• ricardoair
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 11-04 11:15
Ben-i schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 09:30:
Ik vind heel dat "inflatiecorrectie" persoonlijk vrij kwalijk en geldklopperij! Meerdere providers doen dat tegenwoordig (misschien zou het goed zijn als de consumentenwaakhond hier zich eens over buigt). Je gaat toch als consument akkoord met een bepaalde "vaste" prijs en een "vaste" looptijd? Vervolgens wordt de prijs die je hebt afgesproken tussentijds verhoogt onder "inflatiecorrectie". Maar ik zal wel ouderwets zijn/denken.
Hier is ook die inflatiecorrectie gecorrigeerd, maar wel pas na een aantal keer contact via de mail, mag ik daar ook een onkostenvergoeding voor ontvangen? Spreken we een vast bedrag af die u in 24 maanden kunt betalen (en na 12 maanden verhoog ik dat bedrag ivm inflatiecorrectie ;) )

Er zullen een hoop mensen zijn die deze moeite niet kunnen of willen doen en dus dus te veel betalen, makkelijk geld binnen harken zo.
Ondanks de inflatiecorrectie krijgt iedereen gratis 3000 MB internet per maand extra. Niet alle providers doen dit, maar het moet de impact enigszins verzachten. Best aardig van 50+ dat ze dit doen voor de klanten met extra MB.

• ricardoair
ZeRoC00L schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 13:11:
[...]

Bedankt, is inmiddels gelukt.

Met het gemak waarmee dit ging lijkt het erop alsof 50+ de indexatie gewoon bij iedereen doorvoert en terugdraait bij wie klaagt. Iedereen die niet reageert is toch weer wat extra inkomsten voor ze.
Als men onder de oude voorwaarden snap ik dan wel. Maar dan krijgen ze ook geen 3000 mb internet extra. Dit krijgt men wel, die wel onder voorwaarden vallen met indexering. 3000 mb extra internet voor 31 cent is niks.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:33
ricardoair schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:50:
[...]

Ondanks de inflatiecorrectie krijgt iedereen gratis 3000 MB internet per maand extra. Niet alle providers doen dit, maar het moet de impact enigszins verzachten. Best aardig van 50+ dat ze dit doen voor de klanten met extra MB.
Ik gebruik mijn 50+ sim alleen voor bellen als 2e nummer. Heb genoeg data op mijn Odido unlimited abonnement die ook in mijn telefoon zit.
Ik heb liever dus geen inflatiecorrectie voor die paar gigabyte die ik nooit zal gebruiken.

Hiermee toont @50plus mobiel aan dat er helemaal geen gestegen kosten zijn want dan kun je ook geen extra data "gratis" weggeven. Jammer dat ze met dit spelletje meedoen.

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:29
Hoe is voor de meeste nu de ervaring met deze provider sinds ze volte ondersteunen?

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:29
dutchnltweaker schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 14:42:
Hoe is voor de meeste nu de ervaring met deze provider sinds ze volte ondersteunen?
Geweldig. Niemand wil meer wat anders

• dutchnltweaker
boyette schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 15:42:
[...]

Geweldig. Niemand wil meer wat anders
Is dit sarcastisch of meen je het echt?

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Boyette staat nogal bekend in dit topic als vooringenomen. Dat moet je met een korrel zout nemen. Zelf overigens prima tevreden.

[ Voor 13% gewijzigd door Anonymoussaurus op 19-03-2026 19:12 ]

Tweakers Pricewatch to Knibble: https://github.com/AnonymousWP/Tweakers-Pricewatch-to-Knibble

• jeanpaulh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:30
Na wat opstartproblemen in de eerste paar weken na de overgang werkt nu alles gewoon prima. Geen problemen dus!

• jongetje
Ik wilde bijna naar lebara want dat is nog goedkoper. Maar die helpdesk is echt enorm vervelend en begrijpt (en versta ik, vanwege dat deze in het buitenland is) je slecht.
Na 2 jaar besloten om nog 2 jaar bij te tekenen bij 50+ want ik ben prima tevreden en een normale Nederlandse helpdesk is ook erg fijn.

