Elect a clown, expect a circus.
Ik denk dat een aantal Afrikaanse landen toch behoorlijk wat tegenstand kan geven. We hebben dan nog mazzel dat Mané vanavond niet meedoet.St@m schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:50:
Maar goed de verschillen tussen Europese en de top van Zuid-Amerikaanse clubs en de rest van de wereld is ook inmens.
Tja.. ik denk het echt niet.D-e-n schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:53:
[...]
Ik denk dat een aantal Afrikaanse landen toch behoorlijk wat tegenstand kan geven. We hebben dan nog mazzel dat Mané vanavond niet meedoet.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wie doet er hosanna dan? Hier niemand. Van één wedstrijd tegen Iran is niets af te lezen.mavaros schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:51:
Ik snap echt die hosanna over Engeland niet.
Het is traag breiwerk tegen een waardeloze tegenstander. Engeland in de aanval is vrij weinig, op die mazzeltjes na dan. Daar zijn de echt grote landen niet bang van.
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 21-11-2022 14:54 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Denken dat een aantal Afrikaanse landen nog tegenstand kan bieden of mazzel hebben dat Mané niet meedoet?
Als het om de hoofdprijs gaat komen ze natuurlijk tekort. Maar dat komt Nederland in principe ook.
Dat Mané niet meedoet is mooi meegenomen, maar ik denk dat er geen één Afrikaanse ploeg eerste in de poule wordt (nu ga ik snel de poules nog eens bekijkenD-e-n schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:55:
[...]
Denken dat een aantal Afrikaanse landen nog tegenstand kan bieden of mazzel hebben dat Mané niet meedoet?
Als het om de hoofdprijs gaat komen ze natuurlijk tekort. Maar dat komt Nederland in principe ook.
Heel misschien Marokko en dat is ook het enige land wat ik eventueel zie doorgaan samen met Senegal.
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 21-11-2022 14:58 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Exact wat ik bedoelHarribo schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:59:
Senegal moet te doen zijn en toch, het is wel de kampioen van Afrika.
Je staart je blind op de tussenstand.St@m schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:52:
[...]
Welke hosanna? Engeland speelt prima tegen Iran en staan na een half uur spelen met 3-0 voor.
Het kan ook straks 11-0 zijn voor Engeland, maar dat maakt Engeland nog geen goede ploeg. De tegenstander voetbalt gewoon nog slechter dan de Engelsen doen.
De halve wereld loopt te roepen dat Engeland een goed team is, maar ik zie het niet, ook al doe ik mijn best om het te ontdekken.
Wie zegt dat Engeland een goede ploeg is? De halve wereld blijkbaar. Maar hier zegt niemand het volgens mij.mavaros schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:00:
[...]
Je staart je blind op de tussenstand.
Het kan ook straks 11-0 zijn voor Engeland, maar dat maakt Engeland nog geen goede ploeg. De tegenstander voetbalt gewoon nog slechter dan de Engelsen doen.
De halve wereld loopt te roepen dat Engeland een goed team is, maar ik zie het niet, ook al doe ik mijn best om het te ontdekken.
Als wij met ons (m'n oude) amateurelftal een prima pot spelen in de kelderklasse betekent dat niet dat we een goede ploeg zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 21-11-2022 15:02 ]
Die komen straks uit hun hol gekropen als Engeland heeft gewonnen.St@m schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:01:
[...]
Wie zegt dat Engeland een goede ploeg is? De halve wereld blijkbaar. Maar hier zegt niemand het volgens mij.
wie zijn dat (heb tv niet aanstaan, stream via VRT) ?Gunner schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:01:
De commentatoren en analysten bij de bbc draven wel wat door. Alsof ze tegen Duitsland spelen in de finale.
Ferdinand, Micah Richards , Shearer en Lineker. Vooral richards is helemaal lyrischcy-gor25 schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:06:
[...]
wie zijn dat (heb tv niet aanstaan, stream via VRT) ?
BBC iPlayer waarschijnlijk.cy-gor25 schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:06:
[...]
wie zijn dat (heb tv niet aanstaan, stream via VRT) ?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Is op bbc one gewoon via elke tv-aanbieder te zien
Ach, dat doen ze toch altijd?Gunner schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:01:
De commentatoren en analysten bij de bbc draven wel wat door. Alsof ze tegen Duitsland spelen in de finale.
Maar wij mogen ook wel in de spiegel kijken want we zien het ook niet altijd scherp qua verhoudingen. We zijn ook geen favoriet. Van het team dat straks tegen Senegal speelt zijn enkel de centrumverdedigers, de rechtsback en Frenkie verzekerd van een basisplek in het Engelse elftal. En de coach uiteraard
Prima toch, maar waar mogelijk kijk ik mijn potjes toch liever op BBC/Canvas dan bij het suffe langdradige gezever bij de NOS.D-e-n schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:11:
[...]
Ach, dat doen ze toch altijd?
Maar wij mogen ook wel in de spiegel kijken want we zien het ook niet altijd scherp qua verhoudingen. We zijn ook geen favoriet. Van het team dat straks tegen Senegal speelt zijn enkel de centrumverdedigers, de rechtsback en Frenkie verzekerd van een basisplek in het Engelse elftal. En de coach uiteraard
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
hoop ik
En hup, nu tijd voor het eerste WK-feestje.. ik hoop dat ze door blijven duren tot 18-12
[ Voor 41% gewijzigd door St@m op 21-11-2022 15:18 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
helaasVlassie1980 schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:52:
Nu ff kappen en het op 3-0 houden, anders heb ik mijn poule niet goed
Alsof Iran een echte graadmeter isAgent47 schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:32:
Engeland gewoon kanshebber op winnen WK.
Het geluid is poep!!!
Wel een 5.1 surround signaal maar alleen geluid uit links en rechts.
Amateurs.
Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10
Lekker voor de poule, denk dat niemand op een Iraans doelpunt gegokt heeft...Vlassie1980 schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:35:
Die zit er wel lekker in, ze zijn dus toch beter als Qatar
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Of Engeland, Lol. Die zijn er natuurlijk al qua deze wedstrijd, maar dit was ook wel slecht verdedigd hoor.... Dit kan je je nu permitteren, maar tegen betere tegenstanders sta je dan niet al 4-0 voor.
En Trage Harry gaat gelijk zitten en wordt vervangen.
[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 21-11-2022 15:38 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Is wel een heel verschil tegen de atletische/ sterke (fysiek) Senegalezen die ook in veel gevallen toch in de grotere competities spelen. Natuurlijk sterspeler (de absolute sterspeler) is er daar niet bij, maar Senegal verwacht ik toch een stuk sterker te zijn dan een Iran, waar we mee vergelijken.dglavimans schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:01:
Moet ik Oranje nog maar zien doen zometeen.. Goeie uitslag van de engelsen!
Hoezo, Blind springt gewoon op de rug van Ismaila Sarr en dan issie ineens 2x zo snel. Komt wel goed denk ikjbdeiman schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:03:
[...]
Is wel een heel verschil tegen de atletische/ sterke (fysiek) Senegalezen die ook in veel gevallen toch in de grotere competities spelen. Natuurlijk sterspeler (de absolute sterspeler) is er daar niet bij, maar Senegal verwacht ik toch een stuk sterker te zijn dan een Iran, waar we mee vergelijken.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Haha, als visueel ingesteld persoon zie ik dit ook gewoon voor me, maar dan is '2 maal zo snel' nog wel erg voorzichtig uitgedrukt.DirtyBird schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:05:
[...]
Hoezo, Blind springt gewoon op de rug van Ismaila Sarr en dan issie ineens 2x zo snel. Komt wel goed denk ik
Over de wedstrijd, ook nu weer een (dikke) kans voor Iran, verdedigend is het allemaal té simpel i.m.o. bij Engeland, op deze manier gaan ze wel heel veel moeten scoren tegen een beetje betere tegenstanders willen ze ook dan winnen.
[ Voor 24% gewijzigd door jbdeiman op 21-11-2022 16:09 ]
Dat hadden die Engelsen vooraf alweer (al vind ik dit dan wel weer leuk gedaan)Homeland schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:05:
Mooi toch dit, die Engelsen beginnen vast al weer met hun eeuwige Its coming home, omdat ze een heel slecht team verslaan. Bij de eerste goede tegenstander zal blijken dat ze lang niet zo goed zijn.
Er zullen maar weinig 6-2 in de poule ingevuld hebben, dan is mijn 2-0 ook prima.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik heb die van Maguire niet gezien. Maar als daar een scheidsrechterlijke dwaling is gemaakt, is dat natuurlijk kwalijk. Maar dat wil niet zeggen dat er een tweede dwaling gemaakt moet worden. Die dienen ten alle tijde voorkomen dienen te worden.cy-gor25 schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:11:
wat een grapjassen bij de VAR. Maguire niet en dit wel, kinderachtig.
