Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Niet alles geloven wat je op Trustpilot leestW00fer schreef op zondag 18 januari 2026 @ 00:21:
Ik lees op Trustpilot dat bij het mislukken van de afschrijving van de nota er vrijwel meteen een incassobureau wordt ingeschakeld en/of er forse incassokosten komen. Meerdere klanten schrijven ook geen enkele betalingsherinnering gehad te hebben. Hoe zit dat @50plus mobiel ?
https://www.50plusmobiel....atisch-incasso-mislukt-isWanneer het incasso is mislukt, door welke reden dan ook. Dan sturen we je hierover een email en een SMS. De mail zal het factuurnummer en het bedrag benoemen, onderaan staat een knop om de openstaande betaling alsnog te voldoen via iDEAL.
Bij een gestorneerd of mislukt incasso komt er automatisch €2,- administratiekosten op het dan openstaande bedrag conform de algemene voorwaarden.
2 euro administratiekosten op een abonnement van 1 euro. Dat is dus eigenlijk gewoon een boete van 2 maanden abonnementsgeld. Ik ken geen enkele provider die geen gratis betalingsherinnering stuurt.
Zie : https://www.rijksoverheid...20incassokosten%20betalen.W00fer schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 13:01:
[...]
2 euro administratiekosten op een abonnement van 1 euro. Dat is dus eigenlijk gewoon een boete van 2 maanden abonnementsgeld. Ik ken geen enkele provider die geen gratis betalingsherinnering stuurt.
Toen viel me ook op dat Frans Guyana, Reunion etc. onder zone 3 staan terwijl deze gebieden een volwaardig deel van frankrijk zijn en volledig onder de EU vallen (outermost regions, zie: https://ec.europa.eu/regi...emes/outermost-regions_en) en dus ook onder de roaming regels vallen.
Als je niet eens1 euro op je rekening hebt staan om te laten incasseren...W00fer schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 13:01:
[...]
Ik denk dat het 50+ mobiele vele malen meer kost om achter betalingen aan te gaan die mislukken. Als je gewoon netjes betaald (en 1 euro moet toch lukken?) is er niets aan de hand.W00fer schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 13:01:
[...]
Veel beoordelingen zijn nog uit de tijd dat 50+ Mobiel nog geen 5G ondersteunde. Ik zou zelf alle reviews van voor september 2025 negeren.ppeterr schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 16:21:
Ik ben ook eens door de lage beoordelingen op Trustpilot aan het scrollen, en dat kan je gewoon niet serieus nemen. Lachwekkend bijna hoe sommige reacties zijn. Maar vooral schadelijk voor de bedrijven die daar een beoordeling krijgen.
Hoi @Bjorn032 ,Bjorn032 schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 13:49:
Het valt mij op dat bij 50plusmobiel Moldavië en Oekraïne nog steeds niet aan de EU zone zijn toegevoegd, vgm was dat verplicht vanaf 1 jan 2026.
Toen viel me ook op dat Frans Guyana, Reunion etc. onder zone 3 staan terwijl deze gebieden een volwaardig deel van frankrijk zijn en volledig onder de EU vallen (outermost regions, zie: https://ec.europa.eu/regi...emes/outermost-regions_en) en dus ook onder de roaming regels vallen.
Ook bij 50+ mobiel zijn Oekraïne en Moldavië verplaatst naar zone 1 conform de vernieuwde Europese Roam Like at Home wetgeving. Helaas bleek er nog een link te verwijzen naar de vorige versie van het bestand met de oude indeling. Dit zou nu opgelost moeten zijn, bedankt voor het delen.
M.b.t. de Europese eilanden en hun plaats op de tarievenlijst, dit zal worden doorgezet voor controle.
Update: Deze bleken helaas verkeerd op het bestand te staan, de gebieden hebben wel al altijd uitgemaakt van onze zone 1. De bundel is daar dus gewoon beschikbaar (geweest). Het bestand wordt z.s.m. bijgewerkt.
