• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:07
jongetje schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 09:34:
[...]

Dat klopt, alleen was bellen daarvoor via 2g en via andere apparatuur. De complete backend die de calls afhandelen en zorgt voor (4g/5g) internet is niet van Vodafone en met de VoLTE aanpassing toen ook veranderd.
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat 50+ identiek was qua VF netwerk. Zoals de meeste MVNO's.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:52
Pilovali schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 09:39:
[...]

Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat 50+ identiek was qua VF netwerk. Zoals de meeste MVNO's.
De zendmasten en het bereik ermee wel idd. Maar dat komt omdat de grootste MVNOs eigendom zijn van dezelfde telecomprovider zoals Hollandsnieuw van VFZiggo, BEN en Simpel van Odido, Simyo en Youfone van KPN (ik vergeet er vast nog wat).

De rest neemt de dienst af via een commerciele 3e partij zoals CleverEnable en daardoor kunnen ze de diensten scherp in de markt zetten zoals Lebara en 50+.

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:07
jongetje schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 09:42:
[...]

De zendmasten en het bereik ermee wel idd. Maar dat komt omdat de grootste MVNOs eigendom zijn van dezelfde telecomprovider zoals Hollandsnieuw van VFZiggo, BEN en Simpel van Odido, Simyo en Youfone van KPN (ik vergeet er vast nog wat).

De rest neemt de dienst af via een commerciele 3e partij zoals CleverEnable en daardoor kunnen ze de diensten scherp in de markt zetten zoals Lebara en 50+.
Ah, weer wat geleerd. Ik wist wel dat je verschillende gradaties hebt als MVNO, maar dat bv bellen via ander infra ging wist ik niet.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste