No era uit de groepsfase
keeper van polen zorgt er in zijn eentje voor dat ze door zijn
Hoe durven die Polen te juichen zeg..
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Dik verdiend van Argentinië en knap hersteld met de 2 wedstrijden na die ene slechte helft tegen SA.
Leuk dat Polen ook doorgaat maar wat waren die slecht vandaag, was er niet rauwig om geweest als Mexico toch door was gegaan.
Leuk dat Polen ook doorgaat maar wat waren die slecht vandaag, was er niet rauwig om geweest als Mexico toch door was gegaan.
De vorige wedstrijden van Polen waren ook niet best toch?
Nou ja dom is het niet, dat is verkeerde bewoording. Ze doen het niet express natuurlijk. En ze lagen er al uit, ook zonder die tegengoal.Pierre schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:57:
Wat dom van Mexico.
[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 30-11-2022 21:59 ]
idd drie keer niks dit polenD-e-n schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:58:
De vorige wedstrijden van Polen waren ook niet best toch?
Maar als Mexico 1x scoort dan hebben ze vaker gescoord dan Polen. Volgens mij zijn ze dan alsnog door. Dus niet zoals die commentator zegt dat ze er 2 nodig hebben.
Dit is wel het WK van de armoede... K..voetbal... ploegen die niks gepresteerd hebben en toch bijna door gaan...
Ik heb ondertussen in 2 weken zo veel zaadvoetbal gezien, dat ik een vermoeden begin te krijgen dat de Qatarese spermabank hoofdsponsor is...
Ik heb ondertussen in 2 weken zo veel zaadvoetbal gezien, dat ik een vermoeden begin te krijgen dat de Qatarese spermabank hoofdsponsor is...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Volgens mij ook. Dus die tegengoal die ze net kregen deed er eigenlijk niet eens toe en het gejuich van de Polen sloeg ook nergens op. Mexico bleef aan 1 goal genoeg hebben, ongeacht die goal van Saudi Arabië.ElPaco schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:59:
Maar als Mexico 1x scoort dan hebben ze vaker gescoord dan Polen. Volgens mij zijn ze dan alsnog door. Dus niet zoals die commentator zegt dat ze er 2 nodig hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door FreakNL op 30-11-2022 22:01 ]
nniet zo gek in de winter zonder voorbereiding van een maand (zomer)Oekiejoekie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:00:
Dit is wel het WK van de armoede... K..voetbal... ploegen die niks gepresteerd hebben en toch bijna door gaan...
Nou als er iets haram isOekiejoekie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:00:
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Valt wel mee. Ik heb veel slechtere gezien. 1990 was pas slecht.Oekiejoekie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:00:
of bereid jij een lezing voor in een avondje?milotic schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:01:
[...]
nniet zo gek in de winter zonder voorbereiding van een maand (zomer)
Ik heb mij op zich al aardig vermaakt hoor dit WK.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tering hè…. En wat te denken van het EK 1996D-e-n schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:01:
[...]
Valt wel mee. Ik heb veel slechtere gezien. 1990 was pas slecht.

haha ja dat klopt wel idd. alleen spa-dui was een goeie pot, de rest bijna allemaal waardeloos.Oekiejoekie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:00:
hopen dat er na de voorrondes echt gevoetbald gaat worden
Jammer dat Mexico geen spits heeft die als invaller beslissende doelpunten kan maken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Met een stofzuiger als speler van het toernooiFreakNL schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:02:
[...]
Tering hè…. En wat te denken van het EK 1996
Dat is dan weer niet waar. Je doelt op Dieter Eilts denk ik?D-e-n schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:02:
[...]
Met een stofzuiger als speler van het toernooi
Sammer was toen de beste speler en niet Dieter Eilst, op wie je denk ik doelt?D-e-n schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:02:
[...]
Met een stofzuiger als speler van het toernooi
Toch had ik het die Mexicanen wel gegund, zo dicht bij en toch net niet. Prima supporters ook.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tja, ze konden door, maar ze stonden ook laatste... Wie staat er morgenavond bij groep E eigenlijk laatste ? En zouden die ook naar huis gaan ??Fiber schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:14:
Toch had ik het die Mexicanen wel gegund, zo dicht bij en toch net niet. Prima supporters ook.
Als de Spanjaarden hun sportieve plicht doen dan gaan de Duitsers het wel redden. Maar goed, Frankrijk verloor de laatste wedstrijd ook met hun B-elftal, dus alles is mogelijk.Oekiejoekie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 00:15:
[...]
Tja, ze konden door, maar ze stonden ook laatste... Wie staat er morgenavond bij groep E eigenlijk laatste ? En zouden die ook naar huis gaan ??![]()
![]()

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Frankrijk zat er ook net iets comfortabeler bij. Met 6 punten waren ze al zeker door, en zelfs al zou Australie ook op 6 punten komen vandaag, dan was al duidelijk dat ze op onderling resultaat toch groepswinnaar zouden zijn.Fiber schreef op donderdag 1 december 2022 @ 00:21:
[...]
Als de Spanjaarden hun sportieve plicht doen dan gaan de Duitsers het wel redden. Maar goed, Frankrijk verloor de laatste wedstrijd ook met hun B-elftal, dus alles is mogelijk.
Spanje staat er met die 4 punten nu een stuk minder relaxt bij. Die moeten wel serieus er aan werken.
Die wilde ze niet meenemenph4ge schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:02:
Jammer dat Mexico geen spits heeft die als invaller beslissende doelpunten kan maken.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Wel interessante dag, Belgie is vergelijkbaar bezig als Nederland maae heeft de pech nog tegen kroatie te moeten. Benieuwd of de rode duivels er nog wat van kunnen maken vandaag.
Playstation 5
Ik denk dat België het niet gaat redden, ik acht Kroatië toch wel wat sterker dit toernooi.Stylze schreef op donderdag 1 december 2022 @ 07:42:
Wel interessante dag, Belgie is vergelijkbaar bezig als Nederland maae heeft de pech nog tegen kroatie te moeten. Benieuwd of de rode duivels er nog wat van kunnen maken vandaag.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Laten we positief beginnen als Nederland wint van de VS en de andere grote landen doorgaan in de 1/8 kunnen er mooie kwart finales komen.
Uitgaande dat de Duitsers gewoon "even" winnen van Costa Rica
Nederland - Argentinië
Spanje - Brazilië
Frankrijk - Engeland
Duitsland - Portugal.
Het zou wel mooi zijn als er vanaf de kwartfinale alleen maar top wedstrijden komen.
En als er een verassing mag zijn ben ik niet rauwig om als dit de VS is
Uitgaande dat de Duitsers gewoon "even" winnen van Costa Rica
Nederland - Argentinië
Spanje - Brazilië
Frankrijk - Engeland
Duitsland - Portugal.
Het zou wel mooi zijn als er vanaf de kwartfinale alleen maar top wedstrijden komen.
En als er een verassing mag zijn ben ik niet rauwig om als dit de VS is
ben meer benieuwd hoeveel auto's er vandaag in de fik vliegenStylze schreef op donderdag 1 december 2022 @ 07:42:
Haha ja ik vond Marokko een leuke ploeg, maar hoop dat Canada wint na die incidenten vorige keer.bie100 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 08:06:
[...]
ben meer benieuwd hoeveel auto's er vandaag in de fik vliegen
Canada speelde sowieso niet verkeerd maar is maar de vraag of ze het nu kunnen opbrengen nu ze al uitgeschakeld zijn.
Playstation 5
#ThreeLions defender @ben6white has left England’s training base in Al Wakrah and returned home for personal reasons.
— England (@England) 30 november 2022
Ben White is om persoonlijke redenen terug naar Engeland gegaan.
Ik las ergens dat het om een aangereden huisdier zou gaan, maar ik weet niet of dit waar is.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik vrees ook dat het na vandaag weleens over kan zijn met België.
Kroatié is een behoorlijk goed team, en bij België rommelt het intern, als ik de berichten moet geloven.