• boyette
jongetje schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 20:38:
Ik wilde bijna naar lebara want dat is nog goedkoper. Maar die helpdesk is echt enorm vervelend en begrijpt (en versta ik, vanwege dat deze in het buitenland is) je slecht.
Na 2 jaar besloten om nog 2 jaar bij te tekenen bij 50+ want ik ben prima tevreden en een normale Nederlandse helpdesk is ook erg fijn.
Daar onderscheid 50+ zich nog wel in bij de low budget mvnos.

Maar hoe vaak heb je die nodig ?

• jongetje
boyette schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 21:08:
[...]

Daar onderscheid 50+ zich nog wel in bij de low budget mvnos.

Maar hoe vaak heb je die nodig ?
Liever niet, maar als je die dan nodig hebt, in mijn geval vanwege nummerportatie die niet doorloopt. Dan betaal ik liever een paar euro per maand meer dat ik bij problemen wel iemand aan de lijn krijg die het oplost. (Heb inmiddels 4 Lebara sim kaarten liggen want elke medewerker ging een nieuwe simkaart opsturen waardoor het al helemaal een chaos werd).

Maar is een positief punt voor 50plus!

• mdlaat
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:24
Prima, het enige nadeel vind ik het Vodafone netwerk dat echt minder is dan de anderen in mijn situaties.

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Wanneer komt 50+ Mobiel nu eens weer met goede acties? Hadden ze pas niet 7 maanden 1,00 euro bij welk 2-jarig abo dan ook?

• boyette
Blaze85 schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 19:01:
Wanneer komt 50+ Mobiel nu eens weer met goede acties? Hadden ze pas niet 7 maanden 1,00 euro bij welk 2-jarig abo dan ook?
Ja die actie was er begin deze week nog.. dus Hoezo wanneer weer eens?

• jongetje
Blaze85 schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 19:01:
1 jaar gratis via AH: https://actie.50plusmobie...utm_campaign=albert-heijn

[ Voor 22% gewijzigd door jongetje op 20-03-2026 19:47 ]

• Blaze85
  • Niet online
boyette schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 19:11:
[...]

Ja die actie was er begin deze week nog.. dus Hoezo wanneer weer eens?
Apart, ik heb een paar maanden terug deze aanbieding gezien, afgelopen weken regelmatig op de site geweest, zelfs mijn gegevens opgegeven voor een persoonlijke aanbieding, maar telkens die matig afgeprijsde aanbiedingen (ook het persoonlijk aanbod). Heel frustrerend :)
Bedankt voor de tip,wel jammer dat ze maar 1 pakket hebben. Vanwaar deze aparte actie via AH en waarom zomaar vrij toegankelijk voor iedereen?

[ Voor 30% gewijzigd door Blaze85 op 20-03-2026 22:16 ]

• jongetje
Blaze85 schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 22:13:
[...]

Apart, ik heb een paar maanden terug deze aanbieding gezien, afgelopen weken regelmatig op de site geweest, zelfs mijn gegevens opgegeven voor een persoonlijke aanbieding, maar telkens die matig afgeprijsde aanbiedingen (ook het persoonlijk aanbod). Heel frustrerend :)

[...]

Bedankt voor de tip,wel jammer dat ze maar 1 pakket hebben. Vanwaar deze aparte actie via AH en waarom zomaar vrij toegankelijk voor iedereen?
Met 1 jaar gratis een 2e jaar 10 euro ben je gemiddeld 5 euro per maand kwijt voor 35GB en onbeperkt bellen. Lijkt mij best een scherpe aanbiedingen. Dat is goedkoper dan het goedkoopste (5GB) abonnement via hun eigen website.

• boyette
Blaze85 schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 22:13:
[...]

[...]

Je kan het gewoon verhogen als het niet genoeg is

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:58
Dat werkt niet? Als je doorklikt, heb je een couponcode nodig.

• areyouben
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-04 18:05
Berpie74 schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 08:49:
[...]

Zo te zien konden de couponcodes besteld worden tot medio februari en nu nog ingewisseld worden tot medio mei.

• Blaze85
  • Niet online
Berpie74 schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 08:49:
[...]

Zo te zien moest je ook 4,99 euro aan AH betalen :o
Helaas pindakaas, vond het al een too good to be true aanbieding.

• boyette
Blaze85 schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 13:41:
[...]

Zo te zien moest je ook 4,99 euro aan AH betalen :o
Helaas pindakaas, vond het al een too good to be true aanbieding.
Wat zoek je precies dan?

