Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Centraal WK 2022 topic

Pagina: 1 ... 21 ... 61 Laatste
Acties:
  • 113.112 views

Onderwerpen

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:17
Speelden wel goed vandaag was pure pech dat hij er niet in viel op het einde.

Playstation 5

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:52
De Kroaten waren technisch gezien beter, en op sommige momenten was het heel goed.

Zij zijn de echte Dark Horse op dit WK.

Het Brazilië van de Balkan.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:31

Hupske

AFCA

NOS met alle kansen van Lukaku achter elkaar. Oef die gaat die nog vaak terug zien en van wakker schrikken.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:34
mavaros schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:56:
De Kroaten waren technisch gezien beter, en op sommige momenten was het heel goed.

Zij zijn de echte Dark Horse op dit WK.

Het Brazilië van de Balkan.
Welke wedstrijd heb jij gekeken. De Belgen waren in de 2e helft iig superieur. Alleen kunnen ze blijkbaar geen doelpunten maken ondanks bizar grote kansen.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:24

Typhone

Who Dares Wins

dr.lowtune schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:55:
[...]

Viel me qua tijdrekken ook enorm mee, ze speelden naar mijn idee echt sportief. België er terecht uit.
Als je tijdrekt op dit toernooi ben je ook wel echt een aap natuurlijk. Die komt er dubbel en dwars bij namelijk.

• Glorfindel76
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-03 11:16
Zag ik net de knipoog Kroaat nog voorbij komen?

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Ik zit de nabeschouwing te kijken op de Belg. Nou, op een crematie is het gezelliger...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• LZ86
Hupske schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:57:
NOS met alle kansen van Lukaku achter elkaar. Oef die gaat die nog vaak terug zien en van wakker schrikken.
De Belgische Seedorf

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Dat Lukaku dit net moet overkomen is wel lekker.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:24

Typhone

Who Dares Wins

Glorfindel76 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:58:
Zag ik net de knipoog Kroaat nog voorbij komen?
Pak hem!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Elke Marokkaan tegen een Canadees: it’s not your WK, buddy!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:05
Chelseamarre123 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:58:
Dat Lukaku dit net moet overkomen is wel lekker.
Hoezo dat?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Glorfindel76
Vernielt zojuist de dugout......sneue gast

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lukaku slaat de dugout kapot

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Gezien zijn houding bij Chelsea vorig jaar.

• mavaros
LZ86 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:58:
[...]

Welke wedstrijd heb jij gekeken. De Belgen waren in de 2e helft iig superieur. Alleen kunnen ze blijkbaar geen doelpunten maken ondanks bizar grote kansen.
Geen idee, maar ik zit niet in een parallel universum naar de wedstrijd te kijken.

Kroatië kan gewoon goed voetballen en de Belgen schoten tekort vandaag. That's it.

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:37
Zijn Japan en Spanje door bij een salon remise ? Of is onderling resultaat niet meer leidend ? Japan staat dan op 4, als Duitsland wint ook. Of geldt dan eerst het doelsaldo?

België had wel een potje pech de tweede helft met al die kansen. Maargoed, te lang door gegaan met een gouden generatie.

[ Voor 26% gewijzigd door koentjuh op 01-12-2022 18:12 ]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
België wel heel veel kansen nodig om een goal te maken.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:54
koentjuh schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:10:
Zijn Japan en Spanje door bij een salon remise ? Of is onderling resultaat niet meer leidend ? Japan staat dan op 4, als Duitsland wint ook. Of geldt dan eerst het doelsaldo?

België had wel een potje pech de tweede helft met al die kansen. Maargoed, te lang door gegaan met een gouden generatie.
Eerst doelsaldo

Volgens Wikipedia:
1 Points obtained in all group matches:
Win: 3 points;
Draw: 1 point;
Loss: 0 points;
2 Goal difference in all group matches;
3 Number of goals scored in all group matches;
4 Points obtained in the matches played between the teams in question;
5 Goal difference in the matches played between the teams in question;
6 Number of goals scored in the matches played between the teams in question;
7 Fair play points in all group matches (only one deduction can be applied to a player in a single match):
Yellow card: −1 point;
Indirect red card (second yellow card): −3 points;
Direct red card: −4 points;
Yellow card and direct red card: −5 points;
8 Drawing of lots.

[ Voor 44% gewijzigd door rik86 op 01-12-2022 18:15 ]

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-11 19:23
Lekker fijn dat de Belgen 'niet on de indruk' waren van het Nederlands elftal, maar nu zelf zijn uitgeschakeld. :w

Wij gaan nog even lekker verder. De wedstrijd tegen de VS, twee gewaagde landen met een lichtelijk voordeel voor Nederland. 55/45% kansverhouding. Nederland wint hooguit met 1-0 of 2-1. :-)

Mijn YouTube Channel

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:24

Fiber

Beaches are for storming.

mavaros schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:05:
[...]

Geen idee, maar ik zit niet in een parallel universum naar de wedstrijd te kijken.

Kroatië kan gewoon goed voetballen en de Belgen schoten tekort vandaag. That's it.
Toch heb ik niet het gevoel dat ik naar de nummers twee en drie van het vorige WK heb zitten kijken, al kunnen die Kroaten ook dit keer best weer ver komen. Jammer dat ze zoals meer ploegen een echte afmaker missen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:43
Even vooruit kijken naar verdere verloop toernooi, als Duitsland 2e wordt vanavond, dan ligt IMO de weg voor hun vrij naar de halve finale, misschien wel finale. Alle sterke landen, op Frankrijk na, zitten aan onze kant vd loting.

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-11 20:39

pro_6or

amateur_60r

Jammer voor de Belgen. Maar de Kroaten en zeker ook Marokko hebben het ook echt verdiend.

een treffende spreuk

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:51
Sjah schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:18:
Even vooruit kijken naar verdere verloop toernooi, als Duitsland 2e wordt vanavond, dan ligt IMO de weg voor hun vrij naar de halve finale, misschien wel finale. Alle sterke landen, op Frankrijk na, zitten aan onze kant vd loting.
Uitgaande dat Portugal ook verder komt krijgen we aan de overkant van het schema

Duitsland - Portugal
Frankrijk - Engeland

Zijn toch 4 sterke landen.
Maar ben het eens dat die Duitsers zomaar tot de halve finale kunnen schoppen

Maar "onze" kant zitten nog sterkere landen

Overigens hadden de oosterburen in 2002 echt een matig elftal en toen stonden ze ook zomaar in de finale dus je weet het maar nooit met ze

[ Voor 10% gewijzigd door d-vine op 01-12-2022 18:28 ]

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-11 19:23
De Japanners hebben Duitsland wel mooi te kakken gezet en in Spanje hebben ook nogal de hoge pet op van hunzelf, dus het zou een mooi spektakel zijn als Japan van Spanje weet te winnen en dan zijn wij mooi van de Belgen en de Duitsers af, en gezien de rest van 8e finales ook sowieso of Frankrijk of Engeland. Dat zijn toch wel de landen die we liever ontwijken. Alhoewel Nederland normaal gesproken best wel kan winnen van praktisch elk land.

^^Behalve Tsjechië. :+

Mijn YouTube Channel

• Fiber

Fiber

Als Nederland Portugal maar ontwijkt. Daar verliezen we traditioneel bijna altijd van.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Oekiejoekie
Snowwie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:29:
De Japanners hebben Duitsland wel mooi te kakken gezet en in Spanje hebben ook nogal de hoge pet op van hunzelf, dus het zou een mooi spektakel zijn als Japan van Spanje weet te winnen en dan zijn wij mooi van de Belgen en de Duitsers af, en gezien de rest van 8e finales ook sowieso of Frankrijk of Engeland. Dat zijn toch wel de landen die we liever ontwijken. Alhoewel Nederland normaal gesproken best wel kan winnen van praktisch elk land.

^^Behalve Tsjechië. :+
Japan - Spanje gelijkspel is voldoende. Dan zijn ze allebei door. Zelfs als Duitsland wint, gaat Japan door op onderling resultaat.

Ik hoop dat de bondscoaches van Japan en Spanje goed op het Nederlands elftal en de rode duivels hebben gelet. Dan weten ze hoe ze inspiratieloos k..voetbal moeten spelen, zodat de pot 0-0 blijft...

• Fiber

Fiber

Oekiejoekie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:41:
[...]

Japan - Spanje gelijkspel is voldoende. Dan zijn ze allebei door. Zelfs als Duitsland wint, gaat Japan door op onderling resultaat.

Ik hoop dat de bondscoaches van Japan en Spanje goed op het Nederlands elftal en de rode duivels hebben gelet. Dan weten ze hoe ze inspiratieloos k..voetbal moeten spelen, zodat de pot 0-0 blijft...
Ik verwacht het niet, maar het zijn wel twee ploegen die meer dan prima de bal kunnen rondtikken en beiden geen echte spits hebben. Maar ik hoop toch dat er wel veel doelpunten gaan vallen.

• Sjah
Oekiejoekie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:41:
[...]

Uhm, lees dat doelsaldo voorrang heeft, in concreto lees ik : Japan kan genoegen hebben aan een gelijkspel tegen de Spanjaarden, maar dan zou Duitsland met minder dan 2 goals van Costa Rica moeten winnen. Bron wk2022-qatar.nl

• d-vine
Fiber schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:32:
Als Nederland Portugal maar ontwijkt. Daar verliezen we traditioneel bijna altijd van.
Die kunnen we hooguit in de finale tegenkomen

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:41
De Duitsers hebben gewoon ongelooflijk strontmazzel dat Costa Rica won van Japan.
Japan was die wedstrijd de bovenliggende partij, een toevallige goal was de enige die wedstrijd. Anders had die Mannschaft eruit gelegen.

Dus Costa Rica is niet veel normaal gesproken en Japan moet tegen het goede Spanje.
Kortom, de kans dat de Duitsers het nu niet redden, is bijzonder klein.

En aangezien Marokko nu in zijn groep de nr 1 is, heb je dan ook nog kans dat Duitsland, als ze 2e worden, tegen Marokko moeten in de achtste finales..
Was ein Glück Heinrich

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 01-12-2022 19:12 ]

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:55
Harribo schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:08:
De Duitsers hebben gewoon ongelooflijk strontmazzel dat Costa Rica won van Japan.
Japan was die wedstrijd de bovenliggende partij, een toevallige goal was de enige die wedstrijd. Anders had die Mannschaft eruit gelegen.

Dus Costa Rica is niet veel normaal gesproken en Japan moet tegen het goede Spanje.
Kortom, de kans dat de Duitsers het nu niet redden, is bijzonder klein.

En aangezien Marokko nu in zijn groep de nr 1 is, heb je dan ook nog kans dat Duitsland, als ze 2e worden, tegen Marokko moeten in de achtste finales..
Was ein Glück Heinrich
Valt ook wel mee, als Spanje wint van Japan, dan had Duitsland ook gewoon door kunnen gaan door een paar keer te scoren. Verder wel mee eens dat Costa Rica die wedstrijd veel geluk had met hun ene kans = goal, maar zo goed speelde Japan zelf verder ook niet die wedstrijd.

• Sjah
Welke wedstrijd gaan jullie kijken? Denk dat het switchen wordt, van laptop naast de Tv houd ik niet...

@Harribo ik merk dat jij ook uit het tijdperk komt, dat we met zijn allen nog een gezonde hekel aan de Duitsers hadden. tJa ze gaan weer schweinen, die Duitsers, maarja hebben wij dan niet geschweind met onze groep? En nu hebben we weer USA, sorry hoor, maar dat is een walk-over.

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Welke wedstrijd om 20:00 is het leukste om te kijken gezien de stand in de pool?

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:28
Sjah schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:43:
Welke wedstrijd gaan jullie kijken? Denk dat het switchen wordt, van laptop naast de Tv houd ik niet...

@Harribo ik merk dat jij ook uit het tijdperk komt, dat we met zijn allen nog een gezonde hekel aan de Duitsers hadden. tJa ze gaan weer schweinen, die Duitsers, maarja hebben wij dan niet geschweind met onze groep? En nu hebben we weer USA, sorry hoor, maar dat is een walk-over.
ik ben ook nog zo'n ouwe lul die met Duitse voetbal "haat" is opgegroeid maar dat is de laatste 10/15 jaar vakkundig overgenomen door de Portugezen.

• d-vine
Ik ga even een stukje Duitsland kijken maar zodra die voorkomen switch ik naar Spanje dat lijkt me een leukere wedstrijd.

Als mijn app dat zegt dat er een goal is gevallen bij Duitsland schakel ik de nos app wel in dan ben ik optijd ok dat doelpunt te zien ;)

• Fiber

Fiber

Eerst Duitsland maar eens zien ploeteren denk ik. Hopen dat ze het vliegtuig met België mogen delen...

• d-vine
Fiber schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:02:
Eerst Duitsland maar eens zien ploeteren denk ik. Hopen dat ze het vliegtuig met België mogen delen...
Gaat niet lang meer duren voordat ze voor staan.

• mavaros
Waarom durft tegenwoordig niemand meer de trekker over te halen? Dat is tegenwoordig meer regel dan uitzondering, en ik vind dat stom. Als je uithaald, staat het 1-0, en dat is toch de bedoeling van het voetbalspel.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:00

rammes

koekebakker 1e klas

het is een beetje prkken maar als t er op aan komt lopen ze compleet over Cr heen

Wat zeg ik!

[ Voor 9% gewijzigd door rammes op 01-12-2022 20:10 ]

Ik zou het doen!

• Grindtegel
en dat is 1, ben benieuwd hoe vaak ie erin gaat vliegen vanavond

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:15

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
d-vine schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:08:
[...]

Gaat niet lang meer duren voordat ze voor staan.
Daar is die al.

Tweakers Discord

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:00

rammes

koekebakker 1e klas

ik denk ik zap even naar npo3. BAM

Ik zou het doen!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:01

Quad

Doof

Zoals ik wel had verwacht, uiteindelijk gaan beide favorieten gewoon door.
Japan heeft zich zo enorm in de voet geschoten met het verlies tegen CR.

[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 01-12-2022 20:13 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Spanje inderdaad ook al voor dan is de spanning al meteen weg.

Tweakers Discord

• Fiber

Fiber

Inderdaad, eigenlijk kunnen ze nu al affluiten... Ik denk niet dat Duitsland en Spanje dit nog weg gaan geven, helaas.

• darkdesign
  • Niet online
Duitsland is echt veel beter dan Costa Rica

• Glorfindel76
Die terugspeelbal was een meter over de achterlijn. Hoe kunnen ze dat niet zien.....

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

darkdesign schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:18:
Duitsland is echt veel beter dan Costa Rica
Wist je dat niet?

Elect a clown, expect a circus.

• darkdesign
  • Niet online
Ze stonden onderaan in de poule :')

• mavaros
Ik vind Duitsland helemaal niet zo best voetballen, zoals velen hier wel roepen.

Het ziet er allemaal heel spannend uit, maar Duitsland is nauwelijks echt gevaarlijk. Er loopt daar niemand rond die echt een killer mentaliteit heeft, en dus mislukt bijna elke aanval.

• ST10©DE
  • Laatst online: 13:32

ST10©DE

Dus.............

mavaros schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:28:
Ik vind Duitsland helemaal niet zo best voetballen, zoals velen hier wel roepen.

Het ziet er allemaal heel spannend uit, maar Duitsland is nauwelijks echt gevaarlijk. Er loopt daar niemand rond die echt een killer mentaliteit heeft, en dus mislukt bijna elke aanval.
Müller is een behoorlijke “killer”. Hij wordt alleen niet in stelling gebracht.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Harribo
Sjah schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:43:

Ik heb eigenlijk niet zo'n hekel aan de Duitsers. Meer in het algemeen vind ik het altijd fijn als toplanden eruit vliegen, sensatie en doet ons beter lijken :)

Usa moet op papier te doen zijn maar als ik kijk hoe Nederland speelt, moet ik het echt nog zien. We spelen zo verschrikkelijke slecht soms.
Ik denk dat het wel eens heel moeilijk kan gaan worden. Heb nog geen vertrouwen.

En over hekel hebben aan landen, die eer komt nu alleen Portugal toe. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 01-12-2022 20:34 ]

• LZ86
Japan sterker en sterker

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Het boeit me eerlijk gezegd niet zo, ik kijk er een stuk onafhankelijker naar dan vorige jaren. Engeland irriteerde me over het algemeen het meest, misschien omdat ik er veel ben geweest en men daar al jaren vindt dat ze ‘due’ zijn voor een herhaling van 66. Dat irriteert me als inwoner van een land met alleen drie verloren finales mateloos.

Maar met een zevenjarig in Engeland geboren zoontje met zijn Three Lions shirt voor de tv kan ik zelfs daar overheen stappen :)

Toch, het zou zo mooi zijn als het zaterdag eindelijk weer eens loopt en we op stoom komen en er in de kwartfinale weer eens zo’n echte historisch mooie kraker tegen een topland komt.

• Harribo
Volgens mij is het nu zo dat of Japan of Costa Rica er 1 scoort, Duitsland eruit ligt.
Dus zolang het verschil in beide wedstrijden 1 is, kan het nog gebeuren

• d-vine
Ik hoop gewoon dat Spanje en Duitsland doorgaan.
Als je dat Japan en Costa Rica kijkt dan wil je die niet in de 1/8e zien.

• Glorfindel76
Gaat iets mis met de reclame.... haha

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Man die Duitsers zijn HUGE vergeleken met die Costa Ricanen.

• Quad

Quad

Doof

Oh uh, wauw.

PVOutput☀️

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:48
Ja dat krijg je er van als je dit potje beschouwd als oefenwedstrijd en maar lekker het balletje laat rond gaan.

• Quad

Quad

Doof

Nou affluiten, handen schudden en klaar. :+

PVOutput☀️

• Fiber

Fiber

Zou het dan toch...?

• Quad

Quad

Doof

Wtf bijna 2-1.

VAR moet het bekijken.. Zou het?

[ Voor 56% gewijzigd door Quad op 01-12-2022 21:08 ]

PVOutput☀️

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Lol. Tactisch slim van Spanje :P

[ Voor 82% gewijzigd door Dr. Strangelove op 01-12-2022 21:09 ]

• Quad

Quad

Doof

Hij telt!! 2-1 Japan!

PVOutput☀️

• d-vine
Gekkenhuis daar bij die Jappen

• Miki
Wauw

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Ik twijfel hier wel over hoor...Leek toch over de lijn.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

FreakNL schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:10:
Ik twijfel hier wel over hoor...Leek toch over de lijn.
Net als bij PSV - Ajax?

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Mooie verrassende wending, tweede helft duurt alleen nog even.

Tweakers Discord

• Fiber

Fiber

Wat een sensatie! Was ook wel hard voor gewerkt hoor!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Whahaha wat gebeurt hier?

• Miki
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bAIorHoHsauDPEdSomSb2L3JGVw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yrEWDXW5oRSUDPfQfohxo4oY.webp?f=user_large
Nou gewaagde beslissing in mijn ogen :)

• Oekiejoekie
JAAAAA JAAAAA JAAAA JAPAAAAAAAN !!!!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Miki schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:12:
[Afbeelding]
Nou gewaagde beslissing in mijn ogen :)
Lijkt niet volledig over de lijn.

• Quad

Quad

Doof

Trouwens, super fijn dat de spelers niet als ratten aan de scheids aan het zeuren waren tijdens de check.

PVOutput☀️

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:27
Als Japan en Spanje het zo laten, zijn ze beide door. Of reken ik dan verkeerd? (Duitsland gaat doelsaldo niet meer goed maken met Spanje)

• mavaros
Dit wordt een horroravond voor de Duitsers als het zo doorgaat.

Hup Japan!

Edit: En ondertussen maakt Costa Rica een uitermate belangrijke goal.

[ Voor 32% gewijzigd door mavaros op 01-12-2022 21:15 ]

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:24
Doet me denken aan die bal van Mazraoui tegen Real Madrid

• Grindtegel
gekkigheid haha

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:32
hoppa, 1-1

• Quad

Quad

Doof

Costa Rica op 1-1. _O- _O-

PVOutput☀️

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Iedereen kan van iedereen winnen dit WK.

Er is dus nog hoop voor Oranje :P

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Man wat een avond!

Tweakers Discord

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 18:03

DirtyBird

Praktiserend denker

We zijn omsingeld door afhakers in NL

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Schade Deutschland?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• d-vine
Wat gebeurt hier allemaal _O-

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vermakelijk WK dit! Moet ik helaas toch wel toegeven. Alles is mogelijk blijkt maar weer..

Tesla M3LR '21

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Sempy schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:13:
Als Japan en Spanje het zo laten, zijn ze beide door. Of reken ik dan verkeerd? (Duitsland gaat doelsaldo niet meer goed maken met Spanje)
Ja maar dan is Spanje wel 2e en dat willen ze wellicht niet (weet het schema even niet).

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:54

Pierre

Van nature lui!

Het blijven Duitsers het is nog best lang.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Fiber

Fiber

Het LEEK zo'n saaie avond te worden... O-)

• Grindtegel
echt maf duitsland is zoveel beter maar ze maken het niet af en die verdedigers staan te slapen al de hele pot

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Nog een voor CR en Spanje en Duitsland allebei eruit.

• Fiber

Fiber

Zelfs Costa Rica gelooft er weer in...

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
Lekker voetbal-avondje wel :)

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Pierre schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:16:
Het blijven Duitsers het is nog best lang.
Die hebben genoeg aan 3 minuten extra tijd

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Hup CR! Zou wat zijn als Duitsland en Spanje eruit vliegen vanavond 😅 al heb ik liever Duitsland en Japan gewoon door.. Duitsland sowieso voor Musiala.. leuk ventje op dat middenveld..

[ Voor 44% gewijzigd door m0nk op 01-12-2022 21:19 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Quad

Quad

Doof

Quad schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:12:
Zoals ik wel had verwacht, uiteindelijk gaan beide favorieten gewoon door.
Japan heeft zich zo enorm in de voet geschoten met het verlies tegen CR.
Niet de huid verkopen voor de beer geschoten is dus.

PVOutput☀️

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:24
Fiber schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:16:
Het LEEK zo'n saaie avond te worden... O-)
Ik wilde net een serie aanzetten toen Japan de 1-1 maakte, toch maar even kijken...
Pagina: 1 ... 21 ... 61 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar

Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)