Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Dit geeft wel weer de droevige staat van het internet aan. Een artikel zonder kaart, dat linkt naar een tweet met een video… :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:28
Ja en in die video komt uiteindelijk die kaart te voorschijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55
Tk55 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 21:36:
[...]

Dit geeft wel weer de droevige staat van het internet aan. Een artikel zonder kaart, dat linkt naar een tweet met een video… :')
Die al 2 weken geleden besproken werd:
https://www.reddit.com/r/...ame_in_the_reveal_artwork

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellos
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 15-09 15:32
Tk55 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 21:36:
[...]

Ik moest er ook al van overgeven.... :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ooh jeetje zeg wat onoverkomelijk allemaal.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09:46
Yellos schreef op woensdag 20 december 2023 @ 09:47:
[...]

Ik moest er ook al van overgeven.... :-(
Mijn dag is ook per direct verstierd ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Ricmaniac schreef op maandag 11 december 2023 @ 01:02:
Deze video werd random aan mij recommend, nog nooit van die gast gehoord maar zat er echt helemaal in.. heb die hele video afgekeken
vind dat zo mega tof als je zo diep in die RP zit. uberhaupt blijft het gewoon zo vet dat het met GTA mods kan.

[YouTube: I Spent 100 Hours as Hitman in GTA 5 RP..]
Haha, hier kwam hij ook in mijn recommended, zou die trailer 6 keer kijken er iets mee te maken hebben 🤔

Ik wist wel van RP af, maar dacht dat het alleen zo’n elite invite only No-Pixel gedoe was die voornamelijk alleen streamers toelaten. Blijken er gewoon duizenden servers te zijn die je gewoon joinen, ook in het Nederlands. Ga me hier even in verdiepen tot GTA6 uit is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:41

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Skinnyice schreef op donderdag 21 december 2023 @ 18:36:
[...]

Haha, hier kwam hij ook in mijn recommended, zou die trailer 6 keer kijken er iets mee te maken hebben 🤔

Ik wist wel van RP af, maar dacht dat het alleen zo’n elite invite only No-Pixel gedoe was die voornamelijk alleen streamers toelaten. Blijken er gewoon duizenden servers te zijn die je gewoon joinen, ook in het Nederlands. Ga me hier even in verdiepen tot GTA6 uit is
Heb zelf een tijd gespeeld op Tedeapolis (nederlandse server)
Erg vermaakt daar.

Echt mooi! verschillende baantjes daar gehad en toen was ik aan "het werk" als vuilnisman en zag ik een drugsdeal plaatsvinden. toen heel gesprek gehad met die dealers en hebben mij naar een drugsbaas geleid en uiteindelijk voor hem gaan werken hahah. In het begin is het best awkward om te roleplayen als je er geen ervaring mee hebt maar als je er voor open staat kan het echt zo veel fun geven.

[ Voor 24% gewijzigd door Ricmaniac op 21-12-2023 21:14 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-09 14:49
Haha even wat Rickroll actie op 01:06 tussendoor.

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:55
Leuk feitje! :*)

Volgend jaar komt Grand Theft Auto VI uit!! :*)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:33
G_Dragon schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 09:08:
Leuk feitje! :*)

Volgend jaar komt Grand Theft Auto VI uit!! :*)
Hoop je 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Beetje positief 2024 beginnen ja! Potver :7

Soundcloud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
kaos001 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 09:35:
[...]

Dat zo wie zo, maar soms vind ik het ook leuk om @G_Dragon een beetje te plagen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Linksquest schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 09:45:
[...]

Dat zo wie zo, maar soms vind ik het ook leuk om @G_Dragon een beetje te plagen 8)7
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/tZON8NBpot4AAAAC/all-good-its-all-good.gif

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:52
Linksquest schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 09:45:
[...]

*sowieso

*sowieso

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 07:39
Rockstar games deelt op Facebook in-game fotos van GTA VI, en als dit werkelijk de grafische kwaliteit word dan hebben ze het goed voor elkaar:
https://www.facebook.com/...fdiZ2BXx/?mibextid=WC7FNe

Edit: niet het account van Rockstar helaas

[ Voor 9% gewijzigd door rrikkert op 06-01-2024 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ja ben ook heel benieuwd of het inderdaad zo lijkt als de trailer en deze foto's, mocht ze dat lukken is dat heel knap gedaan.
Ik denk wel dat we er wellicht een ps5 pro en xbox one X pro of iets voor nodig dan gaan hebben, maar goed we gaan het mee maken :).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:37

Emiel1984

Made in NL

rrikkert schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:41:
Rockstar games deelt op Facebook in-game fotos van GTA VI, en als dit werkelijk de grafische kwaliteit word dan hebben ze het goed voor elkaar:
volgens mij is dat account niet van rockstar zelf. Of heb ik dat mis ?