• Blaze85
  • Niet online
10-15GB abo, maar dan wel minstens 7 maanden voor 1,00 euro per maand van de 24 maanden :)

• Blaze85
  • Niet online
Hebben ze tijdens Black Friday betere aanbiedingen? Soms denk ik wel eens laat ik huidig abo maar doorlopen tot november zodat ik elke 2 jaar gebruik kan maken van verschillende Black Friday-aanbiedingen van 50+ of andere providers...

• racnor2
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:33
De actie “12 maanden voor €1 p/m bij ieder 2-jarig abonnement” is weer tijdelijk beschikbaar!

Actiecode: DEALMRT26
Looptijd: t/m 27 maart

Meer info:
https://nl.pepper.com/aan...2-jarig-abonnement-397413

Weet iemand of 50+ Mobiel binnenkort met grotere databundels komt dan de huidige 75GB?
Het begint namelijk erg interessant te worden om (voor familieleden) over te stappen van Odido Unlimited naar 50+ Mobiel.

• wadwandelaar
  • Registratie: Januari 2024
  • Nu online
Met Cashback nog eens 25euro goedkoper.

• Ethnic
  • Laatst online: 07-04 01:10
jongetje schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 20:38:
Pas op met Lebara mensen. Zij ronden elke datasessie van bijv 2 KB direct naar boven af op 100 KB. Ter vergelijking bij 50plusmobiel gebeurt dit per 1 KB, waardoor je nauwelijks verlies hebt (2,5 KB wordt daar max als 3 KB genoteerd). Een enorm verschil in verbruik dus

• Ethnic
racnor2 schreef op maandag 23 maart 2026 @ 11:11:
De actie “12 maanden voor €1 p/m bij ieder 2-jarig abonnement” is weer tijdelijk beschikbaar!

Meer info:

Weet iemand of 50+ Mobiel binnenkort met grotere databundels komt dan de huidige 75GB?
Het begint namelijk erg interessant te worden om (voor familieleden) over te stappen van Odido Unlimited naar 50+ Mobiel.
Ik heb nu hier gebruik van gemaakt. Daarna kon ik ook 2GBGRATIS invoeren, kreeg 2 GB extra bovenop de 75 gb, dus 77 gb totaal voor maar gemiddeld 7,5 euro p/m. Wat een goede deal zeg... In 2 jaar tijd ga ik nu dus 180 euro in totaal uitgeven.

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-04 12:01
Ik wil al een tijdje graag van Odido af (al van voor het datalek, maar sindsdien al helemaal). Zit alleen nog een beetje te dubben, want ik vind de alternatieven niet altijd evenveel bieden voor je geld als Odido. Nu met 50+ Mobiel lijkt er een zeer goed alternatief te zijn, althans, voor mobiel dan (ik moet dan voor thuis nog wel wat anders regelen).

Paar vraagjes:

* Ik begrijp dat 50+ Mobiel het Vodafone-netwerk gebruikt?
* Welke provider wordt in België mee sawengewerkt? Ik ga meermaals per jaar naar België, dus ik ben wel even benieuwd.
* Beetje offtopic, maar heeft iemand nog een aanrader voor thuisinternet?

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

TheVivaldi schreef op maandag 23 maart 2026 @ 17:43:
Ik wil al een tijdje graag van Odido af (al van voor het datalek, maar sindsdien al helemaal). Zit alleen nog een beetje te dubben, want ik vind de alternatieven niet altijd evenveel bieden voor je geld als Odido. Nu met 50+ Mobiel lijkt er een zeer goed alternatief te zijn, althans, voor mobiel dan (ik moet dan voor thuis nog wel wat anders regelen).

Paar vraagjes:

* Welke provider wordt in België mee sawengewerkt? Ik ga meermaals per jaar naar België, dus ik ben wel even benieuwd.
* Klopt
* Weet ik niet, ik kom amper in België, maar ik was vorige maand bij Fosdem en volgens mij was dat Orange. Weet ik niet meer zeker though.
* Ik zou een lokale provider gebruiken als het kan, dat is vaak goedkoper. Ikzelf gebruik Netrebel, maar dat is maar beperkt verkrijgbaar.

Tweakers Pricewatch to Knibble: https://github.com/AnonymousWP/Tweakers-Pricewatch-to-Knibble

• TheVivaldi
Top, dank je wel, @Anonymoussaurus! :) Orange is een dikke prima (bij Odido was het Base, ook weinig over te klagen!).

