Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Via de site van Midden Brabant Glasvezel:
Dus in totaal toch 59 euro.Omdat het glasvezelnetwerk eigendom is van de coöperatie (een daarmee een deel ook van jouw zelf) betaal je een deel van je internetgebruik aan de coöperatie (€ 49,00 per maand) en een deel rechtstreeks aan de provider. Het bedrag hiervoor is afhankelijk van jouw eigen keuze. Je kiest zelf voor een provider die het beste bij jouw past. Wel zo transparant!
[ Voor 84% gewijzigd door Master FX op 11-11-2025 12:34 . Reden: Quote toegevoegd. ]
Stay safe
Heb zelf de lijn betaald. Nog een kleine fee voor de beheermaatschappij.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 12:21:
[...]
Hoe dat dan? Ik betaal 39 euro per maand (normale tarief).
Met gestrekt been.
Dus hoeveel betaal je dan uiteindelijk per maand? En hoeveel kost de lijn?Artbij schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 13:03:
[...]
Heb zelf de lijn betaald. Nog een kleine fee voor de beheermaatschappij.
Never mind, ik zie hierboven het antwoord al: ongeveer 59 euro per maand. Eerst tof doen voor 10 euro per maand, terwijl het eigenlijk 59 euro per maand is.
[ Voor 27% gewijzigd door Anonymoussaurus op 11-11-2025 13:18 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ik zeg ook altijd tegen mensen dat ik 10 euro per maand kwijt ben aan de internet provider en daar is dan niks van gelogenAnonymoussaurus schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 13:06:
[...]
Dus hoeveel betaal je dan uiteindelijk per maand? En hoeveel kost de lijn?
Never mind, ik zie hierboven het antwoord al: ongeveer 59 euro per maand. Eerst tof doen voor 10 euro per maand, terwijl het eigenlijk 59 euro per maand is.
Zoals gezegd, ik betaal een tientje aan netrebel. En zit niet bij midden brabant glasvezel.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 13:06:
[...]
Dus hoeveel betaal je dan uiteindelijk per maand? En hoeveel kost de lijn?
[ Voor 4% gewijzigd door Artbij op 11-11-2025 13:48 ]
Met gestrekt been.