[Voetbal] Centraal WK 2022 topic

Pagina: 1 ... 45 ... 61 Laatste
Acties:
  • 112.955 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:55
Blijf erbij dat je fanboy bent met een poster van hem boven je bed, zat je wel diep dat je daar nu nog op gaat reageren was een reactie van ruim een week geleden?:) Ik blijf messi niet geweldig vinden ja dit was een mooie actie maar heeft er te weinig van om de beste te zijn. Als messi 1 man voorbij speelt komen mensen al klaar hier.

Als je bijv vergelijkt met een Mbappe die elke wedstrijd spelers helemaal zoek speelt, vind hem op dit moment veel beter dan Messi maar dat zullen we in de finale wel zien.

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:18

Spotmatic

Ken sent me

Toch jammer dat NED-ARG verpest was door die schijtrechter. Ja, het doet nog steeds zeer.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-10 18:43
Lordy79 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:37:
[...]

En zo zijn er nog wel meer.
ja berry van aerle nondeju

il fenomena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-10 21:58
Stylze schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:37:
[...]

Blijf erbij dat je fanboy bent met een poster van hem boven je bed, zat je wel diep dat je daar nu nog op gaat reageren was een reactie van ruim een week geleden?:) Ik blijf messi niet geweldig vinden ja dit was een mooie actie maar heeft er te weinig van om de beste te zijn. Als messi 1 man voorbij speelt komen mensen al klaar hier.

Als je bijv vergelijkt met een Mbappe die elke wedstrijd spelers helemaal zoek speelt, vind hem op dit moment veel beter dan Messi maar dat zullen we in de finale wel zien.
Ik heb een poster dekbed alles van messi.
Mbappe is een leuke speler maar hij heeft niet de techniek die messi heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10 15:00
Ik had toch liever een Messi tegen Neymar potje gezien dat was leuker geweest dan dit zwakke Kroatië....überhaupt al met moeite door de eerste fase met 2 gelijke spelen en een keer winst tegen Canada.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-10 22:42

marapuru

db.

Applaus voor Modric!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
aveenhuysen schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:40:
Ik had toch liever een Messi tegen Neymar potje gezien dat was leuker geweest dan dit zwakke Kroatië....überhaupt al met moeite door de eerste fase met 2 gelijke spelen en een keer winst tegen Canada.
jij wilt gewoon nog een keer neymar huiliehuile zien doen , geef maar toe!

ik ook O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Jammer dat dit WK toch een beetje als een nachtkaars uitgaat. Weinig echt goede wedstrijden. Spanje - Duitsland was mijn topper, Engeland - Frankrijk niet echt gezien, die scheen ook wel goed te zijn. Nederland de eer nog enigszins gered door een voor de onafhankelijke toeschouwer geinige kwartfinale op de mat te leggen.

Voor de rest, not so much. Hopen op een mooie finale dan maar.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nimflix
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-12-2024
Zijn sommige mensen de vorige wedstrijd al vergeten dat ze Argentinië en Messi zo ophemelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:19
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:41:
Jammer dat dit WK toch een beetje als een nachtkaars uitgaat. Weinig echt goede wedstrijden. Spanje - Duitsland was mijn topper, Engeland - Frankrijk niet echt gezien, die scheen ook wel goed te zijn. Nederland de eer nog enigszins gered door een voor de onafhankelijke toeschouwer geinige kwartfinale op de mat te leggen.

Ja want finales zijn altijd top wedstrijden. Staan niet bol van de spanning en wordt nooit afwachtend gespeeld ofzo 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:35

Lordy79

Vastberaden

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:41:

Finales zijn meestal niet echt de mooiste wedstrijden om naar te kijken, maar je weet het nooit.
Op zich is FRA vs ARG een mooi affiche.