En het lijkt er op dat Netrebel hier beschikbaar is. Ik vulde mijn gegevens in onder ‘Sluit je aan’ en ik mag door om een abonnement af te sluiten. Netrebel lijkt voor thuis iets goedkoper dan Odido, maar ik moet het nog wel even goed doorrekenen i.c.m. het nieuwe mobiele abonnement (ik heb nu uiteraard klantvoordeel bij Odido).

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

TheVivaldi schreef op maandag 23 maart 2026 @ 17:56:
Top, dank je wel, @Anonymoussaurus! :) Orange is een dikke prima (bij Odido was het Base, ook top!).

En het lijkt er op dat Netrebel hier beschikbaar is. Ik vulde mijn gegevens in onder ‘Sluit je aan’ en ik mag door om een abonnement af te sluiten. Netrebel lijkt voor thuis iets goedkoper dan Odido, maar ik moet het nog wel even goed doorrekenen i.c.m. het nieuwe mobiele abonnement (ik heb nu uiteraard klantvoordeel bij Odido).
Let wel: ik weet het dus niet 100% zeker. :P Wellicht slim om even na te gaan door iemand anders z'n reactie af te wachten. Anyway; mijn 4G-ervaring daar was prima. :) Dat is wellicht het antwoord waar je naar op zoek was.

Netrebel is overigens zo'n verademing qua support. Ze komen snel langs, ze hebben geen meerdere lijnen (lijn 1, lijn 2, lijn 3) dus je kan gewoon in vakjargon praten en snappen het. Ook hun uitleg is fijn en recht door zee (geen slap geouwehoer via de mail). Chat hebben ze niet, enkel emailadres. Dat is dus het enige waar je naar mijn mening op inlevert. IPv6-adres kost 10 euro uit m'n hoofd. Netrebel-topic: [Netrebel Glasvezel] Ervaringen & Discussie

• ricardoair
TheVivaldi schreef op maandag 23 maart 2026 @ 17:43:

Paar vraagjes:

De afgelopen keren dat ik in België was, was ik verbonden met Proximus. Vodafone (50+ mobiel) zou dan samenwerken met deze provider. Prima netwerk met 5G-bereik.

• Blaze85
  • Niet online
racnor2 schreef op maandag 23 maart 2026 @ 11:11:

Meer info:
Awesome stuff racnor2 _/-\o_
Ethnic schreef op maandag 23 maart 2026 @ 16:14:
[...]

Ik heb nu hier gebruik van gemaakt. Daarna kon ik ook 2GBGRATIS invoeren, kreeg 2 GB extra bovenop de 75 gb, dus 77 gb totaal voor maar gemiddeld 7,5 euro p/m. Wat een goede deal zeg... In 2 jaar tijd ga ik nu dus 180 euro in totaal uitgeven.
Oh, die 2GBGRATIS werkt niet na de maart-code helaas. Hebben ze weer veranderd zeker... :o

edit: heb even met een medewerker gesproken; maar je kan maar 1 code tegelijkertijd gebruiken. Mooi dat je gebruik hebt kunnen maken van de schijnbaar tijdelijke bug :D

[ Voor 43% gewijzigd door Blaze85 op 24-03-2026 14:47 ]

• Blaze85
  • Niet online
Weet iemand hoe dat zit met vriendenkortingscode (beide krijgen 20 euro), dat werkt niet met andere kortingscodes zeker?

edit: gesproken met medewerker, max. 1 code tegelijkertijd.

[ Voor 20% gewijzigd door Blaze85 op 24-03-2026 14:45 ]

• Blaze85
  • Niet online
Ik heb net 25GB besteld voor 120 euro voor 2 jaar (5,00 euro per maand :9~ :9~, stuk beter dan de 13,30 euro per maand :r die ik nu aan Simpel betaal voor 14GB).

Ik merk echter op dat ik nergens bij het lid worden van 50+ Mobiel dat ik kon aangeven wanneer mijn huidige abo stopt (Ik zit nu bij Simpel t/m 13-06-2026), 50+ Mobiel snapt neem ik aan dat mijn nieuwe abo dan per 14-06-2026 moet ingaan? Mensen hier geen problemen gehad met overstappen terwijl je huidige abo bij een andere provider nog even doorliep?

edit: mailtje van Simpel gehad idd: "De eerst mogelijke datum waarop je kunt overstappen is 14 juni 2026. Je nieuwe aanbieder regelt de overstap en laat je weten wanneer het zover is. Wij stoppen je abonnement op de datum die zij bevestigen."

edit2: SMS van 50+ Mobiel: "Op 18-06-2026 rond 13:20 uur zal uw nummer worden overgezet naar 50+ Mobiel"

Vanwaar 18-06 's middags en niet 14-06 's nachts? 8)7 |:(
Dit houdt ook in dat mijn Simpel abo nog 14-18 juni doorloopt? Wat is nu de begindatum van mijn 50+ abo?

[ Voor 35% gewijzigd door Blaze85 op 24-03-2026 15:21 ]

• Karsten88
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-04 19:50
Je originele abonnement bij de huidige/oude provider loopt dan nog paar dagen extra door. Wordt als het goed is gewoon na rato doorbelast. Zondag zie je bijna nooit nummerbehoud. Dat wordt over de week verspreid. Als je echt andere datum wil kan je even bellen met 50+ lijkt me.

• dutchnltweaker
Blaze85 schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 15:03:
Ik heb net 25GB besteld voor 120 euro voor 2 jaar (5,00 euro per maand :9~ :9~, stuk beter dan de 13,30 euro per maand :r die ik nu aan Simpel betaal voor 14GB).

Ik merk echter op dat ik nergens bij het lid worden van 50+ Mobiel dat ik kon aangeven wanneer mijn huidige abo stopt (Ik zit nu bij Simpel t/m 13-06-2026), 50+ Mobiel snapt neem ik aan dat mijn nieuwe abo dan per 14-06-2026 moet ingaan? Mensen hier geen problemen gehad met overstappen terwijl je huidige abo bij een andere provider nog even doorliep?

edit: mailtje van Simpel gehad idd: "De eerst mogelijke datum waarop je kunt overstappen is 14 juni 2026. Je nieuwe aanbieder regelt de overstap en laat je weten wanneer het zover is. Wij stoppen je abonnement op de datum die zij bevestigen."

edit2: SMS van 50+ Mobiel: "Op 18-06-2026 rond 13:20 uur zal uw nummer worden overgezet naar 50+ Mobiel"

Vanwaar 18-06 's middags en niet 14-06 's nachts? 8)7 |:(
Dit houdt ook in dat mijn Simpel abo nog 14-18 juni doorloopt? Wat is nu de begindatum van mijn 50+ abo?
Appels met peren vergelijken, simpel heeft nu ook goede korting voor nieuwe klanten.

• Blaze85
  • Niet online
Karsten88 schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 17:15:
Je originele abonnement bij de huidige/oude provider loopt dan nog paar dagen extra door. Wordt als het goed is gewoon na rato doorbelast. Zondag zie je bijna nooit nummerbehoud. Dat wordt over de week verspreid. Als je echt andere datum wil kan je even bellen met 50+ lijkt me.
Bedankt :o
dutchnltweaker schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 22:27:
[...]

Appels met peren vergelijken, simpel heeft nu ook goede korting voor nieuwe klanten.
Als je al klant bent heb je daar niets aan natuurlijk :P ACM zou discriminatie tussen nieuwe en bestaande klanten gewoon moeten verbieden (of een regeltje verzinnen dat aanbiedingen altijd hetzelfde moeten gelden voor nieuwe en bestaande klanten), maar dat even ter zijde.

• dutchnltweaker
Blaze85 schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 12:05:
[...]

Bedankt :o

[...]

Als je al klant bent heb je daar niets aan natuurlijk :P ACM zou discriminatie tussen nieuwe en bestaande klanten gewoon moeten verbieden (of een regeltje verzinnen dat aanbiedingen altijd hetzelfde moeten gelden voor nieuwe en bestaande klanten), maar dat even ter zijde.
Mwa, Op pepper (deal site) staat een post dat je als bestaande klant als je belt met de klantenservice een deal kan krijgen voor 1 euro per maand voor een half jaar en daarna normaal tarief. Na anderhalf jaar kan je weer verlengen dus kan je het weer opnieuw doen eventueel maar goed dat is een optie. Als laatst providers zijn niks verplicht naar hun oude klanten qua korting, vervelend maar is wel zo.

[ Voor 6% gewijzigd door dutchnltweaker op 25-03-2026 14:42 ]

• TheVivaldi
Waar dan? Als ik erop klik, wordt mij 10 euro per maand voorgeschoteld.

