Mjah, zou zeggen eigenlijk 1 enorme kans, die andere was wel ok ingeschoten, maar gewoon ok redding.Quad schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:49:
Engeland vrij effectief. Senegal 2 enorme kansen niet benut, dan sta je zo met 2-0 achter.
Brazilië- Frankrijk wordt de finale.
Ze kunnen beter stoppen met die 8e finales, kwartfinales en halve finales.
Scheelt ons weer tijd.
Scheelt ons weer tijd.
Wellicht kun je ook nog de winnaar bekend maken, dan hoef ik helemaal niet meer te kijken.Glorfindel76 schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:52:
Scheelt ons weer tijd.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En Nederland zou worden weggevaagd door de VS. De realiteit is toch regelmatig anders dan de verwachting vooraf.Glorfindel76 schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:52:
Scheelt ons weer tijd.
Dat kan helemaal niet want Louis heeft gezegd dat we wereldkampioen worden.Glorfindel76 schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:52:
Scheelt ons weer tijd.
Dus de finale is Nederland - Frankrijk
En Louis heeft altijd gelijk met zijn gouden pik
gaat vlotjes voor Engeland, maar of ze goed genoeg zijn voor Frankrijk, wie weet.
engeland heeft hetzelfde geluk als nederland: tegenstanders die er niet zoveel van kunnen. Engeland gaat het echter zeker niet verder schoppen dan de kwartfinales, nederland heeft nog kans, tenzij messi het op zijn heupen heeft.
Huh? VS was toch vet goed heb ik hier gelezen van de kenners, en Senegal was ook vet goed, want kampioen van Afrika enzo..Grindtegel schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:20:
engeland heeft hetzelfde geluk als nederland: tegenstanders die er niet zoveel van kunnen. Engeland gaat het echter zeker niet verder schoppen dan de kwartfinales, nederland heeft nog kans, tenzij messi het op zijn heupen heeft.
Maar goed, hoewel het voetbal bagger (al was het al weer wat beter gisteren) is zie ik het niet als geluk van NL. Die Argentijnen komen er vrijdag ook gewoon niet door. Het wordt gewoon 2-1 winst.
Engeland tegen Frankrijk durf ik niet te zeggen, Frankrijk is wel heel afhankelijk van Mbappe, maar ik denk dat ze behoorlijk gelijkwaardig aan elkaar zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 04-12-2022 21:27 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
mwah usa werkt hard maar meer ook niet, waren nog zwakker dan ik al dacht, en Afrikaanse landen zijn zo voorspelbaar, die veranderen ook nooit. Aardige voetballers maar geen tactiek en nul voettbal vernuft en veel te lomp in de actiesSt@m schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:24:
[...]
Huh? VS was toch vet goed heb ik hier gelezen van de kenners, en Senegal was ook vet goed, want kampioen van Afrika enzo..
Maar goed, hoewel het voetbal bagger (al was het al weer wat beter gisteren) is zie ik het niet als geluk van NL. Die Argentijnen komen er vrijdag ook gewoon niet door. Het wordt gewoon 2-1 winst.
Uiteindelijk drijven de bekendste voetballanden wel weer boven.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Saaie wedstrijd.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Japan of SK stunt zou wel leuk zijn imoxzaz schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:32:
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Senegal is FC Mane, 10 spelers die in dienst spelen van hem. Zonder hem is het een hele povere ploeg, en dat is vandaag weer gebleken. Nul creativiteit en als ze eenmaal achter staan dan weten ze het niet meer.Grindtegel schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:30:
[...]
mwah usa werkt hard maar meer ook niet, waren nog zwakker dan ik al dacht, en Afrikaanse landen zijn zo voorspelbaar, die veranderen ook nooit. Aardige voetballers maar geen tactiek en nul voettbal vernuft en veel te lomp in de acties
Het valt me wel mee dat we nog geen lekkere Afrikaanse tackles hebben gezien.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
zou mooi zijn maar ik zie het echt niet gebeuren tenzij kroatie of bra een complete totale off day hebben
Behalve Duitsland en Italiëxzaz schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:32:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Mensen, hebben jullie al een idee wat jullie woensdag en donderdag gaan doen? Aangezien er dan geen WK wedstrijden zijn. Wordt een enorme leegte
Tomorrow is not today!
