Buffalo77 | Pokemon Unite
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Proud of him héQuad schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 22:09:
Prachtig onderonsje tussen Hiddink en Graham.
Je hebt gelijkronalddus schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 22:08:
[...]
Het leek alsof die bal hoog over ging, maar schampte zelfs nog de lat.
[YouTube: Stam best penalty]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
dus zou niet weten waarom dat niet weer kan.
Met destijds een redelijke gelegenheidsverdediging, nu 3 CVs van wereldklasse en een Messi die toch ook wat ouder begint te worden. Hmm....d-vine schreef op zondag 4 december 2022 @ 08:12:
In 2014 heeft van Gaal ook Messi in bedwang weten te houden met zijn tactiek. Toen zaten we ook wat te doen tegen Messi.
dus zou niet weten waarom dat niet weer kan.
(Zul je zien dat Dybala er 3 inknalt
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik zou me eerder zorgen maken om AlvarezMaarten_E schreef op zondag 4 december 2022 @ 10:02:
[...]
Met destijds een redelijke gelegenheidsverdediging, nu 3 CVs van wereldklasse en een Messi die toch ook wat ouder begint te worden. Hmm....
(Zul je zien dat Dybala er 3 inknalt)
Ik ga voor 5-0 voor Frankrijk.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Tot nu toe is het een saaie wedstrijd en is emirs/sjeiks tellen op de tribune een beter tijdverdrijf.
Volgens mij ben je dan snel klaar omdat Qatar maar 1 emir heeft.mavaros schreef op zondag 4 december 2022 @ 16:27:
Tot nu toe is het een saaie wedstrijd en is emirs/sjeiks tellen op de tribune een beter tijdverdrijf.
Edit: Wow wat een gemiste kans van Giroud, voor het inglijden maar mist de bal een beetje.
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 04-12-2022 16:29 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Misschien lijkt hij gewoon traag vergeleken met Mbappé.
Beste kansen voor Polen nu.
[ Voor 23% gewijzigd door Dr. Strangelove op 04-12-2022 16:37 ]
Zo dan wat was dat close!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Altijd maar dat slappe gedoe
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Omdat er geen regenboog hangertje aan zitPlayer1S schreef op zondag 4 december 2022 @ 16:43:
Waarom is dat niet gewoon geel dat die speler tegen de regels in nog ketting om heeft?
Altijd maar dat slappe gedoe
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Die Fransen zijn een gevaarlijk ploegje.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Autocue denk ik.Pierre schreef op zondag 4 december 2022 @ 16:54:
Even zwaar off topic maar waar is dat voetpedaal voor bij de presentator op NPO 1? Ik heb namelijk geen idee.
Keeper maakt een wazige actie buiten zijn doelgebied
[ Voor 41% gewijzigd door Glorfindel76 op 04-12-2022 17:18 ]
Idd, dat was toch geen overtreding...Glorfindel76 schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:17:
Waarom floot hij nu tegen Frankrijk ???
Jammer, was nice goaltje...
Het wonder van Polen zal het vandaag niet worden.
Die arme man wordt iedere keer uit zijn hok verjaagd en er is nauwelijks steun.
De Polen spelen wel beter dan de afgelopen partijen, maar ze schieten te kort.
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 04-12-2022 17:37 ]
Zelfs met al die blessures zijn ze op papier nog beste elftal van de wereld.Harribo schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:36:
Frankrijk heeft ook wel een belachelijk goed team op papier. Beetje oneerlijk zo
Ik ben alleen niet zo'n fan van de filosofie van Deschamps wat altijd terughoudend is terwijl je deze kwaliteiten tot je beschikking hebt.
Maar Rashford staat niet tegen MaguireSjah schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:52:
Denk dat de Engelsen zich zorgen maken over deze Mbappe....maar goed die hebben Rashford.
Niets tegen Maguire, maar dat is een enorm snelheidsverschil.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Lloris was veel te vroeg weg dus opzich terecht hernomen.DirtyBird schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:56:
De scheids heeft zn toto nu ook goed. Wat een clown.
Desalniettemin een belachelijke manier van aanlopen. Wat mij betreft maken we dat allemaal verboden.
Ik dacht altijd dat een aanloop vloeiend moest zijn. Dit slaat toch nergens op...FreakNL schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:58:
Afkeuren vd gemiste pingel is volgens de regels. Keeper staat een meter voor zijn lijn.
Desalniettemin een belachelijke manier van aanlopen. Wat mij betreft maken we dat allemaal verboden.
Als je normaal een pingel neemt idd hernomen, maar nu kun je als keeper onmogelijk anticiperen.Chelseamarre123 schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:57:
[...]
Lloris was veel te vroeg weg dus opzich terecht hernomen.
Je denkt “hij schiet” dus je duikt. En daardoor ben je te vroeg weg.
Moet toch gewoon in een doorgaande beweging die penalty? Hij stopt gewoon halverwege.
Mbappé zeg... geen maat op. Succes Engeland.
Keeper staat voor de lijn omdat Lewandowski op het laatste moment nog met dat hupje komt en dus inhoudt. Had hij gelijk geschoten dan was hij niet afgekeurd, de keeper schatte het verkeerd in door dat hupje.FreakNL schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:58:
Afkeuren vd gemiste pingel is volgens de regels. Keeper staat een meter voor zijn lijn.
Het ziet er bijzonder uit inderdaad, maar het kan wel werken. Net voor hij stopt lijkt het of hij uithaalt, dan kiest dd keeper een kant.. Dan schiet hij hem in de andere hoek.Quad schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:56:
Jemig Lewa, hoe achterlijk kan jij een strafschop nemen zeg.
Edit: Bij de herkansing doet hij het precies zo, knudde.
MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE
Helpt wel mee dat hij een wat beter team om zich heen heeft I guess, maar alsnog wel goeie prestatie natuurlijk.Chelseamarre123 schreef op zondag 4 december 2022 @ 18:04:
Mbappe evenveel WK goals ooit gemaakt als Messi. Ongelooflijk
Mbappe beste speler van de wereld die in het beste landen team van de wereld zit en dan stijgt je tot grote hoogte.Snowdog schreef op zondag 4 december 2022 @ 18:05:
[...]
Helpt wel mee dat hij een wat beter team om zich heen heeft I guess, maar alsnog wel goeie prestatie natuurlijk.
Net als Messi en Ronaldo konden excelleren bij hun club omdat die teams het beste van de wereld waren.
Helaas hadden ze de pech dat het landen team niet beste was tijdens grote toernooien.
Tis toch niet dat Argentinië met koekenbakkers speelde de laatste 5 WK's?Snowdog schreef op zondag 4 december 2022 @ 18:05:
[...]
Helpt wel mee dat hij een wat beter team om zich heen heeft I guess, maar alsnog wel goeie prestatie natuurlijk.
Eigenlijk hebben Messi en Ronaldo bizar weinig gescoord gezien hun stats bij hun clubs in hun prime
Kwalitatief staan die selecties in chill contrast met wat Frankrijk aan kwaliteit heeft.Chelseamarre123 schreef op zondag 4 december 2022 @ 18:16:
[...]
Tis toch niet dat Argentinië met koekenbakkers speelde de laatste 5 WK's?![]()
Eigenlijk hebben Messi en Ronaldo bizar weinig gescoord gezien hun stats bij hun clubs in hun prime
Maar Mbappe is meer een goal scorende machine dan Messi.
Dat was de Braziliaanse Ronaldo ook die heeft al die WKs die hij heeft gespeeld 15 gescoord. Dat gaat die Fransman als hij zo doorgaat wel verbeteren.
Ook dan komt de keeper naar voren. De keeper mag zijn lijn niet voorwaarts verlaten.Wmm schreef op zondag 4 december 2022 @ 18:01:
[...]
Keeper staat voor de lijn omdat Lewandowski op het laatste moment nog met dat hupje komt en dus inhoudt. Had hij gelijk geschoten dan was hij niet afgekeurd, de keeper schatte het verkeerd in door dat hupje.
Volledig met u eens.d-vine schreef op zondag 4 december 2022 @ 18:15:
[...]
Mbappe beste speler van de wereld die in het beste landen team van de wereld zit en dan stijgt je tot grote hoogte.
Net als Messi en Ronaldo konden excelleren bij hun club omdat die teams het beste van de wereld waren.
Helaas hadden ze de pech dat het landen team niet beste was tijdens grote toernooien.
