een treffende spreuk
Beter dan dat saaie kutvoetbal van Oranje.
Het was een mooie aanval en goed doelpunt voor de Zwitsers, maar dat had niet hoeven gebeuren.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
een treffende spreuk
Dunno ook. Maar ik zag ook een Zwitser die in het veld stond een “in de kruis grijp” gebaar maken naar een wisselspeler van Servië. Was extra olie op het vuur.darkdesign schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:27:
Ben benieuwd waar de ophef over ging.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Een van de spelers van Servie heeft liggen jeweetwellen (nee, niet klaverjassen, dat andere...) met de vrouw van een andere speler. En dat ligt binnen dat elftal nogal gevoelig, dus daarom ging hij door het lint...OMX2000 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:28:
[...]
Dunno ook. Maar ik zag ook een Zwitser die in het veld stond een “in de kruis grijp” gebaar maken naar een wisselspeler van Servië. Was extra olie op het vuur.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Gewoon Fret op z’n Nederlands. Verder hopen op Servië. Beetje emotie is niet verkeerd..loekf2 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 20:26:
[...]
Erger me nu al dat ie consequent Fred-djze zeg. Ben dan een vent en roep ook Brasil.
[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 02-12-2022 21:37 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Volgens de commentator was dat Vlahovic met de vrouw met van de reserve keeper bij Juve?Oekiejoekie schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:33:
[...]
Een van de spelers van Servie heeft liggen jeweetwellen (nee, niet klaverjassen, dat andere...) met de vrouw van een andere speler. En dat ligt binnen dat elftal nogal gevoelig, dus daarom ging hij door het lint...
Ja, de pot is saai nu
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Servië wordt hem niet meer denk ik
En man o man wat zijn die Serviërs opgefokt.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat is normaal in het voetbalwereldje. De echte wildebrassen werken het hele elftal voetbalvrouwen af.Oekiejoekie schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:33:
[...]
Een van de spelers van Servie heeft liggen jeweetwellen (nee, niet klaverjassen, dat andere...) met de vrouw van een andere speler. En dat ligt binnen dat elftal nogal gevoelig, dus daarom ging hij door het lint...
Naja, Zwitserland heeft best wel aardige spelers.Sjah schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:45:
Wat een saaie avond met die wedstrijd Brazilie - Kameroen. En Zwitserland gaat gewoon op een zetel door...Ok het is nog 10 mninuten, maar dat is niet lang, helaas.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Trekkend en rokend?GAIAjohan schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:46:
Die Pavlovic moet sinds het spel maken, maar hij lijkt echt de techniek van een schoorsteen te hebben
Elect a clown, expect a circus.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Inderdaad. KopstootGAIAjohan schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:53:
Zakaria verdient rood
Die Xhaka is ook heel vervelend, al een tijdje. Irritant
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 02-12-2022 21:54 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En rood gepakt...renegrunn schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:53:
Kameroen op 1-0…
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
He, dat er bij Servie een op de bank zit omdat hij vreemd gegaan was met de vrouw van een andere speler was genoeg informatie. We hoeven niet te weten hoe het er aan toe ging...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Inderdaad live in beeld ongelooflijkHarribo schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:55:
Bijzonder dat die kopstoot niet wordt bestraft
Was toch nog spannend op het einded-vine schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:45:
[...]
Theoretisch kan dat inderdaad zelfde geldt voor de poule van Portugal. voor gemak maar even uitgegaan dat de nummers 1 zo blijven.
Maar na gisteren is het misschien niet zo'n zekerheid
Regeren is vooruitschuiven
Ik quote mezelf maar even.Pinobigbird schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:02:
Bizar, nog geen land met 9 punten.
Dan staat Nederland met 7 punten en 5:1 nog niet zo slecht (ok, in de makkelijkste poule, dat wel)
Geen enkel land de volle punten in de poulefase. Dat was voor het laatst 28 jaar geleden USA'94.
In de vorige 6 edities waren die er altijd wel:
2018: 3/8
2014: 4/8
2010: 2/8
2006: 4/8
2002: 2/8
1998: 2/8
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
https://www.rtlnieuws.nl/...e-wk-braziliaans-brazilie
Als Duitsland dat gisteren ook dacht hadden ze Spanje mee kunnen slepen die afgrond in.PatrickC schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:00:
Spanje en Portugal hebben het slim gespeeld… schakelen 2 mogelijk sterke tegenstanders in de rest van het toernooi uit door zelf te verliezen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
[ Voor 19% gewijzigd door ST10©DE op 03-12-2022 11:19 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Nach Hause...
Net als de Belgen...
Maar waar zijn de Italianen eigenlijk?
En waarom doen de Chinezen niet mee...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat China nog steeds niet aan het doorbreken is als voetbal land verbaasd met nog steeds.
Zeker omdat ze daar de ene na de andere voetbal academie uit de grond hebben gestampt.
Maar misschien duurt het nog paar jaar en dan komt de invasie.
Brazilië news:
[ Voor 30% gewijzigd door d-vine op 03-12-2022 12:42 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
(Ik ben geen brabo overigens)
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Mooie meevaller, had ik niet verwacht.
een treffende spreuk
Mooie win toch, had ik niet verwacht.
een treffende spreuk
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Als we zo het WK winnen ga ik niet blij zijn overigens. Ik verlies liever de kwartfinales met super mooi voetbal, dan dat we het WK winnen met nog een paar wedstrijden van dit gebrek aan niveau.
We moeten nog tegen Argentinië, Brazilië en Frankrijk als het gaat zoals het zou gaan (indien we winnen) en het blijft natuurlijk voetbal. Als we winnen ga ik blij zijn.Blue-eagle schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 18:02:
Wat heeft die interviewer een irritante, snauwende, nasale stemBijna net zo irritant als kijken naar 90 minuten voetbal van het Nederlands elftal.
Als we zo het WK winnen ga ik niet blij zijn overigens. Ik verlies liever de kwartfinales met super mooi voetbal, dan dat we het WK winnen met nog een paar wedstrijden van dit gebrek aan niveau.
een treffende spreuk
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik had het wel verwacht, echter wat me verbaasde is dat de USA blijkbaar geen andere game-plans heeft.franssie schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 18:01:
Ik had het ook niet verwacht, was nog wel een aardige wedstrijd ook te kijken de tweede helft
Vrijwel elke andere tegenstander had van tactiek geswitched ipv maar naïef op dezelfde wijze door te gaan.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gewoon nog 3 individuele wedstrijden winnen en je bent gewoon wereldkampioen.
......en het kan....zomaar
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
En win je de finale, ben je wereldkampioen!Quad schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 19:40:
Nouja, win je de kwartfinale speel je sowieso nog 2 potten.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Verlies je de finale dan ben je alleen de laatste drie letters.Sup4rdurt schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 19:43:
[...]
En win je de finale, ben je wereldkampioen!
een treffende spreuk
Playstation 5
[ Voor 19% gewijzigd door Spotmatic op 03-12-2022 20:10 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
ARG veel beter zover.
In de praktijk koop je daar niks voor.LZ86 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:18:
Australie gaat hier toch gewoon af lijkt me.
ARG veel beter zover.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Messi doet het welTyphone schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:32:
Flikker aub die vent bij de NOS in de pomp zeg. Messi messi messi messi messi messi bij elk balcontact van hem. Kotsmisselijk word je ervan.
Gatverdamme inderdaad. Loei irritant, en dan scoort ie ook nogTyphone schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:32:
Flikker aub die vent bij de NOS in de pomp zeg. Messi messi messi messi messi messi bij elk balcontact van hem. Kotsmisselijk word je ervan.
Ja dramaaaaaaa. Tijd dat ie tegen een echte verdediger komt te staan wiens naam begint met Nathan.
Rutjes?Typhone schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:36:
[...]
Ja dramaaaaaaa. Tijd dat ie tegen een echte verdediger komt te staan wiens naam begint met Nathan.
Playstation 5
Heel vervelend. Zelf klappen ze overal altijd keihard op, vaak zat als de bal al weg is toch nog even doorlopen tegen de tegenstander aan. Maar als hun tegenstander zich niet laat intimideren en zelf een keer stevig inkomt is het gelijk klagen en janken. Gun het dit Argentinië echt voor geen meter.eric.1 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:35:
Ze zijn wel lekker theatraal. zucht.
Vermoed dat, whatever de uitslag, er rode kaarten gaan vallen vrijdag.
Doet me denken aan een paar jaar terug met die Barca obsessie. En gek dat ze werden toen Inter met Mourinho die CL wegsnaaide!Typhone schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:32:
Playstation 5
Is de penningmeester van SC Heerenveen recent nog nuchter gezien?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hopelijk revanche voor 2014.
Die uit '98 is misschien wel de mooiste wedstrijd die ik ooit gezien heb 👌
Er schijnt in Friesland een tekort te zijn aan beerenburg dus neehoevenpe schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:43:
[...]
Is de penningmeester van SC Heerenveen recent nog nuchter gezien?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het zal mij aan mijn derrière oxideren hoe we kampioen worden als we het maar worden. Griekenland werd ook met betonvoetbal kampioen tijdens het EK in 2004.Blue-eagle schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 18:02:
Wat heeft die interviewer een irritante, snauwende, nasale stemBijna net zo irritant als kijken naar 90 minuten voetbal van het Nederlands elftal.
Het is inderdaad anders maar tot nu toe wel effectief.
Messi maakt nog totaal geen indruk joh die heeft zijn beste tijd gehad.Joostje123 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:45:
Messi schiet noppert en de rest sowieso naar huis
Playstation 5
Ik wil die ster boven het KNVB logo. Kan niet schelen hoe.Vlassie1980 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:47:
[...]
Het zal mij aan mijn derrière oxideren hoe we kampioen worden als we het maar worden. Griekenland werd ook met betonvoetbal kampioen tijdens het EK in 2004.
Het is inderdaad anders maar tot nu toe wel effectief.
Messi is nog steeds beter dan wie dan ook.Stylze schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:47:
[...]
Messi maakt nog totaal geen indruk joh die heeft zijn beste tijd gehad.
Fanboy? Echt totaal niet realistisch man.. goede voetballer en 1 van de beste geweest maar nu echt niet meer..Joostje123 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:49:
[...]
Messi is nog steeds beter dan wie dan ook.
Playstation 5
Zoek anders even een kamer met die commentator van de NOSJoostje123 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:49:
[...]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Denk dat hij een poster boven zijn bed heeftDr. Strangelove schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:50:
[...]
Zoek anders even een kamer met die commentator van de NOS
Playstation 5
Mbappe is momenteel 2 klassen beterJoostje123 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:49:
[...]
Dumfries 3 en Gakpo 4!
Edit: ‘Muurtje bestaat uit Messi.’
Oeh, dat kan ie ook al…
[ Voor 15% gewijzigd door Dr. Strangelove op 03-12-2022 20:58 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
/f/image/eXkq9bv9Qt1jEUJXuiu4QQ4M.png?f=fotoalbum_large)