Toch moet Frankrijk het nog wel 'even' doen.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
3-0 us 3-0 is niet alleen geluk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:32

Typhone

Who Dares Wins

Volley in kansrijke positie… het was geen Messi dus de naam van de speler niet eens genoemd. Op VI op weer een artikel gewijd aan hoe je een penalty neemt. C’est triest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:19
Nimflix schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:42:
Zijn sommige mensen de vorige wedstrijd al vergeten dat ze Argentinië en Messi zo ophemelen...
Nou ja als je al heel lang van bent kan het toch dat mensen dat nog steeds zijn ondanks de vorige pot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Heb er genoeg gezien om te weten dat het waarschijnlijk niks wordt, maar you never know.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Ik heb best veel wedstrijden gezine en Spa-Dui was inderdaad de beste met Fra-Eng op een goede tweede plaats, de rest was matig tot drie keer niks. Kro-Bra moet ook best goed zijn geweest maar die heb ik niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Het is wel een collectief wat strijd, waar van gaal zo trots op was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Ben blij dat er weinig tijd gerekt is. Het blijft nog vrij aantrekkelijk om te blijven kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-10 15:11
Wordt een dillema voor veel Nederlanders als Marokko de finale haalt.

Of zal iedereen plots voor Messi/Argentinië zijn of toch voor Frankrijk.

Van mij mag Marokko winnen of als Frankrijk naar de finale gaat hoop ik dat het Argentinië zal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Spotmatic schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:38:
Toch jammer dat NED-ARG verpest was door die schijtrechter. Ja, het doet nog steeds zeer.
Gelukkig jij dat je geen vitesse fan bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
beezjeh schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:46:

Van mij mag Marokko winnen of als Frankrijk naar de finale gaat hoop ik dat het Argentinië zal zijn!
Marokko veel geluk gehad das morgen over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimflix
Dracula schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:44:
[...]

Nou ja als je al heel lang van bent kan het toch dat mensen dat nog steeds zijn ondanks de vorige pot?
Blijkbaar hebben sommige Nederlanders wat minder winnaarsmentaliteit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
beezjeh schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:46:

Ik gun het de Marokkanen best maar die gaan alleen maar de bus parkeren en hopen op een bevlieging.
Dat is geen voetbal naar mijn idee dus van mogen mogen ze eruit vliegen en ik zou me verbazen als Fra gene korte metten met ze maakt (al verbaas ik me daar iedere wedstrijd weer over...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:23
Sorry maar ik waardeer goede voetballers, ben meer Messi fan dan het type Ronaldo maar dat er zaken.

tegen Messi als hij tegen Nederland speelt ;)

En als er dan een keer een wedstrijd is dat emotioneel uit de hand loopt ( mede door van Gaal en Nederland zelf)
Wil dat niet zeggen dat Messi voor de rest van mijn leven het heeft af geeft gedaan.
Net als een jaartje minder voetballen of een keer een wedstrijd wandelen.

Ik goof niet in de term goat want elk tijdperk en elk type voetballer is niet met elkaar te vergelijken maar hij is wel een van de allerbeste die voetbal heeft gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Oef, bij mij gaat de stream uit. Ik ben er mentaal nog niet klaar voor om de blijdschap bij de Argentijnen te zien denk ik...

Edit: Toch nog maar even gaan kijken :')

[ Voor 14% gewijzigd door marapuru op 13-12-2022 21:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-10 20:36

Quad

Doof

Tsja dat was de vorige wedstrijd. Of blijf je over een jaar nog refereren aan de pot van afgelopen vrijdag?
Voor mij is die gespeeld, dus is het klaar.

Argentinië is vandaag beter, verdiende finalist op basis van deze pot.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jammer. Kroatie viel tegen en de schoppers uit Tinie gaan door. Ik gun ze het niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:41
gaizka schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:33:
The GOAT, ergens gun ik hem de titel wel als ultieme bekroning van zijn carrière.

Wat heeft deze man het voetbal een hoop moois gebracht!
Messi is een geweldige voetballer maar op dit moment zie ik hem nog steeds als een boegbeeld die Nederland heeft uitgeschakeld.
Zo ver ben ik nog niet in het verwerkingsproces, sorry

Wat mij wel opvalt aan Argentinië dit wk, is het goede verdedigen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-10 10:34

Wmm

d-vine schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:52:
[...]

Sorry maar ik waardeer goede voetballers, ben meer Messi fan dan het type Ronaldo maar dat er zaken.

tegen Messi als hij Nederland speelt ;)

En als er dan een keer een wedstrijd is dat emotioneel uit de hand loopt ( mede door van Gaal en Nederland zelf)
Wil dat niet zeggen dat Messi voor de rest van mijn leven het af geeft gedaan.
Net als een jaartje minder voetballen of een keer een wedstrijd wandelen.

Ik goof niet in de term goat want elk tijdperk en elk type voetballer is niet met elkaar te vergelijken maar hij is wel een van de allerbeste die voetbal heeft gebracht.
Dit inderdaad. Volgens mij staat Messi niet bekend als een onsportieve speler. Dat hij een keer een wedstrijd zich laat kennen (waar hij ook nog eens enorm uitgedaagd is) definieert voor mij niet de speler Messi. Bovendien houd ik wel van een beetje pit. Als hij dit had gedaan tegen elk ander land dan Nederland dan had niemand er hier wakker van gelegen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• milotic
Harribo schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:54:
[...]

Messi is een geweldige voetballer maar op dit moment zie ik hem nog steeds als een boegbeeld die Nederland heeft uitgeschakeld.
Zo ver ben ik nog niet in het verwerkingsproces, sorry

Wat mij wel opvalt aan Argentinië dit wk, is het goede verdedigen
Adem in adem uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:53:
Jammer. Kroatie viel tegen en de schoppers uit Tinie gaan door. Ik gun ze het niet.
Dan maar Messi die de beslissende penalty mist? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Diep respect als Argentinië Frankrijk weet uit te schakelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
toolkist schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:55:
[...]

Dan maar Messi die de beslissende penalty mist? :+
Voor messi de grootste nachtmerrie en daarmee voor veel tweakers de grootste droom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimflix
Van mij mogen sommige een Argentijns paspoort aanvragen.. gatverdamme. hebben zeker zelf niet gevoetbald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Argentinië heeft tegen NL meer voor het eindresultaat moeten werken dan tegen Kroatië. Messi pakt wel zijn momentje met die assist voor de derde goal. Deed ie goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
Nimflix schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:57:
Van mij mogen sommige een Argentijns paspoort aanvragen.. gatverdamme. hebben zeker zelf niet gevoetbald.
dat kan niet, dat mogen duitsers alleen maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• milotic
Maar argentinie speelt al 50 jaar zo, diego voetbalde argentinie ook zelfstandig na de titel nu doet misschien messi het.

Denk je dat Diego niet vaak de zelfde maniertjes had? Deze jongens doen alles om te winnen al moeten ze je familie vermoorden.

Toen wij met anti voetbal de wk finale haalde met een robben die overal om liep te janken en een pingel versierde tegen mexico hoorde je niemand.

Argentinie en voetbal dat is strijd emotie passie ga maar eens naar een wedstrijd kijken van boca !! pure passie alles om te winnen!

Als je een finale haalt dan sta je daar niet voor niks simpel zat!

Mooi als Argentinie het wint mooi voor het volk daar, die fransen gun ik het niet.

[ Voor 19% gewijzigd door milotic op 13-12-2022 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Ik vond het toch wel een zeer sportieve wedstrijd. Een verademing in vergelijking met de game-that-shall-not-be-named. Ruimte voor mooie acties, Argentinië speelde gewoon een goede solide pot.

Verdiend.

En ben blij dat ik nog even ben gaan kijken naar de laatste minuten en de blijdschap van het team.

Daardoor besef ik me ook nog meer in hoeverre de scheidsrechter bij NL - Arg een hele grote stempel heeft gedrukt op de agressiviteit op het veld en naderhand.

[ Voor 20% gewijzigd door marapuru op 13-12-2022 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Nimflix schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:57:
Maar 36 jaar.... Vind het wel een leuk "spelletje"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Mensen gaan ervanuit dat Frankrijk al in de finale zit haha.
Je weet het nooit, misschien trapt Marokko er eentje in en gaan ze de rest van de wedstrijd met z'n allen weer voor de goal staan en winnen ze weer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
pokle312 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:59:
Je weet het nooit, misschien trapt Marokko er eentje in en gaan ze de rest van de wedstrijd met z'n allen weer voor de goal staan en winnen ze weer :P
Hahaha ja. Je weet het niet

Dat arme Kroatië mag leuk die troostfinale spelen

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 13-12-2022 22:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Wmm schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:54:
[...]

