Ondanks de inflatiecorrectie krijgt iedereen gratis 3000 MB internet per maand extra. Niet alle providers doen dit, maar het moet de impact enigszins verzachten. Best aardig van 50+ dat ze dit doen voor de klanten met extra MB.Ben-i schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 09:30:
Ik vind heel dat "inflatiecorrectie" persoonlijk vrij kwalijk en geldklopperij! Meerdere providers doen dat tegenwoordig (misschien zou het goed zijn als de consumentenwaakhond hier zich eens over buigt). Je gaat toch als consument akkoord met een bepaalde "vaste" prijs en een "vaste" looptijd? Vervolgens wordt de prijs die je hebt afgesproken tussentijds verhoogt onder "inflatiecorrectie". Maar ik zal wel ouderwets zijn/denken.
Hier is ook die inflatiecorrectie gecorrigeerd, maar wel pas na een aantal keer contact via de mail, mag ik daar ook een onkostenvergoeding voor ontvangen? Spreken we een vast bedrag af die u in 24 maanden kunt betalen (en na 12 maanden verhoog ik dat bedrag ivm inflatiecorrectie)
Er zullen een hoop mensen zijn die deze moeite niet kunnen of willen doen en dus dus te veel betalen, makkelijk geld binnen harken zo.
Als men onder de oude voorwaarden snap ik dan wel. Maar dan krijgen ze ook geen 3000 mb internet extra. Dit krijgt men wel, die wel onder voorwaarden vallen met indexering. 3000 mb extra internet voor 31 cent is niks.ZeRoC00L schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 13:11:
[...]
Bedankt, is inmiddels gelukt.
Met het gemak waarmee dit ging lijkt het erop alsof 50+ de indexatie gewoon bij iedereen doorvoert en terugdraait bij wie klaagt. Iedereen die niet reageert is toch weer wat extra inkomsten voor ze.
Ik gebruik mijn 50+ sim alleen voor bellen als 2e nummer. Heb genoeg data op mijn Odido unlimited abonnement die ook in mijn telefoon zit.ricardoair schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:50:
[...]
Ondanks de inflatiecorrectie krijgt iedereen gratis 3000 MB internet per maand extra. Niet alle providers doen dit, maar het moet de impact enigszins verzachten. Best aardig van 50+ dat ze dit doen voor de klanten met extra MB.
Ik heb liever dus geen inflatiecorrectie voor die paar gigabyte die ik nooit zal gebruiken.
Hiermee toont @50plus mobiel aan dat er helemaal geen gestegen kosten zijn want dan kun je ook geen extra data "gratis" weggeven. Jammer dat ze met dit spelletje meedoen.