Playstation 5
Zij zijn de echte Dark Horse op dit WK.
Het Brazilië van de Balkan.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Welke wedstrijd heb jij gekeken. De Belgen waren in de 2e helft iig superieur. Alleen kunnen ze blijkbaar geen doelpunten maken ondanks bizar grote kansen.mavaros schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:56:
De Kroaten waren technisch gezien beter, en op sommige momenten was het heel goed.
Zij zijn de echte Dark Horse op dit WK.
Het Brazilië van de Balkan.
Als je tijdrekt op dit toernooi ben je ook wel echt een aap natuurlijk. Die komt er dubbel en dwars bij namelijk.dr.lowtune schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:55:
[...]
Viel me qua tijdrekken ook enorm mee, ze speelden naar mijn idee echt sportief. België er terecht uit.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
De Belgische SeedorfHupske schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:57:
NOS met alle kansen van Lukaku achter elkaar. Oef die gaat die nog vaak terug zien en van wakker schrikken.
Pak hem!Glorfindel76 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:58:
Zag ik net de knipoog Kroaat nog voorbij komen?
Hoezo dat?Chelseamarre123 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:58:
Dat Lukaku dit net moet overkomen is wel lekker.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vernielt zojuist de dugout......sneue gast
Geen idee, maar ik zit niet in een parallel universum naar de wedstrijd te kijken.LZ86 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:58:
[...]
Welke wedstrijd heb jij gekeken. De Belgen waren in de 2e helft iig superieur. Alleen kunnen ze blijkbaar geen doelpunten maken ondanks bizar grote kansen.
Kroatië kan gewoon goed voetballen en de Belgen schoten tekort vandaag. That's it.
België had wel een potje pech de tweede helft met al die kansen. Maargoed, te lang door gegaan met een gouden generatie.
[ Voor 26% gewijzigd door koentjuh op 01-12-2022 18:12 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Eerst doelsaldokoentjuh schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:10:
Zijn Japan en Spanje door bij een salon remise ? Of is onderling resultaat niet meer leidend ? Japan staat dan op 4, als Duitsland wint ook. Of geldt dan eerst het doelsaldo?
België had wel een potje pech de tweede helft met al die kansen. Maargoed, te lang door gegaan met een gouden generatie.
Volgens Wikipedia:
1 Points obtained in all group matches:
Win: 3 points;
Draw: 1 point;
Loss: 0 points;
2 Goal difference in all group matches;
3 Number of goals scored in all group matches;
4 Points obtained in the matches played between the teams in question;
5 Goal difference in the matches played between the teams in question;
6 Number of goals scored in the matches played between the teams in question;
7 Fair play points in all group matches (only one deduction can be applied to a player in a single match):
Yellow card: −1 point;
Indirect red card (second yellow card): −3 points;
Direct red card: −4 points;
Yellow card and direct red card: −5 points;
8 Drawing of lots.
[ Voor 44% gewijzigd door rik86 op 01-12-2022 18:15 ]
Wij gaan nog even lekker verder. De wedstrijd tegen de VS, twee gewaagde landen met een lichtelijk voordeel voor Nederland. 55/45% kansverhouding. Nederland wint hooguit met 1-0 of 2-1. :-)
Toch heb ik niet het gevoel dat ik naar de nummers twee en drie van het vorige WK heb zitten kijken, al kunnen die Kroaten ook dit keer best weer ver komen. Jammer dat ze zoals meer ploegen een echte afmaker missen.mavaros schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:05:
[...]
Geen idee, maar ik zit niet in een parallel universum naar de wedstrijd te kijken.
Kroatië kan gewoon goed voetballen en de Belgen schoten tekort vandaag. That's it.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
een treffende spreuk
Uitgaande dat Portugal ook verder komt krijgen we aan de overkant van het schemaSjah schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:18:
Even vooruit kijken naar verdere verloop toernooi, als Duitsland 2e wordt vanavond, dan ligt IMO de weg voor hun vrij naar de halve finale, misschien wel finale. Alle sterke landen, op Frankrijk na, zitten aan onze kant vd loting.
Duitsland - Portugal
Frankrijk - Engeland
Zijn toch 4 sterke landen.
