Onderweg naar Duitsland, klantafspraak. Straks toch eens het voetbal aanhalen, dat ligt heerlijk gevoelig en I love it.
In theorie mooi bedacht maar goed... Dan wacht je en wacht je... En dan scoort Spanje in de 80e minuut.... En dan moet je ineens in 10+ minuten snel scoren...pro_6or schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 02:22:
Was het misschien gek genoeg niet zo slim van de Duitsers om zo snel terug te slaan tegen Costa Rica.
Ben benieuwd of er met een rekenmachine is gevoetbald verder want op zich is het voor Spanje wel prettig dat Duitsland eruit is.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Ik weet wie er niet zoveel gaat verkopen vandaag....Typhone schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 04:32:
Onderweg naar Duitsland, klantafspraak. Straks toch eens het voetbal aanhalen, dat ligt heerlijk gevoelig en I love it.
Maar dat is het absoluut waard...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Het is al verkocht maar blueprinting met chagrijnige Duitsers is goud!Lordy79 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 05:59:
[...]
Ik weet wie er niet zoveel gaat verkopen vandaag....
Maar dat is het absoluut waard...
Volgens mij doet vrijwel elk programma ditGalen2850 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:38:
[...]
Volgens mij doen ze het er om bij de NOS. Afgelopen avonden zitten er steeds (de enig(st)e) dames uit het publiek achter hem.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Spanje geeft die 1-1 100% weg. Die 2-1 kwam vervolgens wat onverwacht, maar Spanje heeft hoe dan ook in het achterhoofd gehad dat ze met een 2e plaats in de poule, Kroatië zouden ontlopen. Helemaal nadat ze wisten dat Duitsland in de rust 'maar' met 1-0 voor stond en het qua doelsaldo wel een makkelijk verhaal ging worden.
Enrique schijnt in de middag een kopje koffie te hebben gedronken met Daliç
[ Voor 11% gewijzigd door SterqVerhael op 02-12-2022 08:18 ]
Nickname waargemaaktSterqVerhael schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 08:16:
Spanje geeft die 1-1 100% weg. Die 2-1 kwam vervolgens wat onverwacht, maar Spanje heeft hoe dan ook in het achterhoofd gehad dat ze met een 2e plaats in de poule, Kroatië zouden ontlopen. Helemaal nadat ze wisten dat Duitsland in de rust 'maar' met 1-0 voor stond en het qua doelsaldo wel een makkelijk verhaal ging worden.
GMTA, ik was dit nog net niet aan het typen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
De knockout fase begint al aardig vorm te krijgen
Brazilië zit aan onze kant
Portugal komt aan de zijde van Spanje.
Kan een leuke kwartfinale worden de zuidelijkste buurlanden tegen elkaar
[ Voor 15% gewijzigd door d-vine op 02-12-2022 09:18 ]
Zit weinig spannends in de eerste knock-out ronde zo te zien, Marrokko - Spanje lijkt me nog het leukste affiche.d-vine schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:16:
[Afbeelding]
Als er geen verrassingen zijn dan word de volgende ronde echt genieten maar er zullen altijd een paar schaakpotjes tussen zitten helaas.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Brazilie is nog niet helemaal zeker. Zwitserland kan nog groepswinnaar worden als het Servië verslaat met 2 doelpunten verschil en Kameroen wint van Brazilië.d-vine schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:16:
[Afbeelding]
Regeren is vooruitschuiven
Theoretisch kan dat inderdaad zelfde geldt voor de poule van Portugal. voor gemak maar even uitgegaan dat de nummers 1 zo blijven.T-MOB schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:40:
[...]
Brazilie is nog niet helemaal zeker. Zwitserland kan nog groepswinnaar worden als het Servië verslaat met 2 doelpunten verschil en Kameroen wint van Brazilië.
Maar na gisteren is het misschien niet zo'n zekerheid
Ik ben er donderdag. Hopelijk winnen we van de USA, dan kan ik nog even lekker gloaten.Typhone schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 04:32:
Trouwens wel lange periode tussen wedstrijden, als Nederland wint op zaterdag spelen ze pas weer vrijdag.
Toernooi begint altijd pas echt vanaf de kwartfinale, dan zijn in theorie de mindere goden eruit gespeeld en hou je (merendeels) de toplanden over. Is dit jaar niet heel anders vermoed ik. Portugal en Nederland zijn denk ik nog het meest wisselvallig en hebben een reeële kans om te struikelen, en verder kan Japan natuurlijk verder stunten maar uiteindelijk denk ik dat de usual suspects wel doorgaan naar de kwartfinales.Bossie schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:24:
[...]
Zit weinig spannends in de eerste knock-out ronde zo te zien, Marrokko - Spanje lijkt me nog het leukste affiche.
Als er geen verrassingen zijn dan word de volgende ronde echt genieten maar er zullen altijd een paar schaakpotjes tussen zitten helaas.
[ Voor 48% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-12-2022 10:13 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nog even over die discussie bal wel of niet over de lijn bij Japan het lijkt elke keer terug te komen dat bij shots van tv die niet loodrecht op de situatie staan iedereen al een oordeel geeft het klopt niet.
Hier 2 mooie voorbeelden
https://streamable.com/djcy0f
https://streamable.com/5cg2bx
En met een foto recht van boven af geeft het een ander beeld
:strip_exif()/f/image/6DjcQ9TfidY57AvCR64qjenC.jpg?f=fotoalbum_large)
En met buitenspel blijft het soms milimeter werk maar nu zit er tenminste een sensor in de bal en wordt er digitaal extra na gekeken.
Zonder dit had de verassing van Saudi-Arabië nooit plaats gevonden om maar een voorbeeld te noemen.
En het blijft sport de discussie zal er altijd blijven met of zonder digitale hulpmiddelen
Hier 2 mooie voorbeelden
https://streamable.com/djcy0f
https://streamable.com/5cg2bx
:strip_exif()/f/image/6DjcQ9TfidY57AvCR64qjenC.jpg?f=fotoalbum_large)
En met buitenspel blijft het soms milimeter werk maar nu zit er tenminste een sensor in de bal en wordt er digitaal extra na gekeken.
Zonder dit had de verassing van Saudi-Arabië nooit plaats gevonden om maar een voorbeeld te noemen.
En het blijft sport de discussie zal er altijd blijven met of zonder digitale hulpmiddelen
Oplossing: sensoren onder de witte lijn (onder de grasmat) en in de bal. Zelfde systeem toepassen als voor de doellijn technologie. Signaal naar het horloge van de scheidsrechter en dat signaal gaat af als de bal volledig over de lijn is.
Nee, ze hebben echt 'alles' gegeven.Bondscoach Luis Enrique had donderdag niet door dat Spanje op een bepaald moment tijdens de laatste speelronde in groep E uitgeschakeld dreigde te worden op het WK voetbal in Qatar. Zijn ploeg stond een tijdje virtueel derde in de poule, achter Japan en Costa Rica.
"Hoe? Lagen wij eruit? Ik wist het niet, anders had ik waarschijnlijk een hartinfarct gekregen", zei de 52-jarige Luis Enrique na de 2-1-nederlaag tegen Japan.
Bij een 2-1-voorsprong van Costa Rica tegen Duitsland was Spanje net als de Duitsers virtueel uitgeschakeld. Duitsland won uiteindelijk met 4-2, waardoor Costa Rica onderaan eindigde in de poule.
Hoewel Spanje zich kwalificeerde voor de achtste finales, vond Luis Enrique dat hij niets te vieren had. "Ik ben absoluut niet tevreden. We hebben ons geplaatst, dat was het doel, maar niet op deze manier."
Luis Enrique zag "tien minuten paniek" bij zijn ploeg, die na de rust in korte tijd twee goals incasseerde. "Voetbal is af en toe een onverklaarbare sport", zei hij. De 2-1-stand betekende dat beide ploegen zich zouden plaatsen voor de laatste zestien, waardoor ze in de slotfase weinig risico meer namen. "Maar we hebben alles gegeven", verzekerde Luis Enrique.
Spanje eindigde als tweede in de groep achter Japan en treft nu in de achtste finales Marokko, dat verrassend de groep met onder meer Kroatië en België won.
https://www.nu.nl/wk-voet...geschakeld-was-op-wk.html
[ Voor 80% gewijzigd door SterqVerhael op 02-12-2022 10:47 ]
Dan zou je eerst de dimensies van een voetbalveld moeten vastleggen ipv dat het binnen bepaalde waardes moet zijn.SterqVerhael schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:45:
Oplossing: sensoren onder de witte lijn (onder de grasmat) en in de bal. Zelfde systeem toepassen als voor de doellijn technologie. Signaal naar het horloge van de scheidsrechter en dat signaal gaat af als de bal volledig over de lijn is.
Nee hoor, immers de witte lijn van het desbetreffende veld is het uitgangspunt. Welke dimensies er vervolgens toegepast zijn is irrelevant, binnen die kaders.Bossie schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:47:
[...]
Dan zou je eerst de dimensies van een voetbalveld moeten vastleggen ipv dat het binnen bepaalde waardes moet zijn.
Ik zie liever ook bal en lijn technologie over het hele veld.
Wie weet met de situatie van Japan dat daar een keer over wordt nagedacht.
Genoeg situaties zos bal over de zijlijn wel of niet waar dat handig voor zou zijn geweest.
Wie weet met de situatie van Japan dat daar een keer over wordt nagedacht.
Genoeg situaties zos bal over de zijlijn wel of niet waar dat handig voor zou zijn geweest.
Die foto bewijst nog niets. Ten eerste is hij alsnog niet loodrecht (anders zou immers de doellat op de lijn liggen). Ten tweede is niet gesteld dat dit het moment is dat de bal het verst over de lijn is. Gezien de vervorming van de bal is er al druk van de speler. Probleem met een camera is ook dat we maar iets van 50fps hebben, dus gaten van 20ms in wat we kunnen zien. De sensor in de bal stuurt wel op 500hz, daaruit is misschien wel wat te extrapoleren over het moment.d-vine schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:38:
Mij maakt het trouwens niet zoveel uit, ik vind dat bij dit soort too close to call-gevallen het voordeel bij de ananvallende partij moet liggen. Afkeuren van een goal vanwege 5cm buitenspel zie ik ook liever niet.
Regeren is vooruitschuiven
Dus eerst de US, niet onmogelijk. Dan Argentinië, best lastig. Dan Brazilië, oef! Wel kans op revanche...d-vine schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:16:
[Afbeelding]
En dan in de finale een herkansing voor 2010 tegen Spanje...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wat een gezeur over die witte lijn. Het is op gras geschilderd dus de lijn is niet overal even dik. Er gaat vast nog een wit sprietje een centimeter richting de bal. Ik wil een stukje groen zien tussen de lijn en de bal en dat zie ik nu niet.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik zeg ook niet dat dit het bewijs is maar een ander beeld geeft. Dit is tot nu toe de beste foto die ik heb kunnen vinden.T-MOB schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:05:
[...]
Die foto bewijst nog niets. Ten eerste is hij alsnog niet loodrecht (anders zou immers de doellat op de lijn liggen). Ten tweede is niet gesteld dat dit het moment is dat de bal het verst over de lijn is. Gezien de vervorming van de bal is er al druk van de speler. Probleem met een camera is ook dat we maar iets van 50fps hebben, dus gaten van 20ms in wat we kunnen zien. De sensor in de bal stuurt wel op 500hz, daaruit is misschien wel wat te extrapoleren over het moment.
Mij maakt het trouwens niet zoveel uit, ik vind dat bij dit soort too close to call-gevallen het voordeel bij de ananvallende partij moet liggen. Afkeuren van een goal vanwege 5cm buitenspel zie ik ook liever niet.
Heel goed punt dat je aankaart dat een camera maar 50fps heeft.
Met de sensor in de bal en de extra technologie komen we wel meer richting eerlijke beslissing dan in het verleden was
Zal je net zien dat we dan weer gewoon tweede worden, zoals altijd.Fiber schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:11:
[...]
Dus eerst de US, niet onmogelijk. Dan Argentinië, best lastig. Dan Brazilië, oef! Wel kans op revanche...
En dan in de finale een herkansing voor 2010 tegen Spanje...![]()
![]()
Maar die moeilijke route naar de finale lijkt me wel amusant om te kijken. Als je Argentinië en Brazilië onderweg kan laten struikelen, is dat mooi meegenomen.
Moeten we wel eerst die Amerikanen te grazen nemen op het voetbalveld. Normaal moet dit kunnen lukken, maar met dit Nederland weet je het maar nooit. Ik vind ze tot nu toe niet al te best spelen.
