Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Verwijderd
leek me ook jaPatrickC schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:47:
Huh? Dit was toch heel dik buitenspel?
Zei Cruijff niet; voetbal is een spel met 22 man en een bal en aan het einde wint Duitslandgambieter schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:44:
[...]
Dat was Gary Lineker. Cruyff zei wat over Italianen
Of zoiets..
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 01-12-2022 21:48 ]
Tomorrow is not today!
+7 minutenGrindtegel schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:48:
hoe lang nog bij spa-jap?
Ow wat is dit nu spannend!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Te lang!Grindtegel schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:48:
hoe lang nog bij spa-jap?
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Omdat ze die stomme regel gewoon moeten afschaffen en buitenspel gewoon altijd buitenspel moeten laten zijn...bennieeee schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:47:
Waarom is dit geen buitenspel en gister wel..?
Dit is altijd aan discussie onderhevig
Duitser werd geduwd door Costa Rica in buitenspel situatie.Gunner schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:48:
Textbook buitenspel. Ongelofelijk dat de var dat ook niet ziet.
Dat was Lineker.DirtyBird schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:48:
Zei Cruijff niet; voetbal is een spel met 22 man en een bal en aan het einde wint Duitsland
Of zoiets..
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Best vaag. De VAR mag toch enkel scheidsrechtelijke dwalingen overrulen? In dit geval interpreteerde de scheidsrechter het als buitenspel. Dat is geen dwaling.floriz87 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:48:
De VAR overrulet hier ofzo?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Willen ze eerste worden?koentjuh schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:49:
Spanje kan nu wel redelijk stoppen toch, laat Japan lekker doorgaan. Duitsland moet er nog 5 maken :-)
Denk dat de wedstrijd van Duitsland langer gaat duren, kan Duitsland er ook nog 3 in eigen doel schieten.koentjuh schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:49:
Spanje kan nu wel redelijk stoppen toch, laat Japan lekker doorgaan. Duitsland moet er nog 5 maken :-)
VAR beslist zwart/wit-situaties als wel/niet buitenspel of wel/niet over de lijn. Alleen bij overtredingen waar en interpretatie bij komt kijken, wordt de scheidsrechter naar het scherm geroepen.alexbl69 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:49:
[...]
Best vaag. De VAR mag toch enkel scheidsrechtelijke dwalingen overrulen? In dit geval interpreteerde de scheidsrechter het als buitenspel. Dat is geen dwaling.
Dan hoef je niet te verdedigenSjah schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:50:
Jeetje wat is dit spannend, en waarom spelen de Duitsers in Ajax-tenue?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bij mijn weten adviseert de VAR en kan de referee het overnemen of niet. In dit geval lijkt het me dan logisch als de ref dan naar het scherm wordt geroepen. Snap niet wat hier is gebeurd.alexbl69 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:49:
[...]
Best vaag. De VAR mag toch enkel scheidsrechtelijke dwalingen overrulen? In dit geval interpreteerde de scheidsrechter het als buitenspel. Dat is geen dwaling.
TIFIFYSlasher schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:45:
Italianen kennen niet van je winnen maar je ken wel van ze verliezen
https://citaten.net/zoeken/citaten_van-johan_cruijff.html
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 17% gewijzigd door FreakNL op 01-12-2022 21:53 ]
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Kom op Duitsland! Go for goal!!!
[ Voor 36% gewijzigd door Dr. Strangelove op 01-12-2022 21:54 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
⏩ PVOutput☀️
Wat zou dat heerlijk zijn.PolarBear schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:50:
[...]
Denk dat de wedstrijd van Duitsland langer gaat duren, kan Duitsland er ook nog 3 in eigen doel schieten.
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Ik had hem aangepast ihkv deze wedstrijd
Elect a clown, expect a circus.
Duitsland en België eruit.. heel apart.
⏩ PVOutput☀️
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Er is altijd een verrassing of twee.. Zoals Oranje in 2012 eruit in de poule... Frankrijk volgens mij ook een keer in hun sterke periodetweakduke schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:54:
Nou doet Nederland het toch nog niet zo slecht
Duitsland en België eruit.. heel apart.
/edit:
ja dus:
Bron:De winnaars van de drie WK's daarna hadden minder succes. Italië, Spanje en Duitsland, de kampioenen van 2006, 2010 en 2014, werden alle drie vier jaar later in de eerste ronde van het WK uitgeschakeld. Frankrijk weet wel hoe dat voelt. Na de eerste behaalde wereldtitel, in 1998, ging het bij het WK van 2002 ook al in de groepsfase mis voor de Fransen.
https://www.rtlnieuws.nl/...se-op-wk-wel-te-overleven
[ Voor 44% gewijzigd door FreakNL op 01-12-2022 21:58 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Eh ja, weet je, doe deze post zondag maar.Gunner schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:56:
Ohne deutschland Fahren wir nach kwartfinale
Verwijderd
Wss het eindstationGunner schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:56:
Ohne deutschland Fahren wir nach kwartfinale
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Versla maar eens Duitsland en Spanje
Belgie is sowieso overgewaardeerd als je het mij vraagt.Gynnad schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:57:
Twee grote ploegen eruit vandaag, België en Duitsland.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja al gefixedPolarBear schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:57:
[...]
Eh ja, weet je, doe deze post zondag maar.
Zou het wel mooi vinden als zo'n land eens wereldkampioen werd. Beetje zoals Griekenland toen de Europese beker won.Harribo schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:57:
Japan toch de grote verrassing van dit toernooi.
Versla maar eens Duitsland en Spanje
Tomorrow is not today!
Nummer 2 op de ranking van de FIFA...PolarBear schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:57:
[...]
Belgie is sowieso overgewaardeerd als je het mij vraagt.
Derde op het vorige WK, dan kan kon je wel ietsPolarBear schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:57:
[...]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
carpebios schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:57:
Belgie weg, Duitsland weg..... man man man. Bijna Spanje weg!
⏩ PVOutput☀️
Neeee, het mooie aan een WK is altijd wel dat er geen rare winnaars tussen zitten.Sydney08 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:58:
[...]
Zou het wel mooi vinden als zo'n land eens wereldkampioen werd. Beetje zoals Griekenland toen de Europese beker won.
Alleen met Nederland zou ik vrede hebben
Ik vind helemaaaaaal mooi! Ik pak nog deze blikje!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Maar niet gooien in de water!carpebios schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:59:
[...]
Ik vind helemaaaaaal mooi! Ik pak nog deze blikje!
⏩ PVOutput☀️
Het mooie aan voetbal is dat alle teams kunnen winnen!D-e-n schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:59:
[...]
Neeee, het mooie aan een WK is altijd wel dat er geen rare winnaars tussen zitten.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Tja, wat zegt dat? Op de E/WK's tijdens de gouden generatie 1x 3e geworden, voor de rest niet verder dan kwart finales.
Nu een veel te oude selectie.Fiber schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:58:
[...]
Derde op het vorige WK, dan kan kon je wel iets
Gouden generatie... Eerder blik met een beetje goudverf dat er nu is afgebladderd....PolarBear schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:00:
[...]
Tja, wat zegt dat? Op de E/WK's tijdens de gouden generatie 1x 3e geworden, voor de rest niet verder dan kwart finales.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Dan staat Nederland met 7 punten en 5:1 nog niet zo slecht (ok, in de makkelijkste poule, dat wel)
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Precies. Dit Duitse elftal zie ik wel een aantal spelers met veel potentie voor de komende E/WK'sLordy79 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:01:
[...]
Gouden generatie... Eerder blik met een beetje goudverf dat er nu is afgebladderd....
Mja maar ik dichte Nederland van tevoren toch aardige kansen toe met name op basis van twee keer winnen van België. Dat staat na de prestaties van België dit WK ook wel in ander daglicht.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Kunnen ze winnen toch? Zolang ze het land maar niet slopen daarna.Exocet schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:02:
Marokko nu tegen Spanje, die zullen wel balen
Als Japan van Spanje kan winnen, dan kan Marokko het zeker!Exocet schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:02:
Nou dat zegt dat je een poule met Marokko, Kroatië en Canada gewoon zou moeten overleven.PolarBear schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:00:
[...]
Als dat niet gebeurd is dat een verrassing / vliegt er dus op papier een grote ploeg uit.
[ Voor 12% gewijzigd door Gynnad op 01-12-2022 22:04 ]
Groot scherm in Ceuta en Mellila?Exocet schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:02:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En nooit geweten dat Kai havertz zo lang was. 1.93m namelijk.
[ Voor 19% gewijzigd door Sydney08 op 01-12-2022 22:13 ]
Tomorrow is not today!
Maar nu morgen nog, zou Ghana doorgaan.....?
Dit was een micromillimeter dat wel, camera van bovenaf liet het zien.
Er zitten tegenwoordig sensoren in de bal. De bolling zal dus nog boven de lijn zijn geweest. Vrij eenvoudige uitleg toch?PatrickC schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:20:
Hoe telt die 2e goal van Japan? 2 dubieuze VAR beslissingen vanavond.
Van mij mag een Argentinië wel een keer weer winnen. Zou ook een mooie zijn voor Messi. Zolang een Frankrijk of Brazilië maar niet wint en een Engeland al helemaal nietD-e-n schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:59:
[...]
Neeee, het mooie aan een WK is altijd wel dat er geen rare winnaars tussen zitten.
Tomorrow is not today!
Volgens mij doen ze het er om bij de NOS. Afgelopen avonden zitten er steeds (de enig(st)e) dames uit het publiek achter hem.Fiber schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:32:
Ik word steeds afgeleid door die mooie dames achter de presentator...
Maar wat een dag. Zijn maar weinig punten gescoord in de voetbalpoultjes, inclusief de mijne
Te weinig nieuwe aanwas in de verdediging. Bij een off day van de Bruyne is het puur middelmaat.PolarBear schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:57:
[...]
https://mobile.twitter.co...tatus/1598424259721691137PatrickC schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:20:
Hoe telt die 2e goal van Japan? 2 dubieuze VAR beslissingen vanavond.
Hoop dat ze keihard verliezen. 2e keer rellen nu weer. Van mij mogen ze voorlopig lekker falen te plaatsenExocet schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:02:
Dat dacht ik vanavond ook...Oekiejoekie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:45:
Morgen wordt maar een saai dagje. De groepswinnaars staan bij allebei de groepen al vast, het enige waar het nog om gaat is wat strijd in de marge om wie het kanonnenvoer voor Portugal en Brazilie in de volgende ronde worden...
Maar ik vrees dat je gelijk hebt.
Zijn ze er toch weer ingeTUINd!PatrickC schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:22:
Duitsland dus uitgeschakeld door de dikte van een grassprietje!
een treffende spreuk
Precies dat. Ook in de binnenstad van Zwolle toeterend tuig dat omstanders agressief bejegend en ook nog eens met veel te hoge snelheidLZ86 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:48:
[...]
Hoop dat ze keihard verliezen. 2e keer rellen nu weer. Van mij mogen ze voorlopig lekker falen te plaatsen
Jammer hoe een groepje een imago zo kan verzieken.
[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 02-12-2022 00:45 ]
XXXVI
Hadden ze het eerst even moeten laten zitten zodat Spanje was gaan stormen, en dan pas na Spaans succes ook zelf toe slaan. Het einde toonde wel aan dat DLD oppermachtig had kunnen zijn ook in zo’n situatie.
een treffende spreuk
Dit topic is gesloten.
![]()
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
:strip_exif()/f/image/dpLdVmDYWfYPOEmRZj7QJ9EB.jpg?f=fotoalbum_large)