-Niels
[ Voor 9% gewijzigd door 50plus mobiel op 22-01-2026 13:23 . Reden: Update ]
W00fer schreef op zondag 18 januari 2026 @ 00:21:
Ik lees op Trustpilot dat bij het mislukken van de afschrijving van de nota er vrijwel meteen een incassobureau wordt ingeschakeld en/of er forse incassokosten komen. Meerdere klanten schrijven ook geen enkele betalingsherinnering gehad te hebben. Hoe zit dat @50plus mobiel ?
Hoi @W00fer,W00fer schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 13:01:
[...]
Uiteraard wordt er niet direct een incassobureau ingeschakeld bij een mislukte afschrijving. Wanneer een incasso niet mogelijk is of een klant dit storneert sturen we eerst een mail om hierover te informeren. Dit gaat wel gepaard met €2,- administratiekosten omdat de klant extra kosten creëert met dit proces (zoals @jongetje al door had).
Bij het plaatsen van de bestelling ga je actief met de geldende tarieven, waarin dit is opgenomen. Aanvullend ga je akkoord met de algemene voorwaarden waarin o.a. staat:
8.6. 50PM incasseert het verschuldigde bedrag door middel van automatische incasso van je
rekening. Je bent verplicht zorg te dragen voor voldoende saldo op je rekening, zodat we
kunnen incasseren.
8.10. In het geval dat 50PM niet automatisch kan incasseren alsmede in het geval dat je een
automatische incasso hebt gestorneerd kunnen we je overzetten naar een andere manier
van betalen, en ook aanvullende voorwaarden stellen. Daaraan kunnen kosten verbonden
zijn, die je verplicht bent te betalen
Wie bieden wel de mogelijkheid om (via de klantenservice) de vaste incasso dag te wijzigen indien dit momenteel niet gunstig uitkomt en dit scenario kan creëren. M.b.t. het incassobureau, hier wordt een factuur pas aan overgedragen na meerdere weken van herinneringen en ophogingen.
Ook is natuurlijke een actiemaand van 1 euro =/= abonnement van 1 euro
-Niels
Een vast administratiekosten bedrag van 2 euro vind ik zeer redelijk. Dit is dan volgens mij geen onderdeel van een functionerend verdienmodel. Natuurlijk is het bedrag niet gerelateerd aan de prijs van het abonnement. Dus dat het hoger kan zijn dan de (aanbiedings) prijs is niet te vermijden. Ik ben geen klant of medewerker van 50+.50plus mobiel schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 12:23:
...
Uiteraard wordt er niet direct een incassobureau ingeschakeld bij een mislukte afschrijving. Wanneer een incasso niet mogelijk is of een klant dit storneert sturen we eerst een mail om hierover te informeren. Dit gaat wel gepaard met €2,- administratiekosten omdat de klant extra kosten creëert met dit proces (zoals @jongetje al door had).
...
Adminstratiekosten of whatever mag volgens mij niet volgens de WIK bij een mislukte incasso. Het bedrijf moet je eerst een gratis herinnering sturen om het bedrag alsnog binnen 14 dagen te voldoen. Daarna mogen ze pas kosten vragenW1ck1e schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 12:37:
[...]
Een vast administratiekosten bedrag van 2 euro vind ik zeer redelijk. Dit is dan volgens mij geen onderdeel van een functionerend verdienmodel. Natuurlijk is het bedrag niet gerelateerd aan de prijs van het abonnement. Dus dat het hoger kan zijn dan de (aanbiedings) prijs is niet te vermijden. Ik ben geen klant of medewerker van 50+.
