ricardoair schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:49:
[...]
Ik ben zelf 34 jaar oud en al ruim 2,5 jaar klant bij 50+ Mobiel. Ondanks de naam is het echt niet alleen voor 50-plussers. Ik ken zelfs meerdere mensen onder de 50 die er ook klant zijn. Voor weinig geld krijg je veel data en onbeperkt bellen, en zowel 5G als VoLTE werken gewoon prima. VoWifi wordt later nog uitgerold, dus dat komt er ook bij.
Mijn zoon van 19 heeft ook een 50+ mobiel abo, simpelweg omdat het over 2 jaar (met eerste jaar € 2,50 per maand) de goedkoopste optie was destijds. Zelf heb ik een abo om mijn auto van een eigen internetverbinding te voorzien. Ook makkelijk als mijn andere spruit op de achterbank (via de hotspot van de auto) veel data zit te verstoken tijdens een langere rit.
Dat van 5G en VoLTE is leuk, maar dat is natuurlijk wel pas recent toegevoegd en heeft best lang geduurd. Bellen en tegelijkertijd internetten (omdat je bv. iets wil opzoeken tijdens een belletje) was dan gewoonweg niet mogelijk omdat er dan teruggeschakeld werd naar, ik geloof, 2G.
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:34:
Bedankt voor de reacties.
Ik zie nu ook dat ik via de ING de volgende actie krijg:
[...]
Dat maakt het natuurlijk nog een stuk aantrekkelijker.
edit:
Ik ben nogal dom: het door mij gekozen abonnement is sowieso al eerste jaar 2,50 per maand.

Dat geldt overigens voor alle abonnementen zie ik nu... Wat is dan het nut van die punten gebruiken?
edit:
Nog een edit: via mobiel.nl is het 2,50 per maand eerste jaar, en via 50+ Mobiel website zelf/rechtstreeks is het 3,75, en dan heeft die coupon dus zin...
50+ mobiel heeft best vaak de actie "het eerste jaar € 2,50 per maand bij een 2 jarig abo" dmv een code die je kunt invoeren tijdens het bestelproces. Vaak is deze code te vinden op de achterkant van de zaterdageditie van een krant zoals de Telegraaf of AD (niet elke week, maar wel vaak).
(Heeeel) soms zelfs dat de actie € 1,- per maand is voor het eerste jaar.
De buitenbundel van € 0,50 is in het eerste jaar dan ook gratis, dus kun je dan rustig aanzetten (krijg je ook nog eens 500MB extra voor niets). Nog iemand in je huishouden een 50+ mobiel abo, dan krijg je nog eens 2GB per maand gratis en voor niets.
[
Voor 30% gewijzigd door
Yucko op 19-09-2025 16:21
]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay