Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• no_way_today
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:36
Dacht dat er hier twee weken geleden stond dat afgelopen week de nieuwe Apple TV gelanceerd zou worden. Nog niet gebeurd volgens mij. Klopte deze info blijkbaar niet.
Zit stiekem te wachten.

[ Voor 7% gewijzigd door no_way_today op 25-11-2025 12:18 ]

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:11

Yucko

One clown to rule them all !

geruchten (meestal gebaseerd op uitspraken van Mark Gurman) over een nieuwe AppleTV 4K in Oktober, en daarna November doen al een tijdje de ronde, maar steeds blijken die niet te kloppen.

Persoonlijk zie ik het niet meer gebeuren in 2025.

[ Voor 21% gewijzigd door Yucko op 25-11-2025 19:15 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-11 11:01
Die had er inderdaad voor Black Friday moeten zijn. Dus zal wel februari ofzo worden!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:09
Yucko schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 13:51:
geruchten (meestal gebaseerd op uitspraken van Mark Gurman) over een nieuwe AppleTV 4K in Oktober, en daarna November doen al een tijdje de ronde, maar steeds blijken die niet te kloppen.
Ik kan mij voorstellen dat het te maken heeft met de struggles die ze hebben rondom AI. Want waarom zou er verder nog een nieuwe ATV nodig zijn? De huidige is gewoon goed voor wat ie moet doen, een snellere chip is an sich nergens voor nodig. Want zouden mensen hem echt als console willen gaan gebruiken voor iOS-games? Dat lijkt mij ook geen USP. Volgens mij is de enige reden dat mensen erop zitten te wachten omdat ze net als ik denken: ik heb er eigenlijk eentje nodig maar het is zonde om er nú één te kopen als de nieuwe om de hoek lijkt te zijn. Het valt mij ook op dat er eigenlijk nergens een serieuze Black Friday aanbieding is.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 21:02
Dennisdn schreef op woensdag 26 november 2025 @ 06:08:
Volgens mij is de enige reden dat mensen erop zitten te wachten omdat ze net als ik denken: ik heb er eigenlijk eentje nodig maar het is zonde om er nú één te kopen als de nieuwe om de hoek lijkt te zijn.
Dat is ook mijn enige reden om te wachten met de aankoop.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste

Let op:
Berichten over bestellingen, levertijden en beschikbaarheid mogen in [Apple TV] Levertijden & Beschikbaarheid.