Boost / opwarmen van je SWW kan je ook straks met je add on doen maar zit volgens mij ook op de Spider. Ik heb hem wederom in comfort modus dus hij warmt bij mij altijd direct alweer opspacewagon schreef op maandag 29 januari 2024 @ 21:07:
[...]
Thanks! Het uit zetten in de vakantie zal inderdaad niet zoveel opleveren. Volgens mij is de laagste temperatuur dan 18 graden. Dus het zakt er maar 2. En die moeten er later weer bij.
Op bladzijde 10 staat hoe je de buitentemperatuur instelt op dat oude ding. En op bladzijde 22 de vakantie-stand. Dit ter info: https://ithodaalderop.com...0WPU%20MFT%20Autotemp.pdf.
Ik bedenk me nog iets. Op dat oude ding kan ik het SWW op “boost” zetten. Dan gaat er een elektrisch element aan (dat ik volgens mij niet heb) en hij start direct met het opwarmen van het SWW. Dat is wel eens handig als er ‘s morgens gedoucht is en je later op de dag in bad wil. Dat lijkt op die Spider ook niet te zitten.
Toen de monteur hier de boel instelde, nam ik een foto van zijn laptop. Maar volgens mij is de firmware niet te zien op dit beeld.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gewoon maar eens proberen dan voor die paar tientjes 😇.
Ik heb een gezin met 3 jonge kinderen, 2 badkamers en een bad dus die heb ik vrij snel naar comfort geknikkerd
Hij heeft wel een elektrisch element hoor, dat is ook nodig als back-up of als het echt een keer -15 mocht worden.
Je buitentemperatuur staat in je screenshot ook geforceerd op -30 zie ik, wel gek want je gaf aan een temp sensor te hebben toch?
[ Voor 5% gewijzigd door GeeMoney op 29-01-2024 21:56 ]