Die maken plots de 2-0 en dan is het helaas gespeeld.Quad schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:46:
Marokko is eigenlijk niet kansloos. Zolang Frankrijk een beetje laks blijft spelen is er een goede kans op een gelijkmaker.
Waarom is heel bekend Nederland, inclusief Rob Jetten voor Marokko? Is dat zoiets als dat bijna heel NL voor de Amsterdammers is?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Eerste wedstrijd van ze die je kijkt? Gebeurt bij elke wedstrijd al dit wk.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:46:
Wat een extreem onsportief gedrag van de Marokkaanse fans met dat gefluit.
Playstation 5
Wat ik altijd bijzonder vind, is dat als een speler zelf overduidelijk als laatste de bal over de zijlijn werkt zonder iemand echt dichtbij in de buurt en dus de bal naar de andere partij gaat, om dan toch nog te gaan lopen zeuren en mekkeren dat hij voor zijn partij had moeten zijn.
Dat is nog niets, als ze gewonnen hebben slopen ze de steden buiten Marokko.Stylze schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:47:
[...]
Eerste wedstrijd van ze die je kijkt? Gebeurt bij elke wedstrijd al dit wk.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Is het niet gewoon meer anti Frankrijk? Hier thuis wel namelijk.carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:47:
Waarom is heel bekend Nederland, inclusief Rob Jetten voor Marokko? Is dat zoiets als dat bijna heel NL voor de Amsterdammers is?
Omdat ze die aanhang ook willen pleasen? Best veel marrokanen in NL is extra stemmen en extra volgers etc toch:)carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:47:
Ik heb liever dat frankrijk wint FRA - ARG kan wel episch gevecht worden.
Playstation 5
Die Fransoos moest effe die bal weg trappen voordat Amrabat 'm kon pakken voor de vrije trap. Vies hoor.
Verwijderd
Heb idd niets met Frankrijk maar door de rellen en dit gefluit hoop ik dat Marokko een pak slaag krijgt.RegularJohn schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:49:
[...]
Is het niet gewoon meer anti Frankrijk? Hier thuis wel namelijk.
Gebeurd helaas vrijwel altijd. Of bij een inworp de bal over de tegenspeler gooien enzo. Wordt eigenlijk nooit bestraft.blackshelve schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:49:
Die Fransoos moest effe die bal weg trappen voordat Amrabat 'm kon pakken voor de vrije trap. Vies hoor.
Wel benieuwd wat ze gaan doen als ze verliezen vandaag:)carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:48:
[...]
Dat is nog niets, als ze gewonnen hebben slopen ze de steden buiten Marokko.
Playstation 5
Mensen zijn graag voor de underdog. En volgens mij zijn we als Nederlanders niet snel voor Frankrijk.carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:47:
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik ben pro Frankrijk en anti Rob Jetten, telt dat ook?RegularJohn schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:49:
[...]
Is het niet gewoon meer anti Frankrijk? Hier thuis wel namelijk.
Met -6o Celcius zullen de meeste wel binnen blijven, toch?Stylze schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:51:
[...]
Wel benieuwd wat ze gaan doen als ze verliezen vandaag:)
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
paar auto's in de fik om het warm te krijgen helptWill_M schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:53:
[...]
Met -6o Celcius zullen de meeste wel binnen blijven, toch?
Ik vind Marokko en Frankrijk allebei vies spelen, veel overtredingen.
Die Marokkaan had eigenlijk rood kunnen krijgen voor het op de voet trappen, blijkbaar was het "valpartij" veinzen zijn redding. Maar de Fransen maken er af en toe ook bijna rugby van. Wordt een Marokkaan letterlijk meegesleurd naar de grond, dat had ook minstens geel mogen zijn.
Ja, de Fransen zijn beter. Maar door de inzet, gun ik het Marokko meer. En eerlijk gezegd ook vanwege Ziyech en Mazraoui. Ik zie The Wizard of AMS graag nog weer terugkeren naar Ajax. Maar dan wel voordat hij gaat afbouwen
Die Marokkaan had eigenlijk rood kunnen krijgen voor het op de voet trappen, blijkbaar was het "valpartij" veinzen zijn redding. Maar de Fransen maken er af en toe ook bijna rugby van. Wordt een Marokkaan letterlijk meegesleurd naar de grond, dat had ook minstens geel mogen zijn.
Ja, de Fransen zijn beter. Maar door de inzet, gun ik het Marokko meer. En eerlijk gezegd ook vanwege Ziyech en Mazraoui. Ik zie The Wizard of AMS graag nog weer terugkeren naar Ajax. Maar dan wel voordat hij gaat afbouwen
Ben het trouwens wel eens met Van der Vaart. Eigenlijk heeft Marokko te veel de bal om effectief hun vorm van countervoetbal te spelen.
Moet je een keer voor de lol de Afrika Cup kijken. Naast het feit dat het voetbal niet heel mooi is, heb je er zoveel fluitconcerten en van die schijnende lichtjes waar je u tegen zegt.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:46:
Wat een extreem onsportief gedrag van de Marokkaanse fans met dat gefluit.
Wij vinden het onsportief, daar is het de normaalste zaak van de wereld. Louter een psychologisch spelletje. Wij zijn het niet gewend in Europa, maar goed, het is geen Europees toernooi.
Volgens mij doen ze dat fluiten ook in Zuid-Amerika btw.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Bij gebrek aan 'Vuvuzela's'....RazorMaron schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:58:
[...]
Moet je een keer voor de lol de Afrika Cup kijken. Naast het feit dat het voetbal niet heel mooi is, heb je er zoveel fluitconcerten en van die schijnende lichtjes waar je u tegen zegt.
Wij vinden het onsportief, daar is het de normaalste zaak van de wereld. Louter een psychologisch spelletje. Wij zijn het niet gewend in Europa, maar goed, het is geen Europees toernooi.
Volgens mij doen ze dat fluiten ook in Zuid-Amerika btw.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Die zat op de brommer, maar ook hij kan zich flink aanstellen lijkt het.darkdesign schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:10:
Wat is die Mbappe toch ongelooflijk snel.
Nu even niet meer.darkdesign schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:10:
Wat is die Mbappe toch ongelooflijk snel.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zoooo, even de magische spray, en dat gebroken bot is weer heel.
Weet je. Ze durven te voetballen en creeeren steeds weer wat. Marokko dus
Dat hadden we graag ook van Oranje gezien
Idd, maar hebben simpelweg ook geen andere keuze.OMX2000 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:11:
Weet je. Ze durven te voetballen en creeeren steeds weer wat. Marokko dusDat hadden we graag ook van Oranje gezien
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Waarom moeten die drie bobo's (van de FIFA) steeds in beeld?
Ik voel de gelijkmaker aankomen.
Ik voel de gelijkmaker aankomen.
De VAR lijkt vanaf de kwartfinales ook verdwenen....
In de poulefase elke wedstrijd wel enkele keren nodig maar nu in eens niet meer.
In de poulefase elke wedstrijd wel enkele keren nodig maar nu in eens niet meer.
Zouden de Marokkanen weten dat de bal erin moet?
De gelijkmaker zou niet onverdiend zijn.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
fra laat Marokko ook komen in de hoop op een snelle omschakeling
Marokko mag wel even de 1-1 maken.
Wat speelt dat Frankrijk weer laf en als een stelletje slappe zakken, dat met de beste selectie ter wereld.
Wat speelt dat Frankrijk weer laf en als een stelletje slappe zakken, dat met de beste selectie ter wereld.
Daarom mag de gelijkmaker snel vallen.d-vine schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:14:
Marokko mag wel even de 1-1 maken.
Die scheids……hoe kan je geen kaart geven voor die overtreding op Mbappe?
Wat een verschrikkelijk publiek zeg. Fluiten en iemand heeft een scheidsrechtersfluitje ook in het publiek. Allemaal eruit!
Dat is bij iedere wedstrijd van de Fransen haast het geval. Waarom niet de wedstrijd in het slot gooien met iets meer inzet en scherpte.
Nou ja voor de kijker blijft het zo spannend tot de laatste minuut.
Nou ja voor de kijker blijft het zo spannend tot de laatste minuut.
Nu pas buitenspel, paupers.
heeft mar eigenlijk al 1 aanval over links gedaan?
Zal wel weer racistisch zijn, maar verbaasd het je echt?carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:16:
Wat een verschrikkelijk publiek zeg. Fluiten en iemand heeft een scheidsrechtersfluitje ook in het publiek. Allemaal eruit!
Ze doen dit namelijk altijd, met hun zijn er nog meer landen die dat doen. Dus ze zijn zeker niet de enige.
In de EL/CFL heb ik ook van Oost Europese landen verschrikkelijke dingen gezien en gehoord.
Het is zo'n beetje als bij Max en de F1, daar heb je gewoon een gootgedeelte die het normaal vinden om te fluiten. Kunnen wel zeggen het is maar een kleine groep, maar dat is het simpelweg niet. Het zijn ook altijd dezelfde en dat is best een grote groep.
[ Voor 14% gewijzigd door HollowGamer op 14-12-2022 21:20 ]
Mij verbaast niet met deze "jongeren", maar dat maakt het niet minder irritant om aan te horen op tv.HollowGamer schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:19:
[...]
Zal wel weer racistisch zijn, maar verbaasd het je echt?
Ze doen dit namelijk altijd, met hun zijn er nog meer landen die het doen.