Dit inderdaad. Volgens mij staat Messi niet bekend als een onsportieve speler. Dat hij een keer een wedstrijd zich laat kennen (waar hij ook nog eens enorm uitgedaagd is) definieert voor mij niet de speler Messi. Bovendien houd ik wel van een beetje pit. Als hij dit had gedaan tegen elk ander land dan Nederland dan had niemand er hier wakker van gelegen.
Hij laat zich wel vaker kennen, meestal in potten waar de tegenstander fysiek tegenwicht geeft. El Classico bijvoorbeeld, maar zijn wel meer voorbeelden te vinden. Hoewel het hem niet als speler definieert, is het zeker geen heilig boontje en word hij vaak in bescherming genomen door de scheidsrechters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• milotic
Harribo schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:59:
[...]

Hahaha ja. Je weet het niet

Dat arme Kroatië mag leuk die troostfinale spelen
Marroko loopt al op ze einde de afgelopen wedstrijden, normaal gesproken word dit ook 3 - 4 nul, als frankrijk de scorenopent is het afgelopen.

Prachtig WK voor ze maar ook met het nodige geluk.

Voor mij staat de finale wel vast!

Ben 39 jaar maar dit is wel het meest trieste wk die ik ooit heb gezien!

[ Voor 14% gewijzigd door milotic op 13-12-2022 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Maar onderhand kunnen we dit topic wel uitroepen tot anti messi topic, volgens is hij nu gewoon meest scorende speler van het wk :-)

haturs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nimflix
Eli3l schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:00:
[...]

Hij laat zich wel vaker kennen, meestal in potten waar de tegenstander fysiek tegenwicht geeft. El Classico bijvoorbeeld, maar zijn wel meer voorbeelden te vinden. Hoewel het hem niet als speler definieert, is het zeker geen heilig boontje en word hij vaak in bescherming genomen door de scheidsrechters.
Daarnaast destijds tegen kleinere Spaanse teams die de fysieke strijd erin gooide. Had hij zeker maniertjes en deed hij minachtend. Maar sommige mensen zien zulke wedstrijden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
pokle312 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:59:
Zeker, Frankrijk was tegen Engeland nu ook niet zo super geweldig dat ze echt afstand namen als Argentinië vandaag deed. Kane mistte ook nog die strafschop.

Maar ja als je ziet hoe Argentinië door het WK komt. Slechte start in de groep-fase, tegen Nederland kwam Messi weg met die gele kaart en vandaag een sterke prestatie.

Ze groeien en het zit ze mee, als ik voor mezelf terugdenk aan andere kampioenen dan zit Argentinië op de goede weg.

Tweakers Discord

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
Messi wordt ook overal genoemd als de man die argentinie naar de halve finale sleept, alverez was toch duidelijk de man die dat gedaan heeft.. Messi schiet enkel een penalty erin die door alvarez was gegeven en een onbelangrijk 3e doelpunt, maar nergens lees je ook maar iets over alvarez in de titels van nieuwssites:)

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Eli3l schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:00:
[...]

Hoeveel doodsschoppen heeft hij ook wel niet te voorduren moeten hebben in El Classico's? Doe nou niet of het allemaal onterecht is. Hij is ook maar een mens. Degenen die hier de kritiek op hem hebben zijn ook geen heilige boontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Wmm schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:04:
[...]

Hoeveel doodsschoppen heeft hij ook wel niet te voorduren moeten hebben in El Classico's? Doe nou niet of het allemaal onterecht is. Hij is ook maar een mens. Degenen die hier de kritiek op hem hebben zijn ook geen heilige boontjes.
dit dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Stylze schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:03:
Messi wordt ook overal genoemd als de man die argentinie naar de halve finale sleept, alverez was toch duidelijk de man die dat gedaan heeft.. Messi schiet enkel een penalty erin die door alvarez was gegeven en een onbelangrijk 3e doelpunt, maar nergens lees je ook maar iets over alvarez in de titels van nieuwssites:)
Dat is wel een verschil met andere toernooien. Er staan spelers om hem heen wat beter op elkaar ingespeeld is of in ieder geval: het werkt een stuk beter.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
[...]

Zeker, maar ik heb het niet over dat soort momenten. Tuurlijk word je boos als je een harde tik krijgt.

Ik heb het over momenten waar het team waar hij in speelt, dezelfde fysieke behandeling krijgen als dat zij uitdelen. Dat zag je gisteren ook met Argentinië en bij Barcelona was dat net zo. Daar kunnen ze niet tegen en dan zijn ze op hun pik getrapt en dan laten ze een minder mooie kant van zichzelf zien (zijn meer teams dat hebben hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimflix
[...]

Messi is een goede voetballer, alleen waar ik een beetje misselijk van wordt is dat heel veel mensen doen alsof Messi het voetbal uitgevonden heeft. Terwijl er genoeg betere voetballers zijn maar nooit gepiekt hebben zoals Messi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• milotic
Tevens mis ik nog steeds de vergelijking ROBBEN - MESSI, wie zou nou de grootste jankert zijn? aangezien het meer over messi gaat dan over het wk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:46
Lordy79 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:37:
[...]
We hebben nu Messi en Ronaldo... Tja... :/
Uitstekende voetballers hoor, maar m.i. geen persoonlijkheden zoals de drie heren hierboven.
Ik heb Ronaldo wel eens beelden bij Madrid gezien in de spelerstunnel etc, dat is echt wel een persoonlijkheid op het veld en naast het veld.

Van Messi heb ik een heel ander beeld, maar die heb ik nog nooit op dezelfde manier gezien op Ronaldo. Maar hij geen aanvalsleider als bijvoorbeeld Thomas Muller :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
Beetje Messi gefrustreerd?
_O-

Relax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Grindtegel schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:58:
[...]

dat kan niet, dat mogen duitsers alleen maar
Italianen ook. Sterker nog, schijnbaar heeft 70% van de Argentijnen ook een Italiaans paspoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimflix
toolkist schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:11:
[...]

Italianen ook. Sterker nog, schijnbaar heeft 70% van de Argentijnen ook een Italiaans paspoort.
Mauro Camoranesigod wat een voetballer was dat.. dit even terzijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Kan er geen messi topic aangemaakt worden? Elke pagina die je leest is messi dit messi dat! hoe kan je nou een van de grootste voetballers ooit op zon leeftijd met de grond gelijk maken?

Hun doen alles om te winnen voor het volk in Argentinie die doen alles om te overleven en leven mee met het team , en wij lopen zelf alleen maar te janken over van alles en nog wat met ons afbraak voetbal en koning van gaal, en we vieren als het carnaval met een wortel op je hoofd of een kaas op je kop.

[ Voor 3% gewijzigd door milotic op 13-12-2022 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
toolkist schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:11:
[...]

beetje brazilie/portugal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
milotic schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:03:
Maar onderhand kunnen we dit topic wel uitroepen tot anti messi topic, volgens is hij nu gewoon meest scorende speler van het wk :-)

haturs!
Jij roept een hoop hier

Ik ben niet anti Messi. Ik ben zelfs altijd fan geweest.
Vind het jammer dat we het zelf niet gehaald hebben, was achteraf gezien wel mogelijk geweest

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 13-12-2022 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Harribo schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:21:
[...]

Jij roept een hoop hier

Ik ben niet anti Messi. Ik ben zelfs altijd fan geweest.
irriteer me wel een beetje aan alle kritiek op de beste man, heb ik over robben en die muller nooit gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
milotic schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:22:
[...]

irriteer me wel een beetje aan alle kritiek op de beste man, heb ik over robben en die muller nooit gezien.
Och joh lekker laten gaan.
Het zijn maar meningen geen feiten.
Niet te serieus nemen, het is hier ook voor de gezelligheid ;)

Vergeet niet dat mensen gefrustreerd zijn hé?
Dat mogen ze van mij zijn (met mate)

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 13-12-2022 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nimflix
milotic schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:22:
[...]

Met deze uitspraken lijkt het net alsof je met de broek op de enkels naar elke wedstrijd van Messi zit te kijken.

Het is een goede voetballer maar ken er nog zoveel goede. Geen goat materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Nimflix schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:25:
[...]

Met deze uitspraken lijkt het net alsof je met de broek op de enkels naar elke wedstrijd van Messi zit te kijken.

Ok vertel dan maar wie? of wou je het voetbal van tegenwoordig vergelijken met dat van 50 jaar terug? over de afgelopen 15 jaar komt er maar een in de buurt en dat is ronaldo, al kan je deze ook niet echt vergelijken.

1000 wedstrijden 880+ goals? yeah what ever!

Maar ik hoor graag namen heel graag zelfs, en dan ook graag stats erbij en goals!

[ Voor 6% gewijzigd door milotic op 13-12-2022 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Nimflix schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:25:
[...]

Nee broek over de enkels dat doet enkel alleen de vrouw heb geen harem :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
ieder zijn eigen mening natuurlijk maar voor mij is Messi serieus de beste voetballer allertijden.

maar goed, ik vind bergkamp ook beter dan cruijff

bukt en rent hard weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Grindtegel schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:32:
ieder zijn eigen mening natuurlijk maar voor mij is Messi serieus de beste voetballer allertijden.

maar goed, ik vind bergkamp ook beter dan cruijff

bukt en rent hard weg
eerste mening ook met je eens want je hoort ook niemand over showboy ronaldo met ze harem

bergkamp was goed maar naar mijn mening ook niet te vergelijken cruijf ook dat voetbal was zo anders.

bergkamp was wel de meest technische die goal tegen argentinie zal ik nooit vergeten _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ps deed messi toen ook al mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:17

gws24

Thinking is hard!

milotic schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:33:
[...]

ps deed messi toen ook al mee?
lol nee, Bergkamp was in 1998, toen was Messi iets van 12

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Nimflix schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:08:
[...]
Terwijl er genoeg betere voetballers zijn maar nooit gepiekt hebben zoals Messi.
Dat is een hele gewaagde uitspraak.Hoe kun je uberhaupt zeggen dat iemand beter is als die nooit zo gepiekt heeft? Ik denk dat de meeste voetbalvolgers het wel eens zullen zijn als je zegt dat er een aantal spelers een jaar gepiekt hebben op het niveau van Messi (of Ronaldo). Maar wat die twee echt onderscheidt is dat ze jaar na jaar na jaar dat niveau zijn blijven vasthouden tot ver in hun 30e. Maar zeggen dat er genoeg betere voetballers zijn, daar zullen het niet veel mee eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
gws24 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:41:
[...]
weet ik joh

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:43
Typhone schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:32:
Flikker aub die vent bij de NOS in de pomp zeg. Messi messi messi messi messi messi bij elk balcontact van hem. Kotsmisselijk word je ervan.
Messi _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Wmm schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:42:
[...]

Dat is een hele gewaagde uitspraak.Hoe kun je uberhaupt zeggen dat iemand beter is als die nooit zo gepiekt heeft? Ik denk dat de meeste voetbalvolgers het wel eens zullen zijn als je zegt dat er een aantal spelers een jaar gepiekt hebben op het niveau van Messi (of Ronaldo). Maar wat die twee echt onderscheidt is dat ze jaar na jaar na jaar dat niveau zijn blijven vasthouden tot ver in hun 30e. Maar zeggen dat er genoeg betere voetballers zijn, daar zullen het niet veel mee eens zijn.
dat dus ronaldo en messi zijn gewoon altijd een klasse apart geweest voor de moderne tijd!!!

nu zullen mensen roepen cruijf van hanegem der bomber maradonna pele etc etc, andere tijd ander voetbal

terusten boys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• milotic
Koning Messi _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

YouTube: Lionel Messi ● 12 Most LEGENDARY Moments Ever in Football ►Impossibl... afsluiter!

Kijk gerust even het filmpje even genieten van een van grootste allertijden! zoals de rechter in nederland altijd zegt beelden liegen niet ;)

[ Voor 50% gewijzigd door milotic op 13-12-2022 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:34
gws24 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:41:
[...]
tJa als hij over 4 jaar nog steeds meedoet haalt die zijn 6e Wk. Mocht dat zo zijn dan baal ik, weg met dat verwende joch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk kunnen de meeste Messi liefhebbers geen 5 andere Argentijnen noemen zonder op te zoeken.
Alvarez motm, al lees je over hem gek genoeg minder dan over Messi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Exocet schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:53:
Waarschijnlijk kunnen de meeste Messi liefhebbers geen 5 andere Argentijnen noemen zonder op te zoeken.
makkie! maar dan ga je roepen dat ik het google!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Alvarez heeft Haaland voor zich bij City, die zit heerlijk in de luwte wat media-aandacht betreft.
Desondanks pakt hij zijn minuten en goals toch mee.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
René van der Gijp is diep onder de indruk van de wijze waarop Lionel Messi scoorde in de halve finale van het WK. Dinsdagavond was Argentinië mede dankzij een benutte strafschop en een weergaloze assist van de 35-jarige superster met 3-0 te sterk voor Kroatië. Hoewel de dribbel voorafgaand aan de beslissende pass richting Julian Álvarez van grote schoonheid was, lichten de analytici van De Oranjewinter vooral de penalty uit.

Johan Derksen, die zich al meermaals niet de grootste fan van Messi toonde, is gematigd positief over het optreden van de Argentijn. “Het is wel veelzeggend. Wat hij doet: iedere wedstrijd heeft hij één of twee beslissende acties en hij liet zien dat hij wel degelijk strafschoppen kan nemen. Toch blijft het gek dat een mannetje zich meer dan een uur wandelend over het veld beweegt, met twee à drie bevlieginkjes de wedstrijd beslist en dat Argentinië vervolgens met tien werkers erbij een serieuze kans maakt om wereldkampioen te worden. Dat zegt heel veel over dit WK.”

Van der Gijp klinkt positiever, al is de analist niet uitgesproken over de vergelijking met Diego Maradona, die met Argentinië het WK won in 1986. “Maradona was wel héél erg aanwezig toen, hè. Die zat echt in zijn hoogtijdagen. Messi loopt niet op zijn laatste benen, maar het is natuurlijk wel minder geworden. Maar dan nog." De analist is vol ongeloof en moet lachen wanneer hij terugdenkt aan de benutte penalty van Messi. "Zo’n strafschop: daar moet je gewoon geel voor geven. Pleur op! Schiet die bal er gewoon normaal in. Waarom zou je die bal in de kruising schieten?”

“Het gebeurt zelden dat je naar de kleedkamer gaat en tegen elkaar zegt: we hebben een hartstikke lekkere eerste helft gespeeld, maar we staan 2-0 achter. Dat was vandaag zo”, besluit Van der Gijp, die van mening is dat Kroatië, ondanks de nederlaag, geen slechte wedstrijd speelde. Dick Advocaat, eveneens te gast in het praatprogramma van SBS6, heeft louter fraaie woorden over voor de gedeeld topscorer van het WK. “Die paar momenten die je ziet van Messi zijn toch geweldig! Het is altijd bepalend, of je nou wint of verliest. Echt een fenomeen”, besluit de trainer van ADO Den Haag.

bron voetbalzone.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:17

gws24

Thinking is hard!

Met 3x Martinez en Tagliafico kom je een aardig eind :+ .

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
gws24 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:08:
[...]
Met 3x Martinez en Tagliafico kom je een aardig eind :+ .
Wou ze vanaf 1994 opnoemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
milotic schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:48:
[...]

Koning Messi _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

YouTube: Lionel Messi ● 12 Most LEGENDARY Moments Ever in Football ►Impossibl... afsluiter!

Kijk gerust even het filmpje even genieten van een van grootste allertijden! zoals de rechter in nederland altijd zegt beelden liegen niet ;)

Messi in de jaren '90 zou elke week onder het gras geschoffeld zijn geweest in de spaanse competitie :D (net als Maradonna in de jaren '80)

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 13-12-2022 23:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
milotic schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:17:
[...]

Wou ze vanaf 1994 opnoemen
94, was dat nog met Crespo, Redondo en Batistuta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
die valt bij mij al buiten de top 10 doe me dan lineker maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Bossie schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:19:
[...]

94, was dat nog met Crespo, Redondo en Batistuta?
en oretega die lekker genaaid werd door van der sar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001

ST10©DE

Dus.............

milotic schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:27:
[...]

Ok vertel dan maar wie? of wou je het voetbal van tegenwoordig vergelijken met dat van 50 jaar terug? over de afgelopen 15 jaar komt er maar een in de buurt en dat is ronaldo, al kan je deze ook niet echt vergelijken.

1000 wedstrijden 880+ goals? yeah what ever!

Maar ik hoor graag namen heel graag zelfs, en dan ook graag stats erbij en goals!
Ah! Dus om de goat te zijn moet je goals scoren? Scorebordjournalistiek. Wat is er met keepers (Neuer bijvoorbeeld) of verdedigers / middenvelders?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
ST10©DE schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:28:
[...]

Ah! Dus om de goat te zijn moet je goals scoren? Scorebordjournalistiek. Wat is er met keepers (Neuer bijvoorbeeld) of verdedigers / middenvelders?
Kijk vooral even het filmpje, geloof dat de eerste tegen nederland geen goal was toch? eerder een prachtige bal dwars door onze linie heen?\

de derde van vanavond was ook geen prachtige goal en assist?

Kerel waar kijk jij na? fan van RKC ofzo?

Straks ga je nog roepen dat Xavi en Iensta ook prutsers waren (ook die lagen om de minuut en liepen te zeiken) waren die goed ja! spelen die met temprament ja! is dat wereld klasse ja! ......

the goat is on fire stats liegen niet, beelden liegen niet en als je op deze leeftijd nog zo goed bent kan je maar een ding roepen RESPECT!

[ Voor 35% gewijzigd door milotic op 13-12-2022 23:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

milotic schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:28:
[...]

Kijk vooral even het filmpje, geloof dat de eerste tegen nederland geen goal was toch? eerder een prachtige bal dwars door onze linie heen?\

Straks ga je nog roepen dat Xavi en Iensta ook prutsers waren (ook die lagen om de minuut en liepen te zeiken) waren die goed ja! spelen die met temprament ja! is dat wereld klasse ja! ......

the goat is on fire stats liegen niet, beelden liegen niet en als je op deze leeftijd nog zo goed bent kan je maar een ding roepen RESPECT!
Geen idee waar je het allemaal over hebt……. Maar proost, neem er nog een!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nimflix
milotic schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:28:
[...]

the goat is on fire stats liegen niet, beelden liegen niet en als je op deze leeftijd nog zo goed bent kan je maar een roepen RESPECT!
Ik ga iedergeval niet met jou in discussie over voetbal. Jou voetbalkennis is beperkt tot de voetbalhighlights van Messi op YouTube.

Ik schat o.a. Adriano, Ben Arfa zodanig in als hun fatsoenlijke begeleiding en clubs hadden dan hadden ze het zelfde bereikt als Messi en Ronaldo.

War je nu zegt alleen door goals kan je goat worden.. dat klopt gewoon niet. Ik geniet meer van een mooie tackle dan mening goal of penalty van Messi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Denk eerder een jaar of 25 elk weekend potje of 10 kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
ST10©DE schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:37:
[...]

Geen idee waar je het allemaal over hebt……. Maar proost, neem er nog een!
Sorry drink niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Sorry, my bad. Helemaal helder van geest leek je me niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nimflix schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:38:
[...]
Ik ga iedergeval niet met jou in discussie over voetbal. Jou voetbalkennis is beperkt tot de voetbalhighlights van Messi op YouTube.

Ik schat o.a. Adriano, Ben Arfa zodanig in als hun fatsoenlijke begeleiding en clubs hadden dan hadden ze het zelfde bereikt als Messi en Ronaldo.

War je nu zegt alleen door goals kan je goat worden.. dat klopt gewoon niet. Ik geniet meer van een mooie tackle dan mening goal of penalty van Messi.
En ik dan ook maar niet met jou, Ben Arfa 8)7
Adriano :F :F :F

Een belangrijk onderdeel van een echte topper zijn is zelfdiscipline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
ST10©DE schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:45:
[...]

Sorry, my bad. Helemaal helder van geest leek je me niet
Typ lekker uit bed, maar bedankt voor je loopzuivere analyse.

Droog training jwt

[ Voor 5% gewijzigd door milotic op 13-12-2022 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
toolkist schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:46:
[...]

Haha ben afra hahaha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nimflix
toolkist schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:46:
[...]

We hebben het toch over voetbalkwaliteiten of mis ik nu iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
lief blijven mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Ben afra en adriano mogen nog niet eens de veters strikken van de goat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Zidane daarin tegen.... over kenners gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
Vat het zo niet op hoor, als je met zulke namen komt zegt dat genoeg. Das henry met weghorst vergelijken xd.

Kom dan met ronaldo/Ronaldinho

[ Voor 7% gewijzigd door milotic op 13-12-2022 23:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nimflix
milotic schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:49:
Ben afra en adriano mogen nog niet eens de veters strikken van de goat
Dus jij kan niet genieten van een Kante bij Chelsea die veel tackles maakt en vuile meters.. alleen omdat hij geen goals maakt?

Blijkbaar ben je alleen goat als je veel goals maakt...

Daarom worden bijna nooit keepers of verdedigers gekozen bij wereld voetballer van het jaar vanwege mensen zoals jij.
Pagina: 1 ... 45 ... 61 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar

Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)