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Isc6NsJnLR6cWsh9R1ufsxyw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2gGNbFMXD5_dLtFV4PveHzKgUf8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EM16g9a8wA9vfFlmVBX3jxrU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-3NlYdOA9iVvzFxfrE97A-BLGsc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ciXaVunvFVZna5jw3Gv3a4bH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1VNYLjSJwT5hxRbm_BteQez9oUw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pYDdN9udtOEFB96gYSPBGCFj.jpg?f=fotoalbum_large
Ik zou zweren dat ik dit bouwsel herken uit een oud deel, maar ik kom er maar niet op! Hier iemand die het weet, of denk ik me gewoon wat in?

[ Voor 0% gewijzigd door pimskie op 02-12-2024 17:11 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
@pimskie Dat bouwwerk stond volgens mij op een boot in Jupiter.

https://stalker.fandom.com/wiki/Old_barge

[ Voor 54% gewijzigd door HugoBoss1985 op 02-12-2024 17:34 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Dit lijkt gewoon bijna echt pff..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UF7mTZDstcMc7Lc1jEpze-x5uxE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OCQmWBWtfnFgk383TO5qeCMn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• utbone
Prachtig gewoon! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bik1PGk26N4NeBEh7C0k-6IMgjE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s1PO5q6ml7L3iTClZOM6jIla.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:35

jgj82

Ja, maar = nee

pimskie schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:09:
.....

Hierbij wat willekeurige foto's

.....

[Afbeelding]
Ik zou zweren dat ik dit bouwsel herken uit een oud deel, maar ik kom er maar niet op! Hier iemand die het weet, of denk ik me gewoon wat in?
Dat zijn toch van die Monolith-bouwsels?

[ Voor 49% gewijzigd door jgj82 op 02-12-2024 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Wow, dat is inderdaad echt fantastisch.
Deze is ook waanzinnig trouwens.

En dat is voor mij een groot gedeelte van STALKER. Het rondlopen en de wereld bewonderen. Laat staan als hij straks (hopelijk) nog meer leeft.
jgj82 schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:34:
[...]

Dat zijn toch van die Monolith-bouwsels?
@HugoBoss1985 scherp gezien, maar ik dacht ook dat het monolith dingen waren. Wat raar is, want die toren staat bovenop een gebouw in de cement factory
spoiler:
met een PDA en suit van Duty

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bojaaper
  • Nu online
Vet he! Ik sta af en toe gewoon even stil om alles eens te bekijken. Zeker de binnen locaties met een bepaald licht is bijna foto-realistisch! Deze is van vanavond :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dp140-99s8UHMan34wbptTM0byg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SxswrNAK5OeLPc7nq836fcn5.jpg?f=fotoalbum_large

Even een vraag : De sleutels die je hier en daar vind, moet je de in je rugtas houden om te gebruiken, of is eens gevonden altijd gevonden? Ik heb een aantal sleutels waarvan ik geen idee heb waar ze van zijn, en ze nemen alleen maar gewicht in als ik ze continu mee loop te slepen.

En die blueprint flash drives, moet je die bewaren om te gebruiken of kun je deze upgrades gewoon gebruiken zodra je ze uberhaupt gevonden hebt? Net als de sleutels bewaar ik steeds van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:03

ötzi

eclecticus

Goeie vraag, ik stop al dat spul nu in de storage die je in de verschillende kampen hebt, mocht je het dan nodig hebben hoef je niet heel ver te wandelen. Iemand al trouwens de 10% weight upgrade voor je inventory al gedaan op een suit? Verlegt dat ook je stamina grens met 10%?

Ik word inmiddels wel een beetje moe van die shaders die iedere keer een kwartier oid moeten laden als je het spel opstart, is hier nog iets aan te doen zonder een mod te hoeven gebruiken?

[ Voor 25% gewijzigd door ötzi op 02-12-2024 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
ötzi schreef op maandag 2 december 2024 @ 23:54:
Goeie vraag, ik stop al dat spul nu in de storage die je in de verschillende kampen hebt, mocht je het dan nodig hebben hoef je niet heel ver te wandelen. Iemand al trouwens de 10% weight upgrade voor je inventory al gedaan op een suit? Verlegt dat ook je stamina grens met 10%?