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 07:39
Emiel1984 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 11:19:
[...]

Bij nader inzien, daar lijkt het inderdaad op. Zal het bericht ff aanpassen 🤓

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

kaos001 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 09:35:
[...]

Positief zou zijn als alles meezit en de game gewoon vroeger uitkomt, holiday 2024 :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Emiel1984 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 11:19:
[...]

Zoals deze gast

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
rrikkert schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:41:

Edit: niet het account van Rockstar helaas
Nope, een hoop gelicentieerde auto's, dus feek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

G_Dragon schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:35:
[...]

Dat ziet er wel heel goed uit hoor!
Die gast is ook echt goed, ik doe zelf al 3D modeling en visualisatie sinds 3D Studio R4 voor MS-DOS, hij zegt dat ie niet de snelste is en het dus 1 uur per building duurde om te maken, nou dat is echt snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
JDx schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:36:
[...]

Die gast is ook echt goed, ik doe zelf al 3D modeling en visualisatie sinds 3D Studio R4 voor MS-DOS, hij zegt dat ie niet de snelste is en het dus 1 uur per building duurde om te maken, nou dat is echt snel :+
Daar ben ik het met je eens! Dat is gigantisch snel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 14:41

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mooi systeem! volgens mij word GTA VI zo nice he! ze moeten wel :P
Is niks officieel.

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 29-01-2024 23:10 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Map comparison van GTA V en GTA VI. Map schijnt zo'n 83% groter te zijn als die van GTA V.

Map in spoiler-tag voor wie dit nog niet wil zien.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gb25AN52nY31P23UPq2qqMr6PbU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sUdSfcSW436ZefGrBVxVn3ZZ.jpg?f=fotoalbum_large

Note: echtheid van de map kan ik niet verifiëren, maar ziet er legit uit.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Ja die map van Grand Theft Auto 6 word gemaakt door een groep op Reddit, waarvan 1 persoon mijn vaste gamemaatje is. Die map word gemaakt op basis van de eerste trailer, maar zal altijd een klein beetje gissen blijven. Toch complimenten hoe ze dit op deze manier toch in beeld weten te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben benieuwd hoe lang het me gaat duren om altijd (in het bebouwde gedeelte dan) exact te weten waar ik ben. In 5 heb ik de map eigenlijk al jaren niet meer nodig. (in RDR2 moet ik soms even een klein stukje rond lopen/paard rijden voor ik ook exact weet waar ik ben trouwens. Maar ook zelden meer dan een seconde of 10/15.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -CJ
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13:37

-CJ

Not remastered

G_Dragon schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:29:
Ja die map van Grand Theft Auto 6 word gemaakt door een groep op Reddit, waarvan 1 persoon mijn vaste gamemaatje is. Die map word gemaakt op basis van de eerste trailer, maar zal altijd een klein beetje gissen blijven. Toch complimenten hoe ze dit op deze manier toch in beeld weten te krijgen!
Niet alleen de trailer maar ook de eerdere lekken, waarin bepaalde coördinaten stonden waardoor ze bepaalde stukken map konden localiseren maar ook afstanden konden bepalen. Hiermee kun je eenvoudig en objectief vergelijken.

Zie het als een soort X/Y-as systeem.

All I had to do was follow the damn train.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Geweldig, de dingen die gebeuren in de trailer, zijn gebaseerd op echte mensen en dingen die ook in Florida zijn gebeurt. Zelfs de oudere mevrouw met twee hamers. _O-

[ Voor 44% gewijzigd door Toonen1988 op 17-02-2024 18:47 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:47

OMD

Toonen1988 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 18:44:
[YouTube: In GTA 6, Florida Will Write The Jokes Itself]

Geweldig, de dingen die gebeuren in de trailer, zijn gebaseerd op echte mensen en dingen die ook in Florida zijn gebeurt. Zelfs de oudere mevrouw met twee hamers. _O-
Goeiemorgen, welkom op planeet aarde :+

:9B

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Toonen1988 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 18:44:
[YouTube: In GTA 6, Florida Will Write The Jokes Itself]

Welkom bij Tweakers :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:54
OMD schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 19:57:
[...]

Goeiemorgen, welkom op planeet aarde :+

:9B
Internet Explorer loopt wat achter :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Heren, er zit een verschil tussen grappen maken over Florida en Amerika in zijn geheel en grappen die specifiek zijn gericht op mensen in Florida. Rockstar neemt nu wel héél erg direct mensen op de hak.