• dutchnltweaker
TheVivaldi schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 16:58:
[...]

Waar dan? Als ik erop klik, wordt mij 10 euro per maand voorgeschoteld.
Paar post terug is al geschreven dat je de coupons tot eind vorige maand kon kopen.

• Jeroenn0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-03 22:35
Wat is hier de ervaring met 50+Mobiel en het Vodafone netwerk? Ik woon in Doetinchem en volgens de dekkingskaart zou de dekking prima zijn.

Kan ik internetten terwijl ik bel?

• jongetje
@Jeroenn0 Dat is de afgelopen pagina's uitgebreid besproken en staat ook in de FAQ op de website van 50+ beschreven, welke informatie ontbreekt daar?

[ Voor 22% gewijzigd door jongetje op 28-03-2026 08:31 ]

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Jeroenn0 schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:11:
Wat is hier de ervaring met 50+Mobiel en het Vodafone netwerk? Ik woon in Doetinchem en volgens de dekkingskaart zou de dekking prima zijn.

Kan ik internetten terwijl ik bel?
https://www.50plusmobiel....llen-en-internet-tegelijk

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe - Globalping Probe

• Jeroenn0
jongetje schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 08:30:
@Jeroenn0 Dat is de afgelopen pagina's uitgebreid besproken en staat ook in de FAQ op de website van 50+ beschreven, welke informatie ontbreekt daar?
Ik zoek een specifieke ervaring van iemand die lid is in mijn woongebied
:)

• jongetje
Jeroenn0 schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 11:01:
[...]
Ik zoek een specifieke ervaring van iemand die lid is in mijn woongebied
:)
Ik verwacht dat het Vodafone netwerk gewoon dekking heeft in zo goed als heel Nederland. Als je het voor jouw specifieke woning/woonlocatie wilt weten bestel je een gratis Vodafone prepaid SIM en test je het uit. Zonder beltegoed kun je prima het bereik testen door die SIM te bellen.

[ Voor 13% gewijzigd door jongetje op 28-03-2026 11:08 ]

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:28
Ik vraag mij dan wel eens af wat ik dan fout doe. De dekkingskaart van Vodafone is gewoon heel NL. En in het kustgebied zou je zelfs een stuk kunnen zwemmen en ontvangst houden :) Mijn ervaring is toch anders. Vorige week nog nul ontvangst aan de kust. Heb ik dan een setting fout? Zou mijn telefoon niet automatisch naar 4G gaan....geen idee...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0YfyVeAQSOOc9pqr_GxPOTYA-JM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ToEj7hgKcWz8QOIiBYzuM6Db.png?f=fotoalbum_large

• jongetje
@ppeterr Het kan zijn dat sommige (chinese) toestellen niet alle banden ondersteunen die Europese providers gebruiken.
En anders kun je altijd een melding doen bij je provider dat er op een plek geen dekking is.

• ppeterr
jongetje schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 11:31:
@ppeterr Het kan zijn dat sommige (chinese) toestellen niet alle banden ondersteunen die Europese providers gebruiken.
En anders kun je altijd een melding doen bij je provider dat er op een plek geen dekking is.
Dit is een Fold 7. Maar maakt niet gek veel uit, ik zal eerst eens in de settings duiken.

• boyette
ppeterr schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 11:17:
Ik vraag mij dan wel eens af wat ik dan fout doe. De dekkingskaart van Vodafone is gewoon heel NL. En in het kustgebied zou je zelfs een stuk kunnen zwemmen en ontvangst houden :) Mijn ervaring is toch anders. Vorige week nog nul ontvangst aan de kust. Heb ik dan een setting fout? Zou mijn telefoon niet automatisch naar 4G gaan....geen idee...

[Afbeelding]
Welk toestel heb je ?

• ppeterr
Samsung Fold 7.

• Jeroenn0
jongetje schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 11:06:
[...]