Ik word inmiddels wel een beetje moe van die shaders die iedere keer een kwartier oid moeten laden als je het spel opstart, is hier nog iets aan te doen zonder een mod te hoeven gebruiken?
15 minuten, bij mij een halve minuut. Eerst keer wel een kwartier oid, maar daarna veel korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:56
Bij mij inderdaad ook zo'n halve minuut, kan me daar niet echt aan storen eigenlijk. Maar speel dan ook niet iedere dag.. als het echt een kwartier duurt zou ik is kijken of er niet wat fout zit.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Hier 1 minuut en 27 sec met een low budget 5600 , rtx 4070 , 32 gb ram. 1440p settings.
Valt dus best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Inmiddels weer een paar hoofdmissies verder, ik dacht inmiddels wel dat ik richting de helft van het verhaal zou gaan. Maar nee hoor.. missie 11 van de 34 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Shaders zijn hier een minuutje ofzo, daarna draait het eigenlijk zo soepel dat ik dat wel prima vind. Had wel weer een typisch "investeer nou niet in een wapen want dan vind je vrij snel een betere" moment. Ik Valik's wapen compleet gemod, toch zat coupons. Vind ik een uur later drowned en riemann, ahhhhhh. Dat is dan weer net te ver om terug te gaan naar die oude save. Naja anders maar wat artifacts hunten, heb net de Hilka gevonden dus dat gaat iets makkelijker nu.

Zone mag wel iets drukker, nu kom ik heel af en toe een groepje stalkers tegen waarbij er tegelijkertijd een ander groepje spawned dat het gevecht met ze aan gaat. En buiten kom ik zelden wat mutants o.i.d. tegen. Best jammer want de sfeer is goed, maar als je zelden wat tegenkomt raak je vanzelf weer wat op je gemak. Ook bij stashes mag er wel eens een vijand op de loer liggen.

Gisteren iets van 2 uur gespeeld maar meer dan 5 ratten en een quest npc heb ik niet neergeschoten.

Kwam er ook achter dat niet bij alle anomalies een alarm klinkt. Bij die glaswolken niet en liep ook zonder melding in een andere. Maar die kan quest afhankelijk zijn geweest.

[ Voor 8% gewijzigd door A13X op 03-12-2024 09:49 ]

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
ravenstein schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:40:
[...]

via de vloer, je moet planken kapot schieten, vervolgens onder de vloer, kun je je een weg naar boven klimmen dmv springen. ergens op het dak staat die emitter.
Thanks dat was het. Ik zit alleen nu een stukje verder compleet vast. Als je alle beacons hebt vernietigd moet je ergens heen maar op het pad daarheen komt er een tweehoofdig beest mijn leven aanzienlijk verkorten. En ik krijg hem niet dood of goed gezien omdat ik daar in het donker aan het rond spoken ben. Oh ja en mijn save is precies op het moment dat hij me aanvalt. Ook onhandig bij elke nieuwe load als ik ben dood gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenstein
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:16
mike0001 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:55:
[...]

Thanks dat was het. Ik zit alleen nu een stukje verder compleet vast. Als je alle beacons hebt vernietigd moet je ergens heen maar op het pad daarheen komt er een tweehoofdig beest mijn leven aanzienlijk verkorten. En ik krijg hem niet dood of goed gezien omdat ik daar in het donker aan het rond spoken ben. Oh ja en mijn save is precies op het moment dat hij me aanvalt. Ook onhandig bij elke nieuwe load als ik ben dood gegaan.
Ja daar zit ik nu ook vast, blijkbaar heeft dat beest 60+ shotgun rounds nodig.
Alternatief schijnt te zijn dat je gewoon door moet lopen en dat beest moet negeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

[...]

Dank voor de spoiler! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:58

Compizfox

Bait for wenchmarks

[...]

spoiler:
Het is inderdaad de bedoeling dat je gewoon doorloopt, want er is op dat moment ook een (scripted) emission waarvoor je moet vluchten naar de bunker in de Clear Sky base. Zelfs al zou je het kunnen winnen van die Chimera, je hebt er gewoon geen tijd voor ;)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HugoBoss1985
https://www.ign.com/artic...ames-description-on-steam

Stalker 2 Dev GSC Game World Explains for the First Time What Went Wrong With A-Life 2.0, and Why It Was Removed From the Game’s Description on Steam

