Daar ik zeker wel van genieten, net zoals een uppamento ( of hoe je hem ook noemt) maar dat was de discussie nietNimflix schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:55:
[...]
Dus jij kan niet genieten van een Kante bij Chelsea die veel tackles maakt en vuile meters.. alleen omdat hij geen goals maakt?
Blijkbaar ben je alleen goat als je veel goals maakt...
Daarom worden bijna nooit keepers of verdedigers gekozen bij wereld voetballer van het jaar vanwege mensen zoals jij.
Ik koos voor lewandoski, dus nee dat vul je ook al voor me in.Nimflix schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:55:
[...]
Dus jij kan niet genieten van een Kante bij Chelsea die veel tackles maakt en vuile meters.. alleen omdat hij geen goals maakt?
Blijkbaar ben je alleen goat als je veel goals maakt...
Daarom worden bijna nooit keepers of verdedigers gekozen bij wereld voetballer van het jaar vanwege mensen zoals jij.
Vind ook de laatste gouden schoen van messi zwaar zwaar not done. Maar zoals je zelf weet is een gouden schoen pure vriendjes politiek. Zelfde geld voor toewijzingen en wks!
Ik word een beetje gek van al die Messi fans. Hij speelt één verdediger met moeite voorbij en wordt daar alom geroemd. NOS noemde het nog “kunstzinnig”.
Doe normaal joh, hij komt met moeite langs één verdediger. Dan hoor ik de Argentijnen zelfs: zie je dit is beter dan Maradonna.
Even serieus, Maradonna dolde het halve elftal en scoorde nog eens om het af te maken.
Een Dumfries deed exact hetzelfde tegen Senegal, alleen beter. Speelde twee verdedigers voorbij en legde de bal ook mooi terug in de spits en scoren.
Het is tegenwoordig mooi omdat Messi het doet, niet omdat het mooi voetbal is.
Het was gewoon een mooie actie, net als zoveel spelers doen. Maar “kunstzinnig”? Doe eens even normaal.
Doe normaal joh, hij komt met moeite langs één verdediger. Dan hoor ik de Argentijnen zelfs: zie je dit is beter dan Maradonna.
Even serieus, Maradonna dolde het halve elftal en scoorde nog eens om het af te maken.
Een Dumfries deed exact hetzelfde tegen Senegal, alleen beter. Speelde twee verdedigers voorbij en legde de bal ook mooi terug in de spits en scoren.
Het was gewoon een mooie actie, net als zoveel spelers doen. Maar “kunstzinnig”? Doe eens even normaal.
Ronaldo. Met stip.milotic schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:08:
Tevens mis ik nog steeds de vergelijking ROBBEN - MESSI, wie zou nou de grootste jankert zijn? aangezien het meer over messi gaat dan over het wk.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Beetje voetbal kenner weet dat het niet alleen om die ene actie gaat dat wordt alleen in de media uitgelicht.Tweak_ers schreef op woensdag 14 december 2022 @ 07:21:
Ik word een beetje gek van al die Messi fans. Hij speelt één verdediger met moeite voorbij en wordt daar alom geroemd. NOS noemde het nog “kunstzinnig”.
Momenteel neemt Messi zijn team op sleeptouw en de combinatie met bv Alvarez en andere is geweldig om te zien.
Je kan Maradona aanhalen maar hoe geweldig hij ook was het waren ander tijden, mega veel ruimtes tussen verdedigers in andere tactiek. Misschien een keer een doodschop maar dat was het.
Maar de beste man behoort tot de allergrootste net als Pele, Cruijff etc. dat waren.
En Mbappe en Haaland staan er al als opvolgers hoe mooi is het dat je niet lang hoeft te wachten op volgende grootheden.
Er bestaat geen goat want voetballers en tijden kun je door de jaren heen nooit excact met elkaar vergelijken.
Maar Messi hoort bij die allergrootsten.
Maar ja Messi en co knikkeren Nederland eruit en dat werkt als een rode lap op een stier.
Oh nee hoor, ik vond dit écht altijd al. Ik irriteer mij al jaren aan dat gewaggel van hem op het veld.d-vine schreef op woensdag 14 december 2022 @ 07:53:
[...]
Beetje voetbal kenner weet dat het niet alleen om die ene actie gaat dat wordt alleen in de media uitgelicht.
Momenteel neemt Messi zijn team op sleeptouw en de combinatie met bv Alvarez en andere is geweldig om te zien.
Je kan Maradona aanhalen maar hoe geweldig hij ook was het waren ander tijden, mega veel ruimtes tussen verdedigers in andere tactiek. Misschien een keer een doodschop maar dat was het.
Maar de beste man behoort tot de allergrootste net als Pele, Cruijff etc. dat waren.
En Mbappe en Haaland staan er al als opvolgers hoe mooi is het dat je niet lang hoeft te wachten op volgende grootheden.
Er bestaat geen goat want voetballers en tijden kun je door de jaren heen nooit excact met elkaar vergelijken.
Maar Messi hoort bij die allergrootsten.
Maar ja Messi en co knikkeren Nederland eruit en dat werkt als een rode lap op een stier.
Ik ben blij dat de ogen van veel mede-Nederlanders hierdoor nu ook geopend zijn 😝
Dat daar een uitschakeling voor nodig was, het zij zo.
Bijzonder vind ik dat EA Sports nog steeds op koers is om voor de vierde keer op rij de winnaar van het WK goed te voorspellen.
🇪🇸✅ 2010
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 8 november 2022
🇩🇪✅ 2014
🇫🇷✅ 2018
🇦🇷❓ 2022
EA SPORTS has got it right since 2010 👀 See how the FIFA World Cup played out in the #FIFA23 simulation and have your say 🏆 https://t.co/rQ24tEwrTg pic.twitter.com/EuiyhQnPQI
Batistuta! Die presteerde nog eens! In de schaduw van de grote teams.Exocet schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:53:
Waarschijnlijk kunnen de meeste Messi liefhebbers geen 5 andere Argentijnen noemen zonder op te zoeken.
Alvarez motm, al lees je over hem gek genoeg minder dan over Messi
Vooral in de schaduw van de grote spelers. Batistuta zijn cijfers zijn nog steeds indrukwekkend. 10 goals in 12 wk-duels, en 13 goals in 16 duels op de Copa America (die hij twee keer won met Argentinië). En uiteraard 9 seizoenen bij Fiorentina, 203 goals in 331 wedstrijden over alle competities.Typhone schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:05:
[...]
Batistuta! Die presteerde nog eens! In de schaduw van de grote teams.
https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link
Prachtig voor het volk daar!
Prachtig voor het volk daar!
[ Voor 16% gewijzigd door milotic op 14-12-2022 08:54 ]
YouTube: Argentina fans in Buenos Aires go WILD after making World Cup Final
wat een beelden vanaf minuut 2
wat een beelden vanaf minuut 2
Ik gun 'de Argentijnen' he-le-maal niets.
De historie van Argentinië op WK Voetbal door de jaren heen is een bloemlezing van smerig spel, valsspelen en domweg gemeen spel.
De schoppartij in '78 met dubieuze arbitrage (en mazzel), onder extreem intimiderende omstandigheden in een tot de nok met voetbalwaanzinnige, vijandige Argentijnen gevuld stadion tijdens een bloeddorstig dictatoriaal regime.
De handsbal in '86. Ja, ook een paar momenten van oogstrelend voetbal van Maradona, maar die handsbal was mede bepalend. En het gebruikelijke geschop door de rest van het team.
Nu weer opzichtig gematst door een scheids.
De WK's die ze wonnen gingen gepaard met louter controverse. De 'relatief normaal verlopen wedstrijden' op WK's die ze niet wonnen, leveren een veel realistischer beeld op van wat het voetbal uit Argentinië vermag.
En de wedstrijden die ze verloren waardoor ze niet verder gingen, waren veel beter gefloten.
Dat levert bepaald geen gunfactor op, wat mij betreft.
De historie van Argentinië op WK Voetbal door de jaren heen is een bloemlezing van smerig spel, valsspelen en domweg gemeen spel.
De schoppartij in '78 met dubieuze arbitrage (en mazzel), onder extreem intimiderende omstandigheden in een tot de nok met voetbalwaanzinnige, vijandige Argentijnen gevuld stadion tijdens een bloeddorstig dictatoriaal regime.
De handsbal in '86. Ja, ook een paar momenten van oogstrelend voetbal van Maradona, maar die handsbal was mede bepalend. En het gebruikelijke geschop door de rest van het team.
De WK's die ze wonnen gingen gepaard met louter controverse. De 'relatief normaal verlopen wedstrijden' op WK's die ze niet wonnen, leveren een veel realistischer beeld op van wat het voetbal uit Argentinië vermag.
En de wedstrijden die ze verloren waardoor ze niet verder gingen, waren veel beter gefloten.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik heb het niet perse met Argentina als land/team, vond spelers als Redondo en Batistuta altijd geweldig (en later Aguero).Ramzzz schreef op woensdag 14 december 2022 @ 12:17:
Het probleem wat ik met het huidige Argentinie is vooral Messi om de trend even door te zetten, dat heeft alles te maken dat hij bij Barcelona (vooral sinds Neymar/Suarez) heel veel vervelende trekjes heeft gekregen die hij als voetballer helemaal niet nodig zou hebben. Daardoor is de gunfactor helemaal over tijd helemaal verdwenen.
Ik het hetzelfde met Neymar bij Brazilie, terwijl de gunfactor voor Thiago Silva, Vini, Rodrygo en een paar anderen juist enorm hoog is. Daarnaast vond ik ze op het vorig WK prima om te kijken toen zoals gebruikelijk Neymar de aandacht naar zich toe trok maar Coutinho de kar trok op het veld.
Frankrijk zie ik graag, zeker als ze worden uitgedaagd om het echt te laten zien waar bijvoorbeeld Griezmann echt continue van box to box gaat, Poggy daadwerkelijk laat zien wat hij kan en vele anderen gewoon doen wat er gedaan moet worden. Deschamps heeft misschien niet de meest leuke speelstijl om te kijken, maar hij weet wel hoe hij een aantal belangrijke spelers laat werken voor hun team waardoor ze bij het nationaal altijd beter uit zien dan bij hun clubs.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit dus. Mijn droom finale is Marokko vs Argentinië en dat Marokko dan wint, en er heeel veel jankende Argentijnen te zien gaan zijnRamzzz schreef op woensdag 14 december 2022 @ 12:17:
Maar realistischer is een finale tussen Frankrijk en Argentinië.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
zal die solo nooit vergeten die wasRamzzz schreef op woensdag 14 december 2022 @ 12:17:
frankrijk walst er echt overheen joh, 3/4 nul.OMX2000 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 12:39:
[...]
Dit dus. Mijn droom finale is Marokko vs Argentinië en dat Marokko dan wint, en er heeel veel jankende Argentijnen te zien gaan zijn
idd die ook, en als je kijkt naar die selectie en wat er op er nog op de bank zat moeten die zich het meest kapot schamen van alle teams op het wk.
en dan nog karim missen ook he!Bossie schreef op woensdag 14 december 2022 @ 12:35:
[...]
Ik heb het niet perse met Argentina als land/team, vond spelers als Redondo en Batistuta altijd geweldig (en later Aguero).
Het probleem wat ik met het huidige Argentinie is vooral Messi om de trend even door te zetten, dat heeft alles te maken dat hij bij Barcelona (vooral sinds Neymar/Suarez) heel veel vervelende trekjes heeft gekregen die hij als voetballer helemaal niet nodig zou hebben. Daardoor is de gunfactor helemaal over tijd helemaal verdwenen.
Ik het hetzelfde met Neymar bij Brazilie, terwijl de gunfactor voor Thiago Silva, Vini, Rodrygo en een paar anderen juist enorm hoog is. Daarnaast vond ik ze op het vorig WK prima om te kijken toen zoals gebruikelijk Neymar de aandacht naar zich toe trok maar Coutinho de kar trok op het veld.
Frankrijk zie ik graag, zeker als ze worden uitgedaagd om het echt te laten zien waar bijvoorbeeld Griezmann echt continue van box to box gaat, Poggy daadwerkelijk laat zien wat hij kan en vele anderen gewoon doen wat er gedaan moet worden. Deschamps heeft misschien niet de meest leuke speelstijl om te kijken, maar hij weet wel hoe hij een aantal belangrijke spelers laat werken voor hun team waardoor ze bij het nationaal altijd beter uit zien dan bij hun clubs.
Heel graag!OMX2000 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 12:39:
[...]
Dit dus. Mijn droom finale is Marokko vs Argentinië en dat Marokko dan wint, en er heeel veel jankende Argentijnen te zien gaan zijn
Ben heel benieuwd vanavond. Frankrijk gaat het zwaar krijgen tegen Marokko omdat ze nu waarschijnlijk echt het spel moeten gaan maken en Marokko heel gedisciplineerd gaat spelen. Marokko had dit toernooi gemiddeld maar rond de 31% balbezit en speelt naar haar mogelijkheden.
Het zou wat zijn, Marokko in de finale. Toch denk ik dat de Haantjes dit gaan winnen. Maar dan nog is het voor Marokko een enorme prestatie om zo ver te komen. Ik hoop dat ik ernaast zit en de Leeuwen van de Atlas gewoon in de finale komen en Messi te kakken zetten
Het zou wat zijn, Marokko in de finale. Toch denk ik dat de Haantjes dit gaan winnen. Maar dan nog is het voor Marokko een enorme prestatie om zo ver te komen. Ik hoop dat ik ernaast zit en de Leeuwen van de Atlas gewoon in de finale komen en Messi te kakken zetten

mijn gevoel zegt dat Frankrijk redelijk snel de 1-0 gaat maken en Marokko in de 2e helft moet komen en het daarna snel is gedaan met wat scherpe counters.
En Kante/Poggy.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
3-0 iemand een betje om een kanon biertje?
Dat Marokko weggeveegd word de helft loopt op ze tandvlees daar.
Dat Marokko weggeveegd word de helft loopt op ze tandvlees daar.
Ik heb hem op 2-0 staan voor Frankrijk. Giroud maakt der sowieso 1. Blijft in mijn ogen een ondergewaardeerde spits. Heb Benzema eigenlijk nog geen seconde gemist dit WK.
Heb nou niet het idee dat ze Pogba missen, enorm overschatte speler IMO
Elect a clown, expect a circus.
Benzema heeft Frankrijk nooit gemist en misschien na eerdere geruchten heeft het alleen maar goed gedaan voor het team dat hij er niet bij is.
Pogba schiet de afgelopen 2 jaar geen deuk in een pakje boter
Kante is al een jaar niet meer heel erg in vorm en had dit jaar maar 2 wedstrijden gespeeld.
Presnel Kimpembe en Hernandez zijn er niet bij alleen weet ik niet zo goed de impact ervan voor hun verdediging.
Die Fransen kunnen al geruime tijd 2 volwaardige winnende elftallen op de been brengen. Enige wat er is veranderd is het luxe probleem
Maignan en Nkunku zijn er ook nog niet bij door blessures.
Dit wordt zelfde verhaal als gisteren.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dat gefluit bij een volkslied zo kansloos. Zal wel weer hele pot fluiten worden met Frankrijk aan de bal.
Het zou toch wat zijn als onze medelanders eerder wereldkampioen dan Oranje
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik maak net een omelette du fromagepokle312 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:58:
De croissantjes liggen klaar.
Dat fluiten houdt pas op als ze er uit gaan vrees ik.Vos schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:57:
Dat gefluit bij een volkslied zo kansloos. Zal wel weer hele pot fluiten worden met Frankrijk aan de bal.
@gambieter dat zou wat zijn…..
Blijft een kansloos volk......uiterst onsportief om je tegenstanders uit te fluiten
BAM
BAM
[ Voor 4% gewijzigd door Glorfindel76 op 14-12-2022 20:05 ]
Dat is snel, 1-0 voor Frankrijk
[ Voor 47% gewijzigd door darkdesign op 14-12-2022 20:05 ]
Huppa 1-0
Denk dat het nu wel over is,Glorfindel76 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:04:
Blijft een kansloos volk......uiterst onsportief om je tegenstanders uit te fluiten
Maar idd heel onsportief
[ Voor 5% gewijzigd door Slasher op 14-12-2022 20:06 ]
Menig europees stadsbestuur houdt zijn adem in bij Franse goals.
Here's to you Nicola and Bart
Even dat fluiten bestraffen. Bah, wat vind ik dat onsportief.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Hoogste volley genomen goal ooit?
[ Voor 19% gewijzigd door Fiber op 14-12-2022 20:08 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hm, dat was niet best van de beste verdediging op dit toernooi, zeg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En nu moet Marokko wat doen wat ze niet kunnen uit de schulp komen, gaan aanvallen en 2x scoren.
Nu was het al open en het gaat er niet beter op worden.
Nu was het al open en het gaat er niet beter op worden.
To say the least….gambieter schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:07:
Hm, dat was niet best van de beste verdediging op dit toernooi, zeg.
Enorm interessant om te zien dat Griezmann getransformeerd is van een wat luie/sneaky goaltjesdief (6 goals op het EK 2016) tot een hele andere soort speler. Niet alleen qua uiterlijk heeft hij een gedaanteverwisseling ondergaan. Ik weet niet wat er aan deze verandering ten grondslag heeft gelegen btw. Misschien dat hier nog een kenner zit van het Franse voetbal?Bossie schreef op woensdag 14 december 2022 @ 12:35:
[...]
..
volgens mij is griezman juist bekend om zijn ontzettende veel werk wat hij altijd verzet voor het team, ook vroegah alFreakNL schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:12:
[...]
Enorm interessant om te zien dat Griezmann getransformeerd is van een wat luie/sneaky goaltjesdief (6 goals op het EK 2016) tot een hele andere soort speler. Niet alleen qua uiterlijk heeft hij een gedaanteverwisseling ondergaan. Ik weet niet wat er aan deze verandering ten grondslag heeft gelegen btw. Misschien dat hier nog een kenner zit van het Franse voetbal?
Waarom zijn er zoveel aan het fluiten? Proberen ze vogels te lokken?
OOOOOooo jammer dit.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Misschien dat ik hem verkeerd herinner in 2016 hoor en me teveel laat leiden tot die statistiek van 6 goals.Grindtegel schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:15:
[...]
volgens mij is griezman juist bekend om zijn ontzettende veel werk wat hij altijd verzet voor het team, ook vroegah al
Als ik hem vandaag zie spelen vind ik het ook geen spits.
Als Giroud al zo kan weglopen van zijn man gaat dat wat worden met Mbappe en Dembele.
Gaat wel 4-0 worden ofzo
Gaat wel 4-0 worden ofzo
Giroud is ook wel op ander niveau als ik zie hoe hij zo effe een sprintje trekt en em er bijna solo in trapt.
Geen excuus om natuurlijk niets af te breken straks.LZ86 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:12:
Ik schakel wat later in, en hoppa. Ze staan al achter. Lekker!
Dit gaan de Marokkanen echt niet volhouden. Aan inzet ligt het niet, wel aan de kwaliteit.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Spannend, denk dat Frankrijk toch wel te sterk is voor Marokko.
Marokko is in ieder geval al verder gekomen dan NL…..blackshelve schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:22:
Spannend, denk dat Frankrijk toch wel te sterk is voor Marokko.
Ja en een kameel is geen straaljager.dr.lowtune schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:25:
[...]
Marokko is in ieder geval al verder gekomen dan NL…..
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als je in het strafschopgebied van de tegenstander geel krijgt weet je dat er frustratie nu al is
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Staan ze nu tegen die scheids aan te duwen? Ik zou gelijk ze allemaal geel geven.
Misschien ben ik scheel, maar dat is toch gewoon een overtreding van de Fransoos?
Flickr PSN ID= cheironnl
Enigste Afrikaans land dat de halve finale bereikt heeft, iets om trots op te zijn voor Marokko. Maar denk dat het wel bij deze match blijft. Frankrijk heeft toch net ietsjes meer kwaliteit denk ik.dr.lowtune schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:25:
[...]
Marokko is in ieder geval al verder gekomen dan NL…..
Dat gaat wat ver maar hij komt er wel als een idioot in. Wat mij betreft gewoon doorspelen en ook geen geel.cheiron schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:27:
Misschien ben ik scheel, maar dat is toch gewoon een overtreding van de Fransoos?
Klopt, een kameel zuipt trouwens ook minder kerosine.
mbappe is wel heel erg onzichtbaar vanavond, bewaart ie alles voor zondag?
Mbappe is ook geen kameel of straaljager…..Grindtegel schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:30:
Maar inderdaad hij laat wel heel weinig zien en wat hij doet mislukt. Off-day misschien?
Dat doet ie iedere wedstrijd om vervolgens als hij een keer in stelling wordt gebracht dan met 35km/h richting doel gebied gaat.Grindtegel schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:30:
Dat was wel geel…super gore overtreding van Dari
Ik kan me best voorstellen dat wanneer de scheidsrechter hier rood trekt, dat de VAR er weinig tegenin zal brengen.
Minimaal geel overigens.
Minimaal geel overigens.
Griezman schoot die bal ook tegen een satelliet aan.
Wat een kans, en zo missen.
Marokko heeft de handrem met regelmaat nodig. Zijn vaak te laat in de duels waardoor de schop komt. Als die ene Spanjaard had gefloten, dan was een gele kaart al met regelmaat voorbij gekomen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nee, Messi is er niet bijHupske schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:38:
Marokko heeft de handrem met regelmaat nodig. Zijn vaak te laat in de duels waardoor de schop komt. Als die ene Spanjaard had gefloten, dan was een gele kaart al met regelmaat voorbij gekomen
dembele overigens ook totaal onzichtbaar maar dat is ie al het hele toernooi (en typisch dembele, alles of niks bij hem)
Frankrijk speelt slordig, alsof ze zich niet moe willen maken.
Leuke omhaal maar waarom tikt geen Marokkaan de voet tegen de rebound aan en legt de bal in het doel? Een speler keek er naar en deed niks.
Zo dan ja, en een puike redding ook.
Wow, die omhaal had mogen zitten. Wat een wondergoal zou dat zijn geweest.
In Marokko hebben ze dus ook brulshirtjes
Marokko is eigenlijk niet kansloos. Zolang Frankrijk een beetje laks blijft spelen is er een goede kans op een gelijkmaker.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Voetballend valt Marokko mij niks tegen. Maar aanvallend is Frankrijk gewoon een paar maatjes te groot.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)