Maar ben het eens dat die Duitsers zomaar tot de halve finale kunnen schoppen
Maar "onze" kant zitten nog sterkere landen
Overigens hadden de oosterburen in 2002 echt een matig elftal en toen stonden ze ook zomaar in de finale dus je weet het maar nooit met ze
[ Voor 10% gewijzigd door d-vine op 01-12-2022 18:28 ]
^^Behalve Tsjechië.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Japan - Spanje gelijkspel is voldoende. Dan zijn ze allebei door. Zelfs als Duitsland wint, gaat Japan door op onderling resultaat.Snowwie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:29:
De Japanners hebben Duitsland wel mooi te kakken gezet en in Spanje hebben ook nogal de hoge pet op van hunzelf, dus het zou een mooi spektakel zijn als Japan van Spanje weet te winnen en dan zijn wij mooi van de Belgen en de Duitsers af, en gezien de rest van 8e finales ook sowieso of Frankrijk of Engeland. Dat zijn toch wel de landen die we liever ontwijken. Alhoewel Nederland normaal gesproken best wel kan winnen van praktisch elk land.
^^Behalve Tsjechië.
Ik hoop dat de bondscoaches van Japan en Spanje goed op het Nederlands elftal en de rode duivels hebben gelet. Dan weten ze hoe ze inspiratieloos k..voetbal moeten spelen, zodat de pot 0-0 blijft...
Ik verwacht het niet, maar het zijn wel twee ploegen die meer dan prima de bal kunnen rondtikken en beiden geen echte spits hebben. Maar ik hoop toch dat er wel veel doelpunten gaan vallen.Oekiejoekie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:41:
[...]
Japan - Spanje gelijkspel is voldoende. Dan zijn ze allebei door. Zelfs als Duitsland wint, gaat Japan door op onderling resultaat.
Ik hoop dat de bondscoaches van Japan en Spanje goed op het Nederlands elftal en de rode duivels hebben gelet. Dan weten ze hoe ze inspiratieloos k..voetbal moeten spelen, zodat de pot 0-0 blijft...
Uhm, lees dat doelsaldo voorrang heeft, in concreto lees ik : Japan kan genoegen hebben aan een gelijkspel tegen de Spanjaarden, maar dan zou Duitsland met minder dan 2 goals van Costa Rica moeten winnen. Bron wk2022-qatar.nlOekiejoekie schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:41:
[...]
Japan - Spanje gelijkspel is voldoende. Dan zijn ze allebei door. Zelfs als Duitsland wint, gaat Japan door op onderling resultaat.
Die kunnen we hooguit in de finale tegenkomenFiber schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:32:
Als Nederland Portugal maar ontwijkt. Daar verliezen we traditioneel bijna altijd van.
Japan was die wedstrijd de bovenliggende partij, een toevallige goal was de enige die wedstrijd. Anders had die Mannschaft eruit gelegen.
Dus Costa Rica is niet veel normaal gesproken en Japan moet tegen het goede Spanje.
Kortom, de kans dat de Duitsers het nu niet redden, is bijzonder klein.
En aangezien Marokko nu in zijn groep de nr 1 is, heb je dan ook nog kans dat Duitsland, als ze 2e worden, tegen Marokko moeten in de achtste finales..
Was ein Glück Heinrich
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 01-12-2022 19:12 ]
Valt ook wel mee, als Spanje wint van Japan, dan had Duitsland ook gewoon door kunnen gaan door een paar keer te scoren. Verder wel mee eens dat Costa Rica die wedstrijd veel geluk had met hun ene kans = goal, maar zo goed speelde Japan zelf verder ook niet die wedstrijd.Harribo schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:08:
De Duitsers hebben gewoon ongelooflijk strontmazzel dat Costa Rica won van Japan.
Japan was die wedstrijd de bovenliggende partij, een toevallige goal was de enige die wedstrijd. Anders had die Mannschaft eruit gelegen.
Dus Costa Rica is niet veel normaal gesproken en Japan moet tegen het goede Spanje.
Kortom, de kans dat de Duitsers het nu niet redden, is bijzonder klein.
En aangezien Marokko nu in zijn groep de nr 1 is, heb je dan ook nog kans dat Duitsland, als ze 2e worden, tegen Marokko moeten in de achtste finales..
Was ein Glück Heinrich
@Harribo ik merk dat jij ook uit het tijdperk komt, dat we met zijn allen nog een gezonde hekel aan de Duitsers hadden. tJa ze gaan weer schweinen, die Duitsers, maarja hebben wij dan niet geschweind met onze groep? En nu hebben we weer USA, sorry hoor, maar dat is een walk-over.
ik ben ook nog zo'n ouwe lul die met Duitse voetbal "haat" is opgegroeid maar dat is de laatste 10/15 jaar vakkundig overgenomen door de Portugezen.Sjah schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:43:
Welke wedstrijd gaan jullie kijken? Denk dat het switchen wordt, van laptop naast de Tv houd ik niet...
@Harribo ik merk dat jij ook uit het tijdperk komt, dat we met zijn allen nog een gezonde hekel aan de Duitsers hadden. tJa ze gaan weer schweinen, die Duitsers, maarja hebben wij dan niet geschweind met onze groep? En nu hebben we weer USA, sorry hoor, maar dat is een walk-over.
Als mijn app dat zegt dat er een goal is gevallen bij Duitsland schakel ik de nos app wel in dan ben ik optijd ok dat doelpunt te zien
Gaat niet lang meer duren voordat ze voor staan.Fiber schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:02:
Eerst Duitsland maar eens zien ploeteren denk ik. Hopen dat ze het vliegtuig met België mogen delen...
Wat zeg ik!
[ Voor 9% gewijzigd door rammes op 01-12-2022 20:10 ]
Ik zou het doen!
Daar is die al.d-vine schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:08:
[...]
Gaat niet lang meer duren voordat ze voor staan.
Ik zou het doen!
Wist je dat niet?darkdesign schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:18:
Duitsland is echt veel beter dan Costa Rica
Elect a clown, expect a circus.
Het ziet er allemaal heel spannend uit, maar Duitsland is nauwelijks echt gevaarlijk. Er loopt daar niemand rond die echt een killer mentaliteit heeft, en dus mislukt bijna elke aanval.
Müller is een behoorlijke “killer”. Hij wordt alleen niet in stelling gebracht.mavaros schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:28:
Ik vind Duitsland helemaal niet zo best voetballen, zoals velen hier wel roepen.
Het ziet er allemaal heel spannend uit, maar Duitsland is nauwelijks echt gevaarlijk. Er loopt daar niemand rond die echt een killer mentaliteit heeft, en dus mislukt bijna elke aanval.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik heb eigenlijk niet zo'n hekel aan de Duitsers. Meer in het algemeen vind ik het altijd fijn als toplanden eruit vliegen, sensatie en doet ons beter lijkenSjah schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:43:
Usa moet op papier te doen zijn maar als ik kijk hoe Nederland speelt, moet ik het echt nog zien. We spelen zo verschrikkelijke slecht soms.
Ik denk dat het wel eens heel moeilijk kan gaan worden. Heb nog geen vertrouwen.
En over hekel hebben aan landen, die eer komt nu alleen Portugal toe.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 01-12-2022 20:34 ]
Maar met een zevenjarig in Engeland geboren zoontje met zijn Three Lions shirt voor de tv kan ik zelfs daar overheen stappen
Toch, het zou zo mooi zijn als het zaterdag eindelijk weer eens loopt en we op stoom komen en er in de kwartfinale weer eens zo’n echte historisch mooie kraker tegen een topland komt.
Dus zolang het verschil in beide wedstrijden 1 is, kan het nog gebeuren
Als je dat Japan en Costa Rica kijkt dan wil je die niet in de 1/8e zien.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 82% gewijzigd door Dr. Strangelove op 01-12-2022 21:09 ]
⏩ PVOutput☀️
Net als bij PSV - Ajax?FreakNL schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:10:
Ik twijfel hier wel over hoor...Leek toch over de lijn.
Lijkt niet volledig over de lijn.Miki schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:12:
[Afbeelding]
Nou gewaagde beslissing in mijn ogen
⏩ PVOutput☀️
Hup Japan!
Edit: En ondertussen maakt Costa Rica een uitermate belangrijke goal.
[ Voor 32% gewijzigd door mavaros op 01-12-2022 21:15 ]
⏩ PVOutput☀️
Er is dus nog hoop voor Oranje
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tesla M3LR '21
Ja maar dan is Spanje wel 2e en dat willen ze wellicht niet (weet het schema even niet).Sempy schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:13:
Als Japan en Spanje het zo laten, zijn ze beide door. Of reken ik dan verkeerd? (Duitsland gaat doelsaldo niet meer goed maken met Spanje)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die hebben genoeg aan 3 minuten extra tijdPierre schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:16:
Het blijven Duitsers het is nog best lang.
[ Voor 44% gewijzigd door m0nk op 01-12-2022 21:19 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Niet de huid verkopen voor de beer geschoten is dus.Quad schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:12:
Zoals ik wel had verwacht, uiteindelijk gaan beide favorieten gewoon door.
Japan heeft zich zo enorm in de voet geschoten met het verlies tegen CR.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
![]()
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yrEWDXW5oRSUDPfQfohxo4oY.webp?f=user_large)