Geen idee of het klopt. Ik ben zelf klant bij simpel. Daar krijg ik een paar dagen voor de incasso een mailtje daarover. Zodat ik er nog een keer op gewezen wordt dat mijn saldo toereikend moet zijn. Of vind jij een reminder vooraf niet voldoende ? @50plus mobiel Ik neem even aan dat 50+ zoiets ook verstuurt.zx9r_mario schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 12:59:
Adminstratiekosten of whatever mag volgens mij niet volgens de WIK. Het bedrijf moet je eerst een gratis herinnering sturen om het bedrag alsnog binnen 14 dagen te voldoen. Daarna mogen ze pas kosten vragen
Hoe zit het met Zwitserland?50plus mobiel schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 12:08:
[...]
Hoi @Bjorn032 ,
Ook bij 50+ mobiel zijn Oekraïne en Moldavië verplaatst naar zone 1 conform de vernieuwde Europese Roam Like at Home wetgeving. Helaas bleek er nog een link te verwijzen naar de vorige versie van het bestand met de oude indeling. Dit zou nu opgelost moeten zijn, bedankt voor het delen.
M.b.t. de Europese eilanden en hun plaats op de tarievenlijst, dit zal worden doorgezet voor controle.
-Niels
Zwitserland is geen EU (net zoals Andorra, UK etc.) Dus altijd goed om te controleren of een land waar je naartoe (of doorheen) reist binnen of buiten je bundel valt om verassingen te voorkomen.
Dat weet ik. Maar wat er op de website staat is niet altijd up to date bij 50+. Ik hoop dus dat Zwitserland vanaf januari net als Moldavie en Ukraine in de bundel valt.jongetje schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:34:
@Tha Deo @Robsel_NL Dat staat toch gewoon op de website: https://www.50plusmobiel....ieven-voor-het-buitenland
Zwitserland is geen EU (net zoals Andorra, UK etc.) Dus altijd goed om te controleren of een land waar je naartoe (of doorheen) reist binnen of buiten je bundel valt om verassingen te voorkomen.
Dat staat toch duidelijk op de website: https://www.50plusmobiel....en-jullie-bellen-via-wifiricardoair schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 20:06:
Hoe zit het nou met bellen via wifi (VoWiFi)?
Wat is er niet up to date op de website? Zover ik kan zien staat alles er duidelijk op.Robsel_NL schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 17:21:
[...]
Dat weet ik. Maar wat er op de website staat is niet altijd up to date bij 50+. Ik hoop dus dat Zwitserland vanaf januari net als Moldavie en Ukraine in de bundel valt.
Dat klopt, op de website staat het inderdaad duidelijk vermeld. Tegelijkertijd kan het natuurlijk zijn dat er inmiddels nieuwe ontwikkelingen zijn geweest. Daarom is het altijd goed om even te checken of de informatie nog helemaal actueel is. Zo weet je zeker dat je niet voor verrassingen komt te staan.jongetje schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 20:25:
[...]
Dat staat toch duidelijk op de website: https://www.50plusmobiel....en-jullie-bellen-via-wifi
Moldavie en Ukraine stonden bijvoorbeeld nog niet in zone 1, en dat werd pas aangepast nadat het hier werd opgemerkt. Vrij onduidelijkjongetje schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 20:26:
[...]
Wat is er niet up to date op de website? Zover ik kan zien staat alles er duidelijk op.
Het zou maar net zo zijn dat er ineens een hoge betaling is afgeschreven. Ik wil niet veel zeggen maar er zijn bijna 1 miljoen mensen in Nederland die leven van paycheck naar paycheck en bij de voedselbanken is het erg druk. Dat jij nu een goed salaris hebt, wil niet zeggen dat mensen allemaal rondkomen. De schuldenindustrie in Nederland is een miljardenbusiness en echt niet allemaal onwelwillende mensen die niet willen betalen.jan groen schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 16:14:
[...]
Als je niet eens1 euro op je rekening hebt staan om te laten incasseren...
Dat kan allemaal wel Niels, maar ik ken geen enkele provider die (zeker als gebruiker van Vodafone) gelijk de boel verhoogt.50plus mobiel schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 12:23:
[...]
[...]
Hoi @W00fer,
Bij het plaatsen van de bestelling ga je actief met de geldende tarieven, waarin dit is opgenomen. Aanvullend ga je akkoord met de algemene voorwaarden waarin o.a. staat:
8.6. 50PM incasseert het verschuldigde bedrag door middel van automatische incasso van je
rekening. Je bent verplicht zorg te dragen voor voldoende saldo op je rekening, zodat we
kunnen incasseren.
8.10. In het geval dat 50PM niet automatisch kan incasseren alsmede in het geval dat je een
automatische incasso hebt gestorneerd kunnen we je overzetten naar een andere manier
van betalen, en ook aanvullende voorwaarden stellen. Daaraan kunnen kosten verbonden
zijn, die je verplicht bent te betalen
Wie bieden wel de mogelijkheid om (via de klantenservice) de vaste incasso dag te wijzigen indien dit momenteel niet gunstig uitkomt en dit scenario kan creëren. M.b.t. het incassobureau, hier wordt een factuur pas aan overgedragen na meerdere weken van herinneringen en ophogingen.
Ook is natuurlijke een actiemaand van 1 euro =/= abonnement van 1 euro
-Niels
Ik zit al jaren bij Vodafone en heb ooit wel eens een betaling per ongeluk niet af kunnen laten schrijven. Was geen probleem werd het gewoon paar dagen later afgeschreven met gratis betalingsherinnering. Fun fact: als je de datum van afschrijven wilde veranderen gingen daar 2 maanden overheen voordat het in werking trad. Hoe zit dit bij jullie?
Het zijn dit soort niet kleine, maar piepkleine letters die vrijwel nergens staan uitgeschreven en op het moment dat er gedoe is ineens in je nadeel werken. Overigens is na de actieperiode, het normale bedrag 15 euro bijvoorbeeld en het kan dus met honderdduizenden klanten een mooi verdienmodel zijn als 3-5% van de klanten niet meteen kan betalen. Ik ben het overigens niet eens met dat het een provider veel kost om een herinnering te sturen via automatische wegen.
Overigens is de GRATIS herinnering ook vanaf dit jaar een ding, ook bij het CJIB. De zogenaamde WIK brief.
https://www.das.nl/ondern...aanmaningsbrief-versturen
[ Voor 7% gewijzigd door W00fer op 27-01-2026 01:58 ]
Een contract bij 50+ sluit je af via internet. De voorwaarden kan je lezen op je scherm. Kleine letters kan je vergroten indien nodig.W00fer schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 01:56:
...
Het zijn dit soort niet kleine, maar piepkleine letters die vrijwel nergens staan uitgeschreven en op het moment dat er gedoe is ineens in je nadeel werken. Overigens is na de actieperiode, het normale bedrag 15 euro bijvoorbeeld en het kan dus met honderdduizenden klanten een mooi verdienmodel zijn als 3-5% van de klanten niet meteen kan betalen. Ik ben het overigens niet eens met dat het een provider veel kost om een herinnering te sturen via automatische wegen.
...
Bij aangaan van het contract moet je kijken naar de prijs na de aanbieding. Die moet je je kunnen veroorloven. Bij een prijs van 15 euro is een boete van 2 euro een fractie, dat mag dan toch geen probleem zijn. Nogmaals, 2 euro is niet veel en zou zomaar niet kostendekkend kunnen zijn, dus geen verdienmodel.
Had je bericht helemaal gemist, maar heb het net verwerkt, die instelling stond idd nog niet aan. Ga het zien de volgende keer, thanks!U123456 schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 21:10:
[...]
APN = live.vodafone.com
[...]
https://www.50plusmobiel....rkt-behalve-mijn-internet
Heel merkwaardig. Als ik met mijn eigen KPN telefoon een hotspot open, dan kunnen hun er gewoon op inloggen en internetten. Dus aan hun telefoon ligt het niet. Bovendien zijn het gewoon standaardinstellingen met een wifi naam en wachtwoord.