Ik vermoed dat Rockstar straks weer meerdere keren wordt aangeklaagd. _O-

Ben benieuwd naar de volgende trailer. :9

[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 18-02-2024 13:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14:19
Het gaat er vooral om dat dit daags na de trailer al in het nieuws kwam, inclusief dreigingen met rechtszaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b8yBo_51DuIxZYri5di0IhmUe1M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dSS41LRLNYwGyZ1ys9fpekQm.jpg?f=fotoalbum_large

Geen idee of het waar is, maar wat we hier zien ziet er wel echt goed uit ondanks de wazige foto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Beetje een onduidelijke foto, maar zou best wel eens waar kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:52
G_Dragon schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 20:44:
[Twitter]
spoiler:

Geen idee of het waar is, maar wat we hier zien ziet er wel echt goed uit ondanks de wazige foto!
Ja hoor, en waarom zou juist hij, van alle mensen zulke informatie hebben?
Die kerel zit al sinds aankondiging in de clinch met Rockstar, die zal alles proberen om hen het leven zuur te maken. Inclusief dit soort nonsense.

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LazyDozzle
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 11:27
Ik hoop dat GTA VI veel easter eggs gaat krijgen, net zoals Red Dead Redemption 2 dat had/heeft. Ik heb RDR2 al een poos niet meer gespeeld, maar wel veel fijne herinneringen aan. Als ik soms nog via Youtube Shorts zie wat mensen tegenkomen (wat ik nooit ben tegengekomen) in de spelwereld, vind ik die game zo goed en mooi in elkaar gezet.

Ik hoop dus dat in GTA VI ook veel referenties komen naar andere GTA's en hopelijk RDR 1/2. Dat zou zoveel diepte en nostalgie geven voor mij als speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 16:01
https://www.indy100.com/gaming/gta-6-live-updates-2667508430

Fijn overzicht van het laatste nieuws mbt GTA6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:01
Gerucht dat GTA VI mogelijk wordt uitgesteld naar herfst 2025 of ergens in 2026. Een release in begin of lente 2025 lijkt nog steeds het doel te zijn.
"Een release in de herfst van 2025 is aannemelijk en mogelijk. De game uitstellen naar 2026 is een soort back-up plan, als noodgeval."
Gerucht: Ontwikkeling Grand Theft Auto 6 vertraagd, uitstel naar 2026 mogelijk

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:18
RobinNL schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 23:23:
Gerucht dat GTA VI mogelijk wordt uitgesteld naar herfst 2025 of ergens in 2026. Een release in begin of lente 2025 lijkt nog steeds het doel te zijn.

[...]

Dat was met GTA V en RDR2 toch ook al zo, ik kan dus niet zeggen dat ik verbaasd ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

[...]

Ik las het inderdaad ook, het zou mij ook niet verwonderen dat het misschien een release game van de volgende generatie systemen gaat worden, zou wel een dikke system seller worden, alleen denk ik ook weer dat ze hem ook naar de huidige generaties brengen, want Rock Star wil natuurlijk ook de centjes eraan verdienen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Linksquest schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 13:52:
[...]

Ik las het inderdaad ook, het zou mij ook niet verwonderen dat het misschien een release game van de volgende generatie systemen gaat worden, zou wel een dikke system seller worden, alleen denk ik ook weer dat ze hem ook naar de huidige generaties brengen, want Rock Star wil natuurlijk ook de centjes eraan verdienen
Ik had ook weer gelezen dat de volgende generatie consoles gepland staan voor ergens tussen 2026 en 2028, dus daar komt de game ook zeker op uit, zie ook GTA V (PS3, PS4, PS5 etc).

Maar ik hoop toch stiekem op een release begin 2025. Anders moeten wij (PC gamers) bij een uitstel misschien nog langer wachten op de game haha.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sta er niet van te kijken, eerdere titels zijn ook uitgesteld.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

RobinNL schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 18:41:
[...]

Ik had ook weer gelezen dat de volgende generatie consoles gepland staan voor ergens tussen 2026 en 2028, dus daar komt de game ook zeker op uit, zie ook GTA V (PS3, PS4, PS5 etc).

Maar ik hoop toch stiekem op een release begin 2025. Anders moeten wij (PC gamers) bij een uitstel misschien nog langer wachten op de game haha.
Inderdaad. Inmiddels heb ik GTA V al zo’n 3x aangeschaft. :X

Eerste op disc op een 360, toen op disc op PS4, daarna digitaal op XBox X, en ik vermoed dat ik hem ook op de PS5 Pro aan zal schaffen (Xbox X inmiddels weer verkocht). :')

En zo zal het met VI ook gaan vrees ik.

[ Voor 3% gewijzigd door dawg op 30-03-2024 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

laten we eerst maar wachten op de eerste officiele releasedatum voordat we over uitstel gaan praten. enige wat we nu weten is 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 16:43:
[...]

laten we eerst maar wachten op de eerste officiele releasedatum voordat we over uitstel gaan praten. enige wat we nu weten is 2025
Idd, we wachten toch al 100 jaar :') het komt gewoon als het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
dawg schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 16:38:
[...]

