Al weer een tijdje geleden dat we een topic konden openen over een nieuwe aanbieder op glasvezel... Dus ik gooi 'em er gewoon een keer in (en niet als reclame maar als discussie mogelijkheid)
Helaas alleen nog in Houten leverbaar maar volgens mij is dit de ideale Tweakers provider?
https://netrebel.nl/
Geen wholesale inkoop maar eigen operator in de PoP's van Reggefiber.
1 abonnement met 1 snelheid, namelijk 1Gbit/s
Geen telefonie of TV pakket (voor lineaire TV wel eventueel pakket af te nemen bij ICM)
Geen router, alles met je eigen apparatuur
Geen extra diensten
Geen jaarcontract maar maandcontract.
En voor een behoorlijke scherpe prijs als ik dat zo lees, namelijk € 37,50 per maand.
Meningen? Moeten ze snel uitbreiden naar andere PoP-gebieden van Reggefiber? Is dit de toekomstige Ben / Simyo van de vaste telecommarkt in glasvezelgebieden?
Ik vind het persoonlijk jammer dat mijn eigen kleine dorpje wel glasvezel heeft maar slechts 1 operator in de PoP... dit soort initatieven zijn echt zeer lovenswaardig wat mij betreft. Net als Tweak, Jonaz en XSYou, eveneens kleinschalig, maar wel buiten de gebruikelijke paden.
Helaas alleen nog in Houten leverbaar maar volgens mij is dit de ideale Tweakers provider?
https://netrebel.nl/
Geen wholesale inkoop maar eigen operator in de PoP's van Reggefiber.
1 abonnement met 1 snelheid, namelijk 1Gbit/s
Geen telefonie of TV pakket (voor lineaire TV wel eventueel pakket af te nemen bij ICM)
Geen router, alles met je eigen apparatuur
Geen extra diensten
Geen jaarcontract maar maandcontract.
En voor een behoorlijke scherpe prijs als ik dat zo lees, namelijk € 37,50 per maand.
Meningen? Moeten ze snel uitbreiden naar andere PoP-gebieden van Reggefiber? Is dit de toekomstige Ben / Simyo van de vaste telecommarkt in glasvezelgebieden?
Ik vind het persoonlijk jammer dat mijn eigen kleine dorpje wel glasvezel heeft maar slechts 1 operator in de PoP... dit soort initatieven zijn echt zeer lovenswaardig wat mij betreft. Net als Tweak, Jonaz en XSYou, eveneens kleinschalig, maar wel buiten de gebruikelijke paden.
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.