Playstation 5
Elect a clown, expect a circus.
Ik zet Blind in de spits. Daar is ie effectiever dan achterin.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
De Dirk Kuyt van dit toernooi?Dr. Strangelove schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:56:
Edit: ‘Muurtje bestaat uit Messi.’
Oeh, dat kan ie ook al…
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Aanvallend is het alleen niet top
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Argentinië oogt niet top maar ja dat doet Oranje ook niet echt.
I love football
Nee, maar Argentinië is niet die onkwetsbare voetbalmacht die sommigen ervan maken.
Messi verdedigt totaal niet mee, zelfs AUS was best een aantal keer gevaarlijk. En overtuigend winnen doet ARG atm ook niet.
Ik zeg dat niet. Valt wel mee toch.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:16:
Heerlijk toch hoe we van ‘oh shit we moeten Pulisic’ naar ‘we pakken die Argentijnen wel even’ gaan
I love football
Argentinië is nog altijd in balbezit beter dan wij en de kansen die Usa niet afmaakte, maakt Messi wel af vrees ik.
Wat die berhalter van usa ook zei, we hebben geen echte spits die kan afmaken.
Maar het zal erom spannen vrijdag
Zoiets overkwam me gisteravond in de laagste klasse hockey-sevens midden Nederland ook bijna...MagniArtistique schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:17:
En daarom laat je een keeper doorgaans niet meevoetballen 😉
Maar tegen argentinie is wel stuk lekkerder voetballen gezien wij dan is de underdog zijn. Heb je toch stuk minder spanning waar NL in de 1e poulewedstrijden duidelijk last van hadden.Harribo schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:19:
[...]
Ik zeg dat niet. Valt wel mee toch.
Argentinië is nog altijd in balbezit beter dan wij en de kansen die Usa niet afmaakte, maakt Messi wel af vrees ik.
Playstation 5
Was een geintje, ik praatte grotendeels tegen mezelf. Gewoon grappig naarmate een toernooi vordert hoe je er toch in meegesleept wordtHarribo schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:19:
[...]
Ik zeg dat niet. Valt wel mee toch.
De Argentijnen staan er straks wel tegen Nederland.
En die NASA raket ballen naast en over het doel van de VS gaat Argentinië niet schieten die zijn wat doelgerichter.
Playstation 5
Finale in 1978 was toch wel de mooiste vind ik persoonlijk, ondanks het verlies. Wat een partij was dat!!!!gaizka schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:43:
Heerlijk, tegen Argentinië spelen in de kwartfinale.
Hopelijk revanche voor 2014.
Die uit '98 is misschien wel de mooiste wedstrijd die ik ooit gezien heb 👌
MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE
Eruit tegen Messi ligt in de lijn der verwachtingen en is zeker geen schande. Al het andere zou een stunt van formaat zijn, we kunnen niet verliezen.Stylze schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:24:
Ik irriteee me nu al aan dat biddende argentijnse messie legioen, dat wordt wat vrijdag.
Heb ik persoonlijk niet live gezien, jij wel? (Zo ja, jaloers 😉)aveenhuysen schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:24:
[...]
Finale in 1978 was toch wel de mooiste vind ik persoonlijk, ondanks het verlies. Wat een partij was dat!!!!
Niet bewust helaas, was 5.gaizka schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:28:
Heb ik persoonlijk niet live gezien, jij wel? (Zo ja, jaloers 😉)
Mijn eerste actieve voetbal herinnering was een dubieuze 12-1 waardoor Oranje het EK misliep.
Dick Nanninga, enige speler die een 'normaal' doelpunt maakte in een WK finale namens Nederland. (Naast de penalty van Neeskens)Grindtegel schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:30:
ik was 7 en niet met voetbal bezig maar kan me nog wel het gejuich van mijn pa herinneren na een goal van nl
Netjes, bij mij is het het WK 94, maar heb toen niet alles gezien ivm de tijdverschillen.hoevenpe schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:32:
[...]
Niet bewust helaas, was 5.
Mijn eerste actieve voetbal herinnering was een dubieuze 12-1 waardoor Oranje het EK misliep.
[ Voor 69% gewijzigd door Slasher op 03-12-2022 21:35 . Reden: or ]
Elect a clown, expect a circus.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik heb liever een "makkelijkere" tegenstander die alles heeft moeten geven om door te gaan.gaizka schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:40:
Ik speel persoonlijk liever tegen Argentinië, is toch veel mooier?!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nah ik ken was Aussies en dat vind ik leukergaizka schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:40:
Ik speel persoonlijk liever tegen Argentinië, is toch veel mooier?!
XXXVI
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Saai, ik wil heroïsche wedstrijden.Maarten_E schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:41:
[...]
Ik heb liever een "makkelijkere" tegenstander die alles heeft moeten geven om door te gaan.
Zoals in 98 tegen Argentinië & Brazilië, die wedstrijden kan ik mij nog zo voor de geest halen. I.t.t. meer recente wedstrijden tegen o.a. Slowakije in 2010 & Costs Rica in 2014
Nederland-Marokko als finale?Jebus4life schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:42:
Stel het je voor. Halve finale WK halen en Senegal als zwaarste match gehad hebben
Wat de uitslag ook is, het wordt rellen in de grote steden...
Zo’n WK is het.
ik vind het eigenlijk wel meevallen. waarschijnlijk teveel naar barcelona gekekenHupske schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:45:
Wat een zuigers bij Argentinië. Snap ook nog steeds niet waarom we daar niks voor hebben verzonnen om dat tegen te gaan.