Inderdaad. Inmiddels heb ik GTA V al zo’n 3x aangeschaft. :X

Eerste op disc op een 360, toen op disc op PS4, daarna digitaal op XBox X, en ik vermoed dat ik hem ook op de PS5 Pro aan zal schaffen (Xbox X inmiddels weer verkocht). :')

En zo zal het met VI ook gaan vrees ik.
Ps3: op disc
Ps43 op disc
Pc: digitaal
Ps5; digitaal

Ik heb hem 1 keer meer gekocht 😂

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Linksquest
een fan heeft de trailer met echte beelden nagemaakt, kan alleen op Youtube zelf bekeken worden helaas.

YouTube: GTA VI Trailer In Real Life

[ Voor 38% gewijzigd door Linksquest op 12-04-2024 10:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 19:35
Linksquest schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 10:20:
een fan heeft de trailer met echte beelden nagemaakt, kan alleen op Youtube zelf bekeken worden helaas.

YouTube: GTA VI Trailer In Real Life
Hoop werk van gemaakt!

Bananen, geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ja inderdaad, vond het daarom wel leuk om het hier te delen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest
Acteurs die hoofdrollen in Grand Theft Auto 6 spelen zijn mogelijk bekend. Het zou gaan om Manni L. Perez en Dylan Rourke. Dat meldt YouTuber LegacyKillaHD in een nieuwe video en een bijbehorende tweet. De YouTuber staat bekend om het feit dat hij soms scoops over de GTA-reeks plaatst.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobinNL
Our outlook reflects a narrowing of Rockstar Games’ previously established window of Calendar 2025 to Fall of Calendar 2025 for Grand Theft Auto VI. We are highly confident that Rockstar Games will deliver an unparalleled entertainment experience, and our expectations for the commercial impact of the title continue to increase.
- Take-Two Interactive

https://www.take2games.co...-reports-results-fourth-0

[ Voor 80% gewijzigd door RobinNL op 16-05-2024 22:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik heb zoveel zin in dit spel, helemaal nu er weer nieuws naar buiten komt begint het weer te jeuken. Mag toch hopen dat Rockstar snel met een nieuwe trailer en bomvol nieuwe informatie gaat komen, want daar ben ik wel aan toe na de eerste trailer!

Geef ons meer dan die tease die we nu hebben gehad, hoop zo op een lange diepgaande single player waarin jij je als speler 100+ uren kan verliezen. Dan kijk toch wel naar de grote uitgebreide single player van Red Dead Redemption 2 die makkelijk over de 200+ uren gaat als je alles wil halen.

Ben al aan het sparen voor een mooie collectors editie, ALS die ook mooi word.
Een ding is zeker de hype is hier aanwezig!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 08:43:
Ik heb zoveel zin in dit spel, helemaal nu er weer nieuws naar buiten komt begint het weer te jeuken. Mag toch hopen dat Rockstar snel met een nieuwe trailer en bomvol nieuwe informatie gaat komen, want daar ben ik wel aan toe na de eerste trailer!

Geef ons meer dan die tease die we nu hebben gehad, hoop zo op een lange diepgaande single player waarin jij je als speler 100+ uren kan verliezen. Dan kijk toch wel naar de grote uitgebreide single player van Red Dead Redemption 2 die makkelijk over de 200+ uren gaat als je alles wil halen.

Ben al aan het sparen voor een mooie collectors editie, ALS die ook mooi word.
Een ding is zeker de hype is hier aanwezig!
Ik hoop ook toch eens snel op een goeie info, een een duidelijke ingame trailer wat we nu eens kunnen verwachten.
De vorige trailer was leuk maar wil wel graag nu eens wat meer zien :).

Collectors edition zal ik niet kopen wil alleen de game, heb niks aan al die extra prulletjes zoals ik het noem als een boek of weet ik het wat(Ik wil gewoon de game spelen 8) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Carlos0_0 schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 08:57:
[...]

Ik hoop ook toch eens snel op een goeie info, een een duidelijke ingame trailer wat we nu eens kunnen verwachten.
De vorige trailer was leuk maar wil wel graag nu eens wat meer zien :).

Collectors edition zal ik niet kopen wil alleen de game, heb niks aan al die extra prulletjes zoals ik het noem als een boek of weet ik het wat(Ik wil gewoon de game spelen 8) )
Klopt maar gelukkig weten we van Rockstar dat ze ons nog nooit teleur hebben gesteld als het erop aan komt en dat ze geen gebruik maken van GCI trailers, dit is meerdere malen al gezegd en bewezen. Elke trailer van hun was gameplay of ingame beelden, dus dan kan je al een kleine conclusie trekken. Wat ook wonderbaarlijk is van Rockstar is dat hun spellen er op release altijd nog beter uitzien dan de eerste trailer, hier zijn veel filmpjes over te vinden op Youtube.

Dit geeft toch wel iets aan als je kijkt hoe mooi de trailer van Grand Theft Auto VI was :)
Hopelijk krijgen we in Juni meer informatie op het Summer Game Fest, als zie ik Rockstar ook hun eigen moment en show pakken zoals ze altijd doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• markwiering
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-09 12:22
Na de grote teleurstelling van GTA 5 hoop ik dat GTA 6 eindelijk deel 4 zal overtreffen. ;)

Ik weet nog hoe het ging met GTA 5. Precies dezelfde hype als nu, met vele forumberichten, speculaties, video's over hoe GTA 5 eruit zou kunnen komen te zien, informatie die her en der lekte enzovoort. Maar, toen kwam het spel uit. :/

Meteen waren de achteruitgangen te zien ten opzichte van deel 4, zoals verminderd botsrealisme, verminderd autorijrealisme, voorwerpen konden niet meer opgeraapt worden, verdwijning van de "vigilant" missies, zwak verhaal die mij totaal niet aansprak enzovoort. Ook het gedrag van de politie was een stuk dommer in GTA 5. De politie kon geen mensen meer arresteren, maar schoot gewoon iedereen dood die wat verkeerd deed. :F

Ik hoop echt van harte dat GTA 6 weer het autorijrealisme, botsrealisme, "vigilant" missies, oppakbare voorwerpen en het type oppakkende verhaal van deel 4 heeft, of zelfs nog beter. Als GTA 6 ook weer teleurstelt, dan houdt het voor mij op. Dan richt ik mijn aandacht wel op andere spelontwikkelaars. :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:54
markwiering schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 12:50:
Na de grote teleurstelling van GTA 5 hoop ik dat GTA 6 eindelijk deel 4 zal overtreffen. ;)

Ik weet nog hoe het ging met GTA 5. Precies dezelfde hype als nu, met vele forumberichten, speculaties, video's over hoe GTA 5 eruit zou kunnen komen te zien, informatie die her en der lekte enzovoort. Maar, toen kwam het spel uit. :/

Meteen waren de achteruitgangen te zien ten opzichte van deel 4, zoals verminderd botsrealisme, verminderd autorijrealisme, voorwerpen konden niet meer opgeraapt worden, verdwijning van de "vigilant" missies, zwak verhaal die mij totaal niet aansprak enzovoort. Ook het gedrag van de politie was een stuk dommer in GTA 5. De politie kon geen mensen meer arresteren, maar schoot gewoon iedereen dood die wat verkeerd deed. :F

Ik hoop echt van harte dat GTA 6 weer het autorijrealisme, botsrealisme, "vigilant" missies, oppakbare voorwerpen en het type oppakkende verhaal van deel 4 heeft, of zelfs nog beter. Als GTA 6 ook weer teleurstelt, dan houdt het voor mij op. Dan richt ik mijn aandacht wel op andere spelontwikkelaars. :*)
Dat klopt niet, het kan wel in V:
https://gta.fandom.com/wiki/Busted
Verder doe je V daarmee ook echt wel tekort, het was ook op heel veel punten juist een vooruitgang ten opzichte van IV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
markwiering schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 12:50:

Ik hoop dat dus echt niet vond het auto gedraf juist in gta5 weer fijn, een stuk beter dan deel 4.
Weer lekker kunnen scheuren net zoals gta3 t/m San Adreas.
Ik houd ook zelf totaal niet van realistische racegames bijv, geef mij maar gewoon een Need for Speed ofzo(Of nog lekker ouderwets race spel Midnight Club 8) )

Het verhaal vond ik prachtig van alle 3 de personages, dus kom maar op met meer gta5 ineen iets mooier jasje :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-09 14:49
Carlos0_0 schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:28:
[...]

Ik hoop dat dus echt niet vond het auto gedraf juist in gta5 weer fijn, een stuk beter dan deel 4.
Weer lekker kunnen scheuren net zoals gta3 t/m San Adreas.
Ik houd ook zelf totaal niet van realistische racegames bijv, geef mij maar gewoon een Need for Speed ofzo(Of nog lekker ouderwets race spel Midnight Club 8) )

Het verhaal vond ik prachtig van alle 3 de personages, dus kom maar op met meer gta5 ineen iets mooier jasje :).
Helemaal eens. Het rijgedrag in GTA IV was echt ruk.

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Ik moest erg wennen aan het rijgedrag in IV, maar uiteindelijk vond ik het beter dan in V.

