Wat een k*tscheids... Hoe kan je hier nu een penalty voor geven...
Effing hell. Belachelijke beslissing van onze hollandse VAR dombo en Makkelie is ruggegraatloos.
Blij dat die gestopt is.
Blij dat die gestopt is.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat een beest!
I served in a company of heroes.
Karma! Wat een aanfluiting.. dit hoort geen penalty te zijn..
JUSTICE
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wow Szczęsny!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Precies dat! Gerechtigheid dat Messi mist. De keeper ‘m goed tegenhoudtSnowdog schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:38:
Wat een k*tscheids... Hoe kan je hier nu een penalty voor geven...
[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 30-11-2022 20:39 ]
XXXVI
Whooo! Baas!
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Lekker keep!
Als je het met de VAR terugkijkt is het zo'n specifieke momentopname dat alles wel een overtreding kan zijn...
Als je het met de VAR terugkijkt is het zo'n specifieke momentopname dat alles wel een overtreding kan zijn...
Ik hoop einde toernooi voor Makkelie en Polletje..
Vorige wedstrijd was ook niet al te best
Vorige wedstrijd was ook niet al te best
[ Voor 29% gewijzigd door St@m op 30-11-2022 20:40 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Jezus wat een keeper joh die herhaling, mag wel een standbeeld krijgen in polen hiervoor.
[ Voor 40% gewijzigd door Stylze op 30-11-2022 20:41 ]
Playstation 5
Ik wil lewandowski ook wel eens in actie zien eigenlijk
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Hopelijk kan Polen onder de druk van Argentinië spelen.. stiekem hoop ik dat Saudi-Arabië of Mexico doorgaat.
Die zijstap van de keeper, mag dat? Kan mij heugen dat je op 1 plek moet blijven staan.
Hopelijk maakt Argentinië het in de tweede helft af.Nimflix schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:44:
Hopelijk kan Polen onder de druk van Argentinië spelen.. stiekem hoop ik dat Saudi-Arabië of Mexico doorgaat.
Van het spel van de Polen wordt je ook niet vrolijk.
Heb liever dan Mexico of Saudi Arabië in de achtste finales
Op de lijn mag allesmrShady schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:47:
Die zijstap van de keeper, mag dat? Kan mij heugen dat je op 1 plek moet blijven staan.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
keeper mag niet naar voren stappen, wel naar links/rechtsmrShady schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:47:
Zap net voorbij bij de penalty, maar die is gewoon slecht ingeschoten. Een goed ingeschoten penalty is per definitie onhoudbaar.
Overigens is Leo weer lekker aan het wandelen. Zo jammer.
Overigens is Leo weer lekker aan het wandelen. Zo jammer.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Volgens mij gelden er andere regels bij een in-game penalty dan bij een shoot-out.mrShady schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:47:
NeeDirtyBird schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:48:
[...]
Volgens mij gelden er andere regels bij een in-game penalty dan bij een shoot-out.
Lol komt polen er een keer bijna half uit, fluit ie af
Dan treffen wij argentinie in kwartfinale he dat willem we niet:) laat ze lekker 2e worden en tegen frankrijk spelen.Glorfindel76 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:47:
[...]
Hopelijk maakt Argentinië het in de tweede helft af.
Playstation 5
volgens mij komt de nr 2 aan onze kant van de knock-out fase en eventueel in de kwartfinale. Dan heb ik liever om wereldkampioen te worden de kans op Mexico of Saudi-Arabië dan op Argentinië.Glorfindel76 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:47:
[...]
Hopelijk maakt Argentinië het in de tweede helft af.
Zo goed is Argentinie anders niet tot nu toe. Verliezen van SA, met veel geluk winnen van Mexico. En nu ook niet echt een vuist kunnen maken tegen het gedecideerde verdedigen van Polen.Nimflix schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:51:
[...]
volgens mij komt de nr 2 aan onze kant van de knock-out fase en eventueel in de kwartfinale. Dan heb ik liever om wereldkampioen te worden de kans op Mexico of Saudi-Arabië dan op Argentinië.
Nou ze zijn toch redelijk het goal aan het torpederen tegen Polen.LZ86 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:52:
[...]
Zo goed is Argentinie anders niet tot nu toe. Verliezen van SA, met veel geluk winnen van Mexico. En nu ook niet echt een vuist kunnen maken tegen het gedecideerde verdedigen van Polen.