[ Voor 30% gewijzigd door HugoBoss1985 op 03-12-2024 14:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985
https://steamcommunity.co...5844537830474966?snr=2___

Patch 1.0.3

[ Voor 7% gewijzigd door HugoBoss1985 op 03-12-2024 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JC3wfXlwKjd6qqsdszO96IJyNGM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4GnQxzmsyqVP5ilufH9IEBBa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
HugoBoss1985 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 14:25:
https://www.ign.com/artic...ames-description-on-steam

Stalker 2 Dev GSC Game World Explains for the First Time What Went Wrong With A-Life 2.0, and Why It Was Removed From the Game’s Description on Steam
Het glas is dus halfvol. A-Life 2.0 bestaat maar is bugged, en de devvers hebben de intentie om dat te fixen.

Maar op zich was dit geen geheim: zoals het artikel aankaart werden de problemen met A-Life 2.0 al aangekaart tijdens een documentaire in oktober: YouTube: War Game: The Making of S.T.A.L.K.E.R. 2 Documentary

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
  • Nu online
Holy shit. 20 GB voor een paar fixes??

Ik zit vast trouwens. Vanwege een bug.

spoiler:
Bij de zijmissie A Light It The End Of The Tunnel van Quiet. Ik heb de PSI installation opgepakt en ben klaar om naar buiten te gaan. De terugweg is afgesloten (deuren zitten ineens dicht) en de enige uitgang is een trap naar beneden. Zodra ik deze af wil lopen heb ik een freeze, en kan ik niks anders doen dan het spel afsluiten :'( .

[ Voor 84% gewijzigd door bojaaper op 03-12-2024 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
bojaaper schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 20:06:

Ik zit vast trouwens. Vanwege een bug.

spoiler:
Bij de zijmissie A Light It The End Of The Tunnel van Quiet. Ik heb de PSI installation opgepakt en ben klaar om naar buiten te gaan. De terugweg is afgesloten (deuren zitten ineens dicht) en de enige uitgang is een trap naar beneden. Zodra ik deze af wil lopen heb ik een freeze, en kan ik niks anders doen dan het spel afsluiten :'( .
Even een andere save game laden en anders de missie helemaal opnieuw doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

bojaaper schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 20:06:
Staat hier 36,66GB aan update binnen te halen.

[ Voor 34% gewijzigd door A13X op 03-12-2024 21:04 ]

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Hmm nieuwe texture problemen bij gekomen. Bepaalde objecten, bomen, palen, deuren, zijn ineens paarsig tot je dichtbij komt. 1 huisje leek haast wel graffiti.

[ Voor 34% gewijzigd door A13X op 03-12-2024 21:27 ]

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
A13X schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:27:
Hmm nieuwe texture problemen bij gekomen. Bepaalde objecten, bomen, palen, deuren, zijn ineens paarsig tot je dichtbij komt. 1 huisje leek haast wel graffiti.
Dan zou je de shader cache eens kunnen verwijderen/leegmaken en opnieuw laten cachen.
Misschien ook eens proberen de game (video) settings te resetten.

[ Voor 12% gewijzigd door HugoBoss1985 op 03-12-2024 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

HugoBoss1985 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:29:
[...]

Dan zou je de shader cache eens kunnen verwijderen/leegmaken en opnieuw laten cachen.
Misschien ook eens proberen de game (video) settings te resetten.
Kreeg de shaders niet zo snel gevonden, reboot loste het echter al weer op.

De sterkere mutant zijn wel sponsen hoor....had liever gezien dat je er dan nog wel ledematen af zou kunnen schieten ofzo. Nu is het soms gewoon magdumpen.

[ Voor 18% gewijzigd door A13X op 03-12-2024 23:32 ]

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
Compizfox schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:39:
[...]

spoiler:
Het is inderdaad de bedoeling dat je gewoon doorloopt, want er is op dat moment ook een (scripted) emission waarvoor je moet vluchten naar de bunker in de Clear Sky base. Zelfs al zou je het kunnen winnen van die Chimera, je hebt er gewoon geen tijd voor ;)
Daar kwam ik inderdaad ook achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Uuh oke. Geen dank dan maar
Ik kom een moeilijk beest tegen als ik van punt A naar punt B loop.... Als dat al een spoiler is kunnen we beter niks meer inhoudelijks vragen in een topic |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

mike0001 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 09:23:
[...]

Ik kom een moeilijk beest tegen als ik van punt A naar punt B loop.... Als dat al een spoiler is kunnen we beter niks meer inhoudelijks vragen in een topic |:(
Je bent bekend met spoiler tags? Je weet wel, die zorgen voor dat zwarte blok zoals in je eerste quote...

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

mike0001 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 09:23:
[...]

Als je het op die manier had gemeld had ik er eigenlijk al geen probleem meer mee. Je benoemde specifiek een 'tweehoofdig beest', die ben ik zelf tot dus ver niet tegengekomen dus ik weet nu al dat ik iets kan verwachten op een gegeven moment. Dat vind ik jammer.

Verder snap ik dat het lastig is om alles qua spoilers eruit te kunnen filteren ;) Dat is ook nogal persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Ben vandaag afgeweken van de hoofd missies en op avontuur gegaan, daardoor vond ik bij een bunker deze nieuwe armor. Enige nadeel van deze is dat je niet kan rennen, dus weet nog niet of ik hem ga houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QOFHN_pGmgZ4zK8f8fj1CnJUPTQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wglHc4EZpS7LJ9kt1fPZDAYu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

G_Dragon schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:27:
Ben vandaag afgeweken van de hoofd missies en op avontuur gegaan, daardoor vond ik bij een bunker deze nieuwe armor. Enige nadeel van deze is dat je niet kan rennen, dus weet nog niet of ik hem ga houden.

[Afbeelding]
Jeez dat is een mooie vondst. Waarom kan je niet rennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23

[Afbeelding]
Volgens mij is die sprint een upgrade op een exo.
Het zou kunnen dat dit niet bij elk exoskeleton zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

[Afbeelding]
Dat was een beperking uit de oude games, omdat ze zo sterk zijn krijg je het nadeel dat je dus niet meer kan rennen.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

A13X schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:52:
[...]

Dat was een beperking uit de oude games, omdat ze zo sterk zijn krijg je het nadeel dat je dus niet meer kan rennen.
Dan is dat een no go voor mij. Je loopt zo ontzettend traag in het spel en de map is te groot dat rennen een absolute must is voor mij :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

uchiha tijntje schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:55:
[...]

Dan is dat een no go voor mij. Je loopt zo ontzettend traag in het spel en de map is te groot dat rennen een absolute must is voor mij :)
Je kunt er natuurlijk eerst nog mee langs een tech gaan om te kijken of er een sprint upgrade voor is. Ben zelf nog niet ver genoeg om te weten of dat is veranderd.

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bojaaper
  • Nu online
Dingdong schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 20:46:
[...]

Even een andere save game laden en anders de missie helemaal opnieuw doen?
Ja denk dat er weinig anders op zat. Ik had net m'n hele rugzak vol met loot :( .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:45:
[...]

Jeez dat is een mooie vondst. Waarom kan je niet rennen?
Dat is blijkbaar een upgrade die ik moest doen, kan nu wel rennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

G_Dragon schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:30:
[...]

Dat is dan ideaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Ik werd net beschoten, maar er ging bijna geen health van me af ... What the..

En ik kan nu tot 100kg dragen <3

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 04-12-2024 17:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• utbone
G_Dragon schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:30:
[...]

Tip in spoilertags welkom 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985
G_Dragon schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:34:
[...]

Ik werd net beschoten, maar er ging bijna geen health van me af ... What the..

En ik kan nu tot 100kg dragen <3
Exo's zijn OP ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
utbone schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:52:
[...]

Tip in spoilertags welkom 😇
Ik heb geen foto gemaakt van de locatie waar ik hem heb gevonden, ik was een beetje over de map aan het lopen (ben bijna de hele map overgelopen in een paar uur). Maar toen ik ging Googlen over het feit waarom ik niet kon rennen met deze Diamond Exoskeleton, kwam ik er wel achter dat Tiktok, Youtube en andere website's vol staan met manieren om dit armor vroeg in het spel te krijgen. Maar van exploits ben ik zeker geen fan, vind de manier waarop ik hem vond veel mooier.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Let op:
Discussies over bugs, performance en technische problemen kunnen in het [ZT] Performance (FPS) en Issues in games topic. Dit voorkomt dat dit topic verzandt in herhalende discussies over technische aspecten.