Mosin schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:02:
Ik geef Duitsland helemaal niet zo’n grote kans meer. Blijkt dat Özil en Gundogan iedereen bezig houden. Team geest is een belangrijk onderdeel van de Duitsers.. Hopelijk blijft het team er rustig onder.
Offtopic:
Triest dat voetballers niet begrijpen dat hun fans harder werken voor veel minder dan wat ze zelf doen.. Durft zo’n Kimmich ook nog te gaan klagen over het uitfluiten

tjüsss
Hier ook nog een Duitsland support

Al verwacht ik er dit jaar ook niet heel veel van. 't is een jonge nieuwe ploeg, een aantal oudgedienden die er niet meer bij zijn dit WK en de ansiens in de ploeg hebben toch niet het charisma als een Schweinsteiger

Ik hoop dat ze in elk geval halve finale halen, liefst finale en wereldkampioen, maar ik denk dat dat er niet zal inzitten.
En de Belgen, net als elke realistische Belg ben ik van mening : ze gaan blij mogen zijn als ze met hun 0% teamplay in de kwart finales raken.
Individueel allemaal heel mooie spelers, op een paar na, maar het merendeel wel een ego van hier tot in Rusland.
Fellani die alleen aan de goal een beetje tot zijn recht komt door ze'n lengte, verder staat ie er maar wat rond te draaien en tegenspelers onderuit te halen.
Witzel, mja, ook ze eentje die graag wat rondjes staat te draaien ter plaatse.
Kompany, an sich goede speler, maar kijk er niet naar of hij is geblesseerd.
De Bruyne : hoe goed ie ook bij City speelt, bij de nationale ploeg heb ik hem nog maar weinig op zen niveau zien spelen
Hazard : topkerel, maar ook nog niet veel op het niveau zien spelen dat hij bij zijn ploeg wel haalt.
Lukaku ....... mja, wil ik eigenljk geen woorden aan vuil maken, topscoorder aller tijden van de Belgische ploeg, zegt genoeg. Als hij niet met de bal in doel kan lopen, dan maakt ie geen doelen, zelf achter de bal gaan, kan ie ook niet, altijd slenterend over het veld, balcontrole is volgens hem iets dat de technische staf wel doet voor de match met een bal. Als die jongen nog maar half zo goed was als een Hazard op gebied van balcontrole en inzet, dan had ie nu al 3x zoveel doelpunten voor de nationale ploeg gemaakt dan waar hij nu topscoorder mee is. En dan verschiet hij en zijn broertje dat de Belgische supporters hem niet op handen dragen.