Playstation 5
Messi is een amateur volgens Jan Mulder haha.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Tja kan het niet oneens zijn met Mulder. Zo goed was die pingel ook niet.
Maar wel een heerlijke save
Maar wel een heerlijke save
Mwa, nog geen echte enorme kansen gehad. Sceszny (of hoe je het ook schrijft) heeft geen echt moeilijke redding hoeven verrichten.Stylze schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:53:
[...]
Nou ze zijn toch redelijk het goal aan het torpederen tegen Polen.
Beetje van afstand schieten, meer is het tot nu to niet.
Edit: Wat Mulder nu ook zegt. Het is te traag om de Polen te breken.
[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 30-11-2022 20:56 ]
Ik zeur niet vaak over commentaar, maar waarom hopen op een bevlieging van Messi? Dat bewierroken van totale has-beens is echt tenenkrommend.
Edit: Bah.
[ Voor 4% gewijzigd door Dr. Strangelove op 30-11-2022 21:06 ]
Kurwa, en meteen na rust een dikke verdedigende fout
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 30-11-2022 21:08 ]
nou nee, gewoon verdiend op voorsprongNimflix schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:07:
Lucky Argentinië...
Wat zitten er trouwens enorm veel Argentijnen in het stadion. Lijkt het enige land te zijn wat een normale hoeveelheid supporters heeft afgestuurd.
Ja, maar dat is dan ook een land waar ze de mensenrechten best mild vinden, in vergelijking met hoe het bij hun was...ElPaco schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:10:
Wat zitten er trouwens enorm veel Argentijnen in het stadion. Lijkt het enige land te zijn wat een normale hoeveelheid supporters heeft afgestuurd.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Nou dit is ook de laatste wedstrijd van Makelie.
Mexico op 2. Ze hebben er nog maar 1 nodig, of Polen 1 tegen en dan gaat Polen helemaal niet meer door.
Wauw, wat een parel van een doelpunt van Mexico.
⏩ PVOutput☀️
ik hoop dat Mexico doorgaat, die polen met hun schijtbakken antivoetbal moeten opzouten
Dat is toch wel zuur voor die Saoedi's. Win je van Argentinië, is het nog niet genoeg om door te gaan naar de volgende ronde.
Ik vind het commentaar ook niet geweldig, maar om Messi nou een totale has-been te noemen gaat ook wat ver.Dr. Strangelove schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:05:
Ik zeur niet vaak over commentaar, maar waarom hopen op een bevlieging van Messi? Dat bewierroken van totale has-beens is echt tenenkrommend.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hoe kun je als scheidsrechter daar een pingel voor geven? Volslagen onterecht.
Het zou wel het leukst zijn als de huidige situatie blijft staan. Argentinië en Polen door betekent in elk geval nog een paar wedstrijden met topspelers.
Al lijkt Messi wel een beetje ‘over the Hill’.
Het zou wel het leukst zijn als de huidige situatie blijft staan. Argentinië en Polen door betekent in elk geval nog een paar wedstrijden met topspelers.
Al lijkt Messi wel een beetje ‘over the Hill’.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
En klaar. Zonde van de Polen.
Argentinie na ruste enorm veel beter gaan spelen.
Argentinie na ruste enorm veel beter gaan spelen.
[ Voor 47% gewijzigd door LZ86 op 30-11-2022 21:27 ]
Jammer
polen nog steeds door volgens het rode puntje?
Och, de arme Lewandosky toch. Loopt al 70 minuten in zijn eentje in niemandsland niks te doen, en alle actie gebeurt 70 meter verderop.
Ja, Polen is nog steeds door. Minder gele kaarten vergeleken met Mexico. (Fairplay)
[ Voor 24% gewijzigd door SR8 op 30-11-2022 21:30 ]
Waarom moeten we oneindig blijven hopen op een bevlieging van iemand die ooit heel goed was? Het is niet of we in Nederland een emotionele band met die vent hoeven te hebben. Het is Ireen Wüst niet.Malfunctions schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:23:
[...]
Ik vind het commentaar ook niet geweldig, maar om Messi nou een totale has-been te noemen gaat ook wat ver.
Mexico en Polen staan nu compleet gelijk maar de Polen gaan nog door omdat ze minder gele kaarten hebben.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Op fair-play blijkbaarStylze schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:28:
Is polen nog steeds door nu? Staat nog wel bij de score.
Geen kaarten pakken dus voor Polen
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
polen kunnen geen tijdrekken en mexico moet zich inhouden. Moeilijk!
Nu wordt het wel penibel voor Polen.
Doelsaldo gelijk aan Mexico, evenveel doelpunten voor en onderling resultaat is ook gelijk. Dus op fair play. Als dat gelijk wordt loten toch?
Tenzij ARG of MEX nog een keer scoort uiteraard.
Doelsaldo gelijk aan Mexico, evenveel doelpunten voor en onderling resultaat is ook gelijk. Dus op fair play. Als dat gelijk wordt loten toch?
Tenzij ARG of MEX nog een keer scoort uiteraard.
Mexico moet gewoon ff die 3-0 maken.Grindtegel schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:30:
polen kunnen geen tijdrekken en mexico moet zich inhouden. Moeilijk!
Wat een gezever van de commentator, Polen is gewoon klaar. Dit wordt wel 0-4 (of Mexico maakt er nog 1 of 2)
[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 30-11-2022 21:31 ]
Of Argentinië
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
kijkt er iemand naar mexico? die worden wel een beetje gek daar lijkt me
4 gele kaarten voor Polen en 7 voor Mexico. Hoe telt een rode kaart, zijn dat twee gele kaarten of staat een rode kaart altijd boven het aantal gele kaarten?LZ86 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:30:
Lol door op gele kaarten.
Moeten ze alleen niet nog meer tegenkrijgen
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Die schieten net bijna een vrije trap erin, denk dat het wel gedaan is met polen argentinie of anders mexico scoort er nog wel 1.Grindtegel schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:32:
kijkt er iemand naar mexico? die worden wel een beetje gek daar lijkt me
Playstation 5
2x geel is 3 punten. Direct rood 4Gynnad schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:33:
[...]
4 gele kaarten voor Polen en 7 voor Mexico. Hoe telt een rode kaart, zijn dat twee gele kaarten of staat een rode kaart altijd boven het aantal gele kaarten?
lol geel polen, het wordt dalijk loten wie door gaat
Lel, geel voor Polen 
Argentinië lijkt wat gas terug te nemen. Mexico lijkt het nu zelf te moeten doen
Argentinië lijkt wat gas terug te nemen. Mexico lijkt het nu zelf te moeten doen
Nee mogen er zelfs nog 1Grindtegel schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:37:
lol geel polen, het wordt dalijk loten wie door gaat
Playstation 5
Ik kwam halverwege aanlopen, maar leek me op de bal, of zag ik maar de helft?
Dat was geen geel. Dat was niet eens een overtreding.
Ach. Tegen de Fransen vliegt Polen er toch uit?
Vraag me af hoe gemotiveerd saoedi arabie nog is mexica is alleen nog maar aan het aanvallen moet er toch wel 1 invallen zo. Is wel spannend dit haha.Herman schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:38:
Lel, geel voor Polen
Playstation 5
Laat Mexico of Argentine nog maar een keer scoren. Polen is me te laf.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als ik Argentinië was, had ik ongeveer nu de genadeslag uitgedeeld.
De manier hoe Polen speelt, is waardeloos om naar te kijken. Ik ben geen fan van de bus parkeren, zoals de Polen doen.
De manier hoe Polen speelt, is waardeloos om naar te kijken. Ik ben geen fan van de bus parkeren, zoals de Polen doen.
Wat een spanning, haha. Wel lekker zo vroeg al in het toernooi.
⏩ PVOutput☀️
arg speelt nu a la nederland; minimale inspanning, maximaal resultaatmavaros schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:49:
Als ik Argentinië was, had ik ongeveer nu de genadeslag uitgedeeld.
Die Polen verdienen het ook om uitgeschakeld te worden met zo'n wedstrijdinstelling.
Bah
Bah
Ze spelen gewoon Italiaans. Als Nederland Polen was en dit levert plaatsing volgende ronde op, graag.
⏩ PVOutput☀️
Bizar scenario dit. Op FairPlay (wellicht) verder. Dit is overigens wel maximaal kwartfinale voor NL dus…
Dag Mexico

Doelpunt SA!
⏩ PVOutput☀️
Wat dom van Mexico.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wat een trainingsgoal vd Saudi’s zeg HahA… Mexico doet niks. Leed ook al raar balverlies op het middenveld.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)