Marokko zal wel winnen van Canada, al zijn er genoeg gekke stunts tot nu toe geweest. Canada kan hooguit op 3 punten komen, en dat is in deze groep te weinig om door te gaan, mits alles normaal verloopt natuurlijk.
Kroatié is een behoorlijk goed team, en bij België rommelt het intern, als ik de berichten moet geloven.
Marokko zal wel winnen van Canada, al zijn er genoeg gekke stunts tot nu toe geweest. Canada kan hooguit op 3 punten komen, en dat is in deze groep te weinig om door te gaan, mits alles normaal verloopt natuurlijk.
Vroeg thuis ? Check !
Bier koud ? Check !
Nu nog even de ruiten dicht timmeren voor het vanavond los gaat met relcanadezen, relbelgen en aan het eind van de avond als uitsmijter relduitsers
Bier koud ? Check !
Nu nog even de ruiten dicht timmeren voor het vanavond los gaat met relcanadezen, relbelgen en aan het eind van de avond als uitsmijter relduitsers
Wat te denken van de relmarokkanen als ze winnen/verliezen? Ze hebben afgelopen week al laten zien dat het niet uitmaakt wat ze doen, rellen komen er toch wel. In dat opzicht hoop ik op een dikke overwinning van Canada en een gelijkspel bij België.Oekiejoekie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:41:
Die zou er in gaan zeg...
Dan krijg je het als België meteen lastig
Dan krijg je het als België meteen lastig
[ Voor 47% gewijzigd door Hompu op 01-12-2022 16:00 ]
Zowel Kroatië als België hebben een lekker aanvallende beginopstelling.
Dit gaat geen saaie wedstrijd worden.
Dit gaat geen saaie wedstrijd worden.
Marokko al voor. Dan moet België dus winnen om door te gaan (niet dat winst van Canada met 3-0 überhaupt reëel was
)
Belgie begint redelijk, Carrasco lijkt een goede keuze op links.
Edit Haha en nu veroorzaakt hij een strafschop wtf.
Edit Haha en nu veroorzaakt hij een strafschop wtf.
[ Voor 78% gewijzigd door Stylze op 01-12-2022 16:15 ]
Playstation 5
En daar gaat België door het afvoerputje.
[ Voor 7% gewijzigd door mavaros op 01-12-2022 16:17 ]
Daar komt België goed weg, totaaaaaaaaal geen buitenspel...
Op de BBC zitten ze zich te verbazen dat de ref op het scherm moet kijken ivm buitenspel, aangezien buitenspel nu automatisch is.Stylze schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:17:
Buitenspel hopelijk zou toch lullig zijn zon penalty nu.
Goed punt, onnodige 3-5 minuten vertraging.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Jawel maar dit zijn situaties die je zonder Var nooit had gezien, belachelijk maar we willen nu alles exact volgens de regels he.Terranova schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:18:
Daar komt België goed weg, totaaaaaaaaal geen buitenspel...
Playstation 5
Ze kunnen wel mooi een 3d weergave maken, maar ook op die weergave was de speler van België verder dan die van Kroatië
Was volgens mij ook gewoon geen contact met Carrasco.
Zo kan je toch niet zeggen dat het buitenspel was
/laat maar de penalty was naar mijn mening toch al te resoluut toegewezen.
Waarom durft vertongen die pass naar voren niet aan op zo'n moment, was er eindelijk wat ruimte gaat hij terug.
Playstation 5
De relmarokkanen mogen van hun bondscoach niet meer rellen. Dus doen ze dat ook nietElPaco schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:57:
[...]
Wat te denken van de relmarokkanen als ze winnen/verliezen? Ze hebben afgelopen week al laten zien dat het niet uitmaakt wat ze doen, rellen komen er toch wel. In dat opzicht hoop ik op een dikke overwinning van Canada en een gelijkspel bij België.
Bij die aanval van de belgen zie je gewoon dat KDB niet weet waarheen te moeten met de bal desondanks dat er 3 andere belgen mee zijn (en in de dekken blijven lopen).
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit gaat een rete spannende 2e helft worden ik ga ook maar is een biertje erbij pakken zo:)
Canada gaat misschien nog wel terugkomen, zou ik heel mooi vinden.
Canada gaat misschien nog wel terugkomen, zou ik heel mooi vinden.
[ Voor 27% gewijzigd door Stylze op 01-12-2022 16:43 ]
Playstation 5
Die commentator loopt weer complete onzin uit te kramen.
België krijgt de bal van Kroatië, omdat het bijna rust is en ze straks nog een keer 50 minuten moeten spelen.
Een helft uitspelen noem je dat.
België krijgt de bal van Kroatië, omdat het bijna rust is en ze straks nog een keer 50 minuten moeten spelen.
Een helft uitspelen noem je dat.
Mwa wel beter dan andere wedstrijden maar nog niet echt goed.LZ86 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:45:
Bah, kom je thuis, staat marokko voor
Belgie een beetje ok aan het foeballe?
Maar kan wel een wedstrijd worden die tot het einde spannend blijft.
Ben het trouwens wel eens met volgens mij was het Hazard die het zei, verdediging van belgie is echt rete traag. Lijken wel in slow motion te bewegen.
[ Voor 31% gewijzigd door Stylze op 01-12-2022 16:50 ]
Playstation 5
België lijkt er vandaag niet veel zin in te hebben.
Ze spelen net als Nederland....
Ze spelen net als Nederland....
Huh, moeten ze niet tegelijk aftrappen bij beide wedstrijden?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Jezus!
Ging er nog bijna in
Ging er nog bijna in
[ Voor 67% gewijzigd door Stylze op 01-12-2022 17:20 ]
Playstation 5
Leuke pot hoor.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Lukaku wil gewoon naar huis. Die heeft geen zin om te scoren.
Als die Kroaten nu niet zo slordig zijn in de afwerking, had België al op apegapen gelegen.
Naar de Belgische radio luisteren is best lachen op dit moment. Heb wel het idee dat de urgentie mist bij de Rode Duivels.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Courtois man van de wedstrijd tot op hedenmavaros schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:25:
Als die Kroaten nu niet zo slordig zijn in de afwerking, had België al op apegapen gelegen.
Canada schiet onderkant lat, maar die gaat er net niet in.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Daar komt Marokko goed weg
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik zie Belgie niet meer scoren. Geen gevoel van urgentie, geen creatief vermogen. Het is net Nederland (maar dan helaas het uitgeschakelde broertje).
Nou laat de ME maar alvast uitrukken............nu word Nederland gesloopt.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Als je heel goed luistert naar de achtergrondgeluiden, dan hoor je het vliegtuig naar Brussel al warm draaien
Hij mag er echt niet in van Lukaku. Aan de inzet ligt het deze keer niet.
Er is ook weer een plaatselijke drumband in het stadion aangekomen.
Zeuren wel over Nederland.. Maar wat is dit Belgie slecht dan
Lukaku is omgekocht, kan niet anders
Och och hoe dan Lukaku, de zoveelste kans.
De Belgen hebben tenminste kansen gecreeerddglavimans schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:48:
Zeuren wel over Nederland.. Maar wat is dit Belgie slecht dan
Nou, fijnLZ86 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:49:
[...]
De Belgen hebben tenminste kansen gecreeerd

Geweldig die Kroaten. Gewoon bal in de ploeg houden en niet als een stel clowns elke bal naar voren janken.
Doei Rode Duivels.
"De fee is hier niet geraakt, ze stond in de file." Fraai gezegd bij het radiocommentaar.
"De fee is hier niet geraakt, ze stond in de file." Fraai gezegd bij het radiocommentaar.
[ Voor 72% gewijzigd door Maarten_E op 01-12-2022 17:55 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Viel me qua tijdrekken ook enorm mee, ze speelden naar mijn idee echt sportief. België er terecht uit.Typhone schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:53:
Geweldig die Kroaten. Gewoon bal in de ploeg houden en niet als een stel clowns elke bal naar voren janken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)