Het verhaal van IV was net zo gemiddeld en over de top als dat van V.

Niko verhuisde naar de States om het moorden en lijden achter zich te laten, maar binnen drie missies is hij alweer volop aan het gangsteren.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Mog schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:57:
Ik moest erg wennen aan het rijgedrag in IV, maar uiteindelijk vond ik het beter dan in V.

Het verhaal van IV was net zo gemiddeld en over de top als dat van V.

Niko verhuisde naar de States om het moorden en lijden achter zich te laten, maar binnen drie missies is hij alweer volop aan het gangsteren.
Enige betere is dat gta4 nog dlc kreeg, dat we nog wat langer van de single player konden genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Carlos0_0 schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 14:28:
[...]

Enige betere is dat gta4 nog dlc kreeg, dat we nog wat langer van de single player konden genieten.
Ik ben echt een gigantische fan van de serie. Vooral vanaf deel 3 voor de PS2. Elke game heeft zijn eigen pros en cons. Singleplayer DLC voor GTA IV was zeker een van de pros. En ik vind Liberty City toffer dan VC of SA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Mog schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 14:31:
[...]

Ik ben echt een gigantische fan van de serie. Vooral vanaf deel 3 voor de PS2. Elke game heeft zijn eigen pros en cons. Singleplayer DLC voor GTA IV was zeker een van de pros. En ik vind Liberty City toffer dan VC of SA.
Klopt en blijft uiteindelijk persoonlijk, ik ben ook groot fan van de serie.
Ik ben echt fan geworden vanaf gta3, daarvoor vond ik geinig maar vanaf 3 vond ik het echt tof.

Maar van gta3 t/m San Adreas is vice city toch wel mijn favoriet, die muziek en locatie en sfeer heerlijk.
Dus ik ben blij op zich dat weer in Vice city nu afspeelt, alleen ja goed zal vast niet het zelfde tijdperk zijn(dat speelt ook wel beetje mee met vice city).

Elke game had uiteindelijk wel iets, ik heb mij idd ook prima vermaakt met gta4.
Zoals je zegt idd elk spel heeft voor en nadelen, en goed die blijven ook persoonlijk op voor iedereen.

Dus kom maar op met gta6 👍😎

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:11
Ik hoop dat het nieuwe deel vooral toffe SP krijgt. Ik vond GTA V zeer vermakelijk maar de multiplayer kan mij echt, kei en keihard gestolen worden. Had die content veel liever ook terug in SP gezien, dat had voor mij de levensduur nog iets gerekt.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
We zijn inmiddels alweer een half jaar verder sinds de laatste trailer, het begint weer tijd te worden voor een nieuwe trailer. Die ik zelf voor Juni wel had verwacht :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
G_Dragon schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 10:07:
We zijn inmiddels alweer een half jaar verder sinds de laatste trailer, het begint weer tijd te worden voor een nieuwe trailer. Die ik zelf voor Juni wel had verwacht :D
Komen er niet de komende 2 maanden allerlei game events en presentaties aan? Ik denk dat daarom juist juli en augustus een prima tijd is om een tweede trailer en meer details te droppen, zo vestigen ze de aandacht weer op hen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
G_Dragon schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 10:07:
Er zaten 544 dagen tussen de aankondigingsvideo en de eerstvolgende video van GTA V. Dus als ze dat schema aanhouden krijgen we de volgende GTA VI video pas op 1 juni 2025 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
spijkerhoofd schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 10:11:
[...]

Komen er niet de komende 2 maanden allerlei game events en presentaties aan? Ik denk dat daarom juist juli en augustus een prima tijd is om een tweede trailer en meer details te droppen, zo vestigen ze de aandacht weer op hen.
Ja in September is de Tokyo Game Show :)
Ik had persoonlijk echt niet verwacht dat we nu nog zonder een tweede trailer zouden zitten, maar hopelijk krijg je gelijk en worden we in Augustus verwend met een tweede trailer + release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Mog schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 10:17:
[...]

Er zaten 544 dagen tussen de aankondigingsvideo en de eerstvolgende video van GTA V. Dus als ze dat schema aanhouden krijgen we de volgende GTA VI video pas op 1 juni 2025 :P
Dat zou heel laat zijn gezien ze of in het voorjaar 2025 of najaar 2025 de game willen releasen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
G_Dragon schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 10:19:
[...]

Ja in September is de Tokyo Game Show :)
Ik had persoonlijk echt niet verwacht dat we nu nog zonder een tweede trailer zouden zitten, maar hopelijk krijg je gelijk en worden we in Augustus verwend met een tweede trailer + release datum.
30 Augustus komt de nieuwe star wars game uit, die zal veel aandacht trekken, dus dan zou je denken half juli tot half augustus de ideale tijd zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
spijkerhoofd schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 10:23:
[...]

