Is het mogelijk om in de Smart M-Air app de volgorde van de binnenunits aan te passen?
Een vriend van mij heeft 2 MHI singlesplits sinds deze week. Eentje boven en eentje beneden in zijn woning.
Echter, de unit boven in zijn woning staat onderaan in de app en de unit beneden in zijn woning staat bovenaan in de app.
We proberen dit om te draaien door onder andere de units te verwijderen in de app en opnieuw toevoegen in omgekeerde volgorde en door de naam te veranderen. Maar ze blijven telkens in dezelfde positie terugkeren.
De locatie in de app lijkt dus niet op de manier van aanmelden of alfabetische volgorde gebaseerd te zijn.
Ikzelf heb al een aantal jaren 3 MHI single splits. In het verleden heb ik na stroomuitval 1 binnenunit opnieuw moeten toevoegen in de app, waarna ik toch zou zweren dat hij op een andere plek kwam te staan.
Wanneer je een apparaat verwijdert en opnieuw toevoegt, dan raak je alle historische data van je verbruik van het betreffende apparaat kwijt. Hierdoor ben ik huiverig om hiermee verder te stoeien zonder garantie dat ik het gewenste resultaat krijg.
Het is geen groot probleem, maar zou wel mooi zijn als we de locatie van de beschikbare units in de app zelf kunnen bepalen.
Iemand hier die weet of dit mogelijk is?
En indien ja, hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
-Edit-
Ik heb mijn verbruiksstanden genoteerd, de airco's verwijderd uit de app en opnieuw toegevoegd. Elke unit die ik toevoeg verschijnt onderaan mijn lijst. Dus voor mijzelf heb ik het opgelost. Bij die vriend van mij werkt dit niet.
Klein detail, ik heb de MHI-SRK-ZS-W met externe Wi-Fi moduele (WF-RAC).
Die vriend van mij heeft het nieuwe model MHI-SRK-ZS-WF met ingebouwde Wi-Fi.
Mogelijk dat dit nog van invloed is.
-Edit 2-
Na een aantal pogingen werkte het ineens wel.
[
Voor 16% gewijzigd door
ThaBEN op 17-11-2024 13:28
]