Saai is het nieuwe goed...
Maar eerst nog vier wedstrijden die hopelijk spannender worden dan die van vandaag.
Werken...Sydney08 schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:54:
Mensen, hebben jullie al een idee wat jullie woensdag en donderdag gaan doen? Aangezien er dan geen WK wedstrijden zijn. Wordt een enorme leegte
Maar eerst nog vier wedstrijden die hopelijk spannender worden dan die van vandaag.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Waarvan slechts 4 niet vriendschappelijk.Quad schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:17:
Wordt een clash om naar uit te kijken.
Engeland - Frankrijk spelen volgens mij zelden tegen elkaar. Volgens Sofascore is dit sinds 1966 8 keer voorgekomen.
Op de EK's van 2012, 2004, 1992 en WK's 1982, 1966, en daarvoor EK-kwalificatie in 1962/63. En sinds 1999 nog 6 keer vriendschappelijk
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Je noemt er al 5 > 1966, 1 van daarvoor en dan nog eens 6 vriendschappelijke potjes erbovenop. Dat vind ik niet weinigPinobigbird schreef op zondag 4 december 2022 @ 22:08:
[...]
Waarvan slechts 4 niet vriendschappelijk.
Op de EK's van 2012, 2004, 1992 en WK's 1982, 1966, en daarvoor EK-kwalificatie in 1962/63. En sinds 1999 nog 6 keer vriendschappelijk
4 > 1966Megupe schreef op zondag 4 december 2022 @ 22:13:
[...]
Je noemt er al 5 > 1966, 1 van daarvoor en dan nog eens 6 vriendschappelijke potjes erbovenop. Dat vind ik niet weinig
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dat zijn al meer potten dan Sofascore heeft laten zien.Pinobigbird schreef op zondag 4 december 2022 @ 22:08:
[...]
Waarvan slechts 4 niet vriendschappelijk.
Opwarmen voor het WK darts.Sydney08 schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:54:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik ben nu even in Nederland en verlang nu al terug naar de Britse verslaggevers. Vanmiddag de Embappeeee show.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wordt in Engeland dan geen verslag van de SELEÇAO, Tietsjée, en Fretsjji gedaan?gambieter schreef op zondag 4 december 2022 @ 22:33:
Ik ben nu even in Nederland en verlang nu al terug naar de Britse verslaggevers. Vanmiddag de Embappeeee show.
Los van de NOS en ESPN die götze als zelfstandig land en de wereldkampioen aankondigen en aanmoedigen...
[ Voor 14% gewijzigd door Megupe op 04-12-2022 23:08 ]
Durft hier iemand een voorspelling te doen voor de aankomende wedstrijd tegen Argentinië?
Hoe gevaarlijk is Messi voor onze verdediging?
Sommigen zeggen dat afgezien van Messi Argentinië ook niet meer het land is wat het ooit was qua voetbal.
Sommigen zeggen dat afgezien van Messi Argentinië ook niet meer het land is wat het ooit was qua voetbal.
Ik durf dat wel. Had het al eerder gedaan 2-1 winst voor NL.Snowwie schreef op maandag 5 december 2022 @ 03:17:
Durft hier iemand een voorspelling te doen voor de aankomende wedstrijd tegen Argentinië?
Messi kan gevaarlijk zijn voor onze verdedigers, andersom kan ook. Ligt eraan wie de messies het best geslepen heeft. En wat sommigen zeggen kunnen sommigen, waaronder ik, beamen. Ik doe daar zelfs een schepje bovenop en durf te beweren dat Messi ook niet meer de voetballer is die hij ooit was.Hoe gevaarlijk is Messi voor onze verdediging?
