Gek, heb je iets van shader cache en/of drivers (videokaart) verwijderd?
Trouwens nog iets wat ik wil aankaarten, wellicht is het een tip voor veel mensen.
Ik heb ooit ergens zoiets gelezen bij een andere game.
Tijdens het shaders compilen (gedurende dat je dat scherm ziet) is het wellicht verstandig om niet aan je muis/toetsenbord komen en ook vooral niet te task switchen (alt+tab).
Er klagen dus veel mensen over stutters e.d. en misschien heeft dat er mee te maken.
Ik kan me voorstellen dat 25 minuten shaders compilen nogal wat ongeduld met zich mee brengt.
Het is ook nieuw en extreem.
Verder vind ik de game tot nu toe wel goed.
Ik vind wel dat je op de medium setting misschien iets te makkelijk aan ammo komt.
Granaten spammen is dan ook vrij makkelijk.
Ik gaf nog aan dat de game op medium nog vrij makkelijk is, dat is dan in bovenstaande opzicht misschien.
Want inmiddels ben ik wat mutants en iets van bandits o.i.d. tegengekomen en dan ga ik wel vaak dood
Ik heb nu een mooie Viper en TOZ-34 lange shotgun, die laatste werkt goed i.c.m. met eerst 1 of 2 grenades en dan een paar slugs.
De basic mutants zijn in ieder geval makkelijk uit te schakelen als je ergens op kan klimmen.
De willekeurigeheid van de AI/NPC's vind ik wel gaaf.
Een aantal keren hetzelfde stukje opnieuw moeten doen (savegame) en dan zijn de NPC's die ik eerder tegenkwam er ineens niet.
Verder geen bugs tegengekomen behalve dan dat het artifact niet verscheen tijdens de tutorial.
Prestaties zijn prima en het ziet er goed uit.
Meer dan 16gb ram komt wel van pas.
Quick Acces items aanpassen is iets wat ik straks even ga uitzoeken m.b.v. google.
Ik ben nog heel benieuwd naar de view range t.o.v. de npc's in de grotere omgevingen
[
Voor 12% gewijzigd door
HugoBoss1985 op 21-11-2024 10:02
]