Maar iemand zei dat argentinie niet van die "nasa-schoten heeft zoals VS", nou echt wel hoor:) meerdere van gezien
[ Voor 44% gewijzigd door Stylze op 03-12-2022 21:47 ]
Playstation 5
Was een top WK die van 98gaizka schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:45:
[...]
Saai, ik wil heroïsche wedstrijden.
Zoals in 98 tegen Argentinië & Brazilië, die wedstrijden kan ik mij nog zo voor de geest halen. I.t.t. meer recente wedstrijden tegen o.a. Slowakije in 2010 & Costs Rica in 2014
Die van 94 ook maar toen was die geweldige wedstrijd tegen Brazilië het eindstation.
Maar goed toen hadden we ook echt een top selectie
Maar Argentinië de verdiende winnaar mogen we wel concluderen, tegen Nederland wordt dat een interessante pot.
Argentinië zal toch vooral willen voetballen, dan moeten we het weer hebben van resultaat voetbal.
Ik las een stukje terug dat ARG niet net zoals USA die ballen torenhoog over zou knallen.hoevenpe schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:47:
'hoe kan je hem missen'
Argentinië valt erg tegen.
Dat waren toch die dramatische penalties?d-vine schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:48:
Klopt, 2 jaar later ook op het EK 2000, de boer 2x mis ….hoevenpe schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:49:
[...]
Dat waren toch die dramatische penalties?
[ Voor 5% gewijzigd door koentjuh op 03-12-2022 21:51 ]
Volgens de FIFA-ranglijst was Nederland-USA de nummer 8 (NED) tegen de nummer 16 (USA) met een overwinning van 3-1.
Argentinië-Australië is de nummer 3 (ARG) tegen de nummer 38 (AUS). (2-1 nu)
Dat biedt perspectief.
98 en daarna op EK2000 ook nog en het penalty trauma was geborenhoevenpe schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:49:
[...]
Dat waren toch die dramatische penalties?
Is die bal van Jaap Stam ooit teruggevonden?koentjuh schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:50:
Dat was op het EK 2000, de boer 2x mis ….
Jammer dat die fifa ranglijst niks voorsteld. Weer een mooie blunder van messiMaarten_E schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:51:
Even wat scorebordjournalistiek:
Volgens de FIFA-ranglijst was Nederland-USA de nummer 8 (NED) tegen de nummer 16 (USA) met een overwinning van 3-1.
Argentinië-Australië is de nummer 3 (ARG) tegen de nummer 38 (AUS). (2-1 nu)
Dat biedt perspectief.![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Stylze op 03-12-2022 21:53 ]
Playstation 5
MESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJIIIIIIIHDHJDDJ!!!!!!!!
"Wat kon Seedorf nou gebeuren, toen hij van 11 meter schoot"d-vine schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:52:
[...]
98 en daarna op EK2000 ook nog en het penalty trauma was geboren
1996LZ86 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:53:
[...]
"Wat kon Seedorf nou gebeuren, toen hij van 11 meter schoot"
nggyu nglyd
98 was het mooiste toernooi dat ik heb gezien, wat een selectie was dat 🤤d-vine schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:48:
[...]
Was een top WK die van 98
Die van 94 ook maar toen was die geweldige wedstrijd tegen Brazilië het eindstation.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Die vliegt nog steeds in een baan rond de aarde.hoevenpe schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:52:
[...]
Is die bal van Jaap Stam ooit teruggevonden?
Maar ja wel leuk dat we onderhand een beetje dromen en echt verder komen. van Gaal maakt er onderhand echt zijn missie ervan.
Maar de Argentijnen zitten haast in een zelfde situatie. Messi heeft ook zijn laatste kans om het WK te winnen, als er een zwak punt in deze wedstrijd mag worden aangestipt van de Argentijnen is dat ze niet erg effectief scoren.
nggyu nglyd
Sorry maar dit Argentinië overtuigt verre van in de laatste 15 minuten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Sowieso Jeroen (ik ben zijn achternaam kwijt), die doet alle wedstrijden van Nederland dit WK 👍Dr. Strangelove schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:56:
At NOS: kunnen we vrijdag een commentator krijgen die in elk geval niet pro-Argentina is? Of is dat teveel gevraagd?
Als een soort boegbeeld voorop het schiprenegrunn schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:57:
Iemand hier het nummer van Bergkamp?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Gruttergaizka schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:57:
[...]
Sowieso Jeroen (ik ben zijn achternaam kwijt), die doet alle wedstrijden van Nederland dit WK 👍
Ik denk niet dat Messi zelf zijn boodschappen doet?hoevenpe schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:59:
De wieldop van Messi's boodschappenauto is meer waard dan het wagenpark van de familie Noppert, wat een jongensboek...
https://www.ziggosport.nl/oranjemetsierd/Dr. Strangelove schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:56:
At NOS: kunnen we vrijdag een commentator krijgen die in elk geval niet pro-Argentina is? Of is dat teveel gevraagd?
Als Sierd de Vos ook goed is, is dit nog een optie.
Sierd de Vos? Die komt al klaar bij alles dat Spaans klinkt. Als-je-blieft-niet op Argentinië zetten.Sempy schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 22:04:
[...]
https://www.ziggosport.nl/oranjemetsierd/
Als Sierd de Vos ook goed is, is dit nog een optie.
Dit topic is gesloten.
![]()
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)