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 05-12-2022 07:21 ]
Vaste mandekker op Messi en het gevaar zal al een stuk minder zijn, in de breedte is Argentinie niet zo sterk. Gewoon de angel er uti halen en zorgen dat de wingbacks op de zelfde manier spelen als tegen de VS
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Het zou niet erg handig zijn om Messi met zijn allen te bestrijden als vervolgens Di Maria en Dybala (als die speelt) aanvallende bevliegingen krijgen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik denk dat Argentinië wel echt de favoriet is. Maar dat was Brazilië ook in 2010. En toen werden we ook daadwerkelijk weggespeeld in de 1e helft. Zonder geluk vaart niemand wel. Een kans is er zeker.Snowwie schreef op maandag 5 december 2022 @ 03:17:
Een voorspelling begin ik niet aan. Wel denk ik dat als er een ploeg met 3-0 of 4-0 wint het Argentinië is… Maar een sneaky 1-0 voor Nederland zie ik net zo goed gebeuren.
[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 05-12-2022 08:59 ]
Kroatië zal wel winnen van Japan. Japan speelt wel aardig, maar voetballend gezien, komen ze tekort.
Hetzelfde geldt voor Zuid Korea, dat tegen Brazilië speelt. De Brazilianen spelen tot nu toe verstoppertje, maar zijn natuurlijk stiekem wel heel goed. Een paar keer gas geven lijkt me genoeg om ZK te verslaan.
Kr-Jp: 3-1
ZK-Br: 0-4
Hetzelfde geldt voor Zuid Korea, dat tegen Brazilië speelt. De Brazilianen spelen tot nu toe verstoppertje, maar zijn natuurlijk stiekem wel heel goed. Een paar keer gas geven lijkt me genoeg om ZK te verslaan.
Kr-Jp: 3-1
ZK-Br: 0-4
Ik hoop dat er wat overblijft van de voorrondes met underdogs die winnen. Maar tot nu toe heeft elk op papier sterkere ploeg ook dat op het veld laten zien in de achtste finales.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Ik denk als er een door kan komen, is het Japan.
Ze hebben niet voor niets Duitsland en Spanje verslagen.
Uiteraard is Kroatië een beter team maar ik sluit het niet eens uit.
Verder zijn de achste finales het meest saaie deel van het wk tot nu toe.
Duidelijk betere teams tegen mindere teams.
Hoewel ik altijd stiekem hoop dat Portugal eruit vliegt
Ze hebben niet voor niets Duitsland en Spanje verslagen.
Uiteraard is Kroatië een beter team maar ik sluit het niet eens uit.
Verder zijn de achste finales het meest saaie deel van het wk tot nu toe.
Duidelijk betere teams tegen mindere teams.
Hoewel ik altijd stiekem hoop dat Portugal eruit vliegt
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 05-12-2022 10:21 ]
Niet bijzonder boeiende wedstrijden op papier maar dat heb ik al vaker gedacht dit toernooi. De kans dat er nog een verrassing aankomt in de kwartfinale acht ik redelijk groot, en dan denk ik ook dat Japan daar de beste papieren voor heeft.
Kwartfinales worden wel mooi. Prachtige affiches in elk geval met Eng - Fra, Ned - Arg en waarschijnlijk Spa - Por. En ook Kro - Bra zou een mooie pot kunnen worden.
Kwartfinales worden wel mooi. Prachtige affiches in elk geval met Eng - Fra, Ned - Arg en waarschijnlijk Spa - Por. En ook Kro - Bra zou een mooie pot kunnen worden.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Hier juist gehoord dat ze de Nederlandse studio praat veel minder gescript vinden overkomen.gambieter schreef op zondag 4 december 2022 @ 22:33:
In all fairness is Mbappé ook wel aardig aan het ballen. Echt lekkere goals gisteren.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nederland is altijd zo slecht met penalty's, nou ja, dat waren ze altijd, met de oude garde. We hebben een paar EK's en WK's gemist en ik had ook echt zoiets van toen we hier aan begonnen; wie zijn al die gasten? Maar dat went ook wel weer. Hopelijk hebben deze jongens minder last van het 'penalty nemen syndroom' wat we hier in de loop der jaren hebben opgebouwd.Typhone schreef op maandag 5 december 2022 @ 09:01:
0-0 penalties, NL wint.
Over uitspraken, ik denk na de overwinning op de VS, al liep het niet zo lekker en ondanks al het geklaag zullen die jongens toch al in hun nopjes zijn dat ze in de kwartfinale zitten. Van al die voorgaande ongeslagen wedstrijden hoeven er nog maar 3 gewonnen te worden en je bent gewoon wereldkampioen.
Ik denk dat ongeveer dezelfde tactiek hanteren als tegen de VS. Het was vaak zo in het verleden als Nederland moest spelen tegen een aanvallende ploeg en ze gingen zelf ook aanvallen dan moet je echt niet spelen tegen een land met een geslepen figuur als Messi (of Ronaldo bij Portugal). Dus waarschijnlijk ook hier zullen ze iets terughoudend blijven en meer loeren op de counter. Argentinië is een aanvallend land, het is eigenlijk een 1-1 verhouding met de VS. Ik zie Nederland wel winnen met 3-1. Ook omdat er heel kansen tegen de VS gemist waren, die wedstrijd had ook in 6-1 kunnen eindigen, of 6-0 als die je de Harry Potter goal van de VS niet meerekent.
Waar heb jij die kansen gezien? We hadden überhaupt maar 6 schoten op goal. Met 3 goals ben je dan al behoorlijk effectief:Snowwie schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:07:
[...]
Ook omdat er heel kansen tegen de VS gemist waren, die wedstrijd had ook in 6-1 kunnen eindigen, of 6-0 als die je Harry Potter goal van de VS niet meerekent.
https://www.theguardian.c...-usmnt-live-score-updates
Ik vrees dat je het iets te rookleurig inschat
Toch verscheidene kansen, met een schot op goal, net door de keeper weggewerkt, een kopbal uit een rebound die in beide gevallen ook had kunnen vallen en een aantal aanvallen die misschien niet direct hebben geleid tot een direct schot op doel, maar vielen onder de categorie 'net niet', en als de Nederlandse speler doorgebroken was had dit tot allicht 90% kans geleid op een doelpunt. Dat 'net niet' is dat de speler de bal dan net niet helemaal meekreeg of onder controle had, en die situaties waren ruimschoots aanwezig, vooral in de 2e helft.Ruzor schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:39:
[...]
Waar heb jij die kansen gezien? We hadden überhaupt maar 6 schoten op goal. Met 3 goals ben je dan al behoorlijk effectief:
Ik vrees dat je het iets te rookleurig inschatArgentinië is natuurlijk de favoriet hier.
Argentinië heeft anders maar 5 keer op doel geschoten. En om op 2-0 te komen hadden ze een blunder van de keeper van Australië nodig. Ik vond het spel van Argentinië maar weinig overtuigend en ik acht Nederland absoluut niet kansloos.Ruzor schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:39:
[...]
Waar heb jij die kansen gezien? We hadden überhaupt maar 6 schoten op goal. Met 3 goals ben je dan al behoorlijk effectief:
Ik vrees dat je het iets te rookleurig inschatArgentinië is natuurlijk de favoriet hier.
Regeren is vooruitschuiven
Ik hoop dat Kroatië weer netjes in een shirt speelt, waar de Brabantse vlag fier op staat afgedrukt.
Niet dat het nu zo'n mooi shirt is, maar normaal zie je de brabantse vlag alleen op het provinciehuis wapperen. (Klein dingetje, dat los staat van de Kroaten hoor.)
Dus hup Kroatië.
Niet dat het nu zo'n mooi shirt is, maar normaal zie je de brabantse vlag alleen op het provinciehuis wapperen. (Klein dingetje, dat los staat van de Kroaten hoor.)
Dus hup Kroatië.
Dat Japan had net moeten scoren, maarja, dat deden ze dus niet.
Op dit toernooi moet je zeer effectief omgaan met de kansen. Dat zag je ook in eerdere wedstrijden dit toernooi. De Japanners moeten dat nog leren.
edit: En zal je zien dat ze nu wel scoren. Dus mijn hele reactie is totale onzin geworden in 10 seconden.
Op dit toernooi moet je zeer effectief omgaan met de kansen. Dat zag je ook in eerdere wedstrijden dit toernooi. De Japanners moeten dat nog leren.
edit: En zal je zien dat ze nu wel scoren. Dus mijn hele reactie is totale onzin geworden in 10 seconden.
Heb je wel gekeken?Sjah schreef op maandag 5 december 2022 @ 16:31:
Komop, waar blijven de verrassingen van de achtste finales....
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wel lekker voor de wedstrijd, bleef al veel te lang 0-0
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kroaten maken genoeg fouten, de 1-0 komt door miscommunicatie keeper met de verdediger.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik moet zeggen dat ik het niet echt een verrassing vind. Natuurlijk, Kroatië kan dit nog wel winnen. Maar ik had deze wedstrijd meer op 55-45 (Kroatië - Japan) ingeschat waardoor Japan dus echt wel iets te zeggen heeft met hun vechtlust en uithoudingsvermogen.
Je had nu net die verdwaalde meeuw uit de lucht kunnen schieten met de bal. Dat beest vloog op zijn gemak over de lengte van het veld, tijdens de aftrap van de tweede helft.
Er was ooit een keeper die dat vroeger per ongeluk voor elkaar kreeg.
edit: En die ergerlijke drumband is ook weer terug, inclusief dat zeurende liedje. Die moeten ze de volgende keer lekker buiten het stadion laten drummen.
edit2: Ik blijf erbij dat de keeper van Japan te klein is. Dit was nu al de tweede keer dat er een doelpunt tegen Japan viel, en dat je duidelijk ziet, dat de keeper te korte armpjes heeft.
edit: En die ergerlijke drumband is ook weer terug, inclusief dat zeurende liedje. Die moeten ze de volgende keer lekker buiten het stadion laten drummen.
edit2: Ik blijf erbij dat de keeper van Japan te klein is. Dit was nu al de tweede keer dat er een doelpunt tegen Japan viel, en dat je duidelijk ziet, dat de keeper te korte armpjes heeft.
[ Voor 45% gewijzigd door mavaros op 05-12-2022 17:16 ]
Was dat Eddy Treijtel??mavaros schreef op maandag 5 december 2022 @ 17:06:
Je had nu net die verdwaalde meeuw uit de lucht kunnen schieten met de bal. Dat beest vloog op zijn gemak over de lengte van het veld, tijdens de aftrap van de tweede helft.
Fraaie kopbal potverdorie!!!
MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Wat zingen die Japanners elke keer? Echt elke wedstrijd de hele 90 minuten hetzelfde liedje....
Hmm ze zijn nu stil...never mind.
[ Voor 18% gewijzigd door kaasaanfiets op 05-12-2022 17:27 ]
Ik las dat artikel net snel, maar het blijft natuurlijk wel grappig dat er kennelijk twee meeuwen het slachtoffer waren. De ene staat opgezet bij Feyenoord en die andere staat bij Sparta in de vitrinekast.
Als Ajax de CL-beker van 1996, die verloren werd door een tot op het bot doorgesnoven Juventus, in de vitrine zet, breekt de pleuris uit. (Bij Juventus hebben ze jaren later toegegeven dat ze niet helemaal nuchter op het veld stonden toendertijd. Het zou de UEFA sieren, als die CL-beker alsnog naar Ajax gaat.)
edit: Die scheidsrechter staat een prima partij te fluiten. Ik heb nog niet kunnen ontdekken of ie omgekocht zou zijn. Deze scheids voelt prima de geest van de wedstrijd aan.
Dus ook nog even een extra veer in het achterwerk van de scheidsrechter.
[ Voor 13% gewijzigd door mavaros op 05-12-2022 18:15 ]
Dat was toch een van de dingen die ook in de juventus zaak een aantal jaren geleden naar voren is gekomen?mavaros schreef op maandag 5 december 2022 @ 17:30:
[...]
Ik las dat artikel net snel, maar het blijft natuurlijk wel grappig dat er kennelijk twee meeuwen het slachtoffer waren. De ene staat opgezet bij Feyenoord en die andere staat bij Sparta in de vitrinekast.
Als Ajax de CL-beker van 1996, die verloren werd door een tot op het bot doorgesnoven Juventus, in de vitrine zet, breekt de pleuris uit. (Bij Juventus hebben ze jaren later toegegeven dat ze niet helemaal nuchter op het veld stonden toendertijd. Het zou de UEFA sieren, als die CL-beker alsnog naar Ajax gaat.)
Ik begrijp nog steeds niet waarom deze beker niet bij Ajax in de kast staat.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is Japan niet het land waar je niet gelijk kunt spelen in de competitie en dus vaak genoeg verlenging dan wel strafschoppen leidt tot de einduitslag?
Zo ja , dan hebben de Japanners mentaal vast een voordeeltje
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Maar dan is het wel erg vergezocht om te zeggen dat het 6-0 had kunnen worden.Snowwie schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:50:
[...]
Toch verscheidene kansen, met een schot op goal, net door de keeper weggewerkt, een kopbal uit een rebound die in beide gevallen ook had kunnen vallen en een aantal aanvallen die misschien niet direct hebben geleid tot een direct schot op doel, maar vielen onder de categorie 'net niet', en als de Nederlandse speler doorgebroken was had dit tot allicht 90% kans geleid op een doelpunt. Dat 'net niet' is dat de speler de bal dan net niet helemaal meekreeg of onder controle had, en die situaties waren ruimschoots aanwezig, vooral in de 2e helft.
Volgens deze site kun je wel gewoon gelijkspelen:GAIAjohan schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:15:
Is Japan niet het land waar je niet gelijk kunt spelen in de competitie en dus vaak genoeg verlenging dan wel strafschoppen leidt tot de einduitslag?
https://www.jleague.co/about/competition/
Match format and determination of winners
In case a 90-minute match (two halves of 45 minutes each) is played and no winner is decided, the match ends in a tie.
Tie: one (1) point
Loser: zero (0) points
[ Voor 24% gewijzigd door Ruzor op 05-12-2022 18:20 ]
Het plaatselijke zangkoor is denk ik uit het stadion gezet, want nu hoor je ze niet meer dat repeterende liedje zingen.
Dan ga je jezelf toch lopen afvragen of er niet gewoon een cassettebandje in een afspeelapparaat zat.
edit: Te vroeg gejuichd, want ik hoor die zangers weer.
Dan ga je jezelf toch lopen afvragen of er niet gewoon een cassettebandje in een afspeelapparaat zat.
[ Voor 11% gewijzigd door mavaros op 05-12-2022 18:25 ]
De batterijen van die Sony Walkman zijn bijna leeg.mavaros schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:24:
Het plaatselijke zangkoor is denk ik uit het stadion gezet, want nu hoor je ze niet meer dat repeterende liedje zingen.
Zou best kunnen, netzoals er tijdens covid publieksgeluiden uit Fifa onder sommige wedstrijden werd gezet.mavaros schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:24:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die Japanners rennen op alles, wat hebben die gerookt.... ze halen er wel de sympathie-vote mee binnen.
Ben toch bang dat de klinische Kroaten het winnen, vind het geen bijzonder team.
Ben toch bang dat de klinische Kroaten het winnen, vind het geen bijzonder team.
"Hooooooo Niiii poon, Niiii pooooon".kaasaanfiets schreef op maandag 5 december 2022 @ 17:22:
Wat zingen die Japanners elke keer? Echt elke wedstrijd de hele 90 minuten hetzelfde liedje....
Zal dat wel zijn
私はすでに脂肪の瓶をテーブルの上に置きましたkaasaanfiets schreef op maandag 5 december 2022 @ 17:22:
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Toch altijd een nadeel voor dit soort wedstrijden: de extra energie die het heeft gekost krijg je niet meer terug.
Wie gunnen we de overwinning het meest?
Kroatië
Ik hoop tegen beter weten in op een kwartfinale JAP-SK. Gewoon voor het affiche. Dan de laatste groep SPA-POR en je hebt hele leuke kwartfinalesSpotmatic schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:35:
Toch altijd een nadeel voor dit soort wedstrijden: de extra energie die het heeft gekost krijg je niet meer terug.
Ik gok op Kroatië.
Japanners lijken me niet de beste penalty-nemers.
Japanners lijken me niet de beste penalty-nemers.
[ Voor 60% gewijzigd door FreakNL op 05-12-2022 18:38 ]
Japanners kunnen dit niet… Jammer wel
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
2e nog zwakkerjelmuur schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:38:
Zeeer zwakke penalty
Klaar. Die keeper pakt ze goed.
Jammer, gunde het de Japanners wel.
Maargoed, aan de andere kant, je weet dat die Kroatische keeper sterk is in pingels. Dan moet je het ook maar in 90/120 afmaken.
Deze 3e pingel is ook zwak ingeschoten btw.
Jammer, gunde het de Japanners wel.
Maargoed, aan de andere kant, je weet dat die Kroatische keeper sterk is in pingels. Dan moet je het ook maar in 90/120 afmaken.
Deze 3e pingel is ook zwak ingeschoten btw.
[ Voor 58% gewijzigd door FreakNL op 05-12-2022 18:41 ]
Met zulke penals word het ook niet wat..
Twente komt eraan!
Ook een slechte pingel zeg! K&taanloop
"dont get cocky kid"
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Die keeper komt minimaal 70cm naar voren….. Dat mocht toch niet????? Dan snap ik wel dat je er een paar pakt….
[ Voor 48% gewijzigd door FreakNL op 05-12-2022 18:43 ]
Jezus.... Hadden wel een beetje mogen trainen hierop
Wat een slechte penalty reeks van Japan man man.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Haha wauw, een van de slechtste series die je maar kan zien van een ploeg. Als je dit ziet snap je niet waarom Japan voor een strafschoppenserie ging.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Penalty trauma in de maak.
Maar als je ze zo slecht inschiet dan heb je zelfs tijdens het spel zelf een groot nadeel. Een reguliere strafschop op t WK missen in knock out fase is ook vrij dodelijk.
Op dit niveau mag je toch wel een bal hard in de hoek mogen schieten lijkt me?
Ik zeg niet snel dat ik het beter kan... En nu ook niet. Maar ik denk wel toen ik 25-30 jaar was....Sup4rdurt schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:45:
Op dit niveau mag je toch wel een bal hard in de hoek mogen schieten lijkt me?
Maar goed er zit enorme spanning op.
Penalties gewoon aan het begin doen. Dan was de wedstrijd zelf wat spectaculairder geeindigd. Nu gaat het uit als een nachtkaars.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Vakkundig afgewerkt door Kroatië en Japan heeft de vloek van de penalty over zich afgeroepen.
En net als de commentator net zegt. Japan heeft het prima gedaan in het toernooi. Die kunnen met opgeheven hoofd terug naar Japan, en dat levert je geen prijzen op, maar we hebben het wel allemaal gezien.
Ze komen nog tekort op de gevestigde landen. Daar moeten ze in dat land aan gaan schafen.
En net als de commentator net zegt. Japan heeft het prima gedaan in het toernooi. Die kunnen met opgeheven hoofd terug naar Japan, en dat levert je geen prijzen op, maar we hebben het wel allemaal gezien.
Ze komen nog tekort op de gevestigde landen. Daar moeten ze in dat land aan gaan schafen.
Ja, is ook een slechte regel. Kleine voetballanden krijgen hem wel tegen, grote niet.FreakNL schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:42:
Die keeper komt minimaal 70cm naar voren….. Dat mocht toch niet????? Dan snap ik wel dat je er een paar pakt….
Super slechte penalties trouwens, alle 4 waren pakballetjes.
een treffende spreuk
Dat bedacht ik me ook net! Als je dat nou aan het begin van elke knock out wedstrijd doet. Misschien muv de finale ofzo.DirtyBird schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:46:
Penalties gewoon aan het begin doen. Dan was de wedstrijd zelf wat spectaculairder geeindigd. Nu gaat het uit als een nachtkaars.
Hmm dan weet ik even niet in welk land dit was. Na 90min winnen was 3pnt, 120 was 2 punt. Penalties 1 pntRuzor schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:19:
[...]
Volgens deze site kun je wel gewoon gelijkspelen:
https://www.jleague.co/about/competition/
[...]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
zo lang zijn voet maar op de lijn is mag het en dat was hier het geval voor zover ik kon zien.FreakNL schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:42:
Als je een saaie wedstrijd wil zien is dit een goed idee. De ploeg die de penalties vantevoren wint gaat de wedstrijd killen om maar vooral geen doelpunt tegen te krijgen. Juist omdat penalties een loterij zijn zie je ploegen nog wel aanvallen aan het eind.DirtyBird schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:46:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)