Het is natuurlijk tekenend dat zelfs met state-of-the-art technologie we nog steeds aan het dimdammen zijn of een goal een goal is.
Dus wat zijn we nu eigenlijk opgeschoten met de VAR? We hebben minimaal zoveel gezeur over VAR momenten als we vroeger hadden over scheidsrechterlijke beslissingen.
Met als verschil dat je vroeger meteen wist waar je aan toe was en kon juichen of janken. Nu wordt er gescoord, en kan je naar de plee gaan, een biertje pakken, de kattenbak verschonen en je kinderen naar bed brengen voordat het duidelijk is of hij telt of niet.
Dus wat zijn we nu eigenlijk opgeschoten met de VAR? We hebben minimaal zoveel gezeur over VAR momenten als we vroeger hadden over scheidsrechterlijke beslissingen.
Met als verschil dat je vroeger meteen wist waar je aan toe was en kon juichen of janken. Nu wordt er gescoord, en kan je naar de plee gaan, een biertje pakken, de kattenbak verschonen en je kinderen naar bed brengen voordat het duidelijk is of hij telt of niet.
Omdat je met technologie dichter bij de waarheid komt dan zonder.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:29:
Het is natuurlijk tekenend dat zelfs met state-of-the-art technologie we nog steeds aan het dimdammen zijn of een goal een goal is.
Het is gewoon wennen dat je nu soms moet wachten op een beslissing.
In bepaalde Amerikaanse sporten is dit al jaar en dag gaande zonder gezeur zoals American football.
Met of zonder technologie in sport blijft er altijd wel discussie over beslissingen.
En voetbal staat pas aan het begin met technologie en dat heeft ook tijd nodig en gaat al beter als in het begin met alleen de VAR.
Maar voetbal en veranderingen
en meegaan met de tijd oh oh oh wat hebben we daar moeite mee
Enige dat je met zekerheid kan zeggen in deze afbeelding is dat op het moment van deze still de bal zeker NIET in het geheel over de lijn was:T-MOB schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:05:
[...]
Die foto bewijst nog niets. Ten eerste is hij alsnog niet loodrecht (anders zou immers de doellat op de lijn liggen). Ten tweede is niet gesteld dat dit het moment is dat de bal het verst over de lijn is. Gezien de vervorming van de bal is er al druk van de speler. Probleem met een camera is ook dat we maar iets van 50fps hebben, dus gaten van 20ms in wat we kunnen zien. De sensor in de bal stuurt wel op 500hz, daaruit is misschien wel wat te extrapoleren over het moment.
- De camera staat dan wel niet loodrecht, maar om dit te compenseren moet de camera (op de afbeelding) meer naar rechts toe, zowel de Lat als de Bal komen daarme (nog) meer binnen de lijnen te liggen.
Maar op zich verder eens hoor, helemaal zuiver is het nooit te krijgen natuurlijk, maar dit is wel zo dichtbij als enigszins mogelijk is. Er bestaan daarnaast natuurlijk (hawk-eye bijvoorbeeld) systemen die het wel heel goed kunnen registreren of een bal in of uit is, dat wordt ook toegepast op doellijn technologie en daarbij zijn de dimensies van de goal zelf wel (vrijwel) vastgesteld, maar bij mijn weten de dikte van de lijnen/ palen zelf niet helemaal (of iig de diepte naar achteren toe niet) en toch kunnen die systemen dat haarfijn registreren. In principe heb je ook aan 4 camera's genoeg natuurlijk precies op de lijnen om heel betrouwbaar te kunnen bepalen of een bal buiten is geweest.
Bij verlies krijg je ook rellen ben ik bang...LZ86 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:48:
[...]
Hoop dat ze keihard verliezen. 2e keer rellen nu weer. Van mij mogen ze voorlopig lekker falen te plaatsen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
De foutmarge is bijzonder klein tov voor de VAR. We zijn er dus mee opgeschoten dat overduidelijke foute beslissingen, zoals de 'ghost goal' van Lampard in 2010, niet meer gaan voorkomen. Wat mij betreft is dat veel waard op dit niveau en met deze belangen. Ook voor de refs bijzonder fijn om op terug te vallen. Ik denk dat ze daardoor ook zelfverzekerder en dus beter fluiten.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:29:
Maar dan is het nog 1 keer, als ze doorgaan heb je nog minimaal 2x die ellende..Agent47 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:43:
[...]
Bij verlies krijg je ook rellen ben ik bang...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Voetbal is voor mij beleving. En de VAR doet voor mij afbreuk aan de beleving, hoeveel nauwkeuriger het er ook van wordt.d-vine schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:01:
[...]
Omdat je met technologie dichter bij de waarheid komt dan zonder.
Het is gewoon wennen dat je nu soms moet wachten op een beslissing.
In bepaalde Amerikaanse sporten is dit al jaar en dag gaande zonder gezeur zoals American football.
Met of zonder technologie in sport blijft er altijd wel discussie over beslissingen.
En voetbal staat pas aan het begin met technologie en dat heeft ook tijd nodig en gaat al beter als in het begin met alleen de VAR.
Maar voetbal en veranderingen
en meegaan met de tijd oh oh oh wat hebben we daar moeite mee
Dat aanhalen van Amerikaanse sporten ook als lichtend voorbeeld… ik ben een keer bij een basketbal wedstrijd geweest, nooit meer. Voor 40 minuten speeltijd zit je dik drie uur in een stadion omdat het spel vrijwel continu stilligt. Nee dank je.
[ Voor 13% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-12-2022 14:10 ]
Ik snap dat de beleving anders is maar het is wel eerlijker.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:57:
[...]
Voetbal is voor mij beleving. En de VAR doet voor mij afbreuk aan de beleving, hoeveel nauwkeuriger het er ook van wordt.
Dat aanhalen van Amerikaanse sporten ook als lichtend voorbeeld… ik ben een keer bij een basketbal wedstrijd geweest, nooit meer. Voor 40 minuten speeltijd zit je dik drie uur in een stadion omdat het spel vrijwel continu stilligt. Nee dank je.
Als je door een verkeerde beslissing een finale verliest wat door technologische hulpmiddelen voorkomen had kunnen worden kijk je er ook anders na.
Dan is weken lang gefrustreerd discussiëren over de verkeerde beslissing in mijn ogen de verkeerde beleving.
technologie in combinatie met sport zal alleen maar meer worden.
Maar goed je houd altijd voor of tegenstanders met bepaalde veranderingen.
Dit is geen penalty.
edit: Laat maar, want het is er dus wel eentje. Ik snap de reden niet.
edit: Laat maar, want het is er dus wel eentje. Ik snap de reden niet.
[ Voor 64% gewijzigd door mavaros op 02-12-2022 16:19 ]
Slappe penal zeg
Elect a clown, expect a circus.
Altijd weer die stomme wandelingen naar de bal toe...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Play stupid games, win stupid prizes. Terechte misser.Spotmatic schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 16:20:
Altijd weer die stomme wandelingen naar de bal toe...
Ik vind dit soort zaken geen penalty waard eigenlijk.. dit is zo licht m.i.
Maar weer Ghana dat weer tegen Uruguay een penalty mist op het wk
Maar weer Ghana dat weer tegen Uruguay een penalty mist op het wk
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Volgens mij als Zigi harder op de bal was afgelopen had hij hem klem kunnen hebben
Ghana speelt alsof ze de buit al binnen hebben
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Dat Uruguay gaf je geen stuiver de eerste 2 wedstrijden en nu staan ze door dat geblunder van Ghana straks in de 1/8e finale
Dat was toch donkerrood net met die Uruguayaan die vol op de Ghanees stampte?!
een treffende spreuk
Dat leek mij ook maar geen VAR, niets...pro_6or schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 16:44:
Nee hoor, het hoort gewoon bij stevig voetbal. En die Ghanees stond ook weer op, dus het viel allemaal wel mee.pro_6or schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 16:44:
De Ghanezen mogen wel wat meer brengen
Dus als iemand zijn noppen in je zij zet hoort het er bij.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Had dit nummer 8 van Uruguay toch gewoon geel gegeven voor een schwalbe. Net doen of je in je gezicht geraakt bent
[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 02-12-2022 16:52 ]
Nee, maar die openstaande rekeningen worden altijd door de spelers zelf vereffend. Pas als het spel echt gemeen en smerig wordt, moet de scheidsrechter ingrijpen en met kaarten gaan wapperen.Pierre schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 16:49:
Dus als iemand zijn noppen in je zij zet hoort het er bij.
edit: En niet teveel naar die superslomo's kijken, want daardoor ziet alles er erger uit dan dat het eigenlijk is.
[ Voor 13% gewijzigd door mavaros op 02-12-2022 16:54 ]
Wij hebben denken ik een verschillende visie op smerig voetbal. Deze was wel over de rand hoor.mavaros schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 16:52:
[...]
Nee, maar die openstaande rekeningen worden altijd door de spelers zelf vereffend. Pas als het spel echt gemeen en smerig wordt, moet de scheidsrechter ingrijpen en met kaarten gaan wapperen.
edit: En niet teveel naar die superslomo's kijken, want daardoor ziet alles er erger uit dan dat het eigenlijk is.
De scheidsrechter begint een beetje de draad kwijt te raken. Hij maakt rare beslissingen. Er zijn dagen dat je zoiemand van corruptie gaat verdenken.
Dat Ghana heeft de een na de ander sterk atletische speler in de selectie maar als team mist het aan tactiek en voetbalgogme waardoor ze weer het onderspit delven. Zoals zo vaak met Afrikaanse ploegen en dat is eigenlijk wel jammer
Lol de Koreanen door door een goal in blessuretijd
Urug-away 
(sorry, hij is flauw...)
(sorry, hij is flauw...)
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Leuk! alleen jammer dat het voor portugal geen gevolgen heeft
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik zie liever zo'n mooi voetballand als uruguay in de 8e finales dan zuid-korea hoor. Wtf is portugal aan het doen dan? Ik heb niks van die wedstrijd gezien.
[ Voor 29% gewijzigd door Stylze op 02-12-2022 17:53 ]
Playstation 5
Eigenlijk is Nederland één van de weinige landen die saai door is gegaan.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Die hossende, feestende en huilende Aziaten ik blijf het mooi vinden.
Gewoon een fantastische counter van ZKStylze schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 17:53:
Ik zie liever zo'n mooi voetballand als uruguay in de 8e finales dan zuid-korea hoor. Wtf is portugal aan het doen dan? Ik heb niks van die wedstrijd gezien.
Spanje en Portugal hebben het slim gespeeld… schakelen 2 mogelijk sterke tegenstanders in de rest van het toernooi uit door zelf te verliezen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ghana is echt heel slecht aan het voetballen zeg
Lijkt er wel op ja hahaPatrickC schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:00:
Spanje en Portugal hebben het slim gespeeld… schakelen 2 mogelijk sterke tegenstanders in de rest van het toernooi uit door zelf te verliezen.
Playstation 5
Waarom is Ghana nu aan het tijdrekken?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Uruguay fucken?PatrickC schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:01:
Lekker NOS dat beeld van de koreanen zodat je het spel niet kan zien
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Die willen Uruguay uitschakelen.PatrickC schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:01:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat weten ze zelf ook niet.PatrickC schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:01:
Wraak voor 12 jaar geleden inderdaad (de handsbal van Suarez)
[ Voor 4% gewijzigd door gws24 op 02-12-2022 18:11 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
4 jaar? Dat was in 2010gws24 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:02:
Wraak voor 4 jaar geleden inderdaad (de handsbal van Suarez)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat een slecht laatste kwartier.
Ongelofelijk, zeker ook van Uruguay.
En dan na afloop met meerdere spelers de leiding intimideren. Hopelijk nog wat lange schorsingen.
En dan na afloop met meerdere spelers de leiding intimideren. Hopelijk nog wat lange schorsingen.
een treffende spreuk
Ik ben blij dat Uruguay eruit ligt. Vervelende schoppers.
Ja dat is wel jammer dat ze dat doen, vooral fout van de coach natuurlijk door nunez en suarez eruit te halen.pro_6or schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:05:
Wat een slecht laatste kwartier.
Playstation 5
Toen had Suarez nog geen kunstgebit
Wat een ontknoping, heerlijk. Ik had hier niet op ingevuld of maar verwacht voor de wedstrijd.
Vanavond wordt plek 2 spannend, ik denk dat de beslissing valt tussen Zwitserland en Servië.
Vanavond wordt plek 2 spannend, ik denk dat de beslissing valt tussen Zwitserland en Servië.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die voetbalt vanavond toch pas?Stylze schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 17:58:
Jezus met 20 man bij het strafschopgebied kies je voor zon afstandschot, idioot.
Heerlijk die tranen van Suarez. Ultieme wraak van Ghana
Wat een bizar WK zeg qua uitslagen
Ik zou bijna medelijden krijgen met Suarez, bijna...
Wat een fraaie ontknoping en eigenlijk gun ik het die Koreanen ook wel, die hebben hem zeker niet gestolen!
Wat een fraaie ontknoping en eigenlijk gun ik het die Koreanen ook wel, die hebben hem zeker niet gestolen!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ghana heeft eigenlijk niks gedaan. Dat waren Portugal en Zuid Koreadglavimans schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:18:
Heerlijk die tranen van Suarez. Ultieme wraak van Ghana
Is deze nog voorbij gekomen?
Dus een Deens briefje is opgepakt door een Australiër en uiteindelijk is de tactiek daarop aangepast.
Interesting series of events from @Socceroos game no one is talking about:
— Gerard Laws (@gerard_laws) 1 december 2022
70' Danish sub carries note onto field to give to Eriksen
72' Note appears to end up in hands of Aussie coaching staff
74' Australia makes sub and switches formation to 5-4-1 #GoSocceroos #GiveIt100 pic.twitter.com/owweXnDtIC
Confirmation. Duke picks up the note, runs it over to Arnold, who gives it to Clark to translate. Legendary 🙌#GiveIt100https://t.co/HWv8heDNjC
— Gerard Laws (@gerard_laws) 2 december 2022
Dus een Deens briefje is opgepakt door een Australiër en uiteindelijk is de tactiek daarop aangepast.
Wel priceless, een gewisselde Suarez die na allerlei knetteronsportieve ongein op het veld in de dug out zit dood te gaan omdat Uruguay niet weet te scoren en hij niets meer kan doen…
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik gok op Servië.
Dat is een soort Feyenoord van de Balkan, en ze hebben nog meer ziel en gif in hun lijf dan Kroatië.
Ze kunnen niet beter voetballen, zoals de Kroaten standaard wel kunnen.
Dat is een soort Feyenoord van de Balkan, en ze hebben nog meer ziel en gif in hun lijf dan Kroatië.
Genieten zeg, van die zieke Suarez. Al weet ik dat hij nergens meezit, met zijn miljoenen kan die rest van zijn leven gaan vissen.
Denk dat Kameroen wel ns kan doorgaan, Brazilie kan het wel 'ns net zo laten lopen, als Spanje en Portugal al deden. Alles beter, dan die saaie Zwitsers door...
Denk dat Kameroen wel ns kan doorgaan, Brazilie kan het wel 'ns net zo laten lopen, als Spanje en Portugal al deden. Alles beter, dan die saaie Zwitsers door...
LOL bij Studio WK22mavaros schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 19:18:
Ik gok op Servië.
Ze liggen er bijna uit, de Serven dan.
[ Voor 7% gewijzigd door Fiber op 02-12-2022 20:13 ]
En dan maakt net een Albaniër met een Zwitsers paspoort een goal.
Dit vinden de Serven niet leuk.
Dit vinden de Serven niet leuk.
De commentator bij CAM-BRA heeft niet echt een hoge pet op van Infantino, gezien de opmerkingen
Elect a clown, expect a circus.
Erger me nu al dat ie consequent Fred-djze zeg. Ben dan een vent en roep ook Brasil.Slasher schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 20:24:
De commentator bij CAM-BRA heeft niet echt een hoge pet op van Infantino, gezien de opmerkingen
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dit is wel een hele goede goal van Servië. En ook nog terecht.
Assist Tadic, Mitrovic is mijn inziens de beste kopper ter wereld, beter dan Luuk de Jong.mavaros schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 20:27:
Dit is wel een hele goede goal van Servië. En ook nog terecht.
Servië door bij deze standen en Zwitserland naar huis...
Braziõe!loekf2 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 20:26:
[...]
Erger me nu al dat ie consequent Fred-djze zeg. Ben dan een vent en roep ook Brasil.
Servië zal heel vaak moeten scoren als ze zo verdedigen...
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Gaat op en neer bij Servië.
Als ze door willen, moeten ze beter verdedigen
Als ze door willen, moeten ze beter verdedigen
2-2. Nu Zwitserland weer door. Gaat nog wel een paar keer veranderen denk ik
Jammer dat het in Qatar is, maar het is tot nu toe wel een sensationeel wk.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)