Messi maakt de 3-2 in de 124e minuut.
Meteen geel geven die Argentijn
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Gatverdamme, gelijk vieze overtreding van Argentinië... daarna kans van Alverez gelijk kijken na de scheids voor penalty... go Frankrijk!!
Ene Fransman begon hoor helemaal in het begin van de wedstrijdNimflix schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:04:
Gatverdamme, gelijk vieze overtreding van Argentinië... daarna kans van Alverez gelijk kijken na de scheids voor penalty... go Frankrijk!!
Viva Argentina

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Meteen geel geven die Alvarez. Smerige hond is dat.
Frankrijk loopt aardig te slapen. Hopelijk trekken de Fransen bij want ik gun Argentinië helemaal niks.
Dat is toch gewoon geel voor die romero... gatverdamme je zier hek bewust die bodycheck doen...
Nee joh.Agent47 schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:07:
Meteen geel geven die Alvarez. Smerige hond is dat.
Die spelers zijn niet van suikergoed, dus een beetje schoppen en duwen kan geen kwaad. Zolang er niemand gestrekt afgevoerd hoeft te worden, mag je wat mij betreft ver gaan.
Ja, hij lanceert zichzelf overdreven om de bodycheck uit te delen, smerigNimflix schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:10:
Dat is toch gewoon geel voor die romero... gatverdamme je zier hek bewust die bodycheck doen...
Zolang er geen open botbreuken zijn mag Argentinie z’n gang gaan, want voetbalgod messi moet wel zijn prijs krijgen natuurlijk.Nimflix schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:10:
Hoe is dit geen kaart?
Flickr PSN ID= cheironnl
Omdat dit WK doorgestoken kaart is.cheiron schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:13:
Hoe is dit geen kaart?
Dit is hier absoluut niet gewenst
[ Voor 78% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-12-2022 18:23 ]
Wat niet genoeg na de 2 goals van Mappejaapstobbe schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:01:
Messi maakt de 3-2 in de 124e minuut.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die Hernandez is de Blind van Frankrijk?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Volgens mij is deze Pool ook omgekocht door de sjeiks
Tuurlijk houdt hij de kaart op zak!!
Gegarandeerd. Makkelie had waarschijnlijk eerlijk gefloten en dat kon maffiabaas Infantino natuurlijk niet hebben.Nimflix schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:19:
En dit is absoluut ongewenst hierNimflix schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:17:
[...]
Afrikaans team? Volgens mij staat een Europees team erin. Ik weet niet zo goed wat je hiermee bedoelt.
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-12-2022 18:17 ]
Di Maria met zijn verkeerde been? Ik heb dat nooit gesnapt. Is dat niet het verschil tussen de amateurs op zaterdag en iemand die tientallen miljoenen per jaar verdient?
En daar is de discutabele penalty!
simpele penalty
Hahaha wat goedkoop weer... gekochte WK..
bevestigd nu ?Nimflix schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:19:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit is niks man?!
HahaSjurm schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:21:
Nee, VAR mag dit wel terugdraaien
Ja hoor… kadootje voor Messi & co.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Messi moet winnen...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En gisteren was dit niks......
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Geef die beker maar meteen aan Argentinië...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
tja een aanvaller die verdedigd in de 16 is vragen om problemen
De standard penalty voor argentinie hahaha ongelofelijk
Playstation 5
Hier vragen die Fransen ook wel om met dit spel he
Deze pingel slaat nergens op.
Pff... ah ik voel een tikje en hoppa daar is de penalty.
Jammer had deze wedstrijd niet nodig.
Jammer had deze wedstrijd niet nodig.
Wel goed voor de wedstrijd dat Argentinië eerst scoort. Frankrijk moet veel beter kunnen, maar spelen altijd zo behoudend
:fill(white):strip_exif()/f/image/YoL2ZtQKAZoErsZUOzkl8kMv.png?f=user_large)
wou het net zeggenD-e-n schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:22:
Hier vragen die Fransen ook wel om met dit spel he
wanneer gaan ze nou eens de mouwen opstropen met dat superpassief spel?
Stap maar gewoon van het veld FRA. Kansloos tegen 13 man spelen.
Eer aan jezelf houden en lekker naar huis.
Eer aan jezelf houden en lekker naar huis.
Waarom is er eigenlijk geen alternatief voor de FIFA? Want dit is zo next level corrupt. Ongelooflijk, ik snap eigenlijk niet waarom ik zit te kijken.
97e goal voor argentinie waarvan 90 met penalty of niet?
Playstation 5
Ik word hier echt boos van. Ik heb nog nooit in corruptie geloofd in het voetbal, maar dit slaat alles.
Frankrijk speelt natuurlijk verschrikkelijk slap, maar hier in een WK finale een penalty voor geven is echt een farce.
Heb het maar uitgezet. Zo duidelijk weer. Argentinië moet winnen. Ben er klaar mee.
Hij gaat al meer voordat er contact is. Waanzin
Flickr PSN ID= cheironnl
Schande, maar je wist dat dit ging gebeuren.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
En waarom bijna geen protest van de Fransen? En waarom geen VAR??!!
Simpele pingel of niet dit had de wedstrijd wel nodig.
Een finale heeft altijd een goal nodig zodat de boel los komt anders blijft het een saaie bedoeling.
En de Fransen zitten gewoon slordig en slecht te spelen de eerste 20 minuten.
Een finale heeft altijd een goal nodig zodat de boel los komt anders blijft het een saaie bedoeling.
En de Fransen zitten gewoon slordig en slecht te spelen de eerste 20 minuten.
Ik zal Messi herinneren als een winnaar van een gekocht WK. Ik zie de documentaire wel tegemoet over 10 a 20 jaar over de coruppte WK.
Mwah, het was licht maar ook bij andere landen is die al gegeven. Bovendien is de voorsprong wel dik verdiend in dit geval
Hoe kán het dat er een var is met beelden die dit niet terugdraait? Je ziet toch duidelijk dat die gast als een stervende zwaan tegen de vlakte gaan??
fra zit in het complotDeruxian schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:24:
En waarom bijna geen protest van de Fransen? En waarom geen VAR??!!
Schrijf maar op: Frankrijk krijgt hem straks met zelfde situatie niet.
Gewoon een penalty natuurlijk. Domme actie vam Dembele.
Bagger laffe scheids/VAR. Dat had geel voor Di Maria moeten zijn.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Er is nog helemaal niks aan de hand voor de Fransen. Ze moeten alleen beginnen met voetballen.
VAR zit in de door Qatar betaalde stripclub?RegularJohn schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:24:
TV kan uit Messi moet hem winnen. Waar de fuck is de VAR?
Waarom doet de FIFA hieraan mee...
Hoop dat de Fransen gewoon nu hun zelfbeheersing verliezen en iedereen de tering trappen. Dan maar UFC in plaats van voetbal.
En hoe was dat een overtreding?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hoe is dit weer een overtreding voor de Argentijnen, Messi is niet in de buurt van de bal

Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Messi ramt Hernandez, vrije trap Argentinie. Wat een nep.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En Messi krijgt nog maar eens ene vrije trap mee nadat Messi iemand torpedeert Onder intentie de bal te spelen. Bijzonder.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hoe is dit een vrije trap for Argentinië ?
En daarom fluit Makkelie dus niet. Want of die hem nu wel of niet had gegeven, dit had tot in de eeuwigheid tot discussie geleid.
Als messi gaat liggen is het altijd een overtreding tegen hem, scheids belde bijna 911 johwontcachme schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:27:
[ Voor 6% gewijzigd door Stylze op 18-12-2022 16:28 ]
Playstation 5
Messi, de handbalkoning...wontcachme schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:27:
Ownee Messi geraakt, stop het spel en kom gelijk met de hele medische ploeg

Hahahah nou stop dit hoor
En waarom zegt de commentator van de Staatsomroep er niks over
Edit: laat maar
[ Voor 91% gewijzigd door Sjurm op 18-12-2022 16:33 ]
Tijdrekken ook alweer begonnen.
Dit wordt straks net zo’n chaos als tegen NL.
Dit wordt straks net zo’n chaos als tegen NL.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Er zitten blijkbaar grote belangen bij dat dit het afscheidstoernooi van Messi moet worden. In alles ben ik er langzamerhand wel klaar mee.
beschermde speler elke tikje die die krijg is een vrije trapJebus4life schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:27:
Hoe is dit weer een overtreding voor de Argentijnen, Messi is niet in de buurt van de bal
Die Argentijnen hebben de resterende coke van Pluisje gevonden en verkocht aan de FIFA. De tering wat een ellende. Die kleine kabouter hoeft maar één tikje te krijgen en hij krijgt het mee.
De commentatoren van de NOS zitten in hun hokje met de broek op de enkels bij elke wedstrijd van ArgentiniëDeruxian schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:28:
Hahahah nou stop dit hoor
Waanzin!! Wat kunnen wij als normale stervelingen hier tegen doen? Het is toch niet te accepteren hoe we hier voor drie Argentijnse wedstrijden poppenkast voorgeschoteld krijgen?!
Lelijker dan Di Maria maakt onze Lieve Heer de ook niet meer hoor
Ze kunnen ook niets anders dan bij elke opening van de Fransen een sneaky overtreding te maken om het spel stil te leggen. Met een scheids die geen kaarten geeft is dat helemaal makkelijk natuurlijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)