Dat zou heel laat zijn gezien ze of in het voorjaar 2025 of najaar 2025 de game willen releasen.
Grand Theft Auto V:
  • Eerste trailer: 2 november 2011
  • Tweede video: 30 april 2013 (+544 dagen)
  • Release: 17 september 2013 (+140 dagen)
Als we dat op Grand Theft Auto VI plakken:
  • Eerste trailer: 5 december 2023
  • +544 dagen: 1 juni 2025 (tweede video)
  • +140 dagen: 19 oktober 2025 (release)
Een releasedatum van 19 oktober 2025 klinkt mij niet gek in de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Mog schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 10:29:
[...]

Grand Theft Auto V:
Bij RDR2:
  • Eerste trailer: 20 okt 2016
  • +330 ong. dagen: 28 sep 2017(tweede video)
  • +180 ong. dage 2 mei 2018(derde video)
  • +180 ong. dagen: 26 oktober 2018(release)
Het lijkt mij logischer om de RDR2 cyclus aan te houden voor Rockstar omdat mensen dan gehyped blijven, ik kan mij goed herinneren hoe gehyped ik was gedurende 2 jaar en hoe lekker het was om die game op dag 1 te kunnen spelen, ik had die vrijdag vrij genomen, en het gehele weekend gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
spijkerhoofd schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 10:50:
[...]

Bij RDR2:
  • Eerste trailer: 20 okt 2016
  • +330 ong. dagen: 28 sep 2017(tweede video)
  • +180 ong. dage 2 mei 2018(derde video)
  • +180 ong. dagen: 26 oktober 2018(release)
Het lijkt mij logischer om de RDR2 cyclus aan te houden voor Rockstar omdat mensen dan gehyped blijven, ik kan mij goed herinneren hoe gehyped ik was gedurende 2 jaar en hoe lekker het was om die game op dag 1 te kunnen spelen, ik had die vrijdag vrij genomen, en het gehele weekend gespeeld.
Ik heb ook liever het RDR2 schema. En dat ze het bij GTA V zo hebben gedaan wilt niet zeggen dat ze dat bij VI ook zo doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Mog schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 10:52:
[...]

Ik heb ook liever het RDR2 schema. En dat ze het bij GTA V zo hebben gedaan wilt niet zeggen dat ze dat bij VI ook zo doen natuurlijk.
Marketingswise zou de RDR2 route het meeste opleveren want je houd mensen hyped, ik moet zeggen dat in mijn hoofd GTA VI er weer redelijk uit was gelekt haha. Ik kijk voor dit jaar vooral uit naar Star Wars Outlaws en heb verder nog een grote gamebacklog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
spijkerhoofd schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 10:24:
[...]

30 Augustus komt de nieuwe star wars game uit, die zal veel aandacht trekken, dus dan zou je denken half juli tot half augustus de ideale tijd zou zijn.
Ja precies! :) Er komen weer veel leuke spellen aan de aankomende maanden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
spijkerhoofd schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 10:11:
[...]

Rockstar dropt geen trailers op game events en presentaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Persoonlijk verwacht ik pas begin 2025 een nieuwe trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Schijnen gelekte beelden te zijn, als dit waar is ziet het er bijzonder mooi uit.

https://www.youtube.com/shorts/rWWgfTa650k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndyJNL
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 18:38
spijkerhoofd schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 09:24:
Schijnen gelekte beelden te zijn, als dit waar is ziet het er bijzonder mooi uit.

https://www.youtube.com/shorts/rWWgfTa650k
Dit ziet er een beetje te echt uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
AndyJNL schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 09:35:
[...]

Dit ziet er een beetje te echt uit ;)
LOL de grap is dat de mechanics van deze echte mensen slechter zijn dan die van de NPCs in GTA 5 :D

(En al helemaal het voorzichtig vallen na een klap :D )

But, nice try.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Mog schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 10:29:
[...]

Grand Theft Auto V:
Mij wel, want 19 oktober 2025 is op een zondag :P

Geef mij maar een trailer in de wintermaanden hoor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Neem het volgende nieuws even met een korreltje zout aub, kwam het artikel toevallig tegen op Gamer.nl.
De Nederlandse ontwikkelaar Obbe Vermeij, die voorheen bij Rockstar Games werkte, verwacht dat Grand Theft Auto 6 minder verschilt van zijn voorganger dan fans verwachten. Die te hoge verwachtingen zouden weleens tot teleurstelling kunnen leiden.

https://gamer.nl/nieuws/p...6-misschien-iets-te-hoog/
De video die erbij staat

Zoals gezegd, neem dit met een korreltje zout, ik zelf ga hem hou dan ook zelf spelen en beoordelen, maar vond het wel een interessant stukje om te delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Linksquest schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:46:
Neem het volgende nieuws even met een korreltje zout aub, kwam het artikel toevallig tegen op Gamer.nl.