Het is zo'n beetje als bij Max en de F1, daar heb je gewoon een gootgedeelte die het normaal vinden om te fluiten. Kunnen wel zeggen het is maar een kleine groep, maar dat is het simpelweg niet.
Dat fluitje hoor ik ook vaak in de ED. Zijn gewoon mensen die daarmee lopen te kutten. Verbaast mij dat spelers daar vaak minder last van lijken te hebben.
De spelers horen het tegenwoordig niet meer, gelukkig maar.carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:20:
[...]
Mij verbaast niet met deze "jongeren", maar dat maakt het niet minder irritant om aan te horen op tv.
Dat fluitje hoor ik ook vaak in de ED. Zijn gewoon mensen die daarmee lopen te kutten. Verbaast mij dat spelers daar vaak minder last van lijken te hebben.
Max trekt het zich bijvoorbeeld ook niets van aan, groot gedeelte haat hem nu (geen idee waarom), maar als sportman krijg je volgens mij een olifantenhuid.
Fluiten vind ik nog het minst erge; blij dat ze geen bier gooien zoals hier, met een laser in je oog schijnen, etc.
Laat ze dan maar liever fluiten en niets afbreken daarbuiten.
Hoor ik dit nu goed, geboren in Rotterdam? En die speelt voor Marokko? Nu snap ik waarom heel BN voor Marokko is, dat is gewoon eigenlijk Oranje, vermomd als Marokko.
[ Voor 40% gewijzigd door carpebios op 14-12-2022 21:26 ]
Wat is daar zo vreemd aan?carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:25:
Hoor ik dit nu goed, geboren in Rotterdam? En die speelt voor Marokko?
Net als dat Ziyech geboren is in Dronten. Maar dat weet toch iedereen?carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:25:
Je krijgt twee paspoorten, je kunt ook je hele jeugd hebben gespeeld voor NL en dan kiezen voor Marokko.carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:25:
Derksen heeft er ooit iets van gezegd, maar die werd terecht natuurlijk helemaal afgemaakt..
Nee, ik weet ook niet waar die op school gezeten heeft of waar die wel eens naar de supermarkt gaat. Als ik dat van iedereen zou moeten weten, wat een nuttige kennis zou dat zijnSpotmatic schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:26:
[...]
Net als dat Ziyech geboren is in Dronten. Maar dat weet toch iedereen?
Frankrijk toch ook weer zeer matig zeg. Zou zwaar kut zijn als ze weer WK worden op die manier.
Ja, het blijft krom. Het draagt ook niet erg bij aan integratie, kies dan voor één en niet voor wat je het beste uitkomt.Spotmatic schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:26:
[...]
Net als dat Ziyech geboren is in Dronten. Maar dat weet toch iedereen?
Maar goed, dat is allemaal offtopic.
Ze vallen mij ook erg tegen, ze spelen zeer slap en ongeconcentreerd.Chelseamarre123 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:28:
Frankrijk toch ook weer zeer matig zeg. Zou zwaar kut zijn als ze weer WK worden op die manier.
Maar zo win je kampioenschappen.carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:28:
[...]
Ze vallen mij ook erg tegen, ze spelen zeer slap en ongeconcentreerd.
Hoe krijgt dat kleine mannetje die beer op de grond?
Welkom in de wereld van voordeeltjes van dubbelecarpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:25:
Hoor ik dit nu goed, geboren in Rotterdam? En die speelt voor Marokko? Nu snap ik waarom heel BN voor Marokko is, dat is gewoon eigenlijk Oranje, vermomd als Marokko.
paspoorten.
Ik kan het me wel voorstellen dat ze voor Marokko kiezen, kans dat ze in het NL elftal komen is toch klein en op deze manier kunnen ze toch mooi interlands spelen (en ver komen dus).
Hij had het het over een morele verplichting inderdaad, daar mag je wat van vinden, maar uiteindelijk is het aan de speler.HollowGamer schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:26:
[...]
Je krijgt twee paspoorten, je kunt ook je hele jeugd hebben gespeeld voor NL en dan kiezen voor Marokko.
Derksen heeft er ooit iets van gezegd, maar die werd terecht natuurlijk helemaal afgemaakt..
Elect a clown, expect a circus.
Als ik goed tel al de vierde gele kaart die niet gegeven is.HollowGamer schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:29:
Dat is gewoon een beuk.. geen geel?
Blijkbaar mag Marokko meer...
Heb je liever Argentinië als kampioen?Chelseamarre123 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:28:
Aan geel doen we niet meer vanavond.HollowGamer schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:29:
Dat is gewoon een beuk.. geen geel?
Scheidsrechters zijn echt dramatisch dit WK zeg
Touche!HollowGamer schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:29:
[...]
Heb je liever Argentinië als kampioen?
Zonder de onkunde van de KNVB en de bondscoach destijds had Ziyech dat ook wel gedaan.HollowGamer schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:28:
[...]
Ja, het blijft krom. Het draagt ook niet erg bij aan integratie, kies dan voor één en niet voor wat je het beste uitkomt.
Maar goed, dat is allemaal offtopic.
Ja, puur omdat ik het Messi wel gun.HollowGamer schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:29:
[...]
Heb je liever Argentinië als kampioen?
Als enige Nederlander???Chelseamarre123 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:31:
[...]
Ja, puur omdat ik het Messi wel gun.
Wie?Chelseamarre123 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:31:
[...]
Ja, puur omdat ik het Messi wel gun.
Misschien moeten wij het aan banden leggen? Ik krijg toch ook niet de keuze uit België, ook al ben ik 10% Belg?Slasher schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:29:
[...]
Hij had het het over een morele verplichting inderdaad, daar mag je wat van vinden, maar uiteindelijk is het aan de speler.
Vind het zo krom.. je doorloopt alle jeugdelftallen hier, krijgt een flinke vergoeding ervoor, training, etc. en dan kies je voor Marokko?
Dat Frankrijk heeft er geen zin in. Marokko strijd er echt voor.
Dat is zeker waar, maar het blijft gek dat je als speler mag kiezen.dutchgio schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:31:
[...]
Zonder de onkunde van de KNVB en de bondscoach destijds had Ziyech dat ook wel gedaan.
Begrijp me niet verkeerd, snap de keuze waarom, maar je hebt niet echt iets te danken aan Marokko. Die hebben je niet getraind en een kans gegeven om voetballer te worden.
Jij kijkt vaker voetbal?carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:25:
Ik ben Belg dus dat verklaart misschien een hoop.
Zou een mooie kers op de taart zijn voor zijn carrière. Daarbij zou ik Frankrijk een zeer onverdiende dubbelvoudige wereldkampioen vinden.
Frankrijk speelt op 30%. Die sparen de krachten voor zondag.
Yes, Als PSV-er de eredivisie, hoezo?
Is dat niet die speler die goede vrienden was met een scheidsrechter?
O ja, dat was super leuk, die mocht een wedstrijd meevoetballen met z'n vriend die op het WK een wedstrijd mocht fluiten tegen van die oranje mannetjes?HollowGamer schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:36:
[...]
Is dat niet die speler die goede vrienden was met een scheidsrechter?
JAAAAAAAAA
Ah daar is die dan eindelijk. Dan weten we voldoende.
Jammer. Erg onverdiend.
Jammer

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hier wordt iedereen blij van! Hoppa, 2-0
Tomorrow is not today!
Onverdiend, want? Het is beste team van het toernooi. Kun je lang over discussiëren maar heeft weinig zin.Chelseamarre123 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:36:
[...]
Ik ben Belg dus dat verklaart misschien een hoop.
Zou een mooie kers op de taart zijn voor zijn carrière. Daarbij zou ik Frankrijk een zeer onverdiende dubbelvoudige wereldkampioen vinden.
Nog 1x de ME inzetten en klaar 
Hopelijk winnen ze nu ook van die onsportieve Argentijnen.
Afgelopen, vrouwen en kinderen eerst.
Mbappe is toch echt een van de beste wereldspelers, de actie voor de goal was fantastisch.
Bij de meeste commentatoren komt het kwijl naar boven als Messi aan de bal is, maar denk dat ze Mbappe vergeten.
Bij de meeste commentatoren komt het kwijl naar boven als Messi aan de bal is, maar denk dat ze Mbappe vergeten.
Wat een misselijk team dat Frankrijk. Heb je zo'n kwaliteit en speel je al 6 jaar lang zulk triest voetbal...
Frankrijk wordt wereldkampioen… Argentijnen zijn kansloos tegen deze ploeg.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zaterdag spelen ze nog om plek 3 hècarpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:39:
Nog 1x de ME inzetten en klaar
Waarom onverdiend? Omdat Frankrijk, terwijl ze met 1 voet op de rug spelen, de kansen wél kan benutten?Spotmatic schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:38:
Jammer. Erg onverdiend.
Marokko oogt leuk doordat ze er veel energie ingooien. Maar goed is het niet. Goals maken is erg lastig voor ze
Ik vond het Nederlandseftal nog slechter voetbal spelen.RegularJohn schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:39:
Wat een misselijk team dat Frankrijk. Heb je zo'n kwaliteit en speel je al 6 jaar lang zulk triest voetbal...
weer met dat laffe slappe voetbal komen die stokbrood eters in de finale.Chelseamarre123 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:28:
Mag wel een keer worden afgestraft.
Hoop dat Zidane dat croissant elftal een keer gaat leiden misschien komt er wat meer jus in
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)