Het was een lichte overtreding, maar je kan er een strafschop voor geven, Niks op af te dingen.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
goed punt, ze (spelers) weten natuurlijk dat ze streng gaan zijn. Je kan het misschien nog interpreteren als: in Engeland is dit geen probleem.ST10©DE schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:14:
[...]
Ik heb die van Maguire niet gezien. Maar als daar een scheidsrechterlijke dwaling is gemaakt, is dat natuurlijk kwalijk. Maar dat wil niet zeggen dat er een tweede dwaling gemaakt moet worden. Die dienen ten alle tijde voorkomen dienen te worden.
Het was een lichte overtreding, maar je kan er een strafschop voor geven, Niks op af te dingen.
Is gewoon krom om deze wel te geven en die in de eerste helft niet. Maguire werd gewoon omhelst en neergeduwdST10©DE schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:14:
[...]
Ik heb die van Maguire niet gezien. Maar als daar een scheidsrechterlijke dwaling is gemaakt, is dat natuurlijk kwalijk. Maar dat wil niet zeggen dat er een tweede dwaling gemaakt moet worden. Die dienen ten alle tijde voorkomen dienen te worden.
Eerste pot winnen is gewoon belangrijk, kan niet schelen hoe. Zelfvertrouwen tanken, laat dat maar aan die Engelsen over. Gaat weer een standaard WK voor ze worden vermoed ik, penalties naar huis in de kwartfinale.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
idem op VRT. In plaats van te kijken naar de penalty gaat men een item laten zien over de oh zo belangrijke training van het Belgische team voor de kraker (?) tegen .....Canada.dglavimans schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:19:
NOS: we kunnen geen nabeschouwing doen want Nederlands elftal begint zo
‘Start 5 minuten reclame’
Bij Engeland - Iran hadden ze problemen met het ticket systeem waardoor de supporters vertraagd binnen kwamen.dglavimans schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:39:
Prachtige stadions wel hoor, alleen zo leeg
Benieuwd hoe vol ze dit stadion krijgen.
denk dat het er wat meer zijn dan 1. Valt wel mee eigenlijk. Vond die vuvuzela's toch irritanter.dglavimans schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:15:
Kan iemand die trommelpersoon zijn instrument afpakken of iets verder van de microfoon zetten
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Daar wordt je toch gek van, is het geen Vuvuzela maar een trommeldglavimans schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:15:
Kan iemand die trommelpersoon zijn instrument afpakken of iets verder van de microfoon zetten
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Is het niet gewoon een geluidsband?dglavimans schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:15:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is hij dan al bestempeld als “neerlands hoop in bange dagen”?dglavimans schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:28:
Kom maar door met Xavi
Door mij wel, missen flairSlasher schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:35:
[...]
Is hij dan al bestempeld als “neerlands hoop in bange dagen”?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Geflatteerd, maar tevreden
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Die heeft echt geen idee wat ie aan het doen is. Die kaart van Bale sloeg ook nergens op.GAIAjohan schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:41:
Deze scheids is echt een idioot. Na deze wedstrijd niks meer gunnen
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Overigens zijn de trommelaars van Senegal met zijn allen naar deze wedstrijd gegaan. Ze waren toenstraks al irritant, maar nu begint het echt vervelend te worden.
[ Voor 25% gewijzigd door mavaros op 21-11-2022 20:46 ]
Volgens mij is gewoon bijna alles behoorlijk nep.mavaros schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:44:
Ook nu zie je weer dat grote delen van het stadion behoorlijk karig gevuld is met volk. Ik heb een vermoeden dat bijvoorbeeld het grootste deel van de Amerika supporters betaat uit expats en legerpersoneel. Die hebben de ballen verstand van voetbal.
Overigens zijn de trommelaars van Senegal met zijn allen naar deze wedstrijd gegaan. Ze waren toenstraks al irritant, maar nu begint het echt vervelend te worden.
Die trommels is gewoon een bandje. Gekochte fans, de domste scheids nu bij VS-Wal.
Dan wordt het hoog tijd dat een of andere hooligan dat bandje uit de cassetterecorder trekt. Je wordt horendol van dat onzinnige getrommel.GAIAjohan schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:48:
[...]
Volgens mij is gewoon bijna alles behoorlijk nep.
Die trommels is gewoon een bandje. Gekochte fans, de domste scheids nu bij VS-Wal.
edit: Ik loof een krat bier uit aan degene die de eerste trommelaarsbende of schoolkindertjes op de tribune kan opsporen.
[ Voor 13% gewijzigd door mavaros op 21-11-2022 20:54 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)