Ik verwacht dat het Vodafone netwerk gewoon dekking heeft in zo goed als heel Nederland. Als je het voor jouw specifieke woning/woonlocatie wilt weten bestel je een gratis Vodafone prepaid SIM en test je het uit. Zonder beltegoed kun je prima het bereik testen door die SIM te bellen.
Dank een uitstekend plan. Besteld :)

• 50plus mobiel
  • Registratie: December 2025
  • Niet online

50plus mobiel

Bedrijfsaccount 50+ Mobiel
ppeterr schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 11:17:

[Afbeelding]
Hoi @ppeterr,

Wij adviseren om de website antennekaart te gebruiken. Hier is het duidelijker waar een mogelijk "gat" kan zijn in de dekking van Vodafone masten. Ook kun je filteren tussen 4G en 5G masten, gezien er van die laatste minder zijn.

Hopelijk helpt dit.

-Niels

• Ethnic
Blaze85 schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 14:32:
[...]

Awesome stuff racnor2 _/-\o_

[...]

Oh, die 2GBGRATIS werkt niet na de maart-code helaas. Hebben ze weer veranderd zeker... :o

edit: heb even met een medewerker gesproken; maar je kan maar 1 code tegelijkertijd gebruiken. Mooi dat je gebruik hebt kunnen maken van de schijnbaar tijdelijke bug :D
Ze hebben het idd aangepast en mij is het ook niet gelukt. Het zat namelijk nog in mijn mandje en ik kon pas op de vrijdag bestellen. Tjah, jammer dan :). Heb wel sterk het vermoeden dat ze het hier zagen en dat gelijk hebben gefixed haha :)

• Blaze85
  • Niet online
Ethnic schreef op maandag 30 maart 2026 @ 20:20:
[...]

Ze hebben het idd aangepast en mij is het ook niet gelukt. Het zat namelijk nog in mijn mandje en ik kon pas op de vrijdag bestellen. Tjah, jammer dan :). Heb wel sterk het vermoeden dat ze het hier zagen en dat gelijk hebben gefixed haha :)
My bad :o
Maar goed, ik was niet heel rouwig om 25 vs. 27GB voor die superprijs _/-\o_

• Simplythebest85
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-04 15:34
Zowel mijn vriendin als ik hebben vorig jaar een 50+ abonnement afgesloten. Ik heb geen problemen met bellen in huis, maar bij mijn vriendin wordt de verbinding telkens verbroken. Waar zou dat aan kunnen liggen?

• boyette
Simplythebest85 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 12:26:
Zowel mijn vriendin als ik hebben vorig jaar een 50+ abonnement afgesloten. Ik heb geen problemen met bellen in huis, maar bij mijn vriendin wordt de verbinding telkens verbroken. Waar zou dat aan kunnen liggen?
Welk toestel heeft ze ?

• mdlaat
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:24
Wissel de simkaarten eens uit, en kijk of het probleem bij de simkaart of bij het toestel blijft.

• Ethnic
Heeft ze toevallig een China telefoon? Xiaomi, Huawei etc.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

50plus mobiel schreef op donderdag 18 december 2025 @ 13:54:
[...]

Hoi @PressPlayOnTape,

Het klopt dat we eind 2025 helaas niet meer gaan halen, maar aan de achterkant zijn er inmiddels goede stappen gemaakt. Begin 2026 moet dan ook nog steeds haalbaar zijn, waar dat precies gaat vallen is alleen nog niet zeker. Zodra die update bekend is zullen we ook de klantenservicepagina hierover updaten.

-Niels
Is er een update te melden over de E-sim uitrol van 50+?

How bad is it on a scale from one to Spurs

• boyette
Slasher schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 15:16:
[...]

Is er een update te melden over de E-sim uitrol van 50+?
Heb je de klantenservice gevraagd vandaag?

De eerste helft van 2026 is pas in juni voorbij
Dus ze hebben nog een paar maanden toch conform de laatste update

[ Voor 21% gewijzigd door boyette op 10-04-2026 15:20 ]

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

boyette schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 15:18:
[...]

Heb je de klantenservice gevraagd vandaag?
Als we alleen maar bij de klantenservice mogen vragen kunnen we dit topic natuurlijk net zo goed opdoeken. En het 50+ account is toch ook de klantenservice?

How bad is it on a scale from one to Spurs

• boyette
Slasher schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 15:30:
[...]

Als we alleen maar bij de klantenservice mogen vragen kunnen we dit topic natuurlijk net zo goed opdoeken. En het 50+ account is toch ook de klantenservice?
Zoals ik al schreef

De laatste update is eerste helft van 2026.

De eerste helft van 2026 is pas in juni voorbij
Dus ze hebben nog een paar maanden toch conform de laatste update
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste