[Voetbal] Centraal WK 2022 topic

Pagina: 1 ... 49 ... 61 Laatste
Acties:
  • 112.896 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:47

OMX2000

By any means necessary...

ST10©DE schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:24:
[...]

Frankrijk had de wedstrijd volledig onder controle. Ze lieten Marokko aan de bal. Marokko had geen schijn van kans. Frankrijk speelt niet mooi maar heel effectief en ze hebben de controle.
Geen schijn van kans is overdreven. Marokko is een keer of 4 gevaarlijk geworden in de 16.

Frankrijk speelt vaker zo. Ze hebben enorm veel talent in het team, en veel snelheid. En het lijkt wel alsof ze erop rekenen dat ze toch wel gaan scoren, en kunnen hun tegenstanders de indruk geven dat ze nog kansen maken.

Ik ben het met de analisten die ik zag op tv wel eens, dat Frankrijk zoveel leuker en beter zou kunnen voetballen. En dan zijn Benzema en Pogba er nog niet eens bij.

Dan snap ik best dat mensen Messi het gunnen, vanwege zijn carrière. Maar normaal gesproken moet Frankrijk de finale gewoon winnen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:47

OMX2000

By any means necessary...

carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:32:
[...]

Nee, vind hem nog steeds briliant. Ik geloof wel in van Gaal. Meer dan in een Koeman.
Hij is zeker goed. Maar hij heeft dezelfde truuk willen uithalen als in het vorige WK. En daar kun je ver mee komen. Maar ik vond dat we dit keer wel heel weinig aanvallend hebben laten zien.

Verdedigend geloof ik het eigenlijk wel. Heb ik, op Blind na, weinig op aan te merken. Maar qua creativiteit hield het gewoon niet over.

Had in de laatste wedstrijd in de poule fase gewoon Blind eerder eraf gehaald, en vervangen door Malacia. En geef Lang en Simons meer speeltijd. En probeer dan ook een plan C. Ik vond het te lafjes en te veilig.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:59

ST10©DE

Dus.............

OMX2000 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 23:01:
[...]

Geen schijn van kans is overdreven. Marokko is een keer of 4 gevaarlijk geworden in de 16.

Frankrijk speelt vaker zo. Ze hebben enorm veel talent in het team, en veel snelheid. En het lijkt wel alsof ze erop rekenen dat ze toch wel gaan scoren, en kunnen hun tegenstanders de indruk geven dat ze nog kansen maken.

Ik ben het met de analisten die ik zag op tv wel eens, dat Frankrijk zoveel leuker en beter zou kunnen voetballen. En dan zijn Benzema en Pogba er nog niet eens bij.

Dan snap ik best dat mensen Messi het gunnen, vanwege zijn carrière. Maar normaal gesproken moet Frankrijk de finale gewoon winnen.
Nee, dat is niet overdreven. Je ziet gewoon dat Frankrijk gecontroleerd speelde. Als Marokko een doelpunt gemaakt zou hebben, zouden ze even gas geven en het recht zetten. Ze spelen heel energie zuinig en effectief. Ja, ze kunnen mooier spelen. Maar voetbal is nog steeds geen jury-sport zoals ijsdansen. Dus waarom zou je? Alleen het resultaat gaat de boeken in en wordt onthouden.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 14:14
ST10©DE schreef op woensdag 14 december 2022 @ 23:17:
[...]

Nee, dat is niet overdreven. Je ziet gewoon dat Frankrijk gecontroleerd speelde. Als Marokko een doelpunt gemaakt zou hebben, zouden ze even gas geven en het recht zetten. Ze spelen heel energie zuinig en effectief. Ja, ze kunnen mooier spelen. Maar voetbal is nog steeds geen jury-sport zoals ijsdansen. Dus waarom zou je? Alleen het resultaat gaat de boeken in en wordt onthouden.
Zon schaak spel word de finale ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:04
Maar wel een boeiend schaakspel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:11
carpebios schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:32:
[...]

Nee, vind hem nog steeds briliant. Ik geloof wel in van Gaal. Meer dan in een Koeman.
Belgen hebben ongeveer gelijkwaardig materiaal als wij op moment denk ik? Je kan van Van Gaal zeggen wat je wil, Nederland is niet makkelijk te verslaan geweest onder zijn leiding. Denk dat ze in België best blij met hem zullen zijn.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 14:14
Dr. Strangelove schreef op donderdag 15 december 2022 @ 00:14:
[...]

Belgen hebben ongeveer gelijkwaardig materiaal als wij op moment denk ik? Je kan van Van Gaal zeggen wat je wil, Nederland is niet makkelijk te verslaan geweest onder zijn leiding. Denk dat ze in België best blij met hem zullen zijn.
Niks verloren toch?

• Sjah
Nou ik vind dat Louis 2x op zijn smoel is gegaan, nu nog stuk harder dan in 2014. Met verdedigend spel 2x op strafschoppen eruit, en nu in 22 met een wel heel grote mond/one man show. Nee het mooie NL is bij hem niet goed bewaakt.
Alleen in geval wereldtitel had ik mijn (ook grote) mond gehouden, nu ben ik hem meer dan zat, en neem hem zelfs wat kwalijk. Waarom geen Brobbey mee? Waarom Daley zo onomstreden, waarom Depay zo zeker van zijn plek, waarom niet het diepe inspringen met Xavi, waarom Woutje niet eerder brengen. Waarom de verlenging tegen Argentinie niet gewoon dat pomp-voetbal van de laatste fase 2e helft blijven spelen. Waarom niet van tevoren erkennen dat Arg een nogal goeie keeper heeft voor penalties....nu waren ze nog meer opgefokt die Argentijnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:05

Lordy79

Vastberaden

@Sjah achteraf kijk je een koe in de kont zeggen ze in Groningen. Nederland was heel dichtbij de halve finale en dat vind ik met het huidige materiaal een prima resultaat. Ik denk dat Nederland bij de beste 6 teams hoorde en daar hoef je je niet voor te schamen. Brazilië, Argentinië, Frankrijk en Kroatië zijn gewoon een maatje te groot op het moment en dan moet je een beetje geluk hebben.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Sjah schreef op donderdag 15 december 2022 @ 01:48:
[...]

Nou ik vind dat Louis 2x op zijn smoel is gegaan, nu nog stuk harder dan in 2014. Met verdedigend spel 2x op strafschoppen eruit, en nu in 22 met een wel heel grote mond/one man show. Nee het mooie NL is bij hem niet goed bewaakt.
Alleen in geval wereldtitel had ik mijn (ook grote) mond gehouden, nu ben ik hem meer dan zat, en neem hem zelfs wat kwalijk. Waarom geen Brobbey mee? Waarom Daley zo onomstreden, waarom Depay zo zeker van zijn plek, waarom niet het diepe inspringen met Xavi, waarom Woutje niet eerder brengen. Waarom de verlenging tegen Argentinie niet gewoon dat pomp-voetbal van de laatste fase 2e helft blijven spelen. Waarom niet van tevoren erkennen dat Arg een nogal goeie keeper heeft voor penalties....nu waren ze nog meer opgefokt die Argentijnen.
Meen je dit nu serieus?

Dat dit jaar het voetbal niet om aan te zien was ben ik helemaal mee eens. Maar Nederland heeft wel de kwartfinale gehaald met een elftal dat kwalitatief het slechts was van alle WK waar ze aan mee hebben gedaan.

Discussies over spelers wel of niet en ze zouden het wel even beter doen is zo'n wel - niet discussie.
Xavi die nog nooit had gespeeld, Brobbey heeft nog niets gepresenteerd of Gravenberg maar die zouden het wel even doen? Kom op

Waarom niet pompen of verzuipen de hele verlenging? Omdat je dat keihard onderuit gaat door alle ruimtes die je weggeeft. En het is niet vol te houden Beetje voetbal kenner weet dat wel. Als dit de oplossing was zouden alle teams vanaf nu de hele 2e helft wel dit gaan spelen.

En in 2014 halen we de 3e plaats op een WK! Ik weet het niet hoor dat is gewoon een hele knappe prestatie.
En dat hij toen 532 speelde was omdat onze verdediging een complete gaten kaas was in die tijd vergeet dat niet.
Prima oplossing toen en uitstekend resultaat

Louis van Gaal heeft geen wedstrijd verloren in de reguliere speeltijd op deze 2 WKs waaraan hij heeft mee gedaan het is alles behalve op je smoel gaan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Sjah schreef op donderdag 15 december 2022 @ 01:48:
[...]

Ik vind dat hij het wel goed heeft gedaan. Zoals jij beredeneerd doet maar 1 trainer het goed, degene met de wereldbeker in zijn handen. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 09:04
milotic schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:05:
Messi maakt er 2 zondag is anti messi gedie ook afgelopen
Nee hoor, waarom?
Mbappe liet échte klasse zien, alleen geen verslaggever die erom roemt.
Messi laat een mooie actie zien, maar niets meer dan dat.

De zogenaamde klasse van Messi heb ik al jaren niet meer gezien. Daar verandert een wedstrijdje of een doelpunt je niets aan.

Een aantal van zijn doelpunten dit jaar waren ook penalties. Dat waren niet eens kansen van Messi. Maar omdat hij de (ook nog eens onterechte) pingels mag nemen, staan ze op zijn naam. Dat geeft nogal een vertekend beeld in het vertoonde voetbal.

• Lordy79
  • Laatst online: 13:05

Lordy79

Vastberaden

Tweak_ers schreef op donderdag 15 december 2022 @ 08:05:
[...]

Een aantal van zijn doelpunten dit jaar waren ook penalties. Dat waren niet eens kansen van Messi. Maar omdat hij de (ook nog eens onterechte) pingels mag nemen, staan ze op zijn naam. Dat geeft nogal een vertekend beeld in het vertoonde voetbal.
Ik vind na dit WK en de hoeveelheid gemiste penalties dat het goed kunnen nemen van penalties niet overschat kan worden... :+

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:36

Typhone

Who Dares Wins

d-vine schreef op donderdag 15 december 2022 @ 07:50:
[...]

Meen je dit nu serieus?

Dat dit jaar het voetbal niet om aan te zien was ben ik helemaal mee eens. Maar Nederland heeft wel de kwartfinale gehaald met een elftal dat kwalitatief het slechts was van alle WK waar ze aan mee hebben gedaan.
Agree maar de tegenstand tijdens dit WK sloeg ook nergens op. Senegal, Ecuador en Qatar met daarna de USA en Argentina waarbij alleen de laatste serieus genoemd mag worden. Maar goed dat het slechtste team van Oranje in tijden dergelijke tegenstanders trof.

• d-vine
  • Nu online
Typhone schreef op donderdag 15 december 2022 @ 08:29:
[...]

Agree maar de tegenstand tijdens dit WK sloeg ook nergens op. Senegal, Ecuador en Qatar met daarna de USA en Argentina waarbij alleen de laatste serieus genoemd mag worden. Maar goed dat het slechtste team van Oranje in tijden dergelijke tegenstanders trof.
Heeft Nederland daarom aan hun verplichtingen voldaan om daarvan te winnen. ;)

Het is maar goed dat er tijdens het wk van1990 geen social media bestond :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

d-vine schreef op donderdag 15 december 2022 @ 08:40:
[...]

Heeft Nederland daarom aan hun verplichtingen voldaan om daarvan te winnen. ;)

Het is maar goed dat er tijdens het wk van1990 geen social media bestond :+
Ja en in 1982 en 1986 waren ze er helemaal niet bij toch? Wat liepen er überhaupt voor voetballers rond in die periode?

• d-vine
  • Nu online
Typhone schreef op donderdag 15 december 2022 @ 08:42:
[...]

Ja en in 1982 en 1986 waren ze er helemaal niet bij toch? Wat liepen er überhaupt voor voetballers rond in die periode?
als ik hier mensen moet geloven over talenten die het wel even zouden doen dat ging toen ook mis.

o.a
Gullit, van Basten, van Breukelen, Wouters, Rijkaard, Bosman, Koeman, Vanenburg
En dit waren meer talenten die we nu in de selectie hadden.

https://www.voetbalstats....i.php?landid=36&jaar=1982
https://www.voetbalstats....i.php?landid=36&jaar=1986

je bent niets voor niets talent en niet de fundering waarop een elftal kan bouwen en vertrouwen

[ Voor 6% gewijzigd door d-vine op 15-12-2022 08:51 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

d-vine schreef op donderdag 15 december 2022 @ 08:48:
[...]

als ik hier mensen moet geloven over talenten die het wel even zouden doen dat ging toen ook mis.

o.a
Gullit, van Basten, van Breukelen, Wouters, Rijkaard, Bosman, Koeman, Vanenburg
En dit waren meer talenten die we nu in de selectie hadden.

https://www.voetbalstats....i.php?landid=36&jaar=1982
https://www.voetbalstats....i.php?landid=36&jaar=1986
Lol zie een Hugo Hovenkamp. Echt nog NOOIT van gehoord. Cees van Kooten? René Hofman? Jan Poortvliet? :D Andere tijden WK's zie ik al hahaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:47
Jammer voor Modric! Als Real fan en mede Balkanees, had ik hem, na Cristiano Ronaldo, het meest gegund. Wellicht is dit ook voor hem het laatste WK. Wat een geweldige speler en wat een mentaliteit ook! _/-\o_

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 09:04
chim0 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:02:
Jammer voor Modric! Als Real fan en mede Balkanees, had ik hem, na Cristiano Ronaldo, het meest gegund. Wellicht is dit ook voor hem het laatste WK. Wat een geweldige speler en wat een mentaliteit ook! _/-\o_
Viel mij ook positief op

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:47
Is niet alleen van nu hoor. Altijd al een strijder gewest, maar ook gewoon normaal qua persoon. Geen rare dingen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Lekker hoor

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:46

vhal

ಠ_ಠ

Lol wat doe je nou Kroatië

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:43
Gave goal van Kroatië, en het beste antwoord om al dat fluitende volk stil te krijgen.

edit: Ondertussen scoren de Marokkanen helaas gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Dit gaat snel!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Muhahaha. Erg fraaie 1-0 (wat een assist van Pericic), de 1-1 wat minder fraai, maar we hebben een wedstrijd :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:10
Beiden mogen van mij winnen, de twee schokploegen van de afgelopen 2 WK's. Denk alleen dat Kroatië dit niet nog een keer uit de hoge hoed kan toveren, in Marokko zit nog potentie voor de komende jaren. Hoop daarom nu op Kroatië. :)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Die ballen lijken wel in de modder te hebben gelegen. Wat een vieze kleur bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Weer iemand met een fluitje in t publiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:06
Marokko mag in de handjes knijpen met die gelijkmaker. 2-0 was een betere afspiegeling geweest. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Emgeebee schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:28:
Marokko mag in de handjes knijpen met die gelijkmaker. 2-0 was een betere afspiegeling geweest. :X
Straks in de pauze van de wedstrijd hoor je dat Marokko met 10-0 voor had moeten staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Opgefokte mannetjes van Marokko zeg. Waarom geen kaarten? Je moet dat tuig direct op hun plek zetten. Je ziet in NL ook hoe goed die appeasement werkt…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Ik ga wel weer naar de Belg, want er zit weer een commentator die een nat broekje krijgt van Marokko. Dat is zwaar ergerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
mavaros schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:39:
Ik ga wel weer naar de Belg, want er zit weer een commentator die een nat broekje krijgt van Marokko. Dat is zwaar ergerlijk.
Wilde het net posten. Die gaat zo ff bellen voor tips aan Marokko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
BAM, de commentator in zak en as

[ Voor 87% gewijzigd door carpebios op 17-12-2022 16:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Wat een heerlijke goal! Zowel qua timing als qua plaatsing! Zelfs die vent op de NOS moest toegeven dat ie mooi was!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:19

ricardo246

Life's what you make it!

De verhoudingen zijn weer correct :-)

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker gekeept ook..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

dr.lowtune schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:43:
Wat een heerlijke goal! Zowel qua timing als qua plaatsing! Zelfs die vent op de NOS moest toegeven dat ie mooi was!
En dat zegt wat :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Hahahaha, sta je dan in het publiek als man van begin 60 met een LV tasje _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
En maar blijven fluiten, hopelijk trapt Kroatië er nog eentje in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
Alweer een corrupte scheidsrechter. Dit was gewoon een penalty.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Dat leek op een 100% pingel, maar ja, geen herhaling want Marokko moet eerst scoren natuurlijk. En ook geen kaart voor Hakimi. What the fuck.

Herhaling: trap op de enkels maar geen penalty, omgekocht much?

[ Voor 19% gewijzigd door dr.lowtune op 17-12-2022 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Jongens, de commentator vind het niets, dan is het ook niets he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:00
dr.lowtune schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:33:
Dat leek op een 100% pingel, maar ja, geen herhaling want Marokko moet eerst scoren natuurlijk. En ook geen kaart voor Hakimi. What the fuck.
Herhaling inmiddels geweest, die was wel heel duidelijk …

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
dr.lowtune schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:33:
Die Marokkaanse speler schopt het linker been weg van die Kroaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Nee, de commentator vind het toch veel te theatraal hoor. Hoe durven ze tegen Marokko!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
carpebios schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:35:
Nee, de commentator vind het toch veel te theatraal hoor. Hoe durven ze tegen Marokko!
Op de BBC hebben ze al 5 minuten over dat het een schande is

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Bossie schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:35:
[...]

Op de BBC hebben ze al 5 minuten over dat het een schande is
Op de NOS ook, dat ze hem durfde te vragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
carpebios schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:36:
[...]

Op de NOS ook, dat ze hem durfde te vragen.
Dit kan verder hier: [WK 2022]Corruptie Fifa en misstanden in Qatar 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gecastreerde VAR op dit WK.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
koop je de scheids om en verlies je alsnog, das pech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:52

Pinobigbird

doesn't share food!

mavaros schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:34:
[...]

Die Marokkaanse speler schopt het linker been weg van die Kroaat.
Als dit géén strafschop was, hoe was die van Argentinië tegen Nederland er dan wél één? Dubieus.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Die Kroaat ging toch zelf op de bal staan, en ging daarom onderuit? Hij kreeg een tikkie, maar dat was niet de oorzaak dat ie op zijn muil ging. No penalty lijkt me terecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Als hyena's vliegen ze op de scheids af. Allemaal geel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
Dit moet je als scheids toch ook niet accepteren?

Een hele roedel wilden die met hun handen aan de scheidsrechter zitten te voelen. Daar mag je gewoon kaarten voor uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
mavaros schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:43:
Dit moet je als scheids toch ook niet accepteren?

Een hele roedel wilden die met hun handen aan de scheidsrechter zitten te voelen. Daar mag je gewoon kaarten voor uitdelen.
Zoals de Belgische commentator zei; deze scheidsrechter kan het niveau niet aan. Eigenlijk een rode draad voor heel dit wk met uitzondering van de Engelse scheidsrechter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-09 07:19
De scheids is wel bijster slecht zeg. Daar hebben ze dit WK wel allemaal een handje van.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Ik heb zo’n gevoel dat er nog een dubieuze pingel gaat komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

ricardo246 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:40:
Die Kroaat ging toch zelf op de bal staan, en ging daarom onderuit? Hij kreeg een tikkie, maar dat was niet de oorzaak dat ie op zijn muil ging. No penalty lijkt me terecht.
Nee. Daarvoor werd hij gehaakt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fL0KeZrBO-f7SUQDiU6q_Ysd4YY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ai1CPwfebnkka0BwMnCflgc2.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cMDZ2MDq9m76PwXaWtmxtosDjwM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H317Ej6lfgDOtwN6QxEDr2wp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Pinobigbird op 17-12-2022 17:51 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Post dan ook de foto dat hij erna op de bal ging staan... het haken had geen invloed op zijn spel.
Beetje selectief dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Eerst ging die speler dood van de pijn, o niemand fluit voor mij? Dan voetballen we weer door!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
ricardo246 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:51:
[...]

Post dan ook de foto dat hij erna op de bal ging staan... het haken had geen invloed op zijn spel.
Beetje selectief dit.
De herhaling was duidelijk, hij word aangetikt and “verstapt” zich vervolgens daardoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
[...]

Beetje selectief dit.
Dus ik snij jou af met de auto en jij raakt de vangrail. Dan ja dat jou schuld want mijn actie was daarvoor en heeft daar niets mee te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

[...]

Beetje selectief dit.
Nee. Hij staat namelijk niet op de bal.
Dat het haken geen invloed had? Waarom was de strafschop tegen Nederland dan wél toegekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
Lekker gedaan, mooie wedstrijd met een terechte winnaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Gefeliciteerd Modric ahem Kroatie :)

Was al een beetje bang dat ze 2x op rij door de scheids gepakt werden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Pinobigbird schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:54:
[...]

Nee. Hij staat namelijk niet op de bal.
Dat het haken geen invloed had? Waarom was de strafschop tegen Nederland dan wél toegekend?
Dat moet je de scheids vragen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RazorMaron
Amrabat raakt noch de speler noch de bal. Daar was niks, maar dan ook niks aan de hand.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Nog 1 x rellen en nog een avond aanhoren dat Marokko het wk had moeten winnen. Gefeliciteerd land dat niet genoemd mag worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
[...]

Beetje selectief dit.
Been komt uit balans dat gehaakt wordt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mavaros
[...]

Beetje selectief dit.
Wat is er selectief aan?

Die Marokkaan schopt het linkerbeen onderuit van die Kroaat. Binnen het strafschopgebied, en dan is het gewoon een penalty. Dat die Kroaat daarna ook nog op de bal gaat staan, doet er niet meer toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 20:15
Had verwacht dat Kroatie hier weinig zin meer in had, maar ze speelden best ok en de terechte winnaar. Ergens wel jammer, had het Marokko wel gegund, maar goed, dan hadden ze beter moeten spelen. Het was iig best leuk potje, da's mooi meegenomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Morgen is de NOS voor Argentinië!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

RazorMaron schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:55:
[...]

Amrabat raakt noch de speler noch de bal. Daar was niks, maar dan ook niks aan de hand.
Lol, heb je de wedstrijd wel gekeken ? Er was duidelijk contact, dat kan je zelfs door een groen rode bril zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Snowdog schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:58:
Had verwacht dat Kroatie hier weinig zin meer in had, maar ze speelden best ok en de terechte winnaar. Ergens wel jammer, had het Marokko wel gegund, maar goed, dan hadden ze beter moeten spelen. Het was iig best leuk potje, da's mooi meegenomen.
Marokko kan best aardig voetballen, maar dat Kroatië kan elkaar blind vinden, en dan speel je eigenlijk altijd met een mannetje meer.

Ik had Kroatië liever morgen in de finale zien staan tegen Frankrijk, maar een derde plek is ook niet verkeerd voor dat kleine landje op de woeste Balkan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
carpebios schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 18:00:
En de scheids waarschijnlijk ook...

Maar goed, we gaan het zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cy-gor25
Marokko laat zich wel kennen door gewoon naar de kleedkamer te gaan. Ok ze moeten er niet staan, maar respect is precies ver te zoeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:07
Heuy, lekker Kroatie. Laatste keer rellen en dan zijn we er weer klaar mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:07
Ach mocht die vrouw geen hand geven aan die theedoek.................

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
LZ86 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 18:09:
Heuy, lekker Kroatie. Laatste keer rellen en dan zijn we er weer klaar mee.
Tot 31/12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Lekker meezingen met Andrea Hazevic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Marokko mag trots zijn op wat ze hebben neergezet. Je merkt toch wel dat de verdediging dermate minder was nu je centrale duo, waaronder je captain, geblesseerd was. Tel daarbij op dat ze niet met dezelfde strijdlust speelden als toen ze nog in de race waren voor de kampioenschap.

@dr.lowtune Op de foto’s lijkt er wel contact te zijn, maar voor zover ik de herhalingen heb kunnen zien tijdens de wedstrijd stond Amrabat zijn voet achter die van de Kroaat.

Edit: Ik bedoel dus niet daadwerkelijk achter de speler, maar vanuit de perspectief van de camera.

[ Voor 9% gewijzigd door RazorMaron op 17-12-2022 18:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
https://nos.nl/l/2456749#UPDATE-container-66213154

Hoe kan je jezelf toch zo voor schut zetten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

RazorMaron schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:55:
Sinds wanneer heeft Stevie Wonder een Tweakers account? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
Beetje triestig inderdaad. De wedstrijd is voorbij, wat gaat het uitmaken. Hij mag al blij zijn dat die penalty niet gefloten werd. Niet dat infantino het niet verdiend om eens tegen geschreeuwd te worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Waar is Henk Fraser als je 'm nodig hebt. :P

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:33
Marokkanen echt slechte verliezers zeg. Was ook vandaag weer niks aan de hand en hadden net een penalty tegen moeten krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

carpebios schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 18:00:
Het zal vast wel op een andere zender ook te zien zijn en anders is er nog de mute knop ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 14:19
godsamme wie heeft verzonnen dat die pot om 4 uur begon, denk ik lekker te gaan kijken is het verdorie al gespeeld, lol

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Grindtegel schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 19:46:
godsamme wie heeft verzonnen dat die pot om 4 uur begon, denk ik lekker te gaan kijken is het verdorie al gespeeld, lol
Kleine headsup morgen zelfde tijd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 14:19
Slasher schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 19:48:
[...]

Kleine headsup morgen zelfde tijd ;)
hahaha ja inmiddels even gechecked ja, bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nimflix
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-12-2024
Wie bekent is met de Drake-curse. Hij heeft blijkbaar op Argentinië gebet. Dus grootte kans dat Frankrijk wint. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ik gok op 1-1 bij Frankrijk-Argentinië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Gok op 2-0 voor Arg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:47
Laatste potje, Messi zal wel 'moeten' winnen dus hup Frankrijk.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Ik hoop op 5-0 voor Frankrijk.
Ik gun Messi niks.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:12

Spotmatic

Ken sent me

Ik hoop op een kaartenfestijn.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:56
Ik hoop (itt tot veel hier waarschijnlijk) op Argentinië. Beide ploegen hebben veel spelers die ik het eigenlijk niet gun, maar ik zou het voor Messi en z'n carrière toch mooi vinden als hij een WK-titel heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nimflix
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-12-2024
Hopelijk Mbappe op de brommer. Ik gun Messi helemaal niks.
Pagina: 1 ... 49 ... 61 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar

Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)