Vroeger had je George Weah. Dat was toendertijd de allerbeste in de wereld van het voetbal. Maar hij heeft nooit kunnen schitteren op een groot toernooi, want zijn land kon verder niet voetballen. En zo heb je nog meerdere verhalen over grote spelers die nooit op een groot toernooi hebben gespeeld.
Frankrijk heeft bijna altijd een goed team en als je goede spelers hebt, kan er iemand gaan uitblinken. Zo'n Lewandowski is absoluut geen slechte speler, maar komt totaal niet tot zijn recht in dat Poolse elftal. Dat is iets anders, dan dat je niet kan voetballen als speler.
Dat zal ook wel de reden zijn, dat je met een goed uitgebalanceerd team heel ver kan komen. Je moet er niet aan denken om een nieuwe Ronaldo in je team te hebben. (De oude Ronaldo is die dikke meneer op de tribune. Vroeger speelde hij voor PSV.)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het scheelt wel dat Messi een teamspeler is, gaat niet altijd voor eigen succes. Legde gister ook een paar keer een bal waar hij zelf had kunnen schieten.Chelseamarre123 schreef op zondag 4 december 2022 @ 18:16:
[...]
Tis toch niet dat Argentinië met koekenbakkers speelde de laatste 5 WK's?![]()
Lijkt me relatief kansloos, een ingespeeld clubelftal heeft een groot voordeel over een landenteam dat veel minder is ingespeeld. Heel misschien heeft een landenteam wat kans na een WK waarbij ze dus wel een langere periode samen spelen.Maarten_E schreef op zondag 4 december 2022 @ 18:54:
Ben ik de enige die weleens een topklasse nationale ploeg tegen een topklasse voetbalclub zou willen zien, en dan niet als demonstratiewedstrijd? Pak 'm beet Man City-Frankrijk of Real Madrid-Argentinië ofzo. Alleen even kijken of dat wel uitkomt qua nationaliteiten.
Dat mag de keeper wel, nadat de bal aangeraakt is door de penaltienemer.FreakNL schreef op zondag 4 december 2022 @ 18:26:
[...]
Ook dan komt de keeper naar voren. De keeper mag zijn lijn niet voorwaarts verlaten.
Dus een volwaardig toernooi tussen beide continenten met de normale clubteams in de hoofdrol.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En een topclub zit ook niet beperkt aan een land of restricties als ze een goede middenvelder of een aanvaller missen.Napo schreef op zondag 4 december 2022 @ 19:26:
[...]
Lijkt me relatief kansloos, een ingespeeld clubelftal heeft een groot voordeel over een landenteam dat veel minder is ingespeeld. Heel misschien heeft een landenteam wat kans na een WK waarbij ze dus wel een langere periode samen spelen.
Ik gok op 1-2 voor Senegal.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dank voor de tip!Pierre schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:04:
Dat getrommel daar wordt je gek van, snel over geschakeld naar Sporza.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Yep, Fifa ziet lieverd Engeland doorgaan....nocalimero schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:07:
Was dat net geen terugspeelbal van Maguire?
Hoezo dat is het omdat "Football must coming home" dat gezeik moet ook maar eens over zijn vind ik.Glorfindel76 schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:09:
[...]
Yep, Fifa ziet lieverd Engeland doorgaan....
Dat idee had ik ook leken totaal geen voetbalfans die net in beeld kwamen, ze waren puur bezig met een show ervan maken.PatrickC schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:11:
Die ‘toeschouwers’ van Senegal kijken niet eens naar de wedstrijd volgens mij… ook ingehuurd door Qatar neem ik aan?
Playstation 5
Flickr PSN ID= cheironnl
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Een soort Nederland tegen Nederland...LZ86 schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:29:
Wat een zaadpot zeg
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Schiet tussen de palen en je scoort!
Ik zie de wonderkrachten van Engeland niet, en vind ze gewoon slecht voetballen tot nu toe.
Engeland is ook geen geweldige ploeg. Speelden gelijk tegen usa.mavaros schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:43:
Ik geloof het allemaal wel, en hoor straks wel wat de eindstand is. Dit is complete tijdverspilling.
Ik zie de wonderkrachten van Engeland niet, en vind ze gewoon slecht voetballen tot nu toe.
Frankrijk gaat met 2 vingers in de neus naar de finale denk ikLZ86 schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:42:
Nou, hier gaat Frankrijk het totaal niet lastig mee hebben.
Schiet tussen de palen en je scoort!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)