Ook heb ik de APN voor de zekerheid ingesteld op ipv4 i.p.v. ipv4/IPv6. Maar dat maakt geen verschil.
Heeft iemand ervaring met mobiele hotspots en 50 Plus?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
https://eu.community.sams...-samsung-a54/td-p/9231036AW_Bos schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 13:16:
Mijn moeder en haar vriend hebben met 50 Plus het probleem dat als ze op hun Samsung telefoon een hotspot openen, dat de verbonden apparaten geen internet hebben. Op de telefoon werkt het prima, en 5G staat gewoon aan.
Heel merkwaardig. Als ik met mijn eigen KPN telefoon een hotspot open, dan kunnen hun er gewoon op inloggen en internetten. Dus aan hun telefoon ligt het niet. Bovendien zijn het gewoon standaardinstellingen met een wifi naam en wachtwoord.
Ook heb ik de APN voor de zekerheid ingesteld op ipv4 i.p.v. ipv4/IPv6. Maar dat maakt geen verschil.
Heeft iemand ervaring met mobiele hotspots en 50 Plus?
Is iets met Samsung kijkt nogal nauw naar sommige apn instellingen denk ik
Het gaat wel om een A55. Mijn toestel wat het wel op lukt om in te loggen (KPN) is een S22.
[ Voor 21% gewijzigd door AW_Bos op 31-01-2026 13:37 ]
Gaat het wel goed als je de 50+ simkaart in een andere telefoon probeert? Even uitsluiten.AW_Bos schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 13:36:
Het gaat wel om een A55. Mijn toestel wat het wel op lukt om in te loggen (KPN) is een S22.
Anders toch APN instellingen helemaal verwijderen en opnieuw instellen met de gegevens van 50+ mobiel.
[ Voor 16% gewijzigd door U123456 op 31-01-2026 13:47 ]
Ik moet dit nog eens testen. Maar wel vreemd is dat het op twee telefoons met een Plus 50 sim gebeurt.U123456 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 13:42:
[...]
Gaat het wel goed als je de 50+ simkaart in een andere telefoon probeert? Even uitsluiten.
[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 31-01-2026 13:46 ]
Ik denk dat het een samsung issue isAW_Bos schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 13:45:
[...]
Ik moet dit nog eens testen. Maar wel vreemd is dat het op twee telefoons met een Plus 50 sim gebeurt.
Een Fairphone en iPhone met 50+ geven geen problemen met hotspots
Ik niet, mijn samsung a17 of mijn eerdere a10 werkt/werkte prima als hotspot. Weliswaar naar Simpel 06.boyette schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 14:00:
[...]
Ik denk dat het een samsung issue is
Een Fairphone en iPhone met 50+ geven geen problemen met hotspots
Misschien dat het een combinatie van samsung (specifieke modellen) en Mobiel 50+ zijn.
Post eens de precieze apn settingsAW_Bos schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 13:36:
De APN instellingen heb ik ook gecontroleerd. En dat was ook prima. Ik heb alleen ipv4/ipv6 op ipv4 gezet, wat de handleiding van 50 Plus zei, maar dat maakt geen verschil.
Ik weet ook wel dat die provisioned zijn maar goed
NeeAW_Bos schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 19:24:
Als er verschil in een APN-setting zit, dan zou heel internet toch niet werken? Of zijn er instellingen die betrekking hebben op hotspots?
Niet alleen maar mogelijk wel o.a
SIM-kaarten overzetten kan ik wel proberen als ik de 'eject-pin' vind, maar je zou toch zeggen dat het standaard op elke telefoon moet werken.
Als ik een hotspot aanzet op de A55, werkt internet wel tegelijkertijd op die telefoon, maar dus niet op een ander verbonden apparaat.
[ Voor 28% gewijzigd door AW_Bos op 31-01-2026 19:40 ]
- 2-jarig abonnement bij 50+ Mobiel
- 1 jaar lang gratis 35GB + Onbeperkt bellen & sms’en
- Daarna €10,00 per maand
- Eenmalige aanschafkosten bij Albert Heijn €4,99.
Na 3 jaar. prima, nooit problemen, ik heb het hele gezin overgezet
Met de 2.50 per maand (ing rentepunten) , of 5 euro voor een heel jaar (AH)
de meest aantrekkelijke provider.
En, na 2 jaar is het verlengingsaanbod ook wel weer OK
uiteindelijk betaal ik weer minder voor meer
[ Voor 4% gewijzigd door bo-r op 31-01-2026 22:20 ]
APN-instellingen hebben niets te maken met WiFi, alleen met mobiel internet (van 50+ Mobiel).AW_Bos schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 19:24:
Als er verschil in een APN-setting zit, dan zou heel internet toch niet werken? Of zijn er instellingen die betrekking hebben op hotspots?
Als je verbindt met een hotspot dan gebeurt dat via WiFi, net alsof je met een WiFi-router verbindt. Ik zou de bewuste hotspot verwijderen uit je WiFi-instellingen en opnieuw proberen te verbinden.
En waar is die deal te vinden?Anonymoussaurus schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 22:42:
De mooiste deal is nog 1 euro per maand voor een heel jaar.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Hotspot wifi-netwerk verwijderd, maar nog steeds geen internet. Heel bizar, en dat op twee telefoons als hotspot. Iemand nog een idee? Want zoiets hoort simpel te werken....FreshM schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 23:24:
[...]
APN-instellingen hebben niets te maken met WiFi, alleen met mobiel internet (van 50+ Mobiel).
Als je verbindt met een hotspot dan gebeurt dat via WiFi, net alsof je met een WiFi-router verbindt. Ik zou de bewuste hotspot verwijderen uit je WiFi-instellingen en opnieuw proberen te verbinden.
Een reset van netwerkinstellingen kán, maar dan moet diegene waarschijnlijk weer alle wifi codes opzoeken, waar ik hem liever niet mee wil belasten.
De verbonden telefoon krijgt wel een ip in de 172.x.x.x reeks.
Update:
Bluetooth tethering aangezet op verbonden tablet, en het werkt
Waarom is dat nodig????
[ Voor 21% gewijzigd door AW_Bos op 01-02-2026 14:29 ]
Alles functioneert normaalchim0 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 03:07:
Nog meer mensen, die niet kunnen inloggen of is dit vanwege nachtelijk onderhoud?
Nee nu nog een andere account geprobeerdchim0 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 03:10:
[...]
Je krijgt niet "Ongeldige inloggegevens" als je op de site of app probeert in te loggen?
Logt gewoon in
Balans laden duurde wel 30 seconden
Het verbaast me überhaupt ook dat de providers de MVNO's zo lang buiten de deur hielden op 5G. Juist met zulke grote investeringen wil je ze met zoveel mogelijk klanten terugverdienen. Ik kan me nog een tijd herinneren dat je 1 euro per maand extra moest betalen bij BEN om maar 5G te hebben.
Vowifi is wel een dingetje.. de andere dingen daar ga je geen last van krijgen..W00fer schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 00:45:
Ik hoor toch links en rechts wel wat haken en ogen. VoWifi wat niet werkt, hotspot, incassokosten die niet mogen. Ik twijfel nog wel om van Vodafone over te gaan. De prijs moet natuurlijk ergens vandaan komen maar het lijken mij geen onoverkomelijke zaken die technisch of administratief niet op te lossen zijn.
Het verbaast me überhaupt ook dat de providers de MVNO's zo lang buiten de deur hielden op 5G. Juist met zulke grote investeringen wil je ze met zoveel mogelijk klanten terugverdienen. Ik kan me nog een tijd herinneren dat je 1 euro per maand extra moest betalen bij BEN om maar 5G te hebben.
Dat van de incasso heb je alleen "last" van als je niet betaald... Als je zorgt voor die paar euro op je rekening is er niets aan de hand.
Ik zit er 2 jaar en ben een tevreden gebruiker.
@50plus mobiel Waarom zie je in de app dat er 150MB aan mijn toestel is toegewezen. Wat is daar de reden van want ik heb toch gewoon mijn hele bundel tot mijn beschikking? Haal die info gewoon weg want voegt toch niets toe.
Kun je hotspot toelichten, werkt toch gewoon?W00fer schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 00:45:
Ik hoor toch links en rechts wel wat haken en ogen. VoWifi wat niet werkt, hotspot, incassokosten die niet mogen. Ik twijfel nog wel om van Vodafone over te gaan. De prijs moet natuurlijk ergens vandaan komen maar het lijken mij geen onoverkomelijke zaken die technisch of administratief niet op te lossen zijn.
Waren de voorwaarden van 2021 in 2024 nog altijd de laatste?zx9r_mario schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 11:44:
Moet toch even met Harry gaan babbelen. Ik heb sinds juni 2024 een 2 jarig abonnement en betaal 6,50. Nu zie ik dat de volgende factuur 6,70 wordt. Volgens de voorwaarden van toen onder 8.13 wordt er geen inflatiecorrectie toegepast tijdens de initiele looptijd van 12 of 24 maanden.
[ Voor 10% gewijzigd door zx9r_mario op 06-02-2026 12:10 ]
Ik las dat het niet werkt op Samsung toestellen.newtastyland schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 23:59:
[...]
Kun je hotspot toelichten, werkt toch gewoon?
Niet handig.
Maak je geen zorgen, hotspot en tethering werkt prima op een Samsung Galaxy toestel, zojuist getestW00fer schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 12:57:
[...]
Ik las dat het niet werkt op Samsung toestellen.
Niet handig.
Ook met het 50+ mobiel netwerk.
[ Voor 5% gewijzigd door Winkiller op 06-02-2026 14:20 ]
Heb via mail contact met klantenservice gehad en wordt gecorrigeerd.zx9r_mario schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 12:10:
De huidige voorwaarden zijn per 16 juli 2024 ingegaan. Die doen wel inflatie correctie op lopende contracten behalve de eerste 3 maanden. De voorgaande voorwaarden zijn van 2021. Die vorige gelden dus voor mijn contract.
mooi zo maar hoe kun jij een contract hebben uit 2021.. na afloop gewoon door laten lopen?zx9r_mario schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 12:10:
De huidige voorwaarden zijn per 16 juli 2024 ingegaan. Die doen wel inflatie correctie op lopende contracten behalve de eerste 3 maanden. De voorgaande voorwaarden zijn van 2021. Die vorige gelden dus voor mijn contract.
dan ben je toch altijd duurder uit dan wanneer je verlengd? zelfs met inflatiecorrectie?
of heb ik het mis?
ik heb volgens mij ook nog zon sim lopen trouwens.. zal die facturen ook eens checken
[ Voor 7% gewijzigd door boyette op 06-02-2026 20:51 ]
Die vorige AV was geldig vanaf 2021. In juli 2024 is de huidige AV ingegaanboyette schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:50:
[...]
mooi zo maar hoe kun jij een contract hebben uit 2021.. na afloop gewoon door laten lopen?
dan ben je toch altijd duurder uit dan wanneer je verlengd? zelfs met inflatiecorrectie?
of heb ik het mis?
ik heb volgens mij ook nog zon sim lopen trouwens.. zal die facturen ook eens checken
Dat had je al beschreven en heb ik al gelezen en daar had ik ook op gereageerdzx9r_mario schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 21:01:
[...]
Die vorige AV was geldig vanaf 2021. In juli 2024 is de huidige AV ingegaan
/f/image/34T2Be0dOCnDTxAwQg1cIMHL.png?f=fotoalbum_large)