[...]

De video die erbij staat

[YouTube: ENTREVISTA com OBBE VERMEIJ - Ex-Desenvolvedor da Rockstar Games! (GTA San Andreas, GTA VC e Mais!)]

Zoals gezegd, neem dit met een korreltje zout, ik zelf ga hem hou dan ook zelf spelen en beoordelen, maar vond het wel een interessant stukje om te delen.
Is dat erg? GTA V is een dijk van een game, vind het niet erg om hetzelfde in een andere stad te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Poulske schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:21:
[...]

Is dat erg? GTA V is een dijk van een game, vind het niet erg om hetzelfde in een andere stad te spelen.
Voor mij zeker niet, daarom zij ik ook neem dit nieuws met een korreltje zout en dat ik hem hou dan ook zelf ga spelen en beoordelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ach als je de verwachtingen van veel mensen op het net ziet dan gaan ze per definitie teleurgesteld zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 10:11
ArthurMorgan schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:28:
Ach als je de verwachtingen van veel mensen op het net ziet dan gaan ze per definitie teleurgesteld zijn.
Helaas het probleem tegenwoordig bij lang gehypte games. Al moet ik zeggen dat het bij Rockstar nooit echt tegengevallen is (in verleden behaalde resultaten bla bla).

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
ArthurMorgan schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:28:
Dat was bij GTA IV en GTA V niet anders :)

En die games stelden dan ook absoluut niet teleur in het SP opzicht wat mij betreft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Nu wij met Red Dead Redemption 2 op 99% zitten en bijna die bereikt 100% hebben , hoop ik toch echt wel dat Grand Theft Auto 6 ook zo'n moeilijke 100% uitdaging gaat krijgen en je mist zo ontzettend veel als je alleen maar het verhaal uitspeelt.

Mijn persoonlijke wensen voor dit aankomende spel van Rockstar zijn toch echt wel:
  • Een grote diepgaande verhaallijn met sowieso meer dan 90 verschillende hoofdmissies
  • Diepgaande wereld zoals Red Dead Redemption 2 of beter
  • Nog slimmere reagerende mensen in de wereld van Grand Theft Auto VI
  • Geen arcade autorijden meer, maar meer terug naar het realistisch rijden
  • Een uitdagende maar geen onmogelijke 100% checklist
  • Meer mogelijkheden voor je personage (zoals in Grand Theft Auto San Andreas), zoals het dood kunnen gaan als je niet eet of je helemaal rond kunnen eten tot aan sporten in de sportschool.
  • Rij, vlieg en motorschool zijn ook weer van harte welkom met het feit dat je in het begin slechter rijdt dan aan het eind van het spel.
Ik zit echt uit te kijken naar de tweede trailer, die ik binnenkort toch echt hoop te gaan zien :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
En om niet te vergeten, de release is nog niet in gevaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0MBgUE4tZ_GLqYZEkdjS4isAOGU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KTmLnjPhDtfUqQVRUWzI165x.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door G_Dragon op 09-08-2024 11:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mcompagner
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-09 12:04
Het is nu de grootste tussenpoos met de release van de trailer en verdere informatie over een spel van Rockstar. Denk dat de suggestie van uitstel wel meevalt, maar ik hoop toch wel dat ze binnenkort met meer informatie naar buiten gaan komen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gPkB-0wQLQzXRGDOR18oqHsEB7Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Afg7USGQkbseH1snuDcx9r33.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
mcompagner schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 14:42:
Het is nu de grootste tussenpoos met de release van de trailer en verdere informatie over een spel van Rockstar. Denk dat de suggestie van uitstel wel meevalt, maar ik hoop toch wel dat ze binnenkort met meer informatie naar buiten gaan komen.
[Afbeelding]
Ik verwacht eind dit jaar wel een releasedate maar dat duurt bij deze game toch allemaal wel langer. Ze hoeven maar een scheet te laten en het hele internet ontploft

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Hmm.. is dit te ver gezocht of juist heel slim bedacht? Ik twijfel..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8dd5tqLdRgwHDjQbRD06z5j9sTY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fcZpHntkvsG899ysRvYSshAq.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Ik denk zelf heel ver gezocht, maar bij Rockstar weet je maar nooit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55
Ze zetten groen wel diagonaal, vervolgens zwart is hetzelfde diagonaal opeens weer naast elkaar.

Ik zie gewoon 6 kogelgaten, GTA6 confirme.. oh wacht.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste

Let op:
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Dagen tot Grand Theft Auto VI release: