Ze mogen ook nog de troostfinale verliezen van Kroatie voordat de ME weer naar de kazerne kan.carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:39:
Nog 1x de ME inzetten en klaar
Hopelijk winnen ze nu ook van die onsportieve Argentijnen.
Als Mbappe toch eens net zoveel bescherming van de arbitrage krijgt als Messi...HollowGamer schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:39:
Mbappe is toch echt een van de beste wereldspelers, de actie voor de goal was fantastisch.
Bij de meeste commentatoren komt het kwijl naar boven als Messi aan de bal is, maar denk dat ze Mbappe vergeten.
Damn......daar zeg je mij wat, daar had ik niet aan gedacht. Het maakt dus niet uit of ze winnen of verliezen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
2x wereldkampioen (even vooruit lopen op de zaken) op de helft van je kunnen.RegularJohn schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:39:
Wat een misselijk team dat Frankrijk. Heb je zo'n kwaliteit en speel je al 6 jaar lang zulk triest voetbal...
best knap
Laten we het hopen.PatrickC schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:39:
Frankrijk wordt wereldkampioen… Argentijnen zijn kansloos tegen deze ploeg.
Lekker gespeeld van Mbappé.
In elk geval een mooie affiche deze finale. Jammer dat beide teams niet de indruk hebben gewekt om aantrekkelijk voetbal te spelen, terwijl ze dat wel zouden kunnen. Nou ja, wie weet.
In elk geval een mooie affiche deze finale. Jammer dat beide teams niet de indruk hebben gewekt om aantrekkelijk voetbal te spelen, terwijl ze dat wel zouden kunnen. Nou ja, wie weet.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Irritant gefluit zeg, denk steeds dat de scheids voor een overtreding/buitenspel fluit.
[ Voor 6% gewijzigd door danslo op 14-12-2022 21:41 ]
Die Mbappé kan toch wel aardig voetballen hoor. Prachtige assist.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik denk dat de 3e keus van Frankrijk bij ons nog in de basis zou staan.HollowGamer schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:40:
[...]
Ik vond het Nederlandseftal nog slechter voetbal spelen.
Ja, vooral bij het moment dat het buitenspel kon zijn, dacht ik echt dat die dat stond en ze voor de verandering eens snel floten. Was het de idioot in het publiek (of kan ik nu voor het woord idoot anderhalf jaar cel krijgen?)danslo schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:41:
Irritant gefluit zeg, denk steeds dat de scheids voor een overtreding/buitenspel fluit.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die actie van Mbappe was gewoon erg mooi. Binnen de 16 een aantal man voorbij en een voorzet tot doelpunt.
Velen maken mooier dan wat Messi laat zien. Maar NOS commentator zegt er niets over, want het was geen Messi.
Dat bedoel ik exact met dat Messi zo overrated is. Het wordt met twee maten gemeten. Alles wat Messi doet is geweldig (ook als dat het niet was, zoals zijn penalty tegen NL bij de penalty reeks)
Velen maken mooier dan wat Messi laat zien. Maar NOS commentator zegt er niets over, want het was geen Messi.
Dat bedoel ik exact met dat Messi zo overrated is. Het wordt met twee maten gemeten. Alles wat Messi doet is geweldig (ook als dat het niet was, zoals zijn penalty tegen NL bij de penalty reeks)
Ik was het ook met Derksen eensHollowGamer schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:32:
[...]
Misschien moeten wij het aan banden leggen? Ik krijg toch ook niet de keuze uit België, ook al ben ik 10% Belg?
Vind het zo krom.. je doorloopt alle jeugdelftallen hier, krijgt een flinke vergoeding ervoor, training, etc. en dan kies je voor Marokko?
Elect a clown, expect a circus.
Als Messi struikelt over een pol, dan zeggen ze dat alleen Messi zo mooi kan vallen.Tweak_ers schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:42:
Die actie van Mbappe was gewoon erg mooi. Binnen de 16 een aantal man voorbij en een voorzet tot doelpunt.
Het is niet aantrekkelijk om naar te kijken, maar wel uiterst effectief. Niemand zal later terug kijkend op de speelwijze, wel op de gewonnen prijzen.RegularJohn schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:39:
Wat een misselijk team dat Frankrijk. Heb je zo'n kwaliteit en speel je al 6 jaar lang zulk triest voetbal...
Misschien omdat iedereen Messi als een God ziet.. echt belachelijk.KlaasjeNL schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:40:
[...]
Als Mbappe toch eens net zoveel bescherming van de arbitrage krijgt als Messi...
Ik zie een Mbappe, Giroud, Neymar, etc. gewoon echt als top spelers. Neymar deed vroeger heel veel zeuren, maar hij lijkt dit te zijn verleerd bij PSG. Messi is goed, maar bij elke pass krijgen de meeste zo veel kwijl, dat het gewoon niet meer leuk is om naar te kijken. Zelfs de scheidsrechters gaan er dus helemaal in op.
hilarisch die messi haat hier.
maar mbappe verdiend wel wat meer lof van onze commentator
Hoop toch wel dat dit Frankrijk de Argentijnen over de knie legt. Vanavond niet geweldig gespeeld, maar ik vind dit best een sympathieke ploeg met mooie voetballers die niet constant over de grond liggen te rollen.
Geef deze man/vrouw een biertje!KlaasjeNL schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:44:
Hoop toch wel dat dit Frankrijk de Argentijnen over de knie legt. Vanavond niet geweldig gespeeld, maar ik vind dit best een sympathieke ploeg met mooie voetballers die niet constant over de grond liggen te rollen.
Hij schoot de penalty bijzonder slecht in, zacht door het midden. Maar NOS: “kijk hoe mooi hij hem in alle rust inschiet”.carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:43:
[...]
Als Messi struikelt over een pol, dan zeggen ze dat alleen Messi zo mooi kan vallen.
Echt houd toch op.
Overigens was de penalty gisteren van Messi wél erg mooi ingeschoten
Precies ik hoop ook echt dat frankrijk argentinie helemaal kapot maakt zondag en dat messi jankend op het veld te bewonderen is. Naar over het paard getild ventje is dat toch.Tweak_ers schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:42:
Playstation 5
Het publiek fluit al af.
Ik denk niet dat Marokko kan wat Nederland wel kon. Namelijk nog de 2-2 maken na een 2-0 achterstand.
Tomorrow is not today!
Hij is alleen geen God zoals Messi.Fiber schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:42:
Die Mbappé kan toch wel aardig voetballen hoor. Prachtige assist.
Volgens mij hebben we in NL de commentator die eerder het braziliaanse elftal de hemel in prees.Grindtegel schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:44:
Ik denk dat hij nu zo positief over Marokko is omdat hij zijn auto op het mercatorplein heeft staan.
Ik zeg nog niet dat het voorbij is.. heb een ander land ook er twee zien maken in 3 minuten.
De commentator maakt voor de finale bijna overuren met Mbappé en Messi te benoemenGrindtegel schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:44:
Laten we hopen op een mooie voetbalshow al wordt het denk ik een heel raar vies spelletje tussen Frankrijk en Argentinië.
De troostfinale laat ik aan mij voorbijgaan, daar loop ik niet zo warm voor.
Probleem is wel dat je tegen argentinie met man minder speelt omdat het stadion helemaal rmetje vol zit met argentijnen.
Playstation 5
Ja iedereen moest en mocht er toen ook wat van vinden, tot aan onbeduidende columnistjes toe;
https://www.bnnvara.nl/jo...angbuis-van-johan-derksen
Ik ben zelf links ingesteld maar ik ben blij dat dit soort links gewauwel inmiddels niet meer gepruimd wordt en we gewoon zeggen waar het op staat. Is die verharding van de maatschappij nog ergens goed voor,
Zaterdag met de kinderen eens naar Amsterdam, het mercatorplein en dergelijke. Iemand nog tips?
Niemand had er problemen mee. Omdat het altijd werd gezien als een soort van “B-keuze”. Dus als een Nederlandse Marokkaan niet voor Oranje werd gevraagd kon hij voor Marokko gaan.HollowGamer schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:32:
[...]
Misschien moeten wij het aan banden leggen? Ik krijg toch ook niet de keuze uit België, ook al ben ik 10% Belg?
Vind het zo krom.. je doorloopt alle jeugdelftallen hier, krijgt een flinke vergoeding ervoor, training, etc. en dan kies je voor Marokko?
Maar wij naturaliseren toch ook spelers waar we potentie in zien. Tja…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
gaat ziyech nog een mooie transfer maken nu of zou die bij chelsea invaller blijven?
Messi was een aantal jaar geleden weergaloos, zeker in dat Barca elftal van toen. Beste speler op aarde by far.
Dat is ie echter al een flinke tijd niet meer, maar al die commentatoren ( die gouden bal toen ie niets had klaargespeeld in een seizoen terwijl een Lewandowski zo bizar goed was toen was ook een mooi voobeeld) lijken dat totaal niet door te hebben.
Dat is ie echter al een flinke tijd niet meer, maar al die commentatoren ( die gouden bal toen ie niets had klaargespeeld in een seizoen terwijl een Lewandowski zo bizar goed was toen was ook een mooi voobeeld) lijken dat totaal niet door te hebben.
Is toch zonde voor zijn talent om op de bank ergens te zitten. Lijkt mij dat hij ook liever voetbalt.Grindtegel schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:50:
gaat ziyech nog een mooie transfer maken nu of zou die bij chelsea invaller blijven?
Of hij doet een “Bogarde”Grindtegel schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:50:
Frans voetbalshirtje aantrekken?carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:48:
Zaterdag met de kinderen eens naar Amsterdam, het mercatorplein en dergelijke. Iemand nog tips?
Frankrijk weer saai effectief, net zoals ze het WK in 2018 wonnen.
Ik heb Marokko leuke dingen zien doen, respect dat ze zo ver zijn gekomen. En ze hebben nog een wedstrijdje te gaan voor de 3e plek. Denk alleen dat Kroatië ook een maatje te groot is voor ze.
Ik heb Marokko leuke dingen zien doen, respect dat ze zo ver zijn gekomen. En ze hebben nog een wedstrijdje te gaan voor de 3e plek. Denk alleen dat Kroatië ook een maatje te groot is voor ze.
VoetbalAllahGrindtegel schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:52:
de voetbalgoden zijn niet voor Mar
Had Nederland ook tijdens de penalty's.darkdesign schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:53:
Marokko heeft ook wel echt pech dat de ballen net niet vallen zoals ze willen.
nouuuu, mar wil heel graag en kro vind het wel best denk ikVlassie1980 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:51:
Frankrijk weer saai effectief, net zoals ze het WK in 2018 wonnen.
AC Milan volgens de geruchten, misschien wel deze winter.Grindtegel schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:50:
Zo, klaar met dat gefluit van het publiek. Kroatië - Marokko gaan we dus niet kijken.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Zo'n wedstrijd voor de 3e / 4e plaats lijkt mij ook echt een verschrikking om te spelen...
Argentijnen kijken jullie mee?
Zo kun je dus ook een felle strijd leveren en toch elkaar de hand geven.
Zo kun je dus ook een felle strijd leveren en toch elkaar de hand geven.
Wat een superlatieven zeg bij de NOS.
nou, op naar het mercatorplein dan maar?
Kunnen ze dat gewoon niet doen op basis van doelsaldo/onderling resultaat?vhal schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:54:
Zo'n wedstrijd voor de 3e / 4e plaats lijkt mij ook echt een verschrikking om te spelen...
Daarom kijk ik de BBC of één/Canvas.. nooit meer de NOS voor mij.carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:56:
Wat een superlatieven zeg bij de NOS.
Iedereen vol trots, nou nou. Wij zijn Marokko vandaag. Wij speelde echt voetbal. Waar zit ik naar te kijken hahaha.
Niet naar de BBC blijkbaarcarpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:58:
Iedereen vol trots, nou nou. Wij zijn Marokko vandaag. Wij speelde echt voetbal. Waar zit ik naar te kijken hahaha.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Pff tis echt om te kotsen, affalay vind ik sowieso echt niet gemaakt voor op tv wat een saaie vent is dat.carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:58:
[ Voor 13% gewijzigd door Stylze op 14-12-2022 21:59 ]
Playstation 5
En ondertussen slopen ze je steden...carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:58:
Die wedstrijd slaat natuurlijk sowieso nergens op. Als Marokko aan de andere kant van het schema had gespeeld, hadden ze misschien van Argentinië gewonnen, de finale gespeeld en verloren ze daar pas van Frankrijk om tweede te worden. Om maar een voorbeeld te noemen. In een knockout toernooi telt alleen de eerste plaats. Die troostfinale is enkel om als organisatie nog wat extra sponsorgeld binnen te harken.HollowGamer schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:56:
[...]
Kunnen ze dat gewoon niet doen op basis van doelsaldo/onderling resultaat?
Gelukkig ben ik niet de enige. Ik zit dit te kijken en denk dan, ben ik nou zo anders dat ik niets heb met Marokko. Net zoals met welk ander land ook. Ik leef onder een steen voor mijn gevoel.
Ze hadden wel echt de gelijkmaker verdient, die Franse stonden flink te slapen de laatste 10min.carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:58:
Frankrijk lekker op halve kracht de finale in
Bizarre tv zien we hier... Gaat echt helemaal nergens overcarpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:00:
[...]
Gelukkig ben ik niet de enige. Ik zit dit te kijken en denk dan, ben ik nou zo anders dat ik niets heb met Marokko. Net zoals met welk ander land ook. Ik leef onder een steen voor mijn gevoel.
Frankrijk gewoon slim krachten sparen lekker op de counter spelen, maar wel wat te nonchalant af en toe. Ze gaan topfit de finale in, maar argentinie ook want kroatie bood weinig tegenstand.
[ Voor 3% gewijzigd door Stylze op 14-12-2022 22:04 ]
Playstation 5
nee hoor ik heb er ook helemaal niks meecarpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:00:
[...]
Messi maakt er 2 zondag is anti messi gedie ook afgelopen
Ik had helemaal niet door dat het Drogba was bij de BBC lol.. sinds wanneer is hij kaal?
Niet dat het verkeerd is/staat, maar dit is mij echt helemaal ontgaan.
Niet dat het verkeerd is/staat, maar dit is mij echt helemaal ontgaan.
Word ik nog meer anti Messimilotic schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:05:
Dan alles gewonnen wat er te winnen valt, op je 35e wie doet je dat na
Nah, Griezmann maakt Messi onschadelijk zoals hij al zovaak heeft gedaan met Athletico tegen Barca.milotic schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:05:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
*knip*
Dit heeft hier niets te zoeken.
Dit heeft hier niets te zoeken.
[ Voor 84% gewijzigd door tweakduke op 15-12-2022 19:44 ]
Is het niet te koud voor hun deze avond?Glorfindel76 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:59:
[...]
En ondertussen slopen ze je steden...
Marokko vooralsnog wel de grootste verrassing van dit WK. Wat een pad hadden zij bewandeld zeg ... Frankrijk heeft kwalitatief gewoon veel betere spelers en zijn jaren al samen ingespeeld. Marokko had veel kansen, maar mistte een echte spits. Wat bakt die HamdAllah er niks van zeg.
Nu een wedstrijd spelen voor de derde plek, waar je ook uiteindelijk niks mee kan.
Al met al tot nu toe echt een hele mooie WK gezien.
Nu een wedstrijd spelen voor de derde plek, waar je ook uiteindelijk niks mee kan.
Al met al tot nu toe echt een hele mooie WK gezien.
Boh, hoe zou dat in Parijs zijn? Daar wonen echt gigantisch veel Marokkanen. Hebben die ook van die rellen daar?
2000 agenten!
2000 agenten!
[ Voor 7% gewijzigd door carpebios op 14-12-2022 22:17 ]
Nl be en fr jacarpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:16:
Boh, hoe zou dat in Parijs zijn? Daar wonen echt gigantisch veel Marokkanen. Hebben die ook van die rellen daar?
2000 agenten!
Wat een eentonige analyses zeg. NOS heeft het alleen over het Marokko wat beter speelde dan alle WK winnaars bij elkaar. Frankrijk voetbalde ook nog ergens deze avond.
Frankrijk had de wedstrijd volledig onder controle. Ze lieten Marokko aan de bal. Marokko had geen schijn van kans. Frankrijk speelt niet mooi maar heel effectief en ze hebben de controle.carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:21:
Wat een eentonige analyses zeg. NOS heeft het alleen over het Marokko wat beter speelde dan alle WK winnaars bij elkaar. Frankrijk voetbalde ook nog ergens deze avond.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
AmenST10©DE schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:24:
[...]
Frankrijk had de wedstrijd volledig onder controle. Ze lieten Marokko aan de bal. Marokko had geen schijn van kans. Frankrijk speelt niet mooi maar heel effectief en ze hebben de controle.
In Parijs weinig gedoe, alleen zaterdag een paar opstootjes.carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:16:
2000 agenten!
Maar de ME in Parijs mag en doet iets meer dan in NL

Maar bij de NOS heeft Marokko gewonnen. Het is nog geen moment over Frankrijk gegaan. Zometeen schakelen we naar de nicht van een neef van een buurvrouw die naar de wedstrijd heeft gekeken en die vertelt hoe goed Marokko was.ST10©DE schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:24:
[...]
Frankrijk had de wedstrijd volledig onder controle. Ze lieten Marokko aan de bal. Marokko had geen schijn van kans. Frankrijk speelt niet mooi maar heel effectief en ze hebben de controle.
Correctie, ze benoemen Mbape!
En daarna ging het over tatoeages van Neymar
Nou, we hebben weer even wat dagen vrij
En daarna ging het over tatoeages van Neymar
Nou, we hebben weer even wat dagen vrij
[ Voor 62% gewijzigd door carpebios op 14-12-2022 22:28 ]
Die komen meteen met traangas zelfs op de tribuneWaah schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:26:
[...]
In Parijs weinig gedoe, alleen zaterdag een paar opstootjes.
Maar de ME in Parijs mag en doet iets meer dan in NLdaar stoppen ze niet met hun charge als je achteruit loopt
Tja kun je het de kwalijk nemen? Na elke wedstrijd rellen, vervolgens zit de halve studio vol marrokanen, de helft van de tafelheren is marrokaans ...carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:26:
[...]
Maar bij de NOS heeft Marokko gewonnen. Het is nog geen moment over Frankrijk gegaan. Zometeen schakelen we naar de nicht van een neef van een buurvrouw die naar de wedstrijd heeft gekeken en die vertelt hoe goed Marokko was.
Ga je dan zeggen dat Frankrijk een aantal klassen beter was?
Van gaal waarschijnlijk nieuwe trainer van de belgen. Haha
Ik heb een tijdje in Parijs gewoond, als ze daar dan staan, met de kappen op, dan gedraag je je wel want je weet dat ze zich niet inhouden. Hier krijg je 100 waarschuwingen en als ze dan meppen valt het mee en krijgen ze erna ook nog gedoe of het proportioneel was.Waah schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:26:
[...]
Maar de ME in Parijs mag en doet iets meer dan in NLdaar stoppen ze niet met hun charge als je achteruit loopt
Zakelijk gespeeldWaah schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:28:
[...]
Tja kun je het de kwalijk nemen? Na elke wedstrijd rellen, vervolgens zit de halve studio vol marrokanen, de helft van de tafelheren is marrokaans ...
Ga je dan zeggen dat Frankrijk een aantal klassen beter was?
Pijnlijk, zag hem liever blijven i.p.v. iemand die kiest voor z'n droomclub en dan weer na een paar weken terug bondscoach wil worden.milotic schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:29:
goed nieuws voor de gevestigde bejaarde orde daarzomilotic schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:29:
In rennes knalde ze ons vak vol traangas om niksdr.lowtune schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:29:
[...]
Ik heb een tijdje in Parijs gewoond, als ze daar dan staan, met de kappen op, dan gedraag je je wel want je weet dat ze zich niet inhouden. Hier krijg je 100 waarschuwingen en als ze dan meppen valt het mee en krijgen ze erna ook nog gedoe of het proportioneel was.
Lekker nog een EK en WK dit niet om aan te zien voetbal spelen? Ik dacht dat iedereen wel blij was dat onze opa eindelijk afscheid nam, maar dat blijkt dus niet helemaal het geval.carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:29:
[...]
Pijnlijk, zag hem liever blijven i.p.v. iemand die kiest voor z'n droomclub en dan weer na een paar weken terug bondscoach wil worden.
Nee, vind hem nog steeds briliant. Ik geloof wel in van Gaal. Meer dan in een Koeman.Snowdog schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:31:
[...]
Lekker nog een EK en WK dit niet om aan te zien voetbal spelen? Ik dacht dat iedereen wel blij was dat onze opa eindelijk afscheid nam, maar dat blijkt dus niet helemaal het geval.
Had de beste man geen kanker?Snowdog schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:31:
[...]
Lekker nog een EK en WK dit niet om aan te zien voetbal spelen? Ik dacht dat iedereen wel blij was dat onze opa eindelijk afscheid nam, maar dat blijkt dus niet helemaal het geval.
Trouwens, ik denk niet dat de Belgen van Gaal aankunnen, qua directheid en dergelijke. Dat zal uiteindelijk niet lang duren.
Heb één keer tussen de ME en een groep algerijen gestaan. Kwam de metro uit en voor ons stond een rij ME, volledig klaar voor de strijd. Dus omgekeerd en daar stond een groep Algerijnen (was ook tijdens een WK).dr.lowtune schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:29:
[...]
Ik heb een tijdje in Parijs gewoond, als ze daar dan staan, met de kappen op, dan gedraag je je wel want je weet dat ze zich niet inhouden. Hier krijg je 100 waarschuwingen en als ze dan meppen valt het mee en krijgen ze erna ook nog gedoe of het proportioneel was.
Miss Waah dacht: oh leuk! Actie!
Ik kende de verhalen over de Franse ME en de Algerijnen. Dus heb haar meegesleept terug de metro in en zijn maar ergens anders uitgestapt
Ik kan me jaren geleden herinneren toen ik nog in de Grolsch Veste werkte (kantoortje, niet bij FCT). Er waren daar gezamenlijke oefeningen van de Duitse en Nederlandse ME. Harde kern van FCT mocht figureren als hooligans. Eerst de Nederlandse ME; stapje naar voren, hooligans provoceren, ME stapje naar voren, terugdringen en zo was het een relatief saai schaakspel. Toen waren de Duitsers aan de beurt...Waah schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:26:
[...]
Die renden gewoon als gekken met getrokken knuppels op de "hooligans" af en begonnen als een malle te knuppelen. Die figuranten wisten niet wat ze overkwam. Werden tijdens hun vlucht onderuit geschopt, met de knie op de grond gedrukt enz. Provocatie volledig neergeslagen, tot bloedneuzen en kleerscheuren aan toe.
Ik ken de Franse ME niet, maar als het verschil tussen de Nederlandse en Franse ME half zo groot is als het verschil met de Duitse, krijgen de hooligans het in Parijs niet makkelijk. 😅
Dat ben ik niet met je eens als feyenoord naar duitsland moet scheiten ze al 7 kleuren. De Duitsers staan op hooligan niveau niet zo hoog aangeschreven. Voornamelijk de russen de polen de nederlanders en de Belgen dan volgt de rest. De echte jongens doen niet mee aan zulke oefeningen.
We hebben ook wel gezien hoe rusland Engeland verliep, allemaal getrainde soldaten.
[ Voor 22% gewijzigd door milotic op 14-12-2022 22:40 ]
Een hele berg Spanjaarden van Barça en Real.milotic schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:06:
[...]
Dan alles gewonnen wat er te winnen valt, op je 35e wie doet je dat na
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)