These are my principles. If you don't like them, I have others.
Vraag mij wel af of ze een nieuw systeem hebben om de blessuretijd te berekenen. Jemig waar komt telkens als die extra tijd vandaan?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Was eigenlijk een leukere wedstrijd dan Nederland - Senegal...DirtyBird schreef op maandag 21 november 2022 @ 22:01:
Lekkere pot op de mat gelegd door de VS
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nu wordt eindelijk eens echt alle tijd die het spel stil ligt bij geteld...Hupske schreef op maandag 21 november 2022 @ 22:03:
Vind tot nu toe elke wedstrijd nog wel leuk om te kijken. Spelers komen nu niet zo vermoeid over als in de zomer.
Vraag mij wel af of ze een nieuw systeem hebben om de blessuretijd te berekenen. Jemig waar komt telkens als die extra tijd vandaan?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dit was bij alle drie de wedstrijden zo. Opmerkelijk.Quad schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:52:
Pfft, VS - Wales 9 minuten extra tijd.
Ze zouden eigenlijk de klok stil moeten zetten op elk moment dat het spel stil ligt.... Oh nee laat maar.Fiber schreef op maandag 21 november 2022 @ 22:10:
[...]
Nu wordt eindelijk eens echt alle tijd die het spel stil ligt bij geteld...
en tijdstraffen etc zoals elke echte balsport? Soit - er is een reden dat alleen voetbal in deze woestijn wordt gespeeld.scrappy.doo schreef op maandag 21 november 2022 @ 22:12:
[...]
Ze zouden eigenlijk de klok stil moeten zetten op elk moment dat het spel stil ligt.... Oh nee laat maar.
En dat is het spel, en dat zijn de regels - hoe corrupt of niet, voetbal spelen en kijken is toestemmen dus let's play!
Zat andere topics om over de regels van het spel te kletsen.
De 25e NL weer, veel te veel tijd voor saaie nabeschouwingen helaas.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Capaciteit Al Thumama Stadium: 40.000.
Aantal bezoekers: 41.721
Of, wacht, ze hebben de capaciteit uitgebreid? : 44.000.
Maar goed ook, want het was zoeken naar een lege stoel.
:strip_exif()/f/image/mEjHQkRKMunbewPXnfm0zzye.jpg?f=fotoalbum_large)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Heerlijk opzichtige nepperij: van de trommel-geluidsband, ingevlogen 'supporters' tot uitverkochte halflege stadions het past in de schertsvertoning wat dit toernooi is.Pinobigbird schreef op maandag 21 november 2022 @ 23:08:
Bij de wedstrijd Senegal - Nederland waren er 1721 meer bezoekers dan het stadion aankan! Ik vond de tribunes al zo vol lijken!
Laten we er vooral om lachen, échte sfeer en ambiance kan je gelukkig dus nog niet kopen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Een stadion kan prima uitverkocht zijn zonder dat het vol zit. Veel sponsors en andere bedrijven en zo die er heen zouden gaan met gasten hadden al kaarten maar zijn toch afgehaakt en blijven thuis.hoevenpe schreef op maandag 21 november 2022 @ 23:30:
[...]
Heerlijk opzichtige nepperij: van de trommel-geluidsband, ingevlogen 'supporters' tot uitverkochte halflege stadions het past in de schertsvertoning wat dit toernooi is.
Laten we er vooral om lachen, échte sfeer en ambiance kan je gelukkig dus nog niet kopen.
Maar die supporters van Wales zagen er toch wel heel echt uit vond ik.
Die trommelband bij Nederland - Senegal vond ik wel rustgevend eigenlijk. Zo zeer zelfs dat ik in slaap viel tijdens de eerste helft. Kan ook deels aan het spel gelegen hebben natuurlijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Fiber op 21-11-2022 23:45 ]
Heeft dat niet te maken met het tijdsverschil?Quad schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:52:
Pfft, VS - Wales 9 minuten extra tijd.
Elect a clown, expect a circus.
Vasthouden bij standaardsituaties mag dus echt niet meer...
Hopen dat dit niet alleen op het WK blijft.
Natuurlijk Messi wel, maar dat was niet hinderlijk?
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 22-11-2022 11:33 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Schijnbaar nieuwe regels, en dat wordt wat in de knockoutfase. Als je ziet dat er bij Engeland-Iran meer dan 20 minuten is bijgetrokken. Dan heb je straks met verlengingen voetbalwedstrijden van tegen de 2,5 uurSlasher schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 08:26:
[...]
Heeft dat niet te maken met het tijdsverschil?

Regeren is vooruitschuiven
Derde buitenspelgoal van Argentinië. Gaat nog een record worden, al weet ik niet of die statistieken bijgehouden worden...SterqVerhael schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:38:
Martinez is de topscorer in mijn wk poule, maar vooralsnog wordt hij topscorer buitenspel goals.

hah hier hetzelfde.. zo win ik nooit. hopelijk in de 2e helft wat meer kans wat ik had ook 4-0 verwacht..SterqVerhael schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:38:
Martinez is de topscorer in mijn wk poule, maar vooralsnog wordt hij topscorer buitenspel goals.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Mooie goal hoor.
[ Voor 34% gewijzigd door MagniArtistique op 22-11-2022 12:17 ]
[ Voor 81% gewijzigd door CCJJVV op 22-11-2022 12:17 ]

Gaat nog leuk worden...
[ Voor 75% gewijzigd door carpebios op 22-11-2022 12:20 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zo zie je maar weer, voetbal kan alle kanten op.
Van torenhoge favoriet naar deceptie.
Hoop het niet want een finale Argentinië - Brazilië zou ik erg mooi vinden
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Qatar-Saoedi zou dan weer een geopolitieke knaller worden...d-vine schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:21:
Hoop het niet want een finale Argentinië - Brazilië zou ik erg mooi vinden
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Ja en het tempo is opeens ook aardig opgevoerd. Alsof ze op halve kracht aan t spelen waren.
⏩ PVOutput☀️
Verder prachtig voor die Saoedi supporters daar, normaal gesproken is Saoedi Arabië kanonnenvoer bij WK's.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Makkelijk verdediging als ze alles op die kleine in de trechter blijven gooien

Edit: is dat stadium een copy van Arsenal’s stadium gebaseerd op de golvende lijnen in de tribunes?
[ Voor 23% gewijzigd door Bossie op 22-11-2022 12:52 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
YesD-e-n schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:54:
Was de winnaar van deze poule nu onze potentiële kwartfinale tegenstander?
Je ziet dat landen moeite hebben met deze regelwijziging. Natuurlijk is +8 minuten nog steeds 20 minuten te weinig erbij. Maar het is iig iets.Jimmy J. schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:51:
Dat getreuzel heeft toch helemaal geen zin dit WK met die hele lange blessuretijden?
blup
shiiit, ze hadden er 3 inliggen maar die vervelende buitenspelregel!
na 2x zou je toch wel even extra nadenken als je weer hetzelfde probeert.. maar goed.
blup
Ja dat was vrij hard tegen het hoofd.. Die keeper is echt geschrokken ook zeg.
[ Voor 11% gewijzigd door garriej op 22-11-2022 12:59 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Bezulba op 22-11-2022 12:59 ]
blup

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat een gelul. Er zat nog geen 20 seconden tussen de klap (die de scheids misschien niet eens zo had gezien) en affluiten. Dit is niet minuten door voetballen met een dode op het veld.Bossie schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:59:
Onmiddelijk stoppen bij een hoofdblessure behalve als Messie de bal heeft
blup
En terecht. Lijkt me alleen maar een goed iets.Agent47 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:00:
Het valt me wel op, lijkt wel alsof de scheidsrechters hebben meegekregen dat bij iedereen die ook maar iets protesteert, meteen geel geven.
Top regel al dat gezeur naar de scheids moet een keer stoppen.Agent47 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:00:
Het valt me wel op, lijkt wel alsof de scheidsrechters hebben meegekregen dat bij iedereen die ook maar iets protesteert, meteen geel geven.
Net als blessures faken.
Dat had ik niet verwacht, maar ik ben benieuwd als ik later de sanenvatting kan kijken.
hoezo? Voor dit WK was aangegeven dat ze veel langer gaan verlengen. En ook de verlenging verlengen als er tijd wordt gerekt. Nu is er een echt blessuregeval, plakken ze er tijd aan de verlenging, is het nog niet goed?AllesIsVoorbij schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:01:
Vreselijk blunderende arbitrage, hoe kan je dit nou door laten gaan.
Ik vind het prima hoor, als dit er voor zorgt dat dat tijdrekken tot een minimum beperkt gaat worden.
blup
⏩ PVOutput☀️
Had ik maar een glazenbol..Trasos schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:08:
Had nog een leuk bedragje op kunnen leveren bij de Toto’s en dergelijke.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Het liefst zie ik absolute speeltijd maar dit is ook prima om de nog echt te spelen tijd bij trekken. Dat standaard 3 min. Blessure tijd was toch ook een lachertje dan is dit eerlijker.Bezulba schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:08:
[...]
hoezo? Voor dit WK was aangegeven dat ze veel langer gaan verlengen. En ook de verlenging verlengen als er tijd wordt gerekt. Nu is er een echt blessuregeval, plakken ze er tijd aan de verlenging, is het nog niet goed?
Ik vind het prima hoor, als dit er voor zorgt dat dat tijdrekken tot een minimum beperkt gaat worden.
Is alleen even wennen en anders
Ik had ook Argentinië als winnaar in mijn poule maar dit is wel heel erg slecht.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Toch zou ik graag de extra-extra tijd ook willen weten. Dat bleef nu op 8 minuten staan maar liep (terecht) verder. Maar wat is dan de beoogde eindtijd of is dat nattevingerwerk voor de arbitrage?d-vine schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:12:
[...]
Het liefst zie ik absolute speeltijd maar dit is ook prima om de nog echt te spelen tijd bij trekken. Dat standaard 3 min. Blessure tijd was toch ook een lachertje dan is dit eerlijker.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Absolute speeltijd zou zeker een stuk nicer zijn. Had wel het idee dat de scheids hier wel erg veel blessuretijd bijtelde voor wat +8 zou moeten zijn. Zo lang was dat oponthoud met die blessure nou ook weer niet. Hoop voor die verdediger dat alles ok is, maar verwacht niet dat we hem dit WK nog terug gaan zien. Die zal wel een flinke hersenschudding hebben.d-vine schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:12:
[...]
Het liefst zie ik absolute speeltijd maar dit is ook prima om de nog echt te spelen tijd bij trekken. Dat standaard 3 min. Blessure tijd was toch ook een lachertje dan is dit eerlijker.
Ik had het over niet stilleggen terwijl iemand buiten westen op het veld ligt, tijd voor tijd uiteraard prima.Bezulba schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:08:
[...]
hoezo? Voor dit WK was aangegeven dat ze veel langer gaan verlengen. En ook de verlenging verlengen als er tijd wordt gerekt. Nu is er een echt blessuregeval, plakken ze er tijd aan de verlenging, is het nog niet goed?
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar de Saoedis zullen wel wat geluk hebben gehad vermoed ik.
Ik wil er mee zeggen dat het niet logisch is dat als je de favoriet bent, je ook altijd wint. Dat had Nederland ook kunnen overkomen.
Senegal is niet voor niets kampioen van Afrika. Ik vond het best een goed team.
In dat opzicht deed Nederland het nog niet zo slecht
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 22-11-2022 13:17 ]
Excuses, gezien de posttijd dacht ik dat het om de exta tijd ging.AllesIsVoorbij schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:15:
[...]
Ik had het over niet stilleggen terwijl iemand buiten westen op het veld ligt, tijd voor tijd uiteraard prima.
Niet dat ik het er mee eens ben, maar dat verklaard de reactie beter
5 minuten eerder lag er ook iemand "stil" op het veld, maar was er uiteindelijk niets aan de hand. Kan mij voorstellen dat de eerste reactie van de scheids was "Dude, sta op, ga door"
[ Voor 19% gewijzigd door Bezulba op 22-11-2022 13:18 ]
blup
Makkie tegen N-Ierland. Makkie tegen whatever. Maar studie sport is gewoon een reflectie van de algemene mening van Nederland. We rekenen ons al rijk voordat er een minuut gespeeld is.PatrickC schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:13:
Bij Studio Sport maken ze al dezelfde fout als op het EK… mogelijke tegenstanders in volgende rondes waar we makkelijker van winnen nu Argentinië misschien wel niet 1e gaat worden in deze poule… Zijn ze het makkie tegen Tsjechië al vergeten daar?
blup
Blessure gebeurde bij +4 minuten. bij +8 gingen ze weer spelen. Hij fluit af bij +13, er was nog een wissel ook. Nou ben ik geen held in rekenen, maar dat klopt aardig.Snowdog schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:14:
[...]
Absolute speeltijd zou zeker een stuk nicer zijn. Had wel het idee dat de scheids hier wel erg veel blessuretijd bijtelde voor wat +8 zou moeten zijn. Zo lang was dat oponthoud met die blessure nou ook weer niet. Hoop voor die verdediger dat alles ok is, maar verwacht niet dat we hem dit WK nog terug gaan zien. Die zal wel een flinke hersenschudding hebben.
Ik had het idee dat het ergens rond de 2-3 minuten duurde, maar wellicht heb ik het mis, nou lastig terug te vinden I guess.garriej schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:18:
[...]
Blessure gebeurde bij +4 minuten. bij +8 gingen ze weer spelen. Hij fluit af bij +13, er was nog een wissel ook. Nou ben ik geen held in rekenen, maar dat klopt aardig.

Samen met het constante tijdrekken van de Saoedi's is de 5 minuten bovenop de reeds aangegeven 8 minuten meer dan logisch.Snowdog schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:19:
[...]
Ik had het idee dat het ergens rond de 2-3 minuten duurde, maar wellicht heb ik het mis, nou lastig terug te vinden I guess.
Ik heb een groot deel van de wedstrijd gezien.Harribo schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:16:
Argentinië verloren van Saoedi Arabië.
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar de Saoedis zullen wel wat geluk hebben gehad vermoed ik.
Ik wil er mee zeggen dat het niet logisch is dat als je de favoriet bent, je ook altijd wint. Dat had Nederland ook kunnen overkomen.
Ik zou het geen geluk noemen, bij Argentinië begrjipen ze niet dat buitenspel gehanteerd wordt, derhalve 2 goals terecht afgekeurd.
SA stond heel hoog, 40m van de eigen goal op Argentinië te wachten, dat werkte prima. Argentinië kwam weinig aan voetballen rond de 16 van SA toe.
Nu was het voetbal van SA ook niet heel goed, maar dat is dus slecht nieuws voor de Argentijnen.
Heeft Nederland het het eigenlijk voetbaltechnisch gezien prima voor elkaar in vergelijking. Qua supporters nog niet helemaal...
Geen geluk, Argentinië speelde gewoon heel matig, Messi lijkt ook niet echt in vorm, vooral in de tweede helft, in de eerste helft meer gemakzuchtig en onderschattend. En SA was gewoon best wel erg goed. Gaat Nederland nog een kluif aan krijgen in de kwartfinale...Harribo schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:16:
Argentinië verloren van Saoedi Arabië.

Was Argentinië echt zo slecht, want meer dan wat flarden heb ik niet van deze wedstrijd meegekregen. Dus meer dan de 2-1 voor SA en het lange doorspelen in de extra tijd heb ik niet meegekregen.Fiber schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:26:
Ik moet nog zien dat Argentinië door de poule komt. Mexico en Polen zijn ook geen echt makkelijke tegenstanders.
Heeft Nederland het het eigenlijk voetbaltechnisch gezien prima voor elkaar in vergelijking. Qua supporters nog niet helemaal...
Mocht Argentinië slecht gespeeld hebben, zit er volgens mij iets niet goed binnen dat team. Normaal zou Argentinië gehakt maken van SA.
Anyhow, wat een vermakelijk verslag daar zeg.. Vooral pagina 2
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=811
Begin er dan niet over, racistische insteek.
[ Voor 98% gewijzigd door tweakduke op 22-11-2022 14:26 ]
Tja, wel veel balbezit en veel aanvallen maar niet effectief en slordig en niet afmaken in de zestien. Drie buitenspelgoals bijvoorbeeld en ik heb Messi wel tien corners en zeker vijf vrije trappen zien nemen en nul keer echt gevaar. Best veel mogelijkheden maar zeer weinig echt goede kansen. Die keeper van SA was trouwens ook niet slecht, op die Rambo actie in de blessuretijd na...mavaros schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:33:
[...]
Was Argentinië echt zo slecht, want meer dan wat flarden heb ik niet van deze wedstrijd meegekregen. Dus meer dan de 2-1 voor SA en het lange doorspelen in de extra tijd heb ik niet meegekregen.
Mocht Argentinië slecht gespeeld hebben, zit er volgens mij iets niet goed binnen dat team. Normaal zou Argentinië gehakt maken van SA.
Het is maar waar je je druk over maakt. Ik denk er al jaren helemaal niets meer bij en ik raad je aan dat ook niet te doen.
[ Voor 41% gewijzigd door tweakduke op 22-11-2022 14:27 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik vond 't wel meevallen eigenlijk. Bedoel het was niet best, maar ze hadden deze wedstrijd eigenlijk wel eenvoudig kunnen/moeten winnen, ze hebben zeker hun (bijna) kansen wel gehad, maar ze niet afgemaakt. Denk dat ze deze wedstrijd normaal gesproken met dezelfde mogelijkheden rond de goal/kansen wel easy zouden winnen. Ook omdat SA er dan geen 2 zou maken als die ook dezelfde kansen zouden krijgen. Het was gewoon zo'n dag zou ik zeggenmavaros schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:33:
[...]
Was Argentinië echt zo slecht, want meer dan wat flarden heb ik niet van deze wedstrijd meegekregen. Dus meer dan de 2-1 voor SA en het lange doorspelen in de extra tijd heb ik niet meegekregen.
Ze proberen meestal spelers te strikken die in het land hebben gespeeld. En al die namen die je noemt zijn allemaal Nederlander, dus ik begrijp niet helemaal waar je heen wil.
[ Voor 37% gewijzigd door tweakduke op 22-11-2022 14:27 ]
